Dotaban van rendes matchmaking. Az elején ki lehet fogni idiótákat, de ha jó vagy, akkor elég hamar helyre lehet kerülni. Az más kérdés, hogy a legtöbb embernek (engem is beleértve) baromi sokáig tart jóvá válni. :)
tiszta sor, dotától meg loltól inkább az tart vissza, hogy hosszúak a meccsek (úgy tudom lehet 1-2 óra is) itt hotsban meg a leghosszabb is max fél óra. de inkább 15-20 percesek.
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
HotS-ban nem tudsz annyira "carry-zni". Nincs külön xp meg pénz és itemek, ezért nem tudod úgy feltápolni magad, hogy egyedül megnyerd a csapatnak.
Plusz a sok kis feladathoz/célhoz a pályán csapatmunka kell.
@brianaspirin : De, LoL-t emiatt is hagytam abba. De gyakorlatilag az összes csapat alapú játékkal ez a bajom. Overwatch is fel tud kúrni, de az valahogy kevésbé. Amúgy teljesen mindegy a matchmaking, hülyék minden szinten vannak. És egyszerűen fel nem tudom fogni, hogy valaki hogy lehet annyira agyhalott. Az nem zavar már rég, ha valaki technikailag nem jó, vagy nem tudja milyen hero ellen mit/hogy érdemes hozni, vagy mikor hova érdemes menni, mit kell csinálni stbstb. Arra viszont errort dob az agyam, amikor teszem azt egyedül nekimegy valaki 3-4 embernek. Annyira ellentmond az ép elmének és a logikának, hogy megmagyarázni nem tudom a felbaszódásnak azt a szintjét, amit ilyenkor érzek. Tényleg retardáltnak kell lenni az ilyen megmozduláshoz. És amúgy már az utóbbi időben egyre jobban sikerült leszarnom az ilyeneket. Egyre többször kellett ilyenekbe belefutnom egy-egy játéksession alkalmával, hogy igazán felbaszódjak, de legutóbb egy szintén 8-9-es loss streak után feladtam.
Tényleg retardáltnak kell lenni az ilyen megmozduláshoz.
Vagy ez, vagy pedig sokan azt csinálják, hogy az 5-6 éves kölköt odaültetik a gép elég és elindítják neki a HoSt vagy a lolt vagy akármelyik ilyen játékot, hogy játsszon csak legyen csöndbe.... És ez lesz az eredménye. Te azt hiszed, hogy egy fogyatékos játszik közben meg csak egy 5-6 éves gyerek aki azt se tudja, hogy merre van előre.
biztos ami biztos, én egy szemmel láthatóan elbaszott meccs végén azzal szoktam elköszönni, hogy: retards
:D
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Én is a játékozbázis miatt hagytam abba a DotA 2-t.
Vagy inkompetens retard volt a csapattársad vagy síkideg kullancs(bár a két halmaz sokszor nem zárta ki egymást) aki, ha egy picit is eltért valaki a metától és például nem 5 perc 15 másodpercnél rakta le a wardot hanem 5:17-nél(vagy egy centivel arrébb mint ahova kéne) akkor már ment a pingelés, a rinyálás meg a gg, hogy ennyi volt.
sajnos ez a megoldó kulcs.
ha már van néhány ismerős arc, akikkel együt lehet tolni mégha nincs is ki a full csapat, akkor is mérhető az élvezeti javulás
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Ezért népszerűek a csapatalapú multiplayer játékok, mert mindig van kit (gyak.: 'mást') hibáztatni.
StarCraft 2-őt is tömegével hagyták ott a playerek, mert ha szar voltál és elkalapáltak, akkor saját magadon kívül mást nem tudtál hibáztatni. A játékosbázis megtartása érdekében a legalacsonyabb rankot (Copper) is átnevezte a Blizzard, mert a 'réz liga' túlságosan degradáló volt az emberek szerint.
Dota 2 is ugyanúgy tele van toxic balfaszokkal, és nem igazán köthető sajnos rankhoz sem, mert 2-7k mmr között bárhol lehet találkozni nyomorékokkal vagy olyanokkal, akik inkább szándékosan eldobják a gamet, csak hogy véletlenül se nyerjenek a csapattársaik.
Na jó, de más játékokban van opciód, hogy ne játsz másokkal csapatban. RTS-ekben is számít a csapatmunka(bár talán nem annyira), de ott mehetek 1v1-et is.
Vagy ott van CS, CoD vagy TF2. Ott akár egyedül is megtudsz nyerni egy CTF-et(vagy bomb defuse módot) is ha elég fasza csávó vagy.
MOBÁ-nál meg nincs lehetőséged se. Mindenképp lutri, hogy most akk összezár-e 20 vagy több percre egy pár idiótával akikkel együtt kell dolgoznod.
starcrafthoz én már lassú vagyok. annyi dologra egységre figyelni. macro-micro meg a kő papír olló, kizárt.
egyszer vagy kétszer voltam online sc2-vel, és szarrá aláztak (vélhetően egy 6 éves koreai) az úgy el is vette a kedvemet az egésztől.
amúgy sem voltam soha nagy sc multis, végig toltam a kampányt az eredetiben és a második részben is, meg néhány co-op meccs, meg anno még lanon voltak élvezetes meccsek, de ennyi
hots-ban is messze elkerülöm a vikingeket. eddig egyetlen egyszer találkoztam tényleg jó viking játékossal, ő mondjuk rendre mvp volt. (persze csak QM-ben, de akkor is)
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
9-10 éves történet a Copper liga kivétele, már rég nincs olyan játékosbázisa az SC2-nek, aminek a megtartása érdekében bármit is tehetne most a Blizzard. Pusztán a csapatalapú multiplayer játékok térhódítása miatt említettem, miszerint az 1v1 RTS-ekben nem tud mást hibáztatni az ember; ha nincs motiváció a fejlődésre és a rankedban való kapaszkodásra, akkor hamar megunja a sorozatos vereségeket.
MOBA-ban, FPS-ekben meg mindig a csapattársak (illetve a matchmaking) a hibásak Vér István szerint, csak ezért nem sikerül konstans nyernie és kapaszkodnia a ranglétrán. Napokban írta valaki redditen, hogy most váltana CS-ről Dotára, mert úgy érzi nem tud feljebb jutni már és minden körben ACE-t lőni, hogy egyedül hozza le a gamet - de majd Dotában megmutatja, mert ott úgy tudja, hogy akár egyedül is meg lehet nyerni a játékot.
igen, ezzel egyet is értek.
persze én sem vagyok demigod mobákban (meg úgy bármelyik játékban sem) ezt elismerem, de szerintem azért egy jó közepes szintet szoktam hozni, persze vannak napok amikor nem nagyon jönnek össze a dolgok.
pl. tegnap is csak veszteni tudtam egész este. és a hab a tortán hogy legalább 2 nyertes meccset sikerült bebuknunk. az egyikben már csak 18% volt az ellenség core-ja nekünk meg még minden lanen megvoltak a keep-ek és fort-ok. aztán egy elbénázott objective, elhibázott döntések sorozata és már be is zúztak minket
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Dotaban van rendes matchmaking. Az elején ki lehet fogni idiótákat, de ha jó vagy, akkor elég hamar helyre lehet kerülni. Az más kérdés, hogy a legtöbb embernek (engem is beleértve) baromi sokáig tart jóvá válni. :)
tiszta sor, dotától meg loltól inkább az tart vissza, hogy hosszúak a meccsek (úgy tudom lehet 1-2 óra is) itt hotsban meg a leghosszabb is max fél óra. de inkább 15-20 percesek.
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Dotaban a legutóbbi patch óta 60 perc az extrém hosszú és nagyon ritka is. Inkább 40-45 egy normális, kiegyenlített meccs.
HotS-ban nem tudsz annyira "carry-zni". Nincs külön xp meg pénz és itemek, ezért nem tudod úgy feltápolni magad, hogy egyedül megnyerd a csapatnak.
Plusz a sok kis feladathoz/célhoz a pályán csapatmunka kell.
Éljenek a videojátékok!
Welcome to the club! :)
@brianaspirin : De, LoL-t emiatt is hagytam abba. De gyakorlatilag az összes csapat alapú játékkal ez a bajom. Overwatch is fel tud kúrni, de az valahogy kevésbé. Amúgy teljesen mindegy a matchmaking, hülyék minden szinten vannak. És egyszerűen fel nem tudom fogni, hogy valaki hogy lehet annyira agyhalott. Az nem zavar már rég, ha valaki technikailag nem jó, vagy nem tudja milyen hero ellen mit/hogy érdemes hozni, vagy mikor hova érdemes menni, mit kell csinálni stbstb. Arra viszont errort dob az agyam, amikor teszem azt egyedül nekimegy valaki 3-4 embernek. Annyira ellentmond az ép elmének és a logikának, hogy megmagyarázni nem tudom a felbaszódásnak azt a szintjét, amit ilyenkor érzek. Tényleg retardáltnak kell lenni az ilyen megmozduláshoz. És amúgy már az utóbbi időben egyre jobban sikerült leszarnom az ilyeneket. Egyre többször kellett ilyenekbe belefutnom egy-egy játéksession alkalmával, hogy igazán felbaszódjak, de legutóbb egy szintén 8-9-es loss streak után feladtam.
Vagy ez, vagy pedig sokan azt csinálják, hogy az 5-6 éves kölköt odaültetik a gép elég és elindítják neki a HoSt vagy a lolt vagy akármelyik ilyen játékot, hogy játsszon csak legyen csöndbe.... És ez lesz az eredménye. Te azt hiszed, hogy egy fogyatékos játszik közben meg csak egy 5-6 éves gyerek aki azt se tudja, hogy merre van előre.
Krumpli-burgonya... :)
biztos ami biztos, én egy szemmel láthatóan elbaszott meccs végén azzal szoktam elköszönni, hogy: retards
:D
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Én is a játékozbázis miatt hagytam abba a DotA 2-t.
Vagy inkompetens retard volt a csapattársad vagy síkideg kullancs(bár a két halmaz sokszor nem zárta ki egymást) aki, ha egy picit is eltért valaki a metától és például nem 5 perc 15 másodpercnél rakta le a wardot hanem 5:17-nél(vagy egy centivel arrébb mint ahova kéne) akkor már ment a pingelés, a rinyálás meg a gg, hogy ennyi volt.
Pre-made csapat nélkül nehéz ezeket játszani imo.
Éljenek a videojátékok!
MOBA: 5 ember aki ismeretlenül is gyűlöli egymást próbálja gondolatolvasni hogy mi megy a másik 4 fejében :D
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Ez mondjuk pontosan így működik minden egyes online játékban, ahol idegenekkel játszol egy csapatban.
sajnos ez a megoldó kulcs.
ha már van néhány ismerős arc, akikkel együt lehet tolni mégha nincs is ki a full csapat, akkor is mérhető az élvezeti javulás
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Ezért népszerűek a csapatalapú multiplayer játékok, mert mindig van kit (gyak.: 'mást') hibáztatni.
StarCraft 2-őt is tömegével hagyták ott a playerek, mert ha szar voltál és elkalapáltak, akkor saját magadon kívül mást nem tudtál hibáztatni. A játékosbázis megtartása érdekében a legalacsonyabb rankot (Copper) is átnevezte a Blizzard, mert a 'réz liga' túlságosan degradáló volt az emberek szerint.
Dota 2 is ugyanúgy tele van toxic balfaszokkal, és nem igazán köthető sajnos rankhoz sem, mert 2-7k mmr között bárhol lehet találkozni nyomorékokkal vagy olyanokkal, akik inkább szándékosan eldobják a gamet, csak hogy véletlenül se nyerjenek a csapattársaik.
Na jó, de más játékokban van opciód, hogy ne játsz másokkal csapatban. RTS-ekben is számít a csapatmunka(bár talán nem annyira), de ott mehetek 1v1-et is.
Vagy ott van CS, CoD vagy TF2. Ott akár egyedül is megtudsz nyerni egy CTF-et(vagy bomb defuse módot) is ha elég fasza csávó vagy.
MOBÁ-nál meg nincs lehetőséged se. Mindenképp lutri, hogy most akk összezár-e 20 vagy több percre egy pár idiótával akikkel együtt kell dolgoznod.
Éljenek a videojátékok!
starcrafthoz én már lassú vagyok. annyi dologra egységre figyelni. macro-micro meg a kő papír olló, kizárt.
egyszer vagy kétszer voltam online sc2-vel, és szarrá aláztak (vélhetően egy 6 éves koreai) az úgy el is vette a kedvemet az egésztől.
amúgy sem voltam soha nagy sc multis, végig toltam a kampányt az eredetiben és a második részben is, meg néhány co-op meccs, meg anno még lanon voltak élvezetes meccsek, de ennyi
hots-ban is messze elkerülöm a vikingeket. eddig egyetlen egyszer találkoztam tényleg jó viking játékossal, ő mondjuk rendre mvp volt. (persze csak QM-ben, de akkor is)
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
9-10 éves történet a Copper liga kivétele, már rég nincs olyan játékosbázisa az SC2-nek, aminek a megtartása érdekében bármit is tehetne most a Blizzard. Pusztán a csapatalapú multiplayer játékok térhódítása miatt említettem, miszerint az 1v1 RTS-ekben nem tud mást hibáztatni az ember; ha nincs motiváció a fejlődésre és a rankedban való kapaszkodásra, akkor hamar megunja a sorozatos vereségeket.
MOBA-ban, FPS-ekben meg mindig a csapattársak (illetve a matchmaking) a hibásak Vér István szerint, csak ezért nem sikerül konstans nyernie és kapaszkodnia a ranglétrán. Napokban írta valaki redditen, hogy most váltana CS-ről Dotára, mert úgy érzi nem tud feljebb jutni már és minden körben ACE-t lőni, hogy egyedül hozza le a gamet - de majd Dotában megmutatja, mert ott úgy tudja, hogy akár egyedül is meg lehet nyerni a játékot.
Hát ... gl hf. :)
igen, ezzel egyet is értek.
persze én sem vagyok demigod mobákban (meg úgy bármelyik játékban sem) ezt elismerem, de szerintem azért egy jó közepes szintet szoktam hozni, persze vannak napok amikor nem nagyon jönnek össze a dolgok.
pl. tegnap is csak veszteni tudtam egész este. és a hab a tortán hogy legalább 2 nyertes meccset sikerült bebuknunk. az egyikben már csak 18% volt az ellenség core-ja nekünk meg még minden lanen megvoltak a keep-ek és fort-ok. aztán egy elbénázott objective, elhibázott döntések sorozata és már be is zúztak minket
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan