Érdekes, hogy a neten mindenki áradozik, hogy a lassú kezdet után mennyire beindult és, hogy mennyire jó lett a 6-10 rész. Ami furcsa mert nekem éppen hogy az 1-6 rész, vagyis az első "saga" volt a kedvencem és 7-10-ben éppen, hogy színvonalcsökkenést éreztem.
én meg mindenhol azt olvasom, hogy 1-6-ig tetszett embereknek (nekem is), és IMDB pontszámok alapján is ez látszik, szal nem tom te mit olvastál :D
Kapja be Gaiman a sok woke faszságát akkor, teljesen feleslegesen van jelen. Constantine miért nem kaphatott férfi szeretőt, ha már nőre cserélték. Korinthoszi a képregényben is faszikkal hál?
egyébként teljesen összhangban van a dolog 1-6-ig volt woke, de nem annyira sok és integrált volt a történetbe. 7-től kezdve viszont fullba nyomják a woke-ot és teljesen elveszíti a sorozat a korábbi erényeit.
1-6-ig 8/10
7-10 3/10
rohadj meg Netflix és Gaiman... Remélem elkaszálják, mert ebből a fosadékból nincs szükség többre, amivé sínylett az évad második felére.
Moken írta:
Korinthoszi a képregényben is faszikkal hál?
Nem de én a képregény alapján én egyáltalán nem lepődtem meg. Jellemző, hogy a legtöbb esetben egy "átlagos" vagy "normál" (ha szabad ilyet mondani) sorozatgyilkos a szexuális érdeklődése alapján válogatja az áldozatait (a férfi sorozatgyilkosok jellemzően ezért nőket, a meleg gyilkosok meg általában férfiakat ölnek) és a Korintoszi már képregényben is nagyon "bukott" a fiatal férfiakra ilyen téren. Az áldozatai ott 100%-ban ilyenek voltak. Azt hiszem van is egy jelenet, amikor egy ágyhoz kötözött áldozata (18-20 éves fiatal fiú) mondja is, hogy nem ilyen "szórakozásra" számított amikor at felhívta magához.
A sorozatban még "diverzifikálták" is ilyen téren, hiszen az aktájában voltak női áldozatok is.
- Na akkor most mi lesz? Megadod magad, vagy pedig megnyomom ezt a gombot és kis Stacey-t csak zárt koporsóban lehet majd eltemetni?
- Úgysem mered!
- Ki? Én? A gonosz?" :)
(Bomb Queen)
Nem is maguk a karakterek, hanem ez az egész megölősdi. Biztos a könyvben jobban el van magyarázva, hogy mit keresnek ők az álomvilágban, de nekem az egész kicsit olyan oda nem illő volt.
Káin és Ábel magasan a legjobbak voltak abban a részben. Tökéletes volt a casting + a színészi munka is...
Nem rakom spoilerbe mert igazán nem számít annak.
Hogy mit keres Káin és Ábel az álomvilágban? Nyíltan sosem mondták a képregényben, de utaltak rá, hogy ők természetesen NEM az igazi Káin és Ábel hiszen az a valóságban nem történt meg. Viszont mivel évezredeken át meséltek róluk történteket és álmodtak róluk, így idővel az álomvilágban valóságossá váltak. Morpheus utal is rájuk, hogy ők egyikei az emberiség legősibb történeteinek. Ezért öli meg Káin mindig Ábelt mert több évezrednyi mesemondás ezt várja tőlük.
De ugyanilyen alapon az álomvilágban ott van Ádám, Éva, Gilgames és a többiek is.
Az egész Sandman univerzum alaptevése hogy a gondolatoknak hatalmas teremtő ereje van. A föld és a világegyetem tényleg úgy alakult ki, ahogy a tudósok mondták de az emberiség kollektív tudata idővel megteremtette az isteneket, a Mennyet és természetesen a poklot is, hiszen meg voltak győződve, hogy a rosszaknak bűnhődniük kell, amíg a jók elnyerik az örök jutalmukat.
Ugyanilyen alapon létezik a többi mitológia Istene is. Ha pl az emberek elfelejtenek egy istent az tényleg meg is szűnik létezni.
Ebben az egész világban(multiverzumban) egyedül a Végtelenek (The Endless) azok akik tényleg a létezés elő napjától, az utolsóig léteznek. Egyedül ők állandók a Sandman univerzumban.
- Na akkor most mi lesz? Megadod magad, vagy pedig megnyomom ezt a gombot és kis Stacey-t csak zárt koporsóban lehet majd eltemetni?
