Are Forced Subscriptions Driving 3D Users To Open Source Tools?
A válasz tömören: igen - pofátlan árazásaik vannak, összehasonlítva a korábbi fizetési mechanizmust és annak költségeit.
Mi is elkezdtünk Blenderrel foglalkozni... (az anim részleg marad a Maya-nál, a többit meglátjuk). Programozóink is vannak, ha szűkséges valami megoldás.
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Nem teljesen meglepő, Adobe-kosárnál is majdnem ez megy, csak kevésbé látványosan.
Pl míg korábban a Lightroom kvázi-egyeduralkodó volt, az utóbbi kb 5 évben egyre többet hallom másoktól, hogy nem azt használják. (Én se.) Premier soha sem volt annyira egyeduralkodó, Photoshop még görcsösen tartja magát, bár nem annyira 100%-osan. Illustrator vektorban tartja magát, de tollas rajzoláshoz már egyre többet látok egyéb célszoftvereket használni embereket.
Sajnos a Blender a legjobban menő cucc, a többi esetben nincs ennyire központi, ennyire támogatott és nagyjából mindenki által szeretett szoftveres alternatíva Pl GIMP-et ugye nagyon sokan gyűlölik a felülete miatt.
Kocafelhasználónak azonban az ősöreg Adobe CS1/2 óta nem volt igazán semmi hatalmas változtatás, ami miatt frissítenie kéne (kb amire én emlékszek, az egy jobb panorama merge, a content-aware crop/delete, egy addigiaknál gyorsabb zajcsökkentés pl motion blur csökkentésére, éééés kb ennyi)
Hát, azért engem érdekelne szakértők/aktív felhasználók véleménye arról, hogy a Photoshopot mivel tudták/próbálnák kiváltani. Az a tippem, hogy egyetlen progival ez 100%-osan nem lehetséges, vagy ha igen, akkor azért is a zsebbe kell nyúlni (ha nem is olyan mélyen vagy havi rendszerességgel).
Mint teljesen kívülállóként kérdem, hogy vannak workflow az ilyen scannelt assetek rombolhatóságára? Vagy ha valaki ilyet használ az mondjon le róla. Most jön be ha jól tudom az új destrucion cucc a ue4-be.
Nem sok rombolható tárgyat csináltam eddig, de most így első blikkre, nem kéne, hogy bármi gond legyen vele, mert ugyan olyan lowpoly assetek ezek is a játékokban, mint bármilyen másik kézzel gyártott cucc. Ugyan úgy kéne szerintem setup-olni, hogy rombolató legyen, mint bármi mást. Persze, biztos vannak különböző workflowk de az, hogy scannelt asset, nem kéne, hogy problémát okozzon, mert az is végigmegy egy olyan fázison, hogy az prezentálható legyen, bárhol. Főleg egy játékban.
Bár szinte nem is neztem bele egyik vifeoba se,mivel scannelt assetekrol beszéltek nekem e meg mindig fakenek tunik (nyilvan jol kinezonek) de en valszeg maradok a unitynál esetleg a blendernél pluszba. Ez most ilyen tompi szintű amit leírtam, elsősorban véraláfutás?
Szerk de legalabbis tobb anyagminösghez ugy is bele kell nyúlni,erre gondolok már ha egyröl besylunk
A Mivrosoft szara meg úgy is zárt lesz gondolom
Mit értesz fake alatt? Ezek az assetek elég jól működnek bármilyen enginen belül.
Az a gond, hogy nem kézzel gyártották?
Rengeteg munka van ezekben is. Szépen le vannak tisztítva. Van hozzá lowpoly, csomó LOD fázis és a megfelelő mapok is. Nem csak egy diffuse az egész.
Az egész szakma arról szól, hogy minél gyorsabban és hatékonyan tudj valamit megcsinálni és az minél kevésbé legyen erőforrás igényes. Az a lényeg, hogy ott fake-elsz ahol tudsz.
Vagy én értek félre valamit?
