Az első rész jobb volt. Kicsit jobban lehetett benne parázni is. Itt úgy elgurult a gyógyszer, mint az FF szériában. Ettől még inkább néznék MEG3-at mint az FF utolsó pár részét, amit nem láttam.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Lebilincselő volt... még nem láttam olyan filmet, ami úgy akar a nosztalgiára alapozni, hogy igazából minden nosztalgikus elem borzalmas benne, viszont tele van egy csomó olyan új dologgal, amit szívesen megnéznél jobban kifejtve.
Pl. a Mackenzie Davis féle "augmented human" karakter a legjobb ötlet az egész filmben, nagyon jól is hozza a szerepet és szívesen néztem volna többet belőle. Jobban ki lehetett volna fejteni, el lehetett volna mélázni azon, hogy az embernek is géppé kell lennie a jövőbeli háborúban + hogy a testre gyakorolt sokk miatt halálra vannak ítélve az augmentált csókák stb. Az új terminátor sem volt béna, érdekes jeleneteket szült a "folyékony fém + fémváz" kettős.
A másik új csaj már gyengébb, mert bár lehet érezni, hogy azért lett volna kraft ebben a "talpraesett kiscsaj vezetővé érik" szálban, ez kb. teljesen elsikkad a nagy katyvaszban. És itt jönnek a gondok, hogy miért katyvasz ez? Hát a nyuggerek miatt.
Linda Hamilton mit keres ebben a filmben? A játékdiő jelentős része el van rá cseszve, cserébe semmi értelmes nem derül ki arról, hogy mit csinált a T2 óta. Arnie is egy borzalom, baszki higgyem el, hogy a T-800-as úgy beilleszkedett a társadalomba, hogy felesége meg gyereke van és az asszony azért nem derítette ki, hogy gép, mert a kapcsolatuk nem fizikai jellegű. Istenem.
Valahol értem, hogy Arnie nélkül nincs Terminátor, de szerintem ez a film sokkal jobb lehetett volna nélküle meg Hamilton nélkül. Úgy jobban ki lehetett volna bontani az új karaktereket meg konfliktusokat.
hogy a testre gyakorolt sokk miatt halálra vannak ítélve az augmentált csókák
ezt most nem értem. a valóságban se lesz semmi baja iron man-nek az 50000 g gyorsulástól. nem pépesednek össze a belei meg az agya a vaspáncél egyik alsó sarkába :)
hogy felesége meg gyereke van és az asszony azért nem derítette ki, hogy gép, mert a kapcsolatuk nem fizikai jellegű
ezt most nem értem. a valóságban se lesz semmi baja iron man-nek az 50000 g gyorsulástól. nem pépesednek össze a belei meg az agya a vaspáncél egyik alsó sarkába :)
Itt az a mantra, hogy rövid bevetésekre van tervezve a tech amolyan "vagy megölöd a terminátort 5 perc alatt vagy szoptál" alapon, utána összeomlik a szervezete és meghal. Persze ha ez tényleg így történne, akkor nem lenne nagy szerep, szóval a csajt valami spéci gyógyszerkoktéllal tuningolják a film erejéig.
Ennél jobban én sem tudom elmagyarázni meg a film sem. Pl. a film vége körül kiderül az is, hogy van a csajban egy "akku" is, szóval ez egy ilyen érdekes kiborg - nem kiborg dolog lehetett volna, ami sajnos nincs normálisan kifejtve.
barbie
jó az ötlet, meg az egész, talán még szenzációsnak is lehetne mondani... a feléig... aztán onnantól tök erőltett, a végére meg már kínosan erőltetett. és hát ez így ebben a formában egy nagy mattel greenwashing...
Az új kaptár animációs film. A címét elfelejtettem.
Nem volt borzasztó. A grafika mint egy jobb átvezető, a cselekmény meg mint kb. a Time Chrisis.
Indiana Jones 1-2
Egyáltalán nem volt annyira szétfeszülős a gyerekeknek, mint nekem annak idején. Azért persze a szívkitépős sámán bá őket is idegállapotba hozta, meg az indiai kaja jelenet, de a hullák a falból meg társai nem.
Amúgy jópofa volt újrázni, nem láttam őket már vagy 20 éve.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
jópár régi nagy film van amit marha régen láttam. de igazából a legtöbb már akkor se tetszett:
-vissza a jövőbe trilógia (értékelem a stílust meg az eredetiséget, de nem az én világom ez a mű-scifi)
-hegylakó (valszeg a kínosság csúcsának fogom tartani ha újra megnézem)
De ez ilyen. Ízlések és ficamok.
Én pl imádom a John Hughes filmeket, de a Ferris Bueller-től eret vágok magamon, annyira utálom azt a tenyérbemászó kis gyökeret.
After a tragic car accident that kills his wife, a man discovers he can communicate with the dead, and he uses that gift to con people. However, when a demonic spirit appears, he may be the only one who can stop it from killing the living and the dead.
Nem a tipikus MJFox film és szerep, azért kérdeztem rá erre.
Most láttam másodjára (elsőre moziban néztem, ja, én voltam az egyik a tucat emberből, aki beült rá) és én tökre szeretem ezt a filmet, bár nem tudom eldönteni, hogy filmként vagy bűnös élvezetként.
Egyszerűen baromi érdekes, hogy ez a film úgy katyvasz, hogy úgy a felénél van egy jelenet, amiben Michael Keaton konkrétan elmagyarázza, hogy egy összevisszaság az egész.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=tJV1LuQJhRw
És ettől valahogy lesz a Flashnek egy érdekes dinamikája, amibe beleillik ez a fura "Barry saját magával keresi a 90-es évekbeli Batmant, hogy aztán közösen megtalálják Supergirl-t Szibériában vagy whatever" cselekmény.
A film vége meg szerintem egészen merész, merthogy SPOILER a hősök veszítnek, ebből meg kikerekedik egy egész jó kis mondanivaló arról, hogy vannak dolgok, amiken nem lehet változtatni, sőt, lehet, hogy nem is szabad.
Szerintem ez a mostani szuperhősfilmekhez képest kifejezetten acélos tanulság, szóval kár, hogy a film elveszett a szokásos James Gunn - "szar a DC" - "szar a CG" hármasban. Főleg úgy, hogy tényleg szar a CG az egyébként teljesen fölösleges cameo-jelenetekben, de hát maga a film egész frankó, a pszichopata Ezra Miller meg tökjó benne, csak hát nem mennék vendégségbe a farmjára.
Gagyi covid film, Alexandra Daddariot megbúbolnám.
Indiana Jones 3-4
Az utolsó kereszteslovag tetszett a legjobban a régiek közül. Valahogy jobban eltalálták a kaland-humor-para faktort mint a régiekben. Illetve a Jumanji Rockkal jobban tetszett mint az 1-2, lehet kövezni.
A 4 már elég meh volt. Sok CGI, ami szarul öregedett, az UFO is háát. Most már csak az utolsó részt várom, mert azt még egyszer sem láttam.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
https://www.imdb.com/title/tt9362930/
blue beetle
ez a legrosszabb szuperhősfilm amit eddig láttam, pedig sok rossz van, de azok legalább "olyan rosszak hogy", ez meg úgy semmilyenül rossz
Az 5 borzalmas, szerintem ne nézd meg. :D Tulajdonképpen minden szar benne, tök olyan, mintha a Disneynél valaki azt találta volna ki, hogy egy Indiana Jonesnak a Marvel-filmekkel kell versenyeznie. Szóval a 4-hez hasonlóan megint emelkedett a faszságfaktor, azzal meg látványosan nem tudtak mit kezdeni, hogy egy 80 éves ember a főszereplő.
