Nagyon jó kiegészítőt sikerült összehoznia a Postal 2-höz az RWS-nek röpke 11 évvel az eredeti játék megjelenése után. :D A poénfaktort igazából az adja, hogy ez itt egy poszt-apokaliptikus játék: az Apocalypse Weekend végén Dude koma a városból kifelé menet felrobbantott egy atombombát, miközben lakókocsijával el is iszkolt onnan... illetve csak próbált, mert sikeresen eltalált egy út melletti sziklát. A baleset és a radioaktivitás együtthatása miatt 11 évre kómába esett, de most felébredt, így elindul a radioaktív Paradise-ba, hogy kiderítse, mi történt a kutyájával.
A történet tehát megint egy jó nagy baromság, de tulajdonképpen simán van annyira jó, hogy megoldja a széria nagy gondját, a Postal 3-mat. A fejlesztők ügyesen kihasználták azt, hogy a P3-ban Dude fizimiskáját egy kicsit átdizájnolták, ráadásul Rick Hunter helyett Corey Cruise hangján is szólalt meg: a retconhoz így lehetett belőle csinálni egy külön karaktert, aki itt az "igazi" Dude fejéből kipattanó "másik énként" van jelen. A két Dude közötti párbeszéd frankón feldobja a szokásos, egysorosokat durrogtató főhős kliséjét, mindkét színész nagyon jó, ráadásként pedig még a filmes Dude-ot, Zack Wardot is megkapjuk.
A játékmenet meg szerencsére nem lineáris, mint az Apocalypse Weekendben, hanem az alapjátékkal megegyezően lett kialakítva: 5 napot kell eltöltetnünk a városban mindenféle hülye feladat megoldásával. Kell koldulni, játéktermi alaplapot installálni, karaokezni, kannabiszt metszeni, közben jó sok idióta karakterrel lehet összefutni, de megölheted Osamát, Milót és Tim Schafert is. Van jó sok új fegyver (nagyrészük nevetségesen OP) és néhány érdekes új fícsör is (pl. dual wield, autoaim-es alt fire, tehénfejés stb.), de a lényeg persze továbbra is a változatos népirtás és a több tonnányi drog felszippantása HP-ért cserébe.
Sajnos hiába az ápdételt Steam-verzió, maga a játék technikailag még mindig egy nagy tákolmány, na meg bugok is akadnak jócskán, viszont azért mégis sokkal jobb a helyzet, mint az óidőkben. Látszik, hogy amit meg lehetett oldani ezzel a mutáns Unreal 2 motorral, azt megoldották, és ha túllendül a gondokon az ember, akkor szvsz egy mesterien összerakott sandbox-élménnyel gazdagodik.
Mert hát lehet, hogy a Postal 2 sok szempontból egy rakás szar (motor, fegyverkezelés, a fapados játékmechanikák stb.), de pusztán faszviccekkel nem lehet fenntartani az érdeklődést 16 évig egy játékkal kapcsolatban. A világ számít meg az, ahogyan a város meg lett tervezve: üresjáratoktól mentesen, tele apró trükkökkel és titkokkal, amik nagymértékben befolyásolják a játékélményt. Mindig lehet benne találni valami új baromságot, pl. nem is tudom, hányadik végigjátszásra jöttem rá annó arra, hogy ha lehugyozol egy fánkot, majd odadobod egy rendőr elé, akkor ő azt bizony felveszi, megeszi, majd elokádja magát. :D Nevetséges, hogy mennyi mindent pakoltak bele.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Kedvenc ilyen bugom /feature-öm, amikor meggyujtasz valakit, leég a bőre. Ilyenkor eloltod (lehugyozood), majd egy pillanatra belenyomsz sokkolóval. Mintha mi se történt volna, elindul sétálva a dolgara :D
Nehez ugy... A koncepcio jo, a pszichologiai resze nagyon rendben van, de a jatekmechanikaval vannak bajok es sok a bug is.
Ettol fuggetlenul nem sajnalom ra ezt a par orat, de ha direktben fizettem volna erte (Xbox GamePass), akkor azert kicsit szivnam a fogam.
Inside
Egy órát játszottam vele, az alapján nagyon emlékeztet a Black: The Fallra. Számomra több mechanikai elem és vizuális megoldás is visszaköszönt onnan. Ez nem feltétlenül baj, csak feltűnt.
Witcher 3, minden kurva bandita nálam így végezte, szép ropogósan :D
Oké, de miután leállítottam a felvételt és kimentem (egy játékterem van az ajtón kívül), még ott is volt vagy 5 hulla. :D Nem is az a poén, hogy fel lehet gyújtani a népet, hanem az, ahogyan terjedni tud a dolog (a rohangáló NPC-k hozzáérnek egy másik NPC-hez és felgyújtják azt is), tehát jelen esetben kb. 20 NPC halt meg egy kis benzintől és egy darab gyufától. Epic shit.
A legjobb ebből a szempontból mondjuk a WMD, vagyis a vegyifegyver. :D Kilövöd a WMD rakétát, az megfertőz egy adag embert, akik aztán továbbfertőznek minden arra járót, ki lehet vele irtani egy teljes városrészt, mert idővel elterjed a kór. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Erről szó nincs (I mean it's Postal 2, másfél évtizede imádom, de 1000 gondja van), csak érdekes, ahogyan a játékipar ilyen-okokból el tud felejteni bizonyos fícsöröket. Az ilyen sandbox cuccoknál pl. az tud meglepni, hogy a technológiai fejlődés baromira nem abba az irányba vittel el a műfajt, amelyikbe én gondoltam volna. Nagyobb káoszra számítottam, ehhez képest meg szebb lett a grafika, nagyobb lett a realizmus, a kaotikus ökörködés meg háttérbe szorult.
Hatalmas baj ezzel sincs, a GTA 5 pl. elég okésan lovagolt a baromság és a realizmus határán, de attól még legyen Postal 4, legyen Saints Row 5, legyen káosz.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Zoo írta: Szerintem a Blackben úgymond több a játékmenet, mint az Inside-ban. Mondjuk a Limbóban is.
Most értem az Inside végére. Szerintem nem volt benne kevesebb játékmenet, csak több a "nézd a tájat jellegű" sétafika, illetve, van egy-két térben nagy kiterjedésű fejtörő, aminél sokat kell császkálni, főleg, ha nem jössz rá elsőre, hogy mit is kéne csinálni. Ezek miatt tűnhet úgy, hogy az Inside üresebb.
Mondjuk a "sztorija" mindkettőnek kábé ugyanolyan összetett és kifejtett, csak a Blacknek talán hamarabb a végére lehet érni.
Ja, lezártam a hétvégén a The Divison futamomat is. A setting és a hangulat erős, a fő küldetések által elmesélt sztori érdekes (bár az elején megmondtam, hogy kábé mi lesz a végén), de amúgy ez egy rohadt nagy sétáló szimulátorba oltott looter shooter, abból is a lightosabb fajta. Szerintem a játék felét az tette ki, hogy fel-alá futkorásztam a hangulatos, de azért rohadt üres városban.
Forever alone módban toltam, így volt egy két szívatósabb rész, de valahogy mindig megoldottam. A végén megnyíló "lőj le 15 hullámnyi gonoszt" típusú küldetéseket már hagytam a fenébe inkább, mert tutira nem egy főre vannak kitalálva. Ja, és persze a kismillió Ubi-gyűjtögetni valók közül is csak azokat szedegettem össze, amik útba estek a rohadt sok gyalogolgatás közben.
Biztos vagyok benne, hogy csapatban játszva ez is jobb élmény, kb. mint a Borderlands-széria, de hát azt nem a játék alá striguláznám be pozitívumnak, hanem inkább a társasághoz. A sétafika közben még azt is meg lehet beszélni a többiekkel, hogy hogy van a család, milyen az idő odakint, és mikor mentek sörözni legközelebb.
Egynek elment, de ha a második részben sincs járgány, akkor azt inkább elkerülöm.
Hangulatos, pixeles "szar-szemét" platformer. Még csak az elején vagyok, az első 3 pályán közel 400-szor haltam meg (kedves a játék, mert a pálya végén kiírja). :)
Nah engem is elkapott a nosztalgia megvettem a C&C gyűjteményt, és a Tiberian Sun (Némi fanmade patchelés után, hiszen azt nem mondta az EA, hogy futni is fog Win10-en a TS, csak azt, hogy összecsomagolta a C&C játékokat egy csomagba) hatalmas feeling. Először fura volt az FHD felbontás de a 2. pályára már totál megszoktam. Pixeles persze, de a zene, az átvezetők, az ismerős egységek, a grafika és hangulat olyan nosztalgiacunami, amit csak ajánlani tudok mindenkinek aki játszotta annó a C&C játékokat.