- Úgysem mered!
- Ki? Én? A gonosz?" :)
(Bomb Queen)
nektek kik a kedven karaktereitek/színészeitek a sorozatból amúgy?
Nálam The Corinthian és John Dee magasan vitték a prímet, minden jelenetükkel ellopják a showt. Viszont Álom is telitalálat nálam, nagyon jó a külseje, hangja, kisugárzása. A Halált játszó csaj is jó, ez a különbség a színészi tudásban, Obi Wan-ban se a feketesége miatt utálta mindenki a sith csajt...
The office
Tavasszal elkezdtem nézni a Netflixen, mert ugyan mindig érdekelt, de sosem annyira, hogy bele is fogjak.
Most vagyok épp a hetedik évad végén, az a bizonyos lánykéréses epizód ment le és nem gondoltam volna, hogy valaha is meg fogok könnyezni egy Office epizódot :D
Jó cucc, mindegyik karaktert bírom a maga idiótaságaival együtt. Kivéve Ryant, mert Ryan egy gyökér. :)
Carnival Row
Jópofa a világ, tetszik az öreg Legolas is benne. Picit sok volt a Woke shit, meg egy idő után vontatott lett. Sajnos a végére agyafaszt kaptunk, mert fuck logic lett egy csomó minden.
The Terror
Igaz történet alapján készült. Két felfedező hajó az 1840-es években az Antarktiszra megy, majd ott ragadnak két évre! Persze fúrják a kapitányt, sokan meghalnak...etc.
Nekünk tetszett, bár azért nem akkora durranás, egynek elment.
Csak a szelíd madarak vágyakoznak. A többiek repülnek.
megnéztem a messiás c. 1 évados sorozatot, amit lelőttek, nem lesz folytatása.
netflix, de elég jó. sőt, mondhatni bravúros. sikerült többet kihozniuk a témából, mintha holmi coelho-i ürességet. bár persze a trükk az hogy messiásunk nem sokat beszél, a fantáziánkra bízza a dolgokat, ezért aztán mindenki azt képzelhet bele ami neki a legjobb. de azért ennél több, és épp ezért bravúros ahogy kitalálták. nehéz lenne megfogalmazni... :)
azonban az is biztos, hogy ha lett volna több évad, lost-szerű üresség lett volna belőle, hiszen ezt elég nehéz lett volna konkrétumokal folytatni. ott már biztos, hogy elvérzett volna... egyszerűen nem tudták volna anélkül folytatni, hogy 1:1-ben jézus legyen belőle... azaz egy olyan messiás aki nem a világot, hanem az EGYÉNT menti meg. egyéneknek szól az üzenete, nem társadalomnak, nemzetnek, világnak. hogy aki hisz neki az megmenekül, de csak ő, csak az az egyén aki hisz benne. ez már ebben az első évadban is benne volt, de nem nagyon merték nagyon kihangsúlyozni, mert túl jézusos lett volna szerintem. bár, így utólag belegondolva... lehet, hogy mégis...? akkor viszont nem is kell folytatni :)
Így van. Igazából a Messiah-t újranézni érdemes, nem folytatni.
Bőven elég misztérium van ebben az egy évadban. Az is érdekes kérdés hogy a társadalom mit kezdett vele, úgy jött le hogy semmit nem tudott, futotta a megszokott köreit. (médiafelhajtás, hisztéria, stb.)
ShowHide spoiler #spolier kérdés
amúgy szerintetek akkor végülis az volt, vagy nem? :-)
Ha érdekel a The Terror témája, valódi története ajánlom a youtube-on a History Buffs videóját a témában. Utánanéz a történet hátterének, tényeknek, stb. Nagyon érdekes.
7 részt néztem meg eddig a Sandman-ből. Nagyon bejön az univerzum, és szuper a megvalósítás is, de valami elképesztően woke/netflixes az egész. Ennyire túltolva még nem láttam ezt sohasem.
De jó, hogy nem csak én gondolom így. Mondom ezt úgy, hogy az eredeti képregényt 20+ éve olvastam, imádtam, és ott egyáltalán nem zavartak ezek a dolgok, Gaiman nagyon jól beleillesztette ebbe az álomszerű, deviáns környezetbe.
igazából lehetett csaló is, aki mégis megtérésre vezeti az embereket... :) pont ez lett volna érdekes a folytatásokban... :)
azért elég erős jelenetek voltak a végén. pl. a két arab srác. egyiknek betanították hogy adjon elő egy politikai szöveget, ehelyett ÖNÁLLÓAN inkább a messiásról beszélt. a robbantó meg végül nem robbantott. azért ez elég komoly, főleg egy netflix filmtől :)
na meg a "zuhanó repülőn utolsó pillanatban megtérő" zsidó ügynök :)
igen, direkt lebegtették, hogy csaló a srác, de mégis megtértek az emberek? furcsa az egész...
mondjuk voltak gyengén megoldott részek, pl. a vizen járás. a női ügynök ott volt, miért nem lépett oda és nézte meg hogy csalás-e? csak be kellett volna sétálnia a vízbe és megnéznie hogy odaraktak-e valamit...
Látom, hiába ment le a Westworld 4 évada, már csak meg sem említi senki.
Még a 3 évad kapcsán emlékszem, hogy volt itt diskurzus róla, és én fenntartom utólag is (sőt, talán amolyan T4, Die Hard 4 módon utólag mások számára is felértékelődhet a folytatás fényében), hogy alapvetően tetszett. Néhány helyen tök CyberPunk volt (még nem játszottam vele), és a sztorinak is volt logikai értelme.
Ezzel szemben a 4 évad... Afféle ráadás játék, de az írók már nem igazán tudták, mit írjanak. A történetben több helyütt egyszerűen kevés vagyok, hogy logikailag átlássam, mi miért történt.
ShowHide spoiler #
Nem jött át, hogy Arnoldéknak minek kellett megnyitniuk ott és akkor a virtuális kaput a gátnál, de végül az utolsó rész volt az, ahol szanaszét szakadt számomra a történet: A néger csaj-robi rabszolgasorba hajtotta az emberiséget, de mi is volt a célja ezzel? Hogy a robik uralkodjanak/ne bánthassák őket az emberek. Na most, onnantól, hogy a célját elérte, nm hót mindegy számára az, hogy esetleg most parancsra legyilkolják egymást? "Ha nincs ember, nincs probléma", tehát ezzel befejezett volna a műve, robiskodhatnának vígan IRL vagy virtuálisan ahogy akarnak! A végén így az öngyilkossága sem érthető számomra, hiszen maradtak robik, max meg kell kicsit húzniuk magukat.
Meg aztán ott van egy olyan csalódás, amit már más történetek is eljátszottak velem: Az antagonista robi újrateremti a 7 rész végén a szakállas gyereket, de miért is? Már mindent megtudott tőle, így alighanem egy trójai faló szerepét szánja neki. A kellő pillanatban megváltozik a viselkedése, vagy nyomkövető van benne (ez mondjuk nem egészen kizárt azok után, hogy a fura fejű csaj robi megtalálja őket a közértben), de a végül is a sorozat nem kezd ezzel a helyzettel semmit, akkor meg mi értelme így?
A vége mag ilyen nesze semmi fogd meg jól
ShowHide spoiler #
Mert hát meghalt az emberiség, mégis túlélték - mint abban a hírhedt szalagcímben, csak fordítva. Szóval a robi lány el tudja képzelni őket magában, így élhet majd velük együtt bitek formájában egy copy westworldben... őőőő.... profit?
És akkor még ott van, hogy már mindenki annyiszor meghalt, hogy gyakorlatilag nem vált ki belőled érzelmileg semmit, ha valaki megfekszik. Tét nélkül vagdalják egymást a szereplők. A vége egyszerűen nem volt rám semmilyen hatással, ami az első két évad tükrében gáz.
Nem hinném, hogy innen lenne értelme folytatni, legfeljebb új írókkal.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Lofaszt tetszett, egyutt fikaztuk 😃
Eleg langyi volt ez a 4. kifejezetten gagyinak is mondanam.
Aaron Paul egy borzalmas ripacs, Evan Rachel Woodnal meg egy igazi robot is jobban szineszkedne, nagyon badassnak titulalt szovegeket nyomnak paran, kozben meg van ilyen altalanos iskolas kisgyerek feelingje az egesznek 🙂
Kurvara nem jott at hogy kihal az emberiseg, az meg foleg nem hogy az egesz vilagot dominaljak, egy szaros varost mutatnak vegig, az is tok uresnek tunik. Az omnipotens foboss meg persze hogy egy kis pisztollyal meg utolso pillanatban megerositett pancellal kergetozik a gatnal, nevetseges.
