Razer Blackwidow Chroma
rwurl=http://www.orange2u.my/webshaper/pcm/pictures/BW_chroma02.png
Amíg nem ért ide, azt hittem parasztvakítás lesz... hát nem, kibaszott zseniális. Minőségi, minden szempontból, hozzá akkora effektcirkusz, hogy csak ültem és néztem. (16 millió szín, és az alapbeállítás, hogy szép lassan a teljes spektrumon végig megy. Automatikus tejbetök módba rak kb. bárkit sztem.)
// A korábban vett Logitech G710+ előbb ment vissza gariba a törött gombok miatt (simán szétrepednek maguktól), majd a gariból kapott újat azonnal eladtam, mert egy kalap szar. Nagyon sokáig nem veszek semmit, ami Logitech. ("Soha")
>>> A jövő héten pedig überelem Chillert, mert így bő 7 év után beérett a teljes konfig csere ^^
Dispoiler/JBL Charge 2: Ezekben a kis szarokban és sose hittem, amúgy is úgy voltam vele, hogy ez 'cigányhifi' (villamosra meg utcán bömböltetni a szarjukat), szóval teljes körű lenézés.
Múltkor voltam T-ben, kint volt a csaj előtt a pulton, megkértem szólaltassa már meg, amíg nyomtatgatja a szarokat. Rádugta a telefonját... és olyat szólt b+, hogy én jöttem zavarba. Tényleg nagyon meleg pite.
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
Yup, én is így voltam vele és mint írtam, az egyik kollégám hozta magával, hogy míg programoz szóljon neki valami a háttérben. Ugyanez az effekt volt, mondom csavard már fel kicsit, hogy mit érez a cucc. Aztán csöndben ültem és visszapakoltam az állam a helyére...
Egyébiránt, ha beteszed egy sarokba, vagy fal elé még nagyobbat szól, mint pl. az asztal közepén.
Jól kitalálták...
Csak a szelíd madarak vágyakoznak. A többiek repülnek.
És mire jutottál? Én is gondolkodom a bővítésen. Egy audiofil fickóval akartam megépíttetni, de ő csak sztereóban utazik. Igaz, annak jobb és térbelibb(!?) hangzása volt, mint az általam ismert házimoziknak, habár főleg dzsesszre volt optimalizálva, dübörgős témák nem voltak olyan erőteljesek.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Nem vagyok audiofil, és sok audiofil dolgot egyszerűen badarságnak tartok. (lásd 192kHz zene.)
Sajnos nekem nem jó az építhető erősítő, mivel optikai bemenet kell és Dolby Live dekódolás. (Azért, mert ha nincs leválasztva az erősítő a PCtől, hallani magasabb hangerőkön a cicergést.) Azt meg max úgy épít bele, hogy kiveszi egy nem épített belét.
Amibe belefutottam, hogy az 5/7.1-es erősítők számos része csak sztereóban képes leadni a hirdetett teljesítményt. pl 100W*5-nek hirdetett az max 2 csatornán tudja a 100W-ot leadni ténylegesen, azt is csak 1% fölötti torzítással. 5-öt hajtva meg már van, ami csak 20-30W-ot is alig bír. Ismétlem, 5*100W-tal hirdetett erősítő. Ha 200W-ra hirdetnék, nem tekinteném nagy problémának. Kb 200 körül van már olyan, ami meg tudná hajtani rendesen a hangfalaimat egyszerre.
plusz persze vehetek majd egy új mélynyomót is, mert a mostaniba be van építve az az erősítő, amit le akarok cserélni.
Perpill abban maradtam, hogy töltsük fel inkább jobban a malacperselyt, kb fél-egy év múlva újból meglátom, milyen lesz a helyzet. Igazából írtam is erről egy kissé merengős blogbejegyzést augusztusban.
Nah... Tegnap jó napom volt. 3:45-kor keltem, és kevesebb, mint egy órával utána már úton voltunk. Nem nagyon sikerült aludni a kocsiban, de azért így bóbiskolva nem tűnt olyan soknak az út a Svájci határig (a városka, ahova mentünk, nem sokkal előtte található).
Azért akárhogy is, de tudnak ezek a svábok. Mikor az ember síelni megy, azért sok a kopár fa, de most még szinte minden zöld volt. A vidék csodás színekben pompázik, akárhova nézel, egy desktop hátteret látsz, zöld, hullámzó domboldallal, piros csűrrel.
Ezek mind parasztok, vazz.
Persze az ember hiába okosítja ki magát előre, mikor ott van, csak az amatőrt tudja előadni, így pár dolgot nem néztem meg a kocsin, amit elterveztem, de reméljük a legjobbakat. Első gazdi, 106e futott km és végig vezetett szervizkönyv.
A lentebb mellékelt kép még a kocsi hirdetéséből van, de őszintén, a valóságban még szebb a gép, mint ahogy így el lehet képzelni. Pár használatból fakadó tökéletlenség itt-ott van, de amúgy patent állapot.
Nem alkudoztam, bár egy százassal végül mégis kevesebbet fizettem talán. A hivatalban ide-oda küldözgetik az embert, meg fagytam egyet, mikor az irodista néni felkapta az asztalról a vésőt, hogy leszedjen a behozott rendszámtábláról egy matricát. Minden esetre lehetne tanulni tőlük. Nem kértek sokat a papírmunkáért és kb egy óra alatt megvoltunk az ideiglenes rendszámmal.
A kocsival való ismerkedés a próbaút után egy laza kis 9 órás hazavezetésből állt. Képzelhetitek; hajnal kettő volt, mire megérkeztem. A kocsi a vártakhoz képest nem evett sokat a pályán. Elvolt bő 8 lityóval, ami egészen méltányos egy 286 lovas, 3.500 köbcentis motortól.
Mivel vizes volt az út, ha mondjuk a felhajtón csak 4.000-ig forgattam, máris megindult a segge. Az igazi móka mégis akkor jött, mikor Gazdagréten döngettem hajnalban a kihalt utcákon. Előfordulhat, hogy felriadt pár gyermek, mert a gyári kipufogó sem éppen halkan szól.
A 6 fokozatú váltó nagyon pontosan, de keményen jár. Igazi férfi munka kezelni, akárcsak a nehéz kuplungpedált.
A tulaj leültette 3 centivel, így (vagy talán máshogy sem sikerülne) ahogy sejtettem, a garázsba lemenni pont nem tudok :D Már kértem több ajánlatot vasas arcoktól egy fix rámpára, ami kisimítja az elbaxott módon épített lejárót. - illetve a biztonság kedvéért valszeg visszakerülnek a régi rugók is.
Ha valaki tud jó lakatost, vagy maga is foglalkozik ezzel, ne kíméljen (mármint nem úgy mind Ripla, amikor Gonzola volt, és hegesztett volna álmában edző felszerelést)
Vajk írta: A tulaj leültette 3 centivel, így (vagy talán máshogy sem sikerülne) ahogy sejtettem, a garázsba lemenni pont nem tudok :D
Akkor végül is kár volt izgulni és összeveszni a faterral, mert ez a kérdés megoldódott.
Vajk írta: Ha valaki tud jó lakatost, vagy maga is foglalkozik ezzel, ne kíméljen...
Viszonylag könnyű dolgod lesz, mert ide főleg karosszérialakatosok járnak. Legjobb tippem Monyopara lenne, mert aki flippert tud szerelni, az a Nissanhoz is ért.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Olvastam ilyen parákat előtte neten, hogy nincs benne széltében hely, de őszintén ebben az anno csúcsformában lévő Arnold is el-gépészkedett volna. Két méteres magasságig semmi para ;)
Létezik amúgy jó gumis, én többet is ismerni vélek.
