Fater anno vett egy első genes dzsipet tőlük. Én gyerekként komáltam, de ő minden szarnak elmondta. Csak azzal dicsekedett, hogy megkúrta benne a szomszéd feleségét. Pár évvel később véletlen láttuk az úton. Levelesre volt rohadva.
Biztos fejlődött, de ez a márka mindig is alsó polcos termék volt, még a "Dívú" polca alatti.
Nem igazán illik a képbe az állítólagos S merga után, dzsászt széjin :D
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Nagyon nem tartom az ujjamat az autóipar ütőerén, de az én szememben egyáltalán nem alja. Már a korábbi évjáratokról is hallottam elismerő szavakat, csak azok nagyon randák voltak. A mostaniakról meg véletlen elcsíptem 1-2 - vsz. fizetett - tesztet, és azok egészen meggyőzőek voltak.
Rémlik, hogy volt/van együttműködés a daimlerrel, így némelyik modell merci motorral/váltóval rendelkezik?
Én személy szerint egy új rextont szívesen használnék.
Hát azért azóta elég nagyot léptek előre azóta. Csak gondolj bele milyenek voltak az ilyen korai KIA / Hyundai-ok, oszt' most meg simán basszák a németeket.
tőtöttem csajomék elektromos verdájába Bookmycharging-os appon keresztül 2900 pénznyi kwh-t Orlen benzinkúton. Töltés előtt levont 10500 pénzt, mint zárolt összeg. Azóta eltelt 1 nap és visszatérítés nuku. Ilyenkor mi van vagy hogy működik ez ződeknél?
"például a lítium, a kobalt és a ritkaföldfémek egész egyszerűen nem állnak rendelkezésre, ezért Európa azt kockáztatja, hogy importfüggővé válik és politikai zsarolásnak szolgáltatja ki magát"
mintha olajból olyan sok lenne...
amúgy az e-autózással párhuzamosan a sok autózás is vissza fog szorulni, az egész világon...
Kivéve ha lesz új típusú akksi. Ezt mindig elfelejtik az emberek, hogy OK, a jelenlegi Li- akksikat nagyrészt újra tudják hasznosítani, de ha az akksi fejlődés során jön egy sokkal jobb hatékonyságú energiatároló (már pedig biztos hogy jön), akkor mi a franc lesz a már legyártott Li-akksikkal?
Jöhetne mar, úgy érzem ebben az egész szisztémában, legyen szó megújuló energiáról, elektromos autokrol, telefonokrol, a rohadt akksi mindig a szuk keresztmetszet, valahogy nagyon el van maradva az igényektől. Draga, nehez, keves ideig birja stb
hát, amennyire én meg tudom ítélni, sok cikket elolvasva, de laikusként, nagy fejlődés nem lesz már akku fronton. lesznek más típusúak, amik mondjuk sokkal olcsóbbak, de sokkal nehezebbek, nem autókba valók. persze, a meglévő li-ion akkuk is biztos valamit fejlődnek, de csodára nem kell várni.
amúgy ha még is lesz valami nagy ugrás, akkor úgyis olyan gazdag lesz a világ, marha nagy jólét lesz, hogy lesz pénz a meglévő akkuk feldolgozására is...
Egy ismerősömnek van, 5-6 éve vette, nagyon meg van vele elégedve.
Chief Exorcist
Én csak SeggYongnak hívom ezekezt. Utána kell járni a szervíz+alkatrész költségeknek.
samsung, mitol lenne rossz verda?
Parizer forever.
Fater anno vett egy első genes dzsipet tőlük. Én gyerekként komáltam, de ő minden szarnak elmondta. Csak azzal dicsekedett, hogy megkúrta benne a szomszéd feleségét. Pár évvel később véletlen láttuk az úton. Levelesre volt rohadva.
Biztos fejlődött, de ez a márka mindig is alsó polcos termék volt, még a "Dívú" polca alatti.
Nem igazán illik a képbe az állítólagos S merga után, dzsászt széjin :D
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Nagyon nem tartom az ujjamat az autóipar ütőerén, de az én szememben egyáltalán nem alja. Már a korábbi évjáratokról is hallottam elismerő szavakat, csak azok nagyon randák voltak. A mostaniakról meg véletlen elcsíptem 1-2 - vsz. fizetett - tesztet, és azok egészen meggyőzőek voltak.
