ilyet vegyetek mindenképpen, ha fejlesztetek. persze csak ha nincs drágább.
KÁCSA KC-FP40-1,5 SE HÁLÓZATI TÁPKÁBEL
Tulajdonságok:
KC-FlexPower3*4,0 mm2 kábelből készült, HD Plus schuko és PC-1252G IEC aranyozott érintkezős csatlakozókkal szerelt, 1,5 m hosszú tápkábel - audió-videó célra.
A termék gyártója: KáCsa®
Betörnek hozzád és ott van egy baszott nagy kábeldob a pinyóban, meg a házban mutatóban pár nyaklánc meg egy 200 ezres laptop. Felmarkolják a könnyű és drágának vélt cuccaidat és otthagyják a 20-30 misis kábeldobot. XD
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Vettem egy 2010-es RX450h-t.
Full extra kivéve elektromos futómű (ennek örülök, mert csak a szopás van vele) és kormányfűtés, amit nagyon sajnálok. Cserébe garantált 90k futásteljesítmény...Magyar forgalombahelyezés, törésmentes(körbemértem).
Lassan egy hónapja megvan, imádom.
Csak a szelíd madarak vágyakoznak. A többiek repülnek.
Próbáltam én is anno RX-et, de még el se indultunk, már kényelmetlenül éreztem magam. Alig láttam ki, szorított, stb. Pedig nagyon jó verdák :/ Esküszöm egy KIA-ban sokkal jobban elférek, mint bármiben.
Ez valószínűleg olyan, mint amikor a 175 centis haverom előadta, hogy azért nem vett új Mazda MX-5-öst mert nem fér el benne, hanem ezért volt kénytelen egy használt Mazda 3-ast venni.
Aztán mondtam neki, hogy én 192 centivel egyébként elfértem az MX-5-ösben, amit az autós újságíró kollégáknál próbáltam ki akkor éppen három nappal azelőtt újonnan.
Nyilván alapból leesett a kamuja, csak kíváncsi voltam mit hápog utána :)))))
(mondjuk az MX-5 egyébként 190+-osan sztem már tényleg necces, de azért messze nem lehetetlen)
2011. Akkor volt valami a fészlift, de még nem kapott belőle.
Ettől függetlenül az első lámpája akár háromféle lehet szérián belül is.
Amit megtettem anno egy ócsó OBD kulccsal, hogy kivettem belőle az övre figyelmeztető óbégatást (sokat járok 500 métereket nyáron), illetve, ami belenyúlás nélkül is megy, az az ülés hátracsúszásának letiltása volt. Ez valami nyugger fícsör lehet, hogy könnyebb legyen kiszállni, miután levetted a gyújtást, de őszintén szólva ettől nekem csak nehezebb volt, mert bele kellett könyökölnöm a háttámlába, hogy kiszálljak.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Hja, én meg majd kiestem belőle, meg a gyerek lábát hátranyomtam vele.
Az EV mód meg picit faszság így, szerintem.
Úgy pont jól lehet gyorsítani még benzinmotor nélkül, cserébe 43nál letilt. Amúgy meg lehet vele menni 65-öt elektromosan, szóval nem értem az egészet.
Amúgy vajbőr belül. Imádom, kurva jól néz kie. Cserébe jó kényes.
Csak a szelíd madarak vágyakoznak. A többiek repülnek.
Az EV mód később kapott egy külön gombot, mert menüből soha nem fogja az ember kibogarászni, ha csak úgy be akarja kapcsolni. Egyszer kipróbálod, utána meg, ha EV-zni akarsz, tudod, mennyire nyomd neki.
Középen kiszedhető a pohártartó betétje, és onnantól lehet benne jól tárolni kulcsokat, csak nyitott állapotban ne ejtsd bele a fedője mellett baloldalt dolgokat, mert kaphatod le a középkonzolt. Én már úgy vettem, hogy ez előző tulajnak ki kellett bányásznom egy tollát.
Ami még "nem működik" a kocsiban, az az üléshűtés, ami igazából csak szellőztetés, de a mód, ahogy implementálva van olyan, hogy alig érzed, max rövid gatyában, homeopátiás mértékben.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
miata nem mérvadó, rengeteg múlik azon, hogy lábban vagy felsőtestben hosszú az ember. Van aki simán befér 185+-szal is ahogy mondod, van aki meg 180-nal is alig.
Én egyszer beültem egy NB-be. Egyszerűen túl közel volt az ajtó, nem fért el a karom. Lehet, az újabbak már jobbak ebből a szempontból, van vele tapasztalat?
