Jelenlegi hely

Command & Conquer

Utolsó bejegyzés


Na, ez jobban is szól, mint az első verzió, hatalmas respekt a szervezőknek ezért a jó kis keverésért. Így már legit koncertfelvétel. :D

Tökre ki lennék békülve egy ilyen típusú OST-újrázással a remasterben egyébként: kicsit keményebb mint az eredeti + néhány új elemmel kiegészítve = done.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Chiller írta: Év végére befejezem a saját kis 2x15 küldetéses dínó kampányomat is (ugye a NOD már rég kész, a GDI-ből még van hátra 6 küldi, az darabonként kb. 24 óra). Remélhetőleg az ünnepek alatt lesz rá időm.

Szóval stay tuned! :D

Sajnos kicsit tovább tartott, még1x átnéztem (újrajátszottam... párszor...) az összes küldetést, hibákat és problémákat keresve. De végre KÉSZ van :D Ezzel végre több éves munkának tettem pontot a végére :D

Íme, tessék csak tessék:
https://drive.google.com/open?id=1qHoXOeYQWK1GndsYawayNZ9O7h_kNp3y
A folder tartalmazza:
Pályaszerkesztő, unit editor, "teljes lemezes" (videók nélküli) C&C95 játékot. PS, N64, összes alap küldetéssel
ééééééééééééééééééééééééééééééééésssssssssssss
természetesen az általam készített 2x15 küldetésből álló GDI/NOD kampányokat.

Az extra küldetés/kampány a főmenü New Missions pontján érhetők el (GDI Funpark 01-15 és NOD Funpark 01-15).

Ui: bátorkodtam némi balanszolást végrehajtani a játékon, akinek ez nem tetszik a mappában megtalálja az vanilla változatot "OLD_C&C95.EXE" néven.



Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Mondjuk tegyük hozzá, hogy ahogy látom az EA-nál minden "below the expectations", de ettől függetlenül én is örülök a dolognak valahol.

"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling



( A Generalsból létezik valami olyan verzió, ami rendesen fut ma is patkolás nélkül, és lehet multizni neten haverokkal? )



Persze. OpenRA címen megtalálod.

Rakd csak fel!

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Ja, vágom, hogy az EA-nek a 7 milliónyi BF5 is fail, de egy f2p mobilos címnél sokkal többet mond egy ilyen nyilatkozat. Persze innen még akár fel is hozhatják a dolgot, ha kitalálnak valamit, de szvsz 90%, hogy done.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Abban sajna Generals nincsen :-(



A Generalst csak kamu orvosok játsszák. Légy gyógyszertáros! Vár az RA!

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Jött egy kis infó a zenét és a hangeffekteket illetően (semmi konkrét):
https://www.reddit.com/r/commandandconquer/comments/asdxno/remaster_update_and_audio_input/

+ van egy szavazás, ahol a kedvenc számokra lehet szavazni, a legtöbb szavazatot kapókkal csinálnak "valami extrát" a remasterhez:
https://www.reddit.com/r/commandandconquer/comments/ascp9s/remaster_soundtrack_poll/

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Próbáltuk az OpenRA-t a csapattal, de nem fogta meg őket. Nekem bejött, igaz nekem is részben a nosztalgia miatt, nekik nem.



Csütörtökön játszunk egyet

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



hamachival eleg sokat generalsoztunk par eve

Parizer forever.



Steam: mrstrato
Cserekulcs listám



Ez a sorozat rohadt jó. Dead Spaccel megvettek anno kilóra.



And this is how Westwood saved gaming.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Az első hivatalos art a remasterből:
rwurl=https://i.redd.it/nc0sb783vus21.jpg

Fellow Command & Conquer fans,

We are approaching the conclusion of our pre-production phase, having achieved several of our key milestones since our last Reddit post. During March we delivered our first playable campaign mission (GDI Mission 1), which included multiple samples of the remastered art running at 4k. This was accompanied by a more complete Visual Target image, which helps the dev team align around our goals for the artistic fidelity. We are now in the middle of getting Multiplayer up and running for the first time, along with dozens of art assets iterating towards their finalized look. Last week we showed many of these items to the Community Council, and continue to receive fantastic feedback via their contributions.

With that in mind, today we wanted to share a glimpse of the pre-production work with all of you here in the C&C community. And this is the first time anyone outside of EA or the Community Council has seen work from the Remaster. In this spirit, we felt it appropriate to start with one of the first assets you see in Command & Conquer - the classic Construction Yard.

Now, if you’ve been reading our previous posts, our primary goal with the visual approach is to maintain the authenticity of the original in-game asset. It’s worth calling out that if there’s a conflict between the in-game asset, cinematic asset, or UI portrait, we’re always going to side with the in-game asset. That being said, if there are opportunities to pull in details from the cinematic footage to enhance an asset, we’ll do our best to incorporate those details. A good example here would be the blue pattern / texturing on the Con Yard door (Inspired by the classic Con Yard unpacking cinematic).

As always, we are eager to hear your thoughts in the comments, and looking forward to sharing more details about the visual approach down the line.

Cheers,

Jim Vessella

Jimtern

https://www.reddit.com/r/commandandconquer/comments/bea82f/remaster_update_and_first_art_preview/?depth=1

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.




Egy kis zene + a remasterek megkapják a jukebox fícsört a Grey Goo-ból:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=3b8pla9JzOk
https://www.reddit.com/r/commandandconquer/comments/d97drh/remaster_update_and_soundtrack_jukebox_preview/

És lassan valami tényleg gameplay is lesz majd:

I wanted to start this post by saying I’ve seen all the comments with the desire to see in-game footage, and thought it would be helpful to provide some context on the timing here. Essentially, we want to make sure we have all the supporting assets in place (like an updated C&C website) before revealing the in-game content. This will allow us to utilize some more flexible media components for the reveal, and ultimately help our awareness so we can get more gamers excited about C&C and the Remaster (which is beneficial for all of us). And while I cannot provide an exact date, getting all this in place is one of my top priorities and I’m crossing my fingers it can happen soon. But overall, our gameplay implementation is right on schedule, with Petroglyph currently focusing on getting the Nod campaign all stitched together.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Szóval, ezzel már szétverhetlek titeket?

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Persze, legalábbis én biztos kíváncsi leszek arra, hogy megmaradt-e még bármi tudás a régi időkből. :D

Egyébként nem tudom, miért kell nekik új honlap, a régi tökéletes:
https://www.ea.com/games/command-and-conquer
:D

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Ha a régi tudásodra lesz szükség, az rég rossz. Ha még nem is az OpenRA ballanszát hozzák át, az eredetit nincs értelme újra megcsinálni. Szükség van még a régiekbe beleillő új megoldásokra, taktikai lehetőségekre is, valamint olyan kényelmi dolgokra, amit a fenti verzióban már nagyon szépen megoldottak: pl a heliket nem neked kell egyenként újratöltened, szétmikrózva az agyadat, a repzajok távolságot tartanak egymástól a levegőben, stb. Multiban az is használhatatlan, ha az engi csak úgy foglalhat, ha már le van pirosig amortizálva az épület, és még ezer más.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Szerintem kényelmi dolgokra lehet számítani, másra viszont nem tudom, mennyire. A RA1 a CnCNeten elég korrekt számokat hoz mindent összevetve, az OpenRA-val viszont nagyon kevesen játszanak, szóval biztos, hogy nem lesz annyira modern az új verzió.

Én valami olyasmire számítok, mint az AoE Definitive Editionben: ott sok a kényelmi fícsör meg kapott egy alapos ráncfelvarrást a balansz is, de ettől még nagyon is érzed, hogy az AoE 1-gyel játszol. Nincs annyi taktikai lehetőség, a pathfinding jobb, de még mindig primitív, és minden balanszírozás ellenére továbbra is a rómaiakkal, a babiloniakkal meg a makedónokkal érdemes nyomulni. Az előnye, hogy sokkal könnyebb eljutni arra szintre, hogy pontosan tudod, mi történik a bázisodon.

Aztán a DE után leülsz mondjuk az Age of Mythology EE elé, ami egy baromira puritán remaster (raktak bele pár grafikai effektet, steames multit és kész, maga a kezelés olyan, mint 17 éve), de még úgy is jobban lehet vele játszani, hogy alapvetően nem szeretem benne a szigorú kő-papír-olló dizájnt.

Én az olyan dolgoknak örülnék a C&C remasterekben elsősorban, amik egy kicsit felpörgetik a játékot, de nem változtatják meg alapjaiban. Az OpenRA-ba azért sem sikerült belelendülnöm rendesen, mert végig azt éreztem, hogy ez már nem a RA1. Nekem onnan ezért nem kő' nagyon sok dolog, viszont pl. a C&C 3-asan összecsukható és újratelepíthető command center baromi jó ötlet benne, mert sokkal jobban lehet úgy mozogni a pályán.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Nekem onnan ezért nem kő' nagyon sok dolog, viszont pl. a C&C 3-asan összecsukható és újratelepíthető command center baromi jó ötlet benne, mert sokkal jobban lehet úgy mozogni a pályán.

Alap multi feature a 95-ös C&C óta hogy a Construction yardot viheted.



Az összecsukásos költözést az Open is tudja :)

Vannak a ballanszal komoly gondok, lásd pl Mammoth rush, de ami igen feltűnő még, hogy míg az Alliknak egy, addig a Komcsiknak 3 támadó repülő egységük van, míg a kiegészítővel behozott rakétás subbal már abszolút partiban vannak a tengeren is.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Azért lennék tényleg csalódott egy minimálisan pimpelt játékmenet miatt, mért anno a StarCraft, még ha más megközelítésből is, de totál múltidőbe tette a Westwood addigi megoldásait. Nem sok létjogosultsága lenne a mai világban, kb nosztalgiából sokan mennek vele egy kört, aztán bezuhan oda, amennyien egyébként is tolják nosztalgiából. Az, hogy az Opennel nem játszanak, nagyban betudható annak, hogy az emberek nem ismerik vagy egyszerűen idegenkednek az új megoldások hallatán.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



RE@L írta:

Nekem onnan ezért nem kő' nagyon sok dolog, viszont pl. a C&C 3-asan összecsukható és újratelepíthető command center baromi jó ötlet benne, mert sokkal jobban lehet úgy mozogni a pályán.

Alap multi feature a 95-ös C&C óta hogy a Construction yardot viheted.

Az, hogy alap elég túlzás, mert csak az ini file-ban lehet bekapcsolni, a szingliben meg kizárt.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Annyira csak nem ragadnak a múltban, pl. ha megnézed az új kezelőfelületet, azért ez minimum Red Alert 2:
rwurl=https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/R8JkHNMVJhdpzNWsSvKbAV.jpg

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!