Jelenlegi hely

Ki milyen videojátékkal játszott a héten?

Utolsó bejegyzés


Metro Exodus

Valaki súgja már meg hogy ez tényleg ilyen cringefest? Vagy csak az első fél óra?



Én lehúztam vele pár órát, de ja. Nem volt jó.



Szintén lehúztam vele kb egy tucatot, és hasonló a véleményem sajnos.



Köszi srácok, akkor be tudtam ezt is RTX techdemonak.



A Metro kicsit mindig is techdemo volt. Ha jól rémlik az előző 2 részben is Nvidia szponzorált Physx volt. Amúgy én is próbáltam Gamepassal és valahol 5-7 óra környékén ment az uninstall, ha jól rémlik. Egy pozitív dolog mindenképp volt, és az a látvány/gépigény. Elég szépen ment a korosodó 1070-en high környékén FHD-ben.

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



Crysis Warhead

Igazából ismételtem sok évvel azt követően, hogy végigjátszottam egyszer, mert kíváncsi voltam, milyen élmény - zömében - 60 fps-sel játszani ezzel a szebb napokat megélt grafikai csodával. Elég rossz. :D

Az igazsághoz hozzátartozik, hogy az alapjátékkal kezdtem, de ott egyszerűen annyira rossz volt a pályadesign, hogy rövid időn belül inkább a kiegészítőt kezdtem el nyüstölni. Jól tettem, mert a Warhead abszolút egy szinttel fölötte van az előző próbálkozásnak kampányban, de sajnos a Crysis rendszerszinten bukó problémáival nem igazán tud mit kezdeni.

Nekem mindig nagyon érdekes volt a Crysisban az, hogy egy kis odafigyeléssel abszolút hiánypótló játék lehetett volna: simán benne volt a pakliban egy jó kis félkomoly kommandós-settenkedős cucc kiegészítve a nanosuit árkádos képességeivel, sőt, akár egy nyitottabb, gyorsabb MGS is kidördülhetett volna a Crytektől. Kár, hogy láthatóan minden energia a világbüntető grafikára ment rá, a játékmenetet pedig csak nagy vonalakban sikerült felskiccelni.

Mert mégis mit tud a Crysis taktikailag delta nehézségen? Egy nagy büdös lófaszt, a játék nagyrészében hangtompítós gépfegyverrel váltogatsz a "maximum stealth" és a "maximum armor" között agyhalott ellenfeleket nyírogatva vagy kerülgetve. Egyszerűen nevetséges, hogy elméletben és sok szempontból gyakorlatban is kismillió lehetőséged van, használni viszont egyiket sem érdemes, mert a fejlesztők beleszartak a fun és kompetens AI kidolgozásába.

Ezt azzal igyekeznek kompenzálni, hogy ha már hülyék a koreaiak, legalább jól látnak és tökéletesen céloznak. Ebből viszont egyrészt következik az előbb említett limitáció az effektív taktikákat illetően, ugyanakkor idegesítővé is teszi a játékot (hitscan aimbotok ellen harcolsz, ami sosem volt jó vagy poénos, semmilyen játékban), legfőként viszont lenullázza a nanosuit minden menőségét.

Maximum stealth? Nope, az bizony az alap stealth, cloak nélkül egyszerűen észre fognak venni. Maximum armor? Deltán semeddig sem tart, egyszerűen nem lehet belemenni a rambózásba, mert villámgyorsan leszednek. Maximum strenght? Eleve hazugság külön póvert csinálni egy "double jumpból", egy normális játékban ehhez csak le kell nyomni kétszer a space-t ahelyett, hogy saját slotot foglaljon a képességek között (mesterséges fícsördúsítás ez így, semmi több :D). Maximum speed? Ez akár még hasznos is lehetne, ha mondjuk lehetne vele dodge-olni (minimálisan lehet, de orosz rulett az egész armor nélkül), de hihetetlenül gyorsan lefogyasztja az energiát a ruhán sprinteléskor, anélkül pedig mindössze a kicsit gyorsabb sétával ér fel. Sokszor még elfutni sem lehet vele, ami azért extra lol.

