A gyári gyorsulásokat többnyire elég jól meg lehet közelíteni utcai körülmények között, pláne, hogy itt még váltanod sem kell, úgyhogy nagy balfasznak kellene lenniük, hogy ne legyen jó kocsi. Gyanítom, a keresztrugós felfüggesztés is végre kuka lett.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Igen laprugó helyett már rendes tekercs van, de lehet kérni állíthatót és mágnesest is.
Mondjuk a vezérlés még mindig nyomórudas ;)
A másik meg hogy a 0-100ra egyelőre csak annyit mondtak hogy 3 másodperc alatti, de asszem az is már az alap 500 lóerős modellre, és lesz sokkal erősebb is.
A fontosabb viszont az hogy az utóbbi 1-2 generációban a Corvette már nagyon durván jó autó lett, éles körülmények között (pl köridők) simán megállta a helyét (amúgy a Camaro is meg a sportos Cadillac szedánok is).
Ezekből kiindulva egy középmotoros, tehát szinte szükségszerűen fordulékonyabb és stabilabb és kiegyensúlyozottabb gép, az eddigi tapasztalatokra építve, kifejezetten ígéretesen hangzik.
Na nem mintha valaha is lenne pénzem nemcsak megvenni, de fenntartani is ;) Ezeknél azért már egy alap szett gumi is kisebb vagyon, és évente simán megesz többet is, ha tolják neki...
Teljesen jól mondod, egy jelentős része nem tudja megmondani melyik a Ferrari. Még a mustangot is leferrarizták amikor a Csikós tesztelte.
De aki ferrarit vesz, nos annak nem lesz mindegy :)
Az iphone és a Huaweit tudom még mondani. Vagy a Passatot meg a skodat. Audi A6 vs A8. Érted, statuszszimbolum.
Rohadtul oda fog figyelni hogy Corvette vagy Ferrari.
Bő éve, Nippon weekenden haver lazán le-Ferrarizta az NSX-et. A Honda fel sem vette a dolgot, már megszokta :D
A nyomórudat jól tették, hogy nem cserélik le, ettől karakteres, és nagyon jó fogyasztású motor a maga nemében. Már a hatos szériában is ez dolgozott. A költségektől egy szívós kocsinál meg nem kell annyira fosni, vagy legalábbis bizonyítja, hogy nem érdekel annyira egy ilyen kocsi, hogy komolyabban utána nézz.
Kell az olajcsere 8.000 kilcsire, de a fékek bírják, a nyári 18" garnitúra 260e volt a Nissanra, de 3 év vadulás (télen is fenn volt), és 10+ pályanap után is volt belőlük vissza. Ha a kerék átmérője nem növekszik, a szélesebb gumi a fenti árnál már nem árképző, nem kerül többe.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Erre inkább 350 ezer lesz egy szett Michelin Pilot Sport alsó hangon, elöl 245/45 R19, hátul 305/30 R20. És azért 500 lóerő sztem elég hamar el tudja koptatni, és az még csak az alapmodell :) Bár ez tényleg nem AKKORA összeg, de mondjuk
Az a helyzet, téged elképzelve a volán mögött az esetek 95%-ban ugyanúgy úsznál a forgalommal, mint az 1.8 döbbenetben. Pályanapra nem járnál, párszor elrugnád zöldnél, de a kipörgésgátló pikk-pakk leszabályoz. Ilyen körülmények között nem kopik a gumi, max amikor emberkedsz a haverok előtt egy betonplaccon. Én folyton rúgtam neki, nem fogyott el, de szívesen tartanék tartós tesztet, hátha tévedek :D
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Ezek a hideg gumis tesztek mindig érdekesek, de nem mondanám őket sorsdöntőnek a különböző gumik és pilóta prekoncepciók okán sem. Ezen a pályán meleg gumikkal simán jobbat mentem, mint itt hidegen bármelyik utcai autó...
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Nem kritikának szántam a videókat, imádom az izomautók alakját, hangját. A videokban is elmondják, hogy nem erre a pályára valók.