Ja! Es Ramin Djawadi (foleg a letezo szamok atdolgozasai) munkaja a gyomorforgatoan edeskes gagyi/geciunalmas tengelyen mozog
Ember nem irányíthatja sorsomat; semmiképp sem olyan, aki szélirányból támad és bűzlik a fokhagymától
Egyelőre még nem tudok véleményt formálni, egy rész jött ki, az sem túl hosszú.
A hangulat nem rossz, a CGI sokat javult a trailerek óta és a főszereplő csaj ismét jó casting.
Kicsit hirtelen lett vége.
én meg mindenhol azt olvasom, hogy 1-6-ig tetszett embereknek (nekem is), és IMDB pontszámok alapján is ez látszik, szal nem tom te mit olvastál :D
Kapja be Gaiman a sok woke faszságát akkor, teljesen feleslegesen van jelen. Constantine miért nem kaphatott férfi szeretőt, ha már nőre cserélték. Korinthoszi a képregényben is faszikkal hál?
egyébként teljesen összhangban van a dolog 1-6-ig volt woke, de nem annyira sok és integrált volt a történetbe. 7-től kezdve viszont fullba nyomják a woke-ot és teljesen elveszíti a sorozat a korábbi erényeit.
1-6-ig 8/10
7-10 3/10
rohadj meg Netflix és Gaiman... Remélem elkaszálják, mert ebből a fosadékból nincs szükség többre, amivé sínylett az évad második felére.
Nem de én a képregény alapján én egyáltalán nem lepődtem meg. Jellemző, hogy a legtöbb esetben egy "átlagos" vagy "normál" (ha szabad ilyet mondani) sorozatgyilkos a szexuális érdeklődése alapján válogatja az áldozatait (a férfi sorozatgyilkosok jellemzően ezért nőket, a meleg gyilkosok meg általában férfiakat ölnek) és a Korintoszi már képregényben is nagyon "bukott" a fiatal férfiakra ilyen téren. Az áldozatai ott 100%-ban ilyenek voltak. Azt hiszem van is egy jelenet, amikor egy ágyhoz kötözött áldozata (18-20 éves fiatal fiú) mondja is, hogy nem ilyen "szórakozásra" számított amikor at felhívta magához.
A sorozatban még "diverzifikálták" is ilyen téren, hiszen az aktájában voltak női áldozatok is.
- Na akkor most mi lesz? Megadod magad, vagy pedig megnyomom ezt a gombot és kis Stacey-t csak zárt koporsóban lehet majd eltemetni?
- Úgysem mered!
- Ki? Én? A gonosz?" :)
(Bomb Queen)
+1000
Ember nem irányíthatja sorsomat; semmiképp sem olyan, aki szélirányból támad és bűzlik a fokhagymától
Megnéztem az első két részt a homokemberből. Bejön a koncepció meg a hangulat nagyon, de a második részben ez a Káinos Ábeles rész nagyon cringe volt.
Wut? Kain es Abel fan favouriteok, sztem kva jok voltak, Gregory meg so cute :(
Nem is maguk a karakterek, hanem ez az egész megölősdi. Biztos a könyvben jobban el van magyarázva, hogy mit keresnek ők az álomvilágban, de nekem az egész kicsit olyan oda nem illő volt.
Káin és Ábel magasan a legjobbak voltak abban a részben. Tökéletes volt a casting + a színészi munka is...
Nem rakom spoilerbe mert igazán nem számít annak.
Hogy mit keres Káin és Ábel az álomvilágban? Nyíltan sosem mondták a képregényben, de utaltak rá, hogy ők természetesen NEM az igazi Káin és Ábel hiszen az a valóságban nem történt meg. Viszont mivel évezredeken át meséltek róluk történteket és álmodtak róluk, így idővel az álomvilágban valóságossá váltak. Morpheus utal is rájuk, hogy ők egyikei az emberiség legősibb történeteinek. Ezért öli meg Káin mindig Ábelt mert több évezrednyi mesemondás ezt várja tőlük.
De ugyanilyen alapon az álomvilágban ott van Ádám, Éva, Gilgames és a többiek is.
Az egész Sandman univerzum alaptevése hogy a gondolatoknak hatalmas teremtő ereje van. A föld és a világegyetem tényleg úgy alakult ki, ahogy a tudósok mondták de az emberiség kollektív tudata idővel megteremtette az isteneket, a Mennyet és természetesen a poklot is, hiszen meg voltak győződve, hogy a rosszaknak bűnhődniük kell, amíg a jók elnyerik az örök jutalmukat.
Ugyanilyen alapon létezik a többi mitológia Istene is. Ha pl az emberek elfelejtenek egy istent az tényleg meg is szűnik létezni.
