War Thunder

Utolsó bejegyzés

War Thunder

Vissza felraktam a játékot. Korábban arcade-ban repülgettem egérrel, de közben vettem egy thrustmaster hotas x-et egy másik játékhoz és gondoltam kipróbálom milyen vele. Ti hogy oldottátok meg az irányítást? Nálam a legkisebb csűréstől elkezd jobbra-balra lengeni a gép több másodpercen keresztül, mire megállapodik egy helyben, amitől teljesen lehetetlenné válik a célzás.

Mivel kevés időm van játszani maradnék valószínűleg arcade módban, hagyjam a joystickot a fenébe?



nem eresztem bolere: ez a jatek egy szanalom. 500 csata utan modnom ezt.

covfefe



A repülés még csak-csak, de a tankos része játszhatatlan. Remeg, ugrál, borul minden, nem csak ütközésnél. Természetesen arról nem is beszélve, hogy az orosz lőszerek megint csak jobbak mint a németeké. Sokkal több srapnel repül szét a tank belsejében és az átütő ereje is nagyobb. Ezerszer World of Tank mint ez fos. A legszomorúbb, hogy akkorra elégeltem meg mire nagy keservesen kifarmoltam a Tigrist.

Nem is értem miért mindig németekkel kezdek világháborús játékokban. Egyértelműen a superior soviet army gyártotta a világ legjobb tankjait. Arról voltak híresek az Ivánok, hogy halomra lőtték a német tankokat amíg nekik fele annyi veszteségük sem volt.

Nagy néha WoT-ozok még. WT-vel összehasonlítva nem is olyan rossz, csak nem kell vér komolyan venni. Inkább az a bajom vele, hogy T8 fölött baromi lassan lehet fejlődni.

Talán majd az Armored Warfare meg a World of Warhips...

Choose your next words with excpetional care!



Tankos részt gyorsan ráhagytam én is. :D

Repülőssel ellennék, van egy jópár órám benne, ha lehetne egéren kívül mással is irányítani...

szerk. ahogy nézem külföldi fórmokon is mindenki azt írja, hogy remeg/himbálózik stb. a repülő joystickkal.



hmmm, es en nem mentem tankokkal meg egyetlen nyamvadt kort sem. csak repcsikkel.

covfefe



tankos része ennek megbukott a gecibe, just sayin.
mint ahogy a WoWp is a másik oldalon.
tehát a röpcsis része ennek hasít, többit be se nyisd.

Armored Warfare ha akartok tankosat, az állítólag nem fog - ha meg de, akkor whatever, de most úgy néz ki, hogy épp nagy rá a hype - már nem úgy, hogy a WT tankos részére, amik csak elvakult WoT haterek játszottak, mint amikor a papok korbácsolták magukat a középkorban - hanem úgy tényleg WoT + javított arty mechanics, csak modernben ha jól tudom (mivel nem próbáltam, nem is fogom, nem érek rá annyira).

Állítólag amúgy a WoWships is jó, bár az is pont nem érdekel most, kezd a sörfesztiválszezon :Đ


Boz képe
Boz

Én rohadtul élveztem a tankos részét is a játéknak. Persze nem a béna Arcade módban, többnyire inkább az Event meccseken ahol nincs név kiírás, térképen jelölés, külső nézet stb.
Viszont abban egyeértek, hogy rengeteg borzasztó hibája van, például a tankok fejlesztése lassú és előfordul, hogy valamelyik nagyon rosszul teljesít amíg nincs beszerezve rá APCR vagy más lőszer, de ugye ahoz meg előtte kell menni jó adag meccset...

AW meg vicces, mert bemutatták ott milyen lesz az arty, sok-sok helyen pozitív visszhangot kapott és nem sokkal rá WG-nél is bejelntették h lesz majd arty rework. :)

Éljenek a videojátékok!



Én sokat toltam tankkal, csak idegesített, hogy hiába tanultam be, hova kell lőni pl. egy Sörmennél, a gec*be nem akart felrobbanni a dög. Erre általában jön egy random lövés 3000000000000000 kmről, takarásból, szembe széllel és pont szemem lövi a pilótámat, és utána még pont a lőszerekben landol. Erre a német tankom (2-vel a tigris alatt, baromi erős első páncéllal, lol) felrobban a pics*ba. Oké, van ilyen, mondom, de ekkor nézem, hogy a lövést leadó tetű egy szarfos tank (ami nekem is van), és tudom, hogy nincs ilyen hatásos lőszer abban a fosban (legalábbis nekem általában ilyen távolságból még a könnyű tankokról is lepattannak a lövéseim).
A repcsis résszel nem volt bajom, faszán ment a bill+egérrel, csak a többi láma miatt untam meg.
Adok én is egy esélyt majd A.W.-nak, de az is bukta lesz, ha nincs csapatjáték.



Tankos részbe nem ástam bele magam, de ezzel a átválthatsz repülőbe meccs közben 30mp-re dologgal olyan koncepciót hiányoló benyomása volt nekem az egésznek. Annakidején ugye kérkedtek azzal, hogy lesz egy ilyen masszív földön-vízen-levegőben játék az egészből, aztán gondolom rájöttek, hogy azért azt még se olyan egyszerű megvalósítani.

Ha valakinek sikerült a joystickot valami trükkel belőni, azt továbbra is szívesen fogadom.



Én csak joystickkal próbálkoztam akárhányszor felraktam (G940, X65F, régi Saitek Cyborg), a idők során teljesen alap irányításbeli problémákat nem oldottak meg a skacok. Reportoltuk többször is, másfél éve nem javították. (pl Force feedback konrétan abszolút fucked up, pedig csak az a baj, hogy két változó láthatóan fel van cserélve..)
Tényleg miután il-2ből visszatévedsz elhányod magad. Ez az istenverte Yaw-oscillation remekül mutatja mennyire fundamentálisan el van baszva az FM. Én pedállal nyomom, de még úgyis kezelhetetlen. Ráadásul 2 éve is emiatt sírt mindenki aki Full Realt próbált. Gratulálok. A végkövetkeztetés: az arcade a célközönség már csak. (mivel gondolom az idők során elszivárgott a maradék szim tábor is)
Emellett egyes repülők egyéni FM-jeitől én csak a hajamat téptem. (és van pofájuk placeholder ufo Flight Modellel bearkni gépet PvP-be.. fel nem foghatom).
Ha ki szeretnéd használni a joy-t, javaslom maradj az IL-2 és Rise of Flight szériánál ami a régi korok gépeit illeti.
Én még mindig baromi sokat játszom Il-2 1946-al (igaz rommá moddolva), Cliffs of Dover a legújabb Team Fusion moddal jelenleg a legjobb választás multira és olcsó, a Battle of Stalingrad-ot még nem próbáltam, mert elég vegyes dolgokat hallottam.



Leporolom ezt a topicot egy kicsit :)

Pár hónapja kóstoltam bele, először a repülésbe majd átnyergeltem a tankokba.
Átsiklottam a bő egy évvel ezelőtti hozzászólásokat.
Korábban toltam a WoT-ot ami pure arcade és fun volt, amíg elegem nem lett a kliens cheater tengerből. A fehéroroszok kapják be, hogy ilyen kliens-szerver multit dobtak össze. Szégyen.

Pár észrevétel.
WoT után alapból más mentalitást igényel az egész game.
Ha realistic-ben játszunk, akkor nagyon más lesz a hangulat, a léptékek. Itt el lehet felejteni a WoT reflexeket, meg a hp csík leverést, a radar és név súgót.

A repülés még csak-csak, de a tankos része játszhatatlan. Remeg, ugrál, borul minden, nem csak ütközésnél. Természetesen arról nem is beszélve, hogy az orosz lőszerek megint csak jobbak mint a németeké.

Én nem tapasztaltam ilyeneket. Az arcade módban a fizika le van butítva, de az options-ben is külön állítható a pontossága (vagyis milyen mintavételezéssel számoljon - persze eszi a cpu-t magasabbra állítva, de sokkal finomabb lesz).
Arcade-ban ritkán robban be a muníció (ott randomot számolnak), ha erre vágyunk akkor HeatAntiTank munícióval kell a lőszer rekeszt telibe kapni és garantált az instant kill...

Én pörgetem mindegyik nációt, és persze a németeket a legtöbbet.
Azt tapasztaltam, hogy sok orosz tanknak nagyon előnyös a külső kialakítása - alacsonyabbak általában (kivéve a nagy kocka KV-t - azt meg igazából nyakon vagy flank-ből érdemes meglőni) kisebbek a tornyaik és jobb a dőlésszögük, e miatt vagy erős a páncél, vagy könnyű a jármű és mozgékony.
Sokat számít a terep ismerete és az előnyös pozíciók megtalálása és időben elhelyezkedés.
A WoT-os pókolás sok esetben szopó-nyalóka. Könnyen be lehet nyelni egy kritikust aztán meg várni a halált.
Realisticben egy komoly sérülés vagy sok időbe kerül javítani, vagy javíthatatlan és mondjuk egy toronyforgató beragad, akkor a tank már csak egy béna TD lesz.

A TD-knek arcade-ban és városban nincs előnyük, viszont sok hátrányuk van :D
Ráadásul, ha elég közel vannak, akkor még szemből is el lehet kapni egy gyengébb felületet, amivel ki lehet iktatni őket (ahogy a valóságban is), de már az szopacs, ha bárkinek kritikusan ellőjük a csövét, mert akkor a pontossága a kukába kerül.

Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.



Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.



Akkurátus. Különösen mikor átszállnak a T-34-be.

Choose your next words with excpetional care!



ja, és ennél sokkal cifrább jeleneteket is készíthettek volna még :D

Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.



Pár hónapja elég rendesen rákaptam a tankos részére, úgyhogy gondolkoztam is rajta, hogy lassan össze kellene írnom a tapasztalatokat, illetve már egy tutorial-ra való is összegyűlt a 3 alap néppel.

Bevallom nekem az arcade mód jobban fekszik, egyszerűen azért mert pörgősebb, nem kell végigszenvedni míg elgurul a tank az első pontig, illetve a realistic mód elég sok plussz beállítást igényel (pl. távolság állítás, ami valamiért nincs alapból gombra téve...), ami nem működik amúgy sem tökéletesen. Ráadásul elég sokszor futottam bele abba, hogy sokan inkább baserape-elésre használják az RB módot (elbújnak a bázis mögött), mint sem hogy fair játék legyen.

Sajnálatos, hogy Rank V (~Br 7.0, 2. VH utáni tankok) -től a játék gyakorlatilag Pay to play, olyan szinten veszted a játékpénzt. Illetve elég sok olyan lineup van ami azért nem működik pl. 5.7/6.0 stb., mert ha kikapod a +1 BR-t ellenfélnek, akkor nyugodtan ki is léphetsz mielőtt elindulna a kör.

Gondolatindítónak a 3 alap népről csak annyit írnék, hogy:

USA - Nem rossz, nem jó. Nem pattog le rólad úgy a lőszer mint az oroszokról, meg hát nem is ütöd át úgy a tankokat mint a németek. Rohadt unalmas a felhozatal (minden M4), utána amikor már épp túlfejlődted kezded is veszíteni a lóvét rendesen. Nyitott TD-ket meg amúgy is az első arra járó vadászgép (értsd. fél percenként 2-3 :D) még azelőtt kilövi, hogy a csatatérre érne -> szupernek titulált M10/18/36-nak így kevésbé látom értelmét AB-ben. M4A3E2 viszont egy állat, láttam már olyat, hogy 3 tank lökte bele a vízbe, mert kilőni nem lehetett :D.

Németek - Lehet, hogy papír, de szinte végig változatos és jó cuccok vannak. Bár sajnálom, hogy már ~5.0 körül horribilis ára van a légvédelemnek. Wirbelwind vicces kis cucc, saját BR-jén még az M4/T34/PZ4-eket is simán ledarálja. Panzer IV/70 viszont simán a játék LEGJOBB járműve. +/-1 BR-be nem lövi ki semmi. Kiállsz a legmagasabb pontra, aztán 1 lövés mindenki, miközben folyamatosan lőnek. Jagdpanther stb. se lenne rossz, de azokra már akad ellenfél. Ahogy a Pantherek se rosszak, csak gyorsan eldurrannak.

Oroszok - bólogatós/integetős trollpáncél nyilván említésre méltó. Kissé unalmas, hogy mindenki csak tankot hoz emiatt. Igazából a TD-ik se rosszak, ahogy a légvédelem se, aminek AP lőszerrel a legnagyobb átütése van tankokra és kb. ingyen lehet mindent javítani. Mondjuk én nem hozom a 20-40s alatt újratöltős cuccokat, legalábbis AB-re szerintem horribilisak, viszont szépen van minden BR-re egészséges lineup.

Úgyhogy összefoglalva az oroszokban nagyon nem lehet csalódni, viszont könyörgöm, ne csak a T34-eseket hozzátok ki :D

+ az egyik legjobb videós:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=1eFRDD7VDRw



rwurl=https://wiki.warthunder.com/images/thumb/f/f9/USSR_flag.png/130px-USSR_f...
Kedvencem a videóban is promótált tejeskocsi. Nagy tűzerő és üteghez képest gyors töltés (ász legénység kötelező rá):) Azzal rommá lehet trollkodni az ellenfeleket, amíg nem pécéz ki egy rutinos repülős, vagy nem szórnak meg géppityuval. Amolyan game terminológiával élve glass-cannon. A másik nagy kedvencem volt még a törpe ASU. Az orosz ág alapvetően kiegyensúlyozott, vagy épp Sztáliniumként üzemel :D

ShowHide spoiler #wall of text

és teljesen igazad van a a felső Tier szopórollerrel. Sokkal több grind és szenvedés, főleg stock tankokkal. Ergo szerintem sokan megállnak a középső sávban, mert ott már élvezetes a csata, megkapjuk a II. vh., nincs helikopter (az nekem agyhalál, ahogy RB-ben a két perc alatt behozott repülők is), és végre fullos tankokkal, fejlett legénységgel élvezetes csatákat lehet átélni.
Most menjen az ember egy hosszabb szopó farmolásra, hogy aztán végre "ugyanazt" megkapja, hogy aztán megint menjen tovább szopni....hááát időmilliomos mazochisták előnyben.
Mondom ezt úgy, hogy szoktam pénzt is költeni, hogy támogassam a fejlesztőket, a szerverek miatt.

Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.


Boz képe
Boz

Én kb Tiger és Panther D-ig húztam, aztán meguntam a grind-ot. Fárasztó volt, hogy megvettem egy nagy nehezen kiszedett új tankot aztán saját BR-ben meg volt nyomorítva az upgradek meg lőszer nélkül... Meg egyedül annyira nem is volt buli.
Igazán Centurion mk 3 és 10, T55 meg hasonló tierű gépek érdekeltek volna jobban(WoT-ban anno japán Type 61-et nagyon bírtam ami szintén az az éra), de odaáig tuti nem bírtam volna.

Éljenek a videojátékok!



Én meg untam már az egy lövés temetést és elkezdtem inkább hajózni :)

Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut



Nem számítottam rá, hogy felpörög a topic :D

Tejeskocsiban ugye az a vicc, hogy 0 armor, így aztán el se durran rajta a lövedék, csak továbbrepül. M10/18-nál meg olyan jól "kettészedték" a tankot, hogy általában vagy csak a lövész/töltőt vagy a vezetőt/rádióst viszi el, így aztán esetek nagy részében több lövés. Más kérdés, hogy miután be lett critelve onnantól mennyivel vagy előrébb, hogy várod a biztos halált :D Mondjuk te korábban is írtad, hogy RB-be tolod, ott nagyon adta nekem is a mozgékonysága, de AB-be nagyon gyenge köröket futok vele. Na meg azért ne felejtsük el, hogy AB-RB között ugye váltja a BR-t és a Tank karakterisztikáját is.

AB-be jársz, akkor Panzer IV/70 -nek adj még egy esélyt. Szemből a csövétől jobbra kell ugye ellőni, viszont ez +/-1 BR-ben kevés tanknak megy. Mivel jó a csőlehajlása, így nyugodtan lehet magasból lövöldözni, úgy a front páncélnak a szöge még gyilkosabb.

Érdekes kis statisztika (nem beszólni a statjaimra :D nem szoktam campelni)
PZIV-F2: 199 játék 186 halál 230 kill és 480.000 ezüst
Panzer IV-70: 70 játék 56 halál 141 kill és 803.000 ezüst
Wirbelwind: 123 játék 47 halál 236 repülő 73 tank és 757.000 ezüst

Panzer IV-70 -nél mondjuk ez egy elég torz statisztika nálam, mert nagyon sokáig hoztam uptier-ben, mivel premiumot kitolva kb. 1 hét alatt húztam fel a németeket Tiger II H-ig.

Na most nekem nem a farmolás/grindelés része a gond. Persze lassan fejlődik, főleg a modok fejlesztése hajtépő, viszont ami miatt felejtős a tier V + az a javítási és lőszer költségek. 1 lőszer 1000 ezüst, Tank javítása alsó hangon 5-10 ezer felfejlesztve, míg az ezüst szorzó alig növekszik 5.0 BR -hez képest. Átlagban ez egy átlagos vagy kicsivel jobb játékosnak is annyit jelent, hogy folyamatosan ezüstöt fog veszíteni.

Igazából bőven "izgi" minden népet eltolni ~BR 6.0-ig, vagy igazából amit én maxnak tartok az a 5.3, amit max 6.3-ig uptier-el, ahol még nincs semmi disznóság a pályán ellened.



Megnéztem, mert ezer éve nem mentem a IV/70-nel, hogy mi vele a baj. Konkrétan van egy csodás 90 fokos front lemeze, amit még szögelve is belőnek 800 méterről. Neked akkor nagy szerencséd van, hogy olyanokkal akadtál össze, akik nem tudják hol lőjék meg. Irigyellek.

Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.



Nem egyedül szoktam hozni, többieknél is n1 jármű. Ha összefutok vele se sikerül általában kilőnöm, csak ha ugyan azzal vagyok. Fejleszd fel és adj neki egy pár esélyt.



IV/70 az premium :)

Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.



Bocsesz nem írtam ki a nevét másodjára, a Panzer IV/70(V) -ről beszélünk.
rwurl=https://i.imgur.com/zPo2tfh.jpg

Protection analysis-ben rálősz az elejére a BR-jében lévő (5.3-as) főbb ellenfeleivel ((pl. M4A2 (76) W, T-34-85 (D-5T)), akkor láthatod, hogy "penetration not possible" mindenhol. Na most ami át tudja ütni, pl. Panther, az 3 területre tud lőni. A képen az 1. (ahogy a többi német fedett TD-nél is) visz mindent, a 2. az szinte biztos csak a váltót viszi el, néha a vezetőt, a 3. még járható út, de nem fogja egyetlen lövésből kiszedni. VISZONT, amint felkerül az extra páncél az 1. területre, onnantól kezdve "penetration not possible" még a Panthernek is, kivéve ha közé lő, de az már lutri neki.

Innentől nem tudom milyen 90 fokos front lemezre gondolsz.

Ha pedig jó helyet találsz, pl. itt a lila 2-es, ahol a pályán mindenkinél magasabban vagy, ott az elején a ferde páncél lehetetlen szögbe kerül:
rwurl=https://forum.warthunder.com/uploads/monthly_2019_06/1470941620_AshRiver...

Továbbá szokás még a tereptárgyaknak a jobb oldalára állni, így a "sérülékeny" szemből jobb oldalad védve marad és a driver-t se tudják ellőni, szóval ki tudsz tolatni.

A te 192-es átütésed 5.3-on pedig mindenre elég gyakorlatilag. Szóval egy tankot se tudok mondani, amivel hasonló szinten biztonságban érzem magam.

Persze ha tudsz valami jót, akkor ne tartsd magadban :D



Mostanában próbáltam megtalálni a tökéletes line-up -ot az alábbi szempontok szerint:
- max. ~5.3 BR (ne uptier-eljen 6.7-re, ahol már 1 szinttel magasabb tankok vannak)
- min. 1.0 ezüst reward (hogy farmolni is jó legyen)
- ne legyen benne premium tank
- lehetőleg legyen változatos és lehessen hozni AA-t (ne kerüljön 10-20k-ba javítani)

variációk:
USA:
4.7 - M6A1 + M18 + M15A1 // AA-nak kevés a rewardja, eleve 3.0-ás és nincs 3. tank/TD, amit hozni tudsz
5.0 - M6A1 + M4A3E2 + M18 + M19 // AA-nak kicsit drága a javítása, de egyébként jó line-up, ha valaki szereti az M6A1-et
5.3 - M4A2 (76) + M4A3 (76) + M4A3E2 + M18 + M19 // talán ez a legjobb, így legalább van olyan tankod, aminek átütése is van, csak hát itt is figyelni kell rá, hogy az M19 megmaradjon
5.7 - // ugyan azok a M4 (76)-ok, oké ott a M36 és a M4A3E2 (76), de ha nem kifejezetten a rankon belüli fejlesztés a cél, akkor 6.7-es BR ellen lehet inkább nem hoznám.

Németek:
4.3 - Pz.IV G + Pz.IV J + Stug 3G + Wirbelwind // Stug 3G rewardja kevés, PZ IV G/J nem sokkal jobb az F2-nél, viszont a Wirbelwind miatt átgondolandó papírtank line-up :D
5.3 - Tiger H1 + Pz.IV H + Panzer IV/70 + Jagdpanzer IV (+ Wirbelwind/Ostwind) // Pz.IV H elég karcsú ide, inkább TD line-up. Ostwind megfizethetetlen, wirbelwind pedig már max repülők ellen elég

felfele nézve már erős az uptier, de:
5.7 - Tiger E + Panther D + Panzer IV/70 (+ Wirbelwind/Ostwind/Ostwind 2) // AA felejtős, Panzer IV/70 kezd elfogyni, Panther D-től kitéped a hajad
6.0 - Panther A/G/F + Panzer IV/70 (+ Wirbelwind/Ostwind/Ostwind 2) // AA felejtős, Panzer IV/70 elfogyott. Unalmas Panther line-up
6.3 - Tiger II (P) + Panther A/G/F + Jagdpanther (+ Wirbelwind/Ostwind/Ostwind 2) // AA felejtős, gyilkos uptier, de legalább változatos, viszont innentől erősen pénzbukós is. Tiger II (P) ráadásul eléggé hiányolja a páncélt a H-hoz képest. Jagdpanther hasonlóan jó, mint a Panzer IV/70, de csúnyán kikap uptier-ben.

Oroszok:
4.3 - T34-57 + KV1 (ZIS-5) + SU85 + ZIS43 (+tejeskocsi trollkodni) // sajnos mind alacsony reward, pedig talán a legjobb line-up a játékban. ZIS43-nak az AP lőszere 71mm páncélt átüt....
5.3 - T34-85(D-5T) + IS1 + SU85-M + ZSU37 // mint az előző, csak normális rewarddal. Egyetlen problémám, hogy a SU85-M nem annyival jobb a SU85-nél, mint amennyivel magassabb BR-be van. ZSU 37 AP lőszere 102mm páncélt átüt, javítása 0 pénz...
5.7 - T34-85 + IS1/IS2 + ISU122S + ZSU37 // IS2 lassan tölt, ISU122S lassan tölt ... ilyenekkel nem is játszok. Gyakorlatilag nincs használható TD.
6.3 - T44 + T34-85 + SU100 + ISU122S + ZSU37 // gyenge páncélzat erre a BR-re többi lineup-hoz képest. Nincs csak lassan töltő heavy tank. ZSU pedig már csak repülők ellen jó.

Kiemelés önkényes, próbáltam egyet kiválasztani minden népnél. Szóval szvsz. a németeknél/oroszoknál a 4.3 a legviccesebb lineup, az 5.3 pedig a leginkább használható mindhárom népnél.



Én erről beszéltem, ezzel szoptam és kukáztam:
rwurl=https://i.ibb.co/QmtgYKH/Panzer-IV-70-A.jpg
Valszeg e miatt ki is maradt az általad favorizált, aminek most adok majd egy esélyt, mert felcsigáztál és utána néztem:
rwurl=https://i.ibb.co/PzLRsQy/Panzer-IV-70-V.jpg
Ha uptier-be dobja, akkor ott már bőven lesz, aki 800-ról is kényelmesen pofán lövi bárhol.

Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.



Így már értem, nem is néztem az (A) verziót. Elég nagy öngólnak tűnik premium-ban az a felépítmény.

Cső alatti be-lepattanás soha nem volt nálam, öngyilkosság oda lőni. Többire ami érdekes, hogy armor upgrade nélkül beveri simán az uptier, de az a +20mm(?) valahogy megfogja és az a körömnyi rész marad belőhető.



Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.



Folyamatos uptier vele és városi pályák.....meg az édes faszom azt.

Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.



Egyébként GJ ott is elkurja, hogy RB-ben korán enged repülőket a csatába, sőt én nem is engednék bombázót vagy vadászbombázót, mert azok hozzák, akik bénák a légi csatákban és erre verik a kobrát, hogy a tankosok játékát elbasszák... Egyszer tesztelhetnék, egy opcióval, hogy a tank playerek közül mennyien engedélyeznék a repülőket..........én bannolnám szívbaj nélkül, mert tankkal esélyed sincs ellenük, és bocs, hogy nem légvédelmezni akarok, ami amúgy is lófasz az esetek többségében, a másik meg nem érdekel a repülés, pláne, hogy egy tankcsatába repülgessek az ellenséget leszedni az égből.... Ez a rész totál agyhalál, mint game koncepció. Nem elég, hogy magasabb tierben hosszabb a farm, meg drága a mulatság, még game balanceban is egy hülyeség sorral találkozik az ember.
Most nem is akarok kitérni az ostoba RNG hit rendszerre, amit sajnos átvettek a WoT-ból (ott is utáltam), mert antiskill az egész.

Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.



Pont mint amikor elnyomod a booster-t, borítékolható a vereség. Előre elnézést szoktam kérni a többiektől, amikor beaktiválom :D

Azért az RNG megoldás itt nem ugyan az, mint WOT-ban. Nem mindegy, hogy ferdén jön ki a lövedék a csőből, mert úgy dobta a gép, vagy azon vacilál, hogy 45 foknál becsapja vagy se. Technikailag egész más a 2 játék.

Repülők se idegelnek, mert amikor 2 perc alatt bebukok 2 tankot, akkor jót tesz az idegrendszeremnek ha beülhetek AA-ba :D. Meg azért azoknak az amerikai géppuskáknak is csak jó, ha van mire lőni. (+ legalább eszembe se jut nyitott tetejű TD-t hozni)

VISZONT onnantól, hogy stresszelned kell, hogy ne mínuszosan jöjj ki az adott körből (megint) kezd kurva idegesítő lenni minden ilyen elem. Ezért se szívesen megyek 5.3 fölé, nem kell nekem hogy egy kósza bomba vagy 1°-ban bevágódó lövedék, hogy 10.000 ezüst mínusszal kezdjem a meccset. Mondjuk látszik is, hogy nem sűrűn megyek 5.000.000 ezüst alá, videókban meg a lvl100-as játékos kihozza az M1A1-et úgy, hogy 56.000 van a számláján - biztos kölcsön kér az ellenségtől játék közben, hogy fussa lőszerre legalább.

Amúgy nem tudom a hajós részét toltad e, na ott se gyenge amit a repülők leművelnek. Fixen behozhatod, amikor már minden csónakot elbuktál.



A WoT RNG arról szól amit mondasz, hogy szórást dob. Az itt is van ugye, alapból a távolsággal, és legénység képességgel kombózva, ami elég jól leszorítható fejlesztésekkel és tapasztalattal. Ez tökéletes volt 2014-ig, amikor behozták a hit RNG-t. Ez azt jelenti, hogy ahol fixen át kéne menni vagy fixen nem kéne átmenni, ezt a random megbolondítja. Ezt amúgy azért hozták be, hogy a mazsoláknak kedvezzenek, vagy annak, aki kihagyja hosszabb időre.
(Lestem is tavaly, mikor kihagytam násfél hónapot és az első meccsen bármire néztem - és néha az volt az érzésem, hogy nem is jó helyen találtam el - intsant robbantottam.)

Volt olyan szép élményem, hogy Tigrissel 10 méterre tőlem kiszambázott, az oldalát mutatva, egy IS-2, meglőttem ott ahol a nagy könyvben meg van írva (derékszögű felületen ráadásul), lepattant ?! :DDDDD, majd a szarabbúl mozgó, potenciálisan "halott" játékos meg olyan helyen lőtt be, ami 10 lottó nyerésnek fele meg. Vagyis mi volt a szitu: a jobban helyezkedő, jól lövő játékost hülyére büntette a game, egy competitve multiplayer játékban...... mi ez, ha nem egy tövig elbaszott game design.
Ráadásul e miatt a rendszer miatt még csak azt se tudják szűrni, hogy ténylegesen ki a jobb és úgy rangsorolni a playereket. Ezért van sok steamroll meccs, mert pont ennek az adatnak a hiányában totál fals csapatokat tud néha összesorsolni.

Hogy visszakanyarodjak a TD-re. Tegnap beszedtem egy ilyen szép RNG-t itt:
rwurl=https://i.ibb.co/cYjrDHH/what.jpg
Magasabb pozíción voltam, a lövés így ráadásul kicsit alulról is jött, egy mozgó T-34-től bő 600 méterről........

Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!