Így azon poénkodik a film, hogy Indy öreg és ezt valahogy sikerül úgy előadni, hogy kifejezetten bántónak és megalázónak érezd, plusz ott van mellette a szokásos modern Disney-hercegnő, vagyis a sehogyan oda nem illő, viszont Indynél mindenben jobb, idegesítő női mellékszereplő. Közben meg van sok felejthető, szar marveles akció meg így történnek a nagyobbnál nagyobb faszságok. Aztán hánysz és jobboldalra szavazol.
Sokan mondták, hogy hát legalább a 4-nél jobb, amit én őszintén szólva nem értek, mert a 4 filmként azért többé-kevésbé működött, csak néha bevágnak egy indákon majmokkal kóricáló Shia Leböfföt, amitől ledobod az ékszíjat.
Mintha sportot csinálnának belőle, hogy gyerekkorunk hőseit minél jobban lealázzák.
Han Solo - Egy megkeseredett vénember lett, Leia elhagyta, a fia elárulta és még meg is öli a végén
Luke - Egy megkeseredett vénember lett, aki rájött, hogy az egész életét elbaszta, remete lett és az erőtől is elvágta magát.
Indy - Egy megkeseredett vénember lett, szétment Marionnal és valamiért nagyon vicces, hogy öreg meg házsártos lett.
Leia - Egy megkeseredett vénasszony lett, szétmentek Hannal, a fia apagyilkos lett, az általa létrejött Új Köztársaság egy korrupt szarkupac lett és még őt is félreálitották.
Miért kell látnunk hogyan mennek szarba a hőseink? Az élet sokszor ilyen de azért megy az ember moziba, - főleg Star Warsra - hogy elfelejtse a mindennapi életeet, nem pedig hogy ott is azzal -vagy éppen társadalmunk aktuálpolitikai kérdéseivel- szembesüljön.
Lukenak, Hannak, Indynek örökre fiataloknak kellet volna maradnia, és nem kellett volna végignéznünk, ahogy az utolsó centet is kisajtolják a karaktereikből, és méltatlan megkeseredett véget írnak nekik.
Tudom tudom manapság menő a "dark" meg "realista" cucc de egy SW/Indy stb-től az emberek nem ezt akarják. Néha olyan jó látni a Happy Endet és nem kell X darab film és sorozat, hogy megmutassák nekünk, hogy a csillogó szemmel jövőbe néző hőseinket hogyan kínozza meg és teszi életüket elrontott öregemberekké az élet.
- Na akkor most mi lesz? Megadod magad, vagy pedig megnyomom ezt a gombot és kis Stacey-t csak zárt koporsóban lehet majd eltemetni?
- Úgysem mered!
- Ki? Én? A gonosz?" :)
(Bomb Queen)
viszont a császár feltámadt, és bármikor fel tud a jövőben is XD
amúgy érdekes - bár gondolom nem direkt volt - hogy a sw 1-6 nem időrendben készült. előbb láttuk az első 3 részben anakin megmenekülését, majd utána újabb 3 részben a bukását. és emiatt a bukását is úgy néztük, hogy tudtuk, végül megmenekül...
Indy - Egy megkeseredett vénember lett, szétment Marionnal és valamiért nagyon vicces, hogy öreg meg házsártos lett.
Sőt,
ShowHide spoiler #
Mutt, a fia meg meghalt és ez szinte mellékesen derül ki egy párbeszédből.
Szerintem arról lehet szó, hogy a Disneynél szarok az írók és nem tudnak mást kitalálni, meg ugye valahogy mindig oda kell erőltetni a feminista üzenetet is, amivel kb. csak vágják maguk alatt a fát, mert erőltetett. Aztán amikor ez a kettő találkozik, katasztrofális lesz a végeredmény.
Szóval félig nem direkt csinálják szerintem, és nekem erre az Indy 5 marketingkampánya bizonyítéknak tűnik. A Disneynél olyan idióta "szakemberek" ülnek, akik megnézték ezt a filmet, majd azt mondták, hogy "srácok, hát ez remek, vigyük el Cannes-ba bemutatni." Aztán persze Cannesben úgy leégett, a kritikák pedig úgy lehúzták, hogy még hónapok voltak hátra a mozis bemutatóig, de máris borítékolni lehetett a buktát. Ilyet kompetens stúdió nem csinál.
talán már írtam itt, hogy a disney sw-ket valszeg chatgpt-szerű valamivel írták. nincs lelkük, nincs gerincük, sablonos semmilyen történetek. (ezzel nem állítom hogy az AI ne tudna lélekkel rendelkező történetet írni, tudni fog majd ha még jobb lesz).
de most még béna, íme :D
----------
Chatgpt, folytasd az eredeti SW történetet mert a Disney szerintem bénán folytatta!
Értem, hogy olyan egyedi történetet szeretnél, amely nem a Disney által készített filmek folytatására épül. Íme egy alternatív elképzelés:
Star Wars: Episode VII - Shadows of the Past
A galaxisban egy békés időszak köszöntött be a Birodalom bukása óta. A Lázadók új köztársaságot hoztak létre, amelyben az erőhasználók, Jedi és Sithek egyaránt megtalálták helyüket. Azonban egy rejtélyes és hatalmas erő ébred fel, amely régen a galaxisban szunnyadt. Ezt az erőt "Az Ősiak" névvel emlegetik, és úgy tartják, hogy ez az eredeti erőforrás mindkét oldal hatalmát meghaladja.
A főszereplő egy fiatal, tehetséges Jediről szól, aki egy ősi jedi hagyatékra bukkan. A köztársaság vezetői és a Sithek között feszültségek nőnek, miközben mindketten meg akarják szerezni Az Ősiak erejét. A fiatal Jedi-nek, akinek neve Lennox, választania kell az oldalak közötti konfliktusban, miközben megpróbálja megakadályozni, hogy Az Ősiak hatalma még nagyobb pusztítást okozzon.
Star Wars: Episode VIII - Echoes of Destiny
A második részben Lennox tovább keresi Az Ősiak eredetét, és közben egyre többet tanul a Jedi-k és a Sithek közötti ősöreg konfliktusról. Az életében olyan emberek és lények segítik, akik mind eltérő nézeteket vallanak a galaxis jövőjéről és Az Ősiak erőforrásáról.
A film fő konfliktusa az, hogy ki uralhatja Az Ősiak erejét, és lenyomja-e a Lázadók és a Sithek közötti konfliktusokat. Lennoxnek és társainak el kell dönteniük, hogyan használják fel ezt az erőt a galaxis javára, és miként hozhatnak létre egy új egyensúlyt a Közelgő Sötétséggel szemben.
Star Wars: Episode IX - Dawn of a New Era
A trilógia záró részében Lennox, a Jedi, és társai felveszik a harcot a Közelgő Sötétséggel és Az Ősiak erejével. Az évszázadok óta tartó konfliktus véget ér, és egy új korszak hajnalára ébred a galaxis. Lennox és társai felismerik, hogy Az Ősiak ereje a béke és az egység szolgálatában áll, és hogy a Jedi és a Sithek közötti örök konfliktusnak véget kell vetni.
A film a galaxis újjászületését mutatja be, ahol az emberek, az erőhasználók és minden más faj együtt élnek, és együtt dolgoznak a galaxis boldogulásáért. Az új egyensúly megteremtése és a béke fenntartása az új hősök és karakterek feladata.
Ez az alternatív elképzelés egy új, eredeti trilógia megalkotására irányul, amely különbözik a Disney által készített folytatásoktól. A fő hangsúly az erő és az egyensúly fogalmán, valamint az egység és a béke fontosságán lenne.
Én szeretem
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Meg2
Az első rész jobb volt. Kicsit jobban lehetett benne parázni is. Itt úgy elgurult a gyógyszer, mint az FF szériában. Ettől még inkább néznék MEG3-at mint az FF utolsó pár részét, amit nem láttam.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
The last voyage of demeter
Nem estem hasra tőle. Egyszerű mint a fa ék. Erős közepes.
Terminator: Dark Fate
Lebilincselő volt... még nem láttam olyan filmet, ami úgy akar a nosztalgiára alapozni, hogy igazából minden nosztalgikus elem borzalmas benne, viszont tele van egy csomó olyan új dologgal, amit szívesen megnéznél jobban kifejtve.
Pl. a Mackenzie Davis féle "augmented human" karakter a legjobb ötlet az egész filmben, nagyon jól is hozza a szerepet és szívesen néztem volna többet belőle. Jobban ki lehetett volna fejteni, el lehetett volna mélázni azon, hogy az embernek is géppé kell lennie a jövőbeli háborúban + hogy a testre gyakorolt sokk miatt halálra vannak ítélve az augmentált csókák stb. Az új terminátor sem volt béna, érdekes jeleneteket szült a "folyékony fém + fémváz" kettős.
A másik új csaj már gyengébb, mert bár lehet érezni, hogy azért lett volna kraft ebben a "talpraesett kiscsaj vezetővé érik" szálban, ez kb. teljesen elsikkad a nagy katyvaszban. És itt jönnek a gondok, hogy miért katyvasz ez? Hát a nyuggerek miatt.
Linda Hamilton mit keres ebben a filmben? A játékdiő jelentős része el van rá cseszve, cserébe semmi értelmes nem derül ki arról, hogy mit csinált a T2 óta. Arnie is egy borzalom, baszki higgyem el, hogy a T-800-as úgy beilleszkedett a társadalomba, hogy felesége meg gyereke van és az asszony azért nem derítette ki, hogy gép, mert a kapcsolatuk nem fizikai jellegű. Istenem.
Valahol értem, hogy Arnie nélkül nincs Terminátor, de szerintem ez a film sokkal jobb lehetett volna nélküle meg Hamilton nélkül. Úgy jobban ki lehetett volna bontani az új karaktereket meg konfliktusokat.
ezt most nem értem. a valóságban se lesz semmi baja iron man-nek az 50000 g gyorsulástól. nem pépesednek össze a belei meg az agya a vaspáncél egyik alsó sarkába :)
hát, vannak furcsa nők :)))
Itt az a mantra, hogy rövid bevetésekre van tervezve a tech amolyan "vagy megölöd a terminátort 5 perc alatt vagy szoptál" alapon, utána összeomlik a szervezete és meghal. Persze ha ez tényleg így történne, akkor nem lenne nagy szerep, szóval a csajt valami spéci gyógyszerkoktéllal tuningolják a film erejéig.
Ennél jobban én sem tudom elmagyarázni meg a film sem. Pl. a film vége körül kiderül az is, hogy van a csajban egy "akku" is, szóval ez egy ilyen érdekes kiborg - nem kiborg dolog lehetett volna, ami sajnos nincs normálisan kifejtve.
barbie
jó az ötlet, meg az egész, talán még szenzációsnak is lehetne mondani... a feléig... aztán onnantól tök erőltett, a végére meg már kínosan erőltetett. és hát ez így ebben a formában egy nagy mattel greenwashing...
Az új kaptár animációs film. A címét elfelejtettem.
Nem volt borzasztó. A grafika mint egy jobb átvezető, a cselekmény meg mint kb. a Time Chrisis.
Indiana Jones 1-2
Egyáltalán nem volt annyira szétfeszülős a gyerekeknek, mint nekem annak idején. Azért persze a szívkitépős sámán bá őket is idegállapotba hozta, meg az indiai kaja jelenet, de a hullák a falból meg társai nem.
Amúgy jópofa volt újrázni, nem láttam őket már vagy 20 éve.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
jópár régi nagy film van amit marha régen láttam. de igazából a legtöbb már akkor se tetszett:
-vissza a jövőbe trilógia (értékelem a stílust meg az eredetiséget, de nem az én világom ez a mű-scifi)
-hegylakó (valszeg a kínosság csúcsának fogom tartani ha újra megnézem)
inkább nem sorolom, mert megsértődtök :)
Hegylakó királyság és badass, de a Vissza a jövőbe filmeket sose fogom megérteni miért hájpolják az egekig.