Ebben az egész világban(multiverzumban) egyedül a Végtelenek (The Endless) azok akik tényleg a létezés elő napjától, az utolsóig léteznek. Egyedül ők állandók a Sandman univerzumban.
- Na akkor most mi lesz? Megadod magad, vagy pedig megnyomom ezt a gombot és kis Stacey-t csak zárt koporsóban lehet majd eltemetni?
- Úgysem mered!
- Ki? Én? A gonosz?" :)
(Bomb Queen)
hát ez elég logikátlanul hangzik...
nektek kik a kedven karaktereitek/színészeitek a sorozatból amúgy?
Nálam The Corinthian és John Dee magasan vitték a prímet, minden jelenetükkel ellopják a showt. Viszont Álom is telitalálat nálam, nagyon jó a külseje, hangja, kisugárzása. A Halált játszó csaj is jó, ez a különbség a színészi tudásban, Obi Wan-ban se a feketesége miatt utálta mindenki a sith csajt...
The office
Tavasszal elkezdtem nézni a Netflixen, mert ugyan mindig érdekelt, de sosem annyira, hogy bele is fogjak.
Most vagyok épp a hetedik évad végén, az a bizonyos lánykéréses epizód ment le és nem gondoltam volna, hogy valaha is meg fogok könnyezni egy Office epizódot :D
Jó cucc, mindegyik karaktert bírom a maga idiótaságaival együtt. Kivéve Ryant, mert Ryan egy gyökér. :)
Carnival Row
Jópofa a világ, tetszik az öreg Legolas is benne. Picit sok volt a Woke shit, meg egy idő után vontatott lett. Sajnos a végére agyafaszt kaptunk, mert fuck logic lett egy csomó minden.
The Terror
Igaz történet alapján készült. Két felfedező hajó az 1840-es években az Antarktiszra megy, majd ott ragadnak két évre! Persze fúrják a kapitányt, sokan meghalnak...etc.
Nekünk tetszett, bár azért nem akkora durranás, egynek elment.
Csak a szelíd madarak vágyakoznak. A többiek repülnek.
megnéztem a messiás c. 1 évados sorozatot, amit lelőttek, nem lesz folytatása.
netflix, de elég jó. sőt, mondhatni bravúros. sikerült többet kihozniuk a témából, mintha holmi coelho-i ürességet. bár persze a trükk az hogy messiásunk nem sokat beszél, a fantáziánkra bízza a dolgokat, ezért aztán mindenki azt képzelhet bele ami neki a legjobb. de azért ennél több, és épp ezért bravúros ahogy kitalálták. nehéz lenne megfogalmazni... :)
azonban az is biztos, hogy ha lett volna több évad, lost-szerű üresség lett volna belőle, hiszen ezt elég nehéz lett volna konkrétumokal folytatni. ott már biztos, hogy elvérzett volna... egyszerűen nem tudták volna anélkül folytatni, hogy 1:1-ben jézus legyen belőle... azaz egy olyan messiás aki nem a világot, hanem az EGYÉNT menti meg. egyéneknek szól az üzenete, nem társadalomnak, nemzetnek, világnak. hogy aki hisz neki az megmenekül, de csak ő, csak az az egyén aki hisz benne. ez már ebben az első évadban is benne volt, de nem nagyon merték nagyon kihangsúlyozni, mert túl jézusos lett volna szerintem. bár, így utólag belegondolva... lehet, hogy mégis...? akkor viszont nem is kell folytatni :)
+1 Messiah nagy kedvencunk volt, siman a jobb Netflixes sorik kozott van, es azzal is egyetertek h a folytatas csak elrontotta volna
Így van. Igazából a Messiah-t újranézni érdemes, nem folytatni.
Bőven elég misztérium van ebben az egy évadban. Az is érdekes kérdés hogy a társadalom mit kezdett vele, úgy jött le hogy semmit nem tudott, futotta a megszokott köreit. (médiafelhajtás, hisztéria, stb.)
Ha érdekel a The Terror témája, valódi története ajánlom a youtube-on a History Buffs videóját a témában. Utánanéz a történet hátterének, tényeknek, stb. Nagyon érdekes.
7 részt néztem meg eddig a Sandman-ből. Nagyon bejön az univerzum, és szuper a megvalósítás is, de valami elképesztően woke/netflixes az egész. Ennyire túltolva még nem láttam ezt sohasem.
