Tno írta: Ki a faszt erdekel a fotorealism amikor az inkwizitor által linkelt videoban mutatak egy 5000 éves collisiont...
Dude :D. Biztos, hogy a collision modelben van egy játék savaborsa ? Lehetne a mesh maga is a colli mesh, de annyit vennél észre belőle, hogy 2 threadripperen se futna a játék, vagy hármon, miközben nüansznyi lenne az érdemi különbség játékmenetben.
Tno írta: Akkor megkérdezzem még egyszer hogy ki beszél itt collisiomról?
Te voltál az Tno, te mondtad, hogy a fotorealizmus lényegtelen megfelelő collision nélkül. Arra próbáltam rfelhívni a figyelmedet,, hogy a fotorealizmus látványosabb a collisionnél.
Áh, nem is rossz.
Remélem nem esnek a ló túloldalára a játékfejlesztők, mert pl olyanokat, mint CS semmi értelme nem lenne ilyen részletesre összerakni.
Az egyik barátom büfés a Valvenál, és megkérdeztem tőle, hogy nem-e tudna kilopni valamit, hogy min dolgozik a Valve jelenleg. Ő azt mondta, hogy jóvancsek, büfés állást úgyis bármikor talál, ha lebukna.
Hölgyeim és uraim. Csak itt, csak most, íme néhány L4D3 environment screenshot Source2-ben.
Tesztelem a Blendert, és azért még mindig messze vannak a gyerekek a mai standarttól "pár" dologban, és az a gyanúm, hogy még sok-sok Dunavíznek le kell folynia, hogy utolérjék a "nagyokat". Production szempontból rengeteg sebből vérzik.
- A user interface egy fokkal jobb, de nem dobtam hátast tőle. Egyik programozó kolléga ránézett és idézem "ez egy saját fejlesztésű katyvasz, ami nem igazán alkalmas rugalmas fejlesztéshez..."
- UV és Retopo egy kalap szar, mintha időutazáson venne részt az ember. Persze külön modulokat lehet megvenni hozzá (az egyik havidíjas :D), de minden verzió váltásnál várni kell a javításaikkal.
- A modellező részében vannak jó dolgok.
- Animáció? Aranyos, maradjunk annyiban. A Mayat biztos nem váltja ki.
Modo
- Drágább, mint a Maya (céges) :DDD hagyjuk már...
3DCoat
- Retopo elfogadható.
- UV seem kezelés tetszetős, viszont gyakran elvérzik az UV unwrap/unfold témában és nincsenek megfelelő tool-jai ezen problémák kezelésére.
- Bake rendszere: viccnek jó volt=fapados, nagyon kevés opció, és sokszor nagyon bugos.
- Mesh kezelés körülményes, az egyes modulok nem szervesen kapcsolódnak egymáshoz, ha külső mesh-ekkel akarunk dolgozni.
- Voxel sculpt-ban vannak ötletes cuccai, de azért a ZBrush komplexitásától még messze van.
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
NVidia készítette egy bemutató videot a monitor FPS (Hz) előnyie-hátrányairól multiplayer esetén.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=jsnVuXj_IDM&feature=youtu.be
(Ezt belinkeltem a cool-ba is, hátha valaki ide nem szokott kuksizni, de szeret multizni.)
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
:DD Azt sose értettem mire is lenne jó... :DDD
Nyilván aki azt a giganagy csillió x csilló pixeles óriási nagy textúrát csinálta/csinálja, az nem kopipésztelt orrbaszájba :DDDDD Hanem 500 év alatt megrajzolja totál egyedileg :DD
Logikából zéró pont zéró...
És, mint kiderült, nem is könnyebb bestreamelni :DDD
Sztem te nem vagy teljesen képben a virtuális textúrázás technikai részleteivel kapcsolatban
Kezdve ott hogy nem csak totál egyedi bazinagy textúrával lehet megvalósítani
Egyébként sztem az új Doom bénábban néz ki - kisebb a kontraszt, fakóbbak a színek, a karakterek kevésbé reagálnak a fényekre és leesnek a hátterekről, stb...
Megvárom még élőben, de hasonló érzésem volt. Persze ilyen szépen megfogalmazni már nem tudtam volna :D
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
Dude :D. Biztos, hogy a collision modelben van egy játék savaborsa ? Lehetne a mesh maga is a colli mesh, de annyit vennél észre belőle, hogy 2 threadripperen se futna a játék, vagy hármon, miközben nüansznyi lenne az érdemi különbség játékmenetben.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Akkor megkérdezzem még egyszer hogy ki beszél itt collisiomról? ÚGy érzem kezdünk szerepet cserélni :D
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
Te voltál az Tno, te mondtad, hogy a fotorealizmus lényegtelen megfelelő collision nélkül. Arra próbáltam rfelhívni a figyelmedet,, hogy a fotorealizmus látványosabb a collisionnél.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Á.
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
Áh, nem is rossz.
Remélem nem esnek a ló túloldalára a játékfejlesztők, mert pl olyanokat, mint CS semmi értelme nem lenne ilyen részletesre összerakni.
Éljenek a videojátékok!
Valahol ráakadtam Yuzo Koshiro youtube csatornájára, rakosgajta fel szépen lassan a zenéit meg rövid sztorizgatós videókat angolul.
https://www.youtube.com/channel/UCe_lUL6kLzZLS49SIdHly5A/videos
Az egyik barátom büfés a Valvenál, és megkérdeztem tőle, hogy nem-e tudna kilopni valamit, hogy min dolgozik a Valve jelenleg. Ő azt mondta, hogy jóvancsek, büfés állást úgyis bármikor talál, ha lebukna.
Hölgyeim és uraim. Csak itt, csak most, íme néhány L4D3 environment screenshot Source2-ben.
rwurl=https://photos.google.com/photo/AF1QipPahyYg4ZcUrqdEcEQxogGrRdKIUvP41UL7...
rwurl=https://photos.google.com/photo/AF1QipMFhApMdOdvdQ4TRSk9VlRhSb03DaYuIbmM...
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Linkelni megtanulni nem hátrány de gondolom amúgy is egy közepesen gyenge poén akart lenni úgyhogy sok nem veszett a dologgal. :D
Freeimagehosting nem működik jelenleg, arról nagyon is tudok linkelni. És szoktam én poénkodni ? :D
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Tesztelem a Blendert, és azért még mindig messze vannak a gyerekek a mai standarttól "pár" dologban, és az a gyanúm, hogy még sok-sok Dunavíznek le kell folynia, hogy utolérjék a "nagyokat". Production szempontból rengeteg sebből vérzik.
- A user interface egy fokkal jobb, de nem dobtam hátast tőle. Egyik programozó kolléga ránézett és idézem "ez egy saját fejlesztésű katyvasz, ami nem igazán alkalmas rugalmas fejlesztéshez..."
- UV és Retopo egy kalap szar, mintha időutazáson venne részt az ember. Persze külön modulokat lehet megvenni hozzá (az egyik havidíjas :D), de minden verzió váltásnál várni kell a javításaikkal.
- A modellező részében vannak jó dolgok.
- Animáció? Aranyos, maradjunk annyiban. A Mayat biztos nem váltja ki.
Modo
- Drágább, mint a Maya (céges) :DDD hagyjuk már...
3DCoat
- Retopo elfogadható.
- UV seem kezelés tetszetős, viszont gyakran elvérzik az UV unwrap/unfold témában és nincsenek megfelelő tool-jai ezen problémák kezelésére.
- Bake rendszere: viccnek jó volt=fapados, nagyon kevés opció, és sokszor nagyon bugos.
- Mesh kezelés körülményes, az egyes modulok nem szervesen kapcsolódnak egymáshoz, ha külső mesh-ekkel akarunk dolgozni.
- Voxel sculpt-ban vannak ötletes cuccai, de azért a ZBrush komplexitásától még messze van.
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
The Art and Tech behind Pathway:
https://steamcommunity.com/games/546430/announcements/detail/17006018566...
“Can we actually do proper shadows and dynamic light within a pixel art game that are also as close as possible pixel perfect. ”
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
NVidia készítette egy bemutató videot a monitor FPS (Hz) előnyie-hátrányairól multiplayer esetén.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=jsnVuXj_IDM&feature=youtu.be
(Ezt belinkeltem a cool-ba is, hátha valaki ide nem szokott kuksizni, de szeret multizni.)
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
shadertoy
Itt különböző shader megoldásokat osztanak meg a nagyérdelműnek, forráskóddal együtt. Jó csemegézést.
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Epic ugrik egy combosat előre a haj témában, együttműködve több nagyágyúval.
https://www.fxguide.com/fxfeatured/ue4-real-time-hair-advances/
A látványos rész a 8. percnél:
rwurl=https://www.fxguide.com/wp-content/uploads/2020/01/ue-realtime-hair-vide...
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Ugyan epic nem a szívem csücske, de nice, very nice.
Wow. Legutóbb a RE7-ben szúrt szemet a haj fizika, az azért még elég fura volt. Ez viszont már elég nagy előrelépés.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Blender Voxel remesher
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=Igoi3PfH8ek
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=e_TxH59MclA
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Megatextures go bye-bye & egyebek:
rwurl=https://youtu.be/aCOklD_PVLo
Folytatták a Unity tech parsztvakító és lenyügöző demoját, aminek a megalkotásában magyarok is részt vettek:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=iQZobAhgayA
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
wow!
birtam volna nezni meg, eleg qrva jo! a "foszereplo" faszi baromi ismeros es nem jovok ra honnan...
"okey-dokey!"
obazz! thx!:D
"okey-dokey!"
:DD Azt sose értettem mire is lenne jó... :DDD
Nyilván aki azt a giganagy csillió x csilló pixeles óriási nagy textúrát csinálta/csinálja, az nem kopipésztelt orrbaszájba :DDDDD Hanem 500 év alatt megrajzolja totál egyedileg :DD
Logikából zéró pont zéró...
És, mint kiderült, nem is könnyebb bestreamelni :DDD
Sztem te nem vagy teljesen képben a virtuális textúrázás technikai részleteivel kapcsolatban
Kezdve ott hogy nem csak totál egyedi bazinagy textúrával lehet megvalósítani
Hát én csak laikus gémer vagyok ja, de azt azért látom, hogy nem lett belőle "semmi", és nem véletlenül, hanem megérdemelten.
Csomo jatek hasznal virtualis texturazast...
Egyébként sztem az új Doom bénábban néz ki - kisebb a kontraszt, fakóbbak a színek, a karakterek kevésbé reagálnak a fényekre és leesnek a hátterekről, stb...
Megvárom még élőben, de hasonló érzésem volt. Persze ilyen szépen megfogalmazni már nem tudtam volna :D
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
Substance painter Auto UV. :O (A Blender Smart UV-nál cleanebbnek tűnik, bár Substance Painterrel még az is használható.)
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=9ONcJ_f5w7I
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök