ja hogy ja
én azt egy nagyobbacska easter eggnek tartom inkább.
és szerintem a blizznél sem gondol arra senki teljes értékű diablo 1 remasterként
már ha csak azt az egy aspektusát is vesszük figyelembe, hogy csak szezonálisan elérhető, egy remake nem lehet időszakosan aktív
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Yeah, szép kis hozzáféréstlista, anno jó nagyon röhögtem... fun fact: az event-szervező appok ilyen modellre váltanak: ellopják minden adatodat, hogy aztán degeszre kereshessék magukat.
Roviden atgondolva ez nem egy viszonylag bazira konnyen athidalhato problema?
Ha jol veszem ki, azt mondjak a digitalis ticketek miatt kell hogy bejohess az eventre. Namarmost egy random olcso factory reseted telcsire (amin nincs igy semmilyen szemelyes adat) feldobja az ember az appjukat, majd belepes utan azonnal le is torli. Vagy kikapcsolja full az adott telcsit eventre belepes utan.
Es hasznalja egeszseggel tovabb a sajatjat.
(Kozel?)jovoben, hasonloan mint a burner email cimekhez vagy telcsiszamokhoz most, lehet egyre inkabb erdemes lesz tartani az embernek egy burner smart phone-t is az ilyen esetekre, kontrazni az adatlopasos/dataminingos probalkozasokat. :)
Vagy expertebb tech tudasu embereknek, ugyan egy telcsin, de virtualizalt OS-ekkel nyomulni, aztan hasznalni ezt vagy azt, amire epp celszeru az adott helyzetben. Van eleg bivaly vas erre a friss szerkezetekben mar.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Yeah, anélkül nem tudod inicializálni... kell google acc store-hoz pl. szóval néhány extra accot is létre kell hozni.
(Ott is lehet galiba, ha arra az email címre kell vásárolni, amire pl a con digitális extráit akarod kapni, és nem csak sima email+pwd a belépés.)
majd belepes utan azonnal le is torli.
Akkor bármelyik szekus kibaszhat az eventről... bár mintha erre az eventre még az lenne, hogy beléptetésnél kapsz papír badge-et, de aztán lehet, hogy a következő már mobil-only lesz.
Yeah, anélkül nem tudod inicializálni... kell google acc store-hoz pl. szóval néhány extra accot is létre kell hozni.
problem? 1-2 perc alatt megvan az a lassabb embernek is ugye. 1 extra google acc kell hozza, de az eleve jol jon mar a mai vilagban is csomoszor, mint "hivatalosabb" burner email cim egyszer bejelentkezos helyekre.
(Ott is lehet galiba, ha arra az email címre kell vásárolni, amire pl a con digitális extráit akarod kapni, és nem csak sima email+pwd a belépés.)
ez fair enough. Ha valaki a digitalis extrakra utazik, akkor annak szopnia kell a rendszert.
Mindez mellett viszont kezd erdekes lenni akkor az app hardware hozzaferest blokkolo "tuzfalak" feltorekvesei.
Most jelenleg ugye 2(3?) valasztas van, vagy megengeded az appnak hogy hasznalja az adott kert hardware reszt, vagy nem, es utobbi esetben nem fog az app telepulni. A harmadik eset ugye hogy sokszor reszleges hardware hozzaferessel is muxik az app, kerdes hogy van megirva.
Na most a vegleges megoldas a problemara egy sima app-ra leosztott hozzaferest blockolo tuzfal lenne, amiben az app tovabbra is ugy hiszi hogy megvan minden hozzaferese es telepul, csak epp a tuzfal lefog tole minden kulso elerhetoseget. Plusz lehetoleg telepites/inditas elott meghatarozva mindezt, hogy initial datamining se kovetkezhessen be. Affele erosen kontrollalt, sandboxositott kornyezet kialakitas, minden egyes appra kulon.
Ezek utan lehet spyware a javabol, ha egyszer nincs nagyon semmihez sem hozzaferese gyakorlatilag, csak elmeletileg a sajat szemszogebol nezve.
