Pedig arra is volt régen példa, hogy az előrendelt játék a hivatalos megjelenés előtt emgérkezett tőlük. Persze ez egyrészt egyáltalán nem borítékolható, és mivel manapság legfeljebb előtölthetnéd a korábban megérkezett dobozost Steamről, nyernivaló nem nagyon van rajta. A HR amúgy day1 vagy day2 körül jött talán tőlük (valami nevetségesen olcsó volt, hogy bő egy évvel korábban előrendeltem), de nem nyúltam hozzá egyből, mert akkoriban még az Invisible Wart ptótoltam összeszorított fogakkal :)
Az egy hónap extrém (eBayről 4 hónap a rekordom, mert valamiért Csehországot írt rá a csomagra az eladó), általában megjön a szokásos idő alatt tőlük is. Én egyszer küldettem újra velük csomagot, mert 30 nap után sem jött meg, erre befutott a 31.-en. Legalább állták az extra példány visszapostázását, a Game még arra sem volt képes, pedig ott ők küldtem mást, amit kértem.
Zoo írta: Pedig arra is volt régen példa, hogy az előrendelt játék a hivatalos megjelenés előtt emgérkezett tőlük. Persze ez egyrészt egyáltalán nem borítékolható, és mivel manapság legfeljebb előtölthetnéd a korábban megérkezett dobozost Steamről, nyernivaló nem nagyon van rajta. A HR amúgy day1 vagy day2 körül jött talán tőlük (valami nevetségesen olcsó volt, hogy bő egy évvel korábban előrendeltem)
Hmmm. Kaptam a Square-től egy linket, ami szerint kemény 6.59 (!) euróért enyém lehet a Deux Ex collection, amiben a három rész van benne (első vajon a Revision féle?), de a HR a Director's Cut. Ez mindenkinek járó akció vagy csak azért van, mert anno előrendeltem?
Ööö, én a HR-t rendeltem anno elő. És egy GameShop nevű boltban vettem át, ami (nem tévedés) a GameStop hálózattal valami kapcsolatban volt akkor, ha jól tévedek. És kaptam egy halom Square játékhoz ilyen "kupon linket", van benne egy csomó gyűjtemény is, vagy 14.95 euróért Life is Strange S1, előző meg következő Lara Croft ólcsóbban, stb.
Ja amúgy a LINK.
Ez jól hangzik, remélem ugyanúgy lesz idő és akarat a questek többségét ilyenre elkészíteni, mint ahogy a beígért izagamas/többféle képpen megoldható bossfight-okra is:)
Az elmult hetekben-honapokban jatszottam vegig a HR Director's Cutot, nagyon tetszett, kiemelten varos az uj resz. Talan csak az energia rendszerrel es a bossfightokkal volt kisebb gondom, de osszessegeben felettebb elveztem.
Nem tunt fel, hogy lett volna opciom, point blank szarralottem mindegyiket vegul :)
Elso nagyon egyszeru volt, par headshot es done, masik ketto meglehetosen frusztralo volt. Bar inkabb csak a masodik, szerintem azt valami bug miatt tudtam kinyirni, legalabbis irrealisan sokaig fagyott le az aramtol. Harmadik mar kevesbe volt veszes.
De a boss fightok ugy altalaban nem tetszettek, mint jatekelem, tokre nem illettek bele a flowba. De eleve olyan sokszor meghaltam a jatekban, hogy 40 nekifutas egy bossnak nem is volt furcsa :D
Outsourcing volt az összes bossfight, kivéve a Missing Linkét, és ez az első verzióban nagyon érezhető volt. A DC-vel még nem játszottam, de nyilván nem tett csodát, hogy utólag megpróbálták átkalapálni az eredetileg beleerőltetett mechanikájú ellenségeket.
@guzaf
Give Me Deus Exen azért már simogatásra is meg lehet halni. A korábbi részekben sokkal inkább tankok voltunk. Ettől függetlenül nem nehéz a játék, csak ha bénázunk, könnyű otthagyni a fogunkat, ha 40-szer nem is, de 32-szer mindenképp.
