Én kontrollerrel (PS3-on) végiglőttem hardon, és annyira könnyű volt, hogy elsírtam magam tőle (a BC1-2 is vicc volt). Az említett rész egyértelműen a nehezebb pilalantok közé tartozott. Nagyon nem jó a játék, borzasztó, amikor kínál egy beugrót, de ha odamész elhagytad a játékteret, és ezért meg akar ölni (a BC2 mondjuk néhol akkor is, ha a csőben a falhoz mersz húzódni), vagy amikor bevetődsz a fedezékbe, de a szkriptelt AI társad jön, és kitol a tűzvonalba (instant halál). Azt is bírtam, amikor a játék fele után az addigra már sokszor használt késelést előadja tutorialként, ami annyit takar, hogy ugyanúgy egy gfombot kell nyomni, csak mást, mint amivel egyébként kell használni. Mert ez valaki szerint jó ötlet volt. (Ez nyilván nem rontja a játszhatóságot, de mutatja, hogy mekkora idiotizmus tombolt a designért felelős gárdában.)
A CoD4 sokkal jobb, és jó darabig veteran szinten játszottam, de a respawn és az állandó folyosókeresés miatt én marhára meguntam, és hardeneden fejeztem be. Úgyis sokkal-sokkal nehezebb volt, mint a BF3 hardon, egész korrekt az a szint, viszont alatta a regular már a very easy, gyakorlatilag át lehet sétálni a golyózáporokon, nincs közepes szint. A DICE csodájához képest egyébiránt egy sandbox Shakespeare-dráma az a játék.
Az első Bad Company viszont egészen ajánlható, abban van szabadság (talán túl nagy is, mintha nem tudtak volna mit kezdeni a pályákkal), járműhasználat is dögivel, és egész szórakoztató Kelly's Heroes-Dirty Dozen-keverék a körítés. Csak a mentési rendszer csal - nekünk, auto-win az egész (a Duke Nukem 2 über checkpointja ihlette meg őket, ha meghalsz messze éledsz, de mindnenki halott lesz, akit már kinyírtál). A PC-n is elérhető második rész már kevésbé friss, kevésbé vicces, és már CoD-os cső az egész, csak respawn nélkül, de azért még korrekt.
Mondjuk van egy kis déja vu érzésem, hogy nemrég már ment ez a téma itt :)
Szerk.: Militarista lövöldének amúgy ajánlott a Spec Ops: The Line. Az persze TPS, és ekként fedezéklövölde (mondjuk végül is a BF és Killzone is), de ha nem várja tőle az ember a Troment-verő sztorit a nagy ömlengések hatására, akkor az tényleg egy nagyon korrekt Apocalypse Now-feldolgozás. (Sőt talán az eredeti kisregényre is volt utalás benne, de homályosan már az emlékek.) Már maga, narratívával való kísérlet megér egy tanulmányozást, mert érdekesebb játéktörténelmi pont, mint egy nem rosszkompániás BF-be beleerőltett kampány.
A (lövölde-)játékmenet nem nagy szám, de őszintén szólva az Unchartedéké sem sokkal magasabb polc, van, amiben gyengébbek (pl. a fedezékből oldalt kihajolás egy jó dolog). A társak meg nem nyerik meg a csatákat (KZ3 - ha FPS is), nem idegesítő haszontalan senkiháziak (KZ2), és a fedezékből sem lökdösnek ki (Battlefield 3), hanem átengedik. Tehát inkább kellemesen csalódtam, mert rosszabbat vártam.
@Damoqles
Nálam a Steam 40-60 Mbyte/s körül szokott letölteni, szóval ahhoz képest ez tényleg a kőkornak hangzik, pedig modemen kezdtem még. És az Uncharted 3-at is töltöttem 2 napig, hogy rosszul szedje le a PS3, és kezdhessem elölről, de az azért volt, mert a Sony nagyon ügyes.
A félgigás lenne az ésszerű, de nem én intéztem, így gigás van. Ténylegesen csak 800-as (a router miatt? nem tudom), ebből a Steam annyit, amennyit írtam, de mellette mehet más is ma hálózaton. Lényegében nálunk fillérekbe kerül a net (olcsóbb, mint a régi "lassú"), akkor meg már jól jön, ha sok eszköz tud egyszerre metre csatlakozni, de a plafonra nem érdemes váltani, mert akkor újabb akciónál nincs hová ugrani. Mindenesetre jó érzés, hogy már le merek törölni egy 30 gigás játékot, mert tudom, hogy negyedóra alatt bármikor letölthetem. Sokkal gyorsabb már legőzölni a játékokat, mint lemezről telepíteni.
