nekem az atmoszféra nagyon tetszik, illetve 5 perc körül, amikor a felszálló űrhajót mutatja belülről. El se tudom képzelni, hogy lehet egy ilyet megalkotni.
végtelen terep, végtelen űr, csak hát ettől még nem lesz jó pálya... ez még kevés.
a far cry is ilyen, generálnak egy szép terepet, de unalmas. illetve annyira azért nem, mert látszik, hogy belenyúlnak, amitől egyedibb, igazibb, élőbb lesz. de egy skyrim sokkal élőbb. ez meg... hát... ebben a formában nem igazán lesz jó sétaszimulátornak :)))
Ez az egész cucc teljesen jó lesz, ha kapunk benne egy max 20 órás core kampányt, aztán letörölhetem a pikulába. Őszintén, faszomnak van ennyi kidobandó ideje, a Cyberpunkot is már két hónapja játszom, aztán sehol nem tartok :D
Ezzel szemben mi lesz a valóság: Főkampány lesz, de látszik rajta, hogy az egész valami utólagos gondolat volt a masszív, online, évekig tartó tartalmi koncepcióhoz képest. Dramaturgiailag vérszegény, esetleg a 20 óra misszióhoz még érdemes hozzá grindelni 40 órát, hogy meglegyen a level.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
na de nem az van hogy a közösség már kifizette?
amúgy meg:
GTA V $137 Million
Red Dead Redemption 2 $170 Million
Cyberpunk 2077 $174 Million
Star Citizen $590 Million
:D
A GTA 6 költségvetését 1 milliárd dodóra saccolják, ahhoz képest kispálya az az 590 millió. :D Jó, persze a különbség az, hogy a GTA 6 valószínűleg ismét egy 10 évig fejhető pénznyomda lesz, talán akkora, hogy azt még el se tudjuk képzelni a jelenlegi tudásunkkal.
Viszont a Star Citizennél is látok hasonlóra esélyt és simán el tudom képzelni, hogy kb. akkorát üssön a popkultúrán, mint mondjuk a World of Warcraft a kora kétezres években. Plusz nem tudom, hogy van pontosan, de lehet, hogy a két játék közül legalább az egyiket akkor is meg kell venned, ha amúgy vettél 500 dolláros űrhajót. 500 dolláros űrhajót meg jó sokan vettek, szóval képzeld el a mikrotranzakciós potenciált.
eddig kb minden sci-fi MMO fail volt anyagilag, nem?
WoW-al nehogy összehasonlítsuk már. EVE Online egy kis rétegnek volt fontos, SW Galaxy Online vagy mi is hatalmas buka lett meg Old Republic se váltotta be reményeket. Miből gondolja bárki, hogy majd egy új sci-fi IP akkorát üt a popkultúrán? :D
Star Field egyáltalán sikeres lett vagy bukta az is?
Starfield hit Xbox and PC on September 6 and while its Xbox Game Pass release surely helped it become the biggest launch ever for a Bethesda game with more than 6 million players, Circana's data tracks dollar sales. This means Starfield was the best-selling game of September despite Xbox Game Pass.Oct 18, 2023
Miből gondolja bárki, hogy majd egy új sci-fi IP akkorát üt a popkultúrán? :D
Azért, mert ez egy teljesen másik szint ráfordított erőforrásokban. De amúgy egy EVE Online-t sem érdemes lesajnálni, mert ha nem is virul, de él már vagy 20 éve az is. A WoW előtt hasonló jelentőségű volt az EverQuest is, aztán mégis kiderült, hogy ott a masszív közönség.
A licencelt dolgok meg szerintem nem nagyon szoktak működni, pl. hatalmas Star Trek fan vagyok, de nulla kedvem van kipróbálni a Star Trek Online-t (pedig állítólag egész jó).
Ez a gamma már most elképesztően népszerű, pedig szó szerinti "játék" még nem sok van benne. Ha egyszer tényleg megjelenik, szerintem az egyik legnépszerűbb játék lesz evör.
Eve Online-nak sose bocsatom meg hogy ismeretlenek az ellenfelek. Talalkozol egy AI urhajoval és nincs melle irva semmi szint (ok, EVEben nincsenek szintek) semmi HP csak onnan tudod meg hogy nem Cruiserrel kene tamadni hogy 1 loves utan a podban ebredsz :D
Szeretem organikusan, jatek kozben felfedezni a jatekot nem pedig a kulso wikipediat bujva.
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Sosem játszottam az EVE-vel, részben azért, mert bonyolultnak tűnt és azért arra általában rá kell vennem magamat, hogy megmásszam az ilyen falakat, szóval kimaradt. Az űrszimulátorok hasonló okokból sosem mozgattak meg nagyon, tehát szerintem ezzel a "műfajjal" az a baj, hogy eddig még nem hántották le róla, vagy nem rejtették megfelelő játékidő mögé a kicsit riasztó komplex dolgokat.
És azért más típusú játékoknál ez megtörtént, pl. az RTS-t sem a Total Annihilation meg az Age of Empires popularizálta annó, hanem a Command & Conquer, vagyis a kő egyszerű "gyártsál és öljél" stratégiai játék, amire a későbbi címek már tudtak építeni. A GTA Online meg hiába nagyon népszerű, de a korai fázisa egy átláthatatlan, unalmas szar, amit az ment meg, hogy alapból tudod már, mit kell csinálni egy GTA-ban. Szóval hiába csesz ki a játék egy rövid verseny után minden nélkül az utcára, érted, hogy kocsi kell meg fegyó, ahhoz pénz, aztán viszonylag gyorsan felépíted magadat egy lakásig, mint az igazi bűnözők. :D Aztán megbasznak a csíterek meg a repülő motorról rakétákat eregető köcsögök. :D
Ha eljutna az "űrjáték" odáig, hogy eléültetsz egy 8 évest és tud vele valamit kezdeni, abból hatalmas win lehet.
Ha már GTAO, akkor felhozom a járművek kezelhetőségét is, ami szerintem egy kicsit gyengéje a GTA-nak, ami a repülést illeti, de van azért ellenpélda. Pl. amikor én játszottam vele, akkor a pénzkeresés legjobb módja az volt, hogy megcsinálod a szólóban is játszható heistot egy párszor. Ehhez kell venni egy tengeralattjárót (don't ask), szóval az early game kb. arról szól, hogy valahogy összekaparod a tengeralattjáró árát.
A tengeralattjáró meg nagyon könnyen irányítható és nagyon fun is, de úgy, hogy alapvetően mindent meg tudsz vele csinálni, amit egy "tengeralattjáróm van a GTA-ban lol" koncepciótól elvárnál. Meg tök sok extra fícsör van benne, pl. van benne "garázs" minitengeralattjárónak meg a kétéltű, víz alatt is működő kocsiknak, lőhetsz torpedót vagy ballisztikus rakátét, aminek a célpont nagyon szokott örülni. Meg persze ökörködhetsz azzal, hogy megfeneklesz és kihajtasz vele a tengerpartra, az igazán őrültek meg felvitték már Mount Chiliadra is:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=662oc0H7doU
Szóval ha valami ilyesmi, egyszerű, de sokrétű (nyilván a tengeralattjárónál is, csak jó kompakt példának érzem) űrhajózást összehoznak, szerintem a Föld lakosságának jelentős része fog érdeklődni az űrutazás iránt.
Avatar: Frontiers of Pandora, avagy egy újabb játék, ahol 4K-ban egyedül a 4090 tud épphogy kihozni 60fps-t. A gyászrakéta 7900XTX csak 39fps, lol AMD.
Viszont a játék alapból RT-re építkezik, ha jól értem, akkor egyáltalán nem lehet kikapcsolni.
Nem is az a gond, de az FSR képminősége messze lemarad sajnos a dlss-től. Persze ettől még a 4090-el se tudsz natív 4k-ban jatszani, mivel a 60FPS az átlag fps, szóval simán lehet, hogy bezuhan 40-re is néha.
Továbbra is: jelenleg nem létezik gpu ami 4K-t vinné min. 60FPS-sel bármilyen új játékban.
Sosem fogom megérteni hogy ötlött fel bárkiben az hogy dejo eddig fullHDban játszottam, jövöre már 4x annyi pixelen fogok, a logikus lépés mindig is a 1440p lett volna :D
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
A vicc, hogy amin legjobban leesett az állam az a fizikai rész, mint a víz, ruhák, felhők ...stb, nem pedig a nagy távolságok :D
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
nekem az atmoszféra nagyon tetszik, illetve 5 perc körül, amikor a felszálló űrhajót mutatja belülről. El se tudom képzelni, hogy lehet egy ilyet megalkotni.
végtelen terep, végtelen űr, csak hát ettől még nem lesz jó pálya... ez még kevés.
a far cry is ilyen, generálnak egy szép terepet, de unalmas. illetve annyira azért nem, mert látszik, hogy belenyúlnak, amitől egyedibb, igazibb, élőbb lesz. de egy skyrim sokkal élőbb. ez meg... hát... ebben a formában nem igazán lesz jó sétaszimulátornak :)))
nekem legyen sétaszimulátor és kész.
hm most nézem ez a cryengine továbbfejlesztett verziója
Bizony, emlékeim szerint volt is belőle jó nagy jogi botrány, de már nem emlékszem pontosan miért.
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
de akkor végül mégis a crytek győz. legyőzte a világot és az unríl endzsimmet!
Ez az egész cucc teljesen jó lesz, ha kapunk benne egy max 20 órás core kampányt, aztán letörölhetem a pikulába. Őszintén, faszomnak van ennyi kidobandó ideje, a Cyberpunkot is már két hónapja játszom, aztán sehol nem tartok :D
Ezzel szemben mi lesz a valóság: Főkampány lesz, de látszik rajta, hogy az egész valami utólagos gondolat volt a masszív, online, évekig tartó tartalmi koncepcióhoz képest. Dramaturgiailag vérszegény, esetleg a 20 óra misszióhoz még érdemes hozzá grindelni 40 órát, hogy meglegyen a level.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
szép meg minden de lehet akkora bukta lesz hogy beleremeg a játékipar. hol tartanak, 12 év és fél milliárd USD-nél és még messze nincs kész?
de az miért baj hogy a cyberpunkban még sehol se tartasz? élvezed, nem? az a lényeg.
na de nem az van hogy a közösség már kifizette?
amúgy meg:
GTA V $137 Million
Red Dead Redemption 2 $170 Million
Cyberpunk 2077 $174 Million
Star Citizen $590 Million
:D
Lesz ennek külön single player sztori játéka, a Squadron 42. A Star Citizen az a kvázi-MMO cucc.
Chief Exorcist
milyen bevétele lenne? előfinanszírozták a játékot tripla áron.
A GTA 6 költségvetését 1 milliárd dodóra saccolják, ahhoz képest kispálya az az 590 millió. :D Jó, persze a különbség az, hogy a GTA 6 valószínűleg ismét egy 10 évig fejhető pénznyomda lesz, talán akkora, hogy azt még el se tudjuk képzelni a jelenlegi tudásunkkal.
Viszont a Star Citizennél is látok hasonlóra esélyt és simán el tudom képzelni, hogy kb. akkorát üssön a popkultúrán, mint mondjuk a World of Warcraft a kora kétezres években. Plusz nem tudom, hogy van pontosan, de lehet, hogy a két játék közül legalább az egyiket akkor is meg kell venned, ha amúgy vettél 500 dolláros űrhajót. 500 dolláros űrhajót meg jó sokan vettek, szóval képzeld el a mikrotranzakciós potenciált.
Szerk volt, mert pontosítottam. :D
jó sok pénzt kihúznak az ŰRMEGHÓDICCSÁ-ban hívők zsebéből a star citizen fejlesztői :D
akkor Puzsér Róbertnek nincs star citizen accountja?
eddig kb minden sci-fi MMO fail volt anyagilag, nem?
WoW-al nehogy összehasonlítsuk már. EVE Online egy kis rétegnek volt fontos, SW Galaxy Online vagy mi is hatalmas buka lett meg Old Republic se váltotta be reményeket. Miből gondolja bárki, hogy majd egy új sci-fi IP akkorát üt a popkultúrán? :D
Star Field egyáltalán sikeres lett vagy bukta az is?
szerintem a bethesda összes játéka nagy siker...
Starfield hit Xbox and PC on September 6 and while its Xbox Game Pass release surely helped it become thebiggest launch ever for a Bethesda game with more than 6 million players, Circana's data tracks dollar sales. This means Starfield was the best-selling game of September despite Xbox Game Pass.Oct 18, 2023
Azért, mert ez egy teljesen másik szint ráfordított erőforrásokban. De amúgy egy EVE Online-t sem érdemes lesajnálni, mert ha nem is virul, de él már vagy 20 éve az is. A WoW előtt hasonló jelentőségű volt az EverQuest is, aztán mégis kiderült, hogy ott a masszív közönség.
A licencelt dolgok meg szerintem nem nagyon szoktak működni, pl. hatalmas Star Trek fan vagyok, de nulla kedvem van kipróbálni a Star Trek Online-t (pedig állítólag egész jó).
Ez a gamma már most elképesztően népszerű, pedig szó szerinti "játék" még nem sok van benne. Ha egyszer tényleg megjelenik, szerintem az egyik legnépszerűbb játék lesz evör.
Chief Exorcist
Eve Online-nak sose bocsatom meg hogy ismeretlenek az ellenfelek. Talalkozol egy AI urhajoval és nincs melle irva semmi szint (ok, EVEben nincsenek szintek) semmi HP csak onnan tudod meg hogy nem Cruiserrel kene tamadni hogy 1 loves utan a podban ebredsz :D
Szeretem organikusan, jatek kozben felfedezni a jatekot nem pedig a kulso wikipediat bujva.
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Sosem játszottam az EVE-vel, részben azért, mert bonyolultnak tűnt és azért arra általában rá kell vennem magamat, hogy megmásszam az ilyen falakat, szóval kimaradt. Az űrszimulátorok hasonló okokból sosem mozgattak meg nagyon, tehát szerintem ezzel a "műfajjal" az a baj, hogy eddig még nem hántották le róla, vagy nem rejtették megfelelő játékidő mögé a kicsit riasztó komplex dolgokat.
És azért más típusú játékoknál ez megtörtént, pl. az RTS-t sem a Total Annihilation meg az Age of Empires popularizálta annó, hanem a Command & Conquer, vagyis a kő egyszerű "gyártsál és öljél" stratégiai játék, amire a későbbi címek már tudtak építeni. A GTA Online meg hiába nagyon népszerű, de a korai fázisa egy átláthatatlan, unalmas szar, amit az ment meg, hogy alapból tudod már, mit kell csinálni egy GTA-ban. Szóval hiába csesz ki a játék egy rövid verseny után minden nélkül az utcára, érted, hogy kocsi kell meg fegyó, ahhoz pénz, aztán viszonylag gyorsan felépíted magadat egy lakásig, mint az igazi bűnözők. :D Aztán megbasznak a csíterek meg a repülő motorról rakétákat eregető köcsögök. :D
Ha eljutna az "űrjáték" odáig, hogy eléültetsz egy 8 évest és tud vele valamit kezdeni, abból hatalmas win lehet.
Ha már GTAO, akkor felhozom a járművek kezelhetőségét is, ami szerintem egy kicsit gyengéje a GTA-nak, ami a repülést illeti, de van azért ellenpélda. Pl. amikor én játszottam vele, akkor a pénzkeresés legjobb módja az volt, hogy megcsinálod a szólóban is játszható heistot egy párszor. Ehhez kell venni egy tengeralattjárót (don't ask), szóval az early game kb. arról szól, hogy valahogy összekaparod a tengeralattjáró árát.
A tengeralattjáró meg nagyon könnyen irányítható és nagyon fun is, de úgy, hogy alapvetően mindent meg tudsz vele csinálni, amit egy "tengeralattjáróm van a GTA-ban lol" koncepciótól elvárnál. Meg tök sok extra fícsör van benne, pl. van benne "garázs" minitengeralattjárónak meg a kétéltű, víz alatt is működő kocsiknak, lőhetsz torpedót vagy ballisztikus rakátét, aminek a célpont nagyon szokott örülni. Meg persze ökörködhetsz azzal, hogy megfeneklesz és kihajtasz vele a tengerpartra, az igazán őrültek meg felvitték már Mount Chiliadra is:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=662oc0H7doU
Szóval ha valami ilyesmi, egyszerű, de sokrétű (nyilván a tengeralattjárónál is, csak jó kompakt példának érzem) űrhajózást összehoznak, szerintem a Föld lakosságának jelentős része fog érdeklődni az űrutazás iránt.
The ULTIMATE Nintendo piracy device:
https://twitter.com/OrdinaryGamers/status/1730093186238882062
https://www.techpowerup.com/review/avatar-fop-performance-benchmark/5.html
Avatar: Frontiers of Pandora, avagy egy újabb játék, ahol 4K-ban egyedül a 4090 tud épphogy kihozni 60fps-t. A gyászrakéta 7900XTX csak 39fps, lol AMD.
Viszont a játék alapból RT-re építkezik, ha jól értem, akkor egyáltalán nem lehet kikapcsolni.
Chief Exorcist
Nem is az a gond, de az FSR képminősége messze lemarad sajnos a dlss-től. Persze ettől még a 4090-el se tudsz natív 4k-ban jatszani, mivel a 60FPS az átlag fps, szóval simán lehet, hogy bezuhan 40-re is néha.
Továbbra is: jelenleg nem létezik gpu ami 4K-t vinné min. 60FPS-sel bármilyen új játékban.
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
Sosem fogom megérteni hogy ötlött fel bárkiben az hogy dejo eddig fullHDban játszottam, jövöre már 4x annyi pixelen fogok, a logikus lépés mindig is a 1440p lett volna :D
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
de nem az van hogy a konzolok régóta bírják a 4k 60fps-t?
Konzolok nem 8kra vannak tervezve?