Milyen szépen repkednek kifelé az emberek az autóból, avagy: "Nekem senki ne mondja meg, hogy be kell kapcsolni az övet!!! Majd én azt jobban tudom!!!!"
azért elég kemény tagok, hogy egyik sem halt meg :D Sőt, hogy felálltak :D Pedig az a csúszás a betonon önmagában nagyon szar lehet, de lehet Levis farmerben volt szerencséjére :D
Hagyjuk már az NKH-t...
Most vettem egy 20 éves autót, mert kellett valami beater az mx-5 mellé.
Na az a folyamat...
Eredetvizsgan kiderült,hogy nem látszik a motorszám, mert kirohadt (tipic scenic 1 betegség). Na itt indult a kálvária. Elkuldtek onnan a tatabányai NKH-hoz, hogy majd ott jól megállapítják,hogy nem olvasható a motorszám, de személyesen kell bemennem IDŐPONTOT kérni. Nem, nem lehet telefonon.
OK, odamentem pénteken,mert a maps azt mutatta, nyitva vannak. Nem voltak, de beszéltem az egyik ott dolgozóval,mondta, menjek be hétfőn. Bementem hát reggel, nyitásra hétfőn, fél órás várakozás után be is mentem az irodába. Ott nézik a papirt, ja, hogy Fejér megyében van a lakcímem, akkor húzzak a Fejér megyei NKH-hoz. Ja, de ne reménykedjek abban, hogy belátható időn belül lesz vizsgálatra időpont, mert egy műhelyük van, mert újítják a többit... Ja, de amúgy kiválthatom egy műszaki vizsgával,ott is be tudják írni, hogy motorkód lesz csak, mert a motorszám nem olvasható.
Ok, lenyelek huszonezer forintot, és elviszem vizsgára (it a 15 napos átiratási határidőből már a 12. napon jártam...)
Szerencsére az egyik közeli vizsgaállomason tudtak adni gyorsan időpontot. Elvittem a kocsit, beszélgetek az ottani recepciós asszonnyal, akitől kiderült,hogy amúgy nincs embere az NKH-nak, Székesfehérvárról folyamatosan hozzájuk küldik a mindenkit is, olyan ügyekkel kapcsolatban is, amihez amúgy SEMMILYEN JOGA nem lenne a vizsgaállomasnak... Ezen kívül azt is mondta, hogy a következő lépés az lesz (konkrétan mondta, hogy már folynak erről a bevezetés lépései), hogy rájuk testálja az NKH az átalakitások ugyintézését is, mert annyira nincs ember, sem kapacitás a nemzethyeknél.
Na le is vizsgázott az autó (+10k, mert hummogve kijött a szervizes, hogy hmmm, hmmm... hátsó lengéscsillapító nem ok, első stabszilent sem, hmmmm, hmmm, nemfogátmenni, hessteg tízesértmegoldjuk. Megoldották.
A 15 napos határidő 15. napjára így tudtam is időpontot kerni a kurmányablakba, ahol végül megtörtént a névreírás. Persze illeték,meg kisf*szom, mert a kormanyunkat megILLETI hogy megengedhetek magamnak egy 20 éves fost, és amúgy nem is kellett kivennem 4 nap szabit emiatt, és amúgy is tök gördülékeny volt az ügymenet, hála a kib*szott NEMZETHY tulajdonú intézményeknek.
Ja, a bónusz,hogy amúgy ha jól olvastam, nincs még egy ország az EU-n belül,ahol a motorszám kerülne a forgalmiba, mindenhol csak a típuskód kerül beírásra...
Gyakori műszeregység hiba miatt cserélték sokszor, így a km is csökkent illetve nőtt attól függően, hogy a hiba bekövetkeztekor milyen órát talált a tulaj.
Na jó, nem :D
...csak magamból indultam ki, mert a scenicemben a LED világítás kipusztult, és emiatt cserélnem kellett a műszeregységet. Mondták az NKH-nál is meg a műszakinál is, hogy semmi gond ezzel mindaddig, amíg nem bizonyíthatóan azért csináltam, hogy nyereségem legyen belőle. Mivel megvan a régi óra a polcon, plusz eszem ágában sincs eladni az autót, semmi probléma vele.
A hidrogéncellában valamiért mindig is nagyobb potenciált láttam mint az akkumlátoros villanyautókban. Remélem, hogy ezt a verziót is fejlesztik. Nagy előnye, hogy az üzemanyag hálózaton kívülre is transzportálható. Előállítható víznek a lebontásából, illetve földgáz lebontásából (bár ott keletkezik CO2).
Egyik kolléga beszélgetett az autóvillamossági szerelő ismerősével.
Aki azt állította, hogy jövőre gyártott autókat már nem fogják tudni megszerelni. Elvileg külön licencet kell majd hozzá venni (autóra!!), hogy egyátalán a hibakódot ki tudd olvasni belőle.
A másik probléma meg az elektromos autókból kikerült megdöglött akksikkal nem tudnak mit kezdeni. Méh telepen nem lehet ezeket leadni, a gyár meg nem veszi vissza...
Ezek a SsangYong SUV-ok milyenek, nem hallottatok valamit? Egy haver anno ilyennel vitt minket egy kirándulásra és csodálkoztam milyen jól felszerelt, jól összerakott verda.
Most 7.990.000-ért lehet készletről elvinni SsangYong Korando Style+
benzines 1.5-ös, 161 LE, ülésfűtés, 18" könnyűfém felni, ülésfűtés elől, stb.
Ez nem is tűnik rossznak manapság.
Uhh...
https://www.facebook.com/watch/?v=301899988697779&extid=CL-UNK-UNK-UNK-A...
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
gec... knight rider :O
Chief Exorcist
Biztos használt az autónak.
https://www.instagram.com/p/Cbemcn3grga/
Milyen szépen repkednek kifelé az emberek az autóból, avagy: "Nekem senki ne mondja meg, hogy be kell kapcsolni az övet!!! Majd én azt jobban tudom!!!!"
Végül is nem haltak bele. Csávó felkelt, mint a terminátor, aztán hazament
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Az első amelyik berepült az árokba az nem nagyon kelt fel.
:D
Aztán lehet két nap múlva belső vérzéssel vagy szepszissel meghalt.
azért elég kemény tagok, hogy egyik sem halt meg :D Sőt, hogy felálltak :D Pedig az a csúszás a betonon önmagában nagyon szar lehet, de lehet Levis farmerben volt szerencséjére :D
Tankoljunk gázzal!
https://twitter.com/i/status/1505991666351677448
rwurl=https://youtu.be/7w9b1Froy1c
tldw 43:53-tól
Ha esetleg kimaradt volna az említett tüv papír fújós klasszikus:
rwurl=https://youtu.be/6lsXji3hNSk
Hagyjuk már az NKH-t...
Most vettem egy 20 éves autót, mert kellett valami beater az mx-5 mellé.
Na az a folyamat...
Eredetvizsgan kiderült,hogy nem látszik a motorszám, mert kirohadt (tipic scenic 1 betegség). Na itt indult a kálvária. Elkuldtek onnan a tatabányai NKH-hoz, hogy majd ott jól megállapítják,hogy nem olvasható a motorszám, de személyesen kell bemennem IDŐPONTOT kérni. Nem, nem lehet telefonon.
OK, odamentem pénteken,mert a maps azt mutatta, nyitva vannak. Nem voltak, de beszéltem az egyik ott dolgozóval,mondta, menjek be hétfőn. Bementem hát reggel, nyitásra hétfőn, fél órás várakozás után be is mentem az irodába. Ott nézik a papirt, ja, hogy Fejér megyében van a lakcímem, akkor húzzak a Fejér megyei NKH-hoz. Ja, de ne reménykedjek abban, hogy belátható időn belül lesz vizsgálatra időpont, mert egy műhelyük van, mert újítják a többit... Ja, de amúgy kiválthatom egy műszaki vizsgával,ott is be tudják írni, hogy motorkód lesz csak, mert a motorszám nem olvasható.
Ok, lenyelek huszonezer forintot, és elviszem vizsgára (it a 15 napos átiratási határidőből már a 12. napon jártam...)
Szerencsére az egyik közeli vizsgaállomason tudtak adni gyorsan időpontot. Elvittem a kocsit, beszélgetek az ottani recepciós asszonnyal, akitől kiderült,hogy amúgy nincs embere az NKH-nak, Székesfehérvárról folyamatosan hozzájuk küldik a mindenkit is, olyan ügyekkel kapcsolatban is, amihez amúgy SEMMILYEN JOGA nem lenne a vizsgaállomasnak... Ezen kívül azt is mondta, hogy a következő lépés az lesz (konkrétan mondta, hogy már folynak erről a bevezetés lépései), hogy rájuk testálja az NKH az átalakitások ugyintézését is, mert annyira nincs ember, sem kapacitás a nemzethyeknél.
Na le is vizsgázott az autó (+10k, mert hummogve kijött a szervizes, hogy hmmm, hmmm... hátsó lengéscsillapító nem ok, első stabszilent sem, hmmmm, hmmm, nemfogátmenni, hessteg tízesértmegoldjuk. Megoldották.
A 15 napos határidő 15. napjára így tudtam is időpontot kerni a kurmányablakba, ahol végül megtörtént a névreírás. Persze illeték,meg kisf*szom, mert a kormanyunkat megILLETI hogy megengedhetek magamnak egy 20 éves fost, és amúgy nem is kellett kivennem 4 nap szabit emiatt, és amúgy is tök gördülékeny volt az ügymenet, hála a kib*szott NEMZETHY tulajdonú intézményeknek.
Ja, a bónusz,hogy amúgy ha jól olvastam, nincs még egy ország az EU-n belül,ahol a motorszám kerülne a forgalmiba, mindenhol csak a típuskód kerül beírásra...
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=RBAkg76mLn4
Szédült Simon mondta a cukrásznak a vásáron:
Ide a sütikkel, vagy átkúrom a fejed a palánkon.
When people get too chummy with me I like to call them by the wrong name to let them know I don't really care about them. - Ron Swanson
"it really has its own sound"
rwurl=https://youtu.be/5jJ3S7hU37I?t=30
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=LJiIjEpky54
Szédült Simon mondta a cukrásznak a vásáron:
Ide a sütikkel, vagy átkúrom a fejed a palánkon.
When people get too chummy with me I like to call them by the wrong name to let them know I don't really care about them. - Ron Swanson
Ez sem volt agyontekerve:
https://totalcar.hu/magazin/2022/06/07/gumipor/vajon-hanyszor-tekertek-vissza-a-merci-orajat-/
rwurl=https://galeria.cdn.totalcar.hu/hirek/2022/07/22/vajon_hanyszor_tekertek...
Gyakori műszeregység hiba miatt cserélték sokszor, így a km is csökkent illetve nőtt attól függően, hogy a hiba bekövetkeztekor milyen órát talált a tulaj.
Na jó, nem :D
...csak magamból indultam ki, mert a scenicemben a LED világítás kipusztult, és emiatt cserélnem kellett a műszeregységet. Mondták az NKH-nál is meg a műszakinál is, hogy semmi gond ezzel mindaddig, amíg nem bizonyíthatóan azért csináltam, hogy nyereségem legyen belőle. Mivel megvan a régi óra a polcon, plusz eszem ágában sincs eladni az autót, semmi probléma vele.
Persze ez a mergás már egy kicsit más történet :D
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
Számomra a legmeglepőbb az volt ebben, hogy ez a széria ennyit bír. Az enyém hasonló évjáratból 200e fölött már erősen kezdett széthullani.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Leading European companies launch liquid hydrogen partnership with shipping firm
A hidrogéncellában valamiért mindig is nagyobb potenciált láttam mint az akkumlátoros villanyautókban. Remélem, hogy ezt a verziót is fejlesztik. Nagy előnye, hogy az üzemanyag hálózaton kívülre is transzportálható. Előállítható víznek a lebontásából, illetve földgáz lebontásából (bár ott keletkezik CO2).
És most sport
https://twitter.com/taavipost/status/1616213938214952962?s=20&t=EBKHpyMC...
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
WTF :DDD
jobb 2, belső íven gumi
húbazz
https://twitter.com/peterrovid/status/1617606875012542465
Chief Exorcist
ezek a kamionosok nagyon kemények :O
Instant get!
https://twitter.com/ListerLawrence/status/1617971372936040448?ref_src=tw...
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Egyik kolléga beszélgetett az autóvillamossági szerelő ismerősével.
Aki azt állította, hogy jövőre gyártott autókat már nem fogják tudni megszerelni. Elvileg külön licencet kell majd hozzá venni (autóra!!), hogy egyátalán a hibakódot ki tudd olvasni belőle.
A másik probléma meg az elektromos autókból kikerült megdöglött akksikkal nem tudnak mit kezdeni. Méh telepen nem lehet ezeket leadni, a gyár meg nem veszi vissza...
A hibakód olvasó licencet mindig mókolni kellett
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Nem tudom, hogy hol szokott menni a Tesla kibeszélés, így most ide rakom.
https://arstechnica.com/cars/2023/05/massive-trove-of-tesla-files-contai...
Mi voltunk azok, a Vándorok.// Kik sohasem nyugszanak. / Kik sohasem haltak meg. / Kik sohasem éltek.
De az lesz a rendszer, hogyminden egyes autóra külön licencet kell majd venni állítólag.
Ezekre is jön majd az okosság, mert olyan nincs, hogy nem.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Ezek a SsangYong SUV-ok milyenek, nem hallottatok valamit? Egy haver anno ilyennel vitt minket egy kirándulásra és csodálkoztam milyen jól felszerelt, jól összerakott verda.
Most 7.990.000-ért lehet készletről elvinni SsangYong Korando Style+
benzines 1.5-ös, 161 LE, ülésfűtés, 18" könnyűfém felni, ülésfűtés elől, stb.
Ez nem is tűnik rossznak manapság.