Mert kurva jó.
De ez ilyen. Ízlések és ficamok.
Én pl imádom a John Hughes filmeket, de a Ferris Bueller-től eret vágok magamon, annyira utálom azt a tenyérbemászó kis gyökeret.
Nekem ugyanez Michael J. Fox. Csak a Scurbs-ban meg abban a multis csajozós filmjében bírtam.
És a Frightenersben sem szeretted?
az mi? :D nem is hallottam róla
ne szopass már... :D
Peter Jackson, mielőtt leforgatta volna a LOTR trilógiát, összehozott egy elég jó kis filmet:
https://www.imdb.com/title/tt0116365/
Nem a tipikus MJFox film és szerep, azért kérdeztem rá erre.
rwurl=https://youtu.be/sV6c-2fo3Jc?t=235
The Flash
Most láttam másodjára (elsőre moziban néztem, ja, én voltam az egyik a tucat emberből, aki beült rá) és én tökre szeretem ezt a filmet, bár nem tudom eldönteni, hogy filmként vagy bűnös élvezetként.
Egyszerűen baromi érdekes, hogy ez a film úgy katyvasz, hogy úgy a felénél van egy jelenet, amiben Michael Keaton konkrétan elmagyarázza, hogy egy összevisszaság az egész.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=tJV1LuQJhRw
És ettől valahogy lesz a Flashnek egy érdekes dinamikája, amibe beleillik ez a fura "Barry saját magával keresi a 90-es évekbeli Batmant, hogy aztán közösen megtalálják Supergirl-t Szibériában vagy whatever" cselekmény.
A film vége meg szerintem egészen merész, merthogy SPOILER a hősök veszítnek, ebből meg kikerekedik egy egész jó kis mondanivaló arról, hogy vannak dolgok, amiken nem lehet változtatni, sőt, lehet, hogy nem is szabad.
Szerintem ez a mostani szuperhősfilmekhez képest kifejezetten acélos tanulság, szóval kár, hogy a film elveszett a szokásos James Gunn - "szar a DC" - "szar a CG" hármasban. Főleg úgy, hogy tényleg szar a CG az egyébként teljesen fölösleges cameo-jelenetekben, de hát maga a film egész frankó, a pszichopata Ezra Miller meg tökjó benne, csak hát nem mennék vendégségbe a farmjára.
Sikoly 6
Nyugis délelőtt volt, úgyhogy megnéztem. Az 5. nem volt rossz, ez azért jóval matinébb. Szódával, ha nem gondolkodsz túl sokat, akkor elmegy.
Songbird
Gagyi covid film, Alexandra Daddariot megbúbolnám.
Indiana Jones 3-4
Az utolsó kereszteslovag tetszett a legjobban a régiek közül. Valahogy jobban eltalálták a kaland-humor-para faktort mint a régiekben. Illetve a Jumanji Rockkal jobban tetszett mint az 1-2, lehet kövezni.
A 4 már elég meh volt. Sok CGI, ami szarul öregedett, az UFO is háát. Most már csak az utolsó részt várom, mert azt még egyszer sem láttam.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Minek? Van elég bajod így is ❤️
Monjuk az Indie 2 valóban nem egy nagy eresztés, a többi meg fasse tudja, túl régen láttam őket...
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Nyilván a 3. a legjobb, az olyan mint egy jutalomjáték. Mint a Jedi visszatér. De ettől még a 2. sztem tök fasza.
