valószínűleg a negatív vádaskodó, spekuláló közvélemény is sokat dobhat a hangulatukon...
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
Az változott bármit is? Nem hinném. Jött a nagy duma releasekor, hogy na majd a nagy patchek januárban meg februárban aztán itt állunk március végén (kb) és a játék ugyanakkora foshalom, de mostmár majd állíthatod milyen érzékenységgel forduljon az autó, meg ha beakadsz egy pálya elembe akkor le tudod pattintani. :D Hát... Nem mondom, hurrá, fixelnek valamit, de baromi nagy vicc az egész.
Viszont ahogy mondod, ha fixelve lesz az összes ilyen elbaszott bugos dolog a játékban sajnos akkor se lesz az amivel meg lett vezetve mindenki.
Ez továbbra is tény hogy rengeteg mindent sokkal sokkal jobban s prevgen verziókat pedig ki se kellett volna adják. Viszont Witcher 3 esetében is grafikai meg méretbeli feature csökkenés volt bőven trailer és release között. De azt már mindenki elfelejti hisz két iszonyat jó kieggel mai napig játszik vele az ember. Most végre adtak valami hangulatos konkrétumokat hogy mind kalapálnak éppen és teljesen jó az irány. Én is belefutottam 1-2 game breaking bugba s csak reload segített, de jelenleg továbbra is parlagon hever a játék legalább az 1.2-ig jelenleg s bevallom őszintén a történet se fogott meg meg így 12+ óránál de nem is tartok sehol se (most voltam csak a Clouds dollhouseban). Azért az is irreális kicsit hogy egy ekkora cybersec incidens után megváltsák a világot, pláne hogy előtte se hitte senki hisz ahogy te is írtad hatalmas a negatív előítélet jelenleg feléjük. Ezért is mondtam hogy jobb vagy te ennél mint egy szimpla autó kanyarodós rant! :)
Nem felejtette el senki a Witcher 3 körüli sirámokat csak épp az a különbség, hogy ami ott volt köszönőviszonyban se volt léptékben ahhoz mint amit itt sikerült összehozni.
A történetben sehol nem tartaszhoz, meg annyit tennék hozzá, hogy sacckábé a felénél vagy.
Azért az is irreális kicsit hogy egy ekkora cybersec incidens után megváltsák a világot
Incidens ide vagy oda, de őszintén szólva látva mi lett a játékból reálisan nézve irreális elvárni, hogy bármikor olyan legyen ez mint amit ígértek főleg amikor ilyenek mennek, hogy "bezzeg a witcher 3" meg "ez is teljesen jó és élvezem" meg "tudsz te ennél jobbat" vagy akár "stfu csak szar a géped azért nem tetszik" és társai szóval a hangos emberek mellé ott van a cinikus hurrogó hurrogás is. :D
Gonosz leszek, de én jobban tudnám értékelni ha elengednék ezt a katasztrófát úgy ahogy van (Anthem, valaki?) és továbblépnének, mert ebből soha nem lesz az amit eredetileg akartak volna csinálni.
Akármennyire is szimpi volt a CDPR a Witcher3-al, a tények attól tények maradnak, ment a renomé a levesbe a CP2077-el. Valószínűleg mégegyszer ezt a hibát nem követik el, hogy marketingre több zseton megy, mint minőségre. Kérdés, hogy a beénekelt multi verzióval mi lesz. Nem hinném, hogy egy GTA5-nek komoly alternatívája lehetne a közeljövőben, amihez gyakran hasonlítgatják. (Bár ugye a CP2077 RPG, a GTA5 meg inkább sima akciójáték)
Én még mindig azt mondom, hogy sajnálnám, ha pár öltönyös (akiket gondolom nem rúgtak ki) miatt nem vinnék tovább a játékot. A rossz renumét mindig helyre lehet hozni. Mondjuk az is elég irreális elvárás, hogy pár hónap alatt megváltja a világot egy kb. negyed lángon működő cég. Elég lol...:DD Hisz a játékot a nemrég még gőzerővel, éjt nappallá téve güriző cégnek még legjobb esetben is min. 1 teljes évig nem lett volna szabad kiadnia. Csak hát ment a sírás, hogy mikor jön már és hát az öltönyös marketing mindig azt mondja, amit a síró net hallani akar. És pár öltönyös egy meetingen eldöntötte, hogy kiadják. Na, őket kéne kirúgni a g*cibe. A rendszeres státusz meetingek miatt tökéletesen tisztában voltak vele, hogy milyen állapotban van a játék. De persze nem ők lépegetnek ki, hanem a melósok. Tikipus.
Szóval amikor elkezdhet végre gőzerővel dolgozni a cég -ha lesz ilyen-, akkor min. még egy év kéne nekik.
Szédült Simon mondta a cukrásznak a vásáron:
Ide a sütikkel, vagy átkúrom a fejed a palánkon.
When people get too chummy with me I like to call them by the wrong name to let them know I don't really care about them. - Ron Swanson
Csakhogy egy év múlva valószínűleg már senki nem fog emlékezni a CP 2077-re, vagy ha igen akkor a bugokra és a soha nem látott refundra prevgen konzolokon, meg hogy mennyire downgradelve lett a kezdeti featurelista, és hogy elbukott még a GTA5 ellen is. Bár lehet, hogy van még comeback a CP2077-nek, de nagyon nem fogadnék rá.
remélem az új fícsörök mellett párszáz bugfix is lesz az 1.2-ben. bár jó lenne még egy megfizethető RTX kártya is mellé :D
amúgy ennyi erővel githubra is kitehetnék a forrást, hátha gyorsabban menne a fix.
Az viszonylag egyértelmű, hogy ebből sosem lesz az a játék, amivel hitegettek / illetve amit a marketing nyomott. Így tehát pl. Jodának ez ebben az értelemben sosem lesz jó játék, de szerintem ezt el is kell engedni.
Abban a dimenzióban érdemes a játék jövőjéről beszélni, ami a realitás. Márpedig azért a stuff ebben a formájában is egészen biztosan tetszett nagyon sok embernek, és továbbra sem hinném, hogy ne lehetne a megfelelő fixekkel, illetve később komoly új tartalmakkal, valamint egy kvázi-újrakiadással visszarántani a süllyesztőből.
Én mondjuk abban is követném a No Man's Sky útját, hogy teljesen kussban lennék, szerintem ez a patch felszopás se kellett volna. Csendben lenni, kiadni valamit, dolgozni tovább, csendben lenni, kiadni valamit, és így tovább, amíg el nem érünk oda, hogy a Cyberpunk 2077 újra egy pozitív dologként él az emberek fejében - amikor már arról beszélnek, hogy lám, hogy kikupálódott, milyen faszán néz ki next-gen konzolokon, milyen zsír az az új nagy DLC.... akkor talán már megint lehet aktívabban kommunikálni.
No man's skyt sikerült a fejlesztőknek gatyába rázni, pedig az is legendásan rosszul startolt, az igaz. De ellenpéldának meg ott az Anthem. Simán lehet, hogy tévedek egyébként, majd kiderül.
Mondjuk jobban beleondolva a NMS-t mondhatni indie csapat csinálta, gondolom azért feküdtek neki utólag,mert ebből jött a fobb bevétel nekik. AA\ AAA cégeknél meg simán benne van, hogy ha szar, úgy hagyják.
Én a CP esetében valahol a kettő közé fogom tippelni. Gatyába rázzák a játékot, de inkább a következő projektre koncentrálnak majd (W4?)
Vagy ha megpróbálják is kijavítani, nem lesz különösebb hatása a játékosbázisra, népszerűségre, mint az Anthem esetében. Amit azért elvileg kalapálgattak még, de nem hozta az eredményeket.
:( Azért valamilyen szinten sajnálatos hogy ilyen mély negatív sebet ejtett benned. Bevallom őszintén én sem estem még mindig seggre a játéktól grafot eltekintve, de nekem nem is voltak ekkora elvárásaim mint amik kihallatszanak tőled pedig ugyanúgy előrendeltem (igaz csak a végén). Továbbra is thumb rule hogy a hypevonatra felülni "elvárás menedzsment nélkül" az igazi tökönlövés, bármelyikünkkel megesik. Kizárt hogy ilyen "hamar" elengednék az egészet, szerintem lesz itt kontent bőven dögivel még.
Egy single játékot akármikor elő lehet venni, egy olyan multi játékot, meg mint az Athem hiába kalapálgatnak, ha nincs tömegbázisa. Én nem nem engedtem el a CP2077-et, év végére talán már teljesen élvezhető lesz.
Esély akár lehet arra is, hogy kikalapálják, hogy a multi verzóra ne egy bughalmaz legyen a Single része, bár szerintem az eladások nagyrésze már megvolt. Ha multi része kihagyhatatlan lesz akkor még van esély további eladásokra szerintem.
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
Még bízok abban, hogy inkább ráfekszenek a single bugok javítására, és utána multiznak - így (mint ahogy Attila mondja) majd év végén már elő/meg lehet venni érdemben.
Mi voltunk azok, a Vándorok.// Kik sohasem nyugszanak. / Kik sohasem haltak meg. / Kik sohasem éltek.
Zawadzki joined CD Projekt Red as a QA tester. He worked on The Witcher 3: Wild Hunt and its expansions Hearts of Stone and Blood and Wine. Then, he became Junior Gameplay Designer in 2016 on Cyberpunk 2077. Zawadzki then acted as RPG Coordinator and eventually became the game's Senior Gameplay Designer in March 2020.
Azért szép karrier, még ha CP-n is volt... bár azért az, hogy kiadás előtt kicsit több, mint fél évvel lett csak senior, illetve kiadás után fél évvel lelép, pár HR-esnek azt mutathatja, hogy nem bírta a strapát. Mondjuk nem csodálom, valszleg kapott eleget.
Abszoltút! Sajnálom is a srácot hiszen csomó mindent elérhetett volna, de biztos kapta az ívet a keserű játékosoktól is. Valószínű sokminden összejöhetett neki s ne felejtsük el a crunchingot is release előtt... Ezt amúgy mindenki elfelejti vagy félvállra veszi amúgy hogy "szar" a játék (bármilyen) stb. meg miért nem jelenik már meg, miért kell halasztani megint... közben pedig emberszámba se veszik a projektteam-et és heti 120 órákat dolgoznak akár. Fasza lenne ha játékfeljesztésben is minden cégnél lennének erős HR-es biztosítékok hogy ne égjenek ki az emberek...
https://www.cyberpunk.net/en/news/37768/whats-new-in-night-city-patch-1-...
Na, legalább.
Ugyanakkor ha Wojtek a cspatban van, nagy baj nem érheti őket :-)
rwurl=https://i.imgur.com/OEYrMSI.jpg
amikor a CDP-nél rájöttek, hogy meghekkelték őket :D
rwurl=https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/apN58Qp_460svav1.mp4
A nyelvi beállítások megmaradnak már, vagy még mindig elfelejti a játék? :)
Amennyire hallom, elég szar a hangulat a CDPR-nél, télleg brutál gondokat okozott security oldalon a hack, lassan megy a meló, kilépegetnek emberek :(
valószínűleg a negatív vádaskodó, spekuláló közvélemény is sokat dobhat a hangulatukon...
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
Nem csodálom. Olyan emberek szívtak megint, akik nem tehetnek semmiről. Bár sejtem, hogy nulla az esélye, de remélem, egyszer elkapják a társaságot.
Szédült Simon mondta a cukrásznak a vásáron:
Ide a sütikkel, vagy átkúrom a fejed a palánkon.
When people get too chummy with me I like to call them by the wrong name to let them know I don't really care about them. - Ron Swanson
Egesz biztos vagyok benne, hogy a kanyarodas erzekenysege kiemelkedo helyen volt mindenki problema listajan. Alibi patchnek tokeletes.
Plz, jobb vagy te ennél. Eddig az volt a baj hogy kuss van meg feature hiány meg becsaptak mindenkit stb.
Az változott bármit is? Nem hinném. Jött a nagy duma releasekor, hogy na majd a nagy patchek januárban meg februárban aztán itt állunk március végén (kb) és a játék ugyanakkora foshalom, de mostmár majd állíthatod milyen érzékenységgel forduljon az autó, meg ha beakadsz egy pálya elembe akkor le tudod pattintani. :D Hát... Nem mondom, hurrá, fixelnek valamit, de baromi nagy vicc az egész.
Viszont ahogy mondod, ha fixelve lesz az összes ilyen elbaszott bugos dolog a játékban sajnos akkor se lesz az amivel meg lett vezetve mindenki.
Ez továbbra is tény hogy rengeteg mindent sokkal sokkal jobban s prevgen verziókat pedig ki se kellett volna adják. Viszont Witcher 3 esetében is grafikai meg méretbeli feature csökkenés volt bőven trailer és release között. De azt már mindenki elfelejti hisz két iszonyat jó kieggel mai napig játszik vele az ember. Most végre adtak valami hangulatos konkrétumokat hogy mind kalapálnak éppen és teljesen jó az irány. Én is belefutottam 1-2 game breaking bugba s csak reload segített, de jelenleg továbbra is parlagon hever a játék legalább az 1.2-ig jelenleg s bevallom őszintén a történet se fogott meg meg így 12+ óránál de nem is tartok sehol se (most voltam csak a Clouds dollhouseban). Azért az is irreális kicsit hogy egy ekkora cybersec incidens után megváltsák a világot, pláne hogy előtte se hitte senki hisz ahogy te is írtad hatalmas a negatív előítélet jelenleg feléjük. Ezért is mondtam hogy jobb vagy te ennél mint egy szimpla autó kanyarodós rant! :)
Nem felejtette el senki a Witcher 3 körüli sirámokat csak épp az a különbség, hogy ami ott volt köszönőviszonyban se volt léptékben ahhoz mint amit itt sikerült összehozni.
