Vannak jobb rosszabb típusok, de jellemzően nincs velük gond. Elvben soha nem kell bennük olajat cserélni, de ha százezrenként mégis megvalósul, akkor leginkább csak user errorral lehet kinyírni őket. A motor oldaláról éppen egy hülyebiztos dolog, hogy nem hagyja extrém fordulatokon üzemelni, vagy valaha is lefulladni.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Igen az Accord látótérben van nagyon is, nagyon nagy kár érte, hogy nincs már újabb belőle, csak USA-ban. Én is manuál párti vagyok, de megfogadtam, hogy a következő automata lesz, mivel Pesten élünk és ha asszony viszi a gyerkőcöt, legyen egy szabad keze, plusz eszméletlen kényelmes, és sokkal jobban is vált szerintem, mint ő... (:D) Aztán ha sikerül kicsit spórolnom, veszek mellé egy 330i-t játszósnak a nyárra szerpentinezni.
Anno az mk1 focusunkat imádtam, de Fordot már nem vennék, rettentő bajosak az új ecoboostok, gyakorlatilag 100ezerig bírják, és ezt a flottás ismerősöm is megerősítette. Volvo meg drága, Toyotát meg majd hidrogénnel. Szóval jah, marad a Honda.
Pont ma hallottam a Millásban a Várkonyit arról beszélni, hogy (nyilván bizonyos értékhatárig) sokszor jobban megérheti az új autó, ha mindent szépen összeszámolsz egy nagy excel táblában. Hát még ha cégesnek tudod venni.
Nálam is a céges lesz a következő lépés. Valami irdatlan futásteljesítménynél simán jó lehet - annak, aki utazóügynök szeretne lenni, és esetleg csalni is tud ezzel az adattal.
Legjobb módszer: megy 50ezret, óra teker, bepecsétel a 25ezres szerviz a márkaszervnél - és így tovább. -> 5 éves, 150-et futott kocsiként simán hihető lesz.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
veszel egy barmilyen dakot, ami jo meretre, az 1.6-os benzinessel. nekem most van egy ilyen mociban 385000km. (sajna valoszinuleg eladom es egy 1.0-as yarissal jarok.)
Egyik (volt) kollégám szülei csinálták azt évtizedek óta, hogy megvették az új Toyota Yarist, használták 3 évig (addig van rá a gyári garancia), majd bevitték a kereskedésbe, beadták (beszámíttatták) az előzőt, beültek az újba, és ezt 3 évente újra... és állítólag ezt sokan csinálják, én meg értetlenül állok előtte, hogy miért.
Ismerős laptoppal csinált anno hasonlót: megvette az új macbook-ot, használta garancia-1 évig, cseréltetett benne akkut, eladta, vett egy újat. Ugye garis volt még, tehát jó áron lehetett megválni tőle, új akkuval, stb..
Plusz az egy Moskvitsch volt nem Skoda ;), örülnék ha még mindig beleférnék egy olyanba. Nekem türkizszínű volt és borzalmasan kényelmetlen volt az ülés de kurvára nem érdekelt amíg pedáloztam.
Öröm látni, hogy ilyenre is van igény - bár engem az újkori ára miatt nem érint a dolog, illetve azt is megfogadtam, hogy a következő sportkocsim a biztonság jegyében már négykerék hajtású lesz.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Initial D-ben nem folyamat drifteltek minden kanyarban? Mert akkor az a rész volt egyedül igazán olyan. Úgy meg a time attack hangzik furcsán. Nem értek hozzá.
(2:25-nél meg rossz lyukba csusszant)
nekem kicsit csalodas a totoja
van ugye a megane 1.6 regota, 110le, 1100kg, 10 alatti gyorsulas
varos, kozut, autopalya vegyesen 6.5 a fogyi
orokoltem fatertol egy 1.0-as 2000es yarist, 850kg, 63le talan, 6.0-6.2l fogyit produkal ugyanazokon az utvonalakon
azt hittem 4.5-el eljar majd
varosban amugy kurva jo, mindenhova befer, mivel a megane-ra egy ember se jelentkezett, igy majd felvaltva hasznalom (amig meg nem unom)
meg hat a 65k km az szinte szalonallapot
Fingom nincs, de kb. Hozzátenném, a sorozat részletei alapján nekem úgy jött le, hogy ők simán versenyeznek, csak a sorozat úgy állítja be, mintha a kanyarok bevételére optimális módszer lenne a folyamatos drift. ( a drift verseny más, ott nyílt pálya kell bírókkal, nincs előzés, az nyer, aki a saját "üldőző" körében jobban leköveti az előtte haladó versenytársat). Itt a srác a valóságot hozza. Többnyire a legjobb kanyarsebességre törekszik, ami néha átcsúszik driftbe a tapadási határon.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Vannak jobb rosszabb típusok, de jellemzően nincs velük gond. Elvben soha nem kell bennük olajat cserélni, de ha százezrenként mégis megvalósul, akkor leginkább csak user errorral lehet kinyírni őket. A motor oldaláról éppen egy hülyebiztos dolog, hogy nem hagyja extrém fordulatokon üzemelni, vagy valaha is lefulladni.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Látom sikerült kiragadni a lényeget a cikkből...
Igen az Accord látótérben van nagyon is, nagyon nagy kár érte, hogy nincs már újabb belőle, csak USA-ban. Én is manuál párti vagyok, de megfogadtam, hogy a következő automata lesz, mivel Pesten élünk és ha asszony viszi a gyerkőcöt, legyen egy szabad keze, plusz eszméletlen kényelmes, és sokkal jobban is vált szerintem, mint ő... (:D) Aztán ha sikerül kicsit spórolnom, veszek mellé egy 330i-t játszósnak a nyárra szerpentinezni.
