Hosszú évek tapasztalata és több cégnél eltöltött év után kiráz a hideg, amikor meghallom, meglátom azt, hogy HR. De nézzük a cég marketingeseit, vezetőit, hogy milyen faszán végezték a munkájukat. Milyen lehet ott a HR? Költői kérdés.
Szédült Simon mondta a cukrásznak a vásáron:
Ide a sütikkel, vagy átkúrom a fejed a palánkon.
When people get too chummy with me I like to call them by the wrong name to let them know I don't really care about them. - Ron Swanson
Egyrészt felettébb örvendetes, hogy ilyen sok hibát javítottak, másrészt szomorú beismerése annak, hogy ezzel bizony még legalább egy évig nem kellett volna előrukkolni.
“Previously we hinted that our next triple-A would be a multiplayer Cyberpunk game, but we have decided to reconsider this plan,” Kiciński says in the video. “Given our new, more systematic and agile approach, instead of primarily focusing on one big online experience or game, we are focusing on bringing online into all of our franchises one day. We are building an online technology that can be seamlessly integrated into development of our future games.”
“CD Projekt Red makes singleplayer, story-driven, triple-A RPGs. That is not changing,” he said. “What is changing is our long-term approach to online. By this, we mean ensuring we are properly prepared to implement online elements in our games where they make sense. We don’t have to go overboard, or lose our singleplayer DNA. We want to take thoughtful steps to build robust online capabilities.”
Mondjuk alapból nem igazán értettem, hogy miért akarnak annyira multit csinálni a Cyberpunk 2077-hez. A Witcher 3 -ból sem hiányzott + cég amúgy a Single élményben csúcs.
- Na akkor most mi lesz? Megadod magad, vagy pedig megnyomom ezt a gombot és kis Stacey-t csak zárt koporsóban lehet majd eltemetni?
- Úgysem mered!
- Ki? Én? A gonosz?" :)
(Bomb Queen)
mert a gta online fossa a pénzt? mi másért? De így, hogy még egy alap single gamet sem bírnak összehozni, merész vállalás lenne egy picit komplexxebb multi. Nem bírnak el vele.
Az alapgondolat érthető volt. Itt van a rengeteg munkából (és nyilván pénzből) elkészített, rendkívüli igényességű játéktér (a város), amit lehetett volna repurpose-olni multiplayer célokra.
A munka fele már el van végezve. A játékosok részéről is szerintem legitim igény, hogy "többet kapjanak" ebből a városból, mert igazából az alapjáték feleannyit sem kezd vele, mint lehetett volna / számítani lehetett volna rá.
De az tény, hogy a problémát leginkább az jelenti, hogy a játék fundamentumai még a single részt is csak neccesen szolgálják ki és rendkívül komoly átalakítás nélkül nem tűnnek alkalmasnak multira.
Hmmm, hát a játékvilág kidolgozottságát (itt most nem interaktivitásról van szó, hanem felépítésbeli / grafikai igényességről, részletességről) még senkitől nem hallottam szidódni, úgyhogy érdekelne =))
Ja hat vegulis sehol nincsenek folyamatosan glitchelo dolgok a mapon, nincs lezarva par terulet amit nem sikerult befejezni veletlen, nincsen tele felkesz epuletekkel, nem esel at a sivatagban a mapon vagy epp akad fel a semmiben a kocsi tok random soha esatobbi esatobbi. Felszinesen nezve nagyon meno csak hat van ott is gond epp eleg.
Yep, Jodának van igaza, még ha rötyögünk is kínjain. Kb mindegyik felemlegetett cuccal találkoztam már én is, és a felszínességgel is egyet tudok érteni. Persze nem feltétlen rögtön az első ámulós órában jön elő. Jah, és még ott van a szarul tervezett utak, a beton terelőkön áthajtó NPC-k, a falon át-glitch-elő liftajtók, az összes utcai kajaárus aki nem árul kaját, (apropó kaják, hát...) stb stb stb stb.