A történetben sehol nem tartaszhoz, meg annyit tennék hozzá, hogy sacckábé a felénél vagy.
Incidens ide vagy oda, de őszintén szólva látva mi lett a játékból reálisan nézve irreális elvárni, hogy bármikor olyan legyen ez mint amit ígértek főleg amikor ilyenek mennek, hogy "bezzeg a witcher 3" meg "ez is teljesen jó és élvezem" meg "tudsz te ennél jobbat" vagy akár "stfu csak szar a géped azért nem tetszik" és társai szóval a hangos emberek mellé ott van a cinikus hurrogó hurrogás is. :D
Gonosz leszek, de én jobban tudnám értékelni ha elengednék ezt a katasztrófát úgy ahogy van (Anthem, valaki?) és továbblépnének, mert ebből soha nem lesz az amit eredetileg akartak volna csinálni.
Akármennyire is szimpi volt a CDPR a Witcher3-al, a tények attól tények maradnak, ment a renomé a levesbe a CP2077-el. Valószínűleg mégegyszer ezt a hibát nem követik el, hogy marketingre több zseton megy, mint minőségre. Kérdés, hogy a beénekelt multi verzióval mi lesz. Nem hinném, hogy egy GTA5-nek komoly alternatívája lehetne a közeljövőben, amihez gyakran hasonlítgatják. (Bár ugye a CP2077 RPG, a GTA5 meg inkább sima akciójáték)
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Én még mindig azt mondom, hogy sajnálnám, ha pár öltönyös (akiket gondolom nem rúgtak ki) miatt nem vinnék tovább a játékot. A rossz renumét mindig helyre lehet hozni. Mondjuk az is elég irreális elvárás, hogy pár hónap alatt megváltja a világot egy kb. negyed lángon működő cég. Elég lol...:DD Hisz a játékot a nemrég még gőzerővel, éjt nappallá téve güriző cégnek még legjobb esetben is min. 1 teljes évig nem lett volna szabad kiadnia. Csak hát ment a sírás, hogy mikor jön már és hát az öltönyös marketing mindig azt mondja, amit a síró net hallani akar. És pár öltönyös egy meetingen eldöntötte, hogy kiadják. Na, őket kéne kirúgni a g*cibe. A rendszeres státusz meetingek miatt tökéletesen tisztában voltak vele, hogy milyen állapotban van a játék. De persze nem ők lépegetnek ki, hanem a melósok. Tikipus.
Szóval amikor elkezdhet végre gőzerővel dolgozni a cég -ha lesz ilyen-, akkor min. még egy év kéne nekik.
Szédült Simon mondta a cukrásznak a vásáron:
Ide a sütikkel, vagy átkúrom a fejed a palánkon.
When people get too chummy with me I like to call them by the wrong name to let them know I don't really care about them. - Ron Swanson
Csakhogy egy év múlva valószínűleg már senki nem fog emlékezni a CP 2077-re, vagy ha igen akkor a bugokra és a soha nem látott refundra prevgen konzolokon, meg hogy mennyire downgradelve lett a kezdeti featurelista, és hogy elbukott még a GTA5 ellen is. Bár lehet, hogy van még comeback a CP2077-nek, de nagyon nem fogadnék rá.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Ööö... No Man's sky? Nézd meg mennyire felejtették el. Pedig az sokkal szarabb állapotban volt kiadásakor mint a CP.
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
remélem az új fícsörök mellett párszáz bugfix is lesz az 1.2-ben. bár jó lenne még egy megfizethető RTX kártya is mellé :D
amúgy ennyi erővel githubra is kitehetnék a forrást, hátha gyorsabban menne a fix.
Az viszonylag egyértelmű, hogy ebből sosem lesz az a játék, amivel hitegettek / illetve amit a marketing nyomott. Így tehát pl. Jodának ez ebben az értelemben sosem lesz jó játék, de szerintem ezt el is kell engedni.
Abban a dimenzióban érdemes a játék jövőjéről beszélni, ami a realitás. Márpedig azért a stuff ebben a formájában is egészen biztosan tetszett nagyon sok embernek, és továbbra sem hinném, hogy ne lehetne a megfelelő fixekkel, illetve később komoly új tartalmakkal, valamint egy kvázi-újrakiadással visszarántani a süllyesztőből.
Én mondjuk abban is követném a No Man's Sky útját, hogy teljesen kussban lennék, szerintem ez a patch felszopás se kellett volna. Csendben lenni, kiadni valamit, dolgozni tovább, csendben lenni, kiadni valamit, és így tovább, amíg el nem érünk oda, hogy a Cyberpunk 2077 újra egy pozitív dologként él az emberek fejében - amikor már arról beszélnek, hogy lám, hogy kikupálódott, milyen faszán néz ki next-gen konzolokon, milyen zsír az az új nagy DLC.... akkor talán már megint lehet aktívabban kommunikálni.
Chief Exorcist
No man's skyt sikerült a fejlesztőknek gatyába rázni, pedig az is legendásan rosszul startolt, az igaz. De ellenpéldának meg ott az Anthem. Simán lehet, hogy tévedek egyébként, majd kiderül.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Mondjuk jobban beleondolva a NMS-t mondhatni indie csapat csinálta, gondolom azért feküdtek neki utólag,mert ebből jött a fobb bevétel nekik. AA\ AAA cégeknél meg simán benne van, hogy ha szar, úgy hagyják.
Én a CP esetében valahol a kettő közé fogom tippelni. Gatyába rázzák a játékot, de inkább a következő projektre koncentrálnak majd (W4?)
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
Vagy ha megpróbálják is kijavítani, nem lesz különösebb hatása a játékosbázisra, népszerűségre, mint az Anthem esetében. Amit azért elvileg kalapálgattak még, de nem hozta az eredményeket.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
:( Azért valamilyen szinten sajnálatos hogy ilyen mély negatív sebet ejtett benned. Bevallom őszintén én sem estem még mindig seggre a játéktól grafot eltekintve, de nekem nem is voltak ekkora elvárásaim mint amik kihallatszanak tőled pedig ugyanúgy előrendeltem (igaz csak a végén). Továbbra is thumb rule hogy a hypevonatra felülni "elvárás menedzsment nélkül" az igazi tökönlövés, bármelyikünkkel megesik. Kizárt hogy ilyen "hamar" elengednék az egészet, szerintem lesz itt kontent bőven dögivel még.
Egy single játékot akármikor elő lehet venni, egy olyan multi játékot, meg mint az Athem hiába kalapálgatnak, ha nincs tömegbázisa. Én nem nem engedtem el a CP2077-et, év végére talán már teljesen élvezhető lesz.
Esély akár lehet arra is, hogy kikalapálják, hogy a multi verzóra ne egy bughalmaz legyen a Single része, bár szerintem az eladások nagyrésze már megvolt. Ha multi része kihagyhatatlan lesz akkor még van esély további eladásokra szerintem.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
GOG boltban most csak 48 € a játék!
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
Még bízok abban, hogy inkább ráfekszenek a single bugok javítására, és utána multiznak - így (mint ahogy Attila mondja) majd év végén már elő/meg lehet venni érdemben.
Mi voltunk azok, a Vándorok.// Kik sohasem nyugszanak. / Kik sohasem haltak meg. / Kik sohasem éltek.
Lead Gameplay Designer Andrzej Zawadzki Leaves CD Projekt Red
https://80.lv/articles/lead-gameplay-designer-andrzej-zawadzki-leaves-cd...
Choose your next words with excpetional care!
Azért szép karrier, még ha CP-n is volt... bár azért az, hogy kiadás előtt kicsit több, mint fél évvel lett csak senior, illetve kiadás után fél évvel lelép, pár HR-esnek azt mutathatja, hogy nem bírta a strapát. Mondjuk nem csodálom, valszleg kapott eleget.
Abszoltút! Sajnálom is a srácot hiszen csomó mindent elérhetett volna, de biztos kapta az ívet a keserű játékosoktól is. Valószínű sokminden összejöhetett neki s ne felejtsük el a crunchingot is release előtt... Ezt amúgy mindenki elfelejti vagy félvállra veszi amúgy hogy "szar" a játék (bármilyen) stb. meg miért nem jelenik már meg, miért kell halasztani megint... közben pedig emberszámba se veszik a projektteam-et és heti 120 órákat dolgoznak akár. Fasza lenne ha játékfeljesztésben is minden cégnél lennének erős HR-es biztosítékok hogy ne égjenek ki az emberek...