swoder írta: Mármint arra gondolok, hogy a dialógusok abban is teljesen opcionálisak voltak, így a "románcolást" is hasonlóan képzelem el: egy újabb dialógusfaként a teljesen személytelen/üres karaktereken.
Hát ez az. Az NPC-knek illene valami karaktert adni, normálisan megírni őket, és a nemi identitás nem olyasmi, amit fluxusban lehetne hagyni egy egyébiránt mélységeiben kidolgozott személyiségen (illetve nem az összesen, még ha akad is egy vagy két 'nemkonvencionális' figura). No persze mélységeiben kidolgozott személyiségeket senki se vár el a Beth NJK-itól, megint csak sajnos. Azér néha fasza lenne pozitívan is csalódni.
swoder írta: Annyira eltérne ez a többi eszképizmust elősegítő eszköztől* [az RPG műfaja], vagy más médiumhoz nyúlva: a romantikus ponyváktól?
Szerepjátékokban nekem automatikus pluszt jelent, ha nincsen románclehetőség: egyrészt nincs rá igényem, másrészt annyira nehéz jól megcsinálni az ilyet, hogy borítékolhatóan vagy bénára sikerül, vagy juszt is ott marad az irritáló gondolat, hogy mi lett volna, ha a fejlesztők másra, oszloposabb elemekre vagy háttérbővítésre vagy csiszolásra vagy egyszerűen a többi párbeszéd kibővítésére használják azt az időt-energiát, amit digitális mentális maszturbációs / waifuvadász weirdo-kielégítő segédletekre költöttek?
PnP játékokban se családot alapítunk, hanem drámát és tragédiát hajtunk határokon át (az esetek 99.9%-ában legalábbis).
Nem mondom, hogy soha egy románcolás se szórakoztatott legalább egy kicsikét CRPG-ben, nemrégi példánál maradva nekem teljesen bejött Cassandra meghódítása a DA:I-ben. De boldogan dobtam volna az egészet, ha az azt jelenthette volna, hogy a központi játékmenet érdekesebben van összerakva és csökken az olcsó MMO-fíling, például. Az ilyen románcok nehezen komolyan vehető, futó dumapartik, amik nemcsak hogy cenzúrázott szexjelenetben tetőznek (melyek után csak piszkosnak érzed magad :D), de némileg paradox módon azokban érnek véget, és alapvetően semmit sem befolyásolnak a történet alakulásában vagy a belső csapatdinamikában.
A romantikus ponyvákra nókomment.
Egyetértek veled abban, hogy a románcolás meg effélék tulajdonképpen csupán plusz adalékok a szimulációs-szimulációbamerítős szerszámkészletbe, amivel a (főleg modern AAA) szerep-videojátékok operálnak és engedik operálni a játékost, és mint ilyenek, a múltbeli hibahalmozásoktól függetlenül nem alanyi jogon ördögtől való dolgok. Ezért se vagyok agresszívan a románclehetőséget megléte ellen, noha a fent leírt okokból kifolyólag mindig, de mindig fancsali pofával fogadom őket. A dolog nyitja nem ördöngös: ha jól van megcsinálva, akkor jó lesz. :) Csakhogy a jelek szerint a Bethesda veszélyesen közel áll hozzá, hogy ennek integrálásával inkább elvegyen valamit a játékból és karaktereiből, semmint hozzáadjon: az NPC-i egyéniségének egy részét áldozza fel a románcolás all-inclusive természetét biztosító oltárán azzal, hogy adott személyiségek, élő-lélegző, kiforrt jellemek helyett csupán ilyenre mázolt, de cserélhető nemiszervű szexbábukat vonultat fel csapattagokként, hogy úgy mondjam. Nem a személyiségük, talán még csak nem is a jártasságlistájuk alapján lesznek megítélve a játékosok nem csekély részének szemében, hanem hogy mennyire dughatók nullától tizes skálán. Nem a kollegialitás, a barátság elérése lesz az áltimet (opcionális) cél, mert mindig ott fog figyelni a párbeszédablakban a lehetőség a nyalifalira, és ez mindig valid alternatíva lesz, teljesen függetlenül az adott NJK természetétől, sajátosságaitól.
Vagy lehet, hogy nem így lesz, hanem érzéssel és okosan fogják kezelni. Én kétlem, de lehet! :D
Olvasgatva ezt az - amúgy teljesen helytálló - okfejtést a románcokról, nemiségről, azért akaratlanul is beugrik a Witcher 3, abból is a vadász (férfi) még az elején, White Orchardból. Aki esetleg nem játszott még vele, bár apróság:
ShowHide spoiler #
Teljesen mellékesen kiderül róla, hogy kitaszították a közösségből, mert rajtakapták egy nemes fiával. Utóbbi apja aztán be is kattant, tragédiák sorát indítva ezzel, de ezt már csak a játékos rakja össze fejben, a szereplők nem látják át a teljes képet, csak Geralt, meg igazából csak érdekesség.
Ezt valahogy könnyebben el tudom képzelni akár egy ilyen földhözragadt fantasy környezetben, akár egy posztapokaliptikus jövőben, mint azt, hogy mindenki biszex, mert az most trendi.
Eleve sok szempontból rábaszós lesz sok RPG-nek, ha elkezdik esetleg a Witcher 3-hoz hasonlítgatni őket, de pont egy Fallout 4-től várná az ember, hogy versenyképes lesz.
Azt már nem is merem mondani, hogy se robottal, se Dog Meatttel nem lehet szexelni. Nem elég, hogy "nyomatják a langyi propagandát"TM de még arra sem adnak az embernek esélyt, hogy alaposabban összebarátkozzon a kutyájával! :(
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
Igen, a következő nagy játékukban mindenki (potenciálisan) transz is lesz, a robotok érzésekkel és megfelelően elhelyezett lágyszövettel fognak rendelkezni, az állatok birodalmának legaranyosabb és optimálisan furry fajait upliftelik a románcolás opciója kedvéért, minden csapattag színesbőrű nő és minden ellenség cis white male lesz.
Fallout 4's Pip-Boy accessory in its Collector's Edition has been such a sought after item that publisher Bethesda has admitted that it simply cannot produce any more of them due to the manufacturer's schedule being to busy to make further stock.
Bethesda's Marketing VP Pete Hines revealed this tidbit to GameSpot at QuakeCon this weekend. "We reached a point where we'd go back to the factories and they were like, 'guys, this is it, sorry. This is as long as we can run the lines and as many of them as we can make.'"
Fizettek volna nekik extrában...
Fenébe, kettőt kellett volna lefoglalnom, valszleg instant duplázhatnám a pénzemet eBay-en!
A románcolás pont olyan fícsör, mint bármi más a játékban: ha jól van megcsinálva, klafa, ha nem, idegesítő. Ne mondd, hogy az über jedi Bastila románcolása, s ezzel a Sötét Oldalra áttérítése nem volt zseniális a KotOR-ban! :D
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Konkrétan majdnem mindenkinek az életét befolyásolta White Orchardban ahogyan ez az incidens eszkalálódott. Mesterien megírt sztori. Muszáj leszek ellopni egy Warhammer kalandba :-)
Ott még nem tartok a játékban, viszont megelőlegezek egy olyan véleményt, hogy azt meg lehetett volna így oldani románcolás nélkül is, közeli, de nem romantikus kapcsolat révén. Amúgy kösz a spoilert, baszod. :DD
teljesen realis, tuti nem vot tobb muanyaggyarto ceg kinaban aki orommel elvallalta volna nekik az extra darabok legyartasat ebben a mai gazdasagban. :D
Barki orul ha munkat hozol nekik. :D
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
mindjart itt a karacsony btw. Tuti lesznek erre is finom salek akkortajt (-50%+ meg ilyesmi). Ha nem is, valamivel kesobb az amotrizalodasra tekintettel meg elkerulhetetlen ugye. Az ido nekunk dolgozik, minel tovabb varunk annal olcsobb es elvezetesebb lesz jatszani, egyre tobb content es egyre kevesebb idegesito bug ugye.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Sajnos nem az.
Hát ez az. Az NPC-knek illene valami karaktert adni, normálisan megírni őket, és a nemi identitás nem olyasmi, amit fluxusban lehetne hagyni egy egyébiránt mélységeiben kidolgozott személyiségen (illetve nem az összesen, még ha akad is egy vagy két 'nemkonvencionális' figura). No persze mélységeiben kidolgozott személyiségeket senki se vár el a Beth NJK-itól, megint csak sajnos. Azér néha fasza lenne pozitívan is csalódni.
Szerepjátékokban nekem automatikus pluszt jelent, ha nincsen románclehetőség: egyrészt nincs rá igényem, másrészt annyira nehéz jól megcsinálni az ilyet, hogy borítékolhatóan vagy bénára sikerül, vagy juszt is ott marad az irritáló gondolat, hogy mi lett volna, ha a fejlesztők másra, oszloposabb elemekre vagy háttérbővítésre vagy csiszolásra vagy egyszerűen a többi párbeszéd kibővítésére használják azt az időt-energiát, amit digitális mentális maszturbációs / waifuvadász weirdo-kielégítő segédletekre költöttek?
PnP játékokban se családot alapítunk, hanem drámát és tragédiát hajtunk határokon át (az esetek 99.9%-ában legalábbis).
Nem mondom, hogy soha egy románcolás se szórakoztatott legalább egy kicsikét CRPG-ben, nemrégi példánál maradva nekem teljesen bejött Cassandra meghódítása a DA:I-ben. De boldogan dobtam volna az egészet, ha az azt jelenthette volna, hogy a központi játékmenet érdekesebben van összerakva és csökken az olcsó MMO-fíling, például. Az ilyen románcok nehezen komolyan vehető, futó dumapartik, amik nemcsak hogy cenzúrázott szexjelenetben tetőznek (melyek után csak piszkosnak érzed magad :D), de némileg paradox módon azokban érnek véget, és alapvetően semmit sem befolyásolnak a történet alakulásában vagy a belső csapatdinamikában.
A romantikus ponyvákra nókomment.
Egyetértek veled abban, hogy a románcolás meg effélék tulajdonképpen csupán plusz adalékok a szimulációs-szimulációbamerítős szerszámkészletbe, amivel a (főleg modern AAA) szerep-videojátékok operálnak és engedik operálni a játékost, és mint ilyenek, a múltbeli hibahalmozásoktól függetlenül nem alanyi jogon ördögtől való dolgok. Ezért se vagyok agresszívan a románclehetőséget megléte ellen, noha a fent leírt okokból kifolyólag mindig, de mindig fancsali pofával fogadom őket. A dolog nyitja nem ördöngös: ha jól van megcsinálva, akkor jó lesz. :) Csakhogy a jelek szerint a Bethesda veszélyesen közel áll hozzá, hogy ennek integrálásával inkább elvegyen valamit a játékból és karaktereiből, semmint hozzáadjon: az NPC-i egyéniségének egy részét áldozza fel a románcolás all-inclusive természetét biztosító oltárán azzal, hogy adott személyiségek, élő-lélegző, kiforrt jellemek helyett csupán ilyenre mázolt, de cserélhető nemiszervű szexbábukat vonultat fel csapattagokként, hogy úgy mondjam. Nem a személyiségük, talán még csak nem is a jártasságlistájuk alapján lesznek megítélve a játékosok nem csekély részének szemében, hanem hogy mennyire dughatók nullától tizes skálán. Nem a kollegialitás, a barátság elérése lesz az áltimet (opcionális) cél, mert mindig ott fog figyelni a párbeszédablakban a lehetőség a nyalifalira, és ez mindig valid alternatíva lesz, teljesen függetlenül az adott NJK természetétől, sajátosságaitól.
Vagy lehet, hogy nem így lesz, hanem érzéssel és okosan fogják kezelni. Én kétlem, de lehet! :D
.
ibi amentia latet
Olvasgatva ezt az - amúgy teljesen helytálló - okfejtést a románcokról, nemiségről, azért akaratlanul is beugrik a Witcher 3, abból is a vadász (férfi) még az elején, White Orchardból. Aki esetleg nem játszott még vele, bár apróság:
Ezt valahogy könnyebben el tudom képzelni akár egy ilyen földhözragadt fantasy környezetben, akár egy posztapokaliptikus jövőben, mint azt, hogy mindenki biszex, mert az most trendi.
Eleve sok szempontból rábaszós lesz sok RPG-nek, ha elkezdik esetleg a Witcher 3-hoz hasonlítgatni őket, de pont egy Fallout 4-től várná az ember, hogy versenyképes lesz.
Respect is not given. It's taken.
Azt már nem is merem mondani, hogy se robottal, se Dog Meatttel nem lehet szexelni. Nem elég, hogy "nyomatják a langyi propagandát"TM de még arra sem adnak az embernek esélyt, hogy alaposabban összebarátkozzon a kutyájával! :(
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
Na majd a BioWare!
ibi amentia latet
Akik először elkövették a "mindenki biszex" trope-ot? :D
Igen, a következő nagy játékukban mindenki (potenciálisan) transz is lesz, a robotok érzésekkel és megfelelően elhelyezett lágyszövettel fognak rendelkezni, az állatok birodalmának legaranyosabb és optimálisan furry fajait upliftelik a románcolás opciója kedvéért, minden csapattag színesbőrű nő és minden ellenség cis white male lesz.
ibi amentia latet
Jajó, így reggel félreértettem, teljesen igazad van. :D
Mass Effect 4: the furry robot sex simulator
Bethesda literally cannot produce any more Pip-Boys
Fizettek volna nekik extrában...
Fenébe, kettőt kellett volna lefoglalnom, valszleg instant duplázhatnám a pénzemet eBay-en!
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Mennyire jó volt már az!
Ott még nem tartok a játékban, viszont megelőlegezek egy olyan véleményt, hogy azt meg lehetett volna így oldani románcolás nélkül is, közeli, de nem romantikus kapcsolat révén. Amúgy kösz a spoilert, baszod. :DD
ibi amentia latet
teljesen realis, tuti nem vot tobb muanyaggyarto ceg kinaban aki orommel elvallalta volna nekik az extra darabok legyartasat ebben a mai gazdasagban. :D
Barki orul ha munkat hozol nekik. :D
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Azért szép, Green Man Gaming-en már most -23%-kal adják
kód: 23PERC-ENTOFF-JULY15
Mondjuk ez így is 16 800,- az iszonyat magas 50 GBP-s alapár miatt, míg itthon meg 13 990,- a dobozos.
nem rendelunk elo semmit, ez alapszabaly. :D
mindjart itt a karacsony btw. Tuti lesznek erre is finom salek akkortajt (-50%+ meg ilyesmi). Ha nem is, valamivel kesobb az amotrizalodasra tekintettel meg elkerulhetetlen ugye. Az ido nekunk dolgozik, minel tovabb varunk annal olcsobb es elvezetesebb lesz jatszani, egyre tobb content es egyre kevesebb idegesito bug ugye.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
https://twitter.com/BethesdaStudios/status/629340621459877888
Non serviam
rwurl=http://assets.vg247.com/current//2015/07/fallout_cat_cosplay_1.jpg
Máris más megvilátásba helyeződik és érthetővé válik az a "400 óra, és a
Taftnemlátott újdonságok adagolása még mindig tart" duma.Hogy fogják így megoldani a későbbi story DLC-k nehézségi szintjének belövését? Scalinggel?
ibi amentia latet
Félve kérdezem, de jól veszem ki, hogy "ha nincs szintlimit, #azabaj, ha van szintlimit, #azabaj"? :D
Btw. nem is biztos, hogy sztori DLC-k jönnek, lehet ám városépítős, kuplerájvégigkúrós is, szinttől függetlenül!
Amúgy mivel oldanák meg, ez a Bethesda, ha nincs scaling, akkor csak idegesítően túlerőltetik a scalinget (F3), ha van, akkor aztán nagyon (Oblivion).
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
#mindigmindenbaj(mertsohasemmitnemhegesztenektökélyre)
ibi amentia latet
7 percnyi kiszivárgott gameplay a PornHubon. :)
http://www.vg247.com/2015/08/12/fallout-4-gameplay-leaks-on-pornhub/
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
http://arstechnica.co.uk/gaming/2015/08/fallout-4-new-perks-new-shooting...
rwurl=https://youtu.be/0lWNdcbq3EU
Az ambient háttérzene maradhat a játékban.
Nna, elvileg ma jön ki androidra a shelter... valszleg itt fog megjelenni:
https://play.google.com/store/apps/developer?id=Bethesda+Softworks
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.bethsoft.falloutshelter
Ha valaki shelterezik, itt egy haxxolt save game, 1100 dobozzal:
https://www.reddit.com/r/Fallout/comments/3gz5t9/behold_fallout_shelter_...
FALLOUT 4 HAS MORE LINES OF DIALOG THAN FALLOUT 3 AND SKYRIM COMBINED
Non serviam
Jó az nekünk, ha a Bethesda dialógusokat ír?
Sors bona, nihil aliud.
Kevésbé rossz, mint ha nem írna.
Non serviam
Jó nekünk bármi, ami nem Interplay, és Fallout? Magyar webre magyar NMA!
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
ha mar NMA, onnan lopva(link):
rwurl=http://i.imgur.com/8tifPeG.jpg
Ejj, de szép lenne ez...
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."