A terran campign-ben van talán néhány robbanós infested 1-2 pályán. A zergegnél már nincsenek emlékeim szerint, csak banelingek. De öngyilkos egységeket és ideiglenes egységeket amúgysem használ a csávó mert az is unit loss-nak számít.
Ha végigjátszottad a hadjáratokat, akkor biztos respektálnád a teljesítményét.
Volt, hogy az első pár mission volt a legnehezebb, mert nem volt healer, kevés hp-s alap unitokkal kellett mikróznia. A Zerg első pályáját veszteség nélkül kizárólag mass drone spammel tudta végigcsinálni.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
What this means is that we’re not going to be producing additional for-purchase content, such as Commanders and War Chests, but we will continue doing season rolls and necessary balance fixes moving forward. On that last note, we’re not planning a Q4 balance update given that we did one a few months ago, but as always, we do plan to continue doing them as needed in the future. StarCraft II esports, which is part of the highest echelon of professional competitive gaming, will also continue going strong as it has been through our partners ESL Gaming and GSL.
Ja igen azt elfelejtettem mondani, hogy az SC2-re egy ideje már rá van küldve a DXVK nálam, ezért virít ott a Vulkan felirat (nem "igazi" Vulkan tehát). Minimálisan jobb tőle igazából, folyamatosabban fut a játék, jobb a frame pacing, de egyértelmű plusz fps nem nagyon van, DX9 never changes.
Nem akarom szükségtelenül fikázni az SC2-t, de összehasonlításként itt a nyomorba döntő ranked benchmark az AoE 2 DE-ből, ami jóval nagyobb terhelésnek teszi ki a motort (jóval több egységgel kb. egy sokjátékos multis endgame-et modellez):
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=mwiUbN8foyw
Ugye ez van akkor, amikor a régi motort felpumpolják (és pl. hiperszuper multithreading itt sincs, szóval ja, meg lehet ezt oldani anélkül is, csak a Blizzardnál mindig leszarták). Btw. őskori 1999-es állapotában ez a motor 30 fps-re volt lockolva a jóval alacsonyabb pop capek mellett is, mert többet nem is nagyon tudott azokon a gépeken. Az SC ennél jelentősen gyorsabb volt, az SC2 meg pláne, szóval nagy hátrányt kellett ledolgozni.
A terran campign-ben van talán néhány robbanós infested 1-2 pályán. A zergegnél már nincsenek emlékeim szerint, csak banelingek. De öngyilkos egységeket és ideiglenes egységeket amúgysem használ a csávó mert az is unit loss-nak számít.
Choose your next words with excpetional care!
Nobody has time for this shit.
Ha végigjátszottad a hadjáratokat, akkor biztos respektálnád a teljesítményét.
Volt, hogy az első pár mission volt a legnehezebb, mert nem volt healer, kevés hp-s alap unitokkal kellett mikróznia. A Zerg első pályáját veszteség nélkül kizárólag mass drone spammel tudta végigcsinálni.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Végigvittem mindet. Nekem max egy erős közepes - tulnyujtott rétestészta filinget adott.
Sose ugranék neki másodszorra. Az SC1 kampányt még tervezem valamikor évek múlva elővenni ellenben.
Pedig már letoltam vagy 3x eddig is.
Én egy percet se szánnék rá, de a csávó biztos jól elvolt a karanténban. :D
https://news.blizzard.com/en-us/starcraft2/23544726/starcraft-ii-update-october-15-2020
kek
nagyon kéne már egy új rész, vagy egy tök új hasonlóképpen "e-sportolható" RTS
De hát ott a war3 reforged... muhaha:D
Sajnos az RTS-ek a kalandjátékok, szimulátorok, stb sorsára jutottak:(
És attól tartok, a következő az RPG lesz :((
Nagyon nem kéne.
Choose your next words with excpetional care!
:D jóvanna
https://mobile.twitter.com/Slasher/status/1177711990111899649
rwurl=https://64.media.tumblr.com/06e6fecb9f55a131b255e71ce203b28f/b20cd561087...
Hé, megértem, hogy nem esik be 60 fps alá ez a pálya:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=61XJqDe2FsI
Talán ufók is léteznek akkor.
És persze nem directfos alatt.
Ja igen azt elfelejtettem mondani, hogy az SC2-re egy ideje már rá van küldve a DXVK nálam, ezért virít ott a Vulkan felirat (nem "igazi" Vulkan tehát). Minimálisan jobb tőle igazából, folyamatosabban fut a játék, jobb a frame pacing, de egyértelmű plusz fps nem nagyon van, DX9 never changes.
Nem akarom szükségtelenül fikázni az SC2-t, de összehasonlításként itt a nyomorba döntő ranked benchmark az AoE 2 DE-ből, ami jóval nagyobb terhelésnek teszi ki a motort (jóval több egységgel kb. egy sokjátékos multis endgame-et modellez):
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=mwiUbN8foyw
Ugye ez van akkor, amikor a régi motort felpumpolják (és pl. hiperszuper multithreading itt sincs, szóval ja, meg lehet ezt oldani anélkül is, csak a Blizzardnál mindig leszarták). Btw. őskori 1999-es állapotában ez a motor 30 fps-re volt lockolva a jóval alacsonyabb pop capek mellett is, mert többet nem is nagyon tudott azokon a gépeken. Az SC ennél jelentősen gyorsabb volt, az SC2 meg pláne, szóval nagy hátrányt kellett ledolgozni.