Jelenlegi hely

Autómánia

Utolsó bejegyzés


A moddolgatás fontos lenne, és az is tény, hogy a moddolók túlnyomó részen még et is a rossz végén fogja meg: utólagos fingóbödön a kipu végére, nagy felni, egyéb parasztvakítás. (többségében nem rontanak érdemben az autón, ellenben mind illegális, ami túlszabályzás)

Az viszont igazi vicc, hogy beletennél egy jobb gátlót (coilovert) a kocsiba, de az csak akkor jó, ha lefújod feketére, mert a gátló színe az NKH szerint csak az lehet.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Rosszul vagyok amikor egy sportkipufogos autot hallok kozlekedni varosban, ez a parszaz hulye az orszagban, aki moddolgatni akarja az autojat nem hiszem h nagy tenyezo. Ott a rally meg a drift versenyek, aki ennyire erre vagyik.



Az nem sportkipu jellemzően, hanem gány. Attól, hogy te nem tekinted tényezőnek, sokak életét megkönnyítené egy értelmes szabályozás.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."


LY képe
LY
Donator

Ki beszélt róla itt?



Szerintem csak még jobban elszaporodnának a gányolások.



Ez bennem is motoszkál. Nem lehet úgy szabályozni, mint az USA-ban, hogy a kocsi elég, ha tudja az alapdolgokat a vizsgához, mert túl sokan fognák meg a csöves irányból a lehetőséget. Olyan rendszer kellene, mit a németeknél. Ott ellenőrzi a szaki, hogy mi van a kocsival, de nem támasztanak lehetetlen feltételeket.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."


LY képe
LY
Donator

Mmint bármelyik miniszterelnökről ki beszélt... az EU szabályozás miatt drágulnak az autók.



Chief Exorcist



:D

Mondjuk egyiket sem itthon.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Lásd emíltett UK, ott nem volt ilyen szemétdomb-effektus. Asszem más nyugati országnál is enyhébbek a szabályok. Egyébként nem, olyan, hogy konkrétan ha nem gyártó vagy, akkor kb esélytelen az említett KIT car összeszerelése, mert nem kap műszaki engedélyt, még ha tényleg csak egy legózásról is lenne szó. Bármihez, de tényleg bármihez teljes műszaki terv, szakvélemény, minden kell. Szerintem ebben a témában minden autós lapnak volt már temérdek cikke egyébként. Nagyjából még egy tolatóradart se építhetsz be magadnak.

aki moddolgatni akarja az autojat nem hiszem h nagy tenyezo.

Azért nem nagy tényező, mert rendőr kb viheti bezúzatni, ha kiderül :D



Te nem rakhatod össze, mert nem értesz hozzá! Papír kell róla, hogy szakértő vagy! Ha szét akarod szedni a szar airsoft csúzlidat, fegyverszerelői papír kell róla. Nem úgy van az ám! nö-nö-nö-nö!4

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Na ez az. Azt megérteném, hogy ha azt mondanák, hogy "oké, de bármi történik műszakilag 100% a te felelősséged, és ha eladnád, vagy átadnás másnak, ezzel kell kezdened" de nem ez van.



Kozelkedes nem single player jatek sracok... egy muszakilag hibas/kozuti kizlekedesre alkalmatlan kocsi masok eletet is veszelyezteti.



Lehet szart csinálni, valahogy Amcsiban mégis elég, ha világít, indul, megáll. De mondom, ott a német példa.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



rwurl=https://youtu.be/TBz9zLFEa70
Amikor ránézésre egy tesco gazdaságos fagyisautót veszel :D



Kei-(camping-)car
rwurl=https://youtu.be/w2MFziDLDLM



https://totalcar.hu/tesztek/2021/07/14/audi_driving_experience_rsq3_spor...

az újautó-piacnak több szegmensében kilőttek az eladások. Sport-Audiból (S/RS) például meredeken: míg 2016 és 2019 között évi 15-30 autót adtak el itthon, 2020-ban ez a szám 146-ra nőtt, idén pedig már hat hónap elég volt a 104-hez.

Az eladások alapján pedig az sem zavar senkit, hogy SUV-k, sőt. Tavaly az RS-eladások bő kétharmadát az RS Q8 és az RS Q3 adta, az S-modelleknél pedig még nagyobb a crossover-fölény, a vásárlók majd 70-75 százalékán osztozik az SQ2, SQ5, SQ7 és SQ8.

Bassza meg a kurvaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :(((((((((


LY képe
LY
Donator

Nerlovagok mar fel merik vallalni itthon is a vagyont es nem csak kulfoldon tartjak a draga kocsikat



Egyre inkább úgy érzem, hogy vennem kell egy dashcamet
rwurl=https://youtu.be/B7B-CUC1wjs



Vin Dízel ne bír magával.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



2:15 környékén a piroson áthajtás volt a para? Viszont a bicikliseknek meg le kellett volna szállni és tolni a zebrán afaik.

Néhány ezek közül simán csak nagyon balfasz, őket kicsit "sajnálom" (habár ugyanúgy rendkívül veszélyesek), de a többségük gyökér bunkó, úgyhogy fasza hogy ennyi eljárás indul.

Chief Exorcist


Lou képe
Lou
Donator

igen, lehet meglepő, de ha már piros a lámpa, az piroson áthajtásnak minősül :D

a biciklisek meg
1. lehet hogy biciklis/gyalogos közös átkelő volt
de ha mégse, akkor is
2. áttekerhet a biciklis a zebrán simán, csak nincs elsőbbsége ilyenkor
de jelen esetben egy zöld lámpán teker át, amire még kanyarodó forgalom sincs, szóval csak a gyalogosokkal kell figyelmes legyen

szerk: jézusom az a rolleres a végén elmebeteg

"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King



Jogos. Mindegyik :D

Chief Exorcist



azért ez egészen félelmetes, hogy miket művelnek a Pest megyei autósok... tökéletesen példázza a főváros morális állapotát minden téren.



Mert vidéken aztán jobb a helyzet. :D

Max alkalmuk nincs rá, mert alacsonyabb a sűrűség!



Pesten mindenki idegbeteg, 2 perc nyereségért az anyjukat is megölnék, meg alapból ott a legmagasabb az egy négyzetkilométerre eső bűnözők száma. Erkölcstelen karrieristák, bűnözők, meg magukat vagánynak képzelő majmok városa. 16 év vezetés alatt soha sehol nem találkoztam még a videóban látható szitukkal vidéken. Sose fogom megérteni, hogy lehet azt az életmódot elviselni, ami Pestre kell. És annyira különlegesnek meg menőnek hiszik magukat a pestiek, pedig igazából ugyanaz érvényes rájuk, mint a menőző adócsalókra meg bűnözőkre: bárki lehetne olyan, csak egyesekbe szorult erkölcs, tisztelet meg becsület és ezért nem akarják azt csinálni. Ugyanígy széthajthatná magát bárki egy hülye pesti cégnél, 1.5-2x annyi pénzért, csak egyeseknek sokkal többet ér a nyugalom, a biztonság, az egészség.



Van valami komplexusod? Vagy ne menjünk bele? :)



utálom Pestet, autóval közlekedni ott meg főleg :D És ezek a videók is csak ráerősítenek erre az érzésre.



Most szigorúan az autós részénél maradva, Budapest annyira más dimenzió ebben, mint az ország literálisan bármelyik másik része, hogy nagyon nehéz az összehasonlítás. Látszik, hogy aki bárhol tanult vidéken vezetni, az rögtön teljes pánikba esik a fővárostól elsőre, annyira más kávéház.

Szerintem nekünk, akik itt Pesten tettük le a jogsit, kábé 10x nehezebb dolgunk volt, mint vidéken. Emlékszem, rögtön a második alkalommal amikor forgalomban voltunk, az oktatóm mondta, hogy át kellene menni Budára, mert be kell ugrania valami ismerőséhez egy papírért, és hogy természetesen én vezetek. Pest kábé széléről át a picsába Buda másik oldalára a legnagyobb dugóban, másfél óra, úgy fostam és úgy elfáradtam a végére, hogy kampó. Most el tudom képzelni, ha mittomén' Veszprémben tanulok vezetni, és azt mondja, hogy menjünk már át a város másik oldalára, akkor lol 10 perc talán két lámpával meg valami lájtos forgalommal.

Chief Exorcist



Azért nem szeretnek a vidékiek a városban vezetni, mert olyankor rendre rádöbbennek, hogy nem tudnak :)

szerk: lol, InGen megelőzött

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!