Chief Exorcist
https://www.imdb.com/title/tt9362930/
blue beetle
ez a legrosszabb szuperhősfilm amit eddig láttam, pedig sok rossz van, de azok legalább "olyan rosszak hogy", ez meg úgy semmilyenül rossz
Az 5 borzalmas, szerintem ne nézd meg. :D Tulajdonképpen minden szar benne, tök olyan, mintha a Disneynél valaki azt találta volna ki, hogy egy Indiana Jonesnak a Marvel-filmekkel kell versenyeznie. Szóval a 4-hez hasonlóan megint emelkedett a faszságfaktor, azzal meg látványosan nem tudtak mit kezdeni, hogy egy 80 éves ember a főszereplő.
Így azon poénkodik a film, hogy Indy öreg és ezt valahogy sikerül úgy előadni, hogy kifejezetten bántónak és megalázónak érezd, plusz ott van mellette a szokásos modern Disney-hercegnő, vagyis a sehogyan oda nem illő, viszont Indynél mindenben jobb, idegesítő női mellékszereplő. Közben meg van sok felejthető, szar marveles akció meg így történnek a nagyobbnál nagyobb faszságok. Aztán hánysz és jobboldalra szavazol.
Sokan mondták, hogy hát legalább a 4-nél jobb, amit én őszintén szólva nem értek, mert a 4 filmként azért többé-kevésbé működött, csak néha bevágnak egy indákon majmokkal kóricáló Shia Leböfföt, amitől ledobod az ékszíjat.
Mintha sportot csinálnának belőle, hogy gyerekkorunk hőseit minél jobban lealázzák.
Han Solo - Egy megkeseredett vénember lett, Leia elhagyta, a fia elárulta és még meg is öli a végén
Luke - Egy megkeseredett vénember lett, aki rájött, hogy az egész életét elbaszta, remete lett és az erőtől is elvágta magát.
Indy - Egy megkeseredett vénember lett, szétment Marionnal és valamiért nagyon vicces, hogy öreg meg házsártos lett.
Leia - Egy megkeseredett vénasszony lett, szétmentek Hannal, a fia apagyilkos lett, az általa létrejött Új Köztársaság egy korrupt szarkupac lett és még őt is félreálitották.
Miért kell látnunk hogyan mennek szarba a hőseink? Az élet sokszor ilyen de azért megy az ember moziba, - főleg Star Warsra - hogy elfelejtse a mindennapi életeet, nem pedig hogy ott is azzal -vagy éppen társadalmunk aktuálpolitikai kérdéseivel- szembesüljön.
Lukenak, Hannak, Indynek örökre fiataloknak kellet volna maradnia, és nem kellett volna végignéznünk, ahogy az utolsó centet is kisajtolják a karaktereikből, és méltatlan megkeseredett véget írnak nekik.
Tudom tudom manapság menő a "dark" meg "realista" cucc de egy SW/Indy stb-től az emberek nem ezt akarják. Néha olyan jó látni a Happy Endet és nem kell X darab film és sorozat, hogy megmutassák nekünk, hogy a csillogó szemmel jövőbe néző hőseinket hogyan kínozza meg és teszi életüket elrontott öregemberekké az élet.
- Na akkor most mi lesz? Megadod magad, vagy pedig megnyomom ezt a gombot és kis Stacey-t csak zárt koporsóban lehet majd eltemetni?
- Úgysem mered!
- Ki? Én? A gonosz?" :)
(Bomb Queen)
viszont a császár feltámadt, és bármikor fel tud a jövőben is XD
amúgy érdekes - bár gondolom nem direkt volt - hogy a sw 1-6 nem időrendben készült. előbb láttuk az első 3 részben anakin megmenekülését, majd utána újabb 3 részben a bukását. és emiatt a bukását is úgy néztük, hogy tudtuk, végül megmenekül...
Sőt,
Szerintem arról lehet szó, hogy a Disneynél szarok az írók és nem tudnak mást kitalálni, meg ugye valahogy mindig oda kell erőltetni a feminista üzenetet is, amivel kb. csak vágják maguk alatt a fát, mert erőltetett. Aztán amikor ez a kettő találkozik, katasztrofális lesz a végeredmény.