Anno az mk1 focusunkat imádtam, de Fordot már nem vennék, rettentő bajosak az új ecoboostok, gyakorlatilag 100ezerig bírják, és ezt a flottás ismerősöm is megerősítette. Volvo meg drága, Toyotát meg majd hidrogénnel. Szóval jah, marad a Honda.
Nna, pont nemrég beszéltem erről... :D
https://www.vezess.hu/hirek/2019/10/10/lunaz-elektromos-veteranautok/
Pont ma hallottam a Millásban a Várkonyit arról beszélni, hogy (nyilván bizonyos értékhatárig) sokszor jobban megérheti az új autó, ha mindent szépen összeszámolsz egy nagy excel táblában. Hát még ha cégesnek tudod venni.
Nálam is a céges lesz a következő lépés. Valami irdatlan futásteljesítménynél simán jó lehet - annak, aki utazóügynök szeretne lenni, és esetleg csalni is tud ezzel az adattal.
Legjobb módszer: megy 50ezret, óra teker, bepecsétel a 25ezres szerviz a márkaszervnél - és így tovább. -> 5 éves, 150-et futott kocsiként simán hihető lesz.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=cFrXWo7VOSU
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
veszel egy barmilyen dakot, ami jo meretre, az 1.6-os benzinessel. nekem most van egy ilyen mociban 385000km. (sajna valoszinuleg eladom es egy 1.0-as yarissal jarok.)
Parizer forever.
ha ceges verdat veszel lizingeld, jobban megeri...
Parizer forever.
fene fizetné ki egyben ;) leírjuk szépen azt is kiadásként!
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Egyik (volt) kollégám szülei csinálták azt évtizedek óta, hogy megvették az új Toyota Yarist, használták 3 évig (addig van rá a gyári garancia), majd bevitték a kereskedésbe, beadták (beszámíttatták) az előzőt, beültek az újba, és ezt 3 évente újra... és állítólag ezt sokan csinálják, én meg értetlenül állok előtte, hogy miért.
Ismerős laptoppal csinált anno hasonlót: megvette az új macbook-ot, használta garancia-1 évig, cseréltetett benne akkut, eladta, vett egy újat. Ugye garis volt még, tehát jó áron lehetett megválni tőle, új akkuval, stb..
anno en is igy terveztem a megane-al, aztan mashogy alakult az elet :)
Parizer forever.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=nW0tSCBpOzM
Nem érdekel különösebben a terepezés, de ezt a Raptort azért kipróbálnám.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=G-AFwVOecTI&fbclid=IwAR3Nw-qyICCoKiQdz-r...
Rendőr csajnál mákja volt, hogy nem román módon tolta a trélerezést.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Plusz az egy Moskvitsch volt nem Skoda ;), örülnék ha még mindig beleférnék egy olyanba. Nekem türkizszínű volt és borzalmasan kényelmetlen volt az ülés de kurvára nem érdekelt amíg pedáloztam.
rwurl=https://youtu.be/ID52I7keK60
JayZ2cents, amcsi izomautók....
@Vajk
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2019/11/06/ujra_jon_a_hatsokerek-hajta...
Öröm látni, hogy ilyenre is van igény - bár engem az újkori ára miatt nem érint a dolog, illetve azt is megfogadtam, hogy a következő sportkocsim a biztonság jegyében már négykerék hajtású lesz.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Az új Eleanor:
Shelby GT500 2020
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2019/01/15/mar_mustang_is_van_700_loer...
Szép nagyon, de a '67-es az igazi még mindig...
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=rd3sqA80J0o
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Nehezsen eetek egyet de azt hiszem mosrt igen. Buzi mobil.
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
Nice, és más jó videói is vannak.
(0:40-nél szép visszaszedés :D)
Initial D-ben nem folyamat drifteltek minden kanyarban? Mert akkor az a rész volt egyedül igazán olyan. Úgy meg a time attack hangzik furcsán. Nem értek hozzá.
(2:25-nél meg rossz lyukba csusszant)
Totál elmebeteg gyorsasággal kormányoz ellen. Erre mindig úgy gondoltam, hogy kifogna rajtam.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Gyorsat akar menni, de bejátszik a tapadásvesztés. Az sem kizárt, hogy nem a legjobb idejét akarja megdönteni, csak élménykedik.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
nekem kicsit csalodas a totoja
van ugye a megane 1.6 regota, 110le, 1100kg, 10 alatti gyorsulas
varos, kozut, autopalya vegyesen 6.5 a fogyi
orokoltem fatertol egy 1.0-as 2000es yarist, 850kg, 63le talan, 6.0-6.2l fogyit produkal ugyanazokon az utvonalakon
azt hittem 4.5-el eljar majd
varosban amugy kurva jo, mindenhova befer, mivel a megane-ra egy ember se jelentkezett, igy majd felvaltva hasznalom (amig meg nem unom)
meg hat a 65k km az szinte szalonallapot
Parizer forever.
És a címben az initialD az minek szól (nem néztem a sorozatot). Csak mert japán + kanyargós hegyi út?
Fingom nincs, de kb. Hozzátenném, a sorozat részletei alapján nekem úgy jött le, hogy ők simán versenyeznek, csak a sorozat úgy állítja be, mintha a kanyarok bevételére optimális módszer lenne a folyamatos drift. ( a drift verseny más, ott nyílt pálya kell bírókkal, nincs előzés, az nyer, aki a saját "üldőző" körében jobban leköveti az előtte haladó versenytársat). Itt a srác a valóságot hozza. Többnyire a legjobb kanyarsebességre törekszik, ami néha átcsúszik driftbe a tapadási határon.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."