Jelenlegi hely

Ki milyen videojátékkal játszott a héten?

Utolsó bejegyzés


Inside

Pár óra alatt végigjátszható Limbo szerű játék. A vége eléggé sokkoló volt és zavaros. Ráadásul az alternatív endinget segítség nélkül megtalálni, hát nem is tudom. Viszont lebontja a falat =D

Ingyen fasza volt pár órára, de azért nem sajnálom hogy nem adtam ki érte pénzt.

"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése



Bizonyos időközönként mindig fel-fel merült bennem hogy meg kellene már venni azt a fránya Red Dead Redemption 2-t mert sok jót mondanak róla de aztán mindig elsikkadt valahol a dolog. Ez változott meg most karácsonykor, amikor a testvéremtől -mintegy mellékesen a fő ajándék mellé- megkaptam a lemezt. Kíváncsi leszek rá milyen lesz. :)

- Na akkor most mi lesz? Megadod magad, vagy pedig megnyomom ezt a gombot és kis Stacey-t csak zárt koporsóban lehet majd eltemetni?
- Úgysem mered!
- Ki? Én? A gonosz?" :)
(Bomb Queen)


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Ez esetben inkább neked hiszek :)

@Tango

A partneremben szerintem lett volna rá szándék, de bennem már nem. Attól is csak jobban haragudtam a játékra, hogy jobb játékom lenne helyette. Kényszeredetté vált nagyon, és túl sok looter-shooterhez volt szerencsém már, mostanában is.

Sors bona, nihil aliud.


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Mindenhogy tele van ökörségekkel. Én a GOG Galaxyból szoktam (un)installálni, az is megoldja.

Sors bona, nihil aliud.



(Azóta nincs gondom a Win Storeal, nem hinném, hogy nagyon sokszor fogom használni. A Metro Exodust, meg GoW5-öt gamepassban játszottam, az úgy oke volt, az update utáni Win reset zavart be a rendszernek, ami meg mondjuk elkerülhetetlen volt, szóval járt volna a faszkorbács az illetékeseknek, de volt még aki így járt.. csak formázással lehet elüntetni a korábbi Winstore install könyvtárat)

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



Nekem a GOG-os Witcher 3 mondta azt egyszercsak (sok-sok óra játék után), hogy akkor ő nem indul el többet. Újrainstallok/google a problémát nem segített. Az volt csak a szerencsém, hogy mivel külön megvettem a kiegeket, automatikusan megkaptam a kulcsot a GOTY verzióhoz is. Azt telepítettem és be tudtam tölteni vele a játékállást.

Tango

"Lagging is a lifestyle."



Resident Evil 3 Remake

Meglepően rövid játék. Még belső cél is van, hogy ha 2 és fél órán belül letolod, akkor kapsz S értékelést. Nekem elsőre kevesebb, mint 6 óra volt.

Én nem vagyok nagy rajongója ennek a sorozatnak, mert rettentő ostobának tartom a designt mindegyikben. Szóval nem is voltak nagyok az elvárásaim, és be is jöttek. Pl. az egyik pályán elmegyünk egy sima, derékmagasságban lévő ablaksor mellett. Az ablak túloldalán van egy asztal, az asztalon Fontos Cucc (aka Loot). Természetesen körbe kell menni, nem lehet az ablakot betörni, és simán csak kivenni. 10 méterrel odébb van egy 2 és fél méteres fal, amiről egy leereszthető tűzlétra-szerűség lóg le, felhúzott állapotban. Ha a karakter felemeli a kezét, akkor az alsó létrafok kb. 10 centire van az ujjaitól. De persze nem lehet felugrani és lehúzni. Nem szeretem, amikor a nyilvánvaló, egyszerű megoldások nem működnek, mert a designer másra gondolt, mert ilyenkor nem a probléma megoldásán dolgozol, hanem azt próbálod kitalálni, hogy mire gondolt a költő.

Az jópofa, hogy változtattak is pár dolgon a sztoriban az eredeti RE3-hoz képest, szóval nem csak grafikai ráncfelvarrás történt. A "fejtörők" alkalmazkodtak a modern elvárásokhoz, borzalmasan egyszerűek. Alapból 3 nehézségi szint van, de még kettőt el lehet érni. Jó a PC-s irányítás is, nem hanyagolták el.

A boss-fightok elég intenzívek amíg nem tudod, hogy mit csinálsz. Minél magasabb nehézségi szinten játszol, annál inkább észnél kell lenni az erőforrás menedzselésben, mert kevesebb lőszert tudsz készíteni. Ezzel együtt meg kell tanulni a "Perfect Dodge"-ot is, mert a lőszert a komolyabb csatákra kell tartogatni.

A belső achievementeket teljesítve pontokat gyűjtünk, amit az első végigjátszás után megnyíló boltban lehet beváltani. Itt van pl. érme, ami inventory helyet foglal, de cserébe lassan gyógyít. Vagy végtelen lőszerű fegyverek. Némelyik nagyon sok pontba kerül, csak sok végigjátszásra lehet ennyi pontot összeszedni.

Tartozik még a játékhoz egy multiplayer rész is, a Resistance. Ezt nem próbáltam, de olyasmi, hogy 4 játékos co-opban játszik, hogy elérjenek célokat, miközben az ötödik játékos egyfajta kalandmesterként megpróbálja megakadályozni ezt azáltal, hogy ellenfeleket és csapdákat tesz be a pályára, vagy akár bebújhat egy zombi bőrébe is.

Kiemelném még a modolást is, ahol a fő karakterek (Jill és Carlos) kinézetét lehet megváltoztatni. Itt aztán van minden a sima ruha szín változtatástól a teljesen új, fizikás ruhákig, illetve játhatsz akár, mint 2B vagy Chun-Li is.

Összességében nem rossz, de a rövidsége miatt csak akciósan javaslom.

Tango

"Lagging is a lifestyle."



Witcher 3

Nekem az epicgameses szarakszi kegy jó ideje. Elindul, talán eljut a főmenüig, de leginkább megáll egy tök fekete képernyőnél, amit sehogy sem lehet kilőni, alttabra se reagál érdemban, szóval ilyenkor egy kellemes kurvaanyád kíséretében ki kell jelentkeznem a winből - csak így lehet kilépni.

Mi voltunk azok, a Vándorok.// Kik sohasem nyugszanak. / Kik sohasem haltak meg. / Kik sohasem éltek.



Control
Annó nagyon vártam, mert tetszett a concept csak ugye jött az EGS deal és úgy nem voltam hajlandó megvenni. Idén amikor meg kijött Steamre akkor már úgy voltam vele, hogy megvárom az új VGA-t és teljes RTX pompájában fogok végigmenni rajta.

Megérte a várakozást. :) Nekem nagyon bejött. A világ a saját minimalista stílusával elképesztően hangulatos. Néhány helyszín szájtátós pedig rá lehetne húzni a "hú, póznák" jelzőt, de egyszerűen ahogy halad az ember nagyon meg tud fogni. A szinek hiánya is igazából azt eredeményezi, hogy amikor feltűnik valami akkor nagyon elüt és üdítően hat az összképre. :) Az IRL videók is baromi sokat tesznek hozzá az egészhez, Darling-ot nagyon jól castolták, imádtam nézni a kis bejegyzéseit. A kis zenés videója meg .... :DDDDD Meg igazából az egész atmoszféra a kis Lost/Fringe/X-Files beütésekkel telitalálat volt. A zenék is baromi jók. Az Ashtray Maze, Swift Platform... Holy shit! Igazi hangulatbombák!

A játékmenet kicsit lassan indul be, az elején elég nyögvenyelős amíg nem kapunk meg pár alap képességet, de pár óra után amikor bejön több fegyver meg a dobálás egy-két update után már olyan kurva jó dinamikus harcokat eredményez amit nehéz utálni szerintem. :D Én imádtam a fegyvereket is az AWE DLC-vel utoljára megkapott Surge kivételével (mert az egy fos) és rendszeresen cserélgettem őket, mert mindegyikkel jó volt harcolni. Az Expedition kis kitérőjével pedig jó volt ahogy a modifier miatt rákényszerűlt az ember a már megszokott dolgok helyett mást használni. Ez is jó kis extra volt bár őszintén szólva a 3 tier megcsinálása után nem nagyon sok értelme van csinálni, de kinek mi. Ha már Expedition, nagyon faszán be lett hozva egy kis Horde mód is a Shüm játékgéppel. :D Úgy felröhögtem, de igazából a játék világába illett és ez is jópofa kis adalék volt.

A sztori egy jó kis ponyvába illő valami ami feltétlen nem rossz. Nincs túlbonyolítva a dolog és csak pont annyira WTF ami illik is a világhoz. Nekem bejött. A karaktereket is bírtam. Az extra dokumentumok/hangfelvételek is jól ki lettek dolgozva és adnak a világhoz elég sokat.

Összességében baromira élveztem ezt a 25 órát amit a játékkal töltöttem. A 2 DLC is bejött bár a barlangos kalandozás a Foundationben nem volt a legjobb, de nem volt az se "rossz". Mindenkinek nagyon tudom ajánlani.

<3 ASHTRAY MAZE <3



rwurl=https://youtu.be/eMgpws1Umz4
:sigh:, ezért is nagy kár volt :(



Solitairica

Ma még akciós az Epicen. Krva anyját, de beszippantott, hajnali egyig nyomtam. =D
Kis köcsög Solitair egy apró rpgs ráhintéssel, de nekem marhára bejött.

"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése



Ori and Will of the Wisp

Először is leszögezném. Az első nem jött be. Nem tudom miért, de sose vett rá hogy folytassam... Ez bezzeg. Jesszusom. A zene, a látvány, a sztori a hangulat... Wow!

rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=pR0CO7vToqE



Division 2

Egy haver rávett, hogy coop-ban játszunk. Eszméletlen jól néz ki a város HDR-ben, már csak emiatt is érdemes volt előszedni megint. Úgy tűnik az elmúlt évben elég sokat is fejlődött maga a játék is, láttam benne pár új dolgot. A cél most végigmenni a kampányon, majd a kiegészítőn is.

Tango

"Lagging is a lifestyle."



Visage

Már évekkel ezelőtt hallottam erről a kickstarter projektről, amit mindig is a Kojima Productions féle P.T. egyik utódjaként hangoztattak és egyértelműen annak a szellemében készült el, így hát amikor végre kikerült early access-ből is, kíváncsi voltam a végeredményre. Röpke 10 óra után azt kell mondjam, hogy ez a tavalyi év legjobb psycho-horror/adventure játéka szerintem. Ha pusztán a félelem faktort nézzük, nehezen tudnék mást mondani, ami ennyire félelmetes lett volna tavaly.

Kapásból egy igencsak nyomasztó intro-val nyit ami után megkapjuk az irányítást, hogy felfedezzük egy háznak a rejtélyeit. Remekül ötvözi a tagadhatatlan P.T., Silent Hill, Amnesia és Layers of Fear inspirációit, saját kreatív ötletekkel fejeli meg és mindezt igényes formában tálalja. A részletgazdag grafikai megjelenítés, a sound design, az atmoszféra, valamint az okosan épített sztori (ami nem egyértelmű, jócskán figyelni kell részletekre hogy összeálljon a teljes kép) és az ijesztő részek fantasztikusak, ezek a játék legerősebb pontjai. A játék 4 fejezetből áll, amiből 3-at tetszőleges sorrendben lehet teljesíteni. Jelen van egy Amnesia-szerű félelem rendszer (sötétségben emelkedik a stressz), valamint egy dinamikus ijesztegetés rendszer is, ami a jelenlegi elmeállapotunktól függően dobál felénk először finomabb, majd egyre fokozódó random ijesztegetéseket, mindezt elkerülvén józanságunkat pedig pirulák segítségével tudjuk visszanyerni.

Persze közel sem tökéletes a játék, a tárgy- és inventorykezelés feleslegesen túl lett bonyolítva szerintem (amiatt, hogy folyamatosan váltogathatunk tárgyakat két kézben), kissé clunky a kezelésük, főleg az Amnesia után érződik ez, de idővel bele lehet szokni. Előfordult az is párszor, hogy egyik-másik kézben tartott tárgyam beakadt az ajtóban vagy falban fordulásnál. Belerondít számomra az is az összképbe, hogy az első 2 fantasztikus fejezet (pandamaci rajz és tükörszoba kulcs) után a 3. (mankó) erős visszalépésnek hat, mintha elfogyott volna a fejlesztők ideje. Elkészültek egy remekül realizált helyszínnel, és gyorsan össze kellett dobni alá valamit, hogy kitöltsék a játékidőt. Lineárisabb, ötlettelenebb, lecsupaszított Layers of Fear adalék, ami nem épít a játék addig megalapozott erősségeire sajnos.

Összességében tehát egy remek élmény volt számomra a Visage, amit nagy kár lett volna kihagynom. Kíváncsian várom merre mennek ezután a fejlesztők. Minden horror fanatikusnak ajánlom a játékot, aki szerette a P.T.-t és a Layers of Fear-t!



elég sokat is fejlődött maga a játék is

Ja, visszafele. :D Bár mióta kijött a warlords azóta nem nagyon néztem mi történt, de annyira felbaszott az item rendszer, hogy rá is hagytam a fenébe.



(Ránézésre ez az UE4/horror engine alapokon megy, ami free, csak érdekességképpen. És Steamen is elég pozitív, egy sikeres KS kampánnyal indult.)

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök


Lou képe
Lou
Donator

Assassin's Creed: Origins
Hümm. Épp vmi krokodil főmüfti halála következik, de szóval hiba volt megvennem lelkesen akciósan az Odyssey-t, az első 5 óra játék után ezzel. Tartok tőle az is ilyesmi lehet. Egyszerűen kifogyott a szufla a játékból, nagyon kárára van a fölöslegesen nagy világ, az értelmetlenebbnél értelmetlenebb sidequest-ek sora.
Most megpróbálok csak a fő szálra koncentrálni, néha megcsinálva 1-1 mellékküldetést, hogy szinten maradjak, de még így is nagyon unalmas, és az biztos, hogy nem fogom megpróbálni ebben a 100%-ot, mert a földön nincsen annyi idő és türelem. Az Odyssey meg... lehet játszatlanul marad ezután..

The Room (nem összekeverendő a híres filmmel)
szép, színvonalas logikai játék. Kapsz egy asztalt / dobozt / akármi nagy tárgyat, amit ide-oda forgatnod kell, és megoldani a rakat feladványt, kitalálni mi a következő lépés, hol van vmi eltolható csúszka, egy forgatható kallantyú, kihúzható fiók, mi új bukkant elő az előző megoldásától, stb, stb. Tetszett, és pont jó hosszúságú, még nem untam rá a végére, sőt dilemmáztam, hogy teljes áron behúzom a második részt, de aztán mégis csak úgy döntöttem, hogy ez most elég volt, majd jó lesz az pár hónap múlva is :)
Ha gyors vagy, akkor össz-vissz két és fél óra a játék, nekem 5 órát ír a steam, de ebben benne volt egy film is tegnap, szóval talán 3 óra lehetett a tiszta játékidő.
Direkt nem használtam a hint funkciót, sztem érdemes kikapcsolni, sokkal élvezetesebb anélkül, magadtól rájönni az egészre. Aki szereti az ilyesmit, annak teljes nyugalommal ajánlom, akciósan 1-2 eur körül szokott lenni.

"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King



Originsben a curse dlc a jo csak a tobbi kuka kb. Az Odysseyben meg a base jatek ami nagyon jo szoval az origins ne nagyon tantoritson el tole.



Odyssey fényévekkel jobb.

The Roomból próbáld ki a folytatásokat! Mindegyik rész nagyon jó! Én mobilon játszottam velük. Sajnálom, hogy az új VR only.

The House of Da Vinci is hasonló.



Noctedam írta: Sajnálom, hogy az új VR only.

you guys still not have VR sets ? :D

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



Kb tökéletes játék. Van egy-két bug itt-ott, de semmi zavaró igazából.
Minden percét élveztem! Az utolsó pálya majdnem 4 órás volt, számos egyéb játékban összesen nincs ennyi kontent... (Mikor a végén megláttam a 20 perces speedrun badge-et, ott néztem egy nagyot, aztán youtubeon csekkoltam, ahogy egy koreai srác valóban 11p alatt végigment rajta... eszem megáll :D)
Most jöhet a DLC 3 küldetése is!



Motorcycle Mechanic Simulator 2021 Demo

Ugyanaz, mint a Car Mechanic Simulator 2015 és 2018. Elképesztő, de az égadta világon semmi plusz nincs benne a sok évvel korábbi elődeihez képest. Sőt, szvsz még gyengébb is pár helyen, mert kényelmetlenebbé tették a kezelését.

Számomra durván felejtős.

Tango

"Lagging is a lifestyle."



Tell me Why

Szeretem Dontnod történeteit, különösképpen érdekes a Tell me Why mivel itt tényleg nincs se jó se rossz döntés. Ez az utazás nem arról szól, az első fejezet nagyon lassan indul be és sokáig majdnem érdektelen volt. 2. fejezet talán a legjobb és egy melankólikus 3. epizód zárja le amazt. Life is Strange-eket jobban szerettem és még mindig nagy fav a Remember Me is. Twin Mirrort is mindjárt megveszem a sátán boltjából, de előtte vagy utánna a Before the Storm-ot is (az kimaradt eddig valamiért)



The Medium

Hát én nem érzem ezt egyelőre... Egyelőre bejutottam egy hotelba, de még semmi rémisztő dolog nem történt. Nyomott, depis hangulata az van.

Grafikától nem ájultam el. Sok esetben apró akadások vannak és a modellek is késve töltenek be.

Lengyelországban játszódik és minden felirat (levelekben is az írások) angolul vannak. Tudom át lehet állítani a nyelvet lengyelre, de több értelme lett volna szerintem ha a karakter felolvassa őket angolul. :( Kicsit illúzió romboló ez így nekem.

Attila? Neked milyen?



Még én is az elején vagyok, de nekem bejön. Bírom az ilyen nyugis, sétálgatós játékokat. Nekem nincs bajom a grafikával, és baromira tetszik, ahogy változnak a kameraállások. Meg jópofa az osztott nézet is. Elvagyok benne. Néha kicsit akad nekem is, de nem vészes. A zene brutál jó, nagyon adja a Silent Hill hangulatot. A főhős csaj dumája is bejön, meg az a leromlott SZOT üdülő is, ahol a történet játszódik. Most kis szünet, aztán majd vasárnap folytatom.



Song of Horrort próbáltad már? Rejtett kis gyöngyszem.



Még nem. Kb. egy órát tudtam ma játszani.



The Division 2

Korábban már írtam egy keveset, de most már megint beletettem vagy 60 órát (összesen 157-nél járok).

Meglepő mennyiségű tartalom van benne, és még mindig nem láttam egy jó nagy szeletet. Mindig van valamilyen fő szezon, ami megy és lehet tolni a küldetéseit (amik mondjuk nagy részben a korábbi helyszínek újrajátszásából állnak, de mindig van valami kis csavar). Emellett pár hetente van valami extra tennivaló, amivel lehet foglalkozni némi loot eléréséhez. Most például időre kell teljesíteni 4 küldetést, illetve legyakni 750 ellenfelet bizonyos módon (2 hét alatt).

Azt a rendszert is ebben a játékban láttam először, hogy a város egyes kerületeiben naponta más loot esik nagy eséllyel, bónuszként. Szóval ha neked kell egy jó térdvédő, akkor megnézed, hogy hol van épp térdvédő, és ott csinálsz küldetéseket. Ez vonatkozik a "szet" tárgyakra is, amiket az első részben dögnehéz volt összeszedni, most meg pár óra alatt megvan a teljes szet. Itt a nehezítés annyi csak, hogy a buildekhez bizonyos statisztikáknak kell a tárgyon lenni, szóval valójában elég sokat kell keresgélni, míg azt találod, ami pont jó neked.

Ez mondjuk egy szinte állandó tennivaló, mindig van hová fejlődni. Nagyon sok sebzésmechanika van, amiket lehet így vagy úgy kombinálni, és így elképesztő bónuszokat összeszedni.

Van egy új játékmód is, a Summit, ami egy 100 emeletes hotel, amit elfoglalt minden ellenség. Neked meg a földszintről indulva emeletenként ki kell takarítani (Bodycount anyone?). Itt konkrétan meg lehet határozni, hogy milyen típusú cuccokat szeretnél találni.

Emellett meg elképesztően jól néz ki a játék HDR-ben.

Sok játékos van, szinte azonnal találni embereket egy csapathoz.

Hogy legyen valami negatívum is: sajnos időnként kifagy. Szerencsére elég ritka, 1-2 naponta egyszer.

Tango

"Lagging is a lifestyle."



Meg kéne nézni hol tart TU12nél a játék, de a kieg után az endgame akkora ordenáré nagy csalódás volt, hogy nem tudom mennyi értelme lenne. Az alap játék meg a küldetések igazából mindig is kurva jók voltak csak ha az ember beleássa magát az endgame gearelődésbe komolyabban akkor jön ki igazán a foga fehérje és az bizony nagyon meg van rohadva. :D A summit meg igazából ott bukott meg nálam, hogy csak simán mész egyre feljebb és feljebb, de a nehézségen kívül nem változik semmi.



Fentebb írtam a Visage-ről, bár az first person nézetből van, de ha igényesebb horrort kerestek, érdemes ránézni. Egyedül az inventory kezelést kell kicsit szokni benne, ezt leszámítva viszont szerintem nagyon jó darab.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!