Mert némileg korlátolt vagy. Én is japán-autó rajongó vagyok, de ez nem valami elvont érzelem, egy csapatnak való drukkolás, szamuráj-romantika, hanem a tény, hogy megbízhatóbbak a kocsijaik és megújul a formaviláguk - ami becsülendő.
Miért nem GTR? Mert nem akarom, hogy helyettem vezessen. Nincs manuális belőle, a turbo pedig soha nem lesz olyan közvetlen. Nem akarom a súlyát, a végleteik reszelt teljesítményét sem állandó olaj és gumicserével finanszírozni. Nem elég egzotikus, hogy annyit költsek rá. Úgy veszem észre, hogy azok a népek, akik pályáznak, hajtják is a kocsijukat nem igazán találják meg bennük a számításukat. Soha nem tudhatod, milyen programmal hajtották szét előtted.
Mi van a németekkel? Nem olyan megbízhatóak. Legalábbis mostanában semmiképpen. Scotty Kilmer egy estét is végig rantelne arról, hogy miért szakadék szar minden BMW az elmúlt 15 évből, mert egyszerűen szét van spórolva bennük az anyaghasználat. A motortérben szétrepednek a műanyagok.
Üljön olyanban, akinek a cége lízingeli.
Beülnék-e régebbi németbe, mint egy e46 M3-ba? Már az sem egy életbiztosítás motorikusan, de vállalható kockázat. Egy e30-ba? Kupé Z4M-be? Hogyne!
Választanék bármilyen S-es Audit? Baromira nem. Totál megmaradtak az orrmotoros súlyelosztásnál, az meg kösz nem. Amúgy nem olyan szarok megbízhatóságban. Ülnék TT-be? Habár az első gen régen baromira nem tetszett, kezd számomra beérni a forma, de ami az R32 Golfnak dicsőség, mint négykerék-hajtás, az egy TT esetén még mindig kevés - szoktam is mondani rájuk, hogy "be szíp Golf!".
Miért R8?
Felsoroltam az előnyeit, és az értékelései alapján egy technikailag igen megbízható autó. A legnagyobb kaland a V8 verzió klímakompresszorának az esetleges cseréje, mert a gyár ez esetben teljes motorlebontást ír elő, és csak igen okosan lehet ezt elkerülni - nőgyógyász diploma ajánlott!
Az Audi viszont már bizonyítottan nem hülye ezzel a modellel, hiszen 11 éve a piacon van lényeges problémák nélkül (a magnetic ride verziók a leginkább problémásak, ezek egy idő után ereszteni kezdenek, aztán vagy cseréled darabját 400-ért, vagy beraksz egy bipass kitet és mehet a coilover). Magyarán a halo cart (poszter kocsi) nem baszták el, meg lehet venni, és jó hírét viszi a márkának.
Minek a fanatizmus? Csakazéis a BéjeMW, ménemveszeljapánt?
Az autókat magukban kell nézni, abszolút értékük szerint, ha jól akarunk dönteni.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Remélem, őszre minden kerek lesz még úgy is, hogy asszony bejelentkezett egy Fiat 500-ért. Az kérem mindegy kb, hogy mekkora motor, meg az extrák 90%-a is irreleváns, de ülésfűtés + nagy képernyő mindenképpen legyen a műszerfalon...
Már nem azért, de használt luxusautóval pózerkedni a leggázabb dolog :D
Imádom, amikor a telepi prolik menőznek a 10 éves BMW-vel, amikor egy új Suzuki vagy Skoda 1,5-2x annyiba kerül alapáron, mint az a használt szar, amiben ül. Max. az ostoba telepi picsák ájulnak el ettől.
Egy R8-at használtan venni meg aztán tényleg röhej, ha csak nem élményautónak tartja az ember. Az üljön luxus kocsiban és az legyen rá büszke, aki meg tudja venni újonnan. Mert amúgy egy bohóckodás az egész. Bár a magyar társadalomban ez általános, hogy többnek akarják mutatni magukat az emberek mint amik valójában.
Tom Krúzt is kiröhögték, amikor R8-at vásárolt Lambo helyett. Pedig az öreg Tomnak néha igaza van. Életfelfogás és befektetői szemlélet kérdése.
Véleményem szerint egy új autó nagyon rossz befektetés. Az első években elbukod az értékének a felét. Ugyan minek benyelni ezt a veszteséget, ha vehetsz egy százezret futott, megkímélt példányt, ami relatíve újszerű kondícióban van?
A Lexust is most 6,5 misiért vettem 120 ezer jó holland kilométerrel, 7 évesen. Néhány apróbb bőrrepedésen kívül mintha új lenne. Mennyi az induló ára, ha én akarok belefingani először?
Ja, hogy 22 misi :DD
Ha a vagyonom egymilliárd fölött tartana, kezdene el megkísérteni az új, prémiumautó vásárlásának nedves álma. Éppen, hogy az a bohóc, aki beleül az R8-ba, X6-ba újonnan egy baromi nagy hitellel a hátán.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Nem érted a lényeget. Az vegyen olyat és üljön bele, aki pont telibeszarja az értékvesztést, és ha hitelre is veszi, nem kell koplalnia azért, hogy tudja fizetni.
Vagyis vegyen felőlem akárki, de akkor ne verje a mellét arra, hogy BMW-je van, mert nekem ezzel a jelenséggel van a bajom.
Nyilván millió olyan ember is rajong a luxusverdákért, aki sose fogja tudni kipengetni újonnan az árukat, de elcsöppen, amikor hozzájut a 10 éves rozsdás, 2 motorcserés bömbihez. De ne álljon már neki arcoskodni, feszíteni a hülyegyerek egy ilyen géppel, mert szánalmas.
Kérlek ne vonj párhuzamot a telepi felmillas 20 eves BMW és a 15millas 7eves R8 között, mert nekünk kellemetlen. Amúgy is írta, hogy elmenyautonak venné.
Le vagy maradva, országszerte felmentek egekbe ingatlan árak, Debrecenben különösen.
De egyébként nem az ingatlan árán van a hangsúly, hanem az embertípuson. (amúgy meg 5-6 év alatt felment 2-3x-ra a lakás értéke úgy, hogy benne seggelt, szal abszolút irreleváns ez a kérdés)
Ebben egyetértünk.
Az emberek 90%-a reprezentálási vágyból vesz feltűnő autót, és ez elég sóvár kis gagyi dolog. Legalja, amikor az E Merga jobb kormányos, mert az a legolcsóbb (ilyen ölte meg a sportoló srácot a Szentendrein). Minden esetre elég könnyű kiszúrni, hogy az ipse aztán Nankang gumikon gurul, meg pusztul az egész körülötte. Mivel az ilyen arcok csak a német hármas-fogat kocsijaiig tudnak eljutni gondolati szinten, azok legalább tényleg gyorsan le is épülnek alattuk, úgyhogy komédia :D
Ezek a nehéz német vasak a szememben semmit nem érnek, mert csak egyenesben jók (hello Challenger!), de ott egy talicska is az, ha nagy motor van elé kötve.
Tegyük hozzá, nincs olyan ember, aki tudná függetleníteni magát az érzéstől, hogy hé, én most egy menő kocsiban ülök - de úgy gondolom, ha a használt ár kiköhögése után nem csak majomra, de banánra is van lé, ráadásul pedig nem valami szemetet választott a delikvens, akkor nem látom a hibát a képletben.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
De, párhuzamot vonok. Ugyanaz a 14 millás R8, mint a 3 milliós A6 vagy 5-ös BMW. Sőt rosszabb. Mondom, ha pályázni akar vele ok, de hogy na ki a fasza gyerek akinek R8-a van az abszolút gáz és szembe megy az egész lényegével.
A középmotoros C8 jó irány az "ócsó Ferkát" a népnek vonalon, de egyelőre kivárós fajta.
- Most jön csak be a típus, a későbbi évjáratok jobbak lesznek. Jelenleg azzal is küzdenek, hogy jobbat menjen, mint a C7, amiből látszik a kiforratlanság.
- Érdemes lehet kivárni, hogy lesz-e mégis kézi váltós kivitel.
- Megnézném a C9-et. Ennek nem mondanám totál eltaláltnak a designját. Az ajtótól hátra oldalról kicsit béna kacsa.
- Akkor éri majd meg ilyet venni (legalábbis számomra akkor érné), ha már kint van a C9, mert egyelőre brutál nagy az értékvesztés. A Corvettek nagyon sokáig bukják az árukat. A hatvanas évektől nyolcvanas évek elejéig gyártott C3 széria csak az utóbbi 5 évben kezdett enyhén feljebb mozdulni árban, a C4 gyakorlatilag Suzuki árban megy.
A Corvett széria a C6 óta egy modern, jól vezethető autó, igazi "drivers car", csak befektetésként kuka. Pl egy C6 kortárs e46 M3 már régen elérte a minimumát, és mehet is felfelé.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
A C7-ben még laprugó volt - igaz, ez már a C4 óta műanyag "űrtechnológia".
Amúgy semmivel nem rosszabb elvben pályán, csak minél szarabb az út, annál inkább kijön, hogy hiába csak az egyik kerék ment göröngybe, a másik is rugózni akar vele -> megpattog.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Gondolom kirohogtok, de en egy ilyen kis cuki gyoszt vennek, a vezetesi tudasomnak boven eleg a 105le/940kg teljesitmeny/tomeg arany :) es meg parkolni is barhova be lehet vele...
Ez egy nitrós tank mozgáskultúrájával, vezetési élményével rendelkezik.
Ezzel csak mégnagyobb kedvet csináltál, hozzá.
Egyébként tisztába vagyok vele. de hát kinézetre 10/10 az autó a hangja szintén 10/10.
A Corvettek sosem tetszettek. A Mustang szintén bejövős de én nem nagyon látok nagy külömbséget a Mustang vs Dodge között.
Nagyon leegyszerűsítve, a Dodge tud ezek közül a legkevésbé nem egyenesen menni, azaz kanyarodni. Gyakorlatilag csak gyorsulásra jó, miközben az újabb Mustangok és Corvette-ek mára már rendesen feljöttek az európai és japán sport(os) autókra vezethetőségben, köridőkben; sőt még a fogyasztásuk is egész emberi szintekre esett le. Mondjuk a belső tér kidolgozottsága és anyagminősége azért még mindig közepes inkább...
A Mustangot nem vágom ebből a szempontból, de a Corvette mindig is remekül fogyasztott. Azt veszem észre, hogy a nagy szívók fajlagosan egyre hatékonyabbak lehetnek, ha nincsenek másként hangolva. Pl Z-nél pont olyan picivel kért kevesebbet a haver Porija, amivel nagyobb és erősebb az utóbbi motorja, de a Corvette még ennél is picit barátibb, holott bő másfélszer nagyobb a motorja.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Befektetésnek valszleg jobb az R8, az élményt meg mondom hogy nem tudom megítélni :D
Amúgy az ismerős vezetett R8at meg Gallardót is, nem két percekre, magának viszont a 911-et választotta. De ez biztosan ízlés kérdése is.
Más (bár R8 témába vág picit, lévén safety car): Wohoo, megvan végre a 2017, 2018 és 2019-es Le Mans 24h teljes felvétele is.
Ménem GTR? Drága?
Baszki akkor se vennék Audit, ha csak olyat lehetne kapni...
Csak a szelíd madarak vágyakoznak. A többiek repülnek.
Lennék a barátod helyében. Sajnos nekem kevés ilyen kapcsolatom van.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Mert némileg korlátolt vagy. Én is japán-autó rajongó vagyok, de ez nem valami elvont érzelem, egy csapatnak való drukkolás, szamuráj-romantika, hanem a tény, hogy megbízhatóbbak a kocsijaik és megújul a formaviláguk - ami becsülendő.
