"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Az a bajom az összes sanbox-szal, hogy pár nap alatt kiürül (minden csoda 3 napig tart) és már csak egy unalmas grind, botok között. Egyszereűen a legmacerásabb rész ki van hagyva ezekből a fejlesztésekből.
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
van sztori benne, és be is szippant a játék, mert tök jó a felfedezős rész. de néhány helyen baromi nehéz, plusz a játékmechanikában is van egy elég durva restrikció, ami miatt nem árt sietni :)
Sosem értettem, hogy hogyan lehet megnézni az ilyen videókat. Darál a faszi ugyan azzal az idióta, eröltetett, hangsúllyal végig. Kibaszottul idegesítő. 10mp után kilőttem. Mondhat bármilyen igazságot, okosságot, bölcseletet, de ha csak így képes azt közölni akkor engem nem érdekel a mondandója.
A hosszú hétvégén (gépépítés mellett) visszamélyedtem Witcher 3-ba, belenyomtam 30 órát. Továbbra is fun fun fun.... és ugyan optimalizálták, de 3440x1440 még mindig eléggé brutális felbontás ahhoz, hogy ne lehessen mindent maxon futtatni a 1080-asommal. Oh well, Cyberpunk-ra már kénytelen leszek frissíteni...
Abszolút a taktikai harcokra koncentráló játék némi felfedezősdivel, szoldi RPG elemekkel és egy közepes sztorival fűszerezve. Látványra, hangokra, hangulatra kellemes. Nem túl hosszú, így nem válnak repetitívvé az (új) XCOM alapjain nyugvó harcok sem. Az én napi 1-3 órás tempómmal a hosszú hétvége alatt a végére is jártam az alapjátéknak.
Ajánlom. Aki nem fúj az Epic Game Store-ra, az ma estig még behúzhatja ingyen.
...nekem úgy a felénél (? - a térkép fele volt felvedezve) már repetitív volt, hogy mindíg ugyanazt kell csináljam, ha nem akarom kiirtani magam... Aztán lehet hogy később lesz valami depláne a mechanizmusban, vagy nagyon új fegyver, vagy ki tudja, de addig nekem unalmas lett. A koncepció, a világ, a karakterek bejöttek pedig, meg odáig a sztori is. Csak ez a lopakodok- ambush - megölök egyet-kettőt - ha a többi észrevette, visszatöltöm mert meghalnék - kezdem elölről dolog picit sok volt egymás után nekem. Mondom, lehet hogy utána lesz valami extra, nem tudom.
Én (ezt is) kisebb részletekben játszottam végig, ami tompít a repetitív érzésen. Ezzel együtt a játék közepétől, olyan 30. szint környékén kezdtem érezni azt, hogy mindig ugyanaz történik, de ott jöttek be olyan kis frissességek, mint hogy egymásnak uszíthattam például a ghoulokat a zone dogokkal, és aztán a bokorban gubbasztva moziztam végig a mészárlást, vagy az a jelenet, ami a gameplay demóban is volt a meghekkelt robottal. Illetve ekkortájt lett olyan mutációja is az egyik karakternek, amivel két körig át lehet venni az irányítást egy ellenfél fölött, ami szintén hozott üde színt a dologba.
Ezektől eltekintve ja, (hard fokozaton) az az egyetlen járandó út, hogy levadászod az őrszemeket egyenként csendesen, és utána lerohamozod a többit, de mondjuk ezt a játék nem is rejti véka alá. Van rá töltőképernyős tipp is. :) A vége felé, az utolsó 4-5 pályán, amikor már elég sokféle ellenfél jön szembe, ez ismét jó tud lenni. A kóborlókat már rutinosan kiszúrod és leszeded 1-2 kör alatt, a többivel meg elég sok lehetőség közül válogatva veheted fel a harcot. Önmagában az, hogy melyik mutánsokat választod be a csapatba, és azoknál milyen mutációkat válogatsz össze már eléggé meg tudja változtatni a taktikát, még ha elég sok az átfedés is. Meg persze az is sokat számít, hogy honnan és hogyan támadsz.
Szóval szerintem a közepénél van egy holtpont 25-35. szint között, amin túl kell lendülni, és utána megint felfelé ível a dolog.
Engem az jobban zavart, hogy a fegyver addonokat csak az Arkban lehet fel-le pakolgatni a fegyverekre, de mivel oda bármikor el tudsz menni, ez igazából csak lassítja a játékot (plusz két töltőképernyő teljesen feleslegesen).
Hát ez roppant nagy csalódás. A készítőknek sikerült egy igazán elbaltázott játékrendszert építeni. Most csak ventelek egy kicsit, hogy mi szar:
A karakterednek van 5 képessége, Erő, Ügyesség, Intelligencia, ilyesmi. Minden felszerelésnek van egy elvárása,hogy miből mennyi kell. De ez olyan elrugaszkodott, hogy gyakorlatilag nincs szabad választásod, ha akarsz valamit, mert ha nem arra teszel, amit a fegyver vagy páncél elvár, akkor eglsz egyszerűen nem használhatod, nem veheted fel. Szóval emiatt csak és kizárólag iszonyú szakbarbárt tudsz játszan, aki csak egyvalamihez ért, mert ha másra is tennél pontot, akkor például már nem tudnád használni az íjat.
A legyőzött ellenfeleknél nincs ott az a felszerelés, amit használt ellened. Rohadt sok újratöltéssel (ha mented a csatát és visszatöltöd, az ellenfél HP-ja maxra ugrik) nagynehezen levertem egy halálfejes ellenfelet, aki 2 találattal kinyírt egyébként, és nem volt nála se a páncél ami rajta volt, se a fegyver, amit használt. Mint a fentiekből kiderült, egyébként se tudtam volna használni, de eladni azért lehetett volna.
Nem nagyon van mit eladnod, tehát nincs pénzed se. Szinte csak a küldetésekért lehet kisebb összegeket kapni, ami épp csak fedezi a képzettségek tanítási költségeit.
Egy küldetés párbeszédében a karaterem odaad 100 pénzt az NPCnek (levonódott a pénzemből). Az NPC többet követel, és mivel semmi képzettségem nincs meggyőzni, harc lesz belőle. Legyakom, és nincs nála az a 100 pénz, amit 1 perce adtam oda.
A harcrendszer kriminális. Próbáltak egy Dark Souls-szerű, staminás, gurulós, lassabb tempójú harcrendszert, de nagyon gáz. Az alap stamina fogyás kegyetlen, van ugyan kombó-lehetőség ha többször megütöd az ellenfelet, de mire befejeznéd, elfogy a stamina. Szerencsére ők is rájöttek, hogy ez így mazohistáknak való, és lehetőség van a stamina fogyását mérsékelni vagy akár kikapcsolni. A billentyűs irányítás is szar, márpedig azt akarom használni, mert vannak lőfegyverek is, amit nem vagyok hajlandó kontrollerrel használni.
Sokszor indul úgy harc, hogy beszélgetsz valakivel, aki megdöhödik, és rád támad. Ha nem vagy szupergyors és esetenként még szerencsés is, akkor az első másodpercben meghalsz, mielőtt még hátrébb tudnál ugrani. Ráadásként ezek a csaták perszonálisak, azaz a kísérőd nem segít, nyugodtan végignézi, ahogy kinyírnak. Még a szörnyek se támadnak ilyenkor. Próbáltam egy halálfejes ellenfelet elcsalni két szintén halálfejes szörnyhöz, de ránk se bagóztak.
Úgy érzem magam, mintha speedrunoznék. A játék első 10 szintje alatt, 2 darab fegyvert találtam (az egyik 10 helyett 12-őt sebez, a másikat nem tudom használni), valamint 1 darab páncél upgradet (a 3-as védelmű nadrág helyett egy 4-es védelműt, ezek a számok kb semmit se védenek). Később találtam még egy 3-as nacit. A nadrág egyébként az egyetlen ruhadarab, amit a karakter viselt, semmi mást nem találtam. A boltokban piszokdrágán adnak páncélt, de nem érdemes megvenni, mert nem tudod felvenni a képességmegkötések miatt, és ráadásul azok csak a kezdő páncélok. Pl. amikor beálltam az egyik frakcióhoz, végre megengedték, hogy megvegyem az ő kezdő páncéljukat. 5000 pénzbe került a mellvért rész, de nem tudtam viselni. Meg megvenni se, mert kb. 1500 pénzem volt csak.
Se a HP, se a mana nem regenerálódik magától, folyamatosan vagy pihenni kell, vagy gyógypósönt nyakalni. Ezt lehet kraftolni is, de csak kraftoló pontokon, és durva nyersanyagok kellenek hozzá, nomeg képzettség, amit nem tudsz felvenni, mert a harci képzettség miatt nem jutott pont máshova... Szóval varázsolsz hármat-négyet, aztán lehet menni tentikélni, mert azt a kevés italt amit találsz, inkább vészhelyzetre tartogatod...
A világ a térkép alapján nagynak néz ki, de nevetségesen kicsi.
A víz úgy néz ki, mintha a múlt évezredben járnánk (ultra detail-en).
Ha egy NPC elmond valamit, akkor az el van mondva, és kész. Nem tudod újra megkérdezni róla.
Eddig 3 kísérővel találkoztam, egyik se volt szimpatikus. Van egy negyedik, a saját repülő robotod, ami viszont nem működik, és a javításához olyan területre kell bemenni, amit csupa szupererős ellenfél véd (11. szintű vagyok és mindegyik halálfejes továbbra is).
Én nagyon jól szórakoztam az Elex-el, de tény hogy az eleje marha nehéz, és hogy nagyon ki kell matekozni a rendszert, amihez maga a játék majdnem zéró segítséget ad. De ha utánaolvasol a rendszernek, nagyon faszán rá lehet építeni, és onnantól élmény a dolog.
Nem írnék le mindent újra, anno már oldalakat firkáltam, de annyi biztos:
ha szemtől szembe, fair küzdelemben, közelharcban harcolsz, meg is érdemled ;-)
Az csak akkor fog működni, ha max tier berserker leszel (mondjuk akkor nagyon :-) ), máskülönben kiteolni kell, trükközni, lopnicsalnihazudni, és használni mindent, ami erősebb nálad (ami elég tág kategória). Fuss az ellenféllel őrjáratba, másik szörnybe, aknamezőbe... Lopj el sokkal magasabb szintű nehézfegyvereket (ezeket relatíve kis statokkal is kezelheted), és zúdíts napalmot/rakétát a szörnyre egy magaslatról ahova nem tud felmászni... A quest objective tárgyat, amit naaagy szörny őriz, ne úgy szerezd meg, hogy harcolsz vele, hanem hogy jó közel lopakodsz, majd odaugrasz, felveszed, és futsz az életedért... ilyesmi.
Jah, ELEX gyakorlatilag egy új Gothic, annak minden bájával és (design) bugjával. Akinek ez az első találkozása a sorozattal, az t biza az első kismalac széjjelbassza.
Nekem ez volt az első, igen :-) Nekem tetszett amúgy. Az elejét ki kellett bírni, aztán fasza lett: a játék, a sztori, a karakterek, az egész fura vegyesfelvágott ízlett.
Én játszottam a Gothicokkal, de nem emlékszem, hogy ennyire nyögvenyelősek lettek volna. Egy baromságra emlékszem csak hirtelen, amikor az elején a játék megtanít blokkolni, majd bead valami szörnyeket gyakorolni, amiket nem lehet blokkolni. :)
Nagyszerű játékmenet, érdekes sztori!??? fasza grafika Remedy is back. Pár óra játék után sokkal jobb mint a Quantum Break. (az sem volt rossz játék, de erős közepes inkább) Egyelőre azt mondanám mint ahogy a sajtó is hogy Max Payne 2 óta a legjobb ha nem jobb nála.
Köszi!
@Psi+Vajk
ííí.....!!!!
:). ;).
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
Journey
Szép volt, de sokkal rövidebb, mint amire számítottam.
Outer Wilds valakinek megvolt?
Jópofa a felfedezősdi meg az űrhajózos fizika, de annyira sandbox, hogy csak na. Kibaxnak az űrbe, azt' jónapot... :D
Állítólag ez helyrehozza a pc-s nier:automatát
https://steamcommunity.com/groups/SpecialK_Mods/discussions/3/1334600128...
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Az a bajom az összes sanbox-szal, hogy pár nap alatt kiürül (minden csoda 3 napig tart) és már csak egy unalmas grind, botok között. Egyszereűen a legmacerásabb rész ki van hagyva ezekből a fejlesztésekből.
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Amennyire utánaolvastam, ez nem annyira ilyen stílusú, én is tervezek majd vele játszani.
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
Hát, asszem ezek után nem fogok vele játszani :D
rwurl=https://youtu.be/BZEy3IugZto
van sztori benne, és be is szippant a játék, mert tök jó a felfedezős rész. de néhány helyen baromi nehéz, plusz a játékmechanikában is van egy elég durva restrikció, ami miatt nem árt sietni :)
Sosem értettem, hogy hogyan lehet megnézni az ilyen videókat. Darál a faszi ugyan azzal az idióta, eröltetett, hangsúllyal végig. Kibaszottul idegesítő. 10mp után kilőttem. Mondhat bármilyen igazságot, okosságot, bölcseletet, de ha csak így képes azt közölni akkor engem nem érdekel a mondandója.
engem inkább a kapkodó dumája zavar, de nagyon
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
A "darál" szóval erre akartam célozni.
Az az egész műsor gimmickje sajnos, a hadarásból jött az a cím, hogy Zero Punctuation.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Szóval szánt szándékkal nézhetetlen fos?
Igen.
Csak követni kell a jeladókat és útközben mindent elolvasni. A hajónapló jelzi, ha valahol még van valami fontos dolog. Sima ügy. :)
Amúgy meg az év egyik legjobbja.
A hosszú hétvégén (gépépítés mellett) visszamélyedtem Witcher 3-ba, belenyomtam 30 órát. Továbbra is fun fun fun.... és ugyan optimalizálták, de 3440x1440 még mindig eléggé brutális felbontás ahhoz, hogy ne lehessen mindent maxon futtatni a 1080-asommal. Oh well, Cyberpunk-ra már kénytelen leszek frissíteni...
Persze, nem bonyolult. De az elején jól jött volna egy kis kézfogás.
Közben a végére értem és tényleg remek játék volt.
A fizika szuper, a feladványok jók és a lassan kibontakozó sztori plusz a vége is zseniális.
Mutant Year Zero: Road to Eden
Abszolút a taktikai harcokra koncentráló játék némi felfedezősdivel, szoldi RPG elemekkel és egy közepes sztorival fűszerezve. Látványra, hangokra, hangulatra kellemes. Nem túl hosszú, így nem válnak repetitívvé az (új) XCOM alapjain nyugvó harcok sem. Az én napi 1-3 órás tempómmal a hosszú hétvége alatt a végére is jártam az alapjátéknak.
Ajánlom. Aki nem fúj az Epic Game Store-ra, az ma estig még behúzhatja ingyen.
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
...nekem úgy a felénél (? - a térkép fele volt felvedezve) már repetitív volt, hogy mindíg ugyanazt kell csináljam, ha nem akarom kiirtani magam... Aztán lehet hogy később lesz valami depláne a mechanizmusban, vagy nagyon új fegyver, vagy ki tudja, de addig nekem unalmas lett. A koncepció, a világ, a karakterek bejöttek pedig, meg odáig a sztori is. Csak ez a lopakodok- ambush - megölök egyet-kettőt - ha a többi észrevette, visszatöltöm mert meghalnék - kezdem elölről dolog picit sok volt egymás után nekem. Mondom, lehet hogy utána lesz valami extra, nem tudom.
Én (ezt is) kisebb részletekben játszottam végig, ami tompít a repetitív érzésen. Ezzel együtt a játék közepétől, olyan 30. szint környékén kezdtem érezni azt, hogy mindig ugyanaz történik, de ott jöttek be olyan kis frissességek, mint hogy egymásnak uszíthattam például a ghoulokat a zone dogokkal, és aztán a bokorban gubbasztva moziztam végig a mészárlást, vagy az a jelenet, ami a gameplay demóban is volt a meghekkelt robottal. Illetve ekkortájt lett olyan mutációja is az egyik karakternek, amivel két körig át lehet venni az irányítást egy ellenfél fölött, ami szintén hozott üde színt a dologba.
Ezektől eltekintve ja, (hard fokozaton) az az egyetlen járandó út, hogy levadászod az őrszemeket egyenként csendesen, és utána lerohamozod a többit, de mondjuk ezt a játék nem is rejti véka alá. Van rá töltőképernyős tipp is. :) A vége felé, az utolsó 4-5 pályán, amikor már elég sokféle ellenfél jön szembe, ez ismét jó tud lenni. A kóborlókat már rutinosan kiszúrod és leszeded 1-2 kör alatt, a többivel meg elég sok lehetőség közül válogatva veheted fel a harcot. Önmagában az, hogy melyik mutánsokat választod be a csapatba, és azoknál milyen mutációkat válogatsz össze már eléggé meg tudja változtatni a taktikát, még ha elég sok az átfedés is. Meg persze az is sokat számít, hogy honnan és hogyan támadsz.
Szóval szerintem a közepénél van egy holtpont 25-35. szint között, amin túl kell lendülni, és utána megint felfelé ível a dolog.
Engem az jobban zavart, hogy a fegyver addonokat csak az Arkban lehet fel-le pakolgatni a fegyverekre, de mivel oda bármikor el tudsz menni, ez igazából csak lassítja a játékot (plusz két töltőképernyő teljesen feleslegesen).
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
ELEX
Hát ez roppant nagy csalódás. A készítőknek sikerült egy igazán elbaltázott játékrendszert építeni. Most csak ventelek egy kicsit, hogy mi szar:
A karakterednek van 5 képessége, Erő, Ügyesség, Intelligencia, ilyesmi. Minden felszerelésnek van egy elvárása,hogy miből mennyi kell. De ez olyan elrugaszkodott, hogy gyakorlatilag nincs szabad választásod, ha akarsz valamit, mert ha nem arra teszel, amit a fegyver vagy páncél elvár, akkor eglsz egyszerűen nem használhatod, nem veheted fel. Szóval emiatt csak és kizárólag iszonyú szakbarbárt tudsz játszan, aki csak egyvalamihez ért, mert ha másra is tennél pontot, akkor például már nem tudnád használni az íjat.
A legyőzött ellenfeleknél nincs ott az a felszerelés, amit használt ellened. Rohadt sok újratöltéssel (ha mented a csatát és visszatöltöd, az ellenfél HP-ja maxra ugrik) nagynehezen levertem egy halálfejes ellenfelet, aki 2 találattal kinyírt egyébként, és nem volt nála se a páncél ami rajta volt, se a fegyver, amit használt. Mint a fentiekből kiderült, egyébként se tudtam volna használni, de eladni azért lehetett volna.
Nem nagyon van mit eladnod, tehát nincs pénzed se. Szinte csak a küldetésekért lehet kisebb összegeket kapni, ami épp csak fedezi a képzettségek tanítási költségeit.
Egy küldetés párbeszédében a karaterem odaad 100 pénzt az NPCnek (levonódott a pénzemből). Az NPC többet követel, és mivel semmi képzettségem nincs meggyőzni, harc lesz belőle. Legyakom, és nincs nála az a 100 pénz, amit 1 perce adtam oda.
A harcrendszer kriminális. Próbáltak egy Dark Souls-szerű, staminás, gurulós, lassabb tempójú harcrendszert, de nagyon gáz. Az alap stamina fogyás kegyetlen, van ugyan kombó-lehetőség ha többször megütöd az ellenfelet, de mire befejeznéd, elfogy a stamina. Szerencsére ők is rájöttek, hogy ez így mazohistáknak való, és lehetőség van a stamina fogyását mérsékelni vagy akár kikapcsolni. A billentyűs irányítás is szar, márpedig azt akarom használni, mert vannak lőfegyverek is, amit nem vagyok hajlandó kontrollerrel használni.
Sokszor indul úgy harc, hogy beszélgetsz valakivel, aki megdöhödik, és rád támad. Ha nem vagy szupergyors és esetenként még szerencsés is, akkor az első másodpercben meghalsz, mielőtt még hátrébb tudnál ugrani. Ráadásként ezek a csaták perszonálisak, azaz a kísérőd nem segít, nyugodtan végignézi, ahogy kinyírnak. Még a szörnyek se támadnak ilyenkor. Próbáltam egy halálfejes ellenfelet elcsalni két szintén halálfejes szörnyhöz, de ránk se bagóztak.
Úgy érzem magam, mintha speedrunoznék. A játék első 10 szintje alatt, 2 darab fegyvert találtam (az egyik 10 helyett 12-őt sebez, a másikat nem tudom használni), valamint 1 darab páncél upgradet (a 3-as védelmű nadrág helyett egy 4-es védelműt, ezek a számok kb semmit se védenek). Később találtam még egy 3-as nacit. A nadrág egyébként az egyetlen ruhadarab, amit a karakter viselt, semmi mást nem találtam. A boltokban piszokdrágán adnak páncélt, de nem érdemes megvenni, mert nem tudod felvenni a képességmegkötések miatt, és ráadásul azok csak a kezdő páncélok. Pl. amikor beálltam az egyik frakcióhoz, végre megengedték, hogy megvegyem az ő kezdő páncéljukat. 5000 pénzbe került a mellvért rész, de nem tudtam viselni. Meg megvenni se, mert kb. 1500 pénzem volt csak.
Se a HP, se a mana nem regenerálódik magától, folyamatosan vagy pihenni kell, vagy gyógypósönt nyakalni. Ezt lehet kraftolni is, de csak kraftoló pontokon, és durva nyersanyagok kellenek hozzá, nomeg képzettség, amit nem tudsz felvenni, mert a harci képzettség miatt nem jutott pont máshova... Szóval varázsolsz hármat-négyet, aztán lehet menni tentikélni, mert azt a kevés italt amit találsz, inkább vészhelyzetre tartogatod...
A világ a térkép alapján nagynak néz ki, de nevetségesen kicsi.
A víz úgy néz ki, mintha a múlt évezredben járnánk (ultra detail-en).
Ha egy NPC elmond valamit, akkor az el van mondva, és kész. Nem tudod újra megkérdezni róla.
Eddig 3 kísérővel találkoztam, egyik se volt szimpatikus. Van egy negyedik, a saját repülő robotod, ami viszont nem működik, és a javításához olyan területre kell bemenni, amit csupa szupererős ellenfél véd (11. szintű vagyok és mindegyik halálfejes továbbra is).
Hirtelen ennyi jutott eszembe. :)
3/10
Tango
"Lagging is a lifestyle."
Én nagyon jól szórakoztam az Elex-el, de tény hogy az eleje marha nehéz, és hogy nagyon ki kell matekozni a rendszert, amihez maga a játék majdnem zéró segítséget ad. De ha utánaolvasol a rendszernek, nagyon faszán rá lehet építeni, és onnantól élmény a dolog.
Nem írnék le mindent újra, anno már oldalakat firkáltam, de annyi biztos:
ha szemtől szembe, fair küzdelemben, közelharcban harcolsz, meg is érdemled ;-)
Az csak akkor fog működni, ha max tier berserker leszel (mondjuk akkor nagyon :-) ), máskülönben kiteolni kell, trükközni, lopnicsalnihazudni, és használni mindent, ami erősebb nálad (ami elég tág kategória). Fuss az ellenféllel őrjáratba, másik szörnybe, aknamezőbe... Lopj el sokkal magasabb szintű nehézfegyvereket (ezeket relatíve kis statokkal is kezelheted), és zúdíts napalmot/rakétát a szörnyre egy magaslatról ahova nem tud felmászni... A quest objective tárgyat, amit naaagy szörny őriz, ne úgy szerezd meg, hogy harcolsz vele, hanem hogy jó közel lopakodsz, majd odaugrasz, felveszed, és futsz az életedért... ilyesmi.
Jah, ELEX gyakorlatilag egy új Gothic, annak minden bájával és (design) bugjával. Akinek ez az első találkozása a sorozattal, az t biza az első kismalac széjjelbassza.
Nekem ez volt az első, igen :-) Nekem tetszett amúgy. Az elejét ki kellett bírni, aztán fasza lett: a játék, a sztori, a karakterek, az egész fura vegyesfelvágott ízlett.
...nem személyesen én játszottam vele, de B.B. barátom épp itt tart, ő küldte ezt a gyöngyszemet :-)
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=ElzRsuaCzvc
Én játszottam a Gothicokkal, de nem emlékszem, hogy ennyire nyögvenyelősek lettek volna. Egy baromságra emlékszem csak hirtelen, amikor az elején a játék megtanít blokkolni, majd bead valami szörnyeket gyakorolni, amiket nem lehet blokkolni. :)
Tango
"Lagging is a lifestyle."
Control
Nagyszerű játékmenet, érdekes sztori!??? fasza grafika Remedy is back. Pár óra játék után sokkal jobb mint a Quantum Break. (az sem volt rossz játék, de erős közepes inkább) Egyelőre azt mondanám mint ahogy a sajtó is hogy Max Payne 2 óta a legjobb ha nem jobb nála.
És mi van a Max Payne 1-el?
Monas apó legyintett. Két kézzel is.