Korábban beindult a Steam, és nem lehetett mellette böngészni, néha még a korlátozás ellenére sem. Ez viszont tényleg a régi router sara is lehetett.
Qrva gyorsan kell és pontosan célozni. Valamint asszem el is lehet hagyni a géppuskát és lőhetsz más fegyverrel is másik fedezékből.
Vedd úgy, mintha virtual cop railshooter epizód lenne. Tudod honnan és hányan jönnek. Le kell őket lőnöd hamarabb, minthogy ők téged, mert 3 találat és dobhatod be az újabb érmét.
Valamint a kocsikat is fel lehet ám robbantani és több embert letarolni velük. De persze nyugisabb időszakban előre is bele lehet lőni párat a kocsikba, hogy utána kevesebb lövéstől robbanjanak fel.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Na, kész... és azt kell mondanom, hogy a DICE-nak több önbizalomra lett volna itt szüksége, mert végeredményben voltak fantasztikusan jól megcsinált részek, csak nagyon kis számban. Szvsz két központi problémára hegyeződik ki a dolog:
- A kényszeres CoD másolásra: miért kell CoD-ot csinálni a BF-ből, amikor nem áll jól neki? Nem vagyok nagy tisztelője az Activision fejőstehenének, de a CoD kampányok nagy része röhögve lealázza a szingli BF3-at azoknál a részeknél, amelyek nem a DICE, hanem az Infinity Ward fejéből pottyantak ki. Ezzel szöges ellentétben állnak a BF-esebb, kicsit komplexebb level design-t felvonultató vagy nyitottabb pályák, amiken egész egyszerűen hatalmas élmény volt végigrongyolni. Ebből kellett volna több, nem a kopizásból.
- Nem igazán lehetett itt cél a normális kampány összerakása: rengeteg pályán érezni a szimpla beleszarást / időhiányt, ráadásul ordas nagy bugok is akadnak itt-ott. Rövid az egész, a történetet meg az MW1-ből nyúlták, így nem is tesz mély benyomást, rengeteg szkript pedig vagy bugos, vagy kidolgozatlan, néha az objective sem egyértelmű, így sokkal-sokkal többször haraptam fűbe, mint az indokolt volt. Több részen a semmitől haltam meg csak azért, mert adott pillanatban épp rossz helyen voltam, de olyan is előfordult, hogy a játék egyszerűen csak agyonlőtt teljes fedezékben, mert elmerültem a lövöldözésben a társam követése helyett. A "return to combat zone!" képernyőkön jókat derültem, de attól még hihetetlenül ciki az ilyesmi.
Őszintén szólva erősen sajnálom a dolgot, mert ott volt ebben a potenciál bőven, a játék audio részét meg tanítani kellene (a fegyverhangok pl. fenomenálisak), szóval kár, hogy ennyire elbaltázták.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Az esetek felében még azelőtt lelőttek hardon, hogy elértem volna a géppuskáig. Ilyenkor én anyázok egyet és a lehető legegyszerűbben próbálom magamat túltenni a rosszul designolt részen ahelyett, hogy bemásztereljem egy olyan fegyver kezelését, ami egyébként is olyan pontatlanul lő, ami ilyen játékban röhej és csak az Armában lenne tolerálható kb. Az ilyen hülyeségekhez nekem már nincs türelmem, ha nem oda megy a golyó, ahol a crosshair van, akkor hagyom a fenébe általában.
Viszont most nekiálltam a BF4-nek, ami egyelőre jobban bejön, mint a hármas, csak sajnos mindjárt hányok a borzalmas FoV-tól. Komolyan nem értem, miért fájt volna a DICE-nak FOV beállítást tenni a szinglibe (illetve ott van az, csak mellé van írva, hogy "dögölj bele a kétfokos látótérbe, ha a kampányt tolod, mert amúgy is egy tetű vagy, ha nem a csodás multinkat tolod, te köcsög"), ekkora batár nagy fegyvermodellek mellett ez így közel játszhatatlan. Na megyek, keresek vmi modot hozzá, hátha megszán egy lelkes fan.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
A narratívát meg a Black Opsból, hogy teljesen legyen a kép. Bár azzal nem játszottam, de a hatás kb. annyira egyértelmű volt videókon keresztül is, mint a Black Ops 3 reklámanyagain a Deus Ex-vízjel.
miért kell CoD-ot csinálni a BF-ből, amikor nem áll jól neki?