Éppen az volt benne a jó, hogy ezt is meg lehetett tenni. Mivel nem augmentált hüperhérosz volt, így nyilván elég volt ez így ellene.
Az első részben is volt olyan, akit egy kábítónyíllal el lehetett intézni, igaz, egy fénykardcsapással is :) De ott voltak különböző metódusok, és szinte mindenkit életben lehetett hagyni (elkábítani valahogy, vagy elmenekülni.) Ez persze nem jelenti azt, hogy különösebben jók lettek volna a bossfightok (dehogy voltak azok!), de nem lógtak ki a játékból, és nem mentek indokolatlanul szembe az addigiakkal. Ez pedig a Missing Linkére is bőven igaz.
Jo, az egy random szam volt. De amugy azert haltam meg sokszor, mert geci turelmetlen vagyok a lopakodos mokahoz, es elobb-utobb szinte mindig hentelesbe ment at a dolog, az meg nem eletbiztositas :)
- You telling me that I got more implants than I thought I did?
- More than your body can handle.
Valószínűleg hiú ábránd, de jó lenne, ha ezzel arra utalnának, hogy véges az aktiválható augmentációk száma, vagy hogy bizonyos augmentációk ellehetetlenítik mások installálását, ezzel elkerülve, hogy lopakodó tankot tudjunk csinálni Jensenből.
Egyébként kissé vegyesek az érzéseim a játék kapcsán, mivel az elődnél is erősséget képező, egymástól különálló játékelemek itt is jelen látszanak lenni, legyen szó a stilizált környezetről, McCann isteni muzsikájáról, vagy a különböző játékmechanikákon keresztüli önkifejezés lehetőségéről. A narratíván keresztüli visszacsatolás, morális dilemmák már valamivel kérdőjelesebbek, főleg ha a Human Revolutionből indulunk ki, ahol a kényszerből robotizált főhős jó eszköz lett volna az emberi lét kérdéskörének körbejárására, miszerint a gépiesítés milyen hatással van a humán kondícióra. Ezzel szemben Jensen karaktere kb. egy dühös, orra alatt morgolódó tinédzser karakitúrájában merült ki, aki mérgében bezúzta a tükröt. Itt a történet előrehaladotságával a belső feszültség adta dilemma sem látszik meglenni, Jensen egy kiegyensúlyozott ember, aki teljes egészében készen áll összeesküvőket vadászni.
Mondjuk azzal is ki tudnék békülni, ha az Ion Storm Deus Exéhez hasonlóan a vitrines szekrény másik fele egy gondolkodó AI-t takarna, vagy a hongkongi csapossal a politikai ideológiák sajátosságain lehetne elmerengeni... bár ha nem csal az emlékezetem, a Human Revolutionben ezeket netes humorra és memekre cserélték.
A Mass Effect 3, Quake 3 és Borderlands szériájának zenéjében is közreműkődő Sascha Dikiciyan is be fog segíteni a Mankind Divided muzsikájának megkomponálásában. A korábban mutogatott 101 trailerben és a az Adam Jensen 2.0-ra keresztelt videóban pedig már hallhattuk is a munkásságát.
Semmi sincs, ami érdekelne a CE-ből.
Pedig arra is volt régen példa, hogy az előrendelt játék a hivatalos megjelenés előtt emgérkezett tőlük. Persze ez egyrészt egyáltalán nem borítékolható, és mivel manapság legfeljebb előtölthetnéd a korábban megérkezett dobozost Steamről, nyernivaló nem nagyon van rajta. A HR amúgy day1 vagy day2 körül jött talán tőlük (valami nevetségesen olcsó volt, hogy bő egy évvel korábban előrendeltem), de nem nyúltam hozzá egyből, mert akkoriban még az Invisible Wart ptótoltam összeszorított fogakkal :)
Az egy hónap extrém (eBayről 4 hónap a rekordom, mert valamiért Csehországot írt rá a csomagra az eladó), általában megjön a szokásos idő alatt tőlük is. Én egyszer küldettem újra velük csomagot, mert 30 nap után sem jött meg, erre befutott a 31.-en. Legalább állták az extra példány visszapostázását, a Game még arra sem volt képes, pedig ott ők küldtem mást, amit kértem.
