zavar, hogy annyira hátralóg a spoiler. útban lenne mikor rakom a csomagtartóba a zsákos krumplit meg a tálcasört
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Jobb kocsikon úgy is van a csomagtérajtóra gomb a távirányítón. Én a Madzüdánál inkább attól tartanék, hogy ez is eloxidál alulról, mielőtt kiérnék vele a pályanapra.
Nagyon durva. Egy benzinkúton láttam kb 10 éves Madzüdát. Lukas volt a küszöb! Mivel a gyáruk Hirosimából ered, érthető ezen bosszújuk a nyugat felé.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Igen, bár az újakra már 12 év garit adnak az átrozsdásodásra, pont a sok balhé miatt. Mondjuk a többi japán se kutya, a családban van 20 éves Audi rozsdapötty nélkül és 12 éves Toyota is, amit már lakatolni kellett (jó, mondjuk az audi ezt hamar felismerte és a cinkfürdővel meg a "vastag" festékréteggel megoldotta, ahogy a Volvo is azt hiszem).
Igazából ha igazak a pletykák, Macüdáék hamarosan előrukkolnak egy sorhat-hátsókerék kombóval, és a Lexussal álltak össze, szóval az izgi lesz talán.
Élőben amúgy tényleg nagyon látványos és egyedi az új 3as designja, elképesztő mértékben kilóg minden más autó mellől. Fényképen nem tetszett annyira, de ha ott van előtted akkor egész más...
az új mazda 3 lekerekített segge nekem nem tetszik, elölről viszont még mindig szép. csak hát kicsit elszálltak az árakkal, a régit 5,5 millióért már meglehetett venni újonnan, ez meg több mint 7 milláról indul...
Az átrozsdásodás garival csak az a para, hogy az amúgy már egy extrém dolog. Már az is régen rossz, ha egy 10 éves kocsin minden korrodált, mint állat - erre meg nem vonatkozik.
Már anno a hármas Preludera is adtak x év átrozsdásodás garit, ami tök szép, de a lemezt átlukadásához már ott is több kellett, ellenben manapság egy ilyen Hondát gyakorlatilag pár évente lakatolni kell fixen. Persze bassza meg magát kispénzű fehér ember, hogy 15 éven túl még nem küld mindent fixen a bontóba, de ez a realitás :)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Amúgy tiptop állapotú E12 Corollám is kirügyezett idén a bal oldalon a hátsó kerék előtt, jövő nyáron vihetem én is lakatoshoz majd, mielőtt még belülről szétrohad az egész oldala. Nem könnyíti a helyzetet, hogy a normális munkát végző műhelyekhez fél éves várólista van már...
Szek: amúgy ne érts félre, nem vagyok finnyás, de egy alsó küszöb javítása azért nem abból áll, hogy kivágnak egy arasznyi darabot, és odahegesztenek egy pótlékot, majd lefényezik :-D Sajnos sok a kókler mindenfelé.
biztos én vagyok a begyepesedett, de már az első mondattól felszisszentem
Mónika (a nevet megváltoztattuk) fiatal, fővárosi nőként ritkán használna ki egy nagyobb kocsit, ugyanakkor attraktív, igényes, trendi autót szeretne. Korábbi tapasztalatai és a kínálat alapos tanulmányozása után úgy gondolta, hogy egy Mercedes-Benz A-osztály a neki való.
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Őrület, hogy mi folyhat egy új autó vásárló fejében. Én ha lottómilliárdos lennék, sem vásárolnék újonnan kocsit. Ennél a befektetésnél nem létezik nagyobb előrelátható veszteség.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
ha senki nem venne új kocsit, akkor nem lennének használtak se
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Mennyi az állami támogatás? Ezekre a 7 üléses kocsikra van 2 misi 10 milla alatt? Nem sok választás van, de előbb vennék egy jobb felszereltségű, 5-6 éveset jóval ezen ár alatt.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Miért lenne lényeges az euro 6 hazánkban, ahol úgy sem lehet komolyan szankcionálni a káros-anyag kibocsátást az átlag 16 éves járműpark okán? Esetleg a rosszabb dízelek nem hajthatnak be szmogriadó esetén a belvárosba, de dízelt amúgy is vegyen, aki sztrádán jár egész évben (vagy két anyja van). Dacia azért keményen egy szint, hogy nem kínál semmilyen automata váltott a kocsijaihoz.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Egy jól átgondolt új autó azért nem biztos, hogy akkora para, csakhát tizenévig akkor azt kell használnod, hogy tényleg megérje. A mai 3hengeres turbós 1literes varrógépek meghát hol lesznek 10 év múlva, az már más kérdés. Talán egy elektromos még nem olyan vészes, de én spec pont ebben a cipőben vagyok perpill, a mostani autónk 14 éves, jön a baba és nagyon kellene egy megbízható konstrukció, amitől nem hányok be azonnal, ha ránézek. Szóljatok, ha ilyet tudtok. :D
Honda Accord kombi benyával. Megbízható, nem rohadós, van hely. Vagy ugyanez Toyota Avensisben, szerényebb esetben Corolla.
szerk: Esetleg egy jó puttonyos Volvo is szóba jöhet nagyobb körültekintés mellett. Ha a kombiknál nagyobb kell, csak egyterű jöhet szóba. A Ford fossa magából ezeket, így érdemes lehet körüljárni a típusokat.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
A Dacia olyan, mint egy jó tejfölös doboz. Szinte átlátsz rajta, olyan olcsó, de ha összegyűröd, is visszalöki magát. Az egészet azért vásárolták fel a franciák, hogy legyen egy ócsó brandjük kifejezetten keletre. Látható, hogy nálunk már nem tudta megvetni a lábát, mert a múltban elfoglalt imázsa miatt keveseknek vállalható. Biztos megbízható technológia a mai korszakban, de ezért is mondom, hogy inkább egy jobb japánt idősebben olcsóbbért. A Dacia tényleg az alap alapját adja, keleten ez kell, nem az automata, ez rendben van, de ha az ember megteheti, vegyen automatát hétköznapi használatra. Amennyire ellenzem sportautózásban, olyannyira bátorítom a lóti-futi szegmensben.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Bennem még az a kép él, hogy nem csak a vételára sok, de a szívás esélye és költsége is magas. De az biztos, hogy felületesebben foglalkozom a dologgal, mint te, úgyhogy, ha aszondod, már faszák az automaták, akkor elhiszem.
Azislehet :D
De hát ha egyszer annyira hatalmas motortere van kihasználatlanul....
https://insidemazda.mazdausa.com/the-mazda-way/motorsports/mazda-unveils-mazda3-tcr
rwurl=https://1ijylmozio83m2nkr2v293mp-wpengine.netdna-ssl.com/wp-content/uplo...
rwurl=https://1ijylmozio83m2nkr2v293mp-wpengine.netdna-ssl.com/wp-content/uplo...
Eddig is szerettem a Mazdákat (ezért lett hatosunk), de ez nálam 10/10, annyira bitang lett.
tudomtudom "előlkapar"
zavar, hogy annyira hátralóg a spoiler. útban lenne mikor rakom a csomagtartóba a zsákos krumplit meg a tálcasört
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Jobb kocsikon úgy is van a csomagtérajtóra gomb a távirányítón. Én a Madzüdánál inkább attól tartanék, hogy ez is eloxidál alulról, mielőtt kiérnék vele a pályanapra.
Nagyon durva. Egy benzinkúton láttam kb 10 éves Madzüdát. Lukas volt a küszöb! Mivel a gyáruk Hirosimából ered, érthető ezen bosszújuk a nyugat felé.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Igen, bár az újakra már 12 év garit adnak az átrozsdásodásra, pont a sok balhé miatt. Mondjuk a többi japán se kutya, a családban van 20 éves Audi rozsdapötty nélkül és 12 éves Toyota is, amit már lakatolni kellett (jó, mondjuk az audi ezt hamar felismerte és a cinkfürdővel meg a "vastag" festékréteggel megoldotta, ahogy a Volvo is azt hiszem).
Igazából ha igazak a pletykák, Macüdáék hamarosan előrukkolnak egy sorhat-hátsókerék kombóval, és a Lexussal álltak össze, szóval az izgi lesz talán.
Élőben amúgy tényleg nagyon látványos és egyedi az új 3as designja, elképesztő mértékben kilóg minden más autó mellől. Fényképen nem tetszett annyira, de ha ott van előtted akkor egész más...
az új mazda 3 lekerekített segge nekem nem tetszik, elölről viszont még mindig szép. csak hát kicsit elszálltak az árakkal, a régit 5,5 millióért már meglehetett venni újonnan, ez meg több mint 7 milláról indul...
Az átrozsdásodás garival csak az a para, hogy az amúgy már egy extrém dolog. Már az is régen rossz, ha egy 10 éves kocsin minden korrodált, mint állat - erre meg nem vonatkozik.
Már anno a hármas Preludera is adtak x év átrozsdásodás garit, ami tök szép, de a lemezt átlukadásához már ott is több kellett, ellenben manapság egy ilyen Hondát gyakorlatilag pár évente lakatolni kell fixen. Persze bassza meg magát kispénzű fehér ember, hogy 15 éven túl még nem küld mindent fixen a bontóba, de ez a realitás :)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Amúgy tiptop állapotú E12 Corollám is kirügyezett idén a bal oldalon a hátsó kerék előtt, jövő nyáron vihetem én is lakatoshoz majd, mielőtt még belülről szétrohad az egész oldala. Nem könnyíti a helyzetet, hogy a normális munkát végző műhelyekhez fél éves várólista van már...
Van két haverom Csepelen. Egyikük karosszériás. Olcsón, maszekban dolgoznak, de ha nekem jó volt a 350z-hez, talán neked is megfelel.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Kereslek majd tavasszal :-D
Szek: amúgy ne érts félre, nem vagyok finnyás, de egy alsó küszöb javítása azért nem abból áll, hogy kivágnak egy arasznyi darabot, és odahegesztenek egy pótlékot, majd lefényezik :-D Sajnos sok a kókler mindenfelé.
https://totalcar.hu/magazin/2019/10/09/igy_keszul_el_az_autod/
biztos én vagyok a begyepesedett, de már az első mondattól felszisszentem
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Mercedes A osztály: A megunt feleségek verdája :)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
lennék megunt feleség
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Neked bármikor. Tippre már vasárban is kapni az első generációt. Ritka egy fos konstrukció.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
elég lenne az ára is
Maónika 13 milkánál állt meg
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Őrület, hogy mi folyhat egy új autó vásárló fejében. Én ha lottómilliárdos lennék, sem vásárolnék újonnan kocsit. Ennél a befektetésnél nem létezik nagyobb előrelátható veszteség.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
ha senki nem venne új kocsit, akkor nem lennének használtak se
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Dehogynem, külföldről :D
Meg a cégesek.
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Azt nem mondtam, hogy nekem ez gond, csak a magam részéről nem tudnék könnyen belenyugodni egy ilyen rossz befektetésbe.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Használtra nem kapni állami támogatást. :-)
Mennyi az állami támogatás? Ezekre a 7 üléses kocsikra van 2 misi 10 milla alatt? Nem sok választás van, de előbb vennék egy jobb felszereltségű, 5-6 éveset jóval ezen ár alatt.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Van azért választék, daciat pl. fél áron megkapod a támogatással. Meg 5-6 évest neccesen találsz euro 6-tal.
Miért lenne lényeges az euro 6 hazánkban, ahol úgy sem lehet komolyan szankcionálni a káros-anyag kibocsátást az átlag 16 éves járműpark okán? Esetleg a rosszabb dízelek nem hajthatnak be szmogriadó esetén a belvárosba, de dízelt amúgy is vegyen, aki sztrádán jár egész évben (vagy két anyja van). Dacia azért keményen egy szint, hogy nem kínál semmilyen automata váltott a kocsijaihoz.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Egy jól átgondolt új autó azért nem biztos, hogy akkora para, csakhát tizenévig akkor azt kell használnod, hogy tényleg megérje. A mai 3hengeres turbós 1literes varrógépek meghát hol lesznek 10 év múlva, az már más kérdés. Talán egy elektromos még nem olyan vészes, de én spec pont ebben a cipőben vagyok perpill, a mostani autónk 14 éves, jön a baba és nagyon kellene egy megbízható konstrukció, amitől nem hányok be azonnal, ha ránézek. Szóljatok, ha ilyet tudtok. :D
Honda Accord kombi benyával. Megbízható, nem rohadós, van hely. Vagy ugyanez Toyota Avensisben, szerényebb esetben Corolla.
szerk: Esetleg egy jó puttonyos Volvo is szóba jöhet nagyobb körültekintés mellett. Ha a kombiknál nagyobb kell, csak egyterű jöhet szóba. A Ford fossa magából ezeket, így érdemes lehet körüljárni a típusokat.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Igazad lehet.
Bár én meg pont az automatát látom kevésbé indokoltnak ebben az árkategóriában, talán a románok is úgy látják, hogy azt nem venné senki.
A Dacia olyan, mint egy jó tejfölös doboz. Szinte átlátsz rajta, olyan olcsó, de ha összegyűröd, is visszalöki magát. Az egészet azért vásárolták fel a franciák, hogy legyen egy ócsó brandjük kifejezetten keletre. Látható, hogy nálunk már nem tudta megvetni a lábát, mert a múltban elfoglalt imázsa miatt keveseknek vállalható. Biztos megbízható technológia a mai korszakban, de ezért is mondom, hogy inkább egy jobb japánt idősebben olcsóbbért. A Dacia tényleg az alap alapját adja, keleten ez kell, nem az automata, ez rendben van, de ha az ember megteheti, vegyen automatát hétköznapi használatra. Amennyire ellenzem sportautózásban, olyannyira bátorítom a lóti-futi szegmensben.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Bennem még az a kép él, hogy nem csak a vételára sok, de a szívás esélye és költsége is magas. De az biztos, hogy felületesebben foglalkozom a dologgal, mint te, úgyhogy, ha aszondod, már faszák az automaták, akkor elhiszem.