We launched a game that so many of you tell us is really fun at its core, but we also had a degree of issues that did not reveal themselves until we were operating at the scale of millions of players. We were of course very disappointed about that, as were many of you. I’ve been in there playing with you since those early days (I’m a Ranger in Edmonton Oilers colors!) and it makes me sad to hear about any issues that would hold someone back from fully enjoying the game. I take that very personally, and it’s been our top priority to get improvements out to you in the fastest, safest way.
We also continue to listen to your feedback, with more improvements to endgame loot and progression, game flow, and stability and performance coming soon – so there’s a lot more work that we intend to do.
Aztán ezeknek a szavaknak is mennyi haszna volt. :DDD
But dude:
rwurl=https://i.imgur.com/aIukERi.jpg
Persze, historikusan nagyon be lehet égni ezekkel a nyilatkozatokkal, de bármi is a céljuk a kussal most, nem működik.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nem mondtam, hogy okosabb csöndben maradni, csak hogy szerintem nem fogják kommentálni a dolgot.
Nyilván az lenne az egyenes és gerinces hozzáállás, ha kiállnának és beismernék, hogy "bocs srácok, ezt elbasztuk", de kétlem, hogy ilyen megtörténne. Esetleg szép csendben kijön majd egy-két patch amiben néhány bugot meg performance dolgot javítanak és ennyi. De a core problémákat se javítani, se elismerni nem fogják szerintem. Nem nézem ki belőlük.
Ja, amúgy én sem számítok hatalmas nagy mea culpázásra, csak fura összehasonlítani azzal, ahogyan manapság más csinálja. Pl. a Microsoft a megjelenés előtt ELŐRE elmondta az AoE 2 DE-ről, hogy lesznek benne problémák, de don't worry, ki lesznek javíta és végeláthatatlan a support periódus. Egy hónap alatt ki is lett javítva minden nagyobb gond és igazából senkiben sem maradt meg, hogy amúgy nem volt igazán jó a launch egyáltalán.
Most is pl. elolvasod a legújabb MCC fejlesztői update-et és csak nézed, hogy ez mi:
We know there’s still a sizable list of improvements the community has been vocal about since launch. Many of these issues (PC & Xbox) were known and on the team’s radar prior to launch and some others didn’t surface until the game was out in the wild. With each small patch that doesn’t address these larger lingering issues (i.e. the audio problems some players have experienced) we know it can lead to frustration and disappointment across the community. Please know that the team has been steadily attacking a slew of bugs while also working on quality of life improvements and working towards a larger patch for MCC that will be next up on the release schedule. This will likely entail another flight for Reach as well. We appreciate all the feedback and Halo Support tickets you’ve filed, and we thank you for your continued support and patience as we work to improve Reach and bring the remaining five titles to MCC on PC.
Konkrétan ezt kéne csinálni, és nem is látod, hogy lázonganának az emberek, pedig szar a hang meg szaggat a Reach december óta. :D
A másik meg az, hogy support téren az MS-nél pl. baromira rend van, az AoE honlap tele van "known issues" listákkal meg miegymással, szóval sokkal átláthatóbb a "termék" aktuális állapota.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Te valami fizetett Microsoft arc vagy? Mióta kijött Reforged csak azt hajtogatod minden kommentben, hogy Blizzard mekkora gyökér, MS és az AoE 2 meg az isten :D
Ez szép és jó, csak tudod nem csak az a baj a reforged-al, hogy broken hanem, hogy a küldetését, se vitte végbe minszerint upgradelték volna a grafikát, mert bár újak az assetek, de művészeti szempontból a játék nem lett szebb, inkább rondább és bár ez erősen szubjektív, de szerintem akinek van hozzá szeme, az látja, hogy az eredeti játék sokkal jobban össze van rakva még ma is art direction szempontból, mint ez az új.
Ezt pedig nem fogják kipatchelni.
Nézd, érzem, hogy tele vagy indulattal, szóval nem fogok hosszasan vitatkozni... de maradjunk annyiban, hogy két csúnya hiba egy portban nem egyenlő azzal, hogy tele van game breaking bugokkal, el van baszva a teljesítmény és nem működik a multiplayer (mert hát utóbbi volt az XBone-os megjelenéskor).
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Jó, akkor biztosan én vagyok naiv, de szerintem van itt akkora felháborodás, hogy de, abszolút "kipeccselik" a rossz döntéseket és jelentősen átszabják a játékot. Nem a két szép szemünkért, hanem mert egy óriási szégyenfolt a cég renoméján a játék, ez pedig a közeljövőben jelentős anyagi veszteséget fog magával hozni, ha így is vonul be a történelemkönyvekbe.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
I've been trying to figure out why the main menu performance on Warcraft 3 Reforged is so bad.
It ends up the whole main menu is a web app running on Chrome. This thing runs worse than the actual game (likely because it's pegging an entire core of my CPU.)
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
A poén, hogy az eredeti használóit is tökön rúgták, izomból.
Ja, és malayziai stúdió készítette :DDD
Itt azért összefoglalja a srác az össznépi hasfájás okát:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=IHo_D8LYhq8
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Nem, ez a fake news része a dolognak, csak valamiért elővették a Lemon Sky-t fikázni, ami a Reforged-on kívül már a StarCraft Remasteredhez is csinálta az asseteket (meg a C&C remasterekhez is csinálja). A játékot magát a Blizzard fejlesztette minden ízében, a Lemon Sky csak a modelleket csinálta, amúgy meg egy "kicsit" menő stúdió: https://www.lemonskystudios.com/project-timeline/
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Baszki. Elmentem kicsit mást csinálni (kb. 1 óra) és addig alt+taboltam a játékot. Mire visszaértem mind a 8GB memóriát megzabálta a játék és szaggatott. :D:D
Uhum
Aztán ezeknek a szavaknak is mennyi haszna volt. :DDD
But dude:
rwurl=https://i.imgur.com/aIukERi.jpg
Persze, historikusan nagyon be lehet égni ezekkel a nyilatkozatokkal, de bármi is a céljuk a kussal most, nem működik.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nem mondtam, hogy okosabb csöndben maradni, csak hogy szerintem nem fogják kommentálni a dolgot.
Nyilván az lenne az egyenes és gerinces hozzáállás, ha kiállnának és beismernék, hogy "bocs srácok, ezt elbasztuk", de kétlem, hogy ilyen megtörténne. Esetleg szép csendben kijön majd egy-két patch amiben néhány bugot meg performance dolgot javítanak és ennyi. De a core problémákat se javítani, se elismerni nem fogják szerintem. Nem nézem ki belőlük.
Choose your next words with excpetional care!
Ja, amúgy én sem számítok hatalmas nagy mea culpázásra, csak fura összehasonlítani azzal, ahogyan manapság más csinálja. Pl. a Microsoft a megjelenés előtt ELŐRE elmondta az AoE 2 DE-ről, hogy lesznek benne problémák, de don't worry, ki lesznek javíta és végeláthatatlan a support periódus. Egy hónap alatt ki is lett javítva minden nagyobb gond és igazából senkiben sem maradt meg, hogy amúgy nem volt igazán jó a launch egyáltalán.
Most is pl. elolvasod a legújabb MCC fejlesztői update-et és csak nézed, hogy ez mi:
Konkrétan ezt kéne csinálni, és nem is látod, hogy lázonganának az emberek, pedig szar a hang meg szaggat a Reach december óta. :D
A másik meg az, hogy support téren az MS-nél pl. baromira rend van, az AoE honlap tele van "known issues" listákkal meg miegymással, szóval sokkal átláthatóbb a "termék" aktuális állapota.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Plz, MCC-t felhozni badarság, nem emlékszel hogy egyszer már az egész foshalmazt eljátszották vagy 5-6 éve Xbox One-on.
Persze, de pont ezért jó a példa, mert tanultak belőle.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Te valami fizetett Microsoft arc vagy? Mióta kijött Reforged csak azt hajtogatod minden kommentben, hogy Blizzard mekkora gyökér, MS és az AoE 2 meg az isten :D
Lofaszt, ha tanultak volna belőle akkor a pc-s port nem nyüzsgött volna ugyanúgy gyerek betegségekkel mint anno Xbox one-on megjelenéskor.
Ez szép és jó, csak tudod nem csak az a baj a reforged-al, hogy broken hanem, hogy a küldetését, se vitte végbe minszerint upgradelték volna a grafikát, mert bár újak az assetek, de művészeti szempontból a játék nem lett szebb, inkább rondább és bár ez erősen szubjektív, de szerintem akinek van hozzá szeme, az látja, hogy az eredeti játék sokkal jobban össze van rakva még ma is art direction szempontból, mint ez az új.
Ezt pedig nem fogják kipatchelni.
Choose your next words with excpetional care!
Nézd, érzem, hogy tele vagy indulattal, szóval nem fogok hosszasan vitatkozni... de maradjunk annyiban, hogy két csúnya hiba egy portban nem egyenlő azzal, hogy tele van game breaking bugokkal, el van baszva a teljesítmény és nem működik a multiplayer (mert hát utóbbi volt az XBone-os megjelenéskor).
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Jó, akkor biztosan én vagyok naiv, de szerintem van itt akkora felháborodás, hogy de, abszolút "kipeccselik" a rossz döntéseket és jelentősen átszabják a játékot. Nem a két szép szemünkért, hanem mert egy óriási szégyenfolt a cég renoméján a játék, ez pedig a közeljövőben jelentős anyagi veszteséget fog magával hozni, ha így is vonul be a történelemkönyvekbe.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
erre +1
Amúgy az a poén, hogy ezzel tök igaza is van. :D
Yeah...
https://www.windowscentral.com/list-halo-reach-pc-bugs-and-known-issues
Amúgy írt az egyik kék a fórumra... Beírta az egyikbe hogy neki melyik a kedvenc Custom Game. Darabokra cincálták szerencsétlent. :D
https://twitter.com/colincornaby/status/1223073101312753664
rwurl=https://i.imgur.com/50pwVo3.png
lol b+
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Ja, egy gyöngyszem a sok közül :D
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=JUeyR3-4dHg
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Bocsi, de ezt nem vagyok hajlandó elhinni.
Éljenek a videojátékok!
rwurl=https://youtu.be/G3uYm8RUuCc
A poén, hogy az eredeti használóit is tökön rúgták, izomból.
Ja, és malayziai stúdió készítette :DDD
Itt azért összefoglalja a srác az össznépi hasfájás okát:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=IHo_D8LYhq8
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Sejtettem, hogy nem a rég szélnek eresztett eredeti gárda.... egyébként honnan az info?
https://www.facebook.com/lemonskystudios/posts/2086835961338317
Elméletileg csak a modelleken dolgoztak de akkor is :D
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Nem, ez a fake news része a dolognak, csak valamiért elővették a Lemon Sky-t fikázni, ami a Reforged-on kívül már a StarCraft Remasteredhez is csinálta az asseteket (meg a C&C remasterekhez is csinálja). A játékot magát a Blizzard fejlesztette minden ízében, a Lemon Sky csak a modelleket csinálta, amúgy meg egy "kicsit" menő stúdió:
https://www.lemonskystudios.com/project-timeline/
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Számomra a röhögés arról szólt, hogy a saját cuccot, amit leporolnak, se a 4000 fős studión belül készítik.
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
E TU
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=hvKvuVvXTN0
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=6tVMCkYI3JU
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
https://www.warcraft3refunded.com/
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
https://mobile.twitter.com/Matt23Morris/status/1222660109106655232
Ez egy hét után elég soványka...
Baszki. Elmentem kicsit mást csinálni (kb. 1 óra) és addig alt+taboltam a játékot. Mire visszaértem mind a 8GB memóriát megzabálta a játék és szaggatott. :D:D