Sors bona, nihil aliud.
Nekem is pont így volt a zavvi-s DX rendelésem.
Új gameplay bemutató:
https://www.youtube.com/watch?v=Xa2PlPQDlK4
Visszaszámláló jelent meg a Deus Ex: Revision honlapján. Végre talán megjelenik az időtlen idők óta készülő DX1 ráncfelvarrás?
http://www.dx-revision.com/
Update:
Megjelenés ma Steam-en, Square Enix és Eidos Montreal által jóváhagyva, plusz launch trailer!
http://www.dsogaming.com/news/deus-ex-revision-gets-launch-trailer-is-authorized-by-square-enix-eidos-montreal/
Hmmm. Kaptam a Square-től egy linket, ami szerint kemény 6.59 (!) euróért enyém lehet a Deux Ex collection, amiben a három rész van benne (első vajon a Revision féle?), de a HR a Director's Cut. Ez mindenkinek járó akció vagy csak azért van, mert anno előrendeltem?
A Revision egy ingyenes mod a steames verzióhoz.
Bár elvileg működésre bírható más kópiákkal is.
Én nem levelezek a Square-rel, tehát nekem eddig nem jártz ez akció. Az előrendelés mondjuk tervben van. Te hol kerítettél rá sort?
Sors bona, nihil aliud.
Ööö, én a HR-t rendeltem anno elő. És egy GameShop nevű boltban vettem át, ami (nem tévedés) a GameStop hálózattal valami kapcsolatban volt akkor, ha jól tévedek. És kaptam egy halom Square játékhoz ilyen "kupon linket", van benne egy csomó gyűjtemény is, vagy 14.95 euróért Life is Strange S1, előző meg következő Lara Croft ólcsóbban, stb.
Ja amúgy a LINK.
Tuningolt side questek lesznek:
http://www.gamesradar.com/deus-ex-mankind-divided-reinventing-art-side-q...
Ez jól hangzik, remélem ugyanúgy lesz idő és akarat a questek többségét ilyenre elkészíteni, mint ahogy a beígért izagamas/többféle képpen megoldható bossfight-okra is:)
Nagyon jól néz ki és jók az újítások (amit Chiller linkelt párral felettem) Most, hogy befejeztem a HR-t, messze van még az a 2016.
Az elmult hetekben-honapokban jatszottam vegig a HR Director's Cutot, nagyon tetszett, kiemelten varos az uj resz. Talan csak az energia rendszerrel es a bossfightokkal volt kisebb gondom, de osszessegeben felettebb elveztem.
Regen minden jobb volt.
:D Pedig te mar a directors cut-al toltad végig a bossfightokat :D
Mi volt a valtozas?
Regen minden jobb volt.
Kb. nem volt választásod hogy miképpen akarod likvidálni...
http://gaming.stackexchange.com/questions/137386/whats-different-in-deus...
Nem tunt fel, hogy lett volna opciom, point blank szarralottem mindegyiket vegul :)
Elso nagyon egyszeru volt, par headshot es done, masik ketto meglehetosen frusztralo volt. Bar inkabb csak a masodik, szerintem azt valami bug miatt tudtam kinyirni, legalabbis irrealisan sokaig fagyott le az aramtol. Harmadik mar kevesbe volt veszes.
De a boss fightok ugy altalaban nem tetszettek, mint jatekelem, tokre nem illettek bele a flowba. De eleve olyan sokszor meghaltam a jatekban, hogy 40 nekifutas egy bossnak nem is volt furcsa :D
Regen minden jobb volt.
en nem jatszottam a directors cuttal, de nagyon hamar nagyon tap kepessegeket lehetett szerezni, hogy haltal meg 40szer? :D
MOSZAD inszájd
Outsourcing volt az összes bossfight, kivéve a Missing Linkét, és ez az első verzióban nagyon érezhető volt. A DC-vel még nem játszottam, de nyilván nem tett csodát, hogy utólag megpróbálták átkalapálni az eredetileg beleerőltetett mechanikájú ellenségeket.
@guzaf
Give Me Deus Exen azért már simogatásra is meg lehet halni. A korábbi részekben sokkal inkább tankok voltunk. Ettől függetlenül nem nehéz a játék, csak ha bénázunk, könnyű otthagyni a fogunkat, ha 40-szer nem is, de 32-szer mindenképp.
Sors bona, nihil aliud.
Mindig zavarba hoztok, mikkor a Missing Link bossharcáról beszéltek.
Volt valami hirös' rosszfiú egy hangárban, fenn az irányítópultnál; odalopakodtam, és elkábítottam. :D
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Az első részben is volt olyan, akit egy kábítónyíllal el lehetett intézni, igaz, egy fénykardcsapással is :) De ott voltak különböző metódusok, és szinte mindenkit életben lehetett hagyni (elkábítani valahogy, vagy elmenekülni.) Ez persze nem jelenti azt, hogy különösebben jók lettek volna a bossfightok (dehogy voltak azok!), de nem lógtak ki a játékból, és nem mentek indokolatlanul szembe az addigiakkal. Ez pedig a Missing Linkére is bőven igaz.
Sors bona, nihil aliud.
Ja, ha nem irjatok, akkor nem gondoltam volna, hogy o 'boss' volt :)
Regen minden jobb volt.
Jo, az egy random szam volt. De amugy azert haltam meg sokszor, mert geci turelmetlen vagyok a lopakodos mokahoz, es elobb-utobb szinte mindig hentelesbe ment at a dolog, az meg nem eletbiztositas :)
Regen minden jobb volt.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=ZGGaVCCMgfw
Valahol már láttam ezt.
Sors bona, nihil aliud.
Ez az uj "votma!" ? :D
Közbe rendkívül sunyin feltették steamre a Season Pass-t, laza 30 euróért... :/
http://store.steampowered.com/app/470070/?snr=1_5_9__412
Valószínűleg hiú ábránd, de jó lenne, ha ezzel arra utalnának, hogy véges az aktiválható augmentációk száma, vagy hogy bizonyos augmentációk ellehetetlenítik mások installálását, ezzel elkerülve, hogy lopakodó tankot tudjunk csinálni Jensenből.
Egyébként kissé vegyesek az érzéseim a játék kapcsán, mivel az elődnél is erősséget képező, egymástól különálló játékelemek itt is jelen látszanak lenni, legyen szó a stilizált környezetről, McCann isteni muzsikájáról, vagy a különböző játékmechanikákon keresztüli önkifejezés lehetőségéről. A narratíván keresztüli visszacsatolás, morális dilemmák már valamivel kérdőjelesebbek, főleg ha a Human Revolutionből indulunk ki, ahol a kényszerből robotizált főhős jó eszköz lett volna az emberi lét kérdéskörének körbejárására, miszerint a gépiesítés milyen hatással van a humán kondícióra. Ezzel szemben Jensen karaktere kb. egy dühös, orra alatt morgolódó tinédzser karakitúrájában merült ki, aki mérgében bezúzta a tükröt. Itt a történet előrehaladotságával a belső feszültség adta dilemma sem látszik meglenni, Jensen egy kiegyensúlyozott ember, aki teljes egészében készen áll összeesküvőket vadászni.
Mondjuk azzal is ki tudnék békülni, ha az Ion Storm Deus Exéhez hasonlóan a vitrines szekrény másik fele egy gondolkodó AI-t takarna, vagy a hongkongi csapossal a politikai ideológiák sajátosságain lehetne elmerengeni... bár ha nem csal az emlékezetem, a Human Revolutionben ezeket netes humorra és memekre cserélték.
A Mass Effect 3, Quake 3 és Borderlands szériájának zenéjében is közreműkődő Sascha Dikiciyan is be fog segíteni a Mankind Divided muzsikájának megkomponálásában. A korábban mutogatott 101 trailerben és a az Adam Jensen 2.0-ra keresztelt videóban pedig már hallhattuk is a munkásságát.
http://www.gamasutra.com/view/pressreleases/272943/AWARDWINNING_ARTIST_S...
http://www.sonicmayhem.com/
http://www.shacknews.com/article/94974/square-enix-to-announce-more-deus...
a milking cow. Yay nekunk gondolom. :)
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."