Xbox

Utolsó bejegyzés


+ tudd a PC-sek orra alá dörgölni, hogy amit ők évekig epekedve vártak, azt csak te tudod tolni a vadi új Xbox konzolodon :D



version okfejtései néha hiányoznak. Sztem simán levezetné, hogy a ps5 architektúrailag a Holdra szállásra is képes.



Szomorú hiányosság, hogy az alapokon kívül elég keveset tudunk architekturálisan a PS5-ről. Az MS egy nagyon részletes előadást tartott az XSX-ről a Hot Chips konferencián, de a Sony nagyon hallgat a részletekről - a PS4-ről jóval többet árultak el annak idején.

Chief Exorcist



:D

"Fight steel Die honor"

"I eat resistance for breakfast"

Mr. Conan



Csakis a cell, az a jövő!

"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling



rwurl=https://hu.m.wikipedia.org/wiki/Cell_(Dragon_Ball-szerepl%C5%91)#/media/F%C3%A1jl%3ACell_dragonball_anime.JPG

"Fight steel Die honor"

"I eat resistance for breakfast"

Mr. Conan


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Hál' Istennek nem sikerült! :)

Nálam egy jó lövöldéhez az kell, hogy...

...legyen benne élvezet lőni!

Vagyis jó gunplay, jó fegyverek és adott esetben járművek. Ebben a Halo nem is volt rossz, és tudott újat mutatni. Járművek bevetésében ugyan nem volt az első, de mindenképpen az egyik korai értelmezhető próbálkozás volt, és szépen beadagolták a járműves csatákat a kampányba is. A fegyverek között voltak szokásosak és érdekesebbek is, még a plasma pistol is használható volt pajzsleszedésre a charge-nak hála, a needle gun érdekes újítás volt, gránátot másra tapasztani jó móka. A Halo 2 előtt pedig nem is tudom, hogy siekrült-e jól megvalósítani a dual-wieldet.

Cserébe a színes puttyogtatás a nem rajongók számára súlytalannak tűnhet, és az említetteken kívül minden mást látott a rutinos játékos korábban hasonló szinten megvalósítva. A pajzshasználatot (auto-regen, bár nem minden részben korlátlanul) szerintem jól oldották meg, de egy megosztó feature-ré vált, és az már a többi fejlesztő sara, hogy átvették. A 3-ban meg a shotgunt nerfelték a fenébe (ez persze felértékelte a melee-t, illetve jelentőséget adott a behozott lángszórónak), az ODST óta nincs dual-wield. A 4-gyel a 343i jellegtelen és kiegyensúlyozatlan újdonságokat hozott, jellemzően az is bullet sponge-dzsá vált, ha rájuk kényszerültél váltani, akin normál fegyverrel átgázoltál.

...legyenek, akiket élvezet benne lőni!

Az AI az biztos, hogy már az első résznek is az erőssége volt. Aki unásig játszotta PC-n a Hlaf-Life-ot és a NOLF-ot, az már sok trükköt látott, de egyértelműen az egyik legjobb volt. Vetődések, bekerítések, gránáthasználat, pajzstöltés, nem voltak életképtelenek a járművekkel, a gránátok elől ügyesen kitértek, tornyok aktív használata stb. Az meg külön jópofa volt, hogy az elite-ek kilövése után a kis gruntok visítozva szétfutottak. Nem volt egy F.E.A.R., de akkor még az se volt a kanyarban sem.

Az ellenségek változatossága már csak a járművek miatt is jó volt, és bizonyos szituációkban töltésnél megvariálta a játék az encountert (a 2-ben biztosan), így máshonnan és máshonnan jöhetek a láthatatlan fénykardosok, ellehetetlenítve ezzel az eseménysor bemagolását.

A hupilila ellenfelekkel viszont nem tudott mindenki azonosulni, mint fenyegetéssel, messze nem a legizgalmasabbak szerintem sem. A Flood zombijai csak egy szintig voltak érdekes színesítés (náluk az AI-nak pont nem volt nagy szerepe), a túlhasználásuk belőlem frusztrációt váltott ki. A 4-ben behozott újak pedig érdektelenre, semmilyen sci-fisre sikerültek, és bullet sponge lett az összes, ami a játék legnagyobb gyengéje lett.

...nyújtson élvezetet a helyszín a gyilkolászáshoz!

Talán ez a játék legmegosztóbb része. A grafika a 4-5-ig mindig elmaradt a kor nagyágyúitól. Technikailag lehettek érdekesek, de laikusként mindig úgy éreztem, hogy keveset tud, és talán ez többet számít, mint az effektkatalógus pontos ismerete. A 343i viszont már odatette magát ebben. Az art direction is érdekes, megy a sci-fihez és a körítéshez, amit letettek az asztalra, de a sok lilát ebben se díjazza mindenki. Személy szerint ebből a szempontból sem szerettem ránézni soha (a 4-5-re sem, de azokban a technikai megvalósítás valamelyest kárpótolt).

A pályákkal viszont annál nagyobb bajok vannak. Jó a félnyíltság (ami inkább későbbi, CoD-os szemmel van jelen, annak idején kevésbé volt feltűnő), van bizonyos fokú változatosság (a 2-től ugye földi helyszínek is), de lássuk be, nem a Duke Nukem 3D, a Blood vagy NOLF szintjén. A Black Mesában és az elszúrt Xenen játszódó Half-Life-hoz képest jállja a versenyt, de abban puzzle-ként éltek a pályák, a Halóban nem, és nem is is egy mindenhol is játszódó "űropera" volt, a narratíva is szűkítette a keretet.

És igen, a konkrét level design elcseszett tudott lenni. Hiába az auto-regen, ha folyton elnyújtottak pályák. És hiába illenek bele a Covenant vagy a Halo designjába az ismétlődő "falanszterszobák", de mocskosul unalmas bennük backtrackelni, méterenként azon morogva, hogy itt nem voltunk már ezerszer?! (És tegyük hozzá, hibába az auto-regen, az 1-ben így is érdemes medkitekért rohangálni, magasabb szinten pedig a lőszert és fegyvert menedzselni al imitációk miatt. Szinte csak Fedex-küldetések hiányoznak belőle, hogy tökéletes legyen az élmény.) Az 1-ben a Library volt sokáig a legalja, de a 3-ban "bélben" kanyargós pályája még azt is alulmúlta. Nem tudom leírni az érzést, milyen volt benne szenvedni. Igaz, teli szájjal röhögtünk rajta. Az egyik játékostárs nagy rajongó volt, de mondta is, hogy ez így újrajátszva visszamenőleg is tönkretette az egyik kedvence renoméját, mert ez borzasztó.

Félreértés ne essék, az alacsonyabb nehézségi szint tudja oldani ezeket a kínokat, és a co-op is. Ugyanis némi túlzással a Duke Nukem 3D szintjén van az 5-ig a co-op megvalósítása. (Igen, régen is voltak co-op FPS-ek, ment is nálunk jó pár, de a Halo akkor hozta vissza őket konzolon, amikor PC-n már mellőzték, ott sajnos a Master Chief Collectionig ők is.) Vagyis meghalsz, jöhetsz újra tét nélkül, kapsz érte lőszert is. (Most komolyan, a Gears 1 óta miért nem lehetett tanulni az Epictől?!) Ergo a backtracket azzal lehetett megúszni, hogy megöletted magad. Eltévedtek a pályán? Elindultok két felé, vagy egymásra popoltok, ha jó helyre él, vagy ráállsz egy gránátra, és ráteleportálsz fegyverrel. Nehéz szituációba futottál bele? Egyikőtök hátul marad, addig korlátlan a respawn. Hárman játszva a 3 szinte még akkor is cheat, ha ezeket nem tudatosan használod. Az 5-től már késleltetettebb a respawn, tehát sokat kell nézni a számlálót, de nem tudom megerősíteni, hogy ez az egekbe emelte volna a játékélményt.

Láthatod, minden negatív kicsengés ellenére sok erényét is leírtam a játéknak, és simán elfogadom, hogy sokakat elkaphatott a világa és az elsők közötti filmszerű sztorivezetés. Nagy dobás volt a Halo, pláne konzolon, és a kompetitív multihoz inkább nem is szólok hozzá. De sok olyan húzása volt, ami annak idején is fájdalmas volt, mai szemmel pedig egyenesen szürreális (főleg a level design, persze). Számomra mindenképp.

A Halo Warsok ugye erősen más esetek (meg twin-stick shooterek is), de hajdani RTS-huszárként bohóckodásnak tűntek. A HW1 útvonalkeresése kb. a WarCraft II szintjén volt, őrjítő sokat kellett menedzselni, máig nem értem, hogy sikerült az Ensemble Studiosnak. Olyan érzésem volt, hogy valami frencsájzátok tett be nekik: kellett valami érthetetlen szintű elcseszés. Viszont RTS-ként talán kevésbé evidens húzás volt a kooperatív kampány, igaz, a műfaj alapjai mindig kiáltottak érte, volt akkor már Red Alert 3. (A DoW 2-ben a kampány viszont nem éppen hagyományos bázisépítős, azt azért nem is említem.)

Sors bona, nihil aliud.



Szuper összefoglaló, ez alapján igazából a fő különbség köztünk, hogy nekem bejött a Bungie-féle Halo látványvilága és körítése, neked meg nem.

Tulajdonképpen nem konkrétan kimondva, de jól körbeírtad a játék sandbox jellegét is, amihez hasonló szintén nem igazán van a modern FPS-felhozatalban.

A coop megvalósítására szintén érdekes, hogy rámutatsz, tulajdonképpen emiatt sem lesz benne a Halo Infinite megjelenésekor, csak legkorábban fél év múlva. Gyakorlatilag egyelőre nem igazán jöttek rá, hogy lehetne normálisan megcsinálni, hogy ne ez a barebones, kvázi cheatelésre alkalmas megoldás legyen, mint korábban. Valahogy össze is tartsa a játékosokat a korábbiakhoz képest még nyíltabb világban, de engedjen is szabadságot, és leszámoljanak a korábbi rendszer hiányosságaival. Nem egyszerű menet.

Amit high-level szinten leírtál, az szerintem 99%-ban stimmel. De én valami olyan zsigeri, low-level dologról beszéltem korábban, amit csak a Halo / Destiny játékokban érzek egy akármilyen mezei tűzharc során.

A Destinynél a vizuális design is nagyon erős lett, de konkrétan a Taken King kiegészítőnél a Dreadnaught nem csak brutálisan néz ki, de játékmenetre is ott van szerintem a legjobb FPS-pályák között ever.

Mondjuk azért a Halo-sorozat is produkált bőven best ever FPS mapokat - az Ark a Halo 3-ból, a Silent Cartographer a Halo 1-ből és még nyilván akad bőven jó pár, ami messze kiemelkedik, csak hát emellé (ahogy írod) sokszor meg jönnek az egymás utáni ugyanolyan folyosók és a backtrackelés.

Chief Exorcist


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Igen, az nagyon fontos, hogy kit hogyan kap el a körítés, milyen emlékek fűzik hozzá (co-op, vs multi). Sok szerethető erénye van, ha a világ jobban bejönne, sokkal jobban kedvelném, és könnyű fájdalmas dolgokat írni a Half-Life-ról vagy a NOLF-ról is, az előbbivel is ellentmondásos a viszonyom. Egyszerre az a játék, mely új, elképesztő szintre emelte az FPS-eket, és az, mely elvett valami számomra nagyon fontosat belőle.

A Bungie játékaiban nem rossz lőni, de sajnos pont azoknál érzed ezt (impact, recoil), melyeket jól ismersz (izmos pisztoly, shotgun, miben nincsenek ezek? a HL-ben is hasonlóan működtek, csak az előbbi lézeres volt, nem távcsöves), az assault rifle pedig a viszonylag közelre használható nagy szúrású ereje mellé mégsem volt elég tekintély parancsoló érzés, inkább az alienses töltényszámlálóját szerettem. Az Covenant-fegyverek meg végképp másról szólnak. Nem csoda, ha a klasszikus FPS-ek kedvelői és a "realitás" felé sodródók (->HL és háborús FPS-ek) egy része lemorzsolódott.

Egyébként szerintem elég jó lőni a Destiny 2-ben is (sokkal jobb, mint a Borderlandsekben), ott a performance és a kipakolt grafika aránya is tetszett a Bungie-tól, a rájuk jellemző sci-fi látvány ellenére pedig emészthetőbbnek találtam a Halónál. De XYZ darab looter-shooter után az MMO-íz végképp megölte, így játékostárs ellenére sem maradtam, ha nem kikoptam belőle. Szerintem nagyon rossz értelemben nyíltak ki lövöldék. Régen nem jött be a Gears csősége, de mostanság nagyon tudom értékelni őket, és a Halókat is felhúzza ez a trend a szememben. Most az Outriders megy (nyilván co-op), People Can Fly meg minden, de minden más játékuk jobban esett a - gyakran másik végletet képviselő - feszesség miatt. (Bár humorra az alapvető komolysága mellett tán még jobb is a Borderlands-féle helyenként jópofa, de többnyire erőltetett vicceskedésnél.) Párhuzamosan a Control megy mellette (nyilván egyedül), és mint játék jobban nekem való, pedig a Remedytől meglepő módon az nem csőlövölde, hanem kvázi metroidvania. Co-opra Remnant from the Ashesben reménykedem még, illetve a majdani Dying Light 2-ben (az 1 és a Dead Island is jó volt).

Remélem az Infinite co-op kampányát nem looter-shooteresítéssel szúrják el. A 343i nem innovátor, mint a Bungie, könnyen lekövehethetik a trendet, bénán.

Sors bona, nihil aliud.



A 343i érzésre inkább visszafelé, a Bungie-féle útra megy, és szórják ki azokat a kétes változtatásokat, amik az 5-ben nem jöttek be a közönségnek, szóval attól nem tartok, hogy a coop módot elrontanák ezzel.

A Destinyvel hasonlóan vagyok, a looter-shooterkedéssel járó farmoláshoz nincs kedvem, viszont maga a játékélmény annyira fasza, hogy egy végigvitelt megért mindegyik kiegészítő.

A Halóval kapcsolatban még egy dolgot érdemes említeni, hogy a Bungie sosem spórolt a tartalommal és a lehetőségekkel. Ha csak nézzük a Halo 3-at:

- kampány
- kooperatív, splitscreen vagy online
- kompetitív multi, szintén splitscreen vagy online
- pályaszerkesztő
- theater mód,

és ezt egy olyan konzolon, ahol nem volt magától értetődő, hogy van HDD. Ma meg már örülünk, ha egy játék nem több darabban jelenik meg, és frissítésekkel vagy season passzal kerül be az a tartalom, aminek alapból benne kellett volna lennie.

A Gearsről már beszéltünk, nekem az X360-as korszakból talán a kedvenc játékom. A Gears 2 kampánya annyira egyben van sztorira, változatosságra, játékélményre, hogy nem igazán tudok belekötni. Nyilván a no-nonsense anti-PC káromkodós dumák, meg hát hogy egy láncfűrészt tettek a géppuskára, nem tudom hova lehetne még fokozni a menőséget.

Nyilván, itt is kapcsolódik hozzá a couch coop élmény, az egészet úgy toltuk végig. Itt szerintem a lényeg a nehéz fokozat, mert úgy adja ki a játékmenet. Mivel egy cover shooterről van szó, amiben bármikor regenelhetsz a fedezék mögött, nagyon is érdemes emelni a tétet, mert lehet lassabb, megfontoltabb előrehaladással teljesíteni, nem úgy mint mondjuk egy CoD-ot, ahol bele van kódolva a játékmenetbe az állandó rohanás (ami szintén fasza, csak máshogy, ott spiccen kell lenni).

Chief Exorcist


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Nem követem már nagyon a játékhíreket, így nem tudok semmit az Infinite-ről sem. Remélem minél jobb irányba mozdulnak, de kedvenc semmiképp nem lesz, co-opban meg úgy is végiglőjük.

Engem régen nem vonzottak a Gearsek, az 1 konkrétan színtelen szürkésbarnaság, de most már nagyon tudom értékelni a bullshitmentes co-op darát. Splitscreenben jó móka, de még az 55" vagy a 65" se túl nagy hozzá, a 2-ben a halbossnál meg le kellett venni a nehézségi szintet, mert vertikálisan nem fért bele úgy a mezőbe, hogy hova kell dobni a gránátot. De a 2 kampánya tényleg jól össze van rakva. Vannak jó dumák, Marcus jó alap macsó bakának, Baird morgós intellektuálisabbnak, de Domra csak a felesége miatt emlékszem, Cole meg önmaga paródiája volt, valószínűleg direkt.

Állandó rohanás nekem a Vanquishről, a Doomokról vagy a 2013-as Shadow Warriorról ugrik be, nem a CoD-ról.

Sors bona, nihil aliud.



Az Infinite a kompetitív multi alapján nagyon biztató, szuperül sikerült. Az abilityktől tartottam kicsit, mert rémlik még, hogy a Reach-ben a Bungie is behozott hasonlót, ott azt hiszem armor abilityk voltak, és akadt köztük olyan OP ami breakelte a játékot - tehát a Bungie is simán lyukra tudott futni, amikor a saját formulájában próbált meg újítani. De itt egyelőre nagyon jól kiegyensúlyozottnak tűnik, a grapple hookot is max. 3-4x használod egy menet alatt.

Amikor a Gears 1 megjelent, talán az első igazi, durván next-gen grafika volt, szóval akkor valahogy nem nagyon érdekelt, hogy mennyire szürke-barna az egész. A Gears 2 változatossága után visszatérve persze utólag már elég feltűnő volt. A tévé mérete miatt meg sose panaszkodtunk, bármekkora is volt, a couch coop élmény úgyis felülír mindent :)

Annak idején a Gears 2 magyar launch partyt nagyon megcsinálta az MS. Ha jól emlékszem a Várban volt valami helyen, fények, kemény zene, pia, és olyan nénik táncoltak akiken felül nem volt semmi, csak festék :) hát, ma már ilyet nem lehetne, mint ahogy egy Gears 2 se igazán készülhetne ma abban a formában.

Btw, lehet majd beszállnék hozzátok egy Infinite kampány coop végiglövésre, ha lesz hely. De persze nagyon odébb van az még, alsó hangon is 6+ hónap a devek szerint, és van egy olyan érzésem, hogy lesz az még több is.

Chief Exorcist


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Engem annak idején videók alapján se nagyon izgatott a Gears, nem tetszett a látványa, a 2 -é viszont már úgyis megütötte az ingerküszöbömet. Ez máig így van, a PC-s Ultimate sem néz ki jól (talán a legbugosabb Gears, a 360-as verzió jobban bejön), a 360-as második rész viszont meglepően jól néz ki XSX-en mai szemmel is.

Nekem akkoriban a Company of Heroes vagy a Medieval II: Total War jelentette a jó grafikát, a illetve a Tech 4 addigi csúcsa, a Prey futott normálisan a PC-men. Később végigjátszottam a GfWL-est (a 3 végiglövésből az volt az első), de egyedül inkább azt láttam, hogy a Max Payne 2-höz nem ér fel ez a fedezékesdi, a Mass Effectek meg jobb sci-fik. Aztán az Unchartedek vittek el.

Rendben, az Infinite majd kiderül, nem tudom még hányan leszünk, hány fős co-op lesz. A Gears 3-ra/Judgementre voltunk például négyen is, mert kombóban is lehetett (egyik gépről splitscreenről ketten, többiről online). Ha valamiben erre szépen ráfekszik az MS, csak a Gearsben sikerült csökkenteni azóta a co-op létszámát, a Halo 5-ből meg kivenni a széria történetében konzolon először a splitscreent.

Sors bona, nihil aliud.



Zoo írta: a Halo 5-ből meg kivenni a széria történetében konzolon először a splitscreent.

Ezt azóta se értem, hogy merték meglépni. Valószínűleg voltak rá számaik, hogy mennyire releváns még ez a couch coop dolog, de ez tipikusan az a feature, ami nem hiányozhat a Halo+konzol kombinációból, akkor se ha arányaiban már keveseket érdekel.

Akkor legyen inkább egy olyan kompromisszumos megoldás, mint ez a mostani... a fejlesztés alatt nem ez a prio, rendben, nem készül el megjelenésre, rendben... de legalább később lesz, igazából a campaign megvár.

Chief Exorcist



Xbox Series S-en kívül lehet itthon bármilyen konzolt venni még karácsonyra gyereknek?
Egy fiatalabb gyereknek, aki nyilván nem AAA játékokat akar tolni, ez ugye elég lehet?



Bőven. Fasza kis gép az, hülyeség lehúzni, és minden next-gen gamma jönni fog rá.

Azt ne feledd, hogy lemezmeghajtó nincs benne, tehát mindent digitálisan kell venni / GamePass.

Csak azért mondom, hogy ha esetleg játékokat akarna cserélgetni az osztálytársaival, vagy mittomén, ilyesmi, akkor az nem műxik.

Chief Exorcist



Playstation egyáltalán nincs már itthon ugye?



Jó kérdés. Tippre karácsony előtt már nehezen, de azért teljesen reménytelennek se mondanám, viszont valószínűleg le kell foglalni (?).

Series X-re egy fokkal nagyobb esélyt látok, de ott sem sokkal jobb a helyzet.

Bármit is csinálsz, azt gyorsan kéne imo :)

Chief Exorcist



akkor kap egy Series S-t, örüljön neki, nekem sose vettek konzolt anyámék :D



most adtam el a bontatlan series x-et, gondoltam, hogy hiba, es varni kellene vele 2 hetet :)

Parizer forever.



Azok nem tudom mennyiért mennek így, de hardverapron néztem az új bontatlan PS5-öket és undorító a skalpolas. 250k környékén mennek.

Igazából az új céges laptopomon már egész jól lehet játszani, mert a 11gen Intel proci van benne az új Xe integrált GPU-val, nem a régi haszontalan fostalicska, úgyhogy ezzel elvagyok szerintem amíg nem jönnek a slim konzolok, és normalizalodik a helyzet. El is kezdtem a Wasteland 3-at csak kurvara noob vagyok hozzá :D

Chief Exorcist


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Cserébe a Denuvóval lehetnek problémák újabb Intel-procikon.

Amúgy a Media Markt is skalpol, aki nem az lassabban is szerez konzolt.

Gyereknek nekem is okésnak tünik az XSS, ha nem lett belöle még szilikongyerek.

Sors bona, nihil aliud.



Drága barátaink a CODEX-nél megbízhatóan gondoskodnak róla, hogy ne legyen gond a Denuvóval :D

Chief Exorcist



game pass-t hol erdemes venni?

Parizer forever.



Most volt egy csomó black friday akció :)))) de a többiek biztos tudnak trükköket, hogy lehet a legolcsóbban, én még nem foglalkoztam ezzel.

Chief Exorcist


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

A Microsofttól, ha belépsz, látod, hogy van-e számodra szokás szerint promóciós áron valamelyik. Illetve ha veszel sok Goldot (36+1 hónap a max), akkor azt egy havi Game Pass Ultimate-tel mind GPU-vá válthatod át.

Ha az MS árszabása nem tetszik, vannak a Hardveraprón ezzel seftelök, nem nehéz megtalálni a 2-3 megbízható alakot, de kétlen, hogy teljesen fehér a forrásuk. És az sem biztos, hogy van nekik teamviewerezés (VPN miatt) nélkül aktiválható kulcsuk (az olcsóbb szokott lenni). Ez nekem még tényleg megbízható eladótól se tetszene. De nem nézegettem ezeket mostanában, én 2024 öszéig jó vagyok.

Sors bona, nihil aliud.



ajandek lenne, neppereket megneztem mar :)

Parizer forever.


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Ez nem tudom, hogy mit változtat :) Már azon kívül, hogy nem a sajátoddal kell belépni. Vannak ök és az MS, azt még meg lehet nézni, gift cardjuk van-e, ha kulcs nem tetszik. A lényeg, hogy a Gold GP-sítése hivatalosan elfigadott rendszer.

Sors bona, nihil aliud.



azon, hogy vpn-es, veluk aktivalos modszer nem jatszik.

lehet 300ft/honapert, csinalsz uj accot, beaktivalod ra 300ft-os pass-t, utana bealltiod, hogy ennek az accnak ez a home xboxa, es akkor minden accal tudsz jatszani.

Parizer forever.


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Nem mondtam, hogy csak az van náluk.

Jellemzöen három hónapot is adnak 300 Ft-ért, és új acc sem kell mindig, én ugyanarra vettem mindig annyiért. Nem világos, hogy a lehetöség megléte mitöl függ. Mindazonáltal ajándékozásra ez sem jó módszer, föleg ha mégis bezárják idövel a kiskaput. Bár ezen már szinte meglepödnék. Mindenesetre én ezzel az ügyeskedéssel sem erölködnék.

A legjobb persze tényleg az, ha több konzolon is sikerül kihasználni az elöfizetést, plusz esetleg PC-n is (eleve van, ami csak PC-n elérhetö a GP-böl). Csak az MS sajnos nem tud PC-s szoftvert írni. Mármint tényleg borzasztó tud lenni a kliensük, pedig egyébként tök jó, amikor PC, konzol és akár telefon között szinkronizálódik a mentés (nem minden játéknál van így). Csak még arra nem jöttem rá, mi értelme telefonon játszani.

Sors bona, nihil aliud.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!