Ha igenyes jatekterrol beszelunk akkor tobbet varnek el annal ami a jatekban jelenleg van. Lehet, hogy grafikailag okes ha rapillantasz, de attol meg...
A bugokat, glitch-eket ki lehet javítani, az általad említett "felszínesség" meg alapvetően jogos lehet, de szerintem multiplayerben pont kevésbé számítana. A single RPG-résznél jobban kiütközik, az igaz - ebből a szempontból érteni vélem, mire gondolsz.
Azért a körülményekhez képest látszik, hogy igyekeznek. Én még szurkolok a fejlesztocsapatnak, a cég többi departmentje meg kapja be a ...
(HR, sales, marketing, pr osztályok)
Manapság van értelme a "befejezett játék" kifejezésnek?
Folyamatos fejlesztés és support kell nekem inkább, mint a NMS vagy épp a Fallout76 esetében is pl. Mindkettőt játszom kisebb-nagyobb kihagyásokkal, és mindig jólesik látni, hogy van update, nem is kevés, illetve, hogy nem hagyták magára a gamet.
Nyilván értem, miért írtad, de akkor is, nem érzem jogosnak, hogy kövezzük a cdpr-t, mikor ez a "félkész" game is jópár órára odaragasztott majdnem mindenkit a monitor elé. Milyen lesz, ha "kész" lesz, vajon? Engem ez jobban izgat perpill, meg a 20+ dlc is.
Manapság van értelme a "befejezett játék" kifejezésnek?
Igen van.
Folyamatos fejlesztés és support kell nekem inkább, mint a NMS vagy épp a Fallout76 esetében is
Szuper, én szeretnék akkor játszani a játékkal amikor megjelenik nem pedig azon rágni a körmöm, hogy ugyan mikor lesz kész és mikor jut el oda a fejlesztés, hogy legyen értelme játszani vele (mint a NMS és a Fallout 76 esetében).
Nyilván értem, miért írtad, de akkor is, nem érzem jogosnak, hogy kövezzük a cdpr-t, mikor ez a "félkész" game is jópár órára odaragasztott majdnem mindenkit a monitor elé.
Csak azért, mert belerak az ember x órát még nem lesz jó játék. Engem is odaragasztott 20 órára a monitor elé, igaz ennek a fele bosszanokás volt kb amiért játszhatatlan volt ez a szar.
Milyen lesz, ha "kész" lesz, vajon?
Nem lesz olyan mint amilyennek reklámozták soha max bugmentes. Hurrá.
Abszolut érthető, sőt jogos is. Én is nagyot csalódtam, de azóta már túl vagyok rajta, elmúlt, lecsengett.
Viszont azt gondolom, hogy még így is az egyik legjobb játék napjainkban, és ez nem a cdpr hibája, sőt.
A kialakult szar helyzetet is egész jól kezelik, mostmár kíváncsi vagyok, végül fel tudnak e nőni a feladathoz, vagy megy a levesbe az egész game, esetleg a stúdió is.
Ráadásul mindenki elorendelte az ismerőseim közül, aki szidja, de refundolni senki sem refundolta, mert azért nem hülyék ők sem, csak sértődöttek. Majd elmúlik. :D
Az. Persze. A fallout 76 meg anthem mellett mi? :D
A kialakult helyzetet is frankon kezelik. Ment a mismasolas, kamuzgatas egy kicsit, suru bocsanatkeres, tologatas. Jaja, faszan van kezelve, bar nyilvan sok mast nem tudnak csinalni.
Ráadásul mindenki elorendelte az ismerőseim közül, aki szidja, de refundolni senki sem refundolta, mert azért nem hülyék ők sem, csak sértődöttek.
En is megvettem es nem refundoltam, kapaszkodj meg, duplan is. Fizikalisan es steamen is. Nem refundoltam, mert beleraktam 20 orat es oszinten szolva pont leszarom. A sertettsegem nem mostanaban fog elmulni. A CDPR szimplan ment a listara a fejlesztok melle akiktol a budos eletben nem fogok venni semmit amig sziklaszilardan ki nem derul, hogy a jatekuk nem egy rakat szar.