A legrosszabb meg az, hogy igazából az egész mutatványt csak sajnálni lehet, mert döbbenetes, de a grafika egy kis moddolással (az anisotropic filteringet nem támogatja mod nélkül a motor) még most is megállja a helyét, a játékmenet meg elméletben ki van találva, csak gyakorlatban nincs. A mai Far Cry egy unalomtenger, itt viszont poén az, hogy felderíted a terepet, utána meg leszedegeted az ellent, csak hát nincs semmi mélység és változatosság. Így végül szétesik az egész és csak néhány percre képes átadni azt a szuperkommandós feelinget, amitől élvezetes lehetne a játék.

Az űrlényes részekkel pedig ha lehet még csúnyábban elbánt az idő vasfoga, mint az alap "gameplay looppal": vállalhatatlan, a City Interactive legrosszabb játékait idéző színvonal ez. Persze a pesti Crytek a Warheadnél megpróbált azért a szarból aranyat csinálni, így itt egy fokkal jobb pályákon folyik az élienek elleni harc, de ami koncepcionálisan szar, az szar is marad. Hülye lebegő polipokra lövöldözöl, amik érezhetően nem passzolnak a delta nehézséghez, ráadásul olyan durva optimalizációs gondok vannak velük, hogy csak na. Röhej, de az űrlények által eregetett "lézerszilánkoktól" olyan terhelést kap a proci (legalábbis merem remélni, hogy a proci, mert ha egy modern videokártyát így kifektet, az már tényleg sokk), hogy láttam harc közben 15 alatti fps-t is. :D A nevetségesen rossz élienes játékmenet és teljesítmény miatt végül be sem fejeztem a játékot.

Mindezek ellenére - illetve mindezek miatt - szívesen látnék egy remastert a Crysisból és a kiegészítőből is, FELTÉVE, HA portolják őket az új CryEnginere, kijavítják a borzalmas AI-t és teljesen átdolgozzák az űrlények elleni harcokat. Ha ehhez még egy kis pluszmeló is társul, akkor igazi klasszikus lehetne az eredmény, ami az Ubisoftnak is megmutathatná, hogyan kell nem dögunalmas open world FPS-t csinálni. A potenciál az tagadhatatlan, csak hát három játék alatt sem sikerült belőle kibányászni, mert hol ezt, hol azt sikerült elcseszni.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Az baj, ha nekem tetszett a második rész? Baromi cső volt, de ha ezt elengedted, szerintem fényévekkel ügyesebb és okosabb volt benne a harc.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Megjelenéskor nekem mindkét Crysis tetszett, az igazi vicc, hogy az a Crysis grafika egy 500mb-os VGA-n 2magos 3GHz-es procin (Mondjuk még IPC-ben is gyengébbek voltak akkoriban a procik) 4Gb RAM-al ment 40-60 FPS-el. És olyan odabaszós látványt addig nem láttam videojátékban, mint mikor havas lett a dzsungel, vagy mikor az idegen űrhajó felbukkan a hegy alatt, vagy mikor kitaláltunk az idegen hajóból, és menni kellett lefelé a hegyen. Az a hadihajó beltér, a növényzet , a víz szépen idézőjelbe tette az akkori videojáték grafikai minőséget. Persze lelépte már az ipar a Crysis1-et de azóta sem volt akkora ugrás a minőségben és valószínűleg már nem is lesz. Még kitalálós versenyek is voltak a gaming siteokon, hogy real life, vagy Crysis az adott kép.

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



Ja, a C2-vel sokkal jobb volt játszani szerintem is, csak az meg valahogy egy kicsit lassú ahhoz képest, hogy árkád FPS. Ezt főleg úgy értem, hogy egyszerűen lassú a játék irányítása, még az ironsightolás is olyan, hogy a gomb lenyomása utána vagy egy másodpercig tart, mire befejezi a játék a "szemhez emelős" animációt. Nekem ez nagyon fura benne.

