Jelenlegi hely

LawBreakers játékmenet tréler

Utolsó bejegyzés

LawBreakers játékmenet tréler

Címkék:

Cliff Bleszinski (Jazz Jackrabbit, Unreal, Unreal Tournament, Gears of War) class-alapú, free-to-play aréna FPS-éből kiadták már rövid tízert és CG múvit is, az utóbbival egyidőben megjelent játékmenet videó viszont eddig teljesen elkerülte a figyelmünket. Túl pofás ez ahhoz, hogy kimaradjon, szóval most törlesztjük az egyhónapos adósságot.

rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=RJ4S5G4nsUI
A LawBreakersben a játékmenet a gravitáció manipulálásán alapszik, ami különbözőképpen jelenik meg az egyes választható classok (Assassin, Gunner, Skirmisher, Titan) tekintetében. Az Epictől még 2012-ben lelécelt CliffyB és csapata, a Boss Key az Unreal Tournamentet nevezik meg elsődleges inspirációként, ami az abban található alacsony gravitációs pályák ismeretében elég egyértelmű is. Nagyon kíváncsian várom, miként fog ez a dolog működni átfogó koncepcióként egyszerű mutator helyett, de a 4 karakter kicsit kevésnek tűnik, főleg az Overwatch áradatához képest.

Az Unreal Tournament 4-hez hasonlóan egyelőre pre-alpha státuszú és Unreal Engine 4-en izmoló játék 2016-ban érkezik PC-re.
 
Szerkesztette: Doom - 2015 szep 26

Boz képe
Boz

class-alapú

...és már zörög is a kukafedél.

Éljenek a videojátékok!



Nálam nem, mert én már régóta szeretnék egy ilyen aréna shootert (és a tényleges PAX gameplay videók alapján ez tényleg az - csak azért biggyesztettem ezt ide, mert a tréler nem igazán adja vissza). Szvsz classokkal remekül fel lehet dobni a klasszikus játékmenetet, mert az biztos, hogy nem lesz annyira skill alapú, mint egy UT vagy egy Quake, de ha pl. van annyira jól balanszírozva, mint mondjuk egy Team Fortress 2, akkor csak úgy lehet nyerni, ha csapatösszetételtől függően váltogatod, mivel vagy. Egy olyan tapasztalt dizájner, mint Bleszinski szerintem meg fogja oldani ezt az egyébként rohadt nehéz feladatot.

Ami engem aggaszt, az a grindolósdi és a pay-to-win, mert ilyen jellegű játéknál nagyon ki lehet használni (lásd TF2 most), de itt is reménykedem az arany középútban.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Pont nemrég kukkantottam be UT4-be, miután már van CTF és több befejezett pálya is, és nekem ha multilövölde akkor UT4. Próbáltam a legújabb Cod multi bétáját is, és azt kell, hogy mondjam, hogy a jelenlegi prealpha UT4 már jobb. UE4 grafikai képességei ugye ismertek, ahhoz képest középkat gépen simán megy highon. Ez a Lawbreakers meg még az Overwatch sőt a Battleborn is nekem kicsit fölöslegesnek tűnik, persze lehet, hogy akármelyiket kipróbálva megváltozna a véleményem.

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



cliffyB csinálja szóval ne várj egy seggfej fejlesztőtől valami sokat szerintem. Az új UT sokkal remekebben és biztatóbban fest.

admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."



Az Overwatchra én is csak legyintek a képi világa miatt (meg egy van fegyver klasszonként, amikben érzetre még szufla sincs stb.), a LawBreakersre viszont már azért is kíváncsi leszek, mert mégiscsak az Unreal egyik meghatározó fejlesztőjének fejéből pattant ki az egész. Egyébként egyelőre nálam is az UT4 nyer, de kicsit úgy vagyok vele, hogy egyelőre nem látom a teljes törődést az Epic részéről, szóval úgy tűnik, odébb van még az az 1.0. Ehhez képest a LB-t 1 éve csinálják Cliffyék és sokkal polírozottabbnak hat, a fegyveranimációk pl. teljesen véglegesnek tűnnek, az UT4-ben meg még el sem kezdték őket finomítani, sőt, sok modell még mindig az UT3-ból van. Ettől függetlenül mondjuk vszínűleg folyamatosan fogom nyomni az UT4-et pre-alphában is, mert nehéz letenni. :D A rajongótáborban viszont nem bízom, mert a hivatalos fórumon már kb. annyira köpnek az UT4-re az UT3 gyűlölők, mint ahogyan az UT3-ra is (ugye ha egy bitet is változtatsz az UT99 "hibátlan" designján, az már nem is UT).

A LB esetében persze mínuszban ott van, hogy eddig csak és kizárólag a PAXen lehetett játszani vele, szóval ami az UT4-ben már erősen tesztfázisban van (pl. az online játék teljes infrastruktúrája), azzal lehet, hogy a Boss Key még csak mostanában áll neki komolyabban foglalkozni. Mindenesetre amint lesz belőle játszható verzió, ki fogom próbálni.

psishock: Cliffy mióta seggfej? Remélem nem a régi PC vs. konzol nyilatkozataira gondolsz, mert azokkal akkor és ott semmi gond nem volt, egyszerűen csak reálisan állt hozzá a dologhoz. Egyébként meg nézd, PC-re fejleszt játékot (oké, lehet, hogy a LBből a távoli jövőben lesz konzolport, de Cliffyék kevés reményt fűznek hozzá).

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Zaxx írta: psishock: Cliffy mióta seggfej? Remélem nem a régi PC vs. konzol nyilatkozataira gondolsz

de. Meg a kalózkodással kapcsolatos sírásaira és a PC leszarozására.

mert azokkal akkor és ott semmi gond nem volt, egyszerűen csak reálisan állt hozzá a dologhoz.

ezt máshogy látjuk akkor, nekem azzal ott be is fejezte a pályafutását.

Egyébként meg nézd, PC-re fejleszt játékot (oké, lehet, hogy a LBből a távoli jövőben lesz konzolport, de Cliffyék kevés reményt fűznek hozzá).

visszatántorogni próbál a "szar PC"-hez miután befuccsolt a konzolosdi? Maradjon csak a szeretetten dédelgetett konzoljainál és exkluzivitásánál ha engem kérdeznek, tőle nem kell játék PCre azok után amiket anno lenyomott.

Ez az ember nem tiszteli a PCs játékközönséget csak pénz kell neki.

admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."



Azért van már jópár fegyfer aminek már az új modelljei vannak a játékban. Flak cannon, Rakétavető, sniper rifle pl., és ugye a CTF nekem sokat dob a játékélményen. Általában min. CTF-et játszottam minden multilövöldében sima DM-t ritkán.
(Persze a legjobb egy ETQW remake lenne, de arra ugye gyakorlatilag semmi esély sajnos.)

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



Dehogynem tiszteli, elvégre ötezer éve alapvetően PC-s fejlesztő, ráadásul még tehetséges is (érdemes pl. úgy végigvinni az Unreal 1-et, hogy nézegeted, melyik pályát ki tervezte, elég sok emlékezetesebb darabnál fogod látni a Cliff Bleszinski nevet betöltés után, van is itt egy szép lista). A GoW-os nyilatkozatokat abból az időből és abban a szituációban kell értelmezni, ami a következő:

- az UT3 csúnya bukás volt eladásilag bőven azelőtt, hogy bárki is elkezdett volna sírni a hibák és a bugos elsőnapos verzió miatt, torrenten viszont kifejezetten jól teljesített
- a GoW 1 ugyanez PC-n + az még GfWL-os cucc is volt
- az Epic látszólag nagyon szívén viselte az UT3 sorsát, elég csúnyán besértődtek a cégtől a PC-s közönségre a vártnál sokkal rosszabb reakciók miatt.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



- az UT3 csúnya bukás volt eladásilag bőven azelőtt, hogy bárki is elkezdett volna sírni a hibák és a bugos elsőnapos verzió miatt, torrenten viszont kifejezetten jól teljesített

mert kíváncsiak voltak az emberek rá milyen cucc, hatalmas kultusza volt (van) a játéknak, de pénzt azért a konzol portért ugyan nem adtak ki, hanem fogták magukat és vonultak vissza a normálisan gyors játékmenetű és PC-re kihegyezett UT2004-re (vagy az UT99-re).

- a GoW 1 ugyanez PC-n + az még GfWL-os cucc is volt

mert az is konzollövölde volt és ráadásul rossz is, plusz a GFWL ahogy mondod. Én is letorrenteztem anno, majd röviddel utána töröltem a rákba.

- az Epic látszólag nagyon szívén viselte az UT3 sorsát, elég csúnyán besértődtek a cégtől a PC-s közönségre a vártnál sokkal rosszabb reakciók miatt.

mint mondtam, saját maguknak és a döntéseiknek köszönhetik. A PCs játékosok feltalálják magukat ha resztriktálni vagy átvágni próbálják őket, nem vezetheti senki az orránál fogva őket. Egy hardcore PC only arena shootert egyszerűen hiba volt konzolossá építeni. Pont a core vásárlótömeget vesztették el így. Olyan mintha a Quake 3 arena folyatásából konzolportot csinálnának és azt próbálták volna a PCseknek eladni.

That being said, elismerem természetesen hogy cliffy remek designer. Csak a szíve nincs jó helyen a buta nyilatkozatait látván. Nálam meg mind2 tényezőnek rendben kell legyen hogy fizessek/foglalkozzak valakinek a termékeivel.

admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."



egyszerűen csak reálisan állt hozzá a dologhoz

elég csúnyán besértődtek a cégtől a PC-s közönségre

ibi amentia latet



Az UT3 nem volt konzolport (egyébként a PC-s verzió 1 hónappal a PS3-as és 4 hónappal a 360-as portok előtt jött ki, csak szólok), egészen más okok vezettek ahhoz, hogy a korábbiakhoz képest kicsit fapadosabb, bénácskább lett grafikus felületben és fícsörökben. Azt pl. sokan el szokták felejteni, hogy az UT3 volt az első olyan UT-játék, amit az Epic a Digital Extremes nélkül készített el, pedig rájuk mindig is nagy szükségük volt egy ilyen nagy melónál. Ehhez add hozzá az abszolút utolsókat rúgó Midwayt, mint kiadót és a Gears of War-t, mint másik - egyébként minden bizonnyal jobban pénzelt - óriási projektet. A Midwayről egyébként még annyit, hogy egy alapvetően konzolos kiadóról van szó, ami az Unreal Championship 2-vel tette rá a kezét a kiadói jogokra az UT03-04-et istápoló Infogrames/Ataritól.

Idő- és költséghatékonysági szempontok vezettek tehát ahhoz, hogy az UT3-ban konzolos menürendszert és hudot találsz, hogy a moddertámogatás egy fos, hogy a szervert menedzselni egy rémálom, de egyébként mechanikailag semmiféle "konzolosság" nincs a játékban, sőt, az UT99-nél - ahol bizonyos pályákon kb. vakon lövöldözhettél a távcsöves puskával, mert még úgyis gyakori volt a headshot, vagy ahol olyan nevetségesen egyszerű volt darálni a shock combóval, hogy manapság már ciki is beismerni - sokkal inkább skill based volt. Az UT2004-nél nem, legalábbis az abban lévő lehetőségekhez mérten, mert azt gondolom te is érzed, hogy az egy teljesen más szisztémán alapuló program volt - egyébként nem lesz olyan a játék az UT4-ben sem, szóval a lebegős, az ugró játékos becélzását jelentősen megkönnyítő ugrásokat és a double jumpokat el lehet felejteni - ezért sírnak a "profik", merthogy nem kell elég "skill" az UT4-hez. :D Már a gondolat is gáz őszintén szólva.

fogták magukat és vonultak vissza a normálisan gyors játékmenetű és PC-re kihegyezett UT2004-re (vagy az UT99-re).

Az UT2004 / UT99-et javítsd át CoD4-re és igazad lesz. :D Egészen meglepő statisztikák és "vallomások" vannak erről, az amerikai tábor egész egyszerűen átkonvertálódott MW1-játékossá. Mellesleg jelenleg az UT4 pre-alpha mellett egyetlen UT-játék mutat valamiféle online életet Európában és az az UT3, a többiből csak moddolt poénszervereket találsz.

A kalózkodásról meg ne alkossunk már ilyen ideális képet azon a 2007-es piacon, ahol egy UT3-at és egy Crysist sem sikerült sikerrel eladni PC-re, egyébként pedig ha neked sikerült egy kalózverzió alapján, botok ellen játszva reális képet alkotnod az UT3-ról, akkor fogadd gratulációmat. :D A 2007-es piacon a kalózok 90%-ának eszébe nem jutott legálisan játékot venni. Nekem mindegy, én megvettem kétszer, de ha engem kérdezel, akkor a 2007-es fiaskó még megbocsátható volt az Epictől - az idióta húzás az volt, amikor a 2009-es Titan Packbe belezsúfoltak rengeteg kiváló játékmódot, bizonyos egyértelmű hibákat (UI, HUD, Enforcer, Sniper Rifle, pár pályán eszetlen nagy hibák vizuális designban - DM-Deimos, te gyönyörű katasztrófa, nem véletlen, hogy senki sem játszott rajtad :D) pedig nem javítottak ki. A poén az, hogy az Epic csúnyán érezheti a ludasságát, mert a zárójelben felsorolt problémák az UT4-ben nem léteznek, mi több, közel tökéletesen oldották meg ezeket az elemeket. Bőven vérzik még annyi sebből a pre-alpha, hogy ki lehessen érezni az UT3-as gondok célzott elkerülésében a tudatosságot (el is tudom képzelni, hogy a fejlesztés első napján jó nagy betűkkel felírták egy táblára az Epicnél, hogy "ezt az 5 dolgot ne basszátok el" :D).

Azzal egyébként egyet tudok érteni, hogy Cliffy-nek talán nem kellett volna még egy utolsót rúgnia a nullás évek halódó PC iparába, de hogy ne lett volna jogos? Ugyan már, egy multiplatform amerikai fejlesztőcsapat számára a PC halott volt akkor teljesen és magyarázni sem kell, hogy miért. Azt a véleményt meg egyszerűen nem értem, hogy Cliffy most visszasomfordál a PC-s táborba, elvégre egy Gears of Warral referenciaként bármelyik konzolos fejlesztőcég tárt karokkal várná, hiszen akárhogyan is nézzük, a konzolos piacra a GoW a tökéletes cover shootert testesíti meg. Egy Xbox fannak az maga a magnum opus játékdesignban.

damoqles: Nincs ellentmondás a kettő között: te is teljesen jogosan lennél berágva azon, hogy sokkal többen panaszkodnak a játékodra, mint ahányan megvették. :D

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



A "csúnya besértődés" egy komplett vásárlóközönségre és az azt követő gunyoros lekezelésük valóban a választott platformunk mindenkori realitásaival tisztában lévő megvilágosultság manifesztációja, továbbá érett és derék is, igen.

te is teljesen jogosan lennél berágva azon, hogy sokkal többen panaszkodnak a játékodra, mint ahányan megvették.

Berágva? Lehet (ha hirtelen az eddigieknél is keményebben fejre esnék és elfelejteném, mi ja za zinternet és cseszik-e vagy isszák a lakóit). Besértődve a fél világra és publikusan ekként kezelni azt? Az az ösvény a fishséghez vezet! :D

Meh. Hullámvölgyet tapasztalt, a trendek aktuális tendálásának fényében biztonságosnak érezte eljáratni a száját, ezzel aligha van egyedül az iparban. Valahogy nem látom korrektnek sem a patyolatra mosdatását, sem a pokolba ítélését a fentiekből fakadóan, tekintsünk inkább a faszira minden vonásával együtt. De leginkább tekintsünk a játékára a faszi helyett, mert a tett fontosabb a szónál. Potenciálisan.

ibi amentia latet


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Egyetértek. Azzal a kitétellel, hogy jelen vitában psishock hisztijét éppen annak megtestesülésének látom, amit ő vetít bele CliffyB-be, és olyannyira zavarja őt. Persze nyilván egy iparági szereplőnek más a felelőssége, de fölösleges ezen rugózni.

Amúgy meg már az említett úriember is újra izom-PC-ken játszik évek óta (például posztolgatott a nappalis szörnyeikről, melyekkel a barátnőjével játszanak), saját fogyasztása is kevésbé konzolos, mint akkor, amikor hardveresen az Xbox 360 tényleg odacsapott, szoftveresen pedig iszonyatosan tarolt Amerikában meg a briteknél. Egy kis impulzivitásért kár büntenti, mnt designert, ha engem nem is hoz lázba a munkássága (persze, mert pont a Gears of Warral játszottam csak az UT-n kívül).

Sors bona, nihil aliud.



Egyáltalán nem mosdatom a csávót patyolatra, elvégre a GoW-os időkben Cliffy nagyon komolyan beleállt a manapság már hiperciki Spike TV - MTV vonalba. Kb. az elsők között mutatta be a médiának, hogy mennyire rohadtul meg lehet gazdagodni a játékfejlesztésből, amire ezek a trashcsatornák teljesen vevők is voltak, így pl. emlékszem olyan "making of Gears of War" videóra, aminek a fele arról szólt, hogy Cliffy egy partiállat meg Lamborghinivel furikázik, az Epicl meg a legfrankóbb melóhely, mert mindenki csak játszik egész nap, a polcok meg roskadásig vannak Mountain Dew-val. :D Röviden szólva nem a szerénységének köszönheti a karrierjét, igazságtartalma ellenére a PC-s nyilatkozatot meg kifejezetten butának tartom marketing szempontból.

A lényeg viszont az, hogy nem fogom utálni az egyik kedvenc franchise-om faterját azért, mert volt egy vitriolos, de teljesen érthető nyilatkozata a PC-ről.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

A lényeg viszont az, hogy nem fogom utálni az egyik kedvenc franchise-om faterját azért, mert volt egy vitriolos, de teljesen érthető nyilatkozata a PC-ről.

Én meg azt hittem, hogy Jordan Mechner tehet a Prince of Persiáról.

Sors bona, nihil aliud.



Nem, ő a Mortal Kombates faszi. :D

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!