Pontosan. :D Én mindig csak megnézem a szép trélereket, miközben biztos vagyok benne, hogy sosem fogok játszani ezekkel a remake modokkal. A New Vegas remake viszont asszem, hogy még életben van, kalapálják is már vagy 6 éve.
Elvileg nem, azóta megmagyarázta annyival, hogy a fejlesztés alatt ez volt a koncepció és hogy végül nem került bele a játékba, szóval az a "kánon", amit akarsz: https://twitter.com/Dezinuh/status/1779239079932018949
A sorozat kapcsán kérdeznék. Nekem anno csak a FO1-2 és a Brother of Steel volt meg. Ezekkel játszottam, sajnos soha nem eleget, a FO3+vegas meg van, a FO4 beszerzése meg állandóan napolva, mert a rengeteg fasza játékaim egyikére sincs időm ...
Szóval a Stimpack az elég sokat javított a játékos állapotán ha megsérült, de sérülésnél a max. HP csökkent és súlyos esetben elvérzés indúlt be. Ez meg negatív buffokat adott a karakternek, például belassult. És a végén meghalt. Ezt a Stimpack semennyire sem gyógyította. A max. HP csökkenést és a vérzést csak orvosi felszereléssel lehetett kezelni.
Ez a FO3-DO4 között változott, hogy a sorozatban ennyire simán meggyógyult Lucy meg a blöki is tőle? Vagy csak mindkettőnek dupla hatosa volt és sem ütőeret, sem szervert nem ért a sérülése?
Jól gondolod, a Bethesda kezdte egyszerűsíteni a szériát. A negyedik részben már nincs képzettségi fa sem. Ha jól rémlik, idővel kb mindent fel tudsz venni.
Bár megjegyzendő, ez az "eltört a kezem, csak a doki gyógyítsa" emlékeim szerint nekem nem igazán jött össze a sok végigjátszásaim egyike alatt sem, viszont egy barátom mutatta,hogy eltört a karja a karakterének, és nem tud már kétkezes fegyvert használni.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Ja, valahogy így volt régen annyival, hogy a stimpak és a super stimpak között is erős különbségek voltak debuffokban. A stimpak kb. úgy működött, ahogy a sorozatban is, hogy gyógyított, de töréseket nem lehetett vele kezelni. A super stimpak meg nagyon gyógyított, viszont folyamatosan csökkentette is a HP-dat valamennyire, ahogy kiment a szervezetedből. Ami poén volt, hogy túl lehetett adagolni a super stimet annyira, hogy belehalj és mivel büntetlenül lehetett stimpakelni NPC-ket is, így lehetett a super stimekkel gyilkolászni is.
A Bethesda meg az Obsi többször is megvariálta ezt: a Fallout 3-ban pl. a stimpak mindent gyógyit, a végtagtörést is, de arra külön "célzottan" kell beadni egyet. Asszem ez van az NV-ben és a 4-ben is pina nehézségi fokozatokon, csak van hardkór mód is, szóval én mindig azokon játszom (a 3-ban is moddal :D). Ott már kb. ugyanaz van, mint a régi játékokban, csak több meg jobb, szóval rohanhatsz orvoshoz a végtagokkal, függőségekkel és mérgezésekkel, a stim meg fokozatosan tölti vissza a HP-t, éhezel-szomjazol-fáradsz stb.
Amúgy az tök poén, ahogyan a sorozat kezeli a levágott testrészeket, bár több kérdésem is van, főleg az ujjban futó idegekről. :D
Pure, unrefined bethesda! get millions of new potential players into the game via a quality TV show, literally actually millions, so much so that it causes the nexus servers to crash then, within one week, break everyones new saves with a pointless forced update... to a nearly decade old game!
Ez mondjuk csak a szokásos Bethesda meg tudják úgyis, hogy a modderek kijavítják ezt a sok szart ingyen és bérmentve, csak tényleg olyan, mintha szabotálták volna a sorozat miatti nagyobb figyelmet. Mindegy, jól pörög a New Vegas is Steamen, szóval arra tessék akkor a F4-től.
Amit sokkal kevésbé értek a sorozat kapcsán, az az, hogy hol van egy új Fallout játék, kedves Microsoft? Megvették az összes stúdiót, ami a Bethesdán kívül képes ezt összehozni (sőt, jobbat tudnának) és akkor még egy nyamvadt remasterre sem telik, amit mondjuk ügyesen ki lehetett volna adni a sorozattal egyidőben.
Ez az Obsidian már egyre kevésbé az az Obsidian, ami akár a New Vegas idején volt. Szerintem kifejezetten bizonyítaniuk kellene, hogy még érdemes számolni velük.
Igen, sok a hiányzó, viszont Sawyer még ott van, sőt, a Pentiment kurva jó lett tőle legutóbb. Az Outer Worldsről kicsit megoszlanak a vélemények (plusz azóta nyugdíjba ment Tim Cain is), de szerintem teljesen méltó lett a New Vegashoz sok jó ötlettel, kicsit kompaktabb kivitelben (ami nálam nem baj), a Grounded meg elég jól hasít. Szóval nem nagyon érzem azt, hogy kifejezetten bizonyítaniuk kéne bármit is.
És ha már MS, akkor ott van az InXile is, akiket a két új Wasteland után én talán még szívesebben is látnék egy Fallout mögött, mint az Obsidiant. Egyszerűen érdekesebb lenne látni, hogy mit kezdene az IP-vel az InXile egy Wasteland / BG3 szerű CRPG-ben... miközben most ők is FPS RPG-t kalapálnak egyébként :D :
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=DDFuhaYxeMU
Ugyanakkor a Wastelandet is nagyon szeretem, szerintem a szimplább és "radioaktívabb" világával jobban hozza a klasszikus Fallout hangulatát, mint maga a Fallout tudná manapság.
De harmadik javaslatom is van: Fallout 1-2 remaster. Szerintem egy jó fejlesztőcsapattal (és az Age of Empires remastereken dolgozik néhány jó fejlesztő) iszonyú jó remastereket lehetne csinálni az első két részhez + a BG3 miatt a műfaj megint menő + a sorozat miatt el tudom képzelni, hogy sokakat érdekelhet a nyugati parti cselekmény.
Fel lehetne turbózni a grafikát, a kezelőfelületet, ki lehetne javítani rengeteg bugot, pótolni a hiányosságokat. Pl. sokat lehetne fejleszteni a társak AI-ján, a modok mintájára opcionálisan irányíthatóvá is lehetne tenni őket, sőt, tőlem még a harcrendszert is pumpolhatnák kicsit. A F2 esetében sok a kimaradt kontent is, szóval simán megfoghatnák és "hivatalosíthatnák" a Restoration Projectet is, de még a DLC-től sem zárkózom el szigorúan, ha van értelme.
Grounded? Pentiment? A Tango Gameworks meg Hi-Fi Rush-t csinált, adjuk nekik a Falloutot!
Persze értelek, de a távozókkal és a megosztó Outer Worldscel együtt nem egyértelmű a képlet, az Avowed pedig X év után is elég generic valaminek tűnik. Egyszerűen nehéz lelkesen várnom tőlük várnom egy RPG-t. Persze ha Avellone-t rehabilitálnák... De túl nagy volt ott a sárdobálás már.
A remaster/remake ideális esetben nem lenne hülyeség, a harcrendszeren, társakon valóban lehetne mit kipofozni.
Zoo írta: Grounded? Pentiment? A Tango Gameworks meg Hi-Fi Rush-t csinált, adjuk nekik a Falloutot!
Ez a hasonlat szerintem nem állja meg a helyét, mmint a különbségeik ellenére a Grounded és a Pentiment is releváns játékok, csinálnak olyan dolgokat, amiket a New Vegas is csinált. A Pentiment egy olcsó budget játék, de attól még egy RPG a New Vegas rendezőjétől és a rendszereiben hasonlít is rá. A Grounded meg egy multis craftolós-építgetős-túlélős FPS/TPS hibrid nézetű játék dungeonökkel, meghozható döntésekkel stb., szóval egyáltalán nem annyira random példa, mint aminek tűnhet.
megosztó Outer Worlds
Oké, de ott szerintem fontos az, hogy miért megosztó az Outer Worlds. Ahogy én láttam három okból:
- Sokaknak (amcsi jobbosoknak) nem tetszenek a vadkapitalista világán keresztül átszűrődő politikai áthallások. Szvsz ezzel fölösleges foglalkozni is, ízlések és pofonok.
- A játék sokkal kisebb az NV-nél vagy egy Bethesda Falloutnál, ezért nem olyan jó benne felfedezgetni. Jogos kritika, de a fejlesztők nem tehetnek róla, mert eleve egy olcsóbb "AA" játékról van szó.
- Nagyon harcközpontú az NV-hez képest: megint jogos, csak közben meg egy olyan RPG-ről van szó, ahol minden skillnek van hatása a harcra, szóval kitaláltak hozzá ilyen dolgokat, hogy pl. "dialogue combat effects". Erről már tehetnek a fejlesztők, mmint annyiban, hogy direkt ilyen játékot szerettek volna csinálni, de ez kb. ilyen "miért nem pont olyan, mint a New Vegas?" sirám már.
Persze lehetne még sorolni, mert pl. vannak, akik szerint az OW is pont olyan unalmas, mint a New Vegas, de akkor meg már ott tartunk, hogy egyébként a megjelenés idején a NV is megosztó volt a F3-hoz képest és csak később "nyerte meg" a történelem a vitát az NV-nek. Az OW persze biztosan nem lesz a világ legjobb RPG-jeként számon tartva 10 év múlva, sőt, ott a kezdeti lelkesedés a Fallout 76 közelsége miatt talán még nagyobb is volt, mint az NV-nél, viszont pont emiatt gyorsan el is felejtődött a játék. Ettől viszont még egy kurva jó cucc, ami elég sok dolgot jobban csinál az NV-nél és a Fallout 4-nél is.
Persze ha Avellone-t rehabilitálnák... De túl nagy volt ott a sárdobálás már.
Csak ők tudják, hogy valójában mennyire utálják egymást. :D Avellone-nak mondjuk betett az is, hogy konkrétan kinyírta a karrierjét a szexuális zaklatós történet, amiről azóta kiderült, hogy fake. Azóta mintha ki lenne ábrándulva a játékiparból, szóval lehet, hogy magát se akarná rehabilitálni + mindig erősen kritizálta a Bethesda Falloutját, így manapság kb. kizárt, hogy az IP közelébe engedjék szerintem.
A remaster/remake ideális esetben nem lenne hülyeség, a harcrendszeren, társakon valóban lehetne mit kipofozni.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=uSP0rKieqac
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nothing can stop the Highwayman
Ráadásul a csomagtartója gyakorta követ akár a bunkerek legalsó szintjéig, hogy ne kelljen kétszer fordulni a lootért!
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=RwQbSdwNQRU
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=NZALCWjZADw
Elég jónak tűnik. Ideális jelölt rá, hogy várjuk izgatottan, és soha ne jelenjen meg.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Pontosan. :D Én mindig csak megnézem a szép trélereket, miközben biztos vagyok benne, hogy sosem fogok játszani ezekkel a remake modokkal. A New Vegas remake viszont asszem, hogy még életben van, kalapálják is már vagy 6 éve.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=tH8jOVJJx4Q
Fú hát ezt aztán fontos volt a köz tudomására hozni:
https://twitter.com/Dezinuh/status/1779178683841790068
Ezt most így a seggéből rántotta ki?
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Elvileg nem, azóta megmagyarázta annyival, hogy a fejlesztés alatt ez volt a koncepció és hogy végül nem került bele a játékba, szóval az a "kánon", amit akarsz:
https://twitter.com/Dezinuh/status/1779239079932018949
Csak hát így kurvára fölöslegesnek tűnik.
A sorozat kapcsán kérdeznék. Nekem anno csak a FO1-2 és a Brother of Steel volt meg. Ezekkel játszottam, sajnos soha nem eleget, a FO3+vegas meg van, a FO4 beszerzése meg állandóan napolva, mert a rengeteg fasza játékaim egyikére sincs időm ...
Szóval a Stimpack az elég sokat javított a játékos állapotán ha megsérült, de sérülésnél a max. HP csökkent és súlyos esetben elvérzés indúlt be. Ez meg negatív buffokat adott a karakternek, például belassult. És a végén meghalt. Ezt a Stimpack semennyire sem gyógyította. A max. HP csökkenést és a vérzést csak orvosi felszereléssel lehetett kezelni.
Ez a FO3-DO4 között változott, hogy a sorozatban ennyire simán meggyógyult Lucy meg a blöki is tőle? Vagy csak mindkettőnek dupla hatosa volt és sem ütőeret, sem szervert nem ért a sérülése?
Jól gondolod, a Bethesda kezdte egyszerűsíteni a szériát. A negyedik részben már nincs képzettségi fa sem. Ha jól rémlik, idővel kb mindent fel tudsz venni.
Bár megjegyzendő, ez az "eltört a kezem, csak a doki gyógyítsa" emlékeim szerint nekem nem igazán jött össze a sok végigjátszásaim egyike alatt sem, viszont egy barátom mutatta,hogy eltört a karja a karakterének, és nem tud már kétkezes fegyvert használni.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Ja, valahogy így volt régen annyival, hogy a stimpak és a super stimpak között is erős különbségek voltak debuffokban. A stimpak kb. úgy működött, ahogy a sorozatban is, hogy gyógyított, de töréseket nem lehetett vele kezelni. A super stimpak meg nagyon gyógyított, viszont folyamatosan csökkentette is a HP-dat valamennyire, ahogy kiment a szervezetedből. Ami poén volt, hogy túl lehetett adagolni a super stimet annyira, hogy belehalj és mivel büntetlenül lehetett stimpakelni NPC-ket is, így lehetett a super stimekkel gyilkolászni is.
A Bethesda meg az Obsi többször is megvariálta ezt: a Fallout 3-ban pl. a stimpak mindent gyógyit, a végtagtörést is, de arra külön "célzottan" kell beadni egyet. Asszem ez van az NV-ben és a 4-ben is pina nehézségi fokozatokon, csak van hardkór mód is, szóval én mindig azokon játszom (a 3-ban is moddal :D). Ott már kb. ugyanaz van, mint a régi játékokban, csak több meg jobb, szóval rohanhatsz orvoshoz a végtagokkal, függőségekkel és mérgezésekkel, a stim meg fokozatosan tölti vissza a HP-t, éhezel-szomjazol-fáradsz stb.
Amúgy az tök poén, ahogyan a sorozat kezeli a levágott testrészeket, bár több kérdésem is van, főleg az ujjban futó idegekről. :D
Az a jó a Falloutban, hogy nem is kell belőle mémet csinálni, mert működik alapból:
https://twitter.com/rad_dude124/status/1779769740128321758
https://hard-drive.net/hd/entertainment/obsidian-announces-a-much-better-fallout-show/
Ez most egy valós hír, vagy valami poén?
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
A Hard Drive az ilyen videójátékos Hírcsárda kb., szóval fék nyúz.
Ez viszont igazi hír:
https://www.pcgamer.com/games/rpg/fallout-new-vegas-director-josh-sawyer-says-its-gruelling-card-game-is-actually-not-that-hard-and-you-cowards-need-to-try-again/
Oké bazeg, ha legközelebb NV-zem, megtanulom azt a kurva Caravant.
megéri ez a full Fallout bundle Steam-en mos 50 dodoért?
ha minden kell akkor igen. de ha valamelyik pl a fallout 76 mmo vagy a fallout 4 vr vagy egyéb nem kell akkor olcsóbb kiválogatni mi kell.
Tim Cain sorozat-rivjú:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=7bFBLAbwMA0
Ez elég profi lett
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=cgHViQpQW4g
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
A Ghoulnak 7-es karizma? Hát, nem tom. :D
https://kotaku.com/fallout-show-amazon-prime-character-special-stats-lucy-1851411135
Lol, Chris Avellone-t megtörték:
https://twitter.com/ChrisAvellone/status/1782463090082316512
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=coDW4GKL0yc
Hát... lol:
https://www.pcgamer.com/games/fallout/fallout-4s-next-gen-update-is-nearly-16-gigs-breaks-modded-saves-and-doesnt-seem-to-change-much-at-all/
Ez mondjuk csak a szokásos Bethesda meg tudják úgyis, hogy a modderek kijavítják ezt a sok szart ingyen és bérmentve, csak tényleg olyan, mintha szabotálták volna a sorozat miatti nagyobb figyelmet. Mindegy, jól pörög a New Vegas is Steamen, szóval arra tessék akkor a F4-től.
Amit sokkal kevésbé értek a sorozat kapcsán, az az, hogy hol van egy új Fallout játék, kedves Microsoft? Megvették az összes stúdiót, ami a Bethesdán kívül képes ezt összehozni (sőt, jobbat tudnának) és akkor még egy nyamvadt remasterre sem telik, amit mondjuk ügyesen ki lehetett volna adni a sorozattal egyidőben.
Ohh egy Obsidian-féle Fallout megint de jó lenne pedig :(
Chief Exorcist
Ez az Obsidian már egyre kevésbé az az Obsidian, ami akár a New Vegas idején volt. Szerintem kifejezetten bizonyítaniuk kellene, hogy még érdemes számolni velük.
Sors bona, nihil aliud.
Igen, sok a hiányzó, viszont Sawyer még ott van, sőt, a Pentiment kurva jó lett tőle legutóbb. Az Outer Worldsről kicsit megoszlanak a vélemények (plusz azóta nyugdíjba ment Tim Cain is), de szerintem teljesen méltó lett a New Vegashoz sok jó ötlettel, kicsit kompaktabb kivitelben (ami nálam nem baj), a Grounded meg elég jól hasít. Szóval nem nagyon érzem azt, hogy kifejezetten bizonyítaniuk kéne bármit is.
És ha már MS, akkor ott van az InXile is, akiket a két új Wasteland után én talán még szívesebben is látnék egy Fallout mögött, mint az Obsidiant. Egyszerűen érdekesebb lenne látni, hogy mit kezdene az IP-vel az InXile egy Wasteland / BG3 szerű CRPG-ben... miközben most ők is FPS RPG-t kalapálnak egyébként :D :
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=DDFuhaYxeMU
Ugyanakkor a Wastelandet is nagyon szeretem, szerintem a szimplább és "radioaktívabb" világával jobban hozza a klasszikus Fallout hangulatát, mint maga a Fallout tudná manapság.
De harmadik javaslatom is van: Fallout 1-2 remaster. Szerintem egy jó fejlesztőcsapattal (és az Age of Empires remastereken dolgozik néhány jó fejlesztő) iszonyú jó remastereket lehetne csinálni az első két részhez + a BG3 miatt a műfaj megint menő + a sorozat miatt el tudom képzelni, hogy sokakat érdekelhet a nyugati parti cselekmény.
Fel lehetne turbózni a grafikát, a kezelőfelületet, ki lehetne javítani rengeteg bugot, pótolni a hiányosságokat. Pl. sokat lehetne fejleszteni a társak AI-ján, a modok mintájára opcionálisan irányíthatóvá is lehetne tenni őket, sőt, tőlem még a harcrendszert is pumpolhatnák kicsit. A F2 esetében sok a kimaradt kontent is, szóval simán megfoghatnák és "hivatalosíthatnák" a Restoration Projectet is, de még a DLC-től sem zárkózom el szigorúan, ha van értelme.
Grounded? Pentiment? A Tango Gameworks meg Hi-Fi Rush-t csinált, adjuk nekik a Falloutot!
Persze értelek, de a távozókkal és a megosztó Outer Worldscel együtt nem egyértelmű a képlet, az Avowed pedig X év után is elég generic valaminek tűnik. Egyszerűen nehéz lelkesen várnom tőlük várnom egy RPG-t. Persze ha Avellone-t rehabilitálnák... De túl nagy volt ott a sárdobálás már.
A remaster/remake ideális esetben nem lenne hülyeség, a harcrendszeren, társakon valóban lehetne mit kipofozni.
Sors bona, nihil aliud.
Ez a hasonlat szerintem nem állja meg a helyét, mmint a különbségeik ellenére a Grounded és a Pentiment is releváns játékok, csinálnak olyan dolgokat, amiket a New Vegas is csinált. A Pentiment egy olcsó budget játék, de attól még egy RPG a New Vegas rendezőjétől és a rendszereiben hasonlít is rá. A Grounded meg egy multis craftolós-építgetős-túlélős FPS/TPS hibrid nézetű játék dungeonökkel, meghozható döntésekkel stb., szóval egyáltalán nem annyira random példa, mint aminek tűnhet.
Oké, de ott szerintem fontos az, hogy miért megosztó az Outer Worlds. Ahogy én láttam három okból:
- Sokaknak (amcsi jobbosoknak) nem tetszenek a vadkapitalista világán keresztül átszűrődő politikai áthallások. Szvsz ezzel fölösleges foglalkozni is, ízlések és pofonok.
- A játék sokkal kisebb az NV-nél vagy egy Bethesda Falloutnál, ezért nem olyan jó benne felfedezgetni. Jogos kritika, de a fejlesztők nem tehetnek róla, mert eleve egy olcsóbb "AA" játékról van szó.
- Nagyon harcközpontú az NV-hez képest: megint jogos, csak közben meg egy olyan RPG-ről van szó, ahol minden skillnek van hatása a harcra, szóval kitaláltak hozzá ilyen dolgokat, hogy pl. "dialogue combat effects". Erről már tehetnek a fejlesztők, mmint annyiban, hogy direkt ilyen játékot szerettek volna csinálni, de ez kb. ilyen "miért nem pont olyan, mint a New Vegas?" sirám már.
Persze lehetne még sorolni, mert pl. vannak, akik szerint az OW is pont olyan unalmas, mint a New Vegas, de akkor meg már ott tartunk, hogy egyébként a megjelenés idején a NV is megosztó volt a F3-hoz képest és csak később "nyerte meg" a történelem a vitát az NV-nek. Az OW persze biztosan nem lesz a világ legjobb RPG-jeként számon tartva 10 év múlva, sőt, ott a kezdeti lelkesedés a Fallout 76 közelsége miatt talán még nagyobb is volt, mint az NV-nél, viszont pont emiatt gyorsan el is felejtődött a játék. Ettől viszont még egy kurva jó cucc, ami elég sok dolgot jobban csinál az NV-nél és a Fallout 4-nél is.
Csak ők tudják, hogy valójában mennyire utálják egymást. :D Avellone-nak mondjuk betett az is, hogy konkrétan kinyírta a karrierjét a szexuális zaklatós történet, amiről azóta kiderült, hogy fake. Azóta mintha ki lenne ábrándulva a játékiparból, szóval lehet, hogy magát se akarná rehabilitálni + mindig erősen kritizálta a Bethesda Falloutját, így manapság kb. kizárt, hogy az IP közelébe engedjék szerintem.
Yep + van az a fejlesztő, aki a New Blood még névtelen RPG-jén dolgozik és kb. tökéletesen eltalálta a "remastered 2D Fallout" kinézetet:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=pbXIqVMcgdU
rwurl=https://i.imgur.com/TorRJ1w.jpeg
rwurl=https://i.imgur.com/eZnuxKR.jpeg