>talald ki hogy mit szeretnel elerni.
>kodold le a meglevo eszkozok segitsegevel, hogy megertse es mukodtesse a parancsaidat a kornyezet amiben dolgozol.
Absztrakt modon kell gondolkodnod benne, nem direkt modon.
Fallen Order kivégezve
Nincs túl sok SW játék, ezért az a kicsi is megbecsülendő, ami van. Így voltam a Battlefront II-vel is, mert bár hányinger a mikrotranzakciós nyomás, de el lehet velel lötyögni multiban és még valami nyúlfarknyi szingli is van benne.
Na, a Fallen order is hasonló. Egy RAKAT idegesítő faszság van benne kezdve azzal, hogy backtrackelj a labirintusszerű pályákon fél órákat bolyongva, hogy bugzik itt-ott keményen, hogy a harcrendszer is gyakorta tök esetleges (vagy nem figyeltem a tutorialnál :D)...
De ugyanakkor jól néz ki, a történetben is vannak izgalmas részek és zümmöghetsz fénykarddal.
Összességében leárazva, vagy Origin Access-ben tökre megéri rászánni az időt. 20k-ért nem jó vétel.
Újráztam néhány választást hogy megnézzem mi van, és bazdmeg valami iszonyat geci..... és a zene eléggé erőssége. Ha majd még olcsóbb lesz és 10-20$ körül vesztegetik, továbbra is ajánlom azoknak aki szeretik a interaktív történeteket.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=uU7rnTG9QOA&list=PLPfHaI9XqTnFzvCP_YHvVE...
Ingyenes pofon egyszerű de mégis szórakoztató játék.
Amolyan mad max stílusban lehet autókkal menni a pályán és egymást kell kilőni. Kezdetnek kapunk egy alap autót 2 géppuskával és azt lehet fejleszteni. Lehet új autókat venni később vagy az éppen meglévőt fejleszteni.
Sokat :D Akkor lett unalmas, amikor sokadszor csinálom a napi missziót a drótért vagy miért, hogy tudjak gyártatni cuccot, aztán játszom sokadszor a pályákat, olyan ellenfelekkel a másik csapatban, akik szétkapnak minket pillanatok altt stb. stb. és nem akar jönni az a kurva hordó, kerék akármi. Ráadásul workshopot is bérelni kell, amire szintén kell a pénz.
Kb. évente felrakom, de ráunok pár hét alatt.
(Tavaly kerestem is társat discordon, hátha :P :P)
The Outer Worlds
Az eddigi legbugmentesebb Obsidian játék amihez szerencsém volt. Jól összerakott AA RPG pár fasza ötletekkel telepakolva. Egy végigjátszást igazából megért, de sajnos így is több sebből vérzett és a fő sztori a legfelejthetőbb része az egész játéknak. A nehézség is eléggé el lett baszarintva, hard-on is túl könnyű volt a közepétől kezdve. :( Ha pedig a társalgási skilleket fókuszálja az ember akkor nagyon sok harcból simán ki lehet magyarázni magad. Az utolsó nagy epik küldetést konkrétan lövés nélkül tudtam le. :D Kicsit underwhelming volt így. Meg igazából az is, hogy az ember azt hinné, hogy na végre beindul a főszál és erre hopp vége. Kicsit wtf. 17 óra volt minden sidequest/companion quest-et megcsinálva. Lehet kimaradt 1-2 apróbb sidequest, de mindent csináltam rendesen amit csak lehetett. Voltak is jópofa dolgok.
A fegyverek meg az RPG része jól meg lett oldva, élveztem is a fegyvereket használni amikor kellett. A társak is jópofák voltak (a companion questeket tetszettek a legjobban igazából) és a világ is olyan kellemes retro sci-fi feeling. Igazából pont emiatt bosszantó egy kicsit, hogy egyrészt kurva könnyű lett és nem is feltétlen jól lett balanceolva, meg hogy iszonyatosan rövid. (meg mondjuk a folyamatos stutter amikor asset-eket tölt is elég sokat ront a képen, de azt megszoktam egy idő után) Erős közepes játék, aki ki van éhezve egy Fallout/NV féle RPG-re annak mindenképp ajánlott.