Jó kérdés, mert a BC1-2-ével szemben BF3-4 kampánya közutálatnak örvend, és a kritikusok is joggal röhögték körbe - hogy őket-e, azt nem tudom, mert én a bugos Origin Game Time miatt nem tudtam kipróbálni a BF4-et, tehát az egyik ajándékló fogairól lemaradtam. Nálad így megy amúgy?
Ééééés már megint a láthatatlan ellenfél ellen kell küzdeni! DICE, én bírom ezt a Frostbite motort, tök jó meg minden, de miért van mindig valami turha a képernyőn? Baszki a BF4-ben ez már olyan szar, hogy külön játékmechanika van ellene (egy távcső, amivel be lehet jelölni távolról az ellent), mégsem működik a dolog. Attól félek, hogy ezen a játékon még Chalky White sem fog tudni segíteni. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Na, a BF4-en sajnos bealudtam, szóval inkább felraktam a régi jó Crysist. Igazán kár, hogy a tech ósdisága miatt alig használja a gépemet, ezért szokásához híven a stabil 60 fps csak álom marad GTX 970-en is, de a Crytek túlzó ambícióin sajnos ennyi év távlatából már nem lehet változtatni.
Üdítő, hogy lehet és van értelme össze-vissza kolbászolni a pályán. :)
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Veralafutas írta: A fő kérdés, hogy kliens oldalon szét lehet e modolni és így csalni, mint a nyomi WoT-ban?
Nem lehet modolni, ezáltal aimbot sincs. Lehet, hogy harvynak az a baja vele. :P
Ha kipróbálod, dobj egy privátot, elkélne néha egy wingman. ;-)
Az jól hangzik.
Mostanában sajnos nem nagyon van időm jól kipörgetni az ólmot a virtuális térben, pedig szívesen csatlakoznék, mint noob armor (easy AI-ként követnélek :D)
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Ha a legjobb játék címét idén nem is veszi el a Witcher 3-tól, de simán ott lesz a dobogón. A Telltale hasonló próbálkozásait meg röhögve küldi a sarokba. Így kell jó interaktív kalandot csinálni.
pedig mar el is vettek a meg ki sem jott Fallot 4... ;) lesz az ev jateka most jatszom a witcherrel, hat bazze amikor palya szelen sozl, hogy azontul csak sarkanyok vannak, ilyet mikor irt ki fallout vagy elderscroll ? :) kiabrandito .. mind1 elszuttyogok vele A F4 -ig ;)
Ego, Draco Ordinis Mallei Inquisitor, per auctoritate Digamma Decimatio Duodecies, ultimum exterminatum planetae Stalindromae cum extreme celeritate impero!
Remek, érzelemdús és mindfuck záróepizód ismét fantasztikus zenével, bár kicsit gyors, kiszámítható és elkapkodott lezárással, de ennek ellenére is megért minden percet!
ShowHide spoiler #
Tetszett, hogy itt aztán tényleg átmentek mindfuck módba az időről időre való ugrálással és a rémálom jelenettel. Az epizód vége felé már tényleg azt sem tudtam, hogy hol vagyok :)
Sejtettem előre, hogy nem fognak tudni mindent belesűríteni egy záróepizódba, maradt még fent pár kérdés a történéseket illetően, de amit kaptunk, az is bőven minőségi és igényes történetmesélésről tanúskodik. Az elején kicsit húztam a szám, hogy Jefferson-t egy ilyen időugrálós huszárvágással el is intézték volna, de aztán elégedetten csettintettem amikor visszatértünk egy kisebb leszámolásra és megkapta ami járt neki :)
Összességében elégedett vagyok, az egyik legjobb epizodikus játék amihez szerencsém volt. Kíváncsi vagyok a Dontnod mit fog kisütni egy esetleges második évadra..
Úgyis benne vagyok a kalandos hangulatban, most fejeztem be a Tales from the Borderlandst. Kellemetes volt. Troy Baker meg már komolyan minden második játékban benne van (de nem baj).
Igazából ebben a részben mutatkozott meg sajnos leginkább a modellek szegényes mimikája. A szomorúság még úgy-ahogy megy nekik, de most nagyon sok erős érzelmet kellett volna kimutatni, amit max a színészek tudtak alájátszani a hangjukkal - a végeredmény így viszont néha kevés a beleéléshez.
A vége a játéknak az lett, amit gondoltam. Ami ezen belül meglepett, a viszonylag egyszerű, nem túlbonyolított szituáció feloldás: Értsd, a yutyúbon annyi furmányos, de értelmes elmélet keringett, hogy fura volt a nagy rejtélyek elmaradása.
ShowHide spoiler #
Pl én egész végig nem hittem el, hogy az eltűnt lány valóban halott, inkább valahol ott van egy másik idősíkban, vagy a fagyott időben valahol. Az is kicsit csalódás volt, hogy a tanár valóban csak egy szimpla pszichopata. - bár ezt más szem szemszögből vehetjük jó pontnak is: mindenki és minden bűn "normális", csak az időutazás nem az.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Én kicsit csalódtam az utolsó részben... Nem volt akkora katarzis mint egy-két rész. Volt benne sok jó ötlet és nagyon jó volt a sztori. Továbbra is bízom a Dontnodban.
Chloe-t áldoztam fel, eleget tettem a kérésének, és egyértelmű volt, hogy ezzel záródhat csak be a ciklus, hiába marad életben.. A 4-es epizód elején is így tettem, amikor a betegágyán feküdt.
@REAL:
ShowHide spoiler #
Gondolom a Chloe feláldozására gondolsz mint jobbik befejezés a zenével? :)
Megnéztem az Arcadia Bay feláldozása befejezést, és azt elég nonszensznek tartom bevallom őszintén... Ahogy egymásra mosolyogva elhajtanak az egész város romjai között. Chloe-t (ha a nevelőfaterja sorsa talán nem is érdekelte annyira) nem cseszi szét az ideg, hogy meghalt a saját anyja? Vagy Max-et a lelkiismeret, hogy szinte szemrebbenés nélkül hagyott meghalni olyan embereket akik vélhetően fontosak voltak számára (Kate, Warren, Joyce)? Hogy tudnak ezzel a döntéssel és teherrel együtt élni?
Telitalálat volt a Foals - Spanish Sahara dal az egyik befejezés végére, erre iszonyatosan jól ráérzett a Dontnod. Nem tagadom, bizony ennek a résznek a végén is eléggé elérzékenyültem.
Így utólag visszanézve talán én is egy kicsit másra számítottam az epizódban, nem pedig arra, hogy az egész lényegében egy probléma rendbehozásáról fog szólni szinte csak időben ugrálással, szinte alig történik valami a jelenben, időrendi sorrendben. Plusz még ezt megfejelték egy igen hosszú rémálom jelenettel, ami ugyancsak elvett elég sok időt abból, hogy esetleg a valóságban adjanak magyarázatokat bizonyos dolgokra. Ettől persze még tetszett, csak így utólag visszatekintve tényleg kicsit furcsa volt.
A befejezés szerintem meg Max-nek a szemszögéből nagyobb értelmet nyer, mintha azt néznénk, hogy nekünk, játékosoknak miért is lehet csalódás. Lehet mi, a szemlélők, a játékosok hiányoltuk azt, hogy az egész évad során hozott döntéseink számottevők legyenek a befejezésnél, viszont Max-nek, mint karakternek, igenis azok voltak: minden egyes döntésével, minden egyes átélt érzelmével jutott el arra a pontra, amivel meghozta talán élete legsúlyosabb döntését a játék végén. Hiába tekergette ide-oda az időt, tapasztalt, átélt, többször elveszítette legjobb barátját.. Eljutott egy érzelmi pontra, ahová addigi döntései juttatták.
Teljesen más a dinamikája a két játéknak. A fő kérdés, hogy kliens oldalon szét lehet e modolni és így csalni, mint a nyomi WoT-ban?
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Megnéztem egy let's play-t.... ettől el kell zárkóznom, különben beleragadok :D
rwurl=https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=z8w6iVfBQBc
Késő, 25 órát maratonoztam vele.... ohfuck.
Én kontrollerrel (PS3-on) végiglőttem hardon, és annyira könnyű volt, hogy elsírtam magam tőle (a BC1-2 is vicc volt). Az említett rész egyértelműen a nehezebb pilalantok közé tartozott. Nagyon nem jó a játék, borzasztó, amikor kínál egy beugrót, de ha odamész elhagytad a játékteret, és ezért meg akar ölni (a BC2 mondjuk néhol akkor is, ha a csőben a falhoz mersz húzódni), vagy amikor bevetődsz a fedezékbe, de a szkriptelt AI társad jön, és kitol a tűzvonalba (instant halál). Azt is bírtam, amikor a játék fele után az addigra már sokszor használt késelést előadja tutorialként, ami annyit takar, hogy ugyanúgy egy gfombot kell nyomni, csak mást, mint amivel egyébként kell használni. Mert ez valaki szerint jó ötlet volt. (Ez nyilván nem rontja a játszhatóságot, de mutatja, hogy mekkora idiotizmus tombolt a designért felelős gárdában.)
A CoD4 sokkal jobb, és jó darabig veteran szinten játszottam, de a respawn és az állandó folyosókeresés miatt én marhára meguntam, és hardeneden fejeztem be. Úgyis sokkal-sokkal nehezebb volt, mint a BF3 hardon, egész korrekt az a szint, viszont alatta a regular már a very easy, gyakorlatilag át lehet sétálni a golyózáporokon, nincs közepes szint. A DICE csodájához képest egyébiránt egy sandbox Shakespeare-dráma az a játék.
Az első Bad Company viszont egészen ajánlható, abban van szabadság (talán túl nagy is, mintha nem tudtak volna mit kezdeni a pályákkal), járműhasználat is dögivel, és egész szórakoztató Kelly's Heroes-Dirty Dozen-keverék a körítés. Csak a mentési rendszer csal - nekünk, auto-win az egész (a Duke Nukem 2 über checkpointja ihlette meg őket, ha meghalsz messze éledsz, de mindnenki halott lesz, akit már kinyírtál). A PC-n is elérhető második rész már kevésbé friss, kevésbé vicces, és már CoD-os cső az egész, csak respawn nélkül, de azért még korrekt.
Mondjuk van egy kis déja vu érzésem, hogy nemrég már ment ez a téma itt :)
Szerk.: Militarista lövöldének amúgy ajánlott a Spec Ops: The Line. Az persze TPS, és ekként fedezéklövölde (mondjuk végül is a BF és Killzone is), de ha nem várja tőle az ember a Troment-verő sztorit a nagy ömlengések hatására, akkor az tényleg egy nagyon korrekt Apocalypse Now-feldolgozás. (Sőt talán az eredeti kisregényre is volt utalás benne, de homályosan már az emlékek.) Már maga, narratívával való kísérlet megér egy tanulmányozást, mert érdekesebb játéktörténelmi pont, mint egy nem rosszkompániás BF-be beleerőltett kampány.
A (lövölde-)játékmenet nem nagy szám, de őszintén szólva az Unchartedéké sem sokkal magasabb polc, van, amiben gyengébbek (pl. a fedezékből oldalt kihajolás egy jó dolog). A társak meg nem nyerik meg a csatákat (KZ3 - ha FPS is), nem idegesítő haszontalan senkiháziak (KZ2), és a fedezékből sem lökdösnek ki (Battlefield 3), hanem átengedik. Tehát inkább kellemesen csalódtam, mert rosszabbat vártam.
@Damoqles
Nálam a Steam 40-60 Mbyte/s körül szokott letölteni, szóval ahhoz képest ez tényleg a kőkornak hangzik, pedig modemen kezdtem még. És az Uncharted 3-at is töltöttem 2 napig, hogy rosszul szedje le a PS3, és kezdhessem elölről, de az azért volt, mert a Sony nagyon ügyes.
Sors bona, nihil aliud.
Fél gigás neted van? Az nem rossz... Nekem az 50 Mbit is bőven elég.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
OFF
A félgigás lenne az ésszerű, de nem én intéztem, így gigás van. Ténylegesen csak 800-as (a router miatt? nem tudom), ebből a Steam annyit, amennyit írtam, de mellette mehet más is ma hálózaton. Lényegében nálunk fillérekbe kerül a net (olcsóbb, mint a régi "lassú"), akkor meg már jól jön, ha sok eszköz tud egyszerre metre csatlakozni, de a plafonra nem érdemes váltani, mert akkor újabb akciónál nincs hová ugrani. Mindenesetre jó érzés, hogy már le merek törölni egy 30 gigás játékot, mert tudom, hogy negyedóra alatt bármikor letölthetem. Sokkal gyorsabb már legőzölni a játékokat, mint lemezről telepíteni.
Korábban beindult a Steam, és nem lehetett mellette böngészni, néha még a korlátozás ellenére sem. Ez viszont tényleg a régi router sara is lehetett.
Sors bona, nihil aliud.
Nem értem a problémát. Hardon toltam végig.
Qrva gyorsan kell és pontosan célozni. Valamint asszem el is lehet hagyni a géppuskát és lőhetsz más fegyverrel is másik fedezékből.
Vedd úgy, mintha virtual cop railshooter epizód lenne. Tudod honnan és hányan jönnek. Le kell őket lőnöd hamarabb, minthogy ők téged, mert 3 találat és dobhatod be az újabb érmét.
Valamint a kocsikat is fel lehet ám robbantani és több embert letarolni velük. De persze nyugisabb időszakban előre is bele lehet lőni párat a kocsikba, hogy utána kevesebb lövéstől robbanjanak fel.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Nem lehet modolni, ezáltal aimbot sincs. Lehet, hogy harvynak az a baja vele. :P
Ha kipróbálod, dobj egy privátot, elkélne néha egy wingman. ;-)
Non serviam
Battlefield 3 szingli kampány
Na, kész... és azt kell mondanom, hogy a DICE-nak több önbizalomra lett volna itt szüksége, mert végeredményben voltak fantasztikusan jól megcsinált részek, csak nagyon kis számban. Szvsz két központi problémára hegyeződik ki a dolog:
- A kényszeres CoD másolásra: miért kell CoD-ot csinálni a BF-ből, amikor nem áll jól neki? Nem vagyok nagy tisztelője az Activision fejőstehenének, de a CoD kampányok nagy része röhögve lealázza a szingli BF3-at azoknál a részeknél, amelyek nem a DICE, hanem az Infinity Ward fejéből pottyantak ki. Ezzel szöges ellentétben állnak a BF-esebb, kicsit komplexebb level design-t felvonultató vagy nyitottabb pályák, amiken egész egyszerűen hatalmas élmény volt végigrongyolni. Ebből kellett volna több, nem a kopizásból.
- Nem igazán lehetett itt cél a normális kampány összerakása: rengeteg pályán érezni a szimpla beleszarást / időhiányt, ráadásul ordas nagy bugok is akadnak itt-ott. Rövid az egész, a történetet meg az MW1-ből nyúlták, így nem is tesz mély benyomást, rengeteg szkript pedig vagy bugos, vagy kidolgozatlan, néha az objective sem egyértelmű, így sokkal-sokkal többször haraptam fűbe, mint az indokolt volt. Több részen a semmitől haltam meg csak azért, mert adott pillanatban épp rossz helyen voltam, de olyan is előfordult, hogy a játék egyszerűen csak agyonlőtt teljes fedezékben, mert elmerültem a lövöldözésben a társam követése helyett. A "return to combat zone!" képernyőkön jókat derültem, de attól még hihetetlenül ciki az ilyesmi.
Őszintén szólva erősen sajnálom a dolgot, mert ott volt ebben a potenciál bőven, a játék audio részét meg tanítani kellene (a fegyverhangok pl. fenomenálisak), szóval kár, hogy ennyire elbaltázták.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Az esetek felében még azelőtt lelőttek hardon, hogy elértem volna a géppuskáig. Ilyenkor én anyázok egyet és a lehető legegyszerűbben próbálom magamat túltenni a rosszul designolt részen ahelyett, hogy bemásztereljem egy olyan fegyver kezelését, ami egyébként is olyan pontatlanul lő, ami ilyen játékban röhej és csak az Armában lenne tolerálható kb. Az ilyen hülyeségekhez nekem már nincs türelmem, ha nem oda megy a golyó, ahol a crosshair van, akkor hagyom a fenébe általában.
Viszont most nekiálltam a BF4-nek, ami egyelőre jobban bejön, mint a hármas, csak sajnos mindjárt hányok a borzalmas FoV-tól. Komolyan nem értem, miért fájt volna a DICE-nak FOV beállítást tenni a szinglibe (illetve ott van az, csak mellé van írva, hogy "dögölj bele a kétfokos látótérbe, ha a kampányt tolod, mert amúgy is egy tetű vagy, ha nem a csodás multinkat tolod, te köcsög"), ekkora batár nagy fegyvermodellek mellett ez így közel játszhatatlan. Na megyek, keresek vmi modot hozzá, hátha megszán egy lelkes fan.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
A narratívát meg a Black Opsból, hogy teljesen legyen a kép. Bár azzal nem játszottam, de a hatás kb. annyira egyértelmű volt videókon keresztül is, mint a Black Ops 3 reklámanyagain a Deus Ex-vízjel.
Jó kérdés, mert a BC1-2-ével szemben BF3-4 kampánya közutálatnak örvend, és a kritikusok is joggal röhögték körbe - hogy őket-e, azt nem tudom, mert én a bugos Origin Game Time miatt nem tudtam kipróbálni a BF4-et, tehát az egyik ajándékló fogairól lemaradtam. Nálad így megy amúgy?
Sors bona, nihil aliud.
Én csak egy BF:BC2 folytatást akarok, történetben és minőségben is (BC1-et nem ismerem, mert konzolos) az atóta történt szarok helyett. :(
Game Time, aha. Hibátlannak biztos nem az egyébként, mert egy indításnál már kiírta, hogy "hiányzó licenc", de utána meg futott megint. :D
Mellesleg ha más sem tud mit kezdeni az alacsony FoVval, akkor szerencsére a FlawlessWidescreen támogatja a játékot.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ééééés már megint a láthatatlan ellenfél ellen kell küzdeni! DICE, én bírom ezt a Frostbite motort, tök jó meg minden, de miért van mindig valami turha a képernyőn? Baszki a BF4-ben ez már olyan szar, hogy külön játékmechanika van ellene (egy távcső, amivel be lehet jelölni távolról az ellent), mégsem működik a dolog. Attól félek, hogy ezen a játékon még Chalky White sem fog tudni segíteni. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Na, a BF4-en sajnos bealudtam, szóval inkább felraktam a régi jó Crysist. Igazán kár, hogy a tech ósdisága miatt alig használja a gépemet, ezért szokásához híven a stabil 60 fps csak álom marad GTX 970-en is, de a Crytek túlzó ambícióin sajnos ennyi év távlatából már nem lehet változtatni.
Üdítő, hogy lehet és van értelme össze-vissza kolbászolni a pályán. :)
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Az jól hangzik.
Mostanában sajnos nem nagyon van időm jól kipörgetni az ólmot a virtuális térben, pedig szívesen csatlakoznék, mint noob armor (easy AI-ként követnélek :D)
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
SOMA
Ezt játszotta valaki? Nagyon élveztem. Iszonyat jó a narratívája meg úgy az egész hangulat.
A műfajon belül simán 10/10
jaja kurvajo, raadasul az atmoszferikus horror koze tartozik nem a "kurvazajosmertazazijeszto"-ba :)
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Csak végigjátszást láttam belőle youtube-on, és egyetértek, kurvajó, 10/10. :D
Life is Strange
rwurl=http://1.media.dorkly.cvcdn.com/50/27/0d41808f60af8871fa122b3b0f37ab1b.gif
Ha a legjobb játék címét idén nem is veszi el a Witcher 3-tól, de simán ott lesz a dobogón. A Telltale hasonló próbálkozásait meg röhögve küldi a sarokba. Így kell jó interaktív kalandot csinálni.
pedig mar el is vettek a meg ki sem jott Fallot 4... ;) lesz az ev jateka most jatszom a witcherrel, hat bazze amikor palya szelen sozl, hogy azontul csak sarkanyok vannak, ilyet mikor irt ki fallout vagy elderscroll ? :) kiabrandito .. mind1 elszuttyogok vele A F4 -ig ;)
Ego, Draco Ordinis Mallei Inquisitor, per auctoritate Digamma Decimatio Duodecies, ultimum exterminatum planetae Stalindromae cum extreme celeritate impero!
Hype Train
rwurl=http://i.imgur.com/3JSMOoa.jpg
Ego, Draco Ordinis Mallei Inquisitor, per auctoritate Digamma Decimatio Duodecies, ultimum exterminatum planetae Stalindromae cum extreme celeritate impero!
Life Is Strange Episode 5
rwurl=http://replygif.net/i/1460.gif
Remek, érzelemdús és mindfuck záróepizód ismét fantasztikus zenével, bár kicsit gyors, kiszámítható és elkapkodott lezárással, de ennek ellenére is megért minden percet!
Sejtettem előre, hogy nem fognak tudni mindent belesűríteni egy záróepizódba, maradt még fent pár kérdés a történéseket illetően, de amit kaptunk, az is bőven minőségi és igényes történetmesélésről tanúskodik. Az elején kicsit húztam a szám, hogy Jefferson-t egy ilyen időugrálós huszárvágással el is intézték volna, de aztán elégedetten csettintettem amikor visszatértünk egy kisebb leszámolásra és megkapta ami járt neki :)
Összességében elégedett vagyok, az egyik legjobb epizodikus játék amihez szerencsém volt. Kíváncsi vagyok a Dontnod mit fog kisütni egy esetleges második évadra..
rwurl=http://replygif.net/i/95.gif
Menjetek a búsba, most már tényleg meg kell vennem.
ibi amentia latet
Végső döntés? :)))
Enyém:
I REGRET NOTHING!
Úgyis benne vagyok a kalandos hangulatban, most fejeztem be a Tales from the Borderlandst. Kellemetes volt. Troy Baker meg már komolyan minden második játékban benne van (de nem baj).
ibi amentia latet
Igazából ebben a részben mutatkozott meg sajnos leginkább a modellek szegényes mimikája. A szomorúság még úgy-ahogy megy nekik, de most nagyon sok erős érzelmet kellett volna kimutatni, amit max a színészek tudtak alájátszani a hangjukkal - a végeredmény így viszont néha kevés a beleéléshez.
A vége a játéknak az lett, amit gondoltam. Ami ezen belül meglepett, a viszonylag egyszerű, nem túlbonyolított szituáció feloldás: Értsd, a yutyúbon annyi furmányos, de értelmes elmélet keringett, hogy fura volt a nagy rejtélyek elmaradása.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Én kicsit csalódtam az utolsó részben... Nem volt akkora katarzis mint egy-két rész. Volt benne sok jó ötlet és nagyon jó volt a sztori. Továbbra is bízom a Dontnodban.
Ugyanaz, bár most youtube-on nézve a másik jobban illhet s a zene is jobb alatta.
@REAL:
Megnéztem az Arcadia Bay feláldozása befejezést, és azt elég nonszensznek tartom bevallom őszintén... Ahogy egymásra mosolyogva elhajtanak az egész város romjai között. Chloe-t (ha a nevelőfaterja sorsa talán nem is érdekelte annyira) nem cseszi szét az ideg, hogy meghalt a saját anyja? Vagy Max-et a lelkiismeret, hogy szinte szemrebbenés nélkül hagyott meghalni olyan embereket akik vélhetően fontosak voltak számára (Kate, Warren, Joyce)? Hogy tudnak ezzel a döntéssel és teherrel együtt élni?
Telitalálat volt a Foals - Spanish Sahara dal az egyik befejezés végére, erre iszonyatosan jól ráérzett a Dontnod. Nem tagadom, bizony ennek a résznek a végén is eléggé elérzékenyültem.
rwurl=https://i.imgur.com/w8fIAh.jpg
Az egész epizóddal kapcsolatban még:
A befejezés szerintem meg Max-nek a szemszögéből nagyobb értelmet nyer, mintha azt néznénk, hogy nekünk, játékosoknak miért is lehet csalódás. Lehet mi, a szemlélők, a játékosok hiányoltuk azt, hogy az egész évad során hozott döntéseink számottevők legyenek a befejezésnél, viszont Max-nek, mint karakternek, igenis azok voltak: minden egyes döntésével, minden egyes átélt érzelmével jutott el arra a pontra, amivel meghozta talán élete legsúlyosabb döntését a játék végén. Hiába tekergette ide-oda az időt, tapasztalt, átélt, többször elveszítette legjobb barátját.. Eljutott egy érzelmi pontra, ahová addigi döntései juttatták.