Jelenlegi hely

A japán horror-atyaúristen is dolgozott a Silent Hillsen

Utolsó bejegyzés

A japán horror-atyaúristen is dolgozott a Silent Hillsen

Guillermo del Toro folyamatosan osztja meg Twitterén az újabbnál újabb részleteket a törölt Silent Hillsről, ezzel pedig rajongók millióinak okoz szomorúságot. Most éppen arról lebbentette fel a fátylat a mexikói horrorpápa, hogy Ito Junji is dolgozott a projekten.

Vessetek egy pillantást Ito gyönyörűen felkavaró képeire, amelyek üzenete egyértelmű: az úriember tökéletes választás lett volna egy Silent Hill epizódhoz.

Szerkesztette: Doom - 2015 szep 28


Gugliba a nevét beírva sokkal durvább képeket is lehet találni. Nem semmi a csóka!



Nem sok konami játékkal volt dolgom, de a jelentőségüket elismerem, így ez a kép alakult ki bennem: ahelyett, hogy kivonultak volna a keményvonalas játékpiacról egy vágatlan MGS-el és talán a legjobb Silent Hill-el ilyen szégyenletesen hátrálnak ki. Mégha minimális veszteséget is okozott volna legalább a respect megmarad (ami szerintem szintén érték egy cégben).



Mikor Del Toro neve felbukkan valahol, két dolog jöhet szóba kizárólag: már megint kiszállt valamiből, vagy olyan projekthez volt köze, amit lelőttek.

Szédült Simon mondta a cukrásznak a vásáron:
Ide a sütikkel, vagy átkúrom a fejed a palánkon.

When people get too chummy with me I like to call them by the wrong name to let them know I don't really care about them. - Ron Swanson


KMZ képe
KMZ

Az Uzumaki fasza nagyon, de a Gyo - annak ellenére hogy nevetséges a sztori meg a végén már tényleg vállalhatatlan - volt egyedül képes arra hogy fekete-fehér rajzokat nézve a monitoron néha hátra-hátra pillantsak hogy minden rendben-e :)

Ember nem irányíthatja sorsomat; semmiképp sem olyan, aki szélirányból támad és bűzlik a fokhagymától



mi a faszért nem kickstarterezik össze a játékot?
lehet még jobb is lenne, ha nem ütné bele az orrát mindenbe valami hülye kiadó

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Ennek milliónyi oka lehet - én most kapásból csak azt hoznám fel, hogy a stábban ott lenne Kojima, Del Toro, Norman Reedus meg Ito Junji is, és mi is az eddigi Kickstarteres videojátékrekord? 6,5 millió dollár?

"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Árulnak majd hozzá spéci démokonat 100 dollárokért, és felkúszhat akár 90 millió környékére is. Reális modell egy horrorjátékhoz. Ahogy a Shenmue 3-é is a földön jár.

Sors bona, nihil aliud.



Vajon Kojima képes lenne-e egyáltalán nem hiperprodukciókban gondolkodni?

ibi amentia latet



Allison Road-nak hívják, a PT Demo által inspirált horrorjáték, nekem ígéretesnek tűnik, egész jól haladnak a kalapozásal is. A végefelé én is be fogok tolni rá egy digital console editionre valót.

https://www.kickstarter.com/projects/allisonroad/allison-road-first-person-next-gen-survival-horror?ref=nav_search

Érdemes megnézni a "gameplay" videót, ahol bemutatják a hangulatot, tényleg tiszta PT, ha ezt tudják tartani, örülni fogok (vagy összeszarni magam, mint a PT-n, nem is tudom, miért adok külön pénzt arra, hogy megálljon a szívem, meg kényelmetlenül érezzem magam otthon napokig, sose bírtam a horrorjátékokat. :D)

- I don't think you should drink that. It looks bad for you. - Nonsense. It makes me feel great. Smarter. More aggressive. It feels like I could... Like I could... TAKE ON THE WORLD!



a nagy nevek nagy pénzeket hozhatnak. erre én is simán befizetnék egy rendesebb összeget

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Megértem, de Kojima nyolcvanmilliós (ki tudja, ebben mennyi ment el a Fox motorra, meg mennyi a felvett dalokra, amik nem kerültek be, meg még ezer más szir-szarra, ami a maximalizmusa miatt van) projektnél tart az MGS 5-tel, egy több éven keresztül elhúzódó - és a mai napig nem tudni, hová tartó - Chris Roberts féle kalapozást leszámítva (erre utalt Zoo, amikor a dolláráras démonokat hozta fel, nekik is ilyen borzalmas trükkökkel ment, aztán vagy igaz, amit állítanak, vagy nem) totálisan esélytelen egy normális, AAA büdzsé. Már az eddigiekből kiindulva - minden KS mögött állt nagy név, aztán tényleg az E3-on, nagy színpadon beharangozott Shenmue 3 jutott hat és félig.

Reálisan ezzel a stábbal felmérhetetlen, meddig menne egy rétegjáték, az meg még inkább, hogy mennyibe kerülne, de van egy sanda gyanúm, hogy PR nélkül sem állnánk meg 50 alatt - annyi meg esélytelen KS-en.

"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling



50? Ugyanmá', survival horror ez, nem blockbuster. Ha lehántod róla Norman Reedust (akire egyébként költséghatékonysági szempontból kurvára nincs szükség egy ilyen játékban) meg a Fox engine-t, a helyére meg berakod xy közepesen ismert szinkronszínészt, aki kevésért is elvállalja (mondjuk pont most akarnak sztrájkolni, szóval gyorsan, Kojima! :D), de ugyanolyan jó + pl. az UE4-et, ami szintén frankó, de olcsó is és nem a Konami gennyes kezei alatt van. Ha tudnak bánni a pénzzel, akkor egy 10-esből megvan tokkal-vonóval-Yamaokával: 5-öt akármelyik kiadó szívesen belerak, még 5-öt meg bármelyik Kickstarter összeszed ilyen nevekkel.

Egyébként meg a horror eredendően olcsó egy műfaj, szóval senki sem várná el Kojimától az MGS V féle, egyébként is minden egyes alkalommal rohadtul erőltetett "magnum opus best game ever AAA" kitűzőket. "Csak" egy baromi jó játékot kéne összehozni, és én szívesen megnézném, ahogyan megpróbálják, és ha minden kötél szakad, össze lehet szedni a legprofibb pacsinkósokat Japánban, hátha "beszáll" a Konami is. :D

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Kétlem, hogy ma 10 millióból egy Del Toro és egy Kojima tudna videojátékot fejleszteni, horror ide vagy oda. Az Evil Within költsége nagyjából 20-25 millió dollár volt ("kevesebb, mint harminc"), házon belüli motorral, "egy" valamire való névvel - Mikami -, relatív noname szinkronszínészekkel. Mikami ráadásul ugye nem feltétlenül döbben meg azon, ha nem kap gigaköltségvetést, legalábbis a RE4 kapcsán is számtalan pletyka volt arról, hogy a költségvetés nagy részét egy másik stáb és szakember égette el a RE1 klónra - kísértet és zombijárta ház, még trailer is volt belőle - aztán a maradékból kellett kihozni valamit.

"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling



akkor kojimától már nem leszek játék sosetöbbé?

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Lesznek, de nem hiszem, hogy elmegy kapálni Kickstarterre egy saját stúdióval, hogy aztán 10 milliós büdzséből álljon neki játékokat fejleszteni. Sokkal reálisabb forgatókönyv, hogy csatlakozik valami nagy stúdióhoz\kiadóhoz, aztán az első játékánál kiderül, hogy mennyire rentábilis a neve, ha nem a Metal Gear Solid előtt szerepel.

"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling



hanem Hills of the Silent előtt :D

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



A "tudna-e?" tényleg jó kérdés, de én ezzel úgy vagyok, hogy Kojima veterán játékfejlesztő, szóval szerintem alap, hogy tudna, ahogyan egy Ken Levine is valószínűleg szépen meglesz kisebb volumenben a nagy költségvetésű Bioshockok után. Ha összeadom az MGS 5-öt, a Fox Engine-t meg a Silent Hillt, akkor tuti, hogy a Silent Hills eredeti koncepciója valami megalomán, Arkham City-sen / Knightosan kompakt "sandbox" cucc lett volna, ami biztosan nem jönne össze, de azért szvsz manapság egy SH2 szintű dolgot garasoskodással be lehetne húzni 10 milcsiből.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



brianaspirin írta: akkor kojimától már nem leszek játék sosetöbbé?

Te ilyen digitális-korunkbeli antipinokkió-wannabe vagy?

ibi amentia latet



Nem, a jó kérdés inkább az, hogy akarna-e, a válaszom pedig - saccolva arra, hogy jó eséllyel nem egy és nem kettő ajánlatot kapott már - valószínűleg nem. Minek nyomorogjon, ha van esélye normális büdzsével alkotni valamit?

Ken Levine meg több okból sem jó példa: egyrészt ő is megtanulta, hogyan kell bánni a büdzsével - rengeteg stúdiót és ígéretes projektet látott összeomlani a BioShockok előtt, Kojima meg nagyjából a kilencvenes évek közepe óta kis túlzással azt csinált a Konaminál, amit akart, és annyiból, amennyit akart - másrészt az első BioShock is csak módjával volt "nagy költségvetésű", a körülmények tették azzá (hosszú fejlesztési idő, koncepció és platformváltások sorozata), ráadásul már ekkor is kiderült, hogy borzalmasan rosszul viseli ő is, meg a stúdió is a blockbusterekkel járó stresszt, nem hiába döntött úgy a tényleg minden értelemben szürreális összegből kikovácsolt Infinite után, hogy inkább elmegy kísérletezni tizenöt fővel. Harmadrészt én azért megvárnám, mekkorát fog szólni az új cím, mielőtt kijelentem, hogy megy ez neki*.

*Persze remélem, hogy fog.

"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling



A Spirál egyik legbetegebb dolog amihez valaha szerencsém volt. Ott nem is a horror a lényeg benne, hanem a normális emberitől totál eltérő nézőpontok, agyament őrült ötletek és történések, meg azokra adott reakciók. Pont jól állnának az ötletei egy Silent Hill játékban.



Igen, én is az akarásban kételkedem Kojimánál: biztosan betolja a pénzes bőröndöt egy Ubisoft, ő meg mehet vissza megalománkodni, szóval ja, játszunk itt a soha meg nem valósuló gondolattal igazából.

Levine-Kojimás párhuzamhoz: a karrier nyilván más, Kojimának eddig sokkal-sokkal simán útja volt, mint Levine-nak, de én úgy vagyok ezzel, hogy szerintem aki a 90-es évek nagyon komolyan idézőjeles "AAA" kategóriájában tudott játékot fejleszteni, az manapság simán tud egy kisebb költségvetésnek megfelelően gondolkozni, elvégre 20 éve még aprópénzből dolgozott. Az mondjuk biztos, hogy a két rengeteget változó és csúszó Bioshock után nem Levine a projektmenedzselés atyaúristene, az Infinite-en meg elég erősen érződött, hogy rohadtul nem neki való az AAA biznisz, szóval ebből a szempontból rossz példa.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!