Hades
ha már így rákérdeztél, kedvem támadt elindítani.
Bastion grafikája egy kicsit jobban tetszett, de ez is gyönyörű
zene frankó
játékmenet:
pokolból próbálsz kijutni, 1-1 kicsi szobánként haladsz, ahol egy ideig jönnek a szörnyek, ha legyőzted őket akkor kapsz ilyen vagy olyan power-up-ot, elkölthető vacakot, hp-t, akármit.
alapvetően csak fogy az életerőd, és mindig meg kell próbálnod tovább eljutni, szóval ha béna vagy, akkor sokszor meghalsz, sokat kell fejlődni. két próbálkozás között el lehet költeni a szerzett kincseket, stb, azzal is erősítheted a karakteredet, hogy nagyobb eséllyel ugorj neki a következő próbálkozásnak.
nekem egyelőre bejön, túl is vagyok már vagy 6 halálon, és még mindig nem sikerült lenyomnom az első boss-t. holnap folyt.köv.
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
Én már tovább jutottam, tetszett nagyon, de nem akarok túl sok időt beleölni egyelőre. Várom az update hegyeket, esetleg release-t és majd akkor fekszem rá jobban. Jók az abilityk, jók a fegyverek, tetszenek a mechanikák szóval rosszat nem tudnék rá mondani.
igen, ez tart vissza leginkább a folytatástól, hogy tényleg még nagyon sok update várható a játékhoz, ki tudja mikor kerül ki early access-ből. de szintén nem tudnék rosszat mondani róla, azonnal beszippantott, és éjfélig toltam tegnap.
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
Nem tudom én még nem untam rá. 7 es szinten vagyok ha jól rémlik.
Ezt tapasztaltam én is, hogy néha olyan ellenfelek vannak akik szétkapják a csapatot 1 perc alatt.
De ugyan ez fordítva is szokott történni, hogy mi lőjük szét az ellenfelet.
Milyen szerencse hogy van belőle demo a steamen, pöpecen néznek ki a ray-tracelt árynékok meg a setting is de ez kurvára nem az én világom. Cover shooter rész oltári béna, erőltetett QTE-k is meh. Felénél hagyhattam abba amikor ugrálni kellett az árvíz öntötte faluban?
Halo Master Chief Collection PC: 20 perc játék után:
-Még mindig az egyik kedvenc Halo-m a Reach.
-Kurvaszívesen végig tolnám megint legendary-n akár co-opban.
-MI A RETEKES PÉK FASZÁÉRT BASZTÁK EL AZ ÖSSZES HANGOT!!!?? :(
Nagyon nagyon kár ezért, Xboxon anno megvettem az egész kollekciót s nyilván végig játszottam kb mind legendaryn őket. Most csak gondoltam megnézem ezt az 1CHF-és havi passt, de az a baj hogy amíg nem lesz az új Xbox, biztos nem veszek konzolt. PC-n meg a hang teljesen megöli a játékot, pedig nagyon jól néznek ki az NPC s fegyver modellek 1440p-ben, háttér és tereptárgyak már kevésbé de Xbox360-on se voltak valami egetrengetőek ( viszont ott is elég high-poly volt mind az npc-k, s a járművek is egyaránt a fegyok mellett. Talán GTA V után a legszebb x360 játék volt). Igazság az hogy a Guardian-ön kívül (lehet jobb lett volna ha nem egyedül játszom végig) egyedül az ODST nem jött be annyira, de mivel PC-n csak reach van jelenleg ezért valószínű Xbox s x-ig továbbra se nosztalgiázom...
Ne is mond, én is erre várok (tudtommal a multit is megolte az hogy gamepad aim assisttal es bullet magnettel jobb mint a kb+m jatekosok), sebaj tokjuk helyette a phoenix pointot, erre az is egy fos, nem lehet pl gombokat atbindelni :D
Jah es extra poén hogy tudtommal iden kijon az osszes halo jatek, talan majd utana ki is javitjak őket...
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Co-opban én a minap értem a végére, nem volt stuttering meg úgy egyébként se sok gond. Néha gondolkodott, hogy van-e connection köztünk, egyszer emiatt kidobott a pálya elején. Szívás lett volna, ha a végén, mert ugye az elejéről megy. Meg amikor a kétfős squaddal kezdtem volna a kampányt, panaszkodott, hogy megváltozott a létszám, és nem engedte. (Egyedül be se mentem a menübe, nem tudom, hogy mihez képest változott meg.)
A hangok nem voltak nagy számok, de nem tudom, hogy mi a mérce a Reach-nél.
A co-op miatt jó volt, de nekem ez pár ügyesebb megoldástól eltekintve ugyanúgy kompetens középszer, mint a Halo 1-2, csak kevesebb az innováció. Nagyobb fejlődést vártam azokhoz képest (OK, a kevesebb backtrack és a Flood hiánya sokat dobott az élményen), és fura volt, hogy nincs dual-wield (a 2-ben elég jó volt). Az AI is kb. a korábbi részekben megszokott mintákat hozta egy fokkal jobban. (Persze ezzel még mindig jónak számít.) A health regen ebben a játékban még mindig jól van megvalósítva, a bullet sponge meg még mindig rühelletes.
Az meg egy vicc, hogy co-opban, ha az egyikünk meghal, akkor még megy tovább a játék, fel se kell szedni a másikat, csak távol kerülni az ellenségtől vagy likvidálni (+health regen). Azaz ha az egyikünk mindig hátul marad, halhatatlanok vagyunk. Persze rá is lehet teleportálódni a játékra, ha túl nagy távolság, és meghalni együtt. Túl könnyű volt heroicon aim assist nélküli kontrollerezéssel, legendaryn kellett volna csattogós lepkével irányítani.
A sztori és a világ még mindig mocskosul érdektelen számomra, rágógumi sci-fi, nem annyira, mint az SC2, de komolyabban veszi magát. A CoD 4 bombázása számomra ütősebb volt a háborús gépezet szempontjából, mint itt a "szegény civilek" meg a csapat melodrámái itt.
Ezután belenéztünk a Halo Wars 2-be, és egy olyan buggal kezdtünk, hogy egérkattintásra (mármint ha valaminek a megtámadására utasítom az egységeket) jön a CTD - vagy inkább CTM :D A következő patchig csak kontrollerrel játszható. Ja, és az összes többi UWP-s játékhoz hasonlóan akadozik, ha nem ablakban játszom, így meg egérrel eleve érdekes scrollozni...
Túl könnyű volt heroicon aim assist nélküli kontrollerezéssel, legendaryn kellett volna csattogós lepkével irányítani.
Kis pontosítás csak, de a Halóban nincs olyan, hogy "aim assist nélküli kontrollerezés", legalább a bullet magnetism mindig működik, vagyis ha kb. ott van a crosshair, ahol a cél, nem igazán fogsz mellélőni. Ellenben ha egérrel és billentyűzettel tolod, akkor se aim assist, se bullet magnetism nincs, tehát abszolút te célzol és lősz, a crosshair nem mozdul jó helyre és az ellen hitboxa sem fogja "bevonzani" a közeli golyókat.
Emiatt kicsit áll is a bál most a PC-s Halo körül, mert az van, hogy kontrollerrel könnyebb multizni, mint "pécésen".
Szerk: Ja és az okosok azt mondják, hogy a Halo 1-ben alig van bullet magnetism, szóval ha az MCC verzióban az aim assistot ki lehet lőni, akkor mehet majd a szabad célzás kontrollerrel is simán.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ja, vannak "néha" ilyen megoldások konzolon. Valójában kampány közben próbálgattam az egeret is, sokkal pontosabb voltam vele, kontrollerrel simán tudtam mellélőni. Nem tudom és nem is akarom elképzelni a multit.
Zaxx írta: Ellenben ha egérrel és billentyűzettel tolod, akkor se aim assist, se bullet magnetism nincs, tehát abszolút te célzol és lősz, a crosshair nem mozdul jó helyre és az ellen hitboxa sem fogja "bevonzani" a közeli golyókat.
Ez tapasztalatom szerint vagy nem így van, vagy túl nagy a hitbox single player-ben. Simán mással foglalkozó, egyhelyben álló elite feje mellé célozva headshotoltam nem egyszer a PC változatban.