@Lefty: A gyermekülésnek külön bekötési szabványpontjai állnak készen a juzer manual szerint. Hátulra a keresztmerevítő miatt csak valami filigrán kivitelezésű babakocsi csusszanhat be.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Lada motorral egy 500 kilós kasztni elég disznó lehet :D - bár akkor már belerakhatnának pl egy bontott Civic motort is háromszor annyi lóval, és kimenne a világűrbe...
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Nem engedtek el szabira, mi? ;-)
:D sajnos tényleg :(
Mennyibe fájt? Majd steamen írd meg, mert elfelejtemm, hogy be kell ide néznem a válaszért.
Well.... f*ck. o.O
Ide is írhatod, engem is érdekel mennyibe fájt :)
Gigabyte Z170-D3H alaplap 38k
Intel i5-6600K proci 75k
Raijintek Themis evo hűtő 11k
2x8GB Crucial DDR4-2133 CL14 ram 33k
Crucial MX200 250GB SSD 30k
Seagate ST300VX000 3TB HDD (7200RPM/64MB) 26k
Asus R9 290 DC2 OC 4GB VGA 87k
XFX TS 550W Bronze táp 20k
Összesen kb 320 rugó volt.
Razer Blackwidow Chroma
rwurl=http://www.orange2u.my/webshaper/pcm/pictures/BW_chroma02.png
Amíg nem ért ide, azt hittem parasztvakítás lesz... hát nem, kibaszott zseniális. Minőségi, minden szempontból, hozzá akkora effektcirkusz, hogy csak ültem és néztem. (16 millió szín, és az alapbeállítás, hogy szép lassan a teljes spektrumon végig megy. Automatikus tejbetök módba rak kb. bárkit sztem.)
// A korábban vett Logitech G710+ előbb ment vissza gariba a törött gombok miatt (simán szétrepednek maguktól), majd a gariból kapott újat azonnal eladtam, mert egy kalap szar. Nagyon sokáig nem veszek semmit, ami Logitech. ("Soha")
>>> A jövő héten pedig überelem Chillert, mert így bő 7 év után beérett a teljes konfig csere ^^
Dispoiler/JBL Charge 2: Ezekben a kis szarokban és sose hittem, amúgy is úgy voltam vele, hogy ez 'cigányhifi' (villamosra meg utcán bömböltetni a szarjukat), szóval teljes körű lenézés.
Múltkor voltam T-ben, kint volt a csaj előtt a pulton, megkértem szólaltassa már meg, amíg nyomtatgatja a szarokat. Rádugta a telefonját... és olyat szólt b+, hogy én jöttem zavarba. Tényleg nagyon meleg pite.
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
Yup, én is így voltam vele és mint írtam, az egyik kollégám hozta magával, hogy míg programoz szóljon neki valami a háttérben. Ugyanez az effekt volt, mondom csavard már fel kicsit, hogy mit érez a cucc. Aztán csöndben ültem és visszapakoltam az állam a helyére...
Egyébiránt, ha beteszed egy sarokba, vagy fal elé még nagyobbat szól, mint pl. az asztal közepén.
Jól kitalálták...
Csak a szelíd madarak vágyakoznak. A többiek repülnek.
Csak az Enter ne lenne ilyen kicsi egy csomó cuccon...
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Kicsit felpimpeltem az otthoni házimozit:
rwurl=http://www.eu.onkyo.com/assets/1/1/6/7/8/671782_d246e91d0c_R976x488.png
rwurl=http://www.paradoxautohifi.hu/img/data/termek/onkyo_skf_4800sks_4800_01_...
Youtube: Csöpi plays - https://goo.gl/pp4Ldr
https://www.youtube.com/watch?v=sgrHDBgxp-A&t=0m18s
Csak a szelíd madarak vágyakoznak. A többiek repülnek.
És milyen erősítőd van, vagy ez aktív rendszer?
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Nice!
Én az elmúlt honapokban ástam bele magamat abba a problémába, hogy új erősítő kéne.... nem volt kellemes. :D
És mire jutottál? Én is gondolkodom a bővítésen. Egy audiofil fickóval akartam megépíttetni, de ő csak sztereóban utazik. Igaz, annak jobb és térbelibb(!?) hangzása volt, mint az általam ismert házimoziknak, habár főleg dzsesszre volt optimalizálva, dübörgős témák nem voltak olyan erőteljesek.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Erősítő: Yamaha HTR-2866
A hangfalak: ONKYO SKF-4800 + SKS 4800 BL
Mélyláda: ONKYO SKW-208 BL
Youtube: Csöpi plays - https://goo.gl/pp4Ldr
Nem vagyok audiofil, és sok audiofil dolgot egyszerűen badarságnak tartok. (lásd 192kHz zene.)
Sajnos nekem nem jó az építhető erősítő, mivel optikai bemenet kell és Dolby Live dekódolás. (Azért, mert ha nincs leválasztva az erősítő a PCtől, hallani magasabb hangerőkön a cicergést.) Azt meg max úgy épít bele, hogy kiveszi egy nem épített belét.
Amibe belefutottam, hogy az 5/7.1-es erősítők számos része csak sztereóban képes leadni a hirdetett teljesítményt. pl 100W*5-nek hirdetett az max 2 csatornán tudja a 100W-ot leadni ténylegesen, azt is csak 1% fölötti torzítással. 5-öt hajtva meg már van, ami csak 20-30W-ot is alig bír. Ismétlem, 5*100W-tal hirdetett erősítő. Ha 200W-ra hirdetnék, nem tekinteném nagy problémának. Kb 200 körül van már olyan, ami meg tudná hajtani rendesen a hangfalaimat egyszerre.
Perpill ezeket néztem:
Pioneer VSX-1130
Sony STR-DN1050
Marantz SR5009
plusz persze vehetek majd egy új mélynyomót is, mert a mostaniba be van építve az az erősítő, amit le akarok cserélni.
Perpill abban maradtam, hogy töltsük fel inkább jobban a malacperselyt, kb fél-egy év múlva újból meglátom, milyen lesz a helyzet. Igazából írtam is erről egy kissé merengős blogbejegyzést augusztusban.
A képen US kiosztás van, nekem UK verzió van, vagyis dupla Enter, van hosszú í, stb. Tehát pont, mint egy magyar.
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
Nah... Tegnap jó napom volt. 3:45-kor keltem, és kevesebb, mint egy órával utána már úton voltunk. Nem nagyon sikerült aludni a kocsiban, de azért így bóbiskolva nem tűnt olyan soknak az út a Svájci határig (a városka, ahova mentünk, nem sokkal előtte található).
Azért akárhogy is, de tudnak ezek a svábok. Mikor az ember síelni megy, azért sok a kopár fa, de most még szinte minden zöld volt. A vidék csodás színekben pompázik, akárhova nézel, egy desktop hátteret látsz, zöld, hullámzó domboldallal, piros csűrrel.
Ezek mind parasztok, vazz.
Persze az ember hiába okosítja ki magát előre, mikor ott van, csak az amatőrt tudja előadni, így pár dolgot nem néztem meg a kocsin, amit elterveztem, de reméljük a legjobbakat. Első gazdi, 106e futott km és végig vezetett szervizkönyv.
A lentebb mellékelt kép még a kocsi hirdetéséből van, de őszintén, a valóságban még szebb a gép, mint ahogy így el lehet képzelni. Pár használatból fakadó tökéletlenség itt-ott van, de amúgy patent állapot.
Nem alkudoztam, bár egy százassal végül mégis kevesebbet fizettem talán. A hivatalban ide-oda küldözgetik az embert, meg fagytam egyet, mikor az irodista néni felkapta az asztalról a vésőt, hogy leszedjen a behozott rendszámtábláról egy matricát. Minden esetre lehetne tanulni tőlük. Nem kértek sokat a papírmunkáért és kb egy óra alatt megvoltunk az ideiglenes rendszámmal.
