Quake

Utolsó bejegyzés


Huhú, kurva negy nerf jön a CPMA karakterekre:
https://bethesda.net/community/topic/335404/public-test-server-update-april-18-2019
Átgondolták ezt vajon? :D

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Ha jól látom, akkor Luboéknak sikerült összefutniuk Tox-szal:
https://clips.twitch.tv/PleasantJollyTofuKappaClaus
:D

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



vagy egy csíterrel...



Tox streamjéről van a videó, ha valami másra gondolsz, akkor nekem őszintén fogalmam sincs, hogy mire.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Bizony én meg a fiam ott voltunk, megkaptuk a magunkét... :)
Hihetetlen amit a csávó tud, nem remeg a keze.... LG+Rail kombót nyugodt körülmények között megtapasztaltam testközelből... :)



Hja, fentről campelt a kis g...ci :) :) :) Bár neki mindegy, szemből is halálos. 2 meccset voltunk vele, max akkor lőttük seggbe ha legyengült és nem ránk figyelt.



rapha abbahagyta QC-t? Vagy, hogyhogy nincs rankeden?



Moken írta: rapha abbahagyta QC-t? Vagy, hogyhogy nincs rankeden?

Asszem az új timelimit duel módot nyomja a PTS-ben most a szokásos live helyett.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Képzeljétek, profi szintre léptem. Bemegyek egy meccsbe, és többször is előfordul hogy az ellenfelem leszed, miután mellel levett min. 3 rakétát. És olyan profi vagyok, hogy pont 100 HP-ja "marad" amikor meghalok. Ennyire pontosan le tudom szedni a HP-t. Nem rossz, mi?
.
.
.
.
elmennek ezek a jóp...csába...



Stackelnek a gecik. :D

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Stack az ok, de hogy PONT 100 marad nekik, ez statisztikailag is ganéság már :)

Viszont talaltam egy.... bugot...? Battle pass közben begyűjtöttem a Ctalha scrollokat, ezek után minden aktívabb meccs után (meglett egy challenge, vagy dobogós helyezés) újra aktív lett a claim reward, és folyamatosan 12 shardokkal bombázott. Kimaxoltam a karaktereket, még olyan 100 maradt, most már nem csinálja.

Apropó, a Goroth, Ithagnal, Volkerh scrollok hol a fenében gyűjthetők be?



Valszeg minden eljövendő szezonban lesz 6-6 darab scroll.




Most akkor Európába vagy Londonba? ;-)



rwurl=https://i.imgur.com/bvzXSPA.png
Alapvetően igaza van persze, mivel nincs még egy ilyen játék a piacon, szóval úgyis mindenki visszasomfordál egy kihagyás után... de azért sokkal szívesebben somfordálnék vissza, ha várna rám néhány új pálya. :D

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



En teljesen egyetertek vele. Eddig se ertettem minek sirnak az uj contentert. Ez a jatek a meglevo kimaxolasarol szol.



Ha ráleltél a bugra, ami nálam megint működik... akkor hamar kimaxolod...
Pályákból én egy q1-es dm4-dm6 kombót szívesen látnék "újratöltve"
Meg még másokat is, de ezen a kettőn nagyokat toltunk anno



Új peccs és új BP szezon mától:
https://quake.bethesda.net/en/news/2BV7mvg2XyHSf2pQInC9mN

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



tragédia a balance megint... szétcseszik a játékot ezzel az állandó variálással. Pont azt kéne csinálni, amit Apex-nél is elmondtak: nem a változtatásokra kéne fókuszálni, hanem hagyni, hogy mastereljék a játékosok a játékot.



De mi a tragédia pontosan? Mivel nem értesz egyet? A változtatások nagy többségét sokan kérték az előző peccs és a PTS óta, a fegyverek terén meg igazából kisebb Quake Live-osítás történik, vagyis a visszatérés a "true and tested" balanszhoz.

Orbitális és lényeges változások meg nincsenek.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



hmm, a Turok az objektiven nezve szarab engine mint a Quake, nem?

Bar technikailag erdekes lehet meglesni mit tudtak igy kihozni belole, igy hogy downgrade, de max annyi.

admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."



hmm, a Turok az objektiven nezve szarab engine mint a Quake, nem?

Alapvetően gondolom, hogy az, ja, de azért a maga idejében nem volt ez túl egyértelmű. Én pl. még a borzasztó szar PC portban is a csodájára jártam a Turok animációinak, a modellek meg az effektek is jobbak voltak. Az is elég durva, hogy a Turok konkrétan nem tölt a klasszikus értelemben: nem kellenek töltőképernyők meg pályákat lezáró izébizék, mert a játék folyamatosan hozza be a pályát, ahogy haladsz vele, ami nincs ott, azt meg eltakarja a köd. Szóval kb. úgy működött, ahogyan a manapság standard sztrímelős motorok, mindezt 97-ben.

Mindenesetre a mod a Nightdive féle remasterhez van, ami nem az eredeti motoron, hanem a KEX engine-en fut, szóval manapság a technikai szempont tök mindegy. Abba mondjuk fura belegondolni, hogy pl. itt ez a tök egyszerű szoba:
rwurl=https://i.imgur.com/whxHNmk.png
és tudod, hogy a régi motor akkori hardveren ezzel valószínűleg nem birkózott volna meg, mert ennyi textúrát sosem láttál magad előtt. :D A Turok motorja nem bírta volna el a Q1-et, de ez fordítva is igaz.

Maga a mod nekem bejött. Poén, ahogyan a Turok keményebb fegyvereit és ellenfeleit dobálja rád már az elejétől és kicsit a sebességüket is megdobja, hogy kvékes legyen az egyébként rohadtul nem kvékes játék. Fun és van benne kihívás is.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.


Tno képe
Tno

Ez elég kemény. Nehogy ránézzek valamikor.

Monas apó legyintett. Két kézzel is.



Hory sheet, Markie csinált egy új theme-et:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=ST35oVBFz3U

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Toljátok a Quake Championst... a Doomban!
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=dXud0m7e2Vo

A napokban kezdtem el szórakozni ezzel a GZDoom / Zandronum moddal és bár hallottam ezt-azt arról, hogy jó, meglepődtem azon, hogy mennyire. Tök jól össze van rakva, szvsz a Q1-es monsztereket nagyon szépen hozzáillesztették mechanikailag a QC-hoz, szóval akár a Doom pályáit is végig lehet vele kvékezni. A sprite-ok is igényesek, nem szimpla ripek a QC-ből, hanem rendesen kidolgozott cuccok, a 3D-os pickupokat voxelekkel oldották meg, Michael Markie meg adott hozzá vagy 2 órányi zenét is. Pöpec, szingliben is.

Ha meg egy kvékes pályacsomag kéne hozzá, akkor ott a Dimension of the Boomed, a viszonylag friss és a QCDE-hez hasonlóan Cacoward-nyertes pályacsomag. Elég durva kihívás a QCDE monsztereivel, de Galenáv... akarom mondani Galennel simán megoldható:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=aom49r2fk0w

Ranger viszont nem igazán passzol a kampányhoz, baromi sok pályát össze lehet vele törni:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=ue2NaGr2Tk8

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Beszerztem a Quake2-t és van egy tippem, hogy miért sikerült elfoglalniuk a Stroggoknak a Földet. Hát a gránátfizika miatt. :D Gyakorlatilag totálisan sík területen, vagy fentről le használható, lentről fölfelé dobva egy fentebbi síkra főleg szűkebb helyen viszont általában futás a vége, mert totál kiszáníthatatlanul viselkedik, többnyire visszatér a hajítóhoz ami egy gránátdobás műveltnél nem éppen a legoptimálisabb esemény. Amúgy viszi a nosztalgiafaktor szépen, szerintem végigjátszom majd a küldiket is.

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök




uristen, de jo lenne egy quake2 ctf-et tolni a sracokkal ujra :(

Parizer forever.



A punokra valamennyire felkészül az ember, de implicit tárgy rag?

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!