Én se nagyon néztem bele a multiba, de elvileg az van, hogy a pécéseket leszedik a kontrolleresek közelharcban a jó erős aim assist + bullet magnetism kombóval. A kampányban nem ilyen "aimbotok" ellen küzdesz, szóval ott simán jobb lehet az egér mindenféle rásegítés nélkül is. Mssziről pedig már a kontroller sem fogja odavinni a golyókat, ha mellélősz, mert a látszat ellenére a távolság miatt egy elvétett fejlövés sokkal nagyobb homály, mint aminek tűnik.
nagi: Ja, azok a hitboxok lesznek akkor szerintem, általában azok sokkal nagyobbak a tényleges karaktermodelleknél.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Gyerekek! Én próbáltam már tényleg mindenféle VR játékot, de közelébe se tud érni egyiknek se. Talán az Asgard's Wrath volt hasonló jó móka. Feltétlen ajánlom azoknak, akik végre kipróbálnának egy "teljes" játékot VRon. 15 óra játékidőt írnak, de ennél szerintem jóval többet bele lehet tolni köszönhetően az Open Worldnek és a sok összeszedhető lootnak! 90 percet tudtam ma vele játszani, de holnap folytatom!
Despite some technical misgivings, The Walking Dead: Saints & Sinners honors the Walking Dead name: a rarity in the current climate. It's also cemented itself as one of the leading "full" VR experiences to date. It might not sell headsets, but it'll be a hell of a pickup for current VR-heads.
Ugy nez ki mint egy programozast tanito jatek.
>talald ki hogy mit szeretnel elerni.
>kodold le a meglevo eszkozok segitsegevel, hogy megertse es mukodtesse a parancsaidat a kornyezet amiben dolgozol.
Absztrakt modon kell gondolkodnod benne, nem direkt modon.
Esetleg ha meg hardcore-abb jatek kell ilyen vonalon:
https://www.gog.com/game/shenzhen_io
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Fallen Order kivégezve
Nincs túl sok SW játék, ezért az a kicsi is megbecsülendő, ami van. Így voltam a Battlefront II-vel is, mert bár hányinger a mikrotranzakciós nyomás, de el lehet velel lötyögni multiban és még valami nyúlfarknyi szingli is van benne.
Na, a Fallen order is hasonló. Egy RAKAT idegesítő faszság van benne kezdve azzal, hogy backtrackelj a labirintusszerű pályákon fél órákat bolyongva, hogy bugzik itt-ott keményen, hogy a harcrendszer is gyakorta tök esetleges (vagy nem figyeltem a tutorialnál :D)...
De ugyanakkor jól néz ki, a történetben is vannak izgalmas részek és zümmöghetsz fénykarddal.
Összességében leárazva, vagy Origin Access-ben tökre megéri rászánni az időt. 20k-ért nem jó vétel.
én azért újra elindítanam a battlefront 2-t a helyedbe. Nincs benne loot box se egy jó ideje. Sok új map, és karakter. Fun as hell.
Youtube: Csöpi plays - https://goo.gl/pp4Ldr
Nice, akkor mindenképp visszanézek!
Thx a tippet
Újráztam néhány választást hogy megnézzem mi van, és bazdmeg valami iszonyat geci..... és a zene eléggé erőssége. Ha majd még olcsóbb lesz és 10-20$ körül vesztegetik, továbbra is ajánlom azoknak aki szeretik a interaktív történeteket.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=uU7rnTG9QOA&list=PLPfHaI9XqTnFzvCP_YHvVE...
Crossout
https://crossout.net/play4free/
Ingyenes pofon egyszerű de mégis szórakoztató játék.
Amolyan mad max stílusban lehet autókkal menni a pályán és egymást kell kilőni. Kezdetnek kapunk egy alap autót 2 géppuskával és azt lehet fejleszteni. Lehet új autókat venni később vagy az éppen meglévőt fejleszteni.
Jó, csak egy idő után "megakad" a fejlődés, nehezen, sokára kapsz új cuccot, igazából erősen pénzes lesz a dolog. De mi nem, nem igaz?
Hogy mi? Mégis mennyit játszottál vele? Másfél óra? :D
Sokat :D Akkor lett unalmas, amikor sokadszor csinálom a napi missziót a drótért vagy miért, hogy tudjak gyártatni cuccot, aztán játszom sokadszor a pályákat, olyan ellenfelekkel a másik csapatban, akik szétkapnak minket pillanatok altt stb. stb. és nem akar jönni az a kurva hordó, kerék akármi. Ráadásul workshopot is bérelni kell, amire szintén kell a pénz.
Kb. évente felrakom, de ráunok pár hét alatt.
(Tavaly kerestem is társat discordon, hátha :P :P)
Rendes ember az életét továbbra is a War Thunderre bassza el :D
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
The Outer Worlds
Az eddigi legbugmentesebb Obsidian játék amihez szerencsém volt. Jól összerakott AA RPG pár fasza ötletekkel telepakolva. Egy végigjátszást igazából megért, de sajnos így is több sebből vérzett és a fő sztori a legfelejthetőbb része az egész játéknak. A nehézség is eléggé el lett baszarintva, hard-on is túl könnyű volt a közepétől kezdve. :( Ha pedig a társalgási skilleket fókuszálja az ember akkor nagyon sok harcból simán ki lehet magyarázni magad. Az utolsó nagy epik küldetést konkrétan lövés nélkül tudtam le. :D Kicsit underwhelming volt így. Meg igazából az is, hogy az ember azt hinné, hogy na végre beindul a főszál és erre hopp vége. Kicsit wtf. 17 óra volt minden sidequest/companion quest-et megcsinálva. Lehet kimaradt 1-2 apróbb sidequest, de mindent csináltam rendesen amit csak lehetett. Voltak is jópofa dolgok.
A fegyverek meg az RPG része jól meg lett oldva, élveztem is a fegyvereket használni amikor kellett. A társak is jópofák voltak (a companion questeket tetszettek a legjobban igazából) és a világ is olyan kellemes retro sci-fi feeling. Igazából pont emiatt bosszantó egy kicsit, hogy egyrészt kurva könnyű lett és nem is feltétlen jól lett balanceolva, meg hogy iszonyatosan rövid. (meg mondjuk a folyamatos stutter amikor asset-eket tölt is elég sokat ront a képen, de azt megszoktam egy idő után) Erős közepes játék, aki ki van éhezve egy Fallout/NV féle RPG-re annak mindenképp ajánlott.
Hades milyen?
Hades
ha már így rákérdeztél, kedvem támadt elindítani.
Bastion grafikája egy kicsit jobban tetszett, de ez is gyönyörű
zene frankó
játékmenet:
pokolból próbálsz kijutni, 1-1 kicsi szobánként haladsz, ahol egy ideig jönnek a szörnyek, ha legyőzted őket akkor kapsz ilyen vagy olyan power-up-ot, elkölthető vacakot, hp-t, akármit.
alapvetően csak fogy az életerőd, és mindig meg kell próbálnod tovább eljutni, szóval ha béna vagy, akkor sokszor meghalsz, sokat kell fejlődni. két próbálkozás között el lehet költeni a szerzett kincseket, stb, azzal is erősítheted a karakteredet, hogy nagyobb eséllyel ugorj neki a következő próbálkozásnak.
nekem egyelőre bejön, túl is vagyok már vagy 6 halálon, és még mindig nem sikerült lenyomnom az első boss-t. holnap folyt.köv.
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
This.
Én már tovább jutottam, tetszett nagyon, de nem akarok túl sok időt beleölni egyelőre. Várom az update hegyeket, esetleg release-t és majd akkor fekszem rá jobban. Jók az abilityk, jók a fegyverek, tetszenek a mechanikák szóval rosszat nem tudnék rá mondani.
igen, ez tart vissza leginkább a folytatástól, hogy tényleg még nagyon sok update várható a játékhoz, ki tudja mikor kerül ki early access-ből. de szintén nem tudnék rosszat mondani róla, azonnal beszippantott, és éjfélig toltam tegnap.
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
Nem tudom én még nem untam rá. 7 es szinten vagyok ha jól rémlik.
Ezt tapasztaltam én is, hogy néha olyan ellenfelek vannak akik szétkapják a csapatot 1 perc alatt.
De ugyan ez fordítva is szokott történni, hogy mi lőjük szét az ellenfelet.
Shadow of the Tomb Raider Demo
Milyen szerencse hogy van belőle demo a steamen, pöpecen néznek ki a ray-tracelt árynékok meg a setting is de ez kurvára nem az én világom. Cover shooter rész oltári béna, erőltetett QTE-k is meh. Felénél hagyhattam abba amikor ugrálni kellett az árvíz öntötte faluban?
Pedig még nem is találkoztál az uzit áruló bennszülött öregasszonnyal. :D Sokat nem vesztesz vele, a legrosszabb az új trilógiából.
Igazság az hogy nekem annak idején se jöttek be a Tomb Raiderek és én szvsz Unchartedektől sem voltam elájulva (csak mozgóképen láttam utóbbikat). :)
Halo Master Chief Collection PC: 20 perc játék után:
-Még mindig az egyik kedvenc Halo-m a Reach.
-Kurvaszívesen végig tolnám megint legendary-n akár co-opban.
-MI A RETEKES PÉK FASZÁÉRT BASZTÁK EL AZ ÖSSZES HANGOT!!!?? :(
Nagyon nagyon kár ezért, Xboxon anno megvettem az egész kollekciót s nyilván végig játszottam kb mind legendaryn őket. Most csak gondoltam megnézem ezt az 1CHF-és havi passt, de az a baj hogy amíg nem lesz az új Xbox, biztos nem veszek konzolt. PC-n meg a hang teljesen megöli a játékot, pedig nagyon jól néznek ki az NPC s fegyver modellek 1440p-ben, háttér és tereptárgyak már kevésbé de Xbox360-on se voltak valami egetrengetőek ( viszont ott is elég high-poly volt mind az npc-k, s a járművek is egyaránt a fegyok mellett. Talán GTA V után a legszebb x360 játék volt). Igazság az hogy a Guardian-ön kívül (lehet jobb lett volna ha nem egyedül játszom végig) egyedül az ODST nem jött be annyira, de mivel PC-n csak reach van jelenleg ezért valószínű Xbox s x-ig továbbra se nosztalgiázom...
Van ám ott több gond is...
https://support.halowaypoint.com/hc/en-us/articles/360037448411-Halo-Rea...
Pont ezért nem vagyok hajlandó egyelőre megvenni én se.
Vissza emlékezve hogy xbone-on mennyi ideig tartott kijavítani az MCC-s dolgokat, biztos hogy nem idén kész ez se befoltozva...
Ne is mond, én is erre várok (tudtommal a multit is megolte az hogy gamepad aim assisttal es bullet magnettel jobb mint a kb+m jatekosok), sebaj tokjuk helyette a phoenix pointot, erre az is egy fos, nem lehet pl gombokat atbindelni :D
Jah es extra poén hogy tudtommal iden kijon az osszes halo jatek, talan majd utana ki is javitjak őket...
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Co-opban én a minap értem a végére, nem volt stuttering meg úgy egyébként se sok gond. Néha gondolkodott, hogy van-e connection köztünk, egyszer emiatt kidobott a pálya elején. Szívás lett volna, ha a végén, mert ugye az elejéről megy. Meg amikor a kétfős squaddal kezdtem volna a kampányt, panaszkodott, hogy megváltozott a létszám, és nem engedte. (Egyedül be se mentem a menübe, nem tudom, hogy mihez képest változott meg.)
A hangok nem voltak nagy számok, de nem tudom, hogy mi a mérce a Reach-nél.
A co-op miatt jó volt, de nekem ez pár ügyesebb megoldástól eltekintve ugyanúgy kompetens középszer, mint a Halo 1-2, csak kevesebb az innováció. Nagyobb fejlődést vártam azokhoz képest (OK, a kevesebb backtrack és a Flood hiánya sokat dobott az élményen), és fura volt, hogy nincs dual-wield (a 2-ben elég jó volt). Az AI is kb. a korábbi részekben megszokott mintákat hozta egy fokkal jobban. (Persze ezzel még mindig jónak számít.) A health regen ebben a játékban még mindig jól van megvalósítva, a bullet sponge meg még mindig rühelletes.
Az meg egy vicc, hogy co-opban, ha az egyikünk meghal, akkor még megy tovább a játék, fel se kell szedni a másikat, csak távol kerülni az ellenségtől vagy likvidálni (+health regen). Azaz ha az egyikünk mindig hátul marad, halhatatlanok vagyunk. Persze rá is lehet teleportálódni a játékra, ha túl nagy távolság, és meghalni együtt. Túl könnyű volt heroicon aim assist nélküli kontrollerezéssel, legendaryn kellett volna csattogós lepkével irányítani.
A sztori és a világ még mindig mocskosul érdektelen számomra, rágógumi sci-fi, nem annyira, mint az SC2, de komolyabban veszi magát. A CoD 4 bombázása számomra ütősebb volt a háborús gépezet szempontjából, mint itt a "szegény civilek" meg a csapat melodrámái itt.
Ezután belenéztünk a Halo Wars 2-be, és egy olyan buggal kezdtünk, hogy egérkattintásra (mármint ha valaminek a megtámadására utasítom az egységeket) jön a CTD - vagy inkább CTM :D A következő patchig csak kontrollerrel játszható. Ja, és az összes többi UWP-s játékhoz hasonlóan akadozik, ha nem ablakban játszom, így meg egérrel eleve érdekes scrollozni...
Sors bona, nihil aliud.
Kis pontosítás csak, de a Halóban nincs olyan, hogy "aim assist nélküli kontrollerezés", legalább a bullet magnetism mindig működik, vagyis ha kb. ott van a crosshair, ahol a cél, nem igazán fogsz mellélőni. Ellenben ha egérrel és billentyűzettel tolod, akkor se aim assist, se bullet magnetism nincs, tehát abszolút te célzol és lősz, a crosshair nem mozdul jó helyre és az ellen hitboxa sem fogja "bevonzani" a közeli golyókat.
Emiatt kicsit áll is a bál most a PC-s Halo körül, mert az van, hogy kontrollerrel könnyebb multizni, mint "pécésen".
Szerk: Ja és az okosok azt mondják, hogy a Halo 1-ben alig van bullet magnetism, szóval ha az MCC verzióban az aim assistot ki lehet lőni, akkor mehet majd a szabad célzás kontrollerrel is simán.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ja, vannak "néha" ilyen megoldások konzolon. Valójában kampány közben próbálgattam az egeret is, sokkal pontosabb voltam vele, kontrollerrel simán tudtam mellélőni. Nem tudom és nem is akarom elképzelni a multit.
Sors bona, nihil aliud.
Reachnek volt az egyik legjobb soundtrackja és a hangok meg fegyver pornó volt dolby stereoba.
Ez tapasztalatom szerint vagy nem így van, vagy túl nagy a hitbox single player-ben. Simán mással foglalkozó, egyhelyben álló elite feje mellé célozva headshotoltam nem egyszer a PC változatban.
Én se nagyon néztem bele a multiba, de elvileg az van, hogy a pécéseket leszedik a kontrolleresek közelharcban a jó erős aim assist + bullet magnetism kombóval. A kampányban nem ilyen "aimbotok" ellen küzdesz, szóval ott simán jobb lehet az egér mindenféle rásegítés nélkül is. Mssziről pedig már a kontroller sem fogja odavinni a golyókat, ha mellélősz, mert a látszat ellenére a távolság miatt egy elvétett fejlövés sokkal nagyobb homály, mint aminek tűnik.
nagi: Ja, azok a hitboxok lesznek akkor szerintem, általában azok sokkal nagyobbak a tényleges karaktermodelleknél.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Walking Dead Saints & Sinners (Oculus Rift S)
Gyerekek! Én próbáltam már tényleg mindenféle VR játékot, de közelébe se tud érni egyiknek se. Talán az Asgard's Wrath volt hasonló jó móka. Feltétlen ajánlom azoknak, akik végre kipróbálnának egy "teljes" játékot VRon. 15 óra játékidőt írnak, de ennél szerintem jóval többet bele lehet tolni köszönhetően az Open Worldnek és a sok összeszedhető lootnak! 90 percet tudtam ma vele játszani, de holnap folytatom!
Remélem az Alyx is hasonlóan jó móka lesz!
rwurl=https://youtu.be/T2WXsDSCizE
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=YC0aLSpfu3c&t=0s