Jó azért a nagy számokban kijön az, hogy ki a jobb, persze nem örül senki neki, ha emiatt bukik egy meccset. Meg annyira nem is jellemző, ha megnézed akkor ki vannak írva a százalékok, szóval hogy egy olyan beszopj tényleg 1000 + 1 szer kell rádlőni.
Steamrolling szvsz főleg attól lesz, hogy veterán játékosok 4.3-5.3-on játszanak, mert saját br-jük pénztemető. Oké, hogy fel akarják tölteni a középső br-eket (legalábbis valamikor ilyen szöveggel "magyarázták"), de ez így egy vicc. + Rájön még, hogy délután 4 és 8 között mennyire indokolt +1 BR-eket dobálni, hogy 30 helyett 3 mp legyen a meccskeresés.
szóval hogy egy olyan beszopj tényleg 1000 + 1 szer kell rádlőni.
Nem tudom, hogy akkor az én RNG lucklusterem ilyen szar, de mostanában elég gyakori jelenség a pozitív RNG jelensége, vagyis ott megy be ahol nem kéne (távolság szög kaliber - armor pen tesztnél meg 200 méterrel közelebb se engedi be ott, wtf...).
Az egy dolog, hogy bemenne, de dob egy negatívat és megmagyarázzuk, a rossz lőszer, a sirály tarkóján megpattant baromsággal, de az ellenkezőt semmi nem indokolja és magyarázza ki. Szar dizájn és kész.
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
A Tigris II páncélzata papíron nagyon erős volt, ám a valóságban itt is közrejátszott a nyersanyaghiány. Megfelelő ötvözőanyagok híján ugyanis a páncélzat törékenyebbé vált, különösen a hegesztési varratok mentén.
Ultra realisztikussá tették, hogy a német páncélon random néha bemegy az is, aminek egyáltalán nem szabadna. =DD
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Mint írtam a negatív RNG kimagyarázható, de a pozitívat nem veszi be a gyomrom. A te példád is azt mutatta, hogy brutál sok TÜZÉRSÉGI lövés után tört. Nálam meg sokszor elsőre, km-ről, nem a gyenge pontokon.....
Ez egy hülye "gamebalance" a mazsolább playereknek, hogy nekik is meglegyen a napi fagyi fejadag...
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Ja, nekem pont az ellenkezője jött le az írásodból. Hogy a pozitív még belemagyarázható, de a negatívat nem veszi be a gyomrod.
Itt a tüzérséget nem emeltem volna ki, inkább a brutál sok rálövést. Azért az, hogy egy x kaliberű és y csőhosszúságú AT gunnal lőnek meg egy harckocsit teljesen azonos azzal, ha egy másik harckocsinak ugyanilyen paraméterű lövege van beszerelve és azzal lövik meg. (Persze az AT gyorsabban lőhet, nehezebb észrevenni, cserében sérülékenyebb és nem mozgékony.)
De értem mit akarsz írni. Én azért hagytam abba a WOT-ot sok évnyi játék után, mert marha nagy csalódás volt a farmolás az alfa és béta teszthez képest, amikor rakás aranyat szórtak ki, meg folyamatosak voltak az xp többszörözős eventek és gyorsan ki lehetett élvezettel farmolni mindent a teszt miatt. És élveztem a játékot.
Aztán amikor 30-40 csata kellett ahhoz, hogy az ISU-hoz meglegyen az xp arany nélkül a jobb felszereléséhez, amik nélkül egy lomha, szar lövegű valami volt, akkor már egész pofás volt.
Csak kb. két hétig kellett húznom, hogy meglegyen belőle az object704 vagy mi és az alap motorral egy teknős volt. Meg a játékaim zöme 5 mapon zajlott, ugyanúgy ráuntam mint a CS-ben a kötelező De_aztec, De_dust1-2, de_nuke-ra.
A repcsissel csak alfában játszottam, élesben bele se néztem. A War Thundernek a repcsisével pár napot játszottam, a tankossal meg talán pár órát. Nincs erőm az ilyen grindhez. Ugyanez a Total War 3 squados aréna verziója. Belenéztem, marha jó az ötlet, tetszik, lehetne taktikázni, meg stratégiázni.
De ha az ellenfélnek top tier lovassága van, nehézgyalogsággal, akkor azt még hátba támadva is alig szeded. Neked is kell? Ok. Szopj végig pár hét szar csatát, hogy meglegyen.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Az a baj, hogy a free to play ölte ki a jól balance-olhatóbb, jól dizájnolhatóbb, online játékokat. Jobban örülnék egy havidíjas tank szimnek, mert ott nem az lenne a koncepció, hogy tweak-elgessük a mechanikát, hogy a mazsolák meg a veteránok is megmaradjanak, de kell valami farmolósdi is, hogy költsenek...
Azt meg zárójelben jegyzem meg, hogy mennyi esze van a cég vezetésnek, ahol a saját játékokun belül aprózzák szét a player bázisukat, az egyre több game módokkal :DD Jajj, így nő a queue time, áhh áldozzuk be a matchmakert.... jajj, így viszont mazsolák keveredhetnek a veteránokkal, semmi gond, hozzuk be az RNG-t... jajj, így még rosszabb statokat kapunk, szarni bele, eresszük össze őket, meg kapjanak új tankokat grindelni...
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Azoknál a játékoknál ahol csak skin-ekre (kinézetre) költhetsz, de minden elérhető (az unlock nem végtelen idő, sőt te választhatod ki mit...), és szigorúan skill alapú, azok amik átütően sikeresek, értsétek, nagyon nagy a player bázis, aminek rengeteg előnye van fejlesztői oldalról is.