Rémlik, hogy volt/van együttműködés a daimlerrel, így némelyik modell merci motorral/váltóval rendelkezik?
Én személy szerint egy új rextont szívesen használnék.
Hát azért azóta elég nagyot léptek előre azóta. Csak gondolj bele milyenek voltak az ilyen korai KIA / Hyundai-ok, oszt' most meg simán basszák a németeket.
Chief Exorcist
A kínai autókra leszek kiváncsi, az EUs piacnak úgy is annyi őket meg már alapból elektromosságba kényszerítettük, előnyben vannak.
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
nem ide linkelt valaki kinai auto teszteket?
a srac fikazni akarta oket eredetileg, aztan meg tok faszak.
https://www.youtube.com/watch?v=X113yJ3aXQ0
Parizer forever.
Még mindig kirandulós, második verdának kell...
Ki mondta, hogy rossz?
https://totalcar.hu/magazin/szerelem/2023/06/18/bmw-e30-320i-336-m5-s38-...
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
tőtöttem csajomék elektromos verdájába Bookmycharging-os appon keresztül 2900 pénznyi kwh-t Orlen benzinkúton. Töltés előtt levont 10500 pénzt, mint zárolt összeg. Azóta eltelt 1 nap és visszatérítés nuku. Ilyenkor mi van vagy hogy működik ez ződeknél?
de meno csajod van :)
az enyemnek classic benyas autoja van, 2x tanitottam meg tankolni, de azota is a kutassal csinaltatja :)
Parizer forever.
Kutas tankolja? Lehet, többször kellene tankolnod, akkor nem a kutastól kérné...
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2023/08/16/19-millioert-vett-hidrogenes-hyundait-most-40-millioba-kerulne-megjavitani/?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link
Lul
https://www.vezess.hu/vezetunk/2023/08/28/megkerdeztunk-egy-mercedest-mi...
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
:-D
Ennyi
https://www.portfolio.hu/global/20230901/az-eu-oriasi-ongolt-rughat-a-be...
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Azért 2035 még nagyon, nagyon messze van, nézzük meg, hogy 10 év alatt milyen fejlődés történt az akkumulátor technológiában!
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
"például a lítium, a kobalt és a ritkaföldfémek egész egyszerűen nem állnak rendelkezésre, ezért Európa azt kockáztatja, hogy importfüggővé válik és politikai zsarolásnak szolgáltatja ki magát"
mintha olajból olyan sok lenne...
amúgy az e-autózással párhuzamosan a sok autózás is vissza fog szorulni, az egész világon...
amúgy egy idő után az akku újrahasznosítás miatt nagyon kevés újonnan bányászott anyagra lesz szükség, tehát részben önfenntartó lesz a rendszer
Kivéve ha lesz új típusú akksi. Ezt mindig elfelejtik az emberek, hogy OK, a jelenlegi Li- akksikat nagyrészt újra tudják hasznosítani, de ha az akksi fejlődés során jön egy sokkal jobb hatékonyságú energiatároló (már pedig biztos hogy jön), akkor mi a franc lesz a már legyártott Li-akksikkal?
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
Jöhetne mar, úgy érzem ebben az egész szisztémában, legyen szó megújuló energiáról, elektromos autokrol, telefonokrol, a rohadt akksi mindig a szuk keresztmetszet, valahogy nagyon el van maradva az igényektől. Draga, nehez, keves ideig birja stb
Chief Exorcist
hát, amennyire én meg tudom ítélni, sok cikket elolvasva, de laikusként, nagy fejlődés nem lesz már akku fronton. lesznek más típusúak, amik mondjuk sokkal olcsóbbak, de sokkal nehezebbek, nem autókba valók. persze, a meglévő li-ion akkuk is biztos valamit fejlődnek, de csodára nem kell várni.
amúgy ha még is lesz valami nagy ugrás, akkor úgyis olyan gazdag lesz a világ, marha nagy jólét lesz, hogy lesz pénz a meglévő akkuk feldolgozására is...
Nem vagyok oda ezekért a kocsikért, de ezzel a feature-el kéne :D
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=qGz8_H-ZirY
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Rendkívül értelmes feautre. Mi ennek az értelme?
asszony nem akar veled jönni sehova, mert tengeribeteg lesz.
Első komment.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Bullshit
rwurl=https://media.tenor.com/U63oCNEeYYMAAAAC/bullshit-arnold.gif
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."