Ez csak így ide :) Remélem nincs minden díjkiosztónak külön tapicskolója. Csak az Oscar miatt beugrott ez az emlékezetes alkotás.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=ujX6-6gsoJU
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Onnantol kezdve, hogy tortenelmet irhattak vele, kapott csomo extra jelolest, a halalba volt hypeolva. Valahogy engem nem lepett meg a dolog. Az Oscar mar reg nem a teljesitmenyrol szol ebben a kategoriaban, sajnos.
1917 meg inkább technikailag és Deakins miatt lenyűgöző, de filmként túl sok olyan elem van benne ahol gyengélkedik a forgatókönyv. A szereplők logikátlan döntései és 1-2 valószínűtlen történés viszi előre a sztorit sokszor, és ezek eléggé kizökkentenek az egyébként elképesztően hatásos élményből.
Irishman meg egyáltalán nem rossz film, csak tényleg nem annyira erős, mint Scorsese korábbi megmozdulásai. És személy szerint azért annak is örülök, hogy a Jokerből egyedül Phoenixet díjazták, nekem túlságosan didaktikus meg hatásvadász volt az a film. Ja és Brad Pityu is megérdemelte azt a díjat ;)
Egyreszt a teljesitmenyben nem ertek egyet, masreszt Haneke Amourjával is tortenelmet irhattak volna, megse tettek anno. Es most egy koeraiul beszelo film nyert, egy olyan orszagbol, ami meg sose nyert egyetlen Oscart sem. A rendezo Joon Ho is meg volt lepodve...
Brad Pitt sztem elvitte a Once upont a hátán, mindig az ő jeleneteit vártam, volt kisugárzása, jelenléte, bár nem egy nagy wasistdas a karakter, de úgy látszik most ez is elég volt. Az biztos, hogy nem ez a szerepe lesz az ami eszébe jut Pittről az embernek.
Irishman meg egyáltalán nem rossz film, csak tényleg nem annyira erős, mint Scorsese korábbi megmozdulásai.
Dehogynem, csak mivel nem annyira látványos elemekkel operál, mint a korábbi hasonló cuccai, így könnyű elsikkasztani, hogy "jaj, itt a kádban ülő Margot Robbie nem magyarázta el a csalást és Joe Pescit se temették el élve". Azok gengszterfilmek voltak, ez meg egy antigengszterfilm, nem meglepő, hogy nem dobálják meg díjakkal, egyszerűen nem elég "képmutató".
Ha van valami, amit az Oscaron sosem értékeltek, az a visszafogottság. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ez is jogos valahol, de a Casino meg a többi akkor is emlékezetesebb volt mint film; erről meg sztem leginkább az fog megmaradni mindenkiben, hogy a fiatalított fej önmagában nem volt elég és a testmozgás lerontotta az egészet. Szóval egy technikai tanulság lesz inkább, mint egy nagy történet :(
A döcögős technikai megvalósítást én jobb érvnek érzem, mint azt, hogy nem elég emlékezetes, mert nekem pl. nagyon emlékezetes volt így is. :)
A technikai dolgokkal meg úgy vagyok, hogy ja, zavaróak, de csak addig, amíg meg nem szokod igazából (főleg az öreges mozgást), meg egyébként is nehéz olyan filmet mondani, amiben az életkorral való játszogatás tényleg baromi jól sikerült. Oké, az Irishman több fikát kap, mert CG, a marketing meg egy kicsit túl sokat foglalkozott vele, de ha mondjuk megnézed az "öregmaszkokat" más filmekben, hát kurvára nem jobb az eredmény általában, sőt.
Marlon Brando abszolút nem néz ki 60 körülinek a Keresztapában. Pacino csak azért működik a Keresztapa 3-ban, mert bár az életkort nem adja jól vissza a smink, a betegséget igen. A Volt egyszer egy Amerikában kb. James Woods kivételével mindegyik főszereplőn szarul néz ki az öregmaszk, és ugye ezek amúgy mind hatalmas filmek (jó, a Keresztapa 3 annyira nem, de sokadik megnézésre szerintem csak javulni tud).
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Senki nem vitatta, de az oscart idén biztos nem érdemelte meg.
Amikor ezt az érvet látom, mindig meg akarom kérdezni: oké, de akkor melyik "érdemelte meg" idén az Oscart? Mmint szubjektíven lehet különbséget tenni a jelölt filmek között nyilván, de egyébként idén ez egy borzasztó erős felhozatal volt, amiből a Parasite abszolút nem lógott ki. Amelyik film nem nyert, az csak veszíteni tudott most, mert simán meg lehetett volna dobálni bármelyiket a díjjal, ez meg tök jó, végre egy erősebb év.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Directort szerintem bármelyik másiknak jogosabb lett volna.
Picture meg Irishman. De az 1917, FvF, Joker is előrébb van sztem. A többit nem láttam még. Ezer más international jobban megérdemelte volna szerintem korábban már a picturet is. (azaz a duplázást)
Mindegy tényleg, ezen kívül is szar az egész 1-2 kivételtől eltekintve, mint mindig.
Yup, a felhozatalbol teljesen ertheto miert ez kapta attol fuggetlenul, hogy szvsz nem er fel ahhoz a hypehoz ami korullengte a filmet. Jonak jo ez ketsegtelen. Ezert nem is ertem miert kene, hogy meglepetes legyen. A tobbi filmet elnezve hat... :D Mi kapta volna? A 3 es fel oras Irishman amit senki se nezett vegig? Vagy a filmnek eros tulzas Once Upon? Ezek is jok, de azert na.
En a Director-t mondjuk Mendes-nel szivesebben lattam volna, de teljesen ertheto miert a koreai csavo kapta. A tobbi kategoria is nagyjabol konyvelheto volt szvsz, nade mind1.
Ami vicc kategoria az a Joker soundtrack, az mar jelolesnek is vicc volt, de hogy meg is kapta hat az ... :D Mondjuk a Black Panther utan igazabol az se feltetlen lep meg.
LOLOL Joker soundtrack oscart kapott? :DDD Interstellar meg First Man pedig nem :D First Man golden globe win után nem is jelölték :D Kik ezek a vájt fülű zsenik ott akadémiában? :DD
hát a joker zenéjéből én sem tudnék most felidézni egyetlen dallamot sem.
fel is vontam a szemöldökömet ott
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Ha van valami, amit az Oscaron sosem értékeltek, az a visszafogottság. :D
Meg azért tegyük már hozzá, hogy egy alapvetően Netflix filmről van szó, amitől az akadémia meg teljes Hollywood tudomást sem hajlandó venni. Ha ez lett volna Scorsese legjobb filmje - pedig nem az - akkor se lett volna esélye se a jelenlegi klímában.
Egyébként amikor Scorsese szóba kerül, nekem mindig eszembe jut, hogy mennyire kellemetlen leírni sajnos, de...
...szóval számomra tőle a rengeteg klasszikustól függetlenül is két hatalmas kedvencem van. Az egyik a New York bandái (amely ugye a jelölések között tarolt, aztán egy díjat nem vihetett haza :D), a másik pedig... A tégla. Láttam a Szigorúan piszkos ügyeket is, méghozzá még előtte, de nekem valahogy az a film nagyon adta, hiába volt "remake", valójában szerintem a sztori szinte azonosságát leszámítva is egy teljesen más élmény (és nem rosszabb), ráadásul, bár utálták érte az akadémiát, szerintem rendezésben - köszönhetően az amúgy szerintem döbbenetesen erős vágásoknak is - messze Scorsese legmodernebb darabja. Na, ide lőjetek.
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
Nem azért utálták a Tégla miatt az Akadémiát, merthogy rossz film lenne (sőt), hanem azért, mert remake. Én mondjuk ezzel egyet is értek, szvsz nem volt elegáns pont egy remake-ért Oscart adni egy olyan rendezőnek, akinek a nevéhez számtalan eredeti klasszikus fűződik. Persze az is igaz, hogy Scorsese szereti az adaptációkat és a valóságból átvett történeteket, szóval ebből a szempontból a Tégla sem lóg ki igazán a sorból, csak hát mégis azonos médiumról lett adaptálva.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nekem valamiért az jött le, hogy A téglát utálni kell, mert az eredeti az igazi film, az meg csak egy hitvány másolat. Talán itt meg a HW-n is akadtak gyűlölői szép számmal.
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
Na, idén egész jó filmeket sikerült összeválogatni. Hihetetlen, de nem akarom fejbelőni magamat a listákat nézve.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ez igaz :D
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=z48ELAsct2w
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Ez csak így ide :) Remélem nincs minden díjkiosztónak külön tapicskolója. Csak az Oscar miatt beugrott ez az emlékezetes alkotás.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=ujX6-6gsoJU
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Ott még milyen jó kedve volt Harveynak.
Az idei sem volt piskóta. :D
rwurl=https://4cdn.hu/kraken/image/upload/s---N-ekxl3--/w_1160/7PnuKYCuNTgIFU8...
Meh, Toy story 4 nyert animációban. Idén toronymagasan a legszarabb animációs film volt :(
Úgy látom az 1917 tarolni fog megint, lenyelte az akadémia a szokásost. Oscar always full retard :(
Jokeré a zene, Pitt kapott végre szobrot. Dern vitte Johansson helyett.
Phoenix és Zellweger, fogjuk rá.
Bong Joon Ho a rendező... WTF!? Mikor mindenki tudja, hogy neki kellett volna kapnia, de nem mert netflix és fúj.
https://twitter.com/THR/status/1226718159392002048/
Komolyan, ilyen befutott csávó lennék, mint Scorsese, Pitt, Pacino, Newman, vagy akárki tuti bojkottálnám az egészet a f*szba.
Papirforma sajnos zero meglepetessel. Deakinsnek orultem azert.
Hogy a faszba papírforma a Parasite? Zéró meglepetés? :D
Nem csodálom hogy az Ír nem nyert semmit, az eddigi legszarabb filmje az öregnek.
Onnantol kezdve, hogy tortenelmet irhattak vele, kapott csomo extra jelolest, a halalba volt hypeolva. Valahogy engem nem lepett meg a dolog. Az Oscar mar reg nem a teljesitmenyrol szol ebben a kategoriaban, sajnos.
Nem az a jó Oscar ahol zéró meglepetés van? Ergo azok nyernek, akiknek mindenki aláírta volna előre.
Hát pedig a Parasite piszok jó film.
1917 meg inkább technikailag és Deakins miatt lenyűgöző, de filmként túl sok olyan elem van benne ahol gyengélkedik a forgatókönyv. A szereplők logikátlan döntései és 1-2 valószínűtlen történés viszi előre a sztorit sokszor, és ezek eléggé kizökkentenek az egyébként elképesztően hatásos élményből.
Irishman meg egyáltalán nem rossz film, csak tényleg nem annyira erős, mint Scorsese korábbi megmozdulásai. És személy szerint azért annak is örülök, hogy a Jokerből egyedül Phoenixet díjazták, nekem túlságosan didaktikus meg hatásvadász volt az a film. Ja és Brad Pityu is megérdemelte azt a díjat ;)
Egyreszt a teljesitmenyben nem ertek egyet, masreszt Haneke Amourjával is tortenelmet irhattak volna, megse tettek anno. Es most egy koeraiul beszelo film nyert, egy olyan orszagbol, ami meg sose nyert egyetlen Oscart sem. A rendezo Joon Ho is meg volt lepodve...
+1 Phoenix jó volt és nagyon megérdemelte már.
Brad Pitt sztem elvitte a Once upont a hátán, mindig az ő jeleneteit vártam, volt kisugárzása, jelenléte, bár nem egy nagy wasistdas a karakter, de úgy látszik most ez is elég volt. Az biztos, hogy nem ez a szerepe lesz az ami eszébe jut Pittről az embernek.
Dehogynem, csak mivel nem annyira látványos elemekkel operál, mint a korábbi hasonló cuccai, így könnyű elsikkasztani, hogy "jaj, itt a kádban ülő Margot Robbie nem magyarázta el a csalást és Joe Pescit se temették el élve". Azok gengszterfilmek voltak, ez meg egy antigengszterfilm, nem meglepő, hogy nem dobálják meg díjakkal, egyszerűen nem elég "képmutató".
Ha van valami, amit az Oscaron sosem értékeltek, az a visszafogottság. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ez is jogos valahol, de a Casino meg a többi akkor is emlékezetesebb volt mint film; erről meg sztem leginkább az fog megmaradni mindenkiben, hogy a fiatalított fej önmagában nem volt elég és a testmozgás lerontotta az egészet. Szóval egy technikai tanulság lesz inkább, mint egy nagy történet :(
A döcögős technikai megvalósítást én jobb érvnek érzem, mint azt, hogy nem elég emlékezetes, mert nekem pl. nagyon emlékezetes volt így is. :)
A technikai dolgokkal meg úgy vagyok, hogy ja, zavaróak, de csak addig, amíg meg nem szokod igazából (főleg az öreges mozgást), meg egyébként is nehéz olyan filmet mondani, amiben az életkorral való játszogatás tényleg baromi jól sikerült. Oké, az Irishman több fikát kap, mert CG, a marketing meg egy kicsit túl sokat foglalkozott vele, de ha mondjuk megnézed az "öregmaszkokat" más filmekben, hát kurvára nem jobb az eredmény általában, sőt.
Marlon Brando abszolút nem néz ki 60 körülinek a Keresztapában. Pacino csak azért működik a Keresztapa 3-ban, mert bár az életkort nem adja jól vissza a smink, a betegséget igen. A Volt egyszer egy Amerikában kb. James Woods kivételével mindegyik főszereplőn szarul néz ki az öregmaszk, és ugye ezek amúgy mind hatalmas filmek (jó, a Keresztapa 3 annyira nem, de sokadik megnézésre szerintem csak javulni tud).
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Senki nem vitatta, de az oscart idén biztos nem érdemelte meg.
Amúgy is a témában volt már ilyen, sőt jobb is, nem is egy. Shoplifters? vagy az a másik 2018-ban, aminek sajnos most nem jut eszembe a neve.
Megnyerte a külföldi oscart, teljesen ok. Nade a filmest is? Baromság.
Amikor ezt az érvet látom, mindig meg akarom kérdezni: oké, de akkor melyik "érdemelte meg" idén az Oscart? Mmint szubjektíven lehet különbséget tenni a jelölt filmek között nyilván, de egyébként idén ez egy borzasztó erős felhozatal volt, amiből a Parasite abszolút nem lógott ki. Amelyik film nem nyert, az csak veszíteni tudott most, mert simán meg lehetett volna dobálni bármelyiket a díjjal, ez meg tök jó, végre egy erősebb év.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ez könnyű.
Directort szerintem bármelyik másiknak jogosabb lett volna.
Picture meg Irishman. De az 1917, FvF, Joker is előrébb van sztem. A többit nem láttam még. Ezer más international jobban megérdemelte volna szerintem korábban már a picturet is. (azaz a duplázást)
Mindegy tényleg, ezen kívül is szar az egész 1-2 kivételtől eltekintve, mint mindig.
1917 és Joker sztem akkor sem volt érdemes; Little Women még visszavan, de a többiből én nem érzem igazságtalannak ezt kiemelni.
Yup, a felhozatalbol teljesen ertheto miert ez kapta attol fuggetlenul, hogy szvsz nem er fel ahhoz a hypehoz ami korullengte a filmet. Jonak jo ez ketsegtelen. Ezert nem is ertem miert kene, hogy meglepetes legyen. A tobbi filmet elnezve hat... :D Mi kapta volna? A 3 es fel oras Irishman amit senki se nezett vegig? Vagy a filmnek eros tulzas Once Upon? Ezek is jok, de azert na.
En a Director-t mondjuk Mendes-nel szivesebben lattam volna, de teljesen ertheto miert a koreai csavo kapta. A tobbi kategoria is nagyjabol konyvelheto volt szvsz, nade mind1.
Ami vicc kategoria az a Joker soundtrack, az mar jelolesnek is vicc volt, de hogy meg is kapta hat az ... :D Mondjuk a Black Panther utan igazabol az se feltetlen lep meg.
Neked Mohács kell. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
LOLOL Joker soundtrack oscart kapott? :DDD Interstellar meg First Man pedig nem :D First Man golden globe win után nem is jelölték :D Kik ezek a vájt fülű zsenik ott akadémiában? :DD
hát a joker zenéjéből én sem tudnék most felidézni egyetlen dallamot sem.
fel is vontam a szemöldökömet ott
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Meg azért tegyük már hozzá, hogy egy alapvetően Netflix filmről van szó, amitől az akadémia meg teljes Hollywood tudomást sem hajlandó venni. Ha ez lett volna Scorsese legjobb filmje - pedig nem az - akkor se lett volna esélye se a jelenlegi klímában.
Egyébként amikor Scorsese szóba kerül, nekem mindig eszembe jut, hogy mennyire kellemetlen leírni sajnos, de...
...szóval számomra tőle a rengeteg klasszikustól függetlenül is két hatalmas kedvencem van. Az egyik a New York bandái (amely ugye a jelölések között tarolt, aztán egy díjat nem vihetett haza :D), a másik pedig... A tégla. Láttam a Szigorúan piszkos ügyeket is, méghozzá még előtte, de nekem valahogy az a film nagyon adta, hiába volt "remake", valójában szerintem a sztori szinte azonosságát leszámítva is egy teljesen más élmény (és nem rosszabb), ráadásul, bár utálták érte az akadémiát, szerintem rendezésben - köszönhetően az amúgy szerintem döbbenetesen erős vágásoknak is - messze Scorsese legmodernebb darabja. Na, ide lőjetek.
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
Miért lőnénk? Mind a kettő megérdemelten alapmű.
Nem azért utálták a Tégla miatt az Akadémiát, merthogy rossz film lenne (sőt), hanem azért, mert remake. Én mondjuk ezzel egyet is értek, szvsz nem volt elegáns pont egy remake-ért Oscart adni egy olyan rendezőnek, akinek a nevéhez számtalan eredeti klasszikus fűződik. Persze az is igaz, hogy Scorsese szereti az adaptációkat és a valóságból átvett történeteket, szóval ebből a szempontból a Tégla sem lóg ki igazán a sorból, csak hát mégis azonos médiumról lett adaptálva.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nekem valamiért az jött le, hogy A téglát utálni kell, mert az eredeti az igazi film, az meg csak egy hitvány másolat. Talán itt meg a HW-n is akadtak gyűlölői szép számmal.
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
rwurl=https://i.imgur.com/oPdvV3a.mp4
Youtube: Csöpi plays - https://goo.gl/pp4Ldr