StarCraft

Utolsó bejegyzés


Miert? A legjobb kampany mindharom kozul.



Nem. Hots még mindig jobb. Ezt úgy mondom, hogy befejeztem a kampányt (majdnem).



Eddig még csak a

ShowHide spoiler #

vagyok de nem győz meg. Unalmasak a küldetések, 1-2 Unit upgr fasza de a story silány, zeratulos átvezető a story pitch-nél jó volt. Hiányoznak az újított kuldetésformák. Nekem eddig a Heart of the Swarm jobban bejött minden szinten. A hajón is sokkal érdekesebb párbeszédek voltak, most valahogy üres... Gondolkodtam h refundoljak, de olcsójános g2a-val vettem s nem hiszem h lehetne.



a story silány

Nem akarok megbántani senkit sem, de az SC2 sztorija (az első részé is, csak ott kevesebb elemmel dolgozhattak), mindig is "style over substance" volt, szóval a cselekmény szempontjából sosem volt jó. A Blizzard igazából abból él, hogy az a valami, amit történetnek hívnak remekül van megírva és ízlésesen hatásvadász.

Egyébként TB és Cox videóját elnézve nekem az a szomorú, hogy néhány co-op küldetés egyszerű copy-paste a korábbi szingliből (ez pl. a WoL-ból a vonatos):
https://www.youtube.com/watch?v=AbNpTRSlJWc&feature=youtu.be&a

On the plus side: végre reklamálnak a népek a gyenge minőségű rendervideók miatt. Talán végre a Blizzard is megismerkedik majd az 1080p fogalmával egy játékon belül?

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

remekül van megírva és ízlésesen hatásvadász.

A mondatodban a "remekül" és az "ízlésesen" blizzardos túlzás ;) Az alany-állítmány-poén szentháromság miatt én még jó írásról nem beszélnék. Legalábbis 22 WoL-pálya után. De mindegy, majd a LotV után visszatérünk rá.

Sors bona, nihil aliud.



Amikor elolvastam egy SC1-BW történeti összefoglalót az SC2 bejelentése környékén, akkor nem tudtam elkergetni azt a gondolatot, hogy ez bizony egy hatalmas szappanopera. A játékot játszva, a történetet lassan és szakaszosan fogyasztva ez tökre nem tűnt fel, de egyben elolvasva tisztára olyan volt, mintha egy venezuelai tévésorozat (in space) összefoglalóját olvasnám.

Steam: mrstrato
Cserekulcs listám


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Az is, ahogy azóta a Blizzard is, előtte meg sztorijuk nem volt funkcionálisnál több. De ott és akkor egy RTS-ben ütött.

@Zaxx

Ha meg újrahasznosítás, ez a csúcs (WC3: TFT):
rwurl=https://youtu.be/_snkU4VkC5Y

Csak nem saját anyagot vetettek be újra, hanem az Age of Mythologyból loptak:
rwurl=https://youtu.be/q0b_YBMo7A8

Ha már a lopás is felmerült az Overwatch kapcsán. Iszonyúan jó volt persze a TFT, az AoM meg számomra ezután a küldetés után véget is ért.

Sors bona, nihil aliud.



És mégis: az ilyen részeknél én csak elégedetten tudok mosolyogni (Zoo, te nem biztos, hogy megnézheted, mert vagy pont itt tartasz, vagy pont itt még nem):
https://www.youtube.com/watch?v=3m5wf8ckHAg

Utána meg a küldetések közötti párbeszédnél nagy nyugodtan így mondja, hogy "á, asszem megyek és levágatom a karomat". :DD Ja meg ezen a "hirtelen szerelmet vallok Raynornak, holott eddig utáltam" dolgon is emlékszem, hogy röhögtem elsőre, de who cares, szerintem működik.

Mellesleg nekem pont emiatt a kicsit mézes-mázos, bajtársias tökösség miatt a sokak által megvetett WoL kampány a kedvencem, valahogy mindig oda térek vissza a legszívesebben.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Nem tudom srácok. Én pont a Void előtt fejeztem be újra a Swarmot és fogalmam sincs szerintetek az hogy lehet jobb. O.o

Viszont végeztem a teljes sztorival epilógussal mindennel együtt. Szerintem rohadt jó volt. Voltak nagyon fasza küldetések. A "heroes of the storm" stílusú küldetések nagyon jók voltak. A végefelé mikor már kezdett nagyon komolyra fordulni a dolog akkor nagyon mókás már a dolog. Normalon sok kihívás nincs benne azért ha az ember ésszel játszik, de nagyon könnyen és gyorsan lehet szopóágra kerülni. A karakterek nekem bejöttek, meg a sztori is. (bár legszívesebben félgetném az összes arogáns pöcs Protoss-t, fáj hallgatni ahogy beszélgetnek néha -.-") Féltem hogy nagyon derp lezárás lesz, de nem. Szép kerek egész lett az egész amibe nyilvánvalóan bele lehet kötni (gondolom bele is fogtok, mert miért ne), de még így is fényévekkel nagyobb tisztelettel lett kivitelezve mint amit pl a WoW-nál lehet látni a Blizzardtól. Szerintem voltak ötletes pályák is. A végén pláne. Nekem tetszett, hogy kicsit nagyobb variálhatóság is volt az egységek között plusz nagyon sok régi is visszaköszönt ha úgy döntött az ember. A hajó upgrade-ek is teljesen jók voltak, kellemes élmény volt így az egész plusz elég változatos is. Nyílván ha valaki úgy játsza végig, hogy ugyanazokat az egységeket erőlteti ugyanazokkal a hajó upgradekkel és brute force all the way akkor elhiszem hogy unalmas meg "dull" az egész. Én imádtam kisérletezgetni, váltogatni az egységeket majdnem minden küldetés után. Sokkal de sokkal változatosabb maga a játékmenet mint annó a swarmban vagy akár a libertyben.

A swarm után közvetlen nagyon érződik a minőségugrás. Minden téren. Méltó lezárás volt, na. Most pedig jöhet majd a coop. ^^



Még hátra van 3 mission de én is azt mondom, hogy eddig ez a legjobb kampány a 3 közül. Ugyan lehet, hogy valamelyikben több jobb mission volt, de valahogy kevésbé hat bárgyúnak ez a rész mint a hots vagy a wol. A párbeszédektől sem áll föl a szőr a hátamon.

ShowHide spoiler #

Choose your next words with excpetional care!



Basszus, mindig pont az aktuálisra mondjátok, hogy a legjobb kampány. :D Egyébként szvsz ezzel a Battlestar Galacticából nyúlt sztorival pont sikerült érdekessé tenni a protosst, szóval biztos be fog majd jönni nekem is. :)

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Mert egyre jobbak lettek? A liberty amugy se volt nagy eresztes, a swar mar sokkal jobb volt, de ez azon is tultesz. Ennyire egyszeru. :(



Szvsz a HotS és a WoL tökre ugyanazt az élményt hozta, csak a HotS a rövidebb-szorosabb sémát követte. Tény, hogy erősebben fogta a gyeplőt dinamikában, de a WoL nagyobb küldetésszámát többre becsültem ennél valamivel + az klasszikusabb RTS volt (pl. nem volt egy Kerrigan állandóan ott a mapon).

A "nem volt nagy eresztés" véleményt meg tényleg nem tudom hova tenni: 2010-ben? Könyörgöm, van a többi RTS kampánya meg van az SC2-é, ami külön kategóriát képvisel minőségben és a WoL volt belőle az első. Szar a memóriád. :D A sztorin nyilván lehetne vitatkozni, de igazából csak azon, a pályák ütöttek, a protoss minikampány ütött, a küldetések közötti cuccok és a testre szabható arzenál még inkább.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Nem volt nagy eresztest a tobbi reszhez viszonyitva irtam. Maga idejeben persze fasza volt az is csak epp nem nagyon volt konkurencia se meg viszonyitasi alap se, mert elegge elutott az elso sctol szoval felesleges lett volna ahhoz hasonlitgatni.

Amugy ha klasszikusabb rtst akarsz akkor a Void az az. Van par hero map, de alapesetben nincs hero karakter a palyan veled. Aminek mondjuk orultem. Igaz volt helyette Spear. :D



Nálam HotS > WoL, pedig mindig terranos voltam. Bele kéne már kezdeni a LotV-be, de még nem volt időm rá =/



Amikor a Mass Recallban a demókampány 2. pályáján legyalulja a bázisodat egy tucat mutalisk, amíg te elmész ellenséges hídfőállást irtani: "oh, man, kezdhetem elölről".

Amikor ugyanezen pálya végén a föld alól rádtámad egy ultralisk: "this shit is getting serious". :D

A negyedik pályán épphogy csak elkezdtem építeni a második command centert az expanziónál (tudom, kampányban - néha multiban is - terrannal ez öreg hiba a CC főbázison való megépítése majd expanzióhoz röptetése helyett, de még vissza kell rázódnom :D), amikor hirtelen előkerült 15 hydralisk és szétgyakta a fenébe. Emiatt, na meg pénz híján úgy kellett megcsinálnom a pályát, hogy mineral fieldről mineral fieldre költöztem a teljes bázissal. :D

Elég durván poénosak hardon már a korai pályák is, mert az ellennek egyszerűen jobb egységei vannak nálad, na meg támad is veszettül. Komoly feeling, amikor ott állsz a két tucat marine-nal, meglátod közeledni az ultraliskeket és pánikszerűen benyomod a stimpaket (no persze azt el kell ismerni, hogy a mass marine sok esetben csodafegyver a terrannal, de egy kampány során ez nem igazán szokott előtérbe kerülni). :D Nem gondoltam volna, hogy kampányban fogom újra begyakorolni a stutter stepet. :D

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Vááá! El se hiszem. Blizznek sikerült király befejetést kerekíteni a Starcraftnak!:D
Tényleg ez volt a legjobb kieg.