Kingdom: Classic
'17 decembere óta megvan, ma valahogy elém került, telepítettem, és kb csak ezzel játszottam.
negyedjére össze is jött, 30 nap alatt megvédve a királyság
pedig kb itt éreztem a legkevésbé ideálisnak a pálya kiosztást, építhető falak, tornyok, stb tekintetében :)
vicc, hogy tényleg 3 gomb az egész, és mégis mennyire komplex, odafigyelős, stb
kifejezetten tetszett
most nevetséges áron, fél euro-ért föl lehet markolni steam-en, hajrá!
szerk: dilemmázok a folytatásokon
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
A Kingdom: New Lands után a Classic csak egy egypályás demónak tűnik, szóval én azt mindenképp ajánlom. Alapvetően ugyanaz ugyanúgy, mégis sokkal kerekebb.
A Two Crownst még nem mertem megvenni.
Ja, arra gondoltam én is, hogy ritkábban állítanak meg séta közben a feladványok, illetve könnyebbnek is éreztem. De ez csalóka, mert éppen a nagyobb sűrűség miatt könnyebben válhat türelmetlenné is az ember.
Olvasgattam értékeléseket, azt írták, hogy elég a legutóbbit megvenni. És ugyan nem sok embert tudnék coopra, de kifejezetten kíváncsi lennék rá
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
hümmm.... erre nem gondoltam. megtekintem, köszi a tippet.
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
Postal 2: Paradise Lost
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=4VLQlZ6Z8s0
Tudják ezt a modern játékaitok, TUDJÁK EZT????!!!!!!!!44444 :D
Nagyon jó kiegészítőt sikerült összehoznia a Postal 2-höz az RWS-nek röpke 11 évvel az eredeti játék megjelenése után. :D A poénfaktort igazából az adja, hogy ez itt egy poszt-apokaliptikus játék: az Apocalypse Weekend végén Dude koma a városból kifelé menet felrobbantott egy atombombát, miközben lakókocsijával el is iszkolt onnan... illetve csak próbált, mert sikeresen eltalált egy út melletti sziklát. A baleset és a radioaktivitás együtthatása miatt 11 évre kómába esett, de most felébredt, így elindul a radioaktív Paradise-ba, hogy kiderítse, mi történt a kutyájával.
A történet tehát megint egy jó nagy baromság, de tulajdonképpen simán van annyira jó, hogy megoldja a széria nagy gondját, a Postal 3-mat. A fejlesztők ügyesen kihasználták azt, hogy a P3-ban Dude fizimiskáját egy kicsit átdizájnolták, ráadásul Rick Hunter helyett Corey Cruise hangján is szólalt meg: a retconhoz így lehetett belőle csinálni egy külön karaktert, aki itt az "igazi" Dude fejéből kipattanó "másik énként" van jelen. A két Dude közötti párbeszéd frankón feldobja a szokásos, egysorosokat durrogtató főhős kliséjét, mindkét színész nagyon jó, ráadásként pedig még a filmes Dude-ot, Zack Wardot is megkapjuk.
A játékmenet meg szerencsére nem lineáris, mint az Apocalypse Weekendben, hanem az alapjátékkal megegyezően lett kialakítva: 5 napot kell eltöltetnünk a városban mindenféle hülye feladat megoldásával. Kell koldulni, játéktermi alaplapot installálni, karaokezni, kannabiszt metszeni, közben jó sok idióta karakterrel lehet összefutni, de megölheted Osamát, Milót és Tim Schafert is. Van jó sok új fegyver (nagyrészük nevetségesen OP) és néhány érdekes új fícsör is (pl. dual wield, autoaim-es alt fire, tehénfejés stb.), de a lényeg persze továbbra is a változatos népirtás és a több tonnányi drog felszippantása HP-ért cserébe.
Sajnos hiába az ápdételt Steam-verzió, maga a játék technikailag még mindig egy nagy tákolmány, na meg bugok is akadnak jócskán, viszont azért mégis sokkal jobb a helyzet, mint az óidőkben. Látszik, hogy amit meg lehetett oldani ezzel a mutáns Unreal 2 motorral, azt megoldották, és ha túllendül a gondokon az ember, akkor szvsz egy mesterien összerakott sandbox-élménnyel gazdagodik.
Mert hát lehet, hogy a Postal 2 sok szempontból egy rakás szar (motor, fegyverkezelés, a fapados játékmechanikák stb.), de pusztán faszviccekkel nem lehet fenntartani az érdeklődést 16 évig egy játékkal kapcsolatban. A világ számít meg az, ahogyan a város meg lett tervezve: üresjáratoktól mentesen, tele apró trükkökkel és titkokkal, amik nagymértékben befolyásolják a játékélményt. Mindig lehet benne találni valami új baromságot, pl. nem is tudom, hányadik végigjátszásra jöttem rá annó arra, hogy ha lehugyozol egy fánkot, majd odadobod egy rendőr elé, akkor ő azt bizony felveszi, megeszi, majd elokádja magát. :D Nevetséges, hogy mennyi mindent pakoltak bele.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Kedvenc ilyen bugom /feature-öm, amikor meggyujtasz valakit, leég a bőre. Ilyenkor eloltod (lehugyozood), majd egy pillanatra belenyomsz sokkolóval. Mintha mi se történt volna, elindul sétálva a dolgara :D
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
Blair witch
Nehez ugy... A koncepcio jo, a pszichologiai resze nagyon rendben van, de a jatekmechanikaval vannak bajok es sok a bug is.
Ettol fuggetlenul nem sajnalom ra ezt a par orat, de ha direktben fizettem volna erte (Xbox GamePass), akkor azert kicsit szivnam a fogam.
Hmm, a Kingdown: Two Crowns értékelései elkezdtek felfelé ívelni. Talán lassan már érdemes lesz beszerezni:
https://store.steampowered.com/app/701160/Kingdom_Two_Crowns/
Hogy ON is legyek:
Inside
Egy órát játszottam vele, az alapján nagyon emlékeztet a Black: The Fallra. Számomra több mechanikai elem és vizuális megoldás is visszaköszönt onnan. Ez nem feltétlenül baj, csak feltűnt.
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
A Black az nem joval az Inside utan jelent meg?
De, 1 évvel később.
Hát, akkor a Blackben köszönnek vissza az Inside megoldásai, csak én ezek szerint nem időrendi sorrendben játszottam őket. :)
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Witcher 3, minden kurva bandita nálam így végezte, szép ropogósan :D
ON: már alig van side mission Witcher 3-ban, kiegeket is belevéve, szóval így 150+ óra után lehet, hogy egy-két hét és befejezem. :D
Szerintem a Blackben úgymond több a játékmenet, mint az Inside-ban. Mondjuk a Limbóban is.
Sors bona, nihil aliud.
Gta v
Youtube: Csöpi plays - https://goo.gl/pp4Ldr
Oké, de miután leállítottam a felvételt és kimentem (egy játékterem van az ajtón kívül), még ott is volt vagy 5 hulla. :D Nem is az a poén, hogy fel lehet gyújtani a népet, hanem az, ahogyan terjedni tud a dolog (a rohangáló NPC-k hozzáérnek egy másik NPC-hez és felgyújtják azt is), tehát jelen esetben kb. 20 NPC halt meg egy kis benzintől és egy darab gyufától. Epic shit.
A legjobb ebből a szempontból mondjuk a WMD, vagyis a vegyifegyver. :D Kilövöd a WMD rakétát, az megfertőz egy adag embert, akik aztán továbbfertőznek minden arra járót, ki lehet vele irtani egy teljes városrészt, mert idővel elterjed a kór. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Annyira szeretheto, hogy mindig az a jatek a jatekvilag alfaja es omegaja amivel Zaxx epp jatszik. :D
Erről szó nincs (I mean it's Postal 2, másfél évtizede imádom, de 1000 gondja van), csak érdekes, ahogyan a játékipar ilyen-okokból el tud felejteni bizonyos fícsöröket. Az ilyen sandbox cuccoknál pl. az tud meglepni, hogy a technológiai fejlődés baromira nem abba az irányba vittel el a műfajt, amelyikbe én gondoltam volna. Nagyobb káoszra számítottam, ehhez képest meg szebb lett a grafika, nagyobb lett a realizmus, a kaotikus ökörködés meg háttérbe szorult.
Hatalmas baj ezzel sincs, a GTA 5 pl. elég okésan lovagolt a baromság és a realizmus határán, de attól még legyen Postal 4, legyen Saints Row 5, legyen káosz.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
So true :D
Most értem az Inside végére. Szerintem nem volt benne kevesebb játékmenet, csak több a "nézd a tájat jellegű" sétafika, illetve, van egy-két térben nagy kiterjedésű fejtörő, aminél sokat kell császkálni, főleg, ha nem jössz rá elsőre, hogy mit is kéne csinálni. Ezek miatt tűnhet úgy, hogy az Inside üresebb.
Mondjuk a "sztorija" mindkettőnek kábé ugyanolyan összetett és kifejtett, csak a Blacknek talán hamarabb a végére lehet érni.
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Ja, lezártam a hétvégén a The Divison futamomat is. A setting és a hangulat erős, a fő küldetések által elmesélt sztori érdekes (bár az elején megmondtam, hogy kábé mi lesz a végén), de amúgy ez egy rohadt nagy sétáló szimulátorba oltott looter shooter, abból is a lightosabb fajta. Szerintem a játék felét az tette ki, hogy fel-alá futkorásztam a hangulatos, de azért rohadt üres városban.
Forever alone módban toltam, így volt egy két szívatósabb rész, de valahogy mindig megoldottam. A végén megnyíló "lőj le 15 hullámnyi gonoszt" típusú küldetéseket már hagytam a fenébe inkább, mert tutira nem egy főre vannak kitalálva. Ja, és persze a kismillió Ubi-gyűjtögetni valók közül is csak azokat szedegettem össze, amik útba estek a rohadt sok gyalogolgatás közben.
Biztos vagyok benne, hogy csapatban játszva ez is jobb élmény, kb. mint a Borderlands-széria, de hát azt nem a játék alá striguláznám be pozitívumnak, hanem inkább a társasághoz. A sétafika közben még azt is meg lehet beszélni a többiekkel, hogy hogy van a család, milyen az idő odakint, és mikor mentek sörözni legközelebb.
Egynek elment, de ha a második részben sincs járgány, akkor azt inkább elkerülöm.
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Celeste
Hangulatos, pixeles "szar-szemét" platformer. Még csak az elején vagyok, az első 3 pályán közel 400-szor haltam meg (kedves a játék, mert a pálya végén kiírja). :)
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Nah engem is elkapott a nosztalgia megvettem a C&C gyűjteményt, és a Tiberian Sun (Némi fanmade patchelés után, hiszen azt nem mondta az EA, hogy futni is fog Win10-en a TS, csak azt, hogy összecsomagolta a C&C játékokat egy csomagba) hatalmas feeling. Először fura volt az FHD felbontás de a 2. pályára már totál megszoktam. Pixeles persze, de a zene, az átvezetők, az ismerős egységek, a grafika és hangulat olyan nosztalgiacunami, amit csak ajánlani tudok mindenkinek aki játszotta annó a C&C játékokat.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Max voxeles ;)
Na igen, Voxel+sprite technikailag, látványilag retró.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Kingdom: Classic
'17 decembere óta megvan, ma valahogy elém került, telepítettem, és kb csak ezzel játszottam.
negyedjére össze is jött, 30 nap alatt megvédve a királyság
pedig kb itt éreztem a legkevésbé ideálisnak a pálya kiosztást, építhető falak, tornyok, stb tekintetében :)
vicc, hogy tényleg 3 gomb az egész, és mégis mennyire komplex, odafigyelős, stb
kifejezetten tetszett
most nevetséges áron, fél euro-ért föl lehet markolni steam-en, hajrá!
szerk: dilemmázok a folytatásokon
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
A Kingdom: New Lands után a Classic csak egy egypályás demónak tűnik, szóval én azt mindenképp ajánlom. Alapvetően ugyanaz ugyanúgy, mégis sokkal kerekebb.
A Two Crownst még nem mertem megvenni.
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Ja, arra gondoltam én is, hogy ritkábban állítanak meg séta közben a feladványok, illetve könnyebbnek is éreztem. De ez csalóka, mert éppen a nagyobb sűrűség miatt könnyebben válhat türelmetlenné is az ember.
Sors bona, nihil aliud.
Olvasgattam értékeléseket, azt írták, hogy elég a legutóbbit megvenni. És ugyan nem sok embert tudnék coopra, de kifejezetten kíváncsi lennék rá
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
Call of Duty MW
Ezt most nagyon jól eltalálták. Jól sikerült. A single résszel még nem játszottam de cimbi szerint az is fasza.
Ha esetleg az Epic freebieket be szoktad húzni, akkor van ott neked egy New Landsed addig is.
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
hümmm.... erre nem gondoltam. megtekintem, köszi a tippet.
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
Még nyár elején adták, akkor írtam is hozzá egy ajánlót (önreklám következik):
http://lfg.hu/88713/ismerteto/kingdom-new-lands-ajanlo/
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Engem is legyőzött a hype. Már csak a SAS rész miatt megérte a pénzét. Nincs semmi spoiler, de elég vadul néz ki:
rwurl=https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/aPRRrgg_460svvp9.webm
Mikor nem? :D