Jolvan mind1 igazabol. Ha neked ilyen jatekok jonnek be akkor nincs mit tenni. En inkabb varnek kesz befejezett nem bughalmaz jatekokat amiket lehet is elvezni, mert nem 2 percenkent idegesit fel valami szarral. Van aki a GR: Breakpointot is elvezi pedig az is hulladek kategoria mint jatek.
Hát pedig egyelőre úgy tűnik, jól kezelik a helyzetet. Aztán persze rövidesen kiderül, hogy a mostani bejelentésükből és az átalakításokból mi az öltönyös bullshit és mi valósul meg ténylegesen. Ha megcsinálják, akkor kevesen fognak duzzogni rájuk. Ja, és a CP-t nem kukázzák. Nagyon helyesen.
btw.:A helyzet jól kezelése jelen esetben nyilván nem az, hogy napi 24 órában melóztatják a még ottmaradt dolgozókat ki tudja meddig, hogy mindent javítsanak. Ez idő lesz.
Szédült Simon mondta a cukrásznak a vásáron:
Ide a sütikkel, vagy átkúrom a fejed a palánkon.
When people get too chummy with me I like to call them by the wrong name to let them know I don't really care about them. - Ron Swanson
Hosszú évek tapasztalata és több cégnél eltöltött év után kiráz a hideg, amikor meghallom, meglátom azt, hogy HR. De nézzük a cég marketingeseit, vezetőit, hogy milyen faszán végezték a munkájukat. Milyen lehet ott a HR? Költői kérdés.
Szédült Simon mondta a cukrásznak a vásáron:
Ide a sütikkel, vagy átkúrom a fejed a palánkon.
When people get too chummy with me I like to call them by the wrong name to let them know I don't really care about them. - Ron Swanson
https://www.cyberpunk.net/en/news/37801/patch-1-2-list-of-changes
https://www.cyberpunk.net/en/news/37801/patch-1-2-list-of-changes
Azért ez impozánsan hosszú s nem csak “autókanyarodás”.
Ráadásul írta valamelyik dev Twitteren, hogy ezek csak a fontosabb dolgok a listában :O
Chief Exorcist
Egyrészt felettébb örvendetes, hogy ilyen sok hibát javítottak, másrészt szomorú beismerése annak, hogy ezzel bizony még legalább egy évig nem kellett volna előrukkolni.
Van ez így, AMD Ray Tracing érdekes lesz majd, kiváncsi vagyok a benchmarkokra hisz full psychon-n még 3090-en sincs meg 4K-ban a 60 FPS.
Helyes, még 2-3 ilyen és újra felrakom.
Meg is jelent, lehet tölteni! 33.60 GB PC-n!!!!
A multinak viszont úgy látszik, egyelőre lőttek. :(
https://www.pcgamer.com/cd-projekt-has-decided-to-reconsider-cyberpunk-2...
“Previously we hinted that our next triple-A would be a multiplayer Cyberpunk game, but we have decided to reconsider this plan,” Kiciński says in the video. “Given our new, more systematic and agile approach, instead of primarily focusing on one big online experience or game, we are focusing on bringing online into all of our franchises one day. We are building an online technology that can be seamlessly integrated into development of our future games.”
“CD Projekt Red makes singleplayer, story-driven, triple-A RPGs. That is not changing,” he said. “What is changing is our long-term approach to online. By this, we mean ensuring we are properly prepared to implement online elements in our games where they make sense. We don’t have to go overboard, or lose our singleplayer DNA. We want to take thoughtful steps to build robust online capabilities.”
Chief Exorcist
Mondjuk alapból nem igazán értettem, hogy miért akarnak annyira multit csinálni a Cyberpunk 2077-hez. A Witcher 3 -ból sem hiányzott + cég amúgy a Single élményben csúcs.
- Na akkor most mi lesz? Megadod magad, vagy pedig megnyomom ezt a gombot és kis Stacey-t csak zárt koporsóban lehet majd eltemetni?
- Úgysem mered!
- Ki? Én? A gonosz?" :)
(Bomb Queen)
mert a gta online fossa a pénzt? mi másért? De így, hogy még egy alap single gamet sem bírnak összehozni, merész vállalás lenne egy picit komplexxebb multi. Nem bírnak el vele.
Jah, a napnál is világosabb volt, hogy GTAV online babérjaira akartak törni... csak hát ahogy mondod, még a single player is túl nagy falat volt.
A patch kijavított pár olyan cuccot is, ami nem elérhető az alap játékban, de előbányászható a fájlokból. Pl. működik a láthatatlanítós króm. Dlc?
Az alapgondolat érthető volt. Itt van a rengeteg munkából (és nyilván pénzből) elkészített, rendkívüli igényességű játéktér (a város), amit lehetett volna repurpose-olni multiplayer célokra.
A munka fele már el van végezve. A játékosok részéről is szerintem legitim igény, hogy "többet kapjanak" ebből a városból, mert igazából az alapjáték feleannyit sem kezd vele, mint lehetett volna / számítani lehetett volna rá.
De az tény, hogy a problémát leginkább az jelenti, hogy a játék fundamentumai még a single részt is csak neccesen szolgálják ki és rendkívül komoly átalakítás nélkül nem tűnnek alkalmasnak multira.
Chief Exorcist
Ezzel azert erossen vitaba szallnek...... :D
Hmmm, hát a játékvilág kidolgozottságát (itt most nem interaktivitásról van szó, hanem felépítésbeli / grafikai igényességről, részletességről) még senkitől nem hallottam szidódni, úgyhogy érdekelne =))
Chief Exorcist
Ja hat vegulis sehol nincsenek folyamatosan glitchelo dolgok a mapon, nincs lezarva par terulet amit nem sikerult befejezni veletlen, nincsen tele felkesz epuletekkel, nem esel at a sivatagban a mapon vagy epp akad fel a semmiben a kocsi tok random soha esatobbi esatobbi. Felszinesen nezve nagyon meno csak hat van ott is gond epp eleg.
Bugoknak nem vágom mi köze a témához, de ok.
Chief Exorcist
Nekem ez a peccs javított 4/2 befejezhetetlen küldetést.
Na majd talán a következő rendbeteszi a másik kettőt is.
Yep, Jodának van igaza, még ha rötyögünk is kínjain. Kb mindegyik felemlegetett cuccal találkoztam már én is, és a felszínességgel is egyet tudok érteni. Persze nem feltétlen rögtön az első ámulós órában jön elő. Jah, és még ott van a szarul tervezett utak, a beton terelőkön áthajtó NPC-k, a falon át-glitch-elő liftajtók, az összes utcai kajaárus aki nem árul kaját, (apropó kaják, hát...) stb stb stb stb.
Ha igenyes jatekterrol beszelunk akkor tobbet varnek el annal ami a jatekban jelenleg van. Lehet, hogy grafikailag okes ha rapillantasz, de attol meg...
A bugokat, glitch-eket ki lehet javítani, az általad említett "felszínesség" meg alapvetően jogos lehet, de szerintem multiplayerben pont kevésbé számítana. A single RPG-résznél jobban kiütközik, az igaz - ebből a szempontból érteni vélem, mire gondolsz.
Chief Exorcist
Azért a körülményekhez képest látszik, hogy igyekeznek. Én még szurkolok a fejlesztocsapatnak, a cég többi departmentje meg kapja be a ...
(HR, sales, marketing, pr osztályok)
még a végén befejezik a játékot, mire game of the year lesz az összes dlc-vel év végére és 15 dolcsis lesz.
Manapság van értelme a "befejezett játék" kifejezésnek?
Folyamatos fejlesztés és support kell nekem inkább, mint a NMS vagy épp a Fallout76 esetében is pl. Mindkettőt játszom kisebb-nagyobb kihagyásokkal, és mindig jólesik látni, hogy van update, nem is kevés, illetve, hogy nem hagyták magára a gamet.
Nyilván értem, miért írtad, de akkor is, nem érzem jogosnak, hogy kövezzük a cdpr-t, mikor ez a "félkész" game is jópár órára odaragasztott majdnem mindenkit a monitor elé. Milyen lesz, ha "kész" lesz, vajon? Engem ez jobban izgat perpill, meg a 20+ dlc is.
Igen van.
Szuper, én szeretnék akkor játszani a játékkal amikor megjelenik nem pedig azon rágni a körmöm, hogy ugyan mikor lesz kész és mikor jut el oda a fejlesztés, hogy legyen értelme játszani vele (mint a NMS és a Fallout 76 esetében).
Csak azért, mert belerak az ember x órát még nem lesz jó játék. Engem is odaragasztott 20 órára a monitor elé, igaz ennek a fele bosszanokás volt kb amiért játszhatatlan volt ez a szar.
Nem lesz olyan mint amilyennek reklámozták soha max bugmentes. Hurrá.
Abszolut érthető, sőt jogos is. Én is nagyot csalódtam, de azóta már túl vagyok rajta, elmúlt, lecsengett.
Viszont azt gondolom, hogy még így is az egyik legjobb játék napjainkban, és ez nem a cdpr hibája, sőt.
A kialakult szar helyzetet is egész jól kezelik, mostmár kíváncsi vagyok, végül fel tudnak e nőni a feladathoz, vagy megy a levesbe az egész game, esetleg a stúdió is.
Ráadásul mindenki elorendelte az ismerőseim közül, aki szidja, de refundolni senki sem refundolta, mert azért nem hülyék ők sem, csak sértődöttek. Majd elmúlik. :D
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Az. Persze. A fallout 76 meg anthem mellett mi? :D
A kialakult helyzetet is frankon kezelik. Ment a mismasolas, kamuzgatas egy kicsit, suru bocsanatkeres, tologatas. Jaja, faszan van kezelve, bar nyilvan sok mast nem tudnak csinalni.
En is megvettem es nem refundoltam, kapaszkodj meg, duplan is. Fizikalisan es steamen is. Nem refundoltam, mert beleraktam 20 orat es oszinten szolva pont leszarom. A sertettsegem nem mostanaban fog elmulni. A CDPR szimplan ment a listara a fejlesztok melle akiktol a budos eletben nem fogok venni semmit amig sziklaszilardan ki nem derul, hogy a jatekuk nem egy rakat szar.
Jolvan mind1 igazabol. Ha neked ilyen jatekok jonnek be akkor nincs mit tenni. En inkabb varnek kesz befejezett nem bughalmaz jatekokat amiket lehet is elvezni, mert nem 2 percenkent idegesit fel valami szarral. Van aki a GR: Breakpointot is elvezi pedig az is hulladek kategoria mint jatek.
Hát pedig egyelőre úgy tűnik, jól kezelik a helyzetet. Aztán persze rövidesen kiderül, hogy a mostani bejelentésükből és az átalakításokból mi az öltönyös bullshit és mi valósul meg ténylegesen. Ha megcsinálják, akkor kevesen fognak duzzogni rájuk. Ja, és a CP-t nem kukázzák. Nagyon helyesen.
btw.:A helyzet jól kezelése jelen esetben nyilván nem az, hogy napi 24 órában melóztatják a még ottmaradt dolgozókat ki tudja meddig, hogy mindent javítsanak. Ez idő lesz.
Szédült Simon mondta a cukrásznak a vásáron:
Ide a sütikkel, vagy átkúrom a fejed a palánkon.
When people get too chummy with me I like to call them by the wrong name to let them know I don't really care about them. - Ron Swanson
Pedzegetik ittott, hogy a multiplayer mód nem biztos, hogy megjelenik..
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök