meg egy 30 perces videóba egy motorhang se fért bele, vagy legalább csak annyit guruljon, hogy meglökik
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
mi a faszért kell mindennek a pénzről szólnia? de most komolyan? mai világban, ami nem termel profitot az már nem is értékes/fontos? Mindent csak pénzben lehet mérni?
Egyszerűen arról van szó, ha hajtod, mindenképpen költesz rá, de legalább ne legyél hülye, hogy az első öt év értékvesztését viseld. Mert az hülyeség, ha csak nem vagy milliárdos.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Még csak odáig sem jutsz el, hogy hajtsd és máris lehúznak rólad egy valag pénzt.
Eredetiség vizsgálat, vagyonátruházási illeték, új forgalmi, törzskönyv. Kihagytam valamit?
A kedvencem az autószerelő szakik: "nálam nem jött elő a hiba, nem tudom, hogy mi okozza. Tettem bele adalékot + munkadíj: 15ezer lesz!"
Ezek a tételek csak a kifejezetten olcsó, használt gépek esetén fájóak arányában. Magyarán annak fáj a legjobban, akinek nincs, de a világ már csak ilyen.
Én a szerelőzést a Z esetén igen gazdaságosan oldottam meg: Egy sufni műhelybe jártam gyerekkori barátokhoz, akiknek ugyan semmi tapasztalatuk nem volt a típussal, de én utánaolvastam a fórumokon helyettük, aztán álltam felettük, amíg csinálták :)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Bandido írta: Nem befektetés, hanem egy pénztemető.
Szerintem más kategóriáról beszélünk :D
de akkor a gyengébbek kedvéért is: van olyan autó, aminek az értéke nő. Persze, nem a magyar átlagkeresetnek van, de nem is erről volt szó, hanem az autó árának havonta sokszorosát keresésről.
Azt meg már kitárgyaltuk, hogy az autózás költsége várhatóan csak növekedni fog a közeli jövőben: a szigorodó környezetvédelmi + biztonsági előírások miatt egyre több cuccot kell az új autókba pakolni és az emelkedő újautó-árak a használtakat is felverik. A Suzuki Swift és alatta lévő kategória meg kvázi megszűnik majd belsőégésű motoros verzióban.
A Suzuki Swift és alatta lévő kategória meg kvázi megszűnik majd belsőégésű motoros verzióban.
Elektromosban meg soha nem is létezett, és nem is fog sajnos.
És itthon ugye nem annyira elnézőek / megengedőek a törvények a home-made cuccokra, mint pl Angliában, ahol kit car-t összeraksz a garázsban és kb ennyi. (Asszem moddolást is leszarják, azt nem tudom, hogy egy teljes powerplant-cseréhez mit szólnak, de valszleg hasonlóan könnyebb elintézni.)
És, ez most, hogy jön ide?
Amúgy az én autóm értéke is nőtt, perpill jóval többért el tudnám adni mint amennyiért vettem.
Én az átlag autókról beszélek (az autók 99.9% áról) nem valami 100 példányszámba gyárott csodagépről.
Az, ami itt megy túlszabályozás terén, kabaré. Bírnám, ha a következő miniszterelnökünk foci helyett autóverseny fan lenne, és kibaszná az egész lexikonnyi szabályozást az ablakon, a kukába, ahova való.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
milyen túlszabályozás van autókkal kapcsolatban? :D Hogy nem lehet moddolgatni? Ami érinti az emberek 0.001 százalékát?
Amúgy kormányban és haveri körben pont, hogy nagyon szeretik autóversenyt.
CO2 kibocsátás, beépített sebességkorlátozás, kötelező egyéb feature-ök (most hirtelen nem tudom EU mi mindent ír elő az x légzsák + ABS-en kívül de asszem van még jópár tech cucc)
A kéziváltó is azért kezd kihalni, mert a mindenféle gépi rendszerek az automatával tudnak jól együttműködni (pl radaros tempomat nem tud magától gyorsítani ha nem kapcsolsz fel, lefullad ha nem kapcsolsz vissza)
A CO2-nél van az hogy már most 100g/100km vagy mi a limit és azt eredetileg 10-re akarták levitetni, most kiegyeztek 50-ben, vagy mi, namost már a 100 is max plugin hibriddel oldható meg, sima hibriddel se nagyon.
Swift körüli méretben van amúgy bőven elektromos autó: VW up, Fiat 500, Mini, Renault stb...
Sajnos Test Drive-ban a Lotus volt talán a leggyengébb.
Ez mondjuk lehet egy valid point - bár akkoriban talán még pont nem volt kész az Espitből a V8 variáns.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
meg egy 30 perces videóba egy motorhang se fért bele, vagy legalább csak annyit guruljon, hogy meglökik
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
Exige se szerepelt jól későbbi játékokban... leginkább az a sajnálatos, hogy egy caterham még mindig istenesen bealázza, ha már pályaautóról van szó.
A különbség, hogy a caterhamban meghalsz :)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
De addig legalább gyors és #1 vagy! :D
Jaja, R8-at se vennék újonnan :DD
Mondjuk abba legalább rendes motor van.
Amúgy tudtommal te is csak használtat vennél, most mi lesz? Vársz 5 évet, amíg telefingják, vagy mégiscsak veszel? :D
Csak gondoltam, megmutatom. Persze, hogy nem vennék újonnan.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Ja ok.
Nyilván elfogadnám, de az áráért (használt-új-tökmindegy) én most mást vennék. Később persze meggondolhatom magam. Úgyis teoretikus az egész :D
Ha lenne annyi penzem siman vennek uj R8-at :) nem erdekelne mekkora baromsag, ez az almom a Superbowl reklam ota :D
Dízel Astrát :D
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Define; "lenne annyi pénzed". Éppen ki tudnád fizetni? :D
Csak úgy válhatsz tehetős emberré, ha gondolkozol a befektetéseid előtt. A kocsi is egy befektetés. A rendelkező források arányában érdemes vásárolni.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
ha a fizetésem a kocsi árának hatszorosa lenne :D
A kocsi nem befektetés, a kocsi egy megvalósítandó álom, egy elérendő cél, egy örömforrás.
Ezek mellé lehet befektetés is, ha okosan vásárolsz.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Csak ha szart vásárolsz :D
Nem befektetés, hanem egy pénztemető.
mi a faszért kell mindennek a pénzről szólnia? de most komolyan? mai világban, ami nem termel profitot az már nem is értékes/fontos? Mindent csak pénzben lehet mérni?
Egyszerűen arról van szó, ha hajtod, mindenképpen költesz rá, de legalább ne legyél hülye, hogy az első öt év értékvesztését viseld. Mert az hülyeség, ha csak nem vagy milliárdos.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Még csak odáig sem jutsz el, hogy hajtsd és máris lehúznak rólad egy valag pénzt.
Eredetiség vizsgálat, vagyonátruházási illeték, új forgalmi, törzskönyv. Kihagytam valamit?
A kedvencem az autószerelő szakik: "nálam nem jött elő a hiba, nem tudom, hogy mi okozza. Tettem bele adalékot + munkadíj: 15ezer lesz!"
Ezek a tételek csak a kifejezetten olcsó, használt gépek esetén fájóak arányában. Magyarán annak fáj a legjobban, akinek nincs, de a világ már csak ilyen.
Én a szerelőzést a Z esetén igen gazdaságosan oldottam meg: Egy sufni műhelybe jártam gyerekkori barátokhoz, akiknek ugyan semmi tapasztalatuk nem volt a típussal, de én utánaolvastam a fórumokon helyettük, aztán álltam felettük, amíg csinálták :)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Miért kell úgy tenni mintha az autótartás nem a pénzről szólna? Anélkül egyszerűen nem működik a dolog.
Tiszta sor, csak felhoztam pár példát mert nem értem Moken "kirohanását".
Szerintem más kategóriáról beszélünk :D
de akkor a gyengébbek kedvéért is: van olyan autó, aminek az értéke nő. Persze, nem a magyar átlagkeresetnek van, de nem is erről volt szó, hanem az autó árának havonta sokszorosát keresésről.
Azt meg már kitárgyaltuk, hogy az autózás költsége várhatóan csak növekedni fog a közeli jövőben: a szigorodó környezetvédelmi + biztonsági előírások miatt egyre több cuccot kell az új autókba pakolni és az emelkedő újautó-árak a használtakat is felverik. A Suzuki Swift és alatta lévő kategória meg kvázi megszűnik majd belsőégésű motoros verzióban.
Ez van, meg 50 fok Kanadában.
Elektromosban meg soha nem is létezett, és nem is fog sajnos.
És itthon ugye nem annyira elnézőek / megengedőek a törvények a home-made cuccokra, mint pl Angliában, ahol kit car-t összeraksz a garázsban és kb ennyi. (Asszem moddolást is leszarják, azt nem tudom, hogy egy teljes powerplant-cseréhez mit szólnak, de valszleg hasonlóan könnyebb elintézni.)
És, ez most, hogy jön ide?
Amúgy az én autóm értéke is nőtt, perpill jóval többért el tudnám adni mint amennyiért vettem.
Én az átlag autókról beszélek (az autók 99.9% áról) nem valami 100 példányszámba gyárott csodagépről.
Az, ami itt megy túlszabályozás terén, kabaré. Bírnám, ha a következő miniszterelnökünk foci helyett autóverseny fan lenne, és kibaszná az egész lexikonnyi szabályozást az ablakon, a kukába, ahova való.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
milyen túlszabályozás van autókkal kapcsolatban? :D Hogy nem lehet moddolgatni? Ami érinti az emberek 0.001 százalékát?
Amúgy kormányban és haveri körben pont, hogy nagyon szeretik autóversenyt.
CO2 kibocsátás, beépített sebességkorlátozás, kötelező egyéb feature-ök (most hirtelen nem tudom EU mi mindent ír elő az x légzsák + ABS-en kívül de asszem van még jópár tech cucc)
A kéziváltó is azért kezd kihalni, mert a mindenféle gépi rendszerek az automatával tudnak jól együttműködni (pl radaros tempomat nem tud magától gyorsítani ha nem kapcsolsz fel, lefullad ha nem kapcsolsz vissza)
A CO2-nél van az hogy már most 100g/100km vagy mi a limit és azt eredetileg 10-re akarták levitetni, most kiegyeztek 50-ben, vagy mi, namost már a 100 is max plugin hibriddel oldható meg, sima hibriddel se nagyon.
Swift körüli méretben van amúgy bőven elektromos autó: VW up, Fiat 500, Mini, Renault stb...
Ezek mind EU eloirasok, a miniszterelnoknek semmi koze hozza...