Amcsiban vezettem is Dodge-t. Az mondjuk egy hangos tank volt érzésre, minimális kilátással (kis ablakok), tökig automatizált (amit nem szeretek, de bérautót csak olyant adnak, meg nagy motoroknál amcsiban nem is kapni manuált) változatban, és ott én is azt éreztem, hogy nem kapom meg az instant visszajelzéseket az autótól. Az erőhöz képest minden puha volt irányításra.
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Vajk írta: Ezen a pályán meleg gumikkal simán jobbat mentem, mint itt hidegen bármelyik utcai autó...
És ez csak a meleg gumik miatt volt, nem a repülőrajt vs. állórajt, meg esetleg a ki tudja, milyen nyomvonalon miatt?
Én azért a különböző gumik ellenére is érzek némi relevanciát az időeredményekben amikor a kocsik gyorsasága a kérdés. Sőt, a pilóták prekoncepcióiban is feltételezek megalapozottságot.
A mai automata valtok mar gyorsabbak, nem hibaznak kapcsolasnal, illetve komfort modban a varosi kozlekedesben a kenyelmen felul meg jobban is fogyasztanak, mint egy kezivaltos auto.
Oke mondjuk az egyik leggazabb pont a benzines mol limo vw up valtoja ;) de az uj merci a classe vagy a drivenow bmw 118i teljesen szupernek tuntek.
Szoval en is eleg biztos vagyok abban hogy kovetkezore automatat veszek.
Az automata már 50 éve is kényelmesebb volt. Nekem is az van a szaladgálósban. A sportautózás nem a kényelemről (kéne) szóljon.
Ezzel az erővel már vezessen is helyetted, ha kimész pályanapra? A gép biztos okosabban veszi az ívet...
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Erre pont ma olvastam a hirt hogy az uj M3/4 megiscsak lesz kezivaltoval is. A csavo kb azt mondta hozza hogy ez a kevesbe hatekony es kevesbe racionalis megoldas, de megis kell ilyen is.
Es egyebkent ez egy jo kerdes hogy vezessen is helyetted az auto... Ma meg biztosan nem tud, tehat ha koridore mesz akkor nyilvan ezt nem engeded at - de a valtast viszont van ertelme.
Viszont en azert akarok automatat mert nem akarok ket autot fenntartani, nem is tudnam hova rakni a masodikat itt a XIII keruletben, ugyhogy megint vmi jo kompromisszumot szeretnek inkabb. Es az e92-hoz meg nem volt jo automata, de a kovetkezo generacioban meg ott a 8 sebesseges zf. Vagy meg talan a Guila lehet majd kepben... de elobb a keretet kell eloteremteni :)
Az M3 témára annyit, hogy EU-ban jobban szokták az emberek a manuálisat. Evidens, hogy USA-ban nem volt ennek soha nagy piaca. Lényegében lopásgátlóként működik a manuális kocsi.
Szerintem egy egyszerű környezetben, mint egy versenypálya, ahol nem kell a közlekedés túl sok szabályának eleget tenni, már ma is hozhatja azt egy AI, mint egy profi versenyző. (ellenben nem képes a hétköznapokban annyi ésszel közlekedni, mint a legrosszabb vidéki, kalapos nyugdíjas . na, jó, talán azon mégis túltesz)
Hogy mihez van "jó" automata, is csak a felhasználási forma kérdése. Ha közértbe jársz vele, miért ne lenne jó egy 20 évvel ezelőtti automata? Én teljesen meg vagyok elégedve a 14 éves Totojám váltójával, ha azt veszem, mire találták ki.
Ha mindenképpen egy autóban akarod megoldani minden bajodat, az mindig valami béna kompromisszum lesz. Nem fér be a babakocsi, meg az ezer másik szar, vagy lesz egy nagymotoros hajód. - de az nem valódi sportkocsizás.
A true arcok, akiknek szintén nincs otthon helyük, egyszerűen vesznek egy papír nélküli MX5-öt, belekúrnak coilovert, kitépik, ami nem kell, aztán Kakucsring sarkában a füvön leparkolják, és max ráraknak egy ponyvát. Japán cucc, hozod otthonról az aksit, és hónapok után pöccre indul, mehetsz pályázni.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Sportban a széria kocsiknál még mindig hátrány az automata, nem véletlenül, jelenleg még nem tudják minden körülményre felkészíteni. Pl. a fentebb linkelt videóban az a brutál Audi is hibázott váltásoknál, nem is egyszer (sima egyenesben kigyorsításnál is), pedig "sportos" variánsban volt felprogramozva.
Más, az ilyen elmeroggyantság az igazi látvány nem az F1 :)
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=pONGMEaiYTI
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Arra ők is eléggé rábasznának. A 200 az, amivel az első vásárlónak már úgy sem lesz rossz élménye, lévén eladta, a második, harmadik vevő meg kit érdekel!
Azért érdekelne egy rivjú a motorról, hiszen ilyen eredményeket a torbós sportgépeknél köbcentire vetítve csak a nagy és a végső tuning között félúton tudnak kihúzni a vasakból - és milyen üzemstabilitás árán...
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
És lehet is tudni, hogy jól megy, vagy csak a paraméterekből gondoljuk? A 0-100 pl. annyira nem hat meg (pláne a hivatalos).
A gyári gyorsulásokat többnyire elég jól meg lehet közelíteni utcai körülmények között, pláne, hogy itt még váltanod sem kell, úgyhogy nagy balfasznak kellene lenniük, hogy ne legyen jó kocsi. Gyanítom, a keresztrugós felfüggesztés is végre kuka lett.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Igen laprugó helyett már rendes tekercs van, de lehet kérni állíthatót és mágnesest is.
Mondjuk a vezérlés még mindig nyomórudas ;)
A másik meg hogy a 0-100ra egyelőre csak annyit mondtak hogy 3 másodperc alatti, de asszem az is már az alap 500 lóerős modellre, és lesz sokkal erősebb is.
A fontosabb viszont az hogy az utóbbi 1-2 generációban a Corvette már nagyon durván jó autó lett, éles körülmények között (pl köridők) simán megállta a helyét (amúgy a Camaro is meg a sportos Cadillac szedánok is).
Ezekből kiindulva egy középmotoros, tehát szinte szükségszerűen fordulékonyabb és stabilabb és kiegyensúlyozottabb gép, az eddigi tapasztalatokra építve, kifejezetten ígéretesen hangzik.
Na nem mintha valaha is lenne pénzem nemcsak megvenni, de fenntartani is ;) Ezeknél azért már egy alap szett gumi is kisebb vagyon, és évente simán megesz többet is, ha tolják neki...
Teljesen jól mondod, egy jelentős része nem tudja megmondani melyik a Ferrari. Még a mustangot is leferrarizták amikor a Csikós tesztelte.
De aki ferrarit vesz, nos annak nem lesz mindegy :)
Az iphone és a Huaweit tudom még mondani. Vagy a Passatot meg a skodat. Audi A6 vs A8. Érted, statuszszimbolum.
Rohadtul oda fog figyelni hogy Corvette vagy Ferrari.
Bő éve, Nippon weekenden haver lazán le-Ferrarizta az NSX-et. A Honda fel sem vette a dolgot, már megszokta :D
A nyomórudat jól tették, hogy nem cserélik le, ettől karakteres, és nagyon jó fogyasztású motor a maga nemében. Már a hatos szériában is ez dolgozott. A költségektől egy szívós kocsinál meg nem kell annyira fosni, vagy legalábbis bizonyítja, hogy nem érdekel annyira egy ilyen kocsi, hogy komolyabban utána nézz.
Kell az olajcsere 8.000 kilcsire, de a fékek bírják, a nyári 18" garnitúra 260e volt a Nissanra, de 3 év vadulás (télen is fenn volt), és 10+ pályanap után is volt belőlük vissza. Ha a kerék átmérője nem növekszik, a szélesebb gumi a fenti árnál már nem árképző, nem kerül többe.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Erre inkább 350 ezer lesz egy szett Michelin Pilot Sport alsó hangon, elöl 245/45 R19, hátul 305/30 R20. És azért 500 lóerő sztem elég hamar el tudja koptatni, és az még csak az alapmodell :) Bár ez tényleg nem AKKORA összeg, de mondjuk
Az a helyzet, téged elképzelve a volán mögött az esetek 95%-ban ugyanúgy úsznál a forgalommal, mint az 1.8 döbbenetben. Pályanapra nem járnál, párszor elrugnád zöldnél, de a kipörgésgátló pikk-pakk leszabályoz. Ilyen körülmények között nem kopik a gumi, max amikor emberkedsz a haverok előtt egy betonplaccon. Én folyton rúgtam neki, nem fogyott el, de szívesen tartanék tartós tesztet, hátha tévedek :D
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=QdalHDSQRDk
ha már izomautóztok :)
rwurl=https://youtu.be/JR2zo9a2qAM?list=PL6kDvmuLIvdSg8gprG6BKkuCf3UOexglg
+
rwurl=https://youtu.be/4LKehiyaTxU?list=PL6kDvmuLIvdSg8gprG6BKkuCf3UOexglg
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Ezek a hideg gumis tesztek mindig érdekesek, de nem mondanám őket sorsdöntőnek a különböző gumik és pilóta prekoncepciók okán sem. Ezen a pályán meleg gumikkal simán jobbat mentem, mint itt hidegen bármelyik utcai autó...
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Nem kritikának szántam a videókat, imádom az izomautók alakját, hangját. A videokban is elmondják, hogy nem erre a pályára valók.
Amcsiban vezettem is Dodge-t. Az mondjuk egy hangos tank volt érzésre, minimális kilátással (kis ablakok), tökig automatizált (amit nem szeretek, de bérautót csak olyant adnak, meg nagy motoroknál amcsiban nem is kapni manuált) változatban, és ott én is azt éreztem, hogy nem kapom meg az instant visszajelzéseket az autótól. Az erőhöz képest minden puha volt irányításra.
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Az amcsi piacra ez a szétszervózott életérzés a bevett fél évszázada.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
És ez csak a meleg gumik miatt volt, nem a repülőrajt vs. állórajt, meg esetleg a ki tudja, milyen nyomvonalon miatt?
Én azért a különböző gumik ellenére is érzek némi relevanciát az időeredményekben amikor a kocsik gyorsasága a kérdés. Sőt, a pilóták prekoncepcióiban is feltételezek megalapozottságot.
Nem mondod Sherlock :)
A tényen nem változtat, hogy kontrollra szar.
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2019/07/24/a_vasarlok_miatt_nem_lesz_m...
Hehe.
Később még meggondolhatják, de ebből is látszik, hogy az átlagpatasztnak egy sportautó vétele mennyiben az autózásról és mennyiben a státuszról szól.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
A mai automata valtok mar gyorsabbak, nem hibaznak kapcsolasnal, illetve komfort modban a varosi kozlekedesben a kenyelmen felul meg jobban is fogyasztanak, mint egy kezivaltos auto.
Oke mondjuk az egyik leggazabb pont a benzines mol limo vw up valtoja ;) de az uj merci a classe vagy a drivenow bmw 118i teljesen szupernek tuntek.
Szoval en is eleg biztos vagyok abban hogy kovetkezore automatat veszek.
Az automata már 50 éve is kényelmesebb volt. Nekem is az van a szaladgálósban. A sportautózás nem a kényelemről (kéne) szóljon.
Ezzel az erővel már vezessen is helyetted, ha kimész pályanapra? A gép biztos okosabban veszi az ívet...
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Erre pont ma olvastam a hirt hogy az uj M3/4 megiscsak lesz kezivaltoval is. A csavo kb azt mondta hozza hogy ez a kevesbe hatekony es kevesbe racionalis megoldas, de megis kell ilyen is.
Es egyebkent ez egy jo kerdes hogy vezessen is helyetted az auto... Ma meg biztosan nem tud, tehat ha koridore mesz akkor nyilvan ezt nem engeded at - de a valtast viszont van ertelme.
Viszont en azert akarok automatat mert nem akarok ket autot fenntartani, nem is tudnam hova rakni a masodikat itt a XIII keruletben, ugyhogy megint vmi jo kompromisszumot szeretnek inkabb. Es az e92-hoz meg nem volt jo automata, de a kovetkezo generacioban meg ott a 8 sebesseges zf. Vagy meg talan a Guila lehet majd kepben... de elobb a keretet kell eloteremteni :)
Az M3 témára annyit, hogy EU-ban jobban szokták az emberek a manuálisat. Evidens, hogy USA-ban nem volt ennek soha nagy piaca. Lényegében lopásgátlóként működik a manuális kocsi.
Szerintem egy egyszerű környezetben, mint egy versenypálya, ahol nem kell a közlekedés túl sok szabályának eleget tenni, már ma is hozhatja azt egy AI, mint egy profi versenyző. (ellenben nem képes a hétköznapokban annyi ésszel közlekedni, mint a legrosszabb vidéki, kalapos nyugdíjas . na, jó, talán azon mégis túltesz)
Hogy mihez van "jó" automata, is csak a felhasználási forma kérdése. Ha közértbe jársz vele, miért ne lenne jó egy 20 évvel ezelőtti automata? Én teljesen meg vagyok elégedve a 14 éves Totojám váltójával, ha azt veszem, mire találták ki.
Ha mindenképpen egy autóban akarod megoldani minden bajodat, az mindig valami béna kompromisszum lesz. Nem fér be a babakocsi, meg az ezer másik szar, vagy lesz egy nagymotoros hajód. - de az nem valódi sportkocsizás.
A true arcok, akiknek szintén nincs otthon helyük, egyszerűen vesznek egy papír nélküli MX5-öt, belekúrnak coilovert, kitépik, ami nem kell, aztán Kakucsring sarkában a füvön leparkolják, és max ráraknak egy ponyvát. Japán cucc, hozod otthonról az aksit, és hónapok után pöccre indul, mehetsz pályázni.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Sportban a széria kocsiknál még mindig hátrány az automata, nem véletlenül, jelenleg még nem tudják minden körülményre felkészíteni. Pl. a fentebb linkelt videóban az a brutál Audi is hibázott váltásoknál, nem is egyszer (sima egyenesben kigyorsításnál is), pedig "sportos" variánsban volt felprogramozva.
Más, az ilyen elmeroggyantság az igazi látvány nem az F1 :)
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=pONGMEaiYTI
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
rwurl=https://i.redd.it/ckdkzol35ie31.jpg
Két napja az utcában áll egy ilyen új mercedes.
rwurl=https://www.autocar.co.uk/sites/autocar.co.uk/files/styles/gallery_slide...
Sosem voltam oda a mercikért, de ez rohadt jól néz ki.
420 lóerő vagy mennyi, világ legerősebb sorozatgyártott négyhengeres 2 literes motorja :O
Kíváncsi leszek, hogy bírja majd 200ezer fölött.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
20.000-et akartál mondani, csak megcsúszott az ujjad. ugye? :)
Csak a szelíd madarak vágyakoznak. A többiek repülnek.
Arra ők is eléggé rábasznának. A 200 az, amivel az első vásárlónak már úgy sem lesz rossz élménye, lévén eladta, a második, harmadik vevő meg kit érdekel!
Azért érdekelne egy rivjú a motorról, hiszen ilyen eredményeket a torbós sportgépeknél köbcentire vetítve csak a nagy és a végső tuning között félúton tudnak kihúzni a vasakból - és milyen üzemstabilitás árán...
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Valaki tud élni :D
https://www.vezess.hu/vezetunk/2019/08/22/keresi-a-rendorseg-a-ferfit-ak...
https://totalcar.hu/tv/2019/08/24/kozepmotoros_skoda_100_gyorsulas_drag_...
:) csak belekerült némi drog meg pia, a szilikon meg egyiket se oldja fel a szervezetében
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
ez brutál, és szimpatikus volt a tulaj is
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.