De jó, hogy nem csak én gondolom így. Mondom ezt úgy, hogy az eredeti képregényt 20+ éve olvastam, imádtam, és ott egyáltalán nem zavartak ezek a dolgok, Gaiman nagyon jól beleillesztette ebbe az álomszerű, deviáns környezetbe.
azért elég erős jelenetek voltak a végén. pl. a két arab srác. egyiknek betanították hogy adjon elő egy politikai szöveget, ehelyett ÖNÁLLÓAN inkább a messiásról beszélt. a robbantó meg végül nem robbantott. azért ez elég komoly, főleg egy netflix filmtől :)
na meg a "zuhanó repülőn utolsó pillanatban megtérő" zsidó ügynök :)
igen, direkt lebegtették, hogy csaló a srác, de mégis megtértek az emberek? furcsa az egész...
mondjuk voltak gyengén megoldott részek, pl. a vizen járás. a női ügynök ott volt, miért nem lépett oda és nézte meg hogy csalás-e? csak be kellett volna sétálnia a vízbe és megnéznie hogy odaraktak-e valamit...
spoiler tag?
Nem rémlik, hogy láttam volna róla itt, úgyhogy mindenki, aki nem nézi, azonnal vesse rá magát a Light & Magicre
bocs
mérnemleheteditálnideszar
+1
Elvben elég jó a She-Hulk, valaki belenézett már?
Kijött egy bónusz animált Sandman
Látom, hiába ment le a Westworld 4 évada, már csak meg sem említi senki.
Még a 3 évad kapcsán emlékszem, hogy volt itt diskurzus róla, és én fenntartom utólag is (sőt, talán amolyan T4, Die Hard 4 módon utólag mások számára is felértékelődhet a folytatás fényében), hogy alapvetően tetszett. Néhány helyen tök CyberPunk volt (még nem játszottam vele), és a sztorinak is volt logikai értelme.
Ezzel szemben a 4 évad... Afféle ráadás játék, de az írók már nem igazán tudták, mit írjanak. A történetben több helyütt egyszerűen kevés vagyok, hogy logikailag átlássam, mi miért történt.
Meg aztán ott van egy olyan csalódás, amit már más történetek is eljátszottak velem: Az antagonista robi újrateremti a 7 rész végén a szakállas gyereket, de miért is? Már mindent megtudott tőle, így alighanem egy trójai faló szerepét szánja neki. A kellő pillanatban megváltozik a viselkedése, vagy nyomkövető van benne (ez mondjuk nem egészen kizárt azok után, hogy a fura fejű csaj robi megtalálja őket a közértben), de a végül is a sorozat nem kezd ezzel a helyzettel semmit, akkor meg mi értelme így?
A vége mag ilyen nesze semmi fogd meg jól
És akkor még ott van, hogy már mindenki annyiszor meghalt, hogy gyakorlatilag nem vált ki belőled érzelmileg semmit, ha valaki megfekszik. Tét nélkül vagdalják egymást a szereplők. A vége egyszerűen nem volt rám semmilyen hatással, ami az első két évad tükrében gáz.
Nem hinném, hogy innen lenne értelme folytatni, legfeljebb új írókkal.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
nekem is tetszett WW 3. évad, főleg a fekete koktélruhás Dolores <3
Lofaszt tetszett, egyutt fikaztuk 😃
Eleg langyi volt ez a 4. kifejezetten gagyinak is mondanam.
Aaron Paul egy borzalmas ripacs, Evan Rachel Woodnal meg egy igazi robot is jobban szineszkedne, nagyon badassnak titulalt szovegeket nyomnak paran, kozben meg van ilyen altalanos iskolas kisgyerek feelingje az egesznek 🙂
Kurvara nem jott at hogy kihal az emberiseg, az meg foleg nem hogy az egesz vilagot dominaljak, egy szaros varost mutatnak vegig, az is tok uresnek tunik. Az omnipotens foboss meg persze hogy egy kis pisztollyal meg utolso pillanatban megerositett pancellal kergetozik a gatnal, nevetseges.
Ja! Es Ramin Djawadi (foleg a letezo szamok atdolgozasai) munkaja a gyomorforgatoan edeskes gagyi/geciunalmas tengelyen mozog
Ember nem irányíthatja sorsomat; semmiképp sem olyan, aki szélirányból támad és bűzlik a fokhagymától
hatalmas +1
Egyelőre még nem tudok véleményt formálni, egy rész jött ki, az sem túl hosszú.
A hangulat nem rossz, a CGI sokat javult a trailerek óta és a főszereplő csaj ismét jó casting.
Kicsit hirtelen lett vége.