Choose your next words with excpetional care!



WAAAT? A Mass Recallban a kommandós küldik TPS-ben is játszhatóak:
rwurl=http://i.imgur.com/ptr9U8q.jpg
Kész ez a mod. :D

Szerk: Jaj, közben szembejött Kerrigan is, és szegény nagyon bénán fest Nova átpingált modelljével.
rwurl=http://i.imgur.com/iGc247W.jpg
Kíváncsi lennék, hogy simán lusták voltak a modderek normális modellt csinálni vagy ezen a téren pont limitált az SC2 moddolhatósága.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Nem értelek, pont így néz ki a wings of libertyben is.

Inkább Nova Kerrigen szánalmas szőke klónja...

rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=Aj47_qT8dFY

rwurl=https://i.ytimg.com/vi/Udn-Y3JsUdo/hqdefault.jpg

"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése



Nem olyan könnyű jól kinéző női fejet modellezni.

Sunyi:
A cinematicban rohadtul más arca van Kerrigannek.

Most azt néztem, hogy a Novás DLC-ben vajon átszabták-e az arcát, mert úgy tűnik mintha finomítottak volna rajta de nem nagyon mutatják olyan sokáig vagy olyan szögből, hogy el tudjam dönteni.

Choose your next words with excpetional care!



Oké, hasonlítanak nagyon, de akkor is azémá', na:
rwurl=http://www.blizzplanet.com/wp-content/uploads/back-in-the-saddle-starcraft-ii-heart-of-the-swarm-single-player-transcript-5.jpg
Meg ha megnézed, azért az a vörös sem vörös azon a modellen. :D

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



És tényleg, szokatlanul bátor a Blizzardtól így befejezni a sztorit :-)



Kíváncsiságból gondoltam indítok egy random hard coop küldetést. Normalon szinte pofátlanul könnyű szóval... Nos. Durva. :D Olyan nagy a szakadék a normal és hard között hogy az ész megáll. A sztoriban is mondjuk (ott konkrétan az első pályát bebuktam hardon ami elég lol :D), de coopban nagyon durván érződik. Be is buktuk, a sráccal beszéltem miközben megsemmisültünk teljesen, hogy ő is kicsit erősnek érezte a váltást normalról hardra. :( Szóval marad a szintezés aztán majd... =/ Meh.



Hopp, a Mass Recall ma is meglepett: előjött egy "hidden" küldetés a terran kampányban. Rohadtul nem emlékeztem ilyesmire az alapjátékból (asszem a Brood Warban vannak secret pályák, de azokból se láttam egyet sem), viszont itt akad több is, szóval utánanéztem: ezek nincsenek benne az alapjátékban, a lemezen viszont ott csücsültek, szóval tulajdonképpen a végleges verzióból törölt pályákról van szó. Átvezető és szinkron is van hozzájuk és még elég betegek is. :D

Sajnálom, Black Mesa, de ez jobb rimék nálad. :D

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Nem lehet jobb, mert ehhez meg kell venni az eredeti (SC2) játékot is... :)


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Most arról a Black Mesáról beszéltek, ami 20 euró, és sose lesz teljes?

Sors bona, nihil aliud.



Asszem a WoL-t + HotS-ot egyébként. :)

Zoo: Én a fizetős verzióval még nem játszottam, de állítólag az valamivel jobb, mint a mod. Majd ha kijön a Xen (vagyis soha, mert még mindig az eddigi tartalma polírozzák), akkor belenézek.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Huncraft mod nincs az SC2-höz?

Mondjuk nagyjából olyan egységeket találtak ki a srácok az SC1-hez, mint amik már meg is valósultak az SC2ben.

A nevükre nem emlékszem, de volt valami terran bombázó, ami kb. Valkyr volt, csak területre a földre lőtt rakétákat. Ilyen a Banshe kb.

Aztán a Protossnak volt egy psi templar, aki olyat lőtt, mint az archon, csak gyengébbet, plusszban auto healelte az ally protoss pajzsot asszem. Ez elférne most is az SC2ben.

Meg volt egy Zerg Hydralisk evolúció, ami után csak levegőbe lőtt, de nagyon erőset, meg gyorsan. Kb. mint a spore colony az SC2-ben, csak tudna lőni mozgás közben is.

"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése



Az ingyenes is teljesen tökéletes (a Xen hiányán kívül, persze).



Sgtmarbo néven csatlakoztam a csoporthoz :)

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!