Jelenlegi hely

Autómánia

Utolsó bejegyzés


Utóbbi. Globálisan nincs elegendő gyártási kapacitás. Vége nem lidar+radar lesz, vagy max akkor, ha amostani model xyz mind roncstelepen nyugszik / beolvasztódott rég.

Anno egyébként radaral is trükköztek, a gyártó megmondta, hogy XYZ-re NEM használható, nincs olyanra nekik se engedélyük, se tesztjük, tesla mégis arra használta. Mint ahogyan kijelzőből is rossz verziót építettek be, és abból is voltak galibák.




Jailbreak kell ide is, mint a traktoroknál... na nem mintha mercit akarnék venni.

(a kérdőjel utáni utm_blablabla cuccokat egyébként lehagyhatod, az csak google nyomkövetés)



Csodás Tesla, a holdat sárga lámpának gondolja:
rwurl=https://old.reddit.com/r/Wellthatsucks/comments/orumrn/tesla_autopilot_k...



Neked nagyon bassza a csőrödet ez a Tesla. Telibefröcskölt pocsojával az egyik, vagy mi történt?

Szédült Simon mondta a cukrásznak a vásáron:
Ide a sütikkel, vagy átkúrom a fejed a palánkon.

When people get too chummy with me I like to call them by the wrong name to let them know I don't really care about them. - Ron Swanson



Van más ami önvezetésről hazudozik évek óta?



Meg ezt is te küldted nekem reggel, nem? ;-D
rwurl=https://i.imgur.com/XcjZuMv.png



like

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Megfordítanám a kérdést: mondj akár csak egy céget, multit, ami nem bullshitel, ferdít, hazudozik akár mindig, vagy ha a szükség úgy kívánja... Na látod.

Amúgy Tesla nem állítja, hogy tökéletesen önvezető az autójuk és akár aludhatsz is a volán mögött sőt, nem is kell odaülnöd a kormány mögé. Nincs Tesla-m, de biztos vagyok benne, hogy jó néhány papírt ennek kapcsán is ki kell tölteni és van még több apróbetűs rész is, amit nem árt elolvasni. Hogy a zinterneten meg olyan videók is vannak, amikben összekeveri az autó a Holdat a Vénusszal... Gondolom, az Audi, vagy BMW sem tökéletes.

Szédült Simon mondta a cukrásznak a vásáron:
Ide a sütikkel, vagy átkúrom a fejed a palánkon.

When people get too chummy with me I like to call them by the wrong name to let them know I don't really care about them. - Ron Swanson



Nem állítja, pontosan megállnak pengeélen, mivel csak a köznyelvben van az, hogy autopilot az autómata pilóta, hivatalos mérnöki dokumentációkban ott vannak mellette a limitációk.

Valamiért a többiek nem ilyen nevet választottak, mint a robotpilóta...

de persze, jogilag nem megtévesztő. Mint ahogyan Capone is jogilag csak adót csalt, soha nem halt meg miatta senki se.

de biztos vagyok benne, hogy jó néhány papírt ennek kapcsán is ki kell tölteni és van még több apróbetűs rész is, amit nem árt elolvasni.

LMAO, igen, és ezért is van, hogy soha egy darab Tesla tulaj se aludt a volánnál sztrádán. Mert mindenki elolvassa a húsz oldal jogi katyvasz apróbetűt. Mert erre vannak nevelve.

de egyébként hogy ne csak a Tesla-t üssem: A Toyota épp azon van, hogy akadályt görgessen az elektromos autók elé, mert elaludtak és más lóra tettek
https://www.theverge.com/2021/7/26/22594235/toyota-lobbying-dc-ev-congre...


LY képe
LY
Donator

Múltkor is téma volt a kis autók eltűnése, most pont be tudom másolni ezt a posztot Várkonyi Gábortól

Többször céloztak rá a márka vezetői, mostanra biztos lett: nem lesz utóda az A1-esnek.
A CO2 szabályozások rendkívül kedvezőtlenek a kisautókra nézve, hiszen egy eleve alacsony haszonkulccsal működtethető szegmens esetében nem férnek bele drága technológiai ugrások. Mivel súly alapon határozódik meg, hogy mekkora lehet egy adott modell széndioxid kibocsátása, és az EU területén eladott autók súlyának átlagát veszik referencia pontnak, ezért az elvileg kevésbé pazarló, kicsi és könnyű autók duplán vannak "büntetve" a jelenlegi szabályozással. Mivel könnyűek, ezért még szigorúbbak a rájuk vonatkozó határértékek, amit vagy tisztán elektromos autóként tudnak biztosan teljesíteni, vagy minimum plug-in hibridként. Utóbbinak nem sok értelme van a szegmensben, a műszakilag bonyolult megoldás nagyobb kategóriák esetében is megnyomja a költségeket, a kisautók esetében pedig biztosan nem lenne elég vevő 10 milliós PHEV kivitelekre.
Az árparitás így hamar kialakul a kisautó szegmensben a tisztán villany kivitelekkel, amelyek esetében ráadásul nem kell további "komplikációktól" tartani a szabályozói oldalon, legalábbis a közeli jövőben biztosan nem. Az Audi példájánál maradva, a 3 éves A1-es még futni fog 2026-ig megfelelő frissítésekkel, de nagy energiákat már nem fognak a belsőégésűek fejlesztésébe fektetni. Audi A2-ként jöhet majd egy tisztán elektromos kisautó helyette, de az árszint "villanyautós" lesz.
A legkisebb kategória autói, UP, Aygo, Panda és társai biztosan be lesznek szántva az EU-ban, az egyel fölötte lévő autók esetében is nagyon rezeg a léc, a mai napig nincs például eldöntve, hogy lesz-e utódja a Polo-nak.
Hogy egy eredendően jó célt szolgáló javaslatból hogy lett kontraproduktív törvényt, azt ennek a szabálynak a modellpalettákra vetített hatásával jól lehet illusztrálni. Eleve az lenne a hasznos, ha kisebb, könnyebb autókkal közlekednénk. Ezentúl vannak olyan adottságok, amelyek különböző régiókban eleve értelmetlenné teszik a nagyobb autók vásárlását, ráadásul a töltés kérdése messze nem olyan egyszerű ezeken a helyeken, mint fejlettebb, vagy később "tervezett" városokban. A déli országok városai gondolok, ahol nem véletlenül járnak mikroautókkal a helyeik.
Hasznos lenne átgondolni ezt a kérdést. Megfizethető kisautókra szükség lesz, később is.



SZVSZ ezek olyanokat ígérnek, ami fizikai képtelenség (valódi 100% önvezetésre célzok).
Elhiszem hogy 10 év múlva TALÁN elérjük a level5-öt a dollármilliomosok lakóparkjában, de az az emberiség 80%-át nem fogja érinteni, és nem is fogja soha (max amiatt, hogy emiatt a baromság miatt még jobban elpazarolják a Föld készleteit).

Ennyi a véleményem röviden. Térjünk vissza nyugodtan 10 év múlva, és legyen áttörés. De ne azon az áron, hogy 100 méterenként antennát telepítek....



egyszerűen muszáj lesz azt mondani EU-ban egyszer, hogy mondjuk 10-15 éves kocsikat be kell tiltani 1 éven belül, lehet helyette tömegközlekedni vagy közösségi közlekedni, és erőszakkal le kell cserélni az elavult járműveket. EU-nak pedig rá kéne feküdni, hogy mindenhol jó minőségű úthálózat épüljön ki, töltőállomásokkal, mindennel.



Szóval lényegében kinyírnád a vidékiek döntő részének utazási lehetőségeit hazánkban :)

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Annyire nem jó troll, hogy átgondolt dolgot böffentsen.



??? 70es evekben toreked ennyi kocsival is tudtak kozlekedni videken, jo tomegkozlekedessel es car sharinggel sima lenne. Vicc h ilyen fos 3 hengeres szarokat kell gyartani, mikozben ott fustol az uton a sok 15-20 eves csotrogany tucatazamra. El kell ezeket tuntetni, es ezt mashogy nem lehet.



Vidéken aztán pláne számít, hogy mit ereget a mezőre.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."




Ezeken most jót nevettem, a modded WV terroristakisbusz zseniális :D

"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"




milyen vw terrorista kisbusz van ezekben a videókban? Vagy valamit lecseréltek menetközben?



Imgur/t/funny/hcolOXg (+34 bejegyzés)



Ahogy Chiller írta, imgur album, a szövegre kattintva megnyitja az albumot. A 3. videó amiről beszéltem.
Ja, és most latom... VW, csak totál elírtam, emiatt sry...

"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"




Már van róla beleülős, megküldős teszt is. Kurva jó, hogy kézi váltós.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Hát ezzel még a benzinkútra is nehézkes lesz beállni, úgy le van ültetve.



Fókabébik könnyeivel megy, szóval nem kell kútra járni.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."




Baromi jó felvétel
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=DyqN6OVuGko
Ami viszont érdekelne: Hogyan vették fel a végét, amikor hátulról követi a kamera? Van egy drón, ami tartja a távolságát a spolieren elhelyezett érzékelőhöz képest?

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Vajk írta: Ami viszont érdekelne: Hogyan vették fel a végét, amikor hátulról követi a kamera? Van egy drón, ami tartja a távolságát a spolieren elhelyezett érzékelőhöz képest?

Egy rúddal van a szárnyhoz rögzítve a kamera.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!