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
NC csónak, abban van a legnagyobb hely belül, míg ND-ben az összes közül a legkisebb.
BTW NBFL ülésekkel elvileg nagyobb a hely (de magasságra kevesebb), bár sima NB-m van, emiatt csak a szóbeszédekre alapozom. Persze ja, te azért szélesebb vagy az átlagnál, aztán a biczkó kinyomja a kocsi oldalát :D
Most így beugrik, hogy ültem egyszer a tiédben az anyóson, míg állt, de akkor már nem állapítottam meg semmit, mert ezt már előtte megtapasztaltam, még amikor vezettem egy másik srác kocsiját.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Tessék parancsolni:
https://galeriasavaria.hu/termekek/reszletek/ora/4776664
Menthető simán, sokat mondjuk nem ér, de menő találat :)
Pontosan, eredetileg ez egy zsebóra volt.
Van is neki története, Moljina Arctica. /gotowiki
ilyet vegyetek mindenképpen, ha fejlesztetek. persze csak ha nincs drágább.
KÁCSA KC-FP40-1,5 SE HÁLÓZATI TÁPKÁBEL
Tulajdonságok:
KC-FlexPower3*4,0 mm2 kábelből készült, HD Plus schuko és PC-1252G IEC aranyozott érintkezős csatlakozókkal szerelt, 1,5 m hosszú tápkábel - audió-videó célra.
A termék gyártója: KáCsa®
https://aqua.hu/kabelek-kiegeszitok-kellekek/kacsa-kc-fp40-15-se-halozat...
Ugyan, ez teljesen jó áron van! Cserébe ez a hangfal kábel pöttyet drága :D ha már KáCsa...
Csak a szelíd madarak vágyakoznak. A többiek repülnek.
Ugyan az egész olcsó...
https://aqua.hu/kabelek-kiegeszitok-kellekek/inakustik-nf-2404-air-pure-silver-xlr---xlr-osszekoto-kabel-feher-1m-0071890103-t1077390
Na jó, de ezen van csati tesa :D
Csak a szelíd madarak vágyakoznak. A többiek repülnek.
az egész ezüstből van. persze úgy is túlárazott. de nem is lenne rossz ötlet befektetési aranyat kábelben tárolni XD
Betörnek hozzád és ott van egy baszott nagy kábeldob a pinyóban, meg a házban mutatóban pár nyaklánc meg egy 200 ezres laptop. Felmarkolják a könnyű és drágának vélt cuccaidat és otthagyják a 20-30 misis kábeldobot. XD
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Vettem egy 2010-es RX450h-t.
Full extra kivéve elektromos futómű (ennek örülök, mert csak a szopás van vele) és kormányfűtés, amit nagyon sajnálok. Cserébe garantált 90k futásteljesítmény...Magyar forgalombahelyezés, törésmentes(körbemértem).
Lassan egy hónapja megvan, imádom.
Csak a szelíd madarak vágyakoznak. A többiek repülnek.
Üdv a klubban ;)
A kormányfűtésre én soha nem is gondoltam, hogy hiányozna.
Van rá esély, hogy még az eredeti benne a kis aksi. Ebben az esetben érdemes kicserélni.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
grat. ez meg mindig 6-11M? az szep.
Parizer forever.
Nekem inkább a kormányhűtés kellene, nyáron a kánikulában. Van, hogy beülök és alig lehet megérinteni a kormányt úgy éget.
Bárcsak beférnék egy Lexusba... :/
Ha uncsitesóm a 205 centijével befért egy kispolszkiba akkor te is beférsz egy Lexusba.
uristen, >200kgra hiztal?!
banatos lettel a nember utan, vagy az uj kapcsolatos otthon ulunk dugunk, filmezunk, zabalunk hatasara lett ekkora tulsuyl?!
Parizer forever.
Próbáltam én is anno RX-et, de még el se indultunk, már kényelmetlenül éreztem magam. Alig láttam ki, szorított, stb. Pedig nagyon jó verdák :/ Esküszöm egy KIA-ban sokkal jobban elférek, mint bármiben.
Ne viccelj
Egy bármilyen Lexusban hol nem férsz el, pláne egy RX-ben? Álmodtad?
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Ilyesmi volt, fogadok!
rwurl=https://cdn.shopify.com/s/files/1/0559/3910/4829/products/dedgcg2oesqsmy...
Vagy bebaszták a csomiba, mert hülyeségeket beszélt akkor is, az tényleg nem olyan nagy.
Csak a szelíd madarak vágyakoznak. A többiek repülnek.
Ez valószínűleg olyan, mint amikor a 175 centis haverom előadta, hogy azért nem vett új Mazda MX-5-öst mert nem fér el benne, hanem ezért volt kénytelen egy használt Mazda 3-ast venni.
Aztán mondtam neki, hogy én 192 centivel egyébként elfértem az MX-5-ösben, amit az autós újságíró kollégáknál próbáltam ki akkor éppen három nappal azelőtt újonnan.
Nyilván alapból leesett a kamuja, csak kíváncsi voltam mit hápog utána :)))))
(mondjuk az MX-5 egyébként 190+-osan sztem már tényleg necces, de azért messze nem lehetetlen)
Chief Exorcist
Neked is ez az évjárat van?
Csak a szelíd madarak vágyakoznak. A többiek repülnek.
2011. Akkor volt valami a fészlift, de még nem kapott belőle.
Ettől függetlenül az első lámpája akár háromféle lehet szérián belül is.
Amit megtettem anno egy ócsó OBD kulccsal, hogy kivettem belőle az övre figyelmeztető óbégatást (sokat járok 500 métereket nyáron), illetve, ami belenyúlás nélkül is megy, az az ülés hátracsúszásának letiltása volt. Ez valami nyugger fícsör lehet, hogy könnyebb legyen kiszállni, miután levetted a gyújtást, de őszintén szólva ettől nekem csak nehezebb volt, mert bele kellett könyökölnöm a háttámlába, hogy kiszálljak.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Hja, én meg majd kiestem belőle, meg a gyerek lábát hátranyomtam vele.
Az EV mód meg picit faszság így, szerintem.
Úgy pont jól lehet gyorsítani még benzinmotor nélkül, cserébe 43nál letilt. Amúgy meg lehet vele menni 65-öt elektromosan, szóval nem értem az egészet.
Amúgy vajbőr belül. Imádom, kurva jól néz kie. Cserébe jó kényes.
Csak a szelíd madarak vágyakoznak. A többiek repülnek.
Az EV mód később kapott egy külön gombot, mert menüből soha nem fogja az ember kibogarászni, ha csak úgy be akarja kapcsolni. Egyszer kipróbálod, utána meg, ha EV-zni akarsz, tudod, mennyire nyomd neki.
Középen kiszedhető a pohártartó betétje, és onnantól lehet benne jól tárolni kulcsokat, csak nyitott állapotban ne ejtsd bele a fedője mellett baloldalt dolgokat, mert kaphatod le a középkonzolt. Én már úgy vettem, hogy ez előző tulajnak ki kellett bányásznom egy tollát.
Ami még "nem működik" a kocsiban, az az üléshűtés, ami igazából csak szellőztetés, de a mód, ahogy implementálva van olyan, hogy alig érzed, max rövid gatyában, homeopátiás mértékben.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Igen, én is azt hittem, hogy jobban fogja nyomni, bár ha nincs bekapcsolva, akkor rosszabb.
Nekem a pohár tartó alapból hiányzott, ez volt kb az egyetlen alku alapom =D
Köszönöm a többi tippet. Amúgy menüben egy fel és rögtön ott az EV mód...
Csak a szelíd madarak vágyakoznak. A többiek repülnek.
miata nem mérvadó, rengeteg múlik azon, hogy lábban vagy felsőtestben hosszú az ember. Van aki simán befér 185+-szal is ahogy mondod, van aki meg 180-nal is alig.
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
Én egyszer beültem egy NB-be. Egyszerűen túl közel volt az ajtó, nem fért el a karom. Lehet, az újabbak már jobbak ebből a szempontból, van vele tapasztalat?
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
NC csónak, abban van a legnagyobb hely belül, míg ND-ben az összes közül a legkisebb.
BTW NBFL ülésekkel elvileg nagyobb a hely (de magasságra kevesebb), bár sima NB-m van, emiatt csak a szóbeszédekre alapozom. Persze ja, te azért szélesebb vagy az átlagnál, aztán a biczkó kinyomja a kocsi oldalát :D
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
Nem az enyémbe vaze?
Csak a szelíd madarak vágyakoznak. A többiek repülnek.
Most így beugrik, hogy ültem egyszer a tiédben az anyóson, míg állt, de akkor már nem állapítottam meg semmit, mert ezt már előtte megtapasztaltam, még amikor vezettem egy másik srác kocsiját.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."