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Kb. a Bf3 Armored Warfareban marha jól szórakoztam a tankcsatákkal. Volt némi farm, hogy meglegyen az IR füst, meg az irányított rakéta és társai, de az 1-2 nap játékkal kimaxolható volt.
Szóval ha lenne egy wot/wt játék, ami havi díjas, vagy egyszeri fix díjas, amiért cserébe ilyen cod/bf jellegű közepesen tolerálható grindet igényel és cserében bármilyen járművel spawnolhatsz és mehet az epic tank csata, azt komálnám.
Akár úgy is, hogy warhammer táblás, vagy men of war módszerrel x pontért összeállíthatok magamnak a csatára egy setupot, aztán azokba éledhetek addig, amíg kitart. Ha egy JagdTigerrel, meg egy JagdPantherrel megyek, mert annyira volt elég az előre definiált pont limit, más meg be tud hozni 10 T34-et.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Az is jópofa lenne, ha a For Honorból/DOTAból átemelnének egy részletet. AI vezérelte gyalogos háború lenne és a harckocsikkal kell őket támogatni.
Aki TD-vel jönne, az előnyösen tudná gyepálni a harckocsikat, akik meg MBT-vel, azok meg támogatnák a gyalogos pusht, persze ők is ki tudják lőni a másik player harckocsiját, de a TD nem nagyon tudna gyalogosokat támogatni. A Rohamlövegek meg kifejezetten fürödnének, egy Stuh42-vel miszlikbe lehetne lőni a bunkereket, meg az AT gunokat.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
elcsöppennék egy ilyentől, csak közel a bili és hosszú a kezem :D
Amúgy még egy alternatív földi világban (amik a mangakban szoktak alkalmazni) is el tudnám viselni és a szabadság révén sokkal kreatívabb és kiegyensúlyozottabb tank game-t lehetne összeütni.
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Természetesen mikor haldokolnak a szerverek, mikor lenne időm pár kört menni...
Azon most el is gondolkodtam, hogy free to play modellnél ez mekkora károkat tud okozni...
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Mondhat bárki bármit, közép + kelet Európa, oroszokkal együtt, nem képesek normális game dizájnokat összerakni. Vannak profi grafikusok, effektesek, programozók, hangmérnökök zenészek, írók, de baromira érződik, hogy game dizájn vonalon hulladék az összkép.
Most jöhet valaki nekem a Witcherrel. Bocs, de azt az összképe adja el és nem a game mechanika, az közepes, sőt itt-ott még bénácska is a nyugati konkurensekhez képest.
Nem fogtok tudni átütő gamedizájn játékot felmutatni ezekből a régiókból, sajnos.
Most az égette ki a diódáimat, hogy folyamatos negatív RNG, uptier és kinyírnak egy üteg találattal. A valóságot most hanyagoljuk, mert akkor mindenki ütegelne csak, és nem megyünk be gyalogság nélkül házak közé... Game dizájnban az ilyen szerencsesüti bohóckodást azért hanyagolnám, és max sérülést okoznék a játékos járművében, az is elég kellemetlen, de ilyen potya killeket azért hanyagolnám...egy zárt páncéloson.
Na, ez most jól felkurt. Ki kellett írnom magamból. Levezetésnek inkább valami jó zene és rajzolás.
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Hogy ennyit írkáltatok róla, megjött a kedvem és leszedtem.
Egyrészt rohadt idegesítő ez a non-stop futó Gaijin updater. Másrészt ez a sok nemzet is, hogy olasz, svéd, meg kínai. Azt se tudom ezeket a hülye olasz dobozokat hol kell lőni néha.
Amúgy fun, csak néha frusztráló mikor nem ismered még a pályát aztán valaki tök váratlan helyről lekempel. Városi pályákat jobban szeretem. Ja, meg mikor te 3x ellövöd és még ki se gyullad, de ő meg 1 lövésből KO-ba rak :D Mondjuk Crusader vs PzIII, érthető.
rwurl=https://i.ibb.co/9Z7j7GN/NET.jpg
Meg ha belekezdtél, akkor a minor népeket simán hanyagold egyenlőre :)
- Német már low tierben is fun, majd a Tigris II környékén megbicsaklik, hogy a végére ismét balance-ban legyen. Low tierben amint bejönnek a HEAT lőszerek (plazma távolság független fix átütéssel) máris hentes leszel. A trükk, hogy lehetőleg hossz irányban kell átlőni vele a járműveket, nyak alatt, az 99% instant kill.
Ha jármű modifikációt akarsz húzni (farmolni), akkor az arcade javasolt, ha új jármű a cél, akkor meg realistic. Ezt statisztika alapján számolták ki okosok (idő alapján).
Alsó tierben már nem jellemző, de érdemes úgy húzni az új járműveket, hogy mindegyikbe egy kicsit belekezdesz és mindegyik el legyen kezdve, ha mindegyiken van már research, akkor válaszd ki amit húzni akarsz. Ezzel azt tudod bebiztosítani, ha a GJ kitalálja, hogy kivezet egy járművet, akkor amit már elkezdtél kutatni, azt nem veszik el (így sikerült megszereznem: Flakpanzer 341, Panther II, Tiger II (10,5cm), Maus) .
Narancs
Ezek olyan légvédelmiek, amik a tankokat is megizzasztják megfelelő távolságban, igazi kis troll cuccok, főleg városi harcban. (Régi énjükhöz képest nerfelve lettek, de még mindig undorító miket művelnek.) A Wirlwind is jó, de már nem tündököl úgy, mint az elődei, az orosz troll páncélokon, közelebb kell lennie.
Zöld
HEAT lőszer. Ennyi. Nagy kill rate. A front páncél meredek és könnyen belőhető. Rejteni kell, vagy szögelni, de az utóbbi azért csodákat nem művel.
Ciánkék
Ez a line az erősebben páncélozott jószágoké. A páncél pótlék az ellenség HEAT-jei ellen véd (nem kapsz egyből hullazsákot), meg frontban is többet bírnak. A tigris front lemeze a saját osztályában már nem ér sokat, arra ne apellálj, de 88-asa pusztító. Kifejlesztve tapasztalt legénységgel, mozgékony, gyors a torony forgása is, és a ruszkikkal szemben jobb az ágyúsüllyedése is, mint úgy általában a német egységeknek.
Sárga
Ezek glasscannon kategóriák, "desszant sniperek" :D, felderítők, gyorsak, de papír és hamar kilőhetőek cserébe. Skillesebb kezelést igényelnek a gyorsaságuk miatt, és pl. az Dd. Kfz. 221 kb. light TD a célzást tekintve, és egy géppityú is hamar elintézi, ha kilövik a lövészt. Ezzel ésszel kell menni, de igazi kis hunter. Ezeket később kellő xp után javaslom. Ha ráérzel, meg kiismered a pályákat, igazi élvezet velük.
A többi is tud fun lenni, de nem okoztak annyi örömöt, mint a jelöltek, mert több hátrányuk is volt. Például a StuG-ok ugyanaz, mint a Pz IV, csak fix toronnyal, és szemből a jobb oldala simán átlőheti 90% azonnal pusztulás, vagy bénulás és a második lövés végzi be. Jagdpanzer 38 a hasán hullajelölt. Az első oszlop ütegei meg lassúak és könnyű célpontok. Cserébe amit eltalálnak az 99% pusztul. Pedig a Marder-rel is sokat mészároltam, de könnyen pusztítható, így inkább ezekkel realistic-ben érdemesebb próbálkozni.
to be continue ;)
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Mondjuk nagyon nem mindegy, hogy Arcade vagy Realistic battle-ben nézzük. Arcade-ben kicsi az esélye, hogy bekerülnek, úgyhogy nyugodtan kiállhatsz lövöldözni úgy, hogy szemből elég jól védve vagy a stug/jagdpanzer stb. vonalon. Inkább csak a többi német egységtől kell félned. Persze minden-minden BR függő, azért is írtam össze kicsivel fentebb a 3 alap népre a preferált lineup-jaim.
Más: lefutottam megint egy jó pár kört az oroszokkal a "sweet spot" 5.3 BR-en és hááát annyira nem vagyok elájulva az oroszoktól ezen a BR-en. Visszanéztem a statisztikákat és amit a KV-1 pl. leművel 4.3-on SU-85/T34-57 társaságában az összehasonlíthatatlanul erősebb line-up, gyenge ellenfelekkel. 5.3-ra gyak. nem nő az átütés, bedobálja ellened a Panthereket, Tiger II-t stb. IS-1 valamiért indokolatlanul könnyen döglik ésatöbbi... Ajánlották nekem a 20+ sec újratöltésű TD vonalat, állítólag az páncélban és átütésben is kellemes, de AB-be kitépném a hajamat, ha folyton az újratöltésre kellene várni.
Nekem anno évekkel ezelőtt Pz IV F2, G és Pz III hosszú csövű változatai sikeres élményeket nyújtottak. Főleg Pz III M.
Most brit ágon épp Cromwell-eket szerzem be, de Crusader-ekkel is jókat lehet játszani. Bár gondolom itt alacsonyabb BR-ben még több a núb is akik még nem adták fel.
Nekem ezek easy targetek szemből is, mindig elsőre kicsapom őket :D
Az egy dolog, hogy bemákolod a mazsolákat, én nálam (de ez lehet időpont függő, mikor már nem kinderek vannak többségben, mikor késő este beugrom pár körre) ezek sose éltek sokáig, ellentétben a későbbi verziókat, és sokkal macerásabb velük harcolni.
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Azért a német tankokhoz képest sokkal inkább pattognak le róluk a lövések. Ha már a 38t -t mondtad: Hasában ellövöd a váltót nabumm. T34-57 szemből lepattan a ferde páncélon. Oké, hogy az ágyú körül átlőhető, de találd is el.
Szvsz. átütésük miatt bőven megéri úgy hozni ezeket, hogy nincs tornyuk.
(nyilván a képpel csak vicceltem, van ott jó tank bőven)
Most csak röviden, mert kaja meg meló, majd később részletezzük még az elemzéseket :)
Ezeknél a TD-knél én nem tapasztaltam nagy lepattanásokat, a HEAT szemből szépen átmegy ezeken. Ha meg a megfelelő helyen, akkor azonnal halál. Nincs tornyuk, ez azt jelenti, hogy a teljes frontját fogja feléd mutatni, (nagyobb célpont, ráadásul ezeknél a gyenge pontjuk is fent van, nem lent) és aki tudja hova kell lőni, annak ülő kacsák ezek. Közelharcra nettó bukó. Torony nélkül egy oldalról / hátulról (flank) érkező támadás meg alap szopó, esély sincs a visszalövésre (TD átok).
T38(t) sose volt gond kilőnöm.
T34-57 az már a Tigris környéki vonulat. Egy Tigrisnek azért nem akkor nagy kaland, de tény hogy a T34 vonal önmagában egy nagyon jól kiegyensúlyozott tank család (meg ruszkik fejlesztette játékban azért ott van az enyhe bias is, az tagadhatatlan). Kellően gyors, döntött páncél, kicsi torony, használható löveg - pocsék ágyúsüllyedés.
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
rwurl=https://webmshare.com/play/AWrDd
Először azt hittem nem vesz észre és tovább megy egyenesen, úgyhogy van időm becélozni, hogy tuti 1 lövés legyen. Viszont feltűnt, hogy elkezdett fordulni és megijedtem, hogy ilyen közelről egy SU-85 már akár átvihet. Upsz :D
Előtte jobbra 3 lövés kellett kínai T-34 AA-ba, hogy meghaljon. Aztán végül egy PT-76B szedett ki akivel túl bátor voltam, pedig első lövésem telibe oldalba kapta, de jó öreg Panther 75mm csak parancsnokot lőtte ki meg még valamit ott középtájt, de ki se gyulladt.
Kicsit béna amúgy, amikor ilyen háború utáni gépek simán mehetnek pl tigris és hasonlók ellen.
@Veralafutas thx, az updater-t lehet kereshettem volna még picit
Kicsit béna amúgy, amikor ilyen háború utáni gépek simán mehetnek pl tigris és hasonlók ellen.
Nem kicsit (túlságosan széthúzták a tiereket - de ez azért van, mert feljebb már kevesebben puffogtatnak - nem ok nélkül) Ezt egyedül a Simulator módban van leszabályozva, de ott meg ismerned kell az ott felvonuló járműveket, mert nincs kellemetlenebb haveri gépet kifüstölni. + a célzás is más, mert nem a csőből nézel, hanem ahonnan a tüzér kukkerolt, így kicsit oldalt lesz a cső, és szöge lesz a lövedék pályájának, a nézőpontodhoz képest - szokni kell.
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Tippeket kérek kis nemzetekből melyikkel vicces low tier-ben (1-3) játszani? Nézegettem a svédeket, de ilyen dolgok mellett nem tudok elmenni, hogy 100 lőszer (3 rekesz) van az AA-ban (amire mondjuk a "hivatalos"??? wiki is azt írja, hogy AP lőszer kifejlesztése után tankok ellen használandó :D)
Update 1: végül fárasztó volt egy kicsit a tankozás már, úgyhogy "poénból" akartam tolni pár repülőset, sima AB-t. Sikerült az elmúlt 1-2 hétben Rank 3-ig húzni (mondjuk volt nép amiben már voltak fejlesztve ~5 éve) az amerikai, német, orosz, brit repülőket is. Állítólag visszabuffolták a cannonokat, bár ez annyira nem tűnt fel. Bombázásba gyorsan beleuntam, úgyhogy csak vadászok szempontjából nézve:
USA: 12 mm-es géppuskák nem tűnnek annyira harapósnak, sőt szinte ki merem jelenteni, hogy a más népek ~7mm-esei simán használhatóbbak még a bombázók ellen is. Fordulni ezek se tudnak, mint a németek. 3. oszlop tengerészeti repülői szvsz felejthetők, illetve nem tetszik, hogy 1 cannon-al rohangálnak ~3.7 alatt a vadászaik. Végtelen sok lőszer azért tetszetős :D
Német: Bf 109-eket valahogy csak én nem tudom lelőni, vagy nem tudom, viszont ha én megyek vele, akkor nem érzem túlzottan OP-nak őket. Mivel csak 2 oszlopban vannak vadászaik, így elég nehéz kis rank eltéréssel 5 repülőt kihozni.
Orosz: Ahogy a Bf 109-esekkel, úgy a lagg/mig/yak-okkal se érzem a fölényt. Cannon-t gyorsan ellövöm, 2 géppuska meg annyira nem harapós magában. Így hogy 3 oszlopon hozható repülő legalább lehet válogatni. Rank 1-ben mondjuk az l-16-ok elképesztően erősek, de azt meg 1 délután lefejlődni.
Brit: Bevallom még addig jutottam velük, hogy értelmes cannon egyik repülőjükön sincs, de a tűhegyen forgó 8-12 géppuskás vadászaik mindent megesznek. Igazából amíg nem zuhan rád 8 km magasból valami hit n run gép, addig ide-oda forogva leszedsz 7 repülőt. Jó mind a 3 oszlop, bár van 1-2 téglaként suhanó csoda náluk is. Szvsz összehasonlíthatatlanul jobbak a többi népnél ~3.0-ás br környékén.
Következő cél a már csak kizárólag cannon-al szerelt ~4.7-ek összehasonlítása :D (de előre érzem, hogy a valódi mókát a spitfire-ök nyújtották nekem Rank 2-3-on.)
Ott a válasz minden kérdésedre.. :D
Éljenek a videojátékok!
ez igaz :DDDDDDD
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Bevált a jószág, csúnyán lehet ezzel is aratni.
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Jó azért a nagy számokban kijön az, hogy ki a jobb, persze nem örül senki neki, ha emiatt bukik egy meccset. Meg annyira nem is jellemző, ha megnézed akkor ki vannak írva a százalékok, szóval hogy egy olyan beszopj tényleg 1000 + 1 szer kell rádlőni.
Steamrolling szvsz főleg attól lesz, hogy veterán játékosok 4.3-5.3-on játszanak, mert saját br-jük pénztemető. Oké, hogy fel akarják tölteni a középső br-eket (legalábbis valamikor ilyen szöveggel "magyarázták"), de ez így egy vicc. + Rájön még, hogy délután 4 és 8 között mennyire indokolt +1 BR-eket dobálni, hogy 30 helyett 3 mp legyen a meccskeresés.
rwurl=https://i.imgur.com/Uv5NUO1.jpg
Utolsó pár játék termése.
Panzer IV/70 (v) alakul már? :D szerk. ja közben látom ;) Jagdpanzer IV-et hozod mellé, akkor jó kis TD lineup + Tiger (H).
Jagdpanzer IV könyebben kilőhető, de annyira nem vészes, kb. Su-85 szintű:
Páncél: 60 / 30 / 22
Lőszer:
PzGr39 APCBC 140 137 125 112 100 89
PzGr40 APCR 177 176 154 130 109 92
amit még szeretek benne, hogy:
Reward for battle
120 % Sl , 154 % Rp
de kevés játék volt, hogy eljussak odáig, hogy a 3. tankot is ki kelljen hozni.
Nem tudom, hogy akkor az én RNG lucklusterem ilyen szar, de mostanában elég gyakori jelenség a pozitív RNG jelensége, vagyis ott megy be ahol nem kéne (távolság szög kaliber - armor pen tesztnél meg 200 méterrel közelebb se engedi be ott, wtf...).
Az egy dolog, hogy bemenne, de dob egy negatívat és megmagyarázzuk, a rossz lőszer, a sirály tarkóján megpattant baromsággal, de az ellenkezőt semmi nem indokolja és magyarázza ki. Szar dizájn és kész.
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
https://hu.wikipedia.org/wiki/Panzerkampfwagen_VI_B
Ultra realisztikussá tették, hogy a német páncélon random néha bemegy az is, aminek egyáltalán nem szabadna. =DD
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
rwurl=https://qph.fs.quoracdn.net/main-qimg-4b63e602a532126712e8675e5dafb25b-c
Elfoglalt Pantheren teszteltek brit AT tüzérek. Nem tudták átütni, de azért a sok találattól egyszer csak betört.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Mint írtam a negatív RNG kimagyarázható, de a pozitívat nem veszi be a gyomrom. A te példád is azt mutatta, hogy brutál sok TÜZÉRSÉGI lövés után tört. Nálam meg sokszor elsőre, km-ről, nem a gyenge pontokon.....
Ez egy hülye "gamebalance" a mazsolább playereknek, hogy nekik is meglegyen a napi fagyi fejadag...
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Ja, nekem pont az ellenkezője jött le az írásodból. Hogy a pozitív még belemagyarázható, de a negatívat nem veszi be a gyomrod.
Itt a tüzérséget nem emeltem volna ki, inkább a brutál sok rálövést. Azért az, hogy egy x kaliberű és y csőhosszúságú AT gunnal lőnek meg egy harckocsit teljesen azonos azzal, ha egy másik harckocsinak ugyanilyen paraméterű lövege van beszerelve és azzal lövik meg. (Persze az AT gyorsabban lőhet, nehezebb észrevenni, cserében sérülékenyebb és nem mozgékony.)
De értem mit akarsz írni. Én azért hagytam abba a WOT-ot sok évnyi játék után, mert marha nagy csalódás volt a farmolás az alfa és béta teszthez képest, amikor rakás aranyat szórtak ki, meg folyamatosak voltak az xp többszörözős eventek és gyorsan ki lehetett élvezettel farmolni mindent a teszt miatt. És élveztem a játékot.
Aztán amikor 30-40 csata kellett ahhoz, hogy az ISU-hoz meglegyen az xp arany nélkül a jobb felszereléséhez, amik nélkül egy lomha, szar lövegű valami volt, akkor már egész pofás volt.
Csak kb. két hétig kellett húznom, hogy meglegyen belőle az object704 vagy mi és az alap motorral egy teknős volt. Meg a játékaim zöme 5 mapon zajlott, ugyanúgy ráuntam mint a CS-ben a kötelező De_aztec, De_dust1-2, de_nuke-ra.
A repcsissel csak alfában játszottam, élesben bele se néztem. A War Thundernek a repcsisével pár napot játszottam, a tankossal meg talán pár órát. Nincs erőm az ilyen grindhez. Ugyanez a Total War 3 squados aréna verziója. Belenéztem, marha jó az ötlet, tetszik, lehetne taktikázni, meg stratégiázni.
De ha az ellenfélnek top tier lovassága van, nehézgyalogsággal, akkor azt még hátba támadva is alig szeded. Neked is kell? Ok. Szopj végig pár hét szar csatát, hogy meglegyen.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Az a baj, hogy a free to play ölte ki a jól balance-olhatóbb, jól dizájnolhatóbb, online játékokat. Jobban örülnék egy havidíjas tank szimnek, mert ott nem az lenne a koncepció, hogy tweak-elgessük a mechanikát, hogy a mazsolák meg a veteránok is megmaradjanak, de kell valami farmolósdi is, hogy költsenek...
Azt meg zárójelben jegyzem meg, hogy mennyi esze van a cég vezetésnek, ahol a saját játékokun belül aprózzák szét a player bázisukat, az egyre több game módokkal :DD Jajj, így nő a queue time, áhh áldozzuk be a matchmakert.... jajj, így viszont mazsolák keveredhetnek a veteránokkal, semmi gond, hozzuk be az RNG-t... jajj, így még rosszabb statokat kapunk, szarni bele, eresszük össze őket, meg kapjanak új tankokat grindelni...
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Azoknál a játékoknál ahol csak skin-ekre (kinézetre) költhetsz, de minden elérhető (az unlock nem végtelen idő, sőt te választhatod ki mit...), és szigorúan skill alapú, azok amik átütően sikeresek, értsétek, nagyon nagy a player bázis, aminek rengeteg előnye van fejlesztői oldalról is.
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Egyébként én is erre gondoltam.
Kb. a Bf3 Armored Warfareban marha jól szórakoztam a tankcsatákkal. Volt némi farm, hogy meglegyen az IR füst, meg az irányított rakéta és társai, de az 1-2 nap játékkal kimaxolható volt.
Szóval ha lenne egy wot/wt játék, ami havi díjas, vagy egyszeri fix díjas, amiért cserébe ilyen cod/bf jellegű közepesen tolerálható grindet igényel és cserében bármilyen járművel spawnolhatsz és mehet az epic tank csata, azt komálnám.
Akár úgy is, hogy warhammer táblás, vagy men of war módszerrel x pontért összeállíthatok magamnak a csatára egy setupot, aztán azokba éledhetek addig, amíg kitart. Ha egy JagdTigerrel, meg egy JagdPantherrel megyek, mert annyira volt elég az előre definiált pont limit, más meg be tud hozni 10 T34-et.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
jajaja :)) egy rúgóra járunk :)
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Az is jópofa lenne, ha a For Honorból/DOTAból átemelnének egy részletet. AI vezérelte gyalogos háború lenne és a harckocsikkal kell őket támogatni.
Aki TD-vel jönne, az előnyösen tudná gyepálni a harckocsikat, akik meg MBT-vel, azok meg támogatnák a gyalogos pusht, persze ők is ki tudják lőni a másik player harckocsiját, de a TD nem nagyon tudna gyalogosokat támogatni. A Rohamlövegek meg kifejezetten fürödnének, egy Stuh42-vel miszlikbe lehetne lőni a bunkereket, meg az AT gunokat.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
elcsöppennék egy ilyentől, csak közel a bili és hosszú a kezem :D
Amúgy még egy alternatív földi világban (amik a mangakban szoktak alkalmazni) is el tudnám viselni és a szabadság révén sokkal kreatívabb és kiegyensúlyozottabb tank game-t lehetne összeütni.
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
+1, BF-ekben valahogy mindig nagyon eltalálták a tankok mozgását.
Éljenek a videojátékok!
Igen és nagy élmény velük helikoptert is kilőni. =D
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Természetesen mikor haldokolnak a szerverek, mikor lenne időm pár kört menni...
Azon most el is gondolkodtam, hogy free to play modellnél ez mekkora károkat tud okozni...
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Mondhat bárki bármit, közép + kelet Európa, oroszokkal együtt, nem képesek normális game dizájnokat összerakni. Vannak profi grafikusok, effektesek, programozók, hangmérnökök zenészek, írók, de baromira érződik, hogy game dizájn vonalon hulladék az összkép.
Most jöhet valaki nekem a Witcherrel. Bocs, de azt az összképe adja el és nem a game mechanika, az közepes, sőt itt-ott még bénácska is a nyugati konkurensekhez képest.
Nem fogtok tudni átütő gamedizájn játékot felmutatni ezekből a régiókból, sajnos.
Most az égette ki a diódáimat, hogy folyamatos negatív RNG, uptier és kinyírnak egy üteg találattal. A valóságot most hanyagoljuk, mert akkor mindenki ütegelne csak, és nem megyünk be gyalogság nélkül házak közé... Game dizájnban az ilyen szerencsesüti bohóckodást azért hanyagolnám, és max sérülést okoznék a játékos járművében, az is elég kellemetlen, de ilyen potya killeket azért hanyagolnám...egy zárt páncéloson.
Na, ez most jól felkurt. Ki kellett írnom magamból. Levezetésnek inkább valami jó zene és rajzolás.
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Hogy ennyit írkáltatok róla, megjött a kedvem és leszedtem.
Egyrészt rohadt idegesítő ez a non-stop futó Gaijin updater. Másrészt ez a sok nemzet is, hogy olasz, svéd, meg kínai. Azt se tudom ezeket a hülye olasz dobozokat hol kell lőni néha.
Amúgy fun, csak néha frusztráló mikor nem ismered még a pályát aztán valaki tök váratlan helyről lekempel. Városi pályákat jobban szeretem. Ja, meg mikor te 3x ellövöd és még ki se gyullad, de ő meg 1 lövésből KO-ba rak :D Mondjuk Crusader vs PzIII, érthető.
Éljenek a videojátékok!
rwurl=https://i.ibb.co/9Z7j7GN/NET.jpg
Meg ha belekezdtél, akkor a minor népeket simán hanyagold egyenlőre :)
- Német már low tierben is fun, majd a Tigris II környékén megbicsaklik, hogy a végére ismét balance-ban legyen. Low tierben amint bejönnek a HEAT lőszerek (plazma távolság független fix átütéssel) máris hentes leszel. A trükk, hogy lehetőleg hossz irányban kell átlőni vele a járműveket, nyak alatt, az 99% instant kill.
Ha jármű modifikációt akarsz húzni (farmolni), akkor az arcade javasolt, ha új jármű a cél, akkor meg realistic. Ezt statisztika alapján számolták ki okosok (idő alapján).
Alsó tierben már nem jellemző, de érdemes úgy húzni az új járműveket, hogy mindegyikbe egy kicsit belekezdesz és mindegyik el legyen kezdve, ha mindegyiken van már research, akkor válaszd ki amit húzni akarsz. Ezzel azt tudod bebiztosítani, ha a GJ kitalálja, hogy kivezet egy járművet, akkor amit már elkezdtél kutatni, azt nem veszik el (így sikerült megszereznem: Flakpanzer 341, Panther II, Tiger II (10,5cm), Maus) .
rwurl=https://i.ibb.co/MDtcN29/German-low-tier.jpg
Kiemeltem, amik nálam itt kedvencek voltak ezért vagy azért.
Narancs
Ezek olyan légvédelmiek, amik a tankokat is megizzasztják megfelelő távolságban, igazi kis troll cuccok, főleg városi harcban. (Régi énjükhöz képest nerfelve lettek, de még mindig undorító miket művelnek.) A Wirlwind is jó, de már nem tündököl úgy, mint az elődei, az orosz troll páncélokon, közelebb kell lennie.
Zöld
HEAT lőszer. Ennyi. Nagy kill rate. A front páncél meredek és könnyen belőhető. Rejteni kell, vagy szögelni, de az utóbbi azért csodákat nem művel.
Ciánkék
Ez a line az erősebben páncélozott jószágoké. A páncél pótlék az ellenség HEAT-jei ellen véd (nem kapsz egyből hullazsákot), meg frontban is többet bírnak. A tigris front lemeze a saját osztályában már nem ér sokat, arra ne apellálj, de 88-asa pusztító. Kifejlesztve tapasztalt legénységgel, mozgékony, gyors a torony forgása is, és a ruszkikkal szemben jobb az ágyúsüllyedése is, mint úgy általában a német egységeknek.
Sárga
Ezek glasscannon kategóriák, "desszant sniperek" :D, felderítők, gyorsak, de papír és hamar kilőhetőek cserébe. Skillesebb kezelést igényelnek a gyorsaságuk miatt, és pl. az Dd. Kfz. 221 kb. light TD a célzást tekintve, és egy géppityú is hamar elintézi, ha kilövik a lövészt. Ezzel ésszel kell menni, de igazi kis hunter. Ezeket később kellő xp után javaslom. Ha ráérzel, meg kiismered a pályákat, igazi élvezet velük.
A többi is tud fun lenni, de nem okoztak annyi örömöt, mint a jelöltek, mert több hátrányuk is volt. Például a StuG-ok ugyanaz, mint a Pz IV, csak fix toronnyal, és szemből a jobb oldala simán átlőheti 90% azonnal pusztulás, vagy bénulás és a második lövés végzi be. Jagdpanzer 38 a hasán hullajelölt. Az első oszlop ütegei meg lassúak és könnyű célpontok. Cserébe amit eltalálnak az 99% pusztul. Pedig a Marder-rel is sokat mészároltam, de könnyen pusztítható, így inkább ezekkel realistic-ben érdemesebb próbálkozni.
to be continue ;)
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Várjál javítottam a képen :D
rwurl=https://i.imgur.com/uCE3X4Q.jpg
Mondjuk nagyon nem mindegy, hogy Arcade vagy Realistic battle-ben nézzük. Arcade-ben kicsi az esélye, hogy bekerülnek, úgyhogy nyugodtan kiállhatsz lövöldözni úgy, hogy szemből elég jól védve vagy a stug/jagdpanzer stb. vonalon. Inkább csak a többi német egységtől kell félned. Persze minden-minden BR függő, azért is írtam össze kicsivel fentebb a 3 alap népre a preferált lineup-jaim.
Más: lefutottam megint egy jó pár kört az oroszokkal a "sweet spot" 5.3 BR-en és hááát annyira nem vagyok elájulva az oroszoktól ezen a BR-en. Visszanéztem a statisztikákat és amit a KV-1 pl. leművel 4.3-on SU-85/T34-57 társaságában az összehasonlíthatatlanul erősebb line-up, gyenge ellenfelekkel. 5.3-ra gyak. nem nő az átütés, bedobálja ellened a Panthereket, Tiger II-t stb. IS-1 valamiért indokolatlanul könnyen döglik ésatöbbi... Ajánlották nekem a 20+ sec újratöltésű TD vonalat, állítólag az páncélban és átütésben is kellemes, de AB-be kitépném a hajamat, ha folyton az újratöltésre kellene várni.
Nekem anno évekkel ezelőtt Pz IV F2, G és Pz III hosszú csövű változatai sikeres élményeket nyújtottak. Főleg Pz III M.
Most brit ágon épp Cromwell-eket szerzem be, de Crusader-ekkel is jókat lehet játszani. Bár gondolom itt alacsonyabb BR-ben még több a núb is akik még nem adták fel.
Éljenek a videojátékok!
Nekem ezek easy targetek szemből is, mindig elsőre kicsapom őket :D
Az egy dolog, hogy bemákolod a mazsolákat, én nálam (de ez lehet időpont függő, mikor már nem kinderek vannak többségben, mikor késő este beugrom pár körre) ezek sose éltek sokáig, ellentétben a későbbi verziókat, és sokkal macerásabb velük harcolni.
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Azért a német tankokhoz képest sokkal inkább pattognak le róluk a lövések. Ha már a 38t -t mondtad: Hasában ellövöd a váltót nabumm. T34-57 szemből lepattan a ferde páncélon. Oké, hogy az ágyú körül átlőhető, de találd is el.
Szvsz. átütésük miatt bőven megéri úgy hozni ezeket, hogy nincs tornyuk.
(nyilván a képpel csak vicceltem, van ott jó tank bőven)
Most csak röviden, mert kaja meg meló, majd később részletezzük még az elemzéseket :)
Ezeknél a TD-knél én nem tapasztaltam nagy lepattanásokat, a HEAT szemből szépen átmegy ezeken. Ha meg a megfelelő helyen, akkor azonnal halál. Nincs tornyuk, ez azt jelenti, hogy a teljes frontját fogja feléd mutatni, (nagyobb célpont, ráadásul ezeknél a gyenge pontjuk is fent van, nem lent) és aki tudja hova kell lőni, annak ülő kacsák ezek. Közelharcra nettó bukó. Torony nélkül egy oldalról / hátulról (flank) érkező támadás meg alap szopó, esély sincs a visszalövésre (TD átok).
T38(t) sose volt gond kilőnöm.
T34-57 az már a Tigris környéki vonulat. Egy Tigrisnek azért nem akkor nagy kaland, de tény hogy a T34 vonal önmagában egy nagyon jól kiegyensúlyozott tank család (meg ruszkik fejlesztette játékban azért ott van az enyhe bias is, az tagadhatatlan). Kellően gyors, döntött páncél, kicsi torony, használható löveg - pocsék ágyúsüllyedés.
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
rwurl=https://webmshare.com/play/AWrDd
Először azt hittem nem vesz észre és tovább megy egyenesen, úgyhogy van időm becélozni, hogy tuti 1 lövés legyen. Viszont feltűnt, hogy elkezdett fordulni és megijedtem, hogy ilyen közelről egy SU-85 már akár átvihet. Upsz :D
Előtte jobbra 3 lövés kellett kínai T-34 AA-ba, hogy meghaljon. Aztán végül egy PT-76B szedett ki akivel túl bátor voltam, pedig első lövésem telibe oldalba kapta, de jó öreg Panther 75mm csak parancsnokot lőtte ki meg még valamit ott középtájt, de ki se gyulladt.
Kicsit béna amúgy, amikor ilyen háború utáni gépek simán mehetnek pl tigris és hasonlók ellen.
@Veralafutas thx, az updater-t lehet kereshettem volna még picit
Éljenek a videojátékok!
Nem kicsit (túlságosan széthúzták a tiereket - de ez azért van, mert feljebb már kevesebben puffogtatnak - nem ok nélkül) Ezt egyedül a Simulator módban van leszabályozva, de ott meg ismerned kell az ott felvonuló járműveket, mert nincs kellemetlenebb haveri gépet kifüstölni. + a célzás is más, mert nem a csőből nézel, hanem ahonnan a tüzér kukkerolt, így kicsit oldalt lesz a cső, és szöge lesz a lövedék pályájának, a nézőpontodhoz képest - szokni kell.
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Tippeket kérek kis nemzetekből melyikkel vicces low tier-ben (1-3) játszani? Nézegettem a svédeket, de ilyen dolgok mellett nem tudok elmenni, hogy 100 lőszer (3 rekesz) van az AA-ban (amire mondjuk a "hivatalos"??? wiki is azt írja, hogy AP lőszer kifejlesztése után tankok ellen használandó :D)
Update 1: végül fárasztó volt egy kicsit a tankozás már, úgyhogy "poénból" akartam tolni pár repülőset, sima AB-t. Sikerült az elmúlt 1-2 hétben Rank 3-ig húzni (mondjuk volt nép amiben már voltak fejlesztve ~5 éve) az amerikai, német, orosz, brit repülőket is. Állítólag visszabuffolták a cannonokat, bár ez annyira nem tűnt fel. Bombázásba gyorsan beleuntam, úgyhogy csak vadászok szempontjából nézve:
USA: 12 mm-es géppuskák nem tűnnek annyira harapósnak, sőt szinte ki merem jelenteni, hogy a más népek ~7mm-esei simán használhatóbbak még a bombázók ellen is. Fordulni ezek se tudnak, mint a németek. 3. oszlop tengerészeti repülői szvsz felejthetők, illetve nem tetszik, hogy 1 cannon-al rohangálnak ~3.7 alatt a vadászaik. Végtelen sok lőszer azért tetszetős :D
Német: Bf 109-eket valahogy csak én nem tudom lelőni, vagy nem tudom, viszont ha én megyek vele, akkor nem érzem túlzottan OP-nak őket. Mivel csak 2 oszlopban vannak vadászaik, így elég nehéz kis rank eltéréssel 5 repülőt kihozni.
Orosz: Ahogy a Bf 109-esekkel, úgy a lagg/mig/yak-okkal se érzem a fölényt. Cannon-t gyorsan ellövöm, 2 géppuska meg annyira nem harapós magában. Így hogy 3 oszlopon hozható repülő legalább lehet válogatni. Rank 1-ben mondjuk az l-16-ok elképesztően erősek, de azt meg 1 délután lefejlődni.
Brit: Bevallom még addig jutottam velük, hogy értelmes cannon egyik repülőjükön sincs, de a tűhegyen forgó 8-12 géppuskás vadászaik mindent megesznek. Igazából amíg nem zuhan rád 8 km magasból valami hit n run gép, addig ide-oda forogva leszedsz 7 repülőt. Jó mind a 3 oszlop, bár van 1-2 téglaként suhanó csoda náluk is. Szvsz összehasonlíthatatlanul jobbak a többi népnél ~3.0-ás br környékén.
Következő cél a már csak kizárólag cannon-al szerelt ~4.7-ek összehasonlítása :D (de előre érzem, hogy a valódi mókát a spitfire-ök nyújtották nekem Rank 2-3-on.)