Viszont a stratégiai / városépítős játékok jellemzően nincsenek agyonoptimalizálva, azokat az alacsony elvárásokat meg azért csak teljesítik majd idővel.
Tök egyértelmű, hogy magyarázniuk kellett a helyzetet. Nem az ő hibájuk, kellett a zseton a negyedévre a kiadónak. Nem véletlen tolták el a konzolos verziókat 24-re.
Sőt, az XCOM Chimera Squad is ilyen, csak izé, nem valami jó. Tulajdonképpen XCOM "panellakásokban" nagy pályék helyett, fix karakterekkel és egy breaching fázissal, ahol a SWAT teamed berúgja az ajtót az első körben és kioszthat pár lövést, mielőtt elkezdődne az igazi játék.
Ha már SWAT team játékmenet, akkor szerintem egy olyan megoldás lenne érdekes, amiben minimalizálni kell a halálos áldozatokat és mondjuk sikeres razziákat meg rajtaütéseket lehet végrehajtani úgy, hogy a bűnözők bilincsben hagyják el a helyszínt tepsi helyett.
Bizonyos szintig a Jagged Alliance-ekben is lehet kommandózni, de az első részben nem nagyon akart összejönni lopakodva a gyárak elfoglalása, hogy nem szabotáljanak. A 2-ben a karakterek között is van egy korábbi SWAT-parancsnok és mesterlövész felesége. Elég jól használhatók, és beépített bónuszok van a zárrobbantó charge.okra,
Azt hiszem ebben a topikban van a helye, mert ez szakmai/technikai elemzés, szóval kijött a DigitalFoundry Alan Wake 2 elemzése. Tele van érdekes információkkal is, már a nem technikai része, hogy van ahol a kisebb beállítás ad jobb képet vagy a bugról, ami miatt kontrollerrel kisebb FPS mellett is folyamatosabb a mozgás. De a lényeg a No RT, RT, RT+Path Tracing összehasonlítás, hiszen bármennyire gépigényes dolgok ezek, ez a jövő. És persze lehet vitatkozni mi az ami "de nem is látszik" és mi az amire nehéz ráfogni.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=tXfwvohROPA
azon gondolkodtam, miért nem fejleszt valaki egy olyan játék engint, ami kifejezetten fps, tps játékra való. tehát nem kell összevadászni hozzá mindenféle bugos meg félig kész addont, hogy fps-tps játékot csinálhassunk benne, hanem eleve erre van kifejlesztve. benne van minden, ami ehhez kell. plusz persze tudjon kezelni nagy open world-öt.
persze mondjuk van/volt ilyen, pl a cryengine, amivel nem tudom mi van, az amazon vagy valamelyik hasonló cég csinált belőle saját verziót, de azzal is ki tudja mi van, az biztos, hogy kb senki se használja semmire.
Cryengine, techdemó szintjén, tudott olyan G.I.-t szoftveres (fél szoftveres) megoldásban, mint az UE5 lumenje. De azóta se jött ki vele külsős játék. Azóta meg évek teltek el és tovább reszelték. Ha kijön Ryse 2, meglátjuk mit tud. Mondjuk az ázsiai MMORPG gyártó cégek most valamiért mind átáltak UE5-re, mert sokáig menő volt openworld játékokhoz a CryEngine. Viszont pont ezért nem nagyon hiszek az amazon féle Favágó motorban.
Mintha pont ezt írtam volna nemrég, hogy gyanús, hogy a hagyományos render helyett AI fogja kitalálni a képkockákat paraméterek alapján a nem túl távoli jövőben.
Malackának lesz ebben sanszosan igaza, egyrészt ő ért hozzá, másrészt meg nem véletlen mondanak DLSS TÍZ-et, mintha egyébként tudnak mi lesz abban... ez egyértelműen nem pár éves távlatra utal.
Iden mar keszitett Intel AI-ra optimalizalt celhardvert, a mesterseges intelligencia laz igazabol 1 eve durrant be, most ezen porog egesz ipar. Mar most kuldenek el grafikusokat, mert inkabb AI-val renderelretnek. 2030 elott tuti kukcsrakesz lesz a tech, es nem gagyi verzioban. Az iparag mar nagyon regota var egy valodi technologiai ugrasra.
Ha azt veszem, hogy a Photosohop szinte azonnal generál tartalmat "AI"-al, akkor nincs olyan messze egy 60FPS-re képes darab, pláne hogy játéknál az előző "képkocka" alapján generalna, vagyis szomszédos pixelekkel (is) dolgozna, nem pedig a semmiből. De btw lehet reszegysegkent jön majd be először, mint pl. az objektumokat az AI rajzolja (kivéve pár fix dolgot), vagy a bevilagitast real-time.
Talán ide befér a legérdekesebb crash, amit életemben láttam:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=RSHUd3U75YU
Olyan mintha nem tudom, külön app lenne maga a játék meg az UI, szóval ha a játék becrashel, akkor a menü még megy tovább. :D A nem vicces része a dolognak az, hogy sajnos gyakori, szóval javítsák ki gyorsan.
Na, a törpe nörd Jézusék csináltak egy videót a Cities Skylines 2-ről. :D
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=l4DX6mUY78s
Sajnálom a deveket, hogy a kiadó kitolatta velük idő előtt. Az első rész szuper volt, rengeteg update-et és kieget toltak hozzá.
Viszont nem tudom, hogy a Unity engine megfelelő-e egy ilyen projektre, fenntartásaim vannak a C#-vel, de lehet hülyeség amit mondok.
Chief Exorcist
Én nem sajnálom őket, mert sikerült kiadniuk egy-két érdekes nyilatkozatot:
https://www.gamesradar.com/cities-skylines-2-devs-are-trying-to-reach-a-steady-30-fps-because-theres-no-real-benefit-in-a-60-fps-city-builder/
Viszont a stratégiai / városépítős játékok jellemzően nincsenek agyonoptimalizálva, azokat az alacsony elvárásokat meg azért csak teljesítik majd idővel.
Tök egyértelmű, hogy magyarázniuk kellett a helyzetet. Nem az ő hibájuk, kellett a zseton a negyedévre a kiadónak. Nem véletlen tolták el a konzolos verziókat 24-re.
Chief Exorcist
Konkrétan a Rainbow Six fejlesztői csináltak annak idején ilyet. Shadow Watch a neve.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=kF6BHcqPcjk
Sors bona, nihil aliud.
Sőt, az XCOM Chimera Squad is ilyen, csak izé, nem valami jó. Tulajdonképpen XCOM "panellakásokban" nagy pályék helyett, fix karakterekkel és egy breaching fázissal, ahol a SWAT teamed berúgja az ajtót az első körben és kioszthat pár lövést, mielőtt elkezdődne az igazi játék.
Ha már SWAT team játékmenet, akkor szerintem egy olyan megoldás lenne érdekes, amiben minimalizálni kell a halálos áldozatokat és mondjuk sikeres razziákat meg rajtaütéseket lehet végrehajtani úgy, hogy a bűnözők bilincsben hagyják el a helyszínt tepsi helyett.
dolgoztam még rajta
https://www.artstation.com/artwork/kQXW26
Bizonyos szintig a Jagged Alliance-ekben is lehet kommandózni, de az első részben nem nagyon akart összejönni lopakodva a gyárak elfoglalása, hogy nem szabotáljanak. A 2-ben a karakterek között is van egy korábbi SWAT-parancsnok és mesterlövész felesége. Elég jól használhatók, és beépített bónuszok van a zárrobbantó charge.okra,
Sors bona, nihil aliud.
Azt hiszem ebben a topikban van a helye, mert ez szakmai/technikai elemzés, szóval kijött a DigitalFoundry Alan Wake 2 elemzése. Tele van érdekes információkkal is, már a nem technikai része, hogy van ahol a kisebb beállítás ad jobb képet vagy a bugról, ami miatt kontrollerrel kisebb FPS mellett is folyamatosabb a mozgás. De a lényeg a No RT, RT, RT+Path Tracing összehasonlítás, hiszen bármennyire gépigényes dolgok ezek, ez a jövő. És persze lehet vitatkozni mi az ami "de nem is látszik" és mi az amire nehéz ráfogni.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=tXfwvohROPA
azon gondolkodtam, miért nem fejleszt valaki egy olyan játék engint, ami kifejezetten fps, tps játékra való. tehát nem kell összevadászni hozzá mindenféle bugos meg félig kész addont, hogy fps-tps játékot csinálhassunk benne, hanem eleve erre van kifejlesztve. benne van minden, ami ehhez kell. plusz persze tudjon kezelni nagy open world-öt.
persze mondjuk van/volt ilyen, pl a cryengine, amivel nem tudom mi van, az amazon vagy valamelyik hasonló cég csinált belőle saját verziót, de azzal is ki tudja mi van, az biztos, hogy kb senki se használja semmire.
unreal nem erre lett fejlesztve?
ah, tényleg, mintha abban is benne lennének alapból ezek... :)
mondjuk nem tudom mennyire "teljes" ilyen szempontból.
Cryengine, techdemó szintjén, tudott olyan G.I.-t szoftveres (fél szoftveres) megoldásban, mint az UE5 lumenje. De azóta se jött ki vele külsős játék. Azóta meg évek teltek el és tovább reszelték. Ha kijön Ryse 2, meglátjuk mit tud. Mondjuk az ázsiai MMORPG gyártó cégek most valamiért mind átáltak UE5-re, mert sokáig menő volt openworld játékokhoz a CryEngine. Viszont pont ezért nem nagyon hiszek az amazon féle Favágó motorban.
A Larian nyert egy adag díjat:
https://twitter.com/larianstudios/status/1723041045754040765
rwurl=https://i.imgur.com/ySalmSJ.jpg
Ez lehet a következő nagy ugrás?
https://www.tomshardware.com/news/nvidia-hints-at-dlss-10-delivering-ful...
Nvidia Hints at DLSS 10 Delivering Full Neural Rendering, Potentially Replacing Rasterization and Ray Tracing
Chief Exorcist
Mintha pont ezt írtam volna nemrég, hogy gyanús, hogy a hagyományos render helyett AI fogja kitalálni a képkockákat paraméterek alapján a nem túl távoli jövőben.
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
20 év múlva
Max 5
5 év múlva lesznek már gagyi verziók
10 év mire lesz hozzá elérhető hw
20 év mire a szakma átáll rá
Egy év múlva kiadják 5xxx szériára, lefelé kompatibilis 2xxx-ig :D
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Malackának lesz ebben sanszosan igaza, egyrészt ő ért hozzá, másrészt meg nem véletlen mondanak DLSS TÍZ-et, mintha egyébként tudnak mi lesz abban... ez egyértelműen nem pár éves távlatra utal.
Chief Exorcist
Malacka már 15 éve megjósolta, hogy onnan tovább már nem érdemes a játékok grafikáját továbbfejleszteni, mert túl sokba kerül :)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Jó hát és érdemes volt? :D
Chief Exorcist
Iden mar keszitett Intel AI-ra optimalizalt celhardvert, a mesterseges intelligencia laz igazabol 1 eve durrant be, most ezen porog egesz ipar. Mar most kuldenek el grafikusokat, mert inkabb AI-val renderelretnek. 2030 elott tuti kukcsrakesz lesz a tech, es nem gagyi verzioban. Az iparag mar nagyon regota var egy valodi technologiai ugrasra.
Ha azt veszem, hogy a Photosohop szinte azonnal generál tartalmat "AI"-al, akkor nincs olyan messze egy 60FPS-re képes darab, pláne hogy játéknál az előző "képkocka" alapján generalna, vagyis szomszédos pixelekkel (is) dolgozna, nem pedig a semmiből. De btw lehet reszegysegkent jön majd be először, mint pl. az objektumokat az AI rajzolja (kivéve pár fix dolgot), vagy a bevilagitast real-time.
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
ha ez igaz lenne akkor már sok éve látnánk kész teljes filmeket AI-val, hiszen ott nem kell realtime lennie...
Talán ide befér a legérdekesebb crash, amit életemben láttam:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=RSHUd3U75YU
Olyan mintha nem tudom, külön app lenne maga a játék meg az UI, szóval ha a játék becrashel, akkor a menü még megy tovább. :D A nem vicces része a dolognak az, hogy sajnos gyakori, szóval javítsák ki gyorsan.
star engine, hatalmas bolygók, satöbbi, új videó a star citizen enginjéről
https://youtu.be/nWm_OhIKms8
Elkepesztő. Brutál. Rohadt impressziv.
Chief Exorcist