Miért nem GTR? Mert nem akarom, hogy helyettem vezessen. Nincs manuális belőle, a turbo pedig soha nem lesz olyan közvetlen. Nem akarom a súlyát, a végleteik reszelt teljesítményét sem állandó olaj és gumicserével finanszírozni. Nem elég egzotikus, hogy annyit költsek rá. Úgy veszem észre, hogy azok a népek, akik pályáznak, hajtják is a kocsijukat nem igazán találják meg bennük a számításukat. Soha nem tudhatod, milyen programmal hajtották szét előtted.
Mi van a németekkel? Nem olyan megbízhatóak. Legalábbis mostanában semmiképpen. Scotty Kilmer egy estét is végig rantelne arról, hogy miért szakadék szar minden BMW az elmúlt 15 évből, mert egyszerűen szét van spórolva bennük az anyaghasználat. A motortérben szétrepednek a műanyagok.
Üljön olyanban, akinek a cége lízingeli.
Beülnék-e régebbi németbe, mint egy e46 M3-ba? Már az sem egy életbiztosítás motorikusan, de vállalható kockázat. Egy e30-ba? Kupé Z4M-be? Hogyne!
Választanék bármilyen S-es Audit? Baromira nem. Totál megmaradtak az orrmotoros súlyelosztásnál, az meg kösz nem. Amúgy nem olyan szarok megbízhatóságban. Ülnék TT-be? Habár az első gen régen baromira nem tetszett, kezd számomra beérni a forma, de ami az R32 Golfnak dicsőség, mint négykerék-hajtás, az egy TT esetén még mindig kevés - szoktam is mondani rájuk, hogy "be szíp Golf!".
Miért R8?
Felsoroltam az előnyeit, és az értékelései alapján egy technikailag igen megbízható autó. A legnagyobb kaland a V8 verzió klímakompresszorának az esetleges cseréje, mert a gyár ez esetben teljes motorlebontást ír elő, és csak igen okosan lehet ezt elkerülni - nőgyógyász diploma ajánlott!
Az Audi viszont már bizonyítottan nem hülye ezzel a modellel, hiszen 11 éve a piacon van lényeges problémák nélkül (a magnetic ride verziók a leginkább problémásak, ezek egy idő után ereszteni kezdenek, aztán vagy cseréled darabját 400-ért, vagy beraksz egy bipass kitet és mehet a coilover). Magyarán a halo cart (poszter kocsi) nem baszták el, meg lehet venni, és jó hírét viszi a márkának.
Minek a fanatizmus? Csakazéis a BéjeMW, ménemveszeljapánt?
Az autókat magukban kell nézni, abszolút értékük szerint, ha jól akarunk dönteni.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Rendben, sok sikert hozzá! (De tényleg)
Csak a szelíd madarak vágyakoznak. A többiek repülnek.
<3
Remélem, őszre minden kerek lesz még úgy is, hogy asszony bejelentkezett egy Fiat 500-ért. Az kérem mindegy kb, hogy mekkora motor, meg az extrák 90%-a is irreleváns, de ülésfűtés + nagy képernyő mindenképpen legyen a műszerfalon...
Prioritások :D
rwurl=https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/3b/Paris_Tuileries_Gard...
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Már nem azért, de használt luxusautóval pózerkedni a leggázabb dolog :D
Imádom, amikor a telepi prolik menőznek a 10 éves BMW-vel, amikor egy új Suzuki vagy Skoda 1,5-2x annyiba kerül alapáron, mint az a használt szar, amiben ül. Max. az ostoba telepi picsák ájulnak el ettől.
Egy R8-at használtan venni meg aztán tényleg röhej, ha csak nem élményautónak tartja az ember. Az üljön luxus kocsiban és az legyen rá büszke, aki meg tudja venni újonnan. Mert amúgy egy bohóckodás az egész. Bár a magyar társadalomban ez általános, hogy többnek akarják mutatni magukat az emberek mint amik valójában.
OFF
BTW, tudod mennyibe kerül egy "telepi proli" lakás Budapesten? :D
(Persze bármilyen ingatlan a fővárosban, de ne telepizzünk már a levegőbe :) )
Tom Krúzt is kiröhögték, amikor R8-at vásárolt Lambo helyett. Pedig az öreg Tomnak néha igaza van. Életfelfogás és befektetői szemlélet kérdése.
Véleményem szerint egy új autó nagyon rossz befektetés. Az első években elbukod az értékének a felét. Ugyan minek benyelni ezt a veszteséget, ha vehetsz egy százezret futott, megkímélt példányt, ami relatíve újszerű kondícióban van?
A Lexust is most 6,5 misiért vettem 120 ezer jó holland kilométerrel, 7 évesen. Néhány apróbb bőrrepedésen kívül mintha új lenne. Mennyi az induló ára, ha én akarok belefingani először?
Ja, hogy 22 misi :DD
Ha a vagyonom egymilliárd fölött tartana, kezdene el megkísérteni az új, prémiumautó vásárlásának nedves álma. Éppen, hogy az a bohóc, aki beleül az R8-ba, X6-ba újonnan egy baromi nagy hitellel a hátán.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Nem érted a lényeget. Az vegyen olyat és üljön bele, aki pont telibeszarja az értékvesztést, és ha hitelre is veszi, nem kell koplalnia azért, hogy tudja fizetni.
Vagyis vegyen felőlem akárki, de akkor ne verje a mellét arra, hogy BMW-je van, mert nekem ezzel a jelenséggel van a bajom.
Nyilván millió olyan ember is rajong a luxusverdákért, aki sose fogja tudni kipengetni újonnan az árukat, de elcsöppen, amikor hozzájut a 10 éves rozsdás, 2 motorcserés bömbihez. De ne álljon már neki arcoskodni, feszíteni a hülyegyerek egy ilyen géppel, mert szánalmas.
Nem, te nem érted.
Kérlek ne vonj párhuzamot a telepi felmillas 20 eves BMW és a 15millas 7eves R8 között, mert nekünk kellemetlen. Amúgy is írta, hogy elmenyautonak venné.
Le vagy maradva, országszerte felmentek egekbe ingatlan árak, Debrecenben különösen.
De egyébként nem az ingatlan árán van a hangsúly, hanem az embertípuson. (amúgy meg 5-6 év alatt felment 2-3x-ra a lakás értéke úgy, hogy benne seggelt, szal abszolút irreleváns ez a kérdés)
Ebben egyetértünk.
Az emberek 90%-a reprezentálási vágyból vesz feltűnő autót, és ez elég sóvár kis gagyi dolog. Legalja, amikor az E Merga jobb kormányos, mert az a legolcsóbb (ilyen ölte meg a sportoló srácot a Szentendrein). Minden esetre elég könnyű kiszúrni, hogy az ipse aztán Nankang gumikon gurul, meg pusztul az egész körülötte. Mivel az ilyen arcok csak a német hármas-fogat kocsijaiig tudnak eljutni gondolati szinten, azok legalább tényleg gyorsan le is épülnek alattuk, úgyhogy komédia :D
Ezek a nehéz német vasak a szememben semmit nem érnek, mert csak egyenesben jók (hello Challenger!), de ott egy talicska is az, ha nagy motor van elé kötve.
Tegyük hozzá, nincs olyan ember, aki tudná függetleníteni magát az érzéstől, hogy hé, én most egy menő kocsiban ülök - de úgy gondolom, ha a használt ár kiköhögése után nem csak majomra, de banánra is van lé, ráadásul pedig nem valami szemetet választott a delikvens, akkor nem látom a hibát a képletben.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Erre én is ezt akartam írni (tisztelet a kivételnek ofcorz) :D
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
De, párhuzamot vonok. Ugyanaz a 14 millás R8, mint a 3 milliós A6 vagy 5-ös BMW. Sőt rosszabb. Mondom, ha pályázni akar vele ok, de hogy na ki a fasza gyerek akinek R8-a van az abszolút gáz és szembe megy az egész lényegével.
Villantani ezzel kell gyerekek :D
https://www.hasznaltauto.hu/munkagep/epitoipari_gep/cat/cat_d6n_xl_dozer_lizingre_is-15361094
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
rwurl=https://www.instagram.com/p/B74mBXolH3H/?igshid=13lvuwz2c26ap
Ültél már ilyenben? Nekem se kéne sose. Ez egy nitrós tank mozgáskultúrájával, vezetési élményével rendelkezik.
Ha amcsi izomautó akkor részemről csakis Corvette v Mustang. Azok legalább szépek ;P
Télleg Vajk, azt láttad hogy az új Corvette is középmotoros? :D
Közmondásos laprugó szint ugye :D
Az megvan ugye, hogy ezeken is már adaptív felfüggesztés van?
A laprugót már évekkel ezelőtt dobták.
Mindhárom márkánál.
Persze.... de nem volt az olyan sok évvel ezelőtt :D
A középmotoros C8 jó irány az "ócsó Ferkát" a népnek vonalon, de egyelőre kivárós fajta.
- Most jön csak be a típus, a későbbi évjáratok jobbak lesznek. Jelenleg azzal is küzdenek, hogy jobbat menjen, mint a C7, amiből látszik a kiforratlanság.
- Érdemes lehet kivárni, hogy lesz-e mégis kézi váltós kivitel.
- Megnézném a C9-et. Ennek nem mondanám totál eltaláltnak a designját. Az ajtótól hátra oldalról kicsit béna kacsa.
- Akkor éri majd meg ilyet venni (legalábbis számomra akkor érné), ha már kint van a C9, mert egyelőre brutál nagy az értékvesztés. A Corvettek nagyon sokáig bukják az árukat. A hatvanas évektől nyolcvanas évek elejéig gyártott C3 széria csak az utóbbi 5 évben kezdett enyhén feljebb mozdulni árban, a C4 gyakorlatilag Suzuki árban megy.
A Corvett széria a C6 óta egy modern, jól vezethető autó, igazi "drivers car", csak befektetésként kuka. Pl egy C6 kortárs e46 M3 már régen elérte a minimumát, és mehet is felfelé.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
A C7-ben még laprugó volt - igaz, ez már a C4 óta műanyag "űrtechnológia".
Amúgy semmivel nem rosszabb elvben pályán, csak minél szarabb az út, annál inkább kijön, hogy hiába csak az egyik kerék ment göröngybe, a másik is rugózni akar vele -> megpattog.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Gondolom kirohogtok, de en egy ilyen kis cuki gyoszt vennek, a vezetesi tudasomnak boven eleg a 105le/940kg teljesitmeny/tomeg arany :) es meg parkolni is barhova be lehet vele...
Parizer forever.
Ez olyan pici, hogy én nem is látom.
Ezzel csak mégnagyobb kedvet csináltál, hozzá.
Egyébként tisztába vagyok vele. de hát kinézetre 10/10 az autó a hangja szintén 10/10.
A Corvettek sosem tetszettek. A Mustang szintén bejövős de én nem nagyon látok nagy külömbséget a Mustang vs Dodge között.
Nagyon leegyszerűsítve, a Dodge tud ezek közül a legkevésbé nem egyenesen menni, azaz kanyarodni. Gyakorlatilag csak gyorsulásra jó, miközben az újabb Mustangok és Corvette-ek mára már rendesen feljöttek az európai és japán sport(os) autókra vezethetőségben, köridőkben; sőt még a fogyasztásuk is egész emberi szintekre esett le. Mondjuk a belső tér kidolgozottsága és anyagminősége azért még mindig közepes inkább...
A Mustangot nem vágom ebből a szempontból, de a Corvette mindig is remekül fogyasztott. Azt veszem észre, hogy a nagy szívók fajlagosan egyre hatékonyabbak lehetnek, ha nincsenek másként hangolva. Pl Z-nél pont olyan picivel kért kevesebbet a haver Porija, amivel nagyobb és erősebb az utóbbi motorja, de a Corvette még ennél is picit barátibb, holott bő másfélszer nagyobb a motorja.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Szerinted van értelme ebben az esetben a motorméret és fogyasztás arányát hasonlítgatni?