SLA Industries (pronounced "Slay Industries") is an award-winning pen-and-paper role-playing game that was first published in Scotland in 1993. The game is a horror noir science-fiction setting set in a dystopian reality in which the majority of the known universe is either owned or indirectly controlled by the eponymous corporation SLA Industries. The game incorporates themes from the cyberpunk, gothic horror and conspiracy genres, and has always been praised on the quality of writing and art. SLA Industries is considered one of the first and best examples of the Splatterpunk genre in RPGs.
The World of Progress, the universe in which SLA Industries operates, is a science-fiction image of the 1980s, where the fax machine spews out information alongside green-screen computers and vat-grown biogenetic monsters, who compete with humans and exotic alien races for work in an overgrown city that plunges deep underground.
The world has gone to hell and nearly everyone who has lived through it has gone mad. In PunkApocalyptic: The Roleplaying Game, based on the wild and irreverent miniatures game of the same name by Bad Roll Games, you and your friends assume the roles of mercenaries who roam the Wasteland. In this bleak and radioactive land, you fight to survive, explore the ruins of what came before, and trade blood, sweat, and tears for the precious bullets that have become the land's currency. Explore the radioactive ruins, fight battle-crazed mutants, negotiate with bizarre cultists, bargain with junkers and scavengers, and unearth fantastic relics from the past. Brutal and filthy, PunkApocalyptic: The RPG offers thrilling adventures steeped in the carnage of a bleak and devastated future.
Semmi szopatás nincs ebben szerintem - játszottam olyan társasággal már, ahol a mesélő mellett ketten tudtunk angolul, a másik két játékos meg nem, szóval az ilyen csapatoknak már jól jön.
Láttam olyan társaságot már, ahol senki nem tudott sem angolul, sem szerepjátékul, szóval az ilyen csapatoknak jól jönne a teljes kép, nem csak a PHB fél évig (ami úgyis több lesz).
Az angol kiadásnál is volt 3-4 hónap különbség a PHB és a DMG megjelenése között, szóval szerintem ki fogják bírni. Pláne, hogy a PHB önmagában is elég ahhoz, hogy egy csapat leüljön játszani. Inkább úgy mondanám, hogy teljes a kép a PHB alapján is, csak a DMG-dal (és a MM-lal) még teljesebb lesz.
Csakhogy a starter set 1 hónappal megelőzte a phb-t fent nevezett legzöldfülűbbjeink kedvéért. A halott magyar rpg-piacon még komolyabb alapozás/támogatás kéne. Mondjuk azt tényleg nem tudom, mennyi dm-anyag van a phb-ben, bár a 3e-be, emlékszem, belenyomtak egy maréknyi, később erratázott szörnyet és talán csapdát.
tl;dr
Semmi bizodalmam a magyar rpg-kiadásban, pláne dátumok és hosszú távú tervek terén,
de legalább nem is érint.
Marha szórakoztató impró agymenés. Sok röhögéssel. Amikor a KM-nek is impróznia kell folyamatosan, mert a játékosok folyamatosan befolyásolják a játék világot és nem csak a cselekedeteikkel, de minden egyes jelenet befejezésekor megfogalmazhatnak igazságokat, amik az adott világban tények lesznek.
Két dolgot nem jelenthetnek ki, hogy az előző jelenet vége máshogy ért véget, illetve a szörnyeket nem lehet gyengíteni.
Alapvetőleg egy horror túlélő rpg, minimál felkészüléssel és tapasztalattal is játszható.
10 nappal ezelőtt kialudt a fény az egész Földön, 5 nappal ezelőtt megjelentek "ők" és most kezdi felmondani a generátor az adott helyszínen ami bárhol lehet.
Innen a karakter generálás is marha egyszerű. Adj egy egy szavas jó tulajdonságot a tőled balra ülőnek, majd egy negatív tulajdonságot a jobbra ülőnek. Majd írj le egy pillanatot, amit el szeretne érni a karaktered és a balra ülőnek egy üzenetet, ami úgy kezdődik "láttalak téged..., vagy láttam ahogy te..." Ami természetesen kellemetlen helyzetet fog szülni. Mondjuk "láttalak téged az egyikkel beszélni", vagy "láttalak téged valakit az egyik elé lökni"
A játékban van tíz gyertya, minden jelenet végén egy gyertyát elfúj a KM. Ha az utolsó gyertya is kihúny, minden még élő karakter meghal a KM elmesélésével.
Az én karakterem karizmatikus, beszédhibás volt. Innen azt impróztam rá, hogy egy házaló ügynök vagyok és azt a pillanatot szeretném elérni, hogy utoljára még üzleteljek egy sikereset. Majd láttak engem, amint valakit feláldozok azoknak, hogy más valakit megmentsek.
Ez, meg a pillanat az titkos addig, amíg ki nem derül.
Ezeket 1-1 papírra kell írni, majd tetszőleges sorrendben magunk elé tenni.
A játék végig impró történet mesélés, ha valami akció van, keresés, harc, kitérés, menekülés, beüzemelés. Bármi, ami cselekedet és nem egy sima felveszem amit látok a földön, arra dobni kell annyi kockával, ahány gyertya ég még.
Minden 6-os siker, minden 1-es kockát a KM elvesz a jelenet végéig és azokkal a kockákkal dobhat a sikerünk ellen. Aki több sikert dob (legalább 1-et), mint a KM, az elérte az akcióval a célját és ő maga mesélheti el, hogyan történt. Persze a sikerek számával lehet eltúlozni is a cselekedet sikerét. Teszem azt keresgéltem a csomagok között 1 sikerrel és találtam egy vibrátort. A társam dobott 3 sikert és talált egy rakás kaját, egy üveg whiskyt és egy sokkolót is.
Ha valaki sikeresen eléri a pillanatát, akkor kap egy extra kockát, ami a játék végéig nála marad.
Ha valaki szeretné az egyeseket újra dobni, akkor az előttünk lévő papírjainkból a legfelsőt eltéphetjük, ha azt meg tudjuk indokolni, hogy segíti az adott helyzetet.
Tehát nekem a beszédhiba például segített összezavarni egy ellenfelet, el kell tépni, újradobni az egyeseket és ha sikerült sikert dobni, akkor el kell mondanom a beszédhiba hogyan segített megoldani a helyzetet.
Ugyanígy a pillanatnál konkrétan a játék végén az egyik szörnnyel megegyeztem, hogy az utolsó előtti játékost támadják meg inkább helyettem, hogy nyerjek egy kis időt, ezért kaptam egy extra kockát, mert sikerült megdobnom a sikert és ezzel be is teljesedett a történetem, mert láttak már engem mást feláldozni valaki helyett.
Szóval el kell fújni egy gyertyát, ha valaki egy akcióra egy sikert sem tud dobni. (papír eltépéssel csak 1-eseket lehet újra dobni, egyébként meg összesen 4 papírja van mindenkinek).
Ekkor az adott jelenet véget ért, a KM elmeséli hogyan ért véget, majd annyi igazságot kell mondani, ahány gyertya még ég és a KM kezdi. Teszem azt, a menekülés közben egy fának csapódott a kocsink. Majd a következő játékos mond egyet, de senki sem halt meg. Majd én mondtam egyet, hogy a lények tudnak beszélni, majd a többiek, hogy a közelben láttunk egy farmot ahol égett a villany, majd hogy ott találni fegyvert, majd megint a KM addig, ahány gyertya van.
Ezek mind igazak lesznek, de nem lehet a lényeket gyengíteni, sem az előző sikertelenül zárult jelenet végeredményét megváltoztatni.
Mindenkinek tudom ajánlani, aki csak ismerkedik a szerepjátékokkal, vagy akár régóta játszik.
A sztori közös mesélésén van a hangsúly és a dobálás, meg a generálás csak nagyon egyszerű és gyors dolog.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Amúgy az egyik karakter egy villámkezű, de ügyetlen, Jamal nevű reptéri karbantartó nigga volt, akit látták, hogy megöli a főnökét és el akart szívni egy utolsó spanglit.
Volt egy PTSD-s ex-katona biztonsági őr, aki alkoholista és bátor volt. Meg akart inni egy üveg whiskyt nyugodtan és igazából valaki látta, hogy nem is volt igazi biztonsági őr, csak ellopta a ruháit egy halottnak.
Volt egy döntésképes sánta manager, aki jobban féltette a macskája életét a sajátjánál és voltam én.
A feka csóka gyakorlatilag egy az egyben a ne légy baromból a jampi nigga volt. Kurva jól adta elő.
Természetesen a nigga halt meg először.
Ja jut eszembe, két dolog maradt ki. Aki meghal, annak kell mondania egy utolsó gondolatot, másrészt a játék elején, amikor már megvannak a karakterek, a km félrevonul egyesével mindenkivel és rögzít egy utolsó üzenetet a halála utánra. Ilyen last message.
Amikor az utolsó játékos is meghal, lejátssza az összeset a KM. Marha poén volt, mert a játékosok nem tudtak még semmit a történetről, csak azt, hogy hol van a helyszín, meg azt, hogy elsötétült a világ és jönnek "ők".
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Csak hogy bonyolódjon ez utóbbi története: a licensz tulajdonosa a Sophisticated Games, nem a Cubicle 7. Francesco Nepitello, a játék tervezője eleve a Sophisticated Games-szel állt szerződésben, és velük továbbra is jó kapcsolatban van. A Cubicle 7 esetén pedig a fő probléma Dom, azaz Dominic MacDowell, aki sokak szerint egy faszfej mint főnök, és picit kapzsi lett - ezért akadtak el a tárgyalások.
A Sophisticated Games most új publishert keres (tuti a Modiphius csap le rá), az írók megvannak, lehet pár képet le kell cserélni majd, szerencsére az eredeti könyvek illusztrátora, Jon Hogdson is lelépett a C7-től két éve, így őt talán be tudják rántani.
Egyik fórumon a Mória kiegésző írója is beszállt, jelezte, hogy az is 60%-ig kész volt már, csak leállították az új kiadás megjelenéséig. Ő is freelancer, át tudja adni a anyagot a Sophisticatednek.
Szóval még van remény. Elő volt rendelve nekem is a könyv, szerencsére nem előre fizetősen :-)
Na megvolt a második ten candles játékunk, én voltam a KM.
Az komoly, amikor azt tervezem, hogy Tremors jellegű szörnyek lesznek, de a játék annyit változott az elejétől fogva, hogy konkrétan a végén alakváltó, szárnyas, karmos, arctalan lények lettek, akik egy csapásra Csonka Picivé változtak világszerte? =D
"Karakter -Mi történt itt?
NJK -Összecsaptunk a lényekkel, iszonyatos volt. Majd a csata közepén egyszer csak mind eltűnt!"
-És mi váltotta ezt ki?
-Fogalmam sincs!
-De mégis történt valami különös az eltűnésük előtt?
-Hm? Nem. Hacsak nem az, hogy Csonka András átrepült a harcmező fölött, hatalmas szárnyakkal és a Ding-ding-dongot énekelte..."
És amikor egy turbómagyar rajtaütés úgy néz ki, hogy fegyveresek a fák között rácéloznak a karakterekre és azt mondják:
"-Mondj két cigány szót!"
-Mi a fasz van?
-Jólvan, ezek velünk vannak!" =D
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
SLA Industries 2e Kickstarter: https://www.kickstarter.com/projects/nightfall/sla-industries-2nd-edition/
_______________________________________________________________
PunkApocalyptic RPG Kickstarter (a Shadow of the Demon Lord atyjától, bár itt a setting nem saját szerzeménye): https://www.kickstarter.com/projects/432417423/punkapocalyptic-the-rpg
ibi amentia latet
Egy napig ingyen:
https://www.drivethrurpg.com/m/product/258593
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=WgpOkhsvPvM
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
A Cortex új kezekbe került:
https://www.cortexrpg.com/
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
A Tales from the Loop most ingyen bezsákolható a DriveThruRPG-ről.
"Mind így van ezzel, ki hasonló időket megél, de a döntés nem rajta áll. A mi dolgunk eldönteni, hogy mit kezdjünk az idővel, ami megadatik nekünk."
Szkeptikus vagyok:
https://www.kickstarter.com/projects/tiltfive/holographic-tabletop-gaming
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Pff, aki a mindenható papírral-ceruzával nem éri be, még széket sem érdemel a neokényelmes segge alá.
ibi amentia latet
Modiphius Entertainment are excited to announce that under licence from Gearbox Software LLC, they are creating a tabletop roleplaying game, HOMEWORLD: Revelations, based on the popular Homeworld video game franchise.
rwurl=https://www.modiphius.com/uploads/1/4/0/6/14062642/published/homeworld-r...
ibi amentia latet
Humble Bundle-on Rogue Trader pdf pakkok.
"Mind így van ezzel, ki hasonló időket megél, de a döntés nem rajta áll. A mi dolgunk eldönteni, hogy mit kezdjünk az idővel, ami megadatik nekünk."
Jövőre jön a D&D 5E magyarul.
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Hja, szopassuk a legzöldfülűbbeket a kiadási tervünkkel! Mindenki más amúgy is az angol nyelvű anyagokkal való játékot folytatja majd tovább.
ibi amentia latet
Semmi szopatás nincs ebben szerintem - játszottam olyan társasággal már, ahol a mesélő mellett ketten tudtunk angolul, a másik két játékos meg nem, szóval az ilyen csapatoknak már jól jön.
rwurl=https://i.imgur.com/rV11VmW.jpg
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
:-D
Láttam olyan társaságot már, ahol senki nem tudott sem angolul, sem szerepjátékul, szóval az ilyen csapatoknak jól jönne a teljes kép, nem csak a PHB fél évig (ami úgyis több lesz).
ibi amentia latet
Ingyen Mutant: Year Zero alapkönyv holnapig:
https://www.drivethrurpg.com/browse/pub/11437/Free-League-Publishing/sub...
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Az angol kiadásnál is volt 3-4 hónap különbség a PHB és a DMG megjelenése között, szóval szerintem ki fogják bírni. Pláne, hogy a PHB önmagában is elég ahhoz, hogy egy csapat leüljön játszani. Inkább úgy mondanám, hogy teljes a kép a PHB alapján is, csak a DMG-dal (és a MM-lal) még teljesebb lesz.
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Csakhogy a starter set 1 hónappal megelőzte a phb-t fent nevezett legzöldfülűbbjeink kedvéért. A halott magyar rpg-piacon még komolyabb alapozás/támogatás kéne. Mondjuk azt tényleg nem tudom, mennyi dm-anyag van a phb-ben, bár a 3e-be, emlékszem, belenyomtak egy maréknyi, később erratázott szörnyet és talán csapdát.
tl;dr
Semmi bizodalmam a magyar rpg-kiadásban, pláne dátumok és hosszú távú tervek terén,
de legalább nem is érint.
ibi amentia latet
Szerintem a Starter Setet a PHB-hez közel fogják kiadni.
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Modiphius-nál Halloween sale van, többek között Achtung! Cthulhu könyvek 2 font/db.
A 6th edition Keeper's Guide pdf pedig egy napig ingyen.
"Mind így van ezzel, ki hasonló időket megél, de a döntés nem rajta áll. A mi dolgunk eldönteni, hogy mit kezdjünk az idővel, ami megadatik nekünk."
Vaesen - Nordic Horror Roleplaying is a brand new RPG line from Free League Publishing. Written by award-winning author Nils Hintze (Tales From the Loop RPG) and based on the work of Swedish illustrator and author Johan Egerkrans, Vaesen presents a dark Gothic setting steeped in Nordic folklore and old myths of Scandinavia. The game mechanics use an adapted version of the award-winning Year Zero Engine.
rwurl=https://ksr-ugc.imgix.net/assets/027/043/118/ff01d4b2b7d66f2cad091cc00fc...
ibi amentia latet
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=xowcIx8YRVo
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Mummy: The Curse 2nd Edition Kickstarter
(for Chronicles of Darkness a.k.a. New World of Darkness)
rwurl=http://theonyxpath.com/wp-content/uploads/2019/10/Mummy-Splash-Screen.jpg
ibi amentia latet
Tegnap játszottunk a Ten candles-el.
Marha szórakoztató impró agymenés. Sok röhögéssel. Amikor a KM-nek is impróznia kell folyamatosan, mert a játékosok folyamatosan befolyásolják a játék világot és nem csak a cselekedeteikkel, de minden egyes jelenet befejezésekor megfogalmazhatnak igazságokat, amik az adott világban tények lesznek.
Két dolgot nem jelenthetnek ki, hogy az előző jelenet vége máshogy ért véget, illetve a szörnyeket nem lehet gyengíteni.
Alapvetőleg egy horror túlélő rpg, minimál felkészüléssel és tapasztalattal is játszható.
10 nappal ezelőtt kialudt a fény az egész Földön, 5 nappal ezelőtt megjelentek "ők" és most kezdi felmondani a generátor az adott helyszínen ami bárhol lehet.
Innen a karakter generálás is marha egyszerű. Adj egy egy szavas jó tulajdonságot a tőled balra ülőnek, majd egy negatív tulajdonságot a jobbra ülőnek. Majd írj le egy pillanatot, amit el szeretne érni a karaktered és a balra ülőnek egy üzenetet, ami úgy kezdődik "láttalak téged..., vagy láttam ahogy te..." Ami természetesen kellemetlen helyzetet fog szülni. Mondjuk "láttalak téged az egyikkel beszélni", vagy "láttalak téged valakit az egyik elé lökni"
A játékban van tíz gyertya, minden jelenet végén egy gyertyát elfúj a KM. Ha az utolsó gyertya is kihúny, minden még élő karakter meghal a KM elmesélésével.
Az én karakterem karizmatikus, beszédhibás volt. Innen azt impróztam rá, hogy egy házaló ügynök vagyok és azt a pillanatot szeretném elérni, hogy utoljára még üzleteljek egy sikereset. Majd láttak engem, amint valakit feláldozok azoknak, hogy más valakit megmentsek.
Ez, meg a pillanat az titkos addig, amíg ki nem derül.
Ezeket 1-1 papírra kell írni, majd tetszőleges sorrendben magunk elé tenni.
A játék végig impró történet mesélés, ha valami akció van, keresés, harc, kitérés, menekülés, beüzemelés. Bármi, ami cselekedet és nem egy sima felveszem amit látok a földön, arra dobni kell annyi kockával, ahány gyertya ég még.
Minden 6-os siker, minden 1-es kockát a KM elvesz a jelenet végéig és azokkal a kockákkal dobhat a sikerünk ellen. Aki több sikert dob (legalább 1-et), mint a KM, az elérte az akcióval a célját és ő maga mesélheti el, hogyan történt. Persze a sikerek számával lehet eltúlozni is a cselekedet sikerét. Teszem azt keresgéltem a csomagok között 1 sikerrel és találtam egy vibrátort. A társam dobott 3 sikert és talált egy rakás kaját, egy üveg whiskyt és egy sokkolót is.
Ha valaki sikeresen eléri a pillanatát, akkor kap egy extra kockát, ami a játék végéig nála marad.
Ha valaki szeretné az egyeseket újra dobni, akkor az előttünk lévő papírjainkból a legfelsőt eltéphetjük, ha azt meg tudjuk indokolni, hogy segíti az adott helyzetet.
Tehát nekem a beszédhiba például segített összezavarni egy ellenfelet, el kell tépni, újradobni az egyeseket és ha sikerült sikert dobni, akkor el kell mondanom a beszédhiba hogyan segített megoldani a helyzetet.
Ugyanígy a pillanatnál konkrétan a játék végén az egyik szörnnyel megegyeztem, hogy az utolsó előtti játékost támadják meg inkább helyettem, hogy nyerjek egy kis időt, ezért kaptam egy extra kockát, mert sikerült megdobnom a sikert és ezzel be is teljesedett a történetem, mert láttak már engem mást feláldozni valaki helyett.
Szóval el kell fújni egy gyertyát, ha valaki egy akcióra egy sikert sem tud dobni. (papír eltépéssel csak 1-eseket lehet újra dobni, egyébként meg összesen 4 papírja van mindenkinek).
Ekkor az adott jelenet véget ért, a KM elmeséli hogyan ért véget, majd annyi igazságot kell mondani, ahány gyertya még ég és a KM kezdi. Teszem azt, a menekülés közben egy fának csapódott a kocsink. Majd a következő játékos mond egyet, de senki sem halt meg. Majd én mondtam egyet, hogy a lények tudnak beszélni, majd a többiek, hogy a közelben láttunk egy farmot ahol égett a villany, majd hogy ott találni fegyvert, majd megint a KM addig, ahány gyertya van.
Ezek mind igazak lesznek, de nem lehet a lényeket gyengíteni, sem az előző sikertelenül zárult jelenet végeredményét megváltoztatni.
Mindenkinek tudom ajánlani, aki csak ismerkedik a szerepjátékokkal, vagy akár régóta játszik.
A sztori közös mesélésén van a hangsúly és a dobálás, meg a generálás csak nagyon egyszerű és gyors dolog.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
:DDDDD
"Fight steel Die honor"
"I eat resistance for breakfast"
Mr. Conan
Amúgy az egyik karakter egy villámkezű, de ügyetlen, Jamal nevű reptéri karbantartó nigga volt, akit látták, hogy megöli a főnökét és el akart szívni egy utolsó spanglit.
Volt egy PTSD-s ex-katona biztonsági őr, aki alkoholista és bátor volt. Meg akart inni egy üveg whiskyt nyugodtan és igazából valaki látta, hogy nem is volt igazi biztonsági őr, csak ellopta a ruháit egy halottnak.
Volt egy döntésképes sánta manager, aki jobban féltette a macskája életét a sajátjánál és voltam én.
A feka csóka gyakorlatilag egy az egyben a ne légy baromból a jampi nigga volt. Kurva jól adta elő.
Természetesen a nigga halt meg először.
Ja jut eszembe, két dolog maradt ki. Aki meghal, annak kell mondania egy utolsó gondolatot, másrészt a játék elején, amikor már megvannak a karakterek, a km félrevonul egyesével mindenkivel és rögzít egy utolsó üzenetet a halála utánra. Ilyen last message.
Amikor az utolsó játékos is meghal, lejátssza az összeset a KM. Marha poén volt, mert a játékosok nem tudtak még semmit a történetről, csak azt, hogy hol van a helyszín, meg azt, hogy elsötétült a világ és jönnek "ők".
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Hát ez eléggé váratlan és szomorú, a Cubicle 7 befejezi a The One Ring és Az Adventures in Middle-Earth kiadását:
https://www.cubicle7games.com/unexpected-tor2-update
"Mind így van ezzel, ki hasonló időket megél, de a döntés nem rajta áll. A mi dolgunk eldönteni, hogy mit kezdjünk az idővel, ami megadatik nekünk."
Csak hogy bonyolódjon ez utóbbi története: a licensz tulajdonosa a Sophisticated Games, nem a Cubicle 7. Francesco Nepitello, a játék tervezője eleve a Sophisticated Games-szel állt szerződésben, és velük továbbra is jó kapcsolatban van. A Cubicle 7 esetén pedig a fő probléma Dom, azaz Dominic MacDowell, aki sokak szerint egy faszfej mint főnök, és picit kapzsi lett - ezért akadtak el a tárgyalások.
A Sophisticated Games most új publishert keres (tuti a Modiphius csap le rá), az írók megvannak, lehet pár képet le kell cserélni majd, szerencsére az eredeti könyvek illusztrátora, Jon Hogdson is lelépett a C7-től két éve, így őt talán be tudják rántani.
Egyik fórumon a Mória kiegésző írója is beszállt, jelezte, hogy az is 60%-ig kész volt már, csak leállították az új kiadás megjelenéséig. Ő is freelancer, át tudja adni a anyagot a Sophisticatednek.
Szóval még van remény. Elő volt rendelve nekem is a könyv, szerencsére nem előre fizetősen :-)
Akit még érdekel a
z oldWoD:Hunters Entertainment announces partnership for Werewolf: The Apocalypse 5th Edition
Release date set for 2021
rwurl=https://imgur.com/w4RPtgX
ibi amentia latet
Adventures in Middle-Earth pdf pakkok Humble Bundle.
"Mind így van ezzel, ki hasonló időket megél, de a döntés nem rajta áll. A mi dolgunk eldönteni, hogy mit kezdjünk az idővel, ami megadatik nekünk."
Na megvolt a második ten candles játékunk, én voltam a KM.
Az komoly, amikor azt tervezem, hogy Tremors jellegű szörnyek lesznek, de a játék annyit változott az elejétől fogva, hogy konkrétan a végén alakváltó, szárnyas, karmos, arctalan lények lettek, akik egy csapásra Csonka Picivé változtak világszerte? =D
"Karakter -Mi történt itt?
NJK -Összecsaptunk a lényekkel, iszonyatos volt. Majd a csata közepén egyszer csak mind eltűnt!"
-És mi váltotta ezt ki?
-Fogalmam sincs!
-De mégis történt valami különös az eltűnésük előtt?
-Hm? Nem. Hacsak nem az, hogy Csonka András átrepült a harcmező fölött, hatalmas szárnyakkal és a Ding-ding-dongot énekelte..."
És amikor egy turbómagyar rajtaütés úgy néz ki, hogy fegyveresek a fák között rácéloznak a karakterekre és azt mondják:
"-Mondj két cigány szót!"
-Mi a fasz van?
-Jólvan, ezek velünk vannak!" =D
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése