Október 27-én érkezik Halo 5: Guardians. Alább megtekinthető a játék nyitó videója, melyben a spártaiak mindent elkövetnek, hogy a Covenant spájzába jussanak.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=44oJi5w2Wjc
Thx, Nightcrawler!
Október 27-én érkezik Halo 5: Guardians. Alább megtekinthető a játék nyitó videója, melyben a spártaiak mindent elkövetnek, hogy a Covenant spájzába jussanak.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=44oJi5w2Wjc
Thx, Nightcrawler!
rwurl=http://media.giphy.com/media/LvtKS6f1WatQ4/giphy.gif
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
rwurl=http://vignette1.wikia.nocookie.net/wingsoffirefanon/images/d/df/Breathi...
Azt hittem hogy spoileres meg überfasza lesz. Ehelyett ez langyos lábvíz volt.... :(
A közhiedelemmel ellentétben a kiadók valójában borzasztóan vigyáznak a spoileres infókra. Dedikált csapatok nézegetik a netet, sőt olyanról is hallottam hogy a dolgozók a stúdióban nem ülhetnek olyan munkaállomásnál amit kívülről, az ablakon keresztül látni lehet. A szivárgások sohasem szándékosak és minden esetben nagyon durva belső vizsgálatokat nyomnak utána meg minden...
rágógumi-sci-fi
ibi amentia latet
Csak arra gondoltam hogy paráztam megnézni hogy nehogy vmit lelőjön hisz eddig a bejelentő traileren kívül minden storyt vagy videt kerültem direkt. :)
Hosszas mérlegelés után pont a Halo 5 miatt döntöttem úgy hogy Xbox One-t fogok venni vmikor idén current gen-ként mivel az MGSV multiplatform meg van egy ismerősöm aki a Microsoft MO-nál dolgozik úgyhogy lehet h csurran-cseppen egy-két dolgozói kedvezmény is nekem :)
+1. Egyszerűen még mindig nem értem mitől esnek hanyatt ettől a játéktól sokan. :(
Metal Gear Solidtól miért esnek hanyatt sokan? FIFA N+1-től? stb...
Űreposz! :D
2001-ben azért nem sok játék keverte a filmszerű kampányt FPS-ekben változatos járműves csatákkal földön és levegőben (az Operation Flashpoint nyilván nagyon más volt, emellett rétegjáték). Mindezt jó irányítás (járművekre gondolok, a legtöbb FPS-ben kínosan kezelhető szerencsétlenkedést jelentettek - lásd NOLF) és AI mellett, korrekt fegyverekkel. Visszahozva emellett az akkoriban kihalóban lévő co-opot, és áttörő FPS-multit produkálva konzolon (az N64-es hullámhegyek elismerése mellett). Mellesleg az afféle átkos újítások, mint az auto-healing itt még elég jól működött. A Halo 2 meg ugyanez kicsit átszabva, de a több szemszöget felvonultató kampány és talán a legjobb dual-wield FPS-ben sem volt utolsó, a kihívás drasztikus emelése mellett.
Hogy azóta mit tud, azzal én sem vagyok tisztában, de látom a kezdeti jelentőségét. Pedig nem szeretem a világát, a sztorija sem érdekel, és a játékmenet sem az én kenyerem. Életem legvontatottabb FPS-élményei közé tartoznak a brutális újrahasznosítással, backtrackkel, Flooddal, a jobb pillanatok mellett persze.
Egyszer azért megnézném már, hogy a Halo 3-tól fölfelé tudnának bármi nekem valót, de annyira nem izgatnak. (Megjegyzem, szerintem a Sony Halója a gyalogosmechanikát tekintve nem a CoD-osabb KZ, hanem a Resistance, és az sem a szívem csücske.)
@RE@L
Az MGS a játékipar japánosított Mega 64-e. Bár ez éppen nem magyarázat semmire :)
Sors bona, nihil aliud.
Jogos. Nem az én világom ez a Halo az biztos. :(
ÚRISTEN!!! Ezekszerint kedvelem a Mega 64-et?!!!!!! :D
@Halo
Engem totál magával ragadt a lore az elejétől fogva. Azt is hozzá kel tenni még a Zoo által összedobott dióhéjban lévő dolgokhoz hogy a koerografált jelenetek és hozzá kevert epikus zenék mindig is az erősségei voltak a szériának. (Halo Wars-al nem játszottam egyes egyedül) A legkimagaslóbb erénye az AI mindenképpen hogy komplex és nem scriptelt.
A Halo egyrészt egy Clint Eastwood / Man with no name főhős (ezért nem mutaták meg az arcát és beszél keveset), másrészt meg populáris játék létére sikerült klasszikus scifi toposzokat megfogni vele... De legfőképpen az online multiplayerrel fogta meg a jenki közönséget; mert ugye nem nagyon volt más előtte konzolon. 2001-ről beszélünk, COD még sehol, UT és Quake meg csak PC.
Meg azért a Halo 3 annak idején az X360on azért elég nagy léptéket tudott mutatni (a vége felé a csata két Scarab lépegetővel és a világ összes gyalogosával), szóval azért volt mit lerakni a hype mellé. Meg nekem az ODST is nagyon tetszett, a hangulata a magányos részekkel megkapó volt.
A Halo4 kapcsán már megoszlanak a vélemények, szóval ez a mostani játék egy vízválasztó lehet... Érdekes ez a squad gameplay amit behoztak, főleg a Republic Commando designerével a kormánynál, lehet még belőle valami. De asszem akit eddig nem fogott meg, annak ez már kevés lesz, szóval kiváncsian várom én is az eladásokat.
Scriptelés van itt is, csak valamivel nagyobb léptékkel, az tény hogy az AI deisgnban egy érdekes és emlékezetes előrelépés volt az első rész. Azóta már kevésbé etalon, meglátjuk most mit villantanak :)