Jelenlegi hely

Játékfejlesztés

Utolsó bejegyzés


durva... tehát a svédekre hivatkozás csak trükk, engem is átvertek vele, mert amikor meghallottam hogy megvették a digicet meg a zen-t, egyből arra gondoltam, hogy "végül is a svédek megbízhatóak" :D



Hát, azért a Digicnél gondolom jól megy, a Zen meg nagyon jól megtalálta magának a flippermániás réteget, szóval remélhetőleg nem hozzájuk mennek leépíteni, hanem továbbra is az olyan bóvligyárakba, mint a Volition, a Deep Silver vagy a Gearbox Publishing.

Viszont ha a Digic és a Zen is a svédeké, akkor a magyar jómunkásemberek miatt mondhatjuk azt, hogy ezek magyar stúdiók, vagy inkább mondjuk azt, hogy svédek? :D

Mindegy, legalább van ilyenünk, ha már magyar játék:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=k7OrfJhf6oM



Breaking news!
John Riccitiello lelépett (de inkább kivágták) a Unity-től. Kérdés elég lesz e bizalom visszaszerzésére?



Válasz: nem.
Minek játszana barmelyik fejlesztő innentől a tűzzel, mikor Unity helyett van Godot, UE5?

"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"



képtelen lennék flipper játékon dolgozni :D egyrészt utálom a flippereket, másrészt grafikailag visszataszítóak :D
bár, egyszer csináltam egy flipper-szerű játék protót, aminek pont az volt a lényege, hogy egy olyat flippert csináljak, ami nekem tetszik:
https://youtu.be/BTBomb5qK68



tök állat :O miért nem csinálod meg ezt mobilra?

Chief Exorcist



Bazz te ilyeneket bírsz írni?!

Parizer forever.



ráadásul grafika, hang, zene... baszod Endi mekkora multitálentum vagy

Chief Exorcist



Ez teljesen korrekt, miért nincs rilíz?

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



nem kellett semmit írni, blender játék enginben készült, bár asszem pár sor python kódot is írtam hozzá. könnyű lenne más engin-ben megcsinálni, csak minek? főleg mobilra... nagyon random hogy mi lesz siker, teli van a store tök jó játékokkal amiket senki se ismer... :(
amúgy egy haverral csináltunk egy kicsit hasonlót, ios-ra kiadtuk, sajnos 0 sikere volt:
https://youtu.be/1GCi30LCQ60



hát ez kevésbé flipperes.
de az előző jobban tetszett. lehet nagyobb sikere lenne. lehet nem fut be, de ha nem csinálod meg akkor meg biztos. én már csak tudom, 20 éve vagyok úgy hogy készítenék egy játékot :D



+1

Ráadásul ufo klónt csinalnek, teljesen lehetetlen, vagy 1000 emberév lenne...

Parizer forever.



amúgy a vanishing of ethan carter-el kapcsolatban még az jutott eszembe, hogy azoknak a helyszíneknek valamiért nagyon erős hangulatuk van. pedig fotoreal, illetve nem teljesen. talán mert nem teljesen?
míg ezeknek az ue5-ös "behúzom a sziklákat meg a fákat és kész az AAA" dolgoknak számomra 0 hangulatuk van...



Ezt csak azért mondod, mert még nem játszottál a RoboCop: Rogue City-vel. :)

De egyébként igen, én pont a "realisztikusan világított" játékokat nem szoktam szeretni, inkább legyen színes-szagos és kellemesen eszképista. Nekem rossz példaként talán a Silent Hill 2 remake volt sokkoló:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=pyC_qiW_4ZY
Itt pl. nem tudom mi történt, valahogy olyan, mintha úgy sikerült volna minden lehetséges dolgot elrontani, hogy egyébként teljesen jól néz ki, sőt. Fotorealisztikusan szar, munkaórák ezrei alatt állították elő. :D



Egy olyan körökreosztott játékot csinálnék, mint a régi xcom keveredve mondjuk a rainbowsix siege-el.

Mondjuk Jagged Aliance csak SWATos CQB heavy scenariók. A breacher ilyen még csak mondjuk multival megspékelve.

"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése



Door kickers nem ilyesmi ?

"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"



én AAAAAA játékot csinálnék. mondtam is a főnöknek, hogy 2 nap alatt megvan unreal enginnel



maradnek az ufoval olyan paraztato chryssaliddal mint ami az eredetiben volt.

de ahhoz eloszor is az kellene, hogy ket evig ra se nezzek semmilyen fejlesztoeszkozre. es legyen penzem eltartani magam. talan akkor lenne kedvem leulni es pocsolni vele.

Parizer forever.



De, csak az pause-os RTS. Körökre osztottra gondoltam, amiben multi is van.

"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése



Aliens: Dark Descent-et ki kellene próbálnom, lehet hogy olyan, amire szükségem lenne. Bár azért a minimális bázis meg economy management azért jó volt az xcomban is.

"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése



mi lett a Digital Reality-vel, a Philos Labs-el, Storm Regionnal, Invictus-szal és a hasonló magyar játékfejlesztő cégekkel? Én még le vagyok maradva ezeknél :D



invictus az létezik, asszem autós játékokat csinálnak. pár hónapja néztem a honlapjukat vagy valami videót. van még a zen meg a neocore. más nagyobb cégről nem tudok.
meg van jópár kis pár emberes mobilfejlesztő, akik nagy része totál gagyi dolgokat csinál :)



ja, és van elég sok bedolgozós cég, akik külföldi cégeknek dolgoznak, pl grafikát, illetve főleg grafikát. cégnevet nem tudok mondani, mert nem jegyeztem meg, de van pár haverom akik ilyeneknél dolgoznak. de ezek akár nagyon komoly cuccokat is csinálnak, tehát pl teljes pályákat nagy AAA címekhez.



meg van cég akik programozást csinálnak nagy nyugati cégnek, de ilyenről csak egyről tudok. szóval főleg graf outsource cégek vannak. tehát itt konkrétan játék grafikáról beszélek, nem a digic féle trailer gyártásról és hasonlókról



Na de minek még egy X-COM? Annyi van már, nem kell azt másolni.

Én tutira egy hatalmas nagy bukást hoznék össze, ha játékot kéne csinálnom, de biztos, hogy valami újjal próbálkoznék. Pl. mindig tökre érdekelt, hogy hogyan nézne ki egy olyan RTS (máris bukás :D), ami teljesen szembemegy a StarCraft féle klikkelőbajnoksággal és a makromenedzsmentre helyezi a hangsúlyt.

Pl. nem tudod direktben irányítani a katonáidat, hanem általánosabb parancsokat osztogathatsz ("támadjatok, parasztok!), amiket aztán legjobb tudásuk szerint hajtanak végre. Hogy mi a legjobb tudásuk, azt meg az határozza meg, hogy milyen szintre és milyen harcmodorra treníroztad őket a makró döntések során (biztosan egy rémálom lenne összerakni az AI-t :D). De egy ilyen játékban el lehetne mélyíteni az erőforrásgyűjtést is, pl. többféle ételforrás van (ezt mondjuk az Age of Empires csinálja) más előnyőkkel és hátrányokkal (ezt már nem csinálja), több lehetőség van nyersanyagra és eldöntheted, hogy mondjuk fából építesz gyorsan szart vagy kőből-téglából strapabíróbb épületeket stb.

Kíváncsi lennék, hogy lehetne-e ebből valami érdekes mondjuk úgy, mint ahogyan a mobák totálisan kiirtották a makrót az RTS-ből a mikró javára. Vagy x számú alrendszer után rájönnénk, hogy remake-eltük a Caesar 3-mat meg a Majesty-t. :D



nemtom, de nekem ez így leírva rohadtul tetszik!

öreg vagyok már a mikrózáshoz :D

Chief Exorcist



erről most egy érdekes ötlet jutott eszembe, bár lehet hogy már tök más: rts sakk... :) tehát van egy marha nagy (nem csak kis 8x8-as) tábla, amin hatalmas csapatok, a sakk bábúinak megfelelően. marha sok paraszt, sok ló és futó, valamivel kevesebb bástya, 1 király és 1 királynő. és persze nem egyenként irányítanánk, hanem valami olyasmi amit írtál.
mondjuk én az egyszerűbb dolgokat szeretem, tehát nem lenne fejlesztés meg ilyesmi, de azokkal is működhetne...



ez miben más mint a régi hasonló játékok, pl. Majesty, Stronghold, stb?



Fogalmam sincs, ehhez konkretizálni kéne egy csomó dolgot, de alapvetően nyilván abban, hogy a mikrómentesség ellenére egy nagyon is harcközpontú, dinamikus játékról van szó, ami adott esetben alkalmas lehet kompetitív 1v1 meccsekre is. Szóval nem várost meg birodalmat építesz, nem foglalkozol a népesség boldogságával, vallásával meg a táplálkozásával, hanem egy bázist tartasz fenn meg stratégiai döntéseket hozol, a térkép kontrolljára törekszel stb.

Kb. te vagy a tábornok, aki ül a sátrában és kitalálja, hogyan kéne nyerni ahelyett, hogy ráüvöltöd a katonára, hogy 10 lépést arra, mint egy hagyományos RTS-ben, viszont ettől még sok RTS mechanika ugyanúgy benne lenne. Szóval pl. biztosan lenne scouting, csak mondjuk úgy megvalósítva, hogy építesz egy hírszerzőállást, ami elindít egy auto scoutot, ami magától felderítgeti a pályát.



Az ötlet meg alapvetően onnan jön, hogy érdekes lenne a MOBA ellenkezője felé elindulni, főleg úgy, hogy manapság is egy csomó új RTS akad, de kb. egyedül az Age of Empires 4 mert butítani a mikrón annyit, hogy egységkompzíciókban érdemes gondolkodni és nem a térképet kell agyonklikkelni a sikerhez.

Van viszont olyan RTS is, mint az Immortal: Gates of Pyre, ami a makrót automatizálja és lényegében hagy mikrózni, mint egy MOBA, csak a bázis- meg a seregélmény maghagyásával. Szerintem még kész sincs, de máris hatalmas bukta, tehát logikus lenne, hogy az átlag inkább úgy van vele, hogy "a fene se akar mikrózni, hadd építsek egy fasza bázist jó termeléssel meg ápgrédekkel és taktikában szeretném magamat okosnak érezni".

És valahol talán ebben lenne az érdekesség is, hogy pl. mi lenne, ha a C&C-ben megcsinálhatnád azt, hogy alig tartasz hadsereget, helyette meg valami jól védhető helyen felhúzod a turtling mesterművét 5 atomsilóval (a koraiakban talán még kivitelezhető is lett volna ez, bár nem tudom, hogy valaha volt-e erős bázisvédelem a C&C-ben :D).

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!