A cső is viszonylag széles, mmint a C2 inkább emlékeztet az új Wolfokra, mint a CODra, csak közben meg nagy visszalépés az első rész után, a katonák AI-ja meg ugyanolyan rossz.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Dishonored 2: Death of the Outsider

Még nem vittem végig, (uccsó pálya van csak hátra) de gondoltam összefoglalom:

Pozitívumok:
- Dishonored 2 kb
- új álcázós képesség
- feljavított sidequestek

Negatívumok:
- ez csak egy story DLC, miért van külön?
- nincs chaos system
- fix 3 power, upgrade nélkül
- mivel csak story DLC, ezért rövid.
- szvsz dishonored 2-ben voltak jobb pályák (Ráadásul az egyik pálya egy régebbinek a nem teljesen újragondolása)
- a történet nem tetszik, és egyik ending se.



Commandos 2 HD Remaster

Hinnye! Amikor képesek 2020-ban egy egyszerű remastert elcseszni az már művészet!
Nem mondom hogy játszhatatlan valami, de van fönt az interneten ingyenes mod, ami jobb munkát végzett.

Hand of Fate 2

Első rész kihagyása után ez hatalmas meglepetés! Egyszerűen alig bírom lerakni! :)



Hand of Fate 2

;( ott szárad a steam polcomon sok más játékkal, és már csak arra gondolok, hogy majd nyugdíjas koromban kibontom őket.

Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.



Őszintén szólva csak ezt az egy topikot kell elolvasnod ahhoz, hogy tudd: ezt a remastert semmilyen körülmények között sem szabad megvenni:
https://steamcommunity.com/app/1100410/discussions/0/3047183177935977400/

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



JFC, hogy lehet ezt ennyire elbaszni?



Gears 5
Az elozo reszt kb masfel oraig birtam elviselni. Ez baromi nagy pozitiv csalodas volt az utan! Vegig erdekes es majdhogynem izgalmas izig-verig akciojatek. Vannak reszek ahol egy kicsit leul a dolog, de atlagban baromi jol ossze van rakva az egesz. Jok a fegyverek, otletesek az ellenfelek es kihivas is van benne boven nehezebb fokozaton. Sajnos a tars AI nem a legokosabb fajtabol lett faragva ugyhogy chapter 3 vegefele visszavettem normalra. Neha csak all mint egy fsz amig te kuszol fele, hogy ugyan kapjon mar fel. Eh. Enemy AI is beragadt 1-2 alkalommal, de nem volt veszes igazabol. Ezeket leszamitva kb teljesen bugmentes a jatek.

A grafika szvsz kurvajo es a teljesitmeny is hibatlan. Sziklaszilard 60 fps megvolt maxra tolva. Nem volt pop-in meg semmi textura toltes a szemem elott, pedig kurva nagy terek vannak benne. Le a kalappal elottuk. Chapter 3 vegen amikor a viharban kell skiffel lavirozni, na az nagyon odabaszott latvanyban.

A sztori kb 5 mondatban osszefoglalhato, dehat nem is var az ember uroperat egy gearstol. A 4 utan haladtunk megint egy tyuklepest, tobbre nem is volt ido sajnos. Nagyjabol 10 ora alatt vege is van ( side missionokkel egyutt... ). Kar, jatszottam volna meg tobbet. Viszont ezek utan nagyon varom a 6. reszt!



Hát én a skiffezést kicsit untam a vége felé de egyébként ja, gamepassal pont jó volt. A 4-et uninstalláltam a felénél kb. Az 5-nél valahogy jobban eltalálták az arányokat.