2 kattintással csinálhatsz többnyire bármilyen alkalmas meshből destructiblet, ha nagyon akarsz UE4-ben, ha jól rémlik, és azóta nem változott. Az tökmindegy, hogy scanekről, hagy sculptolt modelekről van szó, az eredmény gyakorlatilag ugyan az. Egy textúrázott polygon mesh. Inkwizitor által írtakhoz érdemben nem tudok hozzátenni, hogy ha jól rémlik a meshnek watertightnak (zárt legyen mint egy gumilabda) kell lennie, mivel úgy rémlik plane-t sem lehet törni UE4-ben ugye ami 2 dimenziós, de ez nem biztos kb. 50% . Ki kellene próbálni de ehhez már túl sötét van. Nem szeretem a késő őszt meg a telet, mikor du5-kör már sötét van és az ember legszívesebben csak aludna.
De nem is ez a lényeg Tno, hanem ilyen scaneknél mondjuk sziklákra kövekre propokra érdemes gondolni amiből jó, ha sokféle van, mert feldobja a látványt, de sokfélét egységesre elkészíteni időigényes. Quixelből csak bedobálod a scenebe és ott van. Archvizesek is örülnek annak, mikor fotoreál sziklákat meg talajokat tudnak a jeleneteikbe dobálni kvázi no time. És ahogy nézegettem nem nagyon vannak textúratorzulások a scaneken Tno, mert rohadt sok nézőpontból fotózzák. Persze kézzel gyártott modeleknél is el lehet tüntetni a seameket, de a scaneknél elhiszem, hogy nincsenek seamek.
Ki a faszt erdekel a fotorealism amikor az inkwizitor által linkelt videoban mutatak egy 5000 éves collisiont. De mondom mosr nincs idom ennek utanajarni, azok a percek amiket az ms flight simbol lattam sokkalta meggyozobbek voltak
De, hogy jön ez a mostani scan témához? Nem értelek öreg. Az utóbbi időben teljesen inkoherens blablát tolsz.
Régen nem voltál iylen random. Minden oké?
Fiuk, mobilrol írok, az atokorrekcioval nem vagyok kibekulve, Vajk szerintem nem is volt kepes irni ezen a keazuleken kiskepernyon utalok nezni akarmit is, gyulolom h nem kopognak a billentuuk, ezer mas dolgom van amovel foglalkoznom kene,folyamatosan zabarnak, ezert ugy sűritek ahogy tudok. Pluszba nehohy mar ezzel leguen baj amikor a forum szerkezete egy zserteágazo foshalom es zaxx psi moken azt kommentelhet amit akar PLUSZ amúgy is inkabb naplonak hasznalom moatansag az rwt, DE a HOGY IRT a m is (asszem) ennek is vege lesz egyszer. Azt mondtam mar hogy gyulolom az okostelefonrol valo kommentelest
?
Szerk.: a meghivok azwert még mindig állnak.
FluidNinja
rwurl=https://www.youtube.com/watch?time_continue=93&v=29sP-U2g1Po
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
rwurl=https://youtu.be/zsjC6fa_YBg
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
"A következő Riot játék, a Project A"
A Riot most már úgy döntött, hogy a gondolataim mellett a neveimet is lopni fogja?:D
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
Are Forced Subscriptions Driving 3D Users To Open Source Tools?
A válasz tömören: igen - pofátlan árazásaik vannak, összehasonlítva a korábbi fizetési mechanizmust és annak költségeit.
Mi is elkezdtünk Blenderrel foglalkozni... (az anim részleg marad a Maya-nál, a többit meglátjuk).
Programozóink is vannak, ha szűkséges valami megoldás.
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Nem teljesen meglepő, Adobe-kosárnál is majdnem ez megy, csak kevésbé látványosan.
Pl míg korábban a Lightroom kvázi-egyeduralkodó volt, az utóbbi kb 5 évben egyre többet hallom másoktól, hogy nem azt használják. (Én se.) Premier soha sem volt annyira egyeduralkodó, Photoshop még görcsösen tartja magát, bár nem annyira 100%-osan. Illustrator vektorban tartja magát, de tollas rajzoláshoz már egyre többet látok egyéb célszoftvereket használni embereket.
Sajnos a Blender a legjobban menő cucc, a többi esetben nincs ennyire központi, ennyire támogatott és nagyjából mindenki által szeretett szoftveres alternatíva Pl GIMP-et ugye nagyon sokan gyűlölik a felülete miatt.
Kocafelhasználónak azonban az ősöreg Adobe CS1/2 óta nem volt igazán semmi hatalmas változtatás, ami miatt frissítenie kéne (kb amire én emlékszek, az egy jobb panorama merge, a content-aware crop/delete, egy addigiaknál gyorsabb zajcsökkentés pl motion blur csökkentésére, éééés kb ennyi)
Vektor rajzolásra ott az Inkspace, ami elég korrekt, és a Krita is elég jó lett, ráadásul olyan Photoshop + Illustrator mix hatása van :)
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Hát, azért engem érdekelne szakértők/aktív felhasználók véleménye arról, hogy a Photoshopot mivel tudták/próbálnák kiváltani. Az a tippem, hogy egyetlen progival ez 100%-osan nem lehetséges, vagy ha igen, akkor azért is a zsebbe kell nyúlni (ha nem is olyan mélyen vagy havi rendszerességgel).
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Korán jött a karácsony! \o/
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=wd_sdFaYdIk&feature=youtu.be
Choose your next words with excpetional care!
Mint teljesen kívülállóként kérdem, hogy vannak workflow az ilyen scannelt assetek rombolhatóságára? Vagy ha valaki ilyet használ az mondjon le róla. Most jön be ha jól tudom az új destrucion cucc a ue4-be.
Youtube: Csöpi plays - https://goo.gl/pp4Ldr
Hoooly Fuck :D
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Nem sok rombolható tárgyat csináltam eddig, de most így első blikkre, nem kéne, hogy bármi gond legyen vele, mert ugyan olyan lowpoly assetek ezek is a játékokban, mint bármilyen másik kézzel gyártott cucc. Ugyan úgy kéne szerintem setup-olni, hogy rombolató legyen, mint bármi mást. Persze, biztos vannak különböző workflowk de az, hogy scannelt asset, nem kéne, hogy problémát okozzon, mert az is végigmegy egy olyan fázison, hogy az prezentálható legyen, bárhol. Főleg egy játékban.
Choose your next words with excpetional care!
UE4+Quixel
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=hi7A6D0TDfQ
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
2 napja popcornnal nézem a Quixel videokat this:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=xuu0tfLl94Q
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Bár szinte nem is neztem bele egyik vifeoba se,mivel scannelt assetekrol beszéltek nekem e meg mindig fakenek tunik (nyilvan jol kinezonek) de en valszeg maradok a unitynál esetleg a blendernél pluszba. Ez most ilyen tompi szintű amit leírtam, elsősorban véraláfutás?
Szerk de legalabbis tobb anyagminösghez ugy is bele kell nyúlni,erre gondolok már ha egyröl besylunk
A Mivrosoft szara meg úgy is zárt lesz gondolom
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
Mit értesz fake alatt? Ezek az assetek elég jól működnek bármilyen enginen belül.
Az a gond, hogy nem kézzel gyártották?
Rengeteg munka van ezekben is. Szépen le vannak tisztítva. Van hozzá lowpoly, csomó LOD fázis és a megfelelő mapok is. Nem csak egy diffuse az egész.
Az egész szakma arról szól, hogy minél gyorsabban és hatékonyan tudj valamit megcsinálni és az minél kevésbé legyen erőforrás igényes. Az a lényeg, hogy ott fake-elsz ahol tudsz.
Vagy én értek félre valamit?
Choose your next words with excpetional care!
Fizikáról beszélek
Na nem mintha a közeljövőben komolyan szeretnék vele foglalkozni játékosan, de előbb b utobb vsak kéne
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=wnt64H-Wouk
Choose your next words with excpetional care!
2 kattintással csinálhatsz többnyire bármilyen alkalmas meshből destructiblet, ha nagyon akarsz UE4-ben, ha jól rémlik, és azóta nem változott. Az tökmindegy, hogy scanekről, hagy sculptolt modelekről van szó, az eredmény gyakorlatilag ugyan az. Egy textúrázott polygon mesh. Inkwizitor által írtakhoz érdemben nem tudok hozzátenni, hogy ha jól rémlik a meshnek watertightnak (zárt legyen mint egy gumilabda) kell lennie, mivel úgy rémlik plane-t sem lehet törni UE4-ben ugye ami 2 dimenziós, de ez nem biztos kb. 50% . Ki kellene próbálni de ehhez már túl sötét van. Nem szeretem a késő őszt meg a telet, mikor du5-kör már sötét van és az ember legszívesebben csak aludna.
De nem is ez a lényeg Tno, hanem ilyen scaneknél mondjuk sziklákra kövekre propokra érdemes gondolni amiből jó, ha sokféle van, mert feldobja a látványt, de sokfélét egységesre elkészíteni időigényes. Quixelből csak bedobálod a scenebe és ott van. Archvizesek is örülnek annak, mikor fotoreál sziklákat meg talajokat tudnak a jeleneteikbe dobálni kvázi no time. És ahogy nézegettem nem nagyon vannak textúratorzulások a scaneken Tno, mert rohadt sok nézőpontból fotózzák. Persze kézzel gyártott modeleknél is el lehet tüntetni a seameket, de a scaneknél elhiszem, hogy nincsenek seamek.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Tök jó meg minden, de majd szóljatok, ha készült ezzel játék ami jó is.
Éljenek a videojátékok!
Rdr2
Youtube: Csöpi plays - https://goo.gl/pp4Ldr
Ki a faszt erdekel a fotorealism amikor az inkwizitor által linkelt videoban mutatak egy 5000 éves collisiont. De mondom mosr nincs idom ennek utanajarni, azok a percek amiket az ms flight simbol lattam sokkalta meggyozobbek voltak
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
De, hogy jön ez a mostani scan témához? Nem értelek öreg. Az utóbbi időben teljesen inkoherens blablát tolsz.
Régen nem voltál iylen random. Minden oké?
Choose your next words with excpetional care!
Igen amugy tudnal egy koherens valaszt adni erre Tno? Valami gond van?
Ember nem irányíthatja sorsomat; semmiképp sem olyan, aki szélirányból támad és bűzlik a fokhagymától
A red dead R* Rage engine.
https://www.wired.co.uk/article/quixel-scanning-red-dead-redemption-2
Fiuk, mobilrol írok, az atokorrekcioval nem vagyok kibekulve, Vajk szerintem nem is volt kepes irni ezen a keazuleken kiskepernyon utalok nezni akarmit is, gyulolom h nem kopognak a billentuuk, ezer mas dolgom van amovel foglalkoznom kene,folyamatosan zabarnak, ezert ugy sűritek ahogy tudok. Pluszba nehohy mar ezzel leguen baj amikor a forum szerkezete egy zserteágazo foshalom es zaxx psi moken azt kommentelhet amit akar PLUSZ amúgy is inkabb naplonak hasznalom moatansag az rwt, DE a HOGY IRT a m is (asszem) ennek is vege lesz egyszer. Azt mondtam mar hogy gyulolom az okostelefonrol valo kommentelest
?
Szerk.: a meghivok azwert még mindig állnak.
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
Akkor miért nem kapcsolod ki az automatikus korrekciót?
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Ohhh. Na ezt nem tudtam. Koszi :)
Csöpi hívta fel a figyelmet, én csak tudok Google-t használni :)
Mert akkor még érthetetlenebb lenne amit irok
Monas apó legyintett. Két kézzel is.