Akkor bármelyik szekus kibaszhat az eventről... bár mintha erre az eventre még az lenne, hogy beléptetésnél kapsz papír badge-et, de aztán lehet, hogy a következő már mobil-only lesz.
en is ugy emlekszem hogy papir badge-et kapsz, szoval ez a pont nem gubancos most kulonosebben. Mobil-only necces lehet abbol a szempontbol ha lemerul az aksid pl, ami sokaknak nagyon is valos problema lehet, leven hogy ezek ilyen egesz napos esemenyek. Plusz ha az app sok adatforgalmat general, akkor a plan-ed is megsinyli, az extra aksi hasznalat mellett.
De mint mondtam megoldasnak az osszes hasonlo spyware-es problemara a fenti lenne vegleges valoszinuleg.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
A Blackthorne-t, a Lost Vikings 1-et (DOSBoxot használ mindkettő) és a csonka zenés Rock 'n' Roll Racinget (zSNES) ingyenessé tették már. A Lost Vikingset végig játszottam.
Mondjuk GOG-ra is felnyomhatnák mindet, és el tudnék képzelni többféle verziót is, na meg a Lost Vikings 2-t. Ez utóbbiból főleg többféle kélne, mert a 3D-s PC-s és PS1-es taszító a SNES-eshez képest.
“First of all, I think the Heroes team made a great game,” Morhaime said. “One of my regrets is that we didn’t pursue Dota early enough. Dota was very popular and we were very focused on World of Warcraft at the time – there were more people playing Dota than Warcraft 3.”
Inkább az identitászavar ártott a játéknak a legjobban. E-sport legyen vagy ne legyen az?
Jobban jártak volna, ha hagyják az utóbbit és nem erőltetik és inkább egyedibb/érdekesebb játékmódokat tesznek bele, mert azt a vonatot már rég lekésték.
Persze valsz akkor meg abba bukott volna mert, manapság gáz nem e-sport multiplayerrel játszani amit nem néznek legalább 100ezren tviccsen ugye.
Szerintem egyedül a balance-al volt problémája a játéknak. A battlegroundok ötlete nagyon is jó volt, hogy nem folyamatosan ugyan azon a pályán játszol.
A Valve ezúttal is köszöni a DOTA-t (A copypaste Warcraft3 hősökkel együtt) , és csak szól, hogy idén úgy jött össze 25 milliós prizepool a TI-ra, hogy a batlepass 25%-a megy a nyereményalapba a korábbi 50% helyett. :D
amúgy szerintem még mindig jó játék (habár a hírek szerint el van temetve)
nem kéne veszni hagyni, már a sok belefektetett munka miatt sem, meg azért még mindig van jó kis játékosbázisa. és inkább ülök le elé mint egy dota vagy lol elé. jobban tetszik a mechanikája, hogy nem kell last hitelni a minyonokat, nem kell tárgyakat vásárolni és egységes csapaton belül a szintlépés is. és a már említett eltérő battlegroundok is jó ötlet, nem mindig ugyanazon a 3 lanes pályán játszani
a report/ban rendszert kéne kicsit komolyabban venni. az csüggesztő, amikor egy (neadjisten kettő) afk köcsög miatt már az elején elúszik a meccs, te meg kénytelen vagy végigjátszani, mert ha kilépsz te kapod a penaltyt.
lehetne mondjuk szavazni hogy feladjuk e a partyt. asszem ez a többi mobában működik.
szerintem a hero balance is nagyjából helyén van és jó, hogy 15-20 perc alatt le lehet nyomni egy kört nem húzódik 1-2 órás maratonra
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Minden hibája ellenére szerintem a legjobb Blizzard játék a jelenlegi felhozatalban. Ezt mindeki döntse el maga, hogy ez most jó vagy rossz dolog. :D
Nagy bánatom viszont, hogy mióta kiherélték a csapatot, nem jönnek úgy az updatek és még várnék egy-két herot hozzá. (Cairne bloodhoof, Lady Vashj, stb.)
Nagy bánatom viszont, hogy mióta kiherélték a csapatot, nem jönnek úgy az updatek
és még nagyon finoman fogalmaztál. idén 1 azaz EGY darab hero jött ki a korábbi kb kéthavi forgás helyett
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
inkwizitor írta: Minden hibája ellenére szerintem a legjobb Blizzard játék a jelenlegi felhozatalban. Ezt mindeki döntse el maga, hogy ez most jó vagy rossz dolog. :D
Közelében nincs egyik StarCraft-nak sem, nagyjából egy custom map szintjét hozza komplexitásban mellette - bár tény, hogy manapság a játékosok "eztet nem kajálják". Így pedig gyakorlatilag kihalt az RTS genre, szóval a jelenleg is tömegek által játszott Blizzard játékok között tényleg ez lehet a legjobb ... éppen ezért 3 éve tök felesleges még csak beloginolnom is. Így múlik el a világ dicsősége.
Nincs baj a Starcrfattal de baromi unalmas már ugyan az az unalomig ismételt core mechanika. (És hányok már a koreaiakra szabott e-sportra gyártott szaroktól.)
Ráadásul már az is több mint 10 éves.
Az rts-ek java le van ragadva ugyan azon az ezer éves szinten. Kicsit fejlődniük kéne. A Supreme Commander és Company of Heroes is jó irányba indultak el. Annyi lehetőget adna már a mai technológia és egyszerűen nem használják ki. A Blizzard sem, pedig nekik még tőkéjük is lenne rá, azokkal szemben akik ma próbálnak rts-t csinálni, pénzük viszont nem feltétlenül van rá elég, hogy kísérletezzenek.
inkwizitor írta: És hányok már a koreaiakra szabott e-sportra gyártott szaroktól.
Akkor félve kérdezem meg: miért játszol Blizzard játékokkal?
Az egyik legnagyobb piac számukra, a HOTS-ot is azután kezdték el fejleszteni, mikor a koreai PC klubokban a legjátszottabb cím a LoL lett a StarCraft ellenében. Amivel nekem problémám van, az a komplexitás hiánya, pedig a LoL eleve nem a legnehezebb MOBA, hiszen pl. deny sincs benne. Ehhez képest a HOTS-ban se last hit, se itemek és ráadásul még az XP is közös az egész csapatban.
Az RTS-ek terén te fejlődést várnál, de a fentiek egyértelműen tükrözik, hogy a jelenlegi tendencia a visszafejlődés és az egyszerűsödés, mert a mai játékosoknak ez az igény(telen)szintje.
Pont a Blizzard lenne az, aki a WarCraft 4-el gyakorlatilag az egyetlen olyan potenciális RTS játékot készíthetné el, ami garantáltan megtérülne anyagilag, szóval nyugodtan megmutathatnák a fene nagy innovációjukat játékfejlesztés terén.
De nem, mert Diablo Immortal meg Hearthstone új kiegészítő a csapásirány, na meg persze free weekend az Overwatchban szezonális Loot Box-al. :DDD
Nekem van egy ismerősöm, akinek mind a mai napig tetszenek a Blizzard játékai, pedig alapból azt gondolná az ember róla, hogy inkább az összetettség felé hajlana. Ezt is előnyként hozta fel, hogy nincsenek tárgyak. Na jó de bazmeg akkor hogy építesz karaktert? Nyilván sehogy, az X-edik layer kő-papír variációt variálhatod. (jóoké a képességek is lehetnek egy fokon változatosak, de 10-szer kevesebb van belőlük.) Pedig szóval az általa tervezett kártyajáték valszeg magasan meghaladja a Heartstone szintjét...
Marha egyszerű. Kedvelem a világaikat és a Starcraft univerzum már egészen fiatalon az egyik kedvencemmé vált.
HOTS-ot egyszerűen azért kedvelem mert hiába egyszerűbb mint a Dota vagy a LoL, cserébe mégis változatosabb a sok pálya miatt, és mert kezdtek egészen érdekes herokkal előrukkolni egy idő után. Emellett sokkal rövidebbek a meccsek és nincs időm (se türelmem) akkora learning curve-re mint ami a másik kettőhöz kell, és szeretném élvezni a játékot. A Hots a mobák mario kart-ja. A mario kart meg fun.
Az RTS-ek terén te fejlődést várnál, de a fentiek egyértelműen tükrözik, hogy a jelenlegi tendencia a visszafejlődés és az egyszerűsödés, mert a mai játékosoknak ez az igény(telen)szintje.
Azért vegyük figyelembe, hogy a fejlődés nem jelenti azt, hogy valami bonyolultabb is lesz és az, hogy valami bonyolult nem jelenti automatikusan azt se, hogy jó.
Én nem tudnám egyébként megmondani, hogy ha ma jönne valami innovatív rts ami se nem buta, se nem túl egyszerű, az mennyire lenne nyerő vagy nem nyerő az embereknél. Hogy a "közepesen komplex" mechanikák és játékmenet valójában mennyire bonyolult a tömegnek. Lévén, hogy baromi szubjektív élmény, hogy mi mennyire komplex. (És újból, az hogy valami komplex az nem hozza magával azt, hogy jó is.)
HOTS-ot egyszerűen azért kedvelem mert hiába egyszerűbb mint a Dota vagy a LoL, cserébe mégis változatosabb a sok pálya miatt, és mert kezdtek egészen érdekes herokkal előrukkolni egy idő után. Emellett sokkal rövidebbek a meccsek és nincs időm (se türelmem) akkora learning curve-re mint ami a másik kettőhöz kell, és szeretném élvezni a játékot. A Hots a mobák mario kart-ja. A mario kart meg fun.
+10
én is elsősorban azért szeretem a hots-ot mert tudom ha leülök játszani elé akkor egy party csak nagyon ritkán tarthat el 30 percig. (jellemzően 15-20 perc egy meccs)
és hogy nem kell minden hőshöz 3 különböző item buildet (vagy minek hívják egyáltalán) betanulnom. ott vannak a talantek, amik ugyan egyszerűbbek mégis jelentősen variálhatóvá tesznek egy egy hőst, és most már azokból is van szép számmal itt.
és jó blizzard szokáshoz híven nagyon eltérőek a játékmechanikájuk. elég csak cho'gall-ra, lost vikings-re, abathurra stb. gondolni hogy csak a legkirívóbbakat említsem. de még két ősklasszikus mage (jaina, és kaelthas) is merőben más stílust képvisel. a karakterek közötti szinergiáról meg még nem is beszéltem. és ugye ezek mind függenek az éppen aktuális pályától is.
szóval ha az egyszerűség azt jelenti, hogy nem kell last hit-re időzítenem, deny-olni és figyelni a csapaton belül lévő szintkülönbségre, akkor köszönöm, kettőt kérek.
meg szerintem az is sokat dob, hogy itt valóban vannak healer karakterek. akik akár nulláról felgyógyíthatnak egy tankot pár másodperc alatt, vagy egy teamfightot is megfordíthatnak.
úgy tudom, lol-ban dotában nincs kimondott healer, csak afféle support karakterek akik adnak valamiféle béna védelmet, vagy támadást negáló buffot, de effektíve a saját egészségéről mindenki maga gondoskodik.
szóval én szeretem a hots-t. (ahogy már korábban is biztosan említettem) pedig anno részem volt az eredeti dota varázsában is (még war3 mod korában) igaz, csak lan szinten
ja és emellett kb hasonló okok miatt szeretem az overwatchot is, meg a diablo 3-at szintén (bár már végletekig eluntam) és a wow-ba is vissza-vissza szoktam térni (ugyan BFA-ban még az új szintlimitet se értem el, de hátha majd az új kiegészítő jobb lesz)
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
ja hogy ja
én azt egy nagyobbacska easter eggnek tartom inkább.
és szerintem a blizznél sem gondol arra senki teljes értékű diablo 1 remasterként
már ha csak azt az egy aspektusát is vesszük figyelembe, hogy csak szezonálisan elérhető, egy remake nem lehet időszakosan aktív
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Én inkább szavazok a remasterre.
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Yeah, szép kis hozzáféréstlista, anno jó nagyon röhögtem... fun fact: az event-szervező appok ilyen modellre váltanak: ellopják minden adatodat, hogy aztán degeszre kereshessék magukat.
Roviden atgondolva ez nem egy viszonylag bazira konnyen athidalhato problema?
Ha jol veszem ki, azt mondjak a digitalis ticketek miatt kell hogy bejohess az eventre. Namarmost egy random olcso factory reseted telcsire (amin nincs igy semmilyen szemelyes adat) feldobja az ember az appjukat, majd belepes utan azonnal le is torli. Vagy kikapcsolja full az adott telcsit eventre belepes utan.
Es hasznalja egeszseggel tovabb a sajatjat.
(Kozel?)jovoben, hasonloan mint a burner email cimekhez vagy telcsiszamokhoz most, lehet egyre inkabb erdemes lesz tartani az embernek egy burner smart phone-t is az ilyen esetekre, kontrazni az adatlopasos/dataminingos probalkozasokat. :)
Vagy expertebb tech tudasu embereknek, ugyan egy telcsin, de virtualizalt OS-ekkel nyomulni, aztan hasznalni ezt vagy azt, amire epp celszeru az adott helyzetben. Van eleg bivaly vas erre a friss szerkezetekben mar.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Yeah, anélkül nem tudod inicializálni... kell google acc store-hoz pl. szóval néhány extra accot is létre kell hozni.
(Ott is lehet galiba, ha arra az email címre kell vásárolni, amire pl a con digitális extráit akarod kapni, és nem csak sima email+pwd a belépés.)
Akkor bármelyik szekus kibaszhat az eventről... bár mintha erre az eventre még az lenne, hogy beléptetésnél kapsz papír badge-et, de aztán lehet, hogy a következő már mobil-only lesz.
problem? 1-2 perc alatt megvan az a lassabb embernek is ugye. 1 extra google acc kell hozza, de az eleve jol jon mar a mai vilagban is csomoszor, mint "hivatalosabb" burner email cim egyszer bejelentkezos helyekre.
ez fair enough. Ha valaki a digitalis extrakra utazik, akkor annak szopnia kell a rendszert.
Mindez mellett viszont kezd erdekes lenni akkor az app hardware hozzaferest blokkolo "tuzfalak" feltorekvesei.
Most jelenleg ugye 2(3?) valasztas van, vagy megengeded az appnak hogy hasznalja az adott kert hardware reszt, vagy nem, es utobbi esetben nem fog az app telepulni. A harmadik eset ugye hogy sokszor reszleges hardware hozzaferessel is muxik az app, kerdes hogy van megirva.
Na most a vegleges megoldas a problemara egy sima app-ra leosztott hozzaferest blockolo tuzfal lenne, amiben az app tovabbra is ugy hiszi hogy megvan minden hozzaferese es telepul, csak epp a tuzfal lefog tole minden kulso elerhetoseget. Plusz lehetoleg telepites/inditas elott meghatarozva mindezt, hogy initial datamining se kovetkezhessen be. Affele erosen kontrollalt, sandboxositott kornyezet kialakitas, minden egyes appra kulon.
Ezek utan lehet spyware a javabol, ha egyszer nincs nagyon semmihez sem hozzaferese gyakorlatilag, csak elmeletileg a sajat szemszogebol nezve.
en is ugy emlekszem hogy papir badge-et kapsz, szoval ez a pont nem gubancos most kulonosebben. Mobil-only necces lehet abbol a szempontbol ha lemerul az aksid pl, ami sokaknak nagyon is valos problema lehet, leven hogy ezek ilyen egesz napos esemenyek. Plusz ha az app sok adatforgalmat general, akkor a plan-ed is megsinyli, az extra aksi hasznalat mellett.
De mint mondtam megoldasnak az osszes hasonlo spyware-es problemara a fenti lenne vegleges valoszinuleg.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
A Blackthorne-t, a Lost Vikings 1-et (DOSBoxot használ mindkettő) és a csonka zenés Rock 'n' Roll Racinget (zSNES) ingyenessé tették már. A Lost Vikingset végig játszottam.
Mondjuk GOG-ra is felnyomhatnák mindet, és el tudnék képzelni többféle verziót is, na meg a Lost Vikings 2-t. Ez utóbbiból főleg többféle kélne, mert a 3D-s PC-s és PS1-es taszító a SNES-eshez képest.
Sors bona, nihil aliud.
Gyors rakeresessel mar van is a fenti felvazolt logikat reszlegesen kozelito, affele idezojelesen sandboxosito app:
https://www.gtricks.com/android/how-to-sandbox-android-apps-for-privacy/
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.oasisfeng.island
Csak kozel nem tokeletes, csomo dolgot nem igazan tud sandboxositani, de az elkepzeles jo kiindulopont.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Sóderbánya:
https://kotaku.com/sources-blizzard-cancels-starcraft-first-person-shoot...