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



Gamepass nelkul is teljesen megallja a helyet szerintem, bar nyilvan igy egyszerubben beprobalja az ember mint teljes aron a szar 4. resz utan. A skiff nagyon jo otlet volt kicsit kiboviteni az amugy kicsit faradt cover shooter jatekmeneten. Kezdhettek volna vele egy kicsit tobbet is mondjuk azon tul, hogy atcsuszol egyik helyszinrol a masikra. :( Az act 3 vegi sequence mondjuk kurva jo volt, lehetett volna tobb olyasmi kreativ dolog ut kozben. Na mind1, nekem nagyon pozitiv csalodas volt.

Mas: Monster Hunter World van a teriteken kovetkezonek, beleneztem es megcsinaltam az elso ket huntot. Hat nagyon fura a harcrendszer, nekem kicsit atlathatatlan az egesz, de nyilvan nem is 1-masfel ora alatt fogja felfogni az ember az egeszet. A legjobban azon rohogtem, hogy a szajmozgas latszolag az eredeti nyelvbol maradt a jatekban es hiaba van angol dub, a szaja a karaktereknek egyaltalan nem ugy mozog. Eszmeletelen zavaro. Meg a szinkron minosege is kicsit eredekes. Majd megszokom, de elsore az egesz jatek egy baromi nagy osszevisszasag hatasat kelti. :D Viszont meglepoen szolid port. Betonstabil fps itt is, szinte zero toltes, szep munka.


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Co-opban elvoltam a 4-gyel és ezzel is, de egyedül nem tudnám annyira ajánlani. Nem tud elkapni a Gears nagyszerűsége, de ja, kompetens TPS. A látvány meg jó volt, de nem nagyon tud már meghatni, ahhoz valami különlegesebb kel, utoljára ez a Hellblade-nek jött össze nálam.

Nekem a 4 végjátéka jobban bejött, mint borzasztó jellegtelennek és unalmasnak éreztem ahhoz képest is a bossfightot. Mivel ugyanez a jelző jut eszemre Delre. így nem örültem, hogy itt kötelezően ő volt az egyikünk (jó, lehetett volna menni a robottal is, de azt marhára nem tudtam élvezni, tök más mechanika, inkább a harmadik játékosnak, ha van).

Azt meg vicces volt látni, hogy 2019-ben még haslövéstől következetesen loccsannak szét a fejek, mint a Quake 2-ben.

Sajnos az újdonságok egyike sem volt érdekesen kidolgozva, hogy elégedett legyek a fejlődéssel. Persze én a 4-et úgy játszottam szintén tavaly, hogy csak az 1 volt meg előtte 2011-ben. Az első rész elég elavult már (az 5 után végiglőttük az Ultimate-et is), de így is döbbenetes, hogy mennyire keveset tudtak hozzátenni az eredeti koncepcióhoz. Nagyon kevés lenne nekem single-ben ez az egész.

Ja, és kooperatívban meglehetősen bugos volt. A 4-hez meg portforwardolni kellett, sőt még konzolon is, a használt guide szerint. A Halo Wars 2 is játszhatatan egérrel. A Gears 5-ben meg Xbox One-kontrollerrel (amivel végigjátszottam) nem lehetett irányítani a skiffet, csak bill+egérrel. Én nem értem az MS-t, az utóbbi években minden bugom és performanszproblémám az ő igénytelenségükhöz köthető. És akkor még ott a Win 10 is. Mi folyik ott Redmondban?!

Amúgy még az Age of Empires DE megy, a változatosság kedvéért szintén MS. Nem korszerű ma már, de jó nosztalgia. Több enrgiát fektettem a kampányba mostanában, mint annak idején. Na meg a 2 azonnal lenyomta nálam régen nagyon. Most is jól látszik, hogy miért.

Sors bona, nihil aliud.



Mi folyik ott Redmondban?!

Dongalábú a fiam!

Youtube: Csöpi plays - https://goo.gl/pp4Ldr



Entropy : Zero (HL2 mod)

Megint egy "sötét oldal" HL2 mod, úgy látszik ez mostanában fel lett kapva. Össze lehetne már a sok külön modot kalapálni, aztán egy rendes komoly modot csinálni 10+ óra gameplayyel. :)

Van még ezen kívül ugye a Combine Destiny, Combine Combat, Human Error.

Nos, a setting és az alapötlet kíváló (nem lövöm le azért se). A grafika és a játékmenet okés, hangok szintén, végre mi is beszélünk, és még felirat is van. Süti. Van némi puzzle, meg itt-ott némi újdonságot is sikerült becsempészni (az escortozás nagyon tetszett), de még bőven lenne mit reszelni. Kicsit koncepciótlan a pályatervezés, egyszer csak ott vagyunk a Citadelbe minden előzmény nélkül, aztán a következő pillanatban mindenhonnan megrohannak ezren, stb.
De ettől függetlenül szórakoztató, és jókat lehet hentelni benne, és nem is olyan nehéz. Sajnos kicsit rövid (1-2 óra játékidő), de elvileg hamarosan jön majd folytatás.

Két dolog nem tetszett:
1. Van benne sok bug, pedig a v4-nél jár, az utolsó epizódnál konkrétan meghalt az egész többször is, majd a savet se tudtam betölteni (egyiket se), vagy volt ahol nem töltött be az ajtó, és nem tudtam tovább menni, szóval game breaker bugok vannak.
2. Borzasztóan játszhatatlanul SÖTÉT. Lehet valami engine update tett be, vagy én nem tudom, és emiatt romlott el a mentés is, de ez katasztrófa.



Gyorsan akartam írni, hogy nálam se túl sötét, se bugos nem volt, pedig 3x vittem végig, de aztán láttam, hogy kijött valami hotfix hozzá a napokban. Lehet, hogy az volt, mert a v4 apropója egyébként pont az, hogy lecserélték a világítást jobbra az egész modban. Ha minden oké és még úgy is zavar a sötétség, akkor viszont ott a Metrocop vizorod, amivel kurva jól lehet látni mindent.

Ezt viszont már tényleg nem értem:

Kicsit koncepciótlan a pályatervezés, egyszer csak ott vagyunk a Citadelbe minden előzmény nélkül, aztán a következő pillanatban mindenhonnan megrohannak ezren, stb.

Sehol nincs Citadel a játékban, egyszerűen csak City 10-ben vagy, ahol kitört valami halálos járvány, szóval mindent szét van zilálva és tárva-nyitva állnak a combine állomások. Metróalagútból is van egy rakás, kb. az a játék közepe, aztán meg eljutsz egy Pillar 10 nevű bázisra, ahol a combine helyett a tudodkik vannak, de az sem Citadel, csak egy combine bázis (olyasmi, mint mondjuk Nova Prospekt volt az alap HL2-ben, csak ennek nem igazán tudod meg a rendeltetését). A textúrak persze ismerősek, de na, nem minden Citadel, ami sötétkék metálosan fénylik. :D

Szerintem egy kurva jó mod remek pályákkal, jól összerakott harcokkal, egy adag érdekes lore elemmel ("dead tenant", a falakon hagyott üzenetek és az egyéb apró titkok, amiket megtalálhatsz, kurva sok mindent pakolt bele a srác abba a másfél-két órába) és remek soundtrackkel. Abszolút az egyik személyes kedvencem és sokkal jobb, mint a többi "combine mod", amit említettél.

Ja, és amúgy a zene jelentős részét is a modder rakta össze, remek remixeket kapsz klasszikus HL2 / Ep1 / Ep2 dalokhoz:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=NDIf7YMAhU4
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=t7Gz8jJOLAk
Cool shit, be the bad cop! :D

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Persze a vizor az oke, nade hogy végig kelljen használni? Ki ég a szemem :) Az nem normális. Ha a hangulat miatt direkt ilyen, akkor nem nyert, csinálják vissza, mert a játékélmény rovására megy...

Na majd megkalapaljak megint.

A zene viszont tényleg remek, azt elfelejtettem említeni.

de na, nem minden Citadel, ami sötétkék metálosan fénylik. :D

Jogos, de olyan volt a hangulata. És ettől még nem reális, hogy administrative épületen belül egy szűk helyen ennyi zombi támadjon így. Biztos tudod, melyik részre gondolok. Nem spoilerezek.



Eh, olyan mint Ravenholm, azt meg láttad korábban, hogy szarrá ment az egész város a vírus és a lázadók miatt (eleve nem robbanhatott volna fel a vonat sem, ha minden oké, nem?), belefér. Azt meg le sem tagadhatod, hogy rohadtul epik volt. :D

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Ezek az OST-k tényleg faszák!

Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.



Még az Entropy-hoz annyit, hogy tudom, hogy amikor szóba kerül valami mod, sokakat eltántorít az, hogy így meg úgy kell rátelepíteni dolgokat a játékra, de itt nem kell! Steamen fent van az egész, ha megvan a HL2 meg a két epizód (és ezek ugye március 20-ig ingyenesek, szóval megvannak mindenkinek), akkor csak telepíted és megy, mint bármilyen steames játék:
https://store.steampowered.com/app/714070/Entropy__Zero/

Szerk: HL2 modot meg a Steam miatt egyébként is baromi könnyű telepíteni, szóval igazán érdemes körülnézni, remek cuccokat lehet találni. Egy csomó ilyen 1-2 órás kampány akad, fel lehet tenni az MModot is (a Brutal Doom óta a legjobb gameplay mod, amit el lehet képzelni), játsszatok egy kis Half-Life-ot, jó az.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Monster Hunter World

Nagyjabol sikerult felfognom mi a gameplay loop vegre. Csak olyan csodassan van designolva a dolog, hogy az elso 1 ora alatt mast se latsz csak tutorialt tutorial hatan meg 100 menut meg 200 opciot mindenre es ezert erzodik elsore egy kurva nagy osszevisszasagnak. Miutan letisztul par ora jatek utan mi/hol/miert van igazabol eleg faek egyszerusegu.

Ami csak tegnap/ma tunt fel jobban, hogy az alapjatekhoz kezdesnek adnak egy Defender Armor Set-et ami osszesen 250 defense-t ad. Mondom oke, feltunt hogy nem nagyon sebzodtem de betudtam annak, hogy a jatek eleje stb. Hat kurvara nem. :D Igazabol az ha nem is high-end armor, de siman endgame szint. Egy jatek eleji szorny armor set kimaxolva ad kb 100-120 defense-t. Szoval igazabol jo kis catchup set amivel gond nelkul lehet skippelni mindenfele grindot csak hat kozben a jatek meg pofonegyszeru ettol. :( Mindenesetre visszavaltottam olyan cuccra amit craftolni tudok, mert kicsit csalasnak ereznem abban a szettben vegigjatszani.

A core loop igazabol bejon, jopofak a huntok, sok az opcio, pofassak a szornyek es baromi sok random apro faktor rughatja az embert tokon oles kozben ami fun. Remelem ez vegig ki fog tartani.



PC-n egér + billentyűzet irányításról van valamilyen tapasztalat? Vagy bárkinek?

Respect is not given. It's taken.



Otthagytam a halálba, eléggé nevetséges, még a menükezeléshez a gombokat is totál randomban adják meg. Pl egyes helyeken ESC-re kiosztottak valamit ami nem cancel/back.



Igen, vegyél kontrollert. :D

Haver próbálta, elmondása szerint irányíthatatlan amit nem is csodálok.



Számomra örök rejtély marad, mikor PC-re portolásánál nem képesek alapvető funkciókat normálisan átvezetni. Mintha egy konzolos először ülne egy PC elé, és a köldökére bökve akarná feltalálni a spanyol viaszt. A vicc az, hogy a konzolos fejlesztések is PC-n zajlanak, csak ugye kontroller kiosztások átvezetése, klaviatúra + egér kombóra, valami ördögtől való kihívás egyeseknek. Az meg, hogy a tesztereknek ez nem fáj, vagy a feedback megy a levesbe, az is egy jó kérdés...

Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!