Vajk írta: Totál elmebeteg gyorsasággal kormányoz ellen. Erre mindig úgy gondoltam, hogy kifogna rajtam.
Jah, szerintem aki reálisan képes felmérni a vezetési képességét, az így van vele. Anno az oktatóm a lefagyott-lehavazott tanpályán megviccelt*, akkor simán korrigáltam, de az 1.: egyenesbe volt vissza 2.: olyan 40-50-nél, 3.: úgy jó 15 évvel ezelőtt. Azóta a reflexeim nem lettek jobbak. De kanyarban kvázi íven tartani sebességben? Nah. :D
*A vicc annyiból állt, hogy mondta, hogy gyorsítsak fel, mutat valamit, és majd amikor szól, akkor kormányozzak jobbra. Azt nem volt hajlandó elárulni, hogy kézifékes fordulót akarja mutatni, ezért amint behúzta és oldalra váltott az autó, én korrigáltam egyenesbe reflexből. Másodjára, mikor kiderült, mit is akar, már megvolt azonnal. :D
Az a helyzet, hogy városban valamit számít a kisebb tömeg a fogyasztásban, de ez autópályán ez elhanyagolható, csak a légellenállás releváns, az meg kb azonos. Ha ötvennel mennél megállások nélkül, alighanem a kisebb motorú kocsinak kevesebbet kellene zabálnia, de az a helyzet, hogy nagyobb tempónál a kisebb motor egyszerűen fajlagosan többet kér, mert erőlködik.
Példának okáért: 2.0 Avensis pont annyit evett pályán, mint a 3.5 Fairlady
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Jah, azt mondjuk még megnézném, hogy rendes csövezés mennyit fog rajta.
....meg milyen állapotban maradnának a próbababák a csövek széjjelfejelése után. (Nem beszólás a csövezésre, fejreállásnál pl kurvahasznos, csak amikor legutóbb Hungaroringen körbevitt valami vérprofi sajtóesemény alkalmával, folyamatosan a csövön pattogott a sisakos fejem.)
Mondjuk az baromi nem mindegy, hova jut a csőből. Jobbaknál polifoammal burkolják, még jobbak pedig behúzzák párhuzamosan a meglévő szerkezeti elemekkel, és nem csak te, de legalább a rendőr sem veszi észre :)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
A vásárlóknak most ez kell
-legyen sportos
-de legyen benne hely
-na, nem úgy mint egy kombiban. Legyen tank is.
Ostobák, de ez van.
Ha megnézitek, a gyárak először mindig azokra a kategóriákra építik az új fejlesztéseket, amikből a gyakorlatban többet adnak el. Nem hiába a Porsche is családi négyülésessel hozta el a villanyt. A legtöbb műsorszámban így is odaveri az eddigi 911 szériát, és baromi sokat el lehet adni belőle, hiszen ezek az eladások eddig is a Panamérákból meg a Cayanokból jöttek, a többi inkább márkaarculat miatt fontos. Majd nem kell aggódni, 1-2 éven belül kijön minden sportautó variánsukból is a villanyos, és még jobban bealáz mindent, majd pár év párhuzamos gyártás mellett kivezetik szépen ezekből is a benzineseket...
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Magyar utakra R8-at? Olyan 4 centi körül lehet a kocsi alja, csak mondom, egy kisebb bukkanón már felakadsz vele, és akkor kátyúknak még a közelében sem voltál, egy lejtős parkolóházba való beálláskor pl. nagy eséllyel fennakad. A csomagterébe befér 2 rekesz ásványvíz és ezzel meg is telt. A hangja meg olyan mint egy traktornak. Az egyetlen pozitívuma hogy gyors, de ennyi erővel vehetnél helikoptert is. Semmilyen szempontból nem praktikus, csak pénisznövelésre jó, nekem biztosan nem kéne, de te pénzed.
Nem lehet, hogy az egyik dízel, a másik benyás, papa? :D
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Ok, köszi. Kicsit túlgondoltam.
Van ilyen méha
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
Jah, szerintem aki reálisan képes felmérni a vezetési képességét, az így van vele. Anno az oktatóm a lefagyott-lehavazott tanpályán megviccelt*, akkor simán korrigáltam, de az 1.: egyenesbe volt vissza 2.: olyan 40-50-nél, 3.: úgy jó 15 évvel ezelőtt. Azóta a reflexeim nem lettek jobbak. De kanyarban kvázi íven tartani sebességben? Nah. :D
*A vicc annyiból állt, hogy mondta, hogy gyorsítsak fel, mutat valamit, és majd amikor szól, akkor kormányozzak jobbra. Azt nem volt hajlandó elárulni, hogy kézifékes fordulót akarja mutatni, ezért amint behúzta és oldalra váltott az autó, én korrigáltam egyenesbe reflexből. Másodjára, mikor kiderült, mit is akar, már megvolt azonnal. :D
nem tudom, mindkettobe benzint szoktam tankolni :)
Parizer forever.
Az a helyzet, hogy városban valamit számít a kisebb tömeg a fogyasztásban, de ez autópályán ez elhanyagolható, csak a légellenállás releváns, az meg kb azonos. Ha ötvennel mennél megállások nélkül, alighanem a kisebb motorú kocsinak kevesebbet kellene zabálnia, de az a helyzet, hogy nagyobb tempónál a kisebb motor egyszerűen fajlagosan többet kér, mert erőlködik.
Példának okáért: 2.0 Avensis pont annyit evett pályán, mint a 3.5 Fairlady
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
rwurl=https://youtu.be/dclFMzKSJMA
forrás
Nem tudom, hogy ez a típus a padlólemezben hordja-e az akku pakkot, de ha igen, sem sokat segített.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
So the limit is 74 km/h :D
Sajnos az oldalütközés semmilyen autóban sem szerencsés, oldalra nem tudsz üres motortérrel gyűrődőzónát építeni.
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Be kellett volna csövezni a picsába! :D
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Jah, azt mondjuk még megnézném, hogy rendes csövezés mennyit fog rajta.
....meg milyen állapotban maradnának a próbababák a csövek széjjelfejelése után. (Nem beszólás a csövezésre, fejreállásnál pl kurvahasznos, csak amikor legutóbb Hungaroringen körbevitt valami vérprofi sajtóesemény alkalmával, folyamatosan a csövön pattogott a sisakos fejem.)
Mondjuk az baromi nem mindegy, hova jut a csőből. Jobbaknál polifoammal burkolják, még jobbak pedig behúzzák párhuzamosan a meglévő szerkezeti elemekkel, és nem csak te, de legalább a rendőr sem veszi észre :)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
És? Benzinessel/gázolajossal is ez lenne.
https://totalcar.hu/tesztek/2019/11/18/bemutato_mustang_mach-e_2019/
Hát az anyjukat, hogy ezeknek semmi sem szent....
1. Ütközéstesztet azért Tesláról is megnéznék
2. E-mustang: nem értem a reakciót, mégis mit gondoltatok, kidobják a brandet a benzinnel?
Mindig az a legidegesebb az ilyesmiért, aki végül se ilyet, se olyat nem vesz.
bocs Chill ;)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Az hagyján, de hogy néz ki?! Oldalról nagyon hajaz a mazda cx-3 ra főleg ezzel a színnel.
A vásárlóknak most ez kell
-legyen sportos
-de legyen benne hely
-na, nem úgy mint egy kombiban. Legyen tank is.
Ostobák, de ez van.
Ha megnézitek, a gyárak először mindig azokra a kategóriákra építik az új fejlesztéseket, amikből a gyakorlatban többet adnak el. Nem hiába a Porsche is családi négyülésessel hozta el a villanyt. A legtöbb műsorszámban így is odaveri az eddigi 911 szériát, és baromi sokat el lehet adni belőle, hiszen ezek az eladások eddig is a Panamérákból meg a Cayanokból jöttek, a többi inkább márkaarculat miatt fontos. Majd nem kell aggódni, 1-2 éven belül kijön minden sportautó variánsukból is a villanyos, és még jobban bealáz mindent, majd pár év párhuzamos gyártás mellett kivezetik szépen ezekből is a benzineseket...
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
BMW Joins in on Tesla Cybertruck Banter with a Hilarious Tweet
Nyilván csak egy ügyes trollkodás a BMWtől, de egyesek képesek vérkomolyan venni, mint mindig. :D
Itt a direktlink a tweetből a lustáknak.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=XYy_h_S-gqc&fbclid=IwAR2gmt4hd96CMo0btGr...
Erre lehet, kimennék. Jöttök? :)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
https://totalcar.hu/tanacsok/nepperuzo/2019/12/26/saab_melle_valami_elme...
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Szentírás. :D
Mi mást venne magyar ember, magyar pályára, magyar "hegyekbe", nem is értem.
Egy kutatás szerint tényleg idióták a BMW-sek és az Audi-tulajok
Szóval, ha ősszel veszek egy R8-at, tulajdonképpen csak hazaérek.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Pontosan :D
mivan? elmész a csöcsbe, ha tényleg R8-ad lesz...
Olyan 90%-ra vedd, igaz, megelégszem a V8-al.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Magyar utakra R8-at? Olyan 4 centi körül lehet a kocsi alja, csak mondom, egy kisebb bukkanón már felakadsz vele, és akkor kátyúknak még a közelében sem voltál, egy lejtős parkolóházba való beálláskor pl. nagy eséllyel fennakad. A csomagterébe befér 2 rekesz ásványvíz és ezzel meg is telt. A hangja meg olyan mint egy traktornak. Az egyetlen pozitívuma hogy gyors, de ennyi erővel vehetnél helikoptert is. Semmilyen szempontból nem praktikus, csak pénisznövelésre jó, nekem biztosan nem kéne, de te pénzed.
Ez amúgy egy népbetegség nálunk, hogy emberek olyan témákban okoskodnak teljes meggyőződéssel, amiről lövésük nincsen.
Szíriuszli, miért ilyen a fél társadalom?
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."