A kocsival való ismerkedés a próbaút után egy laza kis 9 órás hazavezetésből állt. Képzelhetitek; hajnal kettő volt, mire megérkeztem. A kocsi a vártakhoz képest nem evett sokat a pályán. Elvolt bő 8 lityóval, ami egészen méltányos egy 286 lovas, 3.500 köbcentis motortól.
Mivel vizes volt az út, ha mondjuk a felhajtón csak 4.000-ig forgattam, máris megindult a segge. Az igazi móka mégis akkor jött, mikor Gazdagréten döngettem hajnalban a kihalt utcákon. Előfordulhat, hogy felriadt pár gyermek, mert a gyári kipufogó sem éppen halkan szól.
A 6 fokozatú váltó nagyon pontosan, de keményen jár. Igazi férfi munka kezelni, akárcsak a nehéz kuplungpedált.
A tulaj leültette 3 centivel, így (vagy talán máshogy sem sikerülne) ahogy sejtettem, a garázsba lemenni pont nem tudok :D Már kértem több ajánlatot vasas arcoktól egy fix rámpára, ami kisimítja az elbaxott módon épített lejárót. - illetve a biztonság kedvéért valszeg visszakerülnek a régi rugók is.
Ha valaki tud jó lakatost, vagy maga is foglalkozik ezzel, ne kíméljen (mármint nem úgy mind Ripla, amikor Gonzola volt, és hegesztett volna álmában edző felszerelést)
rwurl=http://s24.postimg.org/bas9fj4at/image.jpg
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Hát, sajnálom, pedig jó sztori volt. El is adod?
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
:DDD
Non serviam
Akkor végül is kár volt izgulni és összeveszni a faterral, mert ez a kérdés megoldódott.
Viszonylag könnyű dolgod lesz, mert ide főleg karosszérialakatosok járnak. Legjobb tippem Monyopara lenne, mert aki flippert tud szerelni, az a Nissanhoz is ért.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Fanki!
Akkor nyáron lesz gyorsulási verseny is! ^^
Dispolier te mivel nevezel?
egy állat
Egyes golf.
Okés. A csajokat én szervezem ^^
egy állat
Na grat hozzá, jó választás ! :) Majd mehetünk gyorsulási versenyre ketten.. :D
Rendesen el lehet benne férni? :D
....Rebel with a cause, outlaw with a lawyer....
....Lófaszt, nehogy már, te vagy a Blade Runner....
Olvastam ilyen parákat előtte neten, hogy nincs benne széltében hely, de őszintén ebben az anno csúcsformában lévő Arnold is el-gépészkedett volna. Két méteres magasságig semmi para ;)
https://www.youtube.com/watch?v=1Dq2lh51G_c
Majd vennem kell valami faxa téli gumikat. Valszeg egy éves használtakat fogok bevásárolni ocoé', ha van jó gumis ismerős, küldhettek kontaktot.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
olyan létezik Magyarországon? :D
....Rebel with a cause, outlaw with a lawyer....
....Lófaszt, nehogy már, te vagy a Blade Runner....
Úgy-úgy.
Tényleg jó két méterig? Kíváncsi lettem. Ha befér a gyerekülés, meg a babakocsi, nekem is kell egy.
CJ, neked is van izomautód? Azt hittem, a négereknek gyárilag nagy.
Létezik amúgy jó gumis, én többet is ismerni vélek.
@Lefty: A gyermekülésnek külön bekötési szabványpontjai állnak készen a juzer manual szerint. Hátulra a keresztmerevítő miatt csak valami filigrán kivitelezésű babakocsi csusszanhat be.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
elkerem havertol a versenytrabit a tuning lada mocival, es johet a verseny :)
Parizer forever.
Lada motorral egy 500 kilós kasztni elég disznó lehet :D - bár akkor már belerakhatnának pl egy bontott Civic motort is háromszor annyi lóval, és kimenne a világűrbe...
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."