Szóval félig nem direkt csinálják szerintem, és nekem erre az Indy 5 marketingkampánya bizonyítéknak tűnik. A Disneynél olyan idióta "szakemberek" ülnek, akik megnézték ezt a filmet, majd azt mondták, hogy "srácok, hát ez remek, vigyük el Cannes-ba bemutatni." Aztán persze Cannesben úgy leégett, a kritikák pedig úgy lehúzták, hogy még hónapok voltak hátra a mozis bemutatóig, de máris borítékolni lehetett a buktát. Ilyet kompetens stúdió nem csinál.
Top komment! Minden szavával egyetértek!
+1
Parizer forever.
talán már írtam itt, hogy a disney sw-ket valszeg chatgpt-szerű valamivel írták. nincs lelkük, nincs gerincük, sablonos semmilyen történetek. (ezzel nem állítom hogy az AI ne tudna lélekkel rendelkező történetet írni, tudni fog majd ha még jobb lesz).
de most még béna, íme :D
----------
Chatgpt, folytasd az eredeti SW történetet mert a Disney szerintem bénán folytatta!
Értem, hogy olyan egyedi történetet szeretnél, amely nem a Disney által készített filmek folytatására épül. Íme egy alternatív elképzelés:
Star Wars: Episode VII - Shadows of the Past
A galaxisban egy békés időszak köszöntött be a Birodalom bukása óta. A Lázadók új köztársaságot hoztak létre, amelyben az erőhasználók, Jedi és Sithek egyaránt megtalálták helyüket. Azonban egy rejtélyes és hatalmas erő ébred fel, amely régen a galaxisban szunnyadt. Ezt az erőt "Az Ősiak" névvel emlegetik, és úgy tartják, hogy ez az eredeti erőforrás mindkét oldal hatalmát meghaladja.
A főszereplő egy fiatal, tehetséges Jediről szól, aki egy ősi jedi hagyatékra bukkan. A köztársaság vezetői és a Sithek között feszültségek nőnek, miközben mindketten meg akarják szerezni Az Ősiak erejét. A fiatal Jedi-nek, akinek neve Lennox, választania kell az oldalak közötti konfliktusban, miközben megpróbálja megakadályozni, hogy Az Ősiak hatalma még nagyobb pusztítást okozzon.
Star Wars: Episode VIII - Echoes of Destiny
A második részben Lennox tovább keresi Az Ősiak eredetét, és közben egyre többet tanul a Jedi-k és a Sithek közötti ősöreg konfliktusról. Az életében olyan emberek és lények segítik, akik mind eltérő nézeteket vallanak a galaxis jövőjéről és Az Ősiak erőforrásáról.
A film fő konfliktusa az, hogy ki uralhatja Az Ősiak erejét, és lenyomja-e a Lázadók és a Sithek közötti konfliktusokat. Lennoxnek és társainak el kell dönteniük, hogyan használják fel ezt az erőt a galaxis javára, és miként hozhatnak létre egy új egyensúlyt a Közelgő Sötétséggel szemben.
Star Wars: Episode IX - Dawn of a New Era
A trilógia záró részében Lennox, a Jedi, és társai felveszik a harcot a Közelgő Sötétséggel és Az Ősiak erejével. Az évszázadok óta tartó konfliktus véget ér, és egy új korszak hajnalára ébred a galaxis. Lennox és társai felismerik, hogy Az Ősiak ereje a béke és az egység szolgálatában áll, és hogy a Jedi és a Sithek közötti örök konfliktusnak véget kell vetni.
A film a galaxis újjászületését mutatja be, ahol az emberek, az erőhasználók és minden más faj együtt élnek, és együtt dolgoznak a galaxis boldogulásáért. Az új egyensúly megteremtése és a béke fenntartása az új hősök és karakterek feladata.
Ez az alternatív elképzelés egy új, eredeti trilógia megalkotására irányul, amely különbözik a Disney által készített folytatásoktól. A fő hangsúly az erő és az egyensúly fogalmán, valamint az egység és a béke fontosságán lenne.