"Starcraft battlefield" cancelled, a fejlesztők átcsoportosítva a Diablo4-re és a OW2-re.
Heroes of the Storm failed because it “was probably too late” – Mike Morhaime
Inkább az identitászavar ártott a játéknak a legjobban. E-sport legyen vagy ne legyen az?
Jobban jártak volna, ha hagyják az utóbbit és nem erőltetik és inkább egyedibb/érdekesebb játékmódokat tesznek bele, mert azt a vonatot már rég lekésték.
Persze valsz akkor meg abba bukott volna mert, manapság gáz nem e-sport multiplayerrel játszani amit nem néznek legalább 100ezren tviccsen ugye.
Éljenek a videojátékok!
Szerintem egyedül a balance-al volt problémája a játéknak. A battlegroundok ötlete nagyon is jó volt, hogy nem folyamatosan ugyan azon a pályán játszol.
Choose your next words with excpetional care!
A Valve ezúttal is köszöni a DOTA-t (A copypaste Warcraft3 hősökkel együtt) , és csak szól, hogy idén úgy jött össze 25 milliós prizepool a TI-ra, hogy a batlepass 25%-a megy a nyereményalapba a korábbi 50% helyett. :D
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
amúgy szerintem még mindig jó játék (habár a hírek szerint el van temetve)
nem kéne veszni hagyni, már a sok belefektetett munka miatt sem, meg azért még mindig van jó kis játékosbázisa. és inkább ülök le elé mint egy dota vagy lol elé. jobban tetszik a mechanikája, hogy nem kell last hitelni a minyonokat, nem kell tárgyakat vásárolni és egységes csapaton belül a szintlépés is. és a már említett eltérő battlegroundok is jó ötlet, nem mindig ugyanazon a 3 lanes pályán játszani
a report/ban rendszert kéne kicsit komolyabban venni. az csüggesztő, amikor egy (neadjisten kettő) afk köcsög miatt már az elején elúszik a meccs, te meg kénytelen vagy végigjátszani, mert ha kilépsz te kapod a penaltyt.
lehetne mondjuk szavazni hogy feladjuk e a partyt. asszem ez a többi mobában működik.
szerintem a hero balance is nagyjából helyén van és jó, hogy 15-20 perc alatt le lehet nyomni egy kört nem húzódik 1-2 órás maratonra
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Minden hibája ellenére szerintem a legjobb Blizzard játék a jelenlegi felhozatalban. Ezt mindeki döntse el maga, hogy ez most jó vagy rossz dolog. :D
Nagy bánatom viszont, hogy mióta kiherélték a csapatot, nem jönnek úgy az updatek és még várnék egy-két herot hozzá. (Cairne bloodhoof, Lady Vashj, stb.)
Choose your next words with excpetional care!
és még nagyon finoman fogalmaztál. idén 1 azaz EGY darab hero jött ki a korábbi kb kéthavi forgás helyett
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Ezzel sajnos egyet kell értenem. :D
Éljenek a videojátékok!
Közelében nincs egyik StarCraft-nak sem, nagyjából egy custom map szintjét hozza komplexitásban mellette - bár tény, hogy manapság a játékosok "eztet nem kajálják". Így pedig gyakorlatilag kihalt az RTS genre, szóval a jelenleg is tömegek által játszott Blizzard játékok között tényleg ez lehet a legjobb ... éppen ezért 3 éve tök felesleges még csak beloginolnom is. Így múlik el a világ dicsősége.
Nincs baj a Starcrfattal de baromi unalmas már ugyan az az unalomig ismételt core mechanika. (És hányok már a koreaiakra szabott e-sportra gyártott szaroktól.)
Ráadásul már az is több mint 10 éves.
Az rts-ek java le van ragadva ugyan azon az ezer éves szinten. Kicsit fejlődniük kéne. A Supreme Commander és Company of Heroes is jó irányba indultak el. Annyi lehetőget adna már a mai technológia és egyszerűen nem használják ki. A Blizzard sem, pedig nekik még tőkéjük is lenne rá, azokkal szemben akik ma próbálnak rts-t csinálni, pénzük viszont nem feltétlenül van rá elég, hogy kísérletezzenek.
Choose your next words with excpetional care!
(Én nagyon szeretem a Starcraft 2-t, és a mai napig rendszeresen játszom barátokkal. Meg az Overwatchot is.)
Akkor félve kérdezem meg: miért játszol Blizzard játékokkal?
Az egyik legnagyobb piac számukra, a HOTS-ot is azután kezdték el fejleszteni, mikor a koreai PC klubokban a legjátszottabb cím a LoL lett a StarCraft ellenében. Amivel nekem problémám van, az a komplexitás hiánya, pedig a LoL eleve nem a legnehezebb MOBA, hiszen pl. deny sincs benne. Ehhez képest a HOTS-ban se last hit, se itemek és ráadásul még az XP is közös az egész csapatban.
Az RTS-ek terén te fejlődést várnál, de a fentiek egyértelműen tükrözik, hogy a jelenlegi tendencia a visszafejlődés és az egyszerűsödés, mert a mai játékosoknak ez az igény(telen)szintje.
Pont a Blizzard lenne az, aki a WarCraft 4-el gyakorlatilag az egyetlen olyan potenciális RTS játékot készíthetné el, ami garantáltan megtérülne anyagilag, szóval nyugodtan megmutathatnák a fene nagy innovációjukat játékfejlesztés terén.
De nem, mert Diablo Immortal meg Hearthstone új kiegészítő a csapásirány, na meg persze free weekend az Overwatchban szezonális Loot Box-al. :DDD
Nekem van egy ismerősöm, akinek mind a mai napig tetszenek a Blizzard játékai, pedig alapból azt gondolná az ember róla, hogy inkább az összetettség felé hajlana. Ezt is előnyként hozta fel, hogy nincsenek tárgyak. Na jó de bazmeg akkor hogy építesz karaktert? Nyilván sehogy, az X-edik layer kő-papír variációt variálhatod. (jóoké a képességek is lehetnek egy fokon változatosak, de 10-szer kevesebb van belőlük.) Pedig szóval az általa tervezett kártyajáték valszeg magasan meghaladja a Heartstone szintjét...
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
Marha egyszerű. Kedvelem a világaikat és a Starcraft univerzum már egészen fiatalon az egyik kedvencemmé vált.
HOTS-ot egyszerűen azért kedvelem mert hiába egyszerűbb mint a Dota vagy a LoL, cserébe mégis változatosabb a sok pálya miatt, és mert kezdtek egészen érdekes herokkal előrukkolni egy idő után. Emellett sokkal rövidebbek a meccsek és nincs időm (se türelmem) akkora learning curve-re mint ami a másik kettőhöz kell, és szeretném élvezni a játékot. A Hots a mobák mario kart-ja. A mario kart meg fun.
Azért vegyük figyelembe, hogy a fejlődés nem jelenti azt, hogy valami bonyolultabb is lesz és az, hogy valami bonyolult nem jelenti automatikusan azt se, hogy jó.
Én nem tudnám egyébként megmondani, hogy ha ma jönne valami innovatív rts ami se nem buta, se nem túl egyszerű, az mennyire lenne nyerő vagy nem nyerő az embereknél. Hogy a "közepesen komplex" mechanikák és játékmenet valójában mennyire bonyolult a tömegnek. Lévén, hogy baromi szubjektív élmény, hogy mi mennyire komplex. (És újból, az hogy valami komplex az nem hozza magával azt, hogy jó is.)
Az utolsó két bekezdésed, pedig szomorú tény.
Choose your next words with excpetional care!
+10
én is elsősorban azért szeretem a hots-ot mert tudom ha leülök játszani elé akkor egy party csak nagyon ritkán tarthat el 30 percig. (jellemzően 15-20 perc egy meccs)
és hogy nem kell minden hőshöz 3 különböző item buildet (vagy minek hívják egyáltalán) betanulnom. ott vannak a talantek, amik ugyan egyszerűbbek mégis jelentősen variálhatóvá tesznek egy egy hőst, és most már azokból is van szép számmal itt.
és jó blizzard szokáshoz híven nagyon eltérőek a játékmechanikájuk. elég csak cho'gall-ra, lost vