Jelenlegi hely

ARPG-k (Path of Exile, Torchlight, Wolcen stb.) élet a Diablo-n kívül

Utolsó bejegyzés

ARPG-k (Path of Exile, Torchlight, Wolcen stb.) élet a Diablo-n kívül

Gyűjtő topik az action rpg játékok részére



Wolcen
rwurl=https://youtu.be/-bA3RJGHtAk
rwurl=https://youtu.be/cw_t-DSyfjw
bemásolva a plíz topikból

egyelőre tegnap tudtam kipróbálni csak kb egy órára, ott is offline módban (a serverek elhasaltak ahogy ilyenkor az lenni szokás, de jó pont hogy akkor van legalább offline (azt még nem tudom, hogy az offline/online karaktereket külön kezeli e a játék)) a játék szép, és a diablora eléggé hasonlít (érthető módon.) ami elsőre feltűnt és még szokatlan, hogy nem olyan fluid a karakter irányítás mint diabloban, pl. addig nem tudok tovább menni, amíg az attack animation be nem fejeződik. (meg úgy általában az animation pl. cut scene-ek alatt, olyan faltól falig hatásúak, ami így elsőre inkább egy kicsit vicces mintsem zavaró lenne :D) a skill fa meg path of exile-ra hasonlít (amit ott nem szerettem) itt még nem tudtam eldönteni, hogy jó e a vagy sem. ami eltérés a poe-hez képest, hogy egy közbenső skill-tree "gyűrűt" el lehet forgatni így még jobban variálni a lehetőségeket.

3 "class"ból lehet választani, (melee, ranged, magic) de rögtön írja is a program már ott, hogy ez csak a kezdést határozza meg gyakorlatilag, olyan irányba fejlődsz amilyenbe akarsz.
szint lépésnél kapsz 1 passive skill és 10 attribute pontot. a passive skill pont magáért beszél, az attribute itt annyiban más, hogy amire a legtöbb pontot teszed az lesz a primary attribute, a második legtöbb a secondary és így tovább. tehát dinamikusan nézi a játék és itt kezdődik az, hogy oda fejleszted a karaktert ahova akarod. pl lehet egy tankosabb maged ha arra vitalityre dobod a legtöbb pontot, vagy egy gyors de sokat sebző glass cannon-od, ha úgy pakolod őket.
a skillek variálását, combinálását még nem tudtam kitapasztalni (lvl4-en vagyok perpill) és van darab kettő skillem eddig. az biztos, hogy minden skill egy fegyvertípushoz kötődik, tehát fireball csak stave és pálca (nem jut eszembe itt mi a neve) kézbentartásával használható, az íjas/nyilas skillek meg csak (értelemszerűen) ranged fegyverek (bow, pistol) kézbentartásával használhatóak. stb.

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



elöljáróban annyi, hogy még mindig csak 20-as kockadobással lehet bejutni az online szerverekre, szóval biztos kell pár nap/hét mire normalizálódik a helyzet.
az online és offline karakterek teljesen el vannak különítve. mind gear, képességek és progress szempontjából. tehát akinek fontos hogy másokkal is játszon online és tradeljen, az online karaktert indítson, de a magányos farkasok akik csak szólózni akarnak számukra jó választás lehet az offline játék is.

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



nem sok időm van, úgyhogy csak bedobálom a legújabb tapasztalataimat.

a diablohoz képest pl, nem egy előre megadott fejlődési vonalon kapjuk meg a skilleket, hanem összelootoljuk játék közben, illetve vendortól is megvásárolhatóak, de ott sem kapható egyszerre minden, hanm x időnként cserélődik a készlet, tehát érdemes újra és újra benézni oda.
a skillek, a kézben tartott fegyverhez kapcsolódóan használhatóak, tehát a fireball pl akkor működik, ha staff, vagy catalyst van a kezünkben. mivel a catalyst amolyan offhand weapon ezért mellé be lehet tenni egy egykezes kardot, vagy mondjuk pisztolyt és gondolom ez az elsődleges kapu a hibrid karakterek létrehozásához. (ki még nem próbáltam, de a logika ezt diktálja, később megerősítem ha tényleg így van)

az erőteljesen érződik, hogy ne AAA játékról van szó, hanem egy indie fejlesztés gyakorlatilag, mégis jobban elkapott eddig mint mondjuk a poe

ha megyünk valamerre, látjuk rögtön a teljes térképet nem kell felfedezni, csak be kell járni, ez nem tudom hogy az endgame-ben is így van e

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Ez egész jól néz ki. A videó elején úgy voltam vele, hogy egy szép Diablo 3 reskin, de ahogy nézem vannak benne bőven új rendszerek meg eltérések. Legalább annyira, hogy egy pár hétig érdekes legyen. Na majd ha humble bundleben benne lesz, vagy Epic storeon ingyen :)



Megy már az online része?



rwurl=https://gamerjournalist.com/wp-content/uploads/2020/02/Wolcen-Error-100-...
perpill ennyi az online.

tegnap tudtam kb 5 órát tolni, amíg egy hotfix ki nem logoltatott, utána már nem sikerült belépnem, majd egyszer egy fél percre kb azóta megint semmi.

annyit megtudtam nézni, hogy a karakterem megmaradt, mert sokak arra panaszkodnak, hogy eltűnt a stash ládájukból minden, egyeseknek még a karaktere és a progresse is odalett.

amit meg még a játékkal kapcsolatban akartam mondani, hogy minden aktív spellnek van kb saját "talent fája", ami x szintenként unlockolódik, (a spelleknek is van szintjük) és ott lehet szétosztani néhány pontot, hogy többet sebezzen, nagyobb területre, kevesebb resource kelljen hozzá stb.

és ja igen, 5 euróval drágább, én még gyakorlatilag early access árban vettem (tudtomon kívül)

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



hát ja, biztos nem lesznek benne ezer óráim, de most jó így vele eljátszogatni (mármint ha menne az online, offline kariba most nincs befektetni való energiám).
kíváncsi leszek az endgame mennyire időtálló.

ami tuti, hogy már így többet játszottam vele mint mondjuk a poe-vel

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Elég gáz, hogy nincs online része még.



Állítólag egy 40 fős bagázs csinálta a játékot. Nem gondoltak ennyi érdeklődőre szerintem.

Persze én is jobb szeretnék játszani, mivel nem tudok bármikor

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan




"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



"Zack @Asmongold 4h
Replying to @WolcenGame
As a lifelong Blizzard gamer I'd like to commend you guys on the relatively great launch!"



Na csak nem bírtam ki és megvettem tegnap este.

Csináltam egy karaktert tudtam is csatlakozni második nekifutásra a szerverre, de én másik játékossal nem találkoztam az is biztos. Lehet, hogy még nem volt jó a szerver este?
Lvl 18 ig eljutottam egyenlőre bejön a játék. A nem lehet targetelni a mobokat bugba én is belefutottam, de AOE támadással kilőhetőek. Meg szerencsére csak 5-6 ilyen ellennel találkoztam.



online, ha private game-t indítasz, nem fogsz találkozni senkivel. publicot még nem próbáltam, nekem az egyelőre fontosabb volt, hogy olyan karit szintezzek ami 'tiszta' és multizhatok vele később.
meg azt írták is, hogy egyelőre a friend invite az 'limited' még éppen most rakták össze a szervereket hogy egyáltalán be lehessen lépni (és lehetőleg mindenkinek a cuccait megmentsék) egész hétvégén elérhetetlen volt, én is csak tegnap este tudtam loginolni

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



most így még néhány plusz játék óra után azért kezdenek elő tünedezni a játék még hiányosságai, pl, hogy a kis térkép nem írja, hogy melyik pálya részen is vagyok
illetve, olyan mage karit építek, ami dot/debuffokra épül (az ailment-ek) és kritikus része a gameplaynek hogy mennyi stack van ezekből a mobokon de erre se láttam vonatkozó információt, csak úgy becsülni lehet kb. (főleg azért lenne hasznos mert ezeknek az applikálása százalékos eséllyel történik, tehát még nagyon számolni se tudom, hogy ha öttször villámoztam meg a dögöt akkor 5 stack van rajta, de mivel kb 40%os apply chancem van, lehet hogy csak 2 stb.)

bízom benne hogy a srácok nem csak hotfixeket dobálgatnak fel majd, hanem fejlesztgetik is még azért ilyen szinten.

meg elég sok a homályos matek a spellek abilytiket illetően (increase tick rate, de hogy mennyivel?)

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Publicot választottam fölötte meg a normalt.
És biztos, hogy online karakter amit csináltam.



akkor az még nincs vissza kapcsolva.
vissza is esett az értékelése 'nagyon pozitív'ról 'vegyes'-re ezzel az indulással :S

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



A nem zökkenőmentes indulás ellenére nekem sokkal jobban bejön mint a PoE. Szóval nem bántam meg, hogy megvettem. Az elég fura, hogy az offline meg az online karakterek között nincs átjárás. De így nincs gond, hogy sikerült online karit csinálni.



azért nincs, hogy az offline hackelt karaktereket ne tudják használni online játékban, így védve a játék 'tisztaságát'. azt javasolták korábban, hogy esetleg lehessen copyzni onlineból offlineba, ha valakinek nincs kedve nulláról felhúzni egy közel azonos karaktert

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Ez az egesz jatek eleg E TU kategoria egyelore... :D
rwurl=https://youtu.be/YVpADjyVXK8



Brian-al csapattuk egy kicsit.
Átadtam neki egy uniq staffot a ládámból amit én nem használtam neki meg pont jól jött. Aztán egy idő után azt vettem észre, hogy ismét ott a staff a ládában. Szóval sikerült duplikálni, de, hogy hogy arról fogalmam sincs.



Van még mit csiszolni a játékon, nem az online mód hiánya volt a legnagyobb gond.
1. Nem lehetet targetelni pár monstát act 1 elején.
2. A cucc duplikálás.
3. A pályák közötti átmenet nem zökkenőmentes: egyrészt amikor kattintok néha akadozik.
Aztán a folytatás két féle képpen nézhet ki. a. jön az átvezető animáció és minden rendben megy. b. animáció helyett fekete képernyő vagy 10-15 másodpercig. hang van közben a háttérben. Aztán egyszer csak gondol egyet és elkezd tölteni és hopp már a másik pályán vagyok.
4. Volt, hogy kidobott a főmenübe csak úgy.
5. Briant invitáltam az általam kreált játékba amit el is tudott fogadni de csak a főmenűig jutott. Ki kellett lépnem vissza főmenübe és vele együtt csatlakozni játékhoz csak így ment.
6. Ha együtt játszunk a csapattárs nem látszik a minimapon. Szóval ha nem figyelek és kimegy a képernyőből nem tudom, hogy hol van.



+1

elég fapados a játék, ennek ellenére jó vele játszani. remélem nem fog hamar kifulladni.

én a mapon eleinte láttam Bandido-t, de a vége fele nálam is eltűnt a térképről.

meg hiányoznak olyan funkciók, hogy inspectelni lehessen a másik gearjét, vagy hogy cset működjön a numpad-os enterrel is stb.

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Na, ezt pihentetem egy darabig amíg játszható nem lesz.

rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=noLYwv_uJHw
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=7mF_ZpUS2xU
Fail...



PH topikban követem az eseményeket, az alapján idén ebből nem lesz játék. Sajnos.



Bosszantó, hogy kiadnak egy ilyen játékot. Alfa tesztről nem hallottak még?



Feltettem újra ezt a Wolcent. Megszüntek a laggok, tök sima a játékmenet végre. Élvezetes vele játszani. Találtam egy fasza uniq fegyvert amit betettem a ládába. Az meg fogta magát és eltünt több más cuccal együtt. Hogy kapnák be az elefánt faszt ezek a köcsögök a szarfos játékukkal együtt, hogy nem tudják végre kijavítani az ilyen hibákat......



:DDDDDDDDD

Már bocs, de azért sejtetted ezt a reakciót :DD



Chiller írta: :DDDDDDDDD

Már bocs, de azért sejtetted ezt a reakciót :DD

Kösz, hogy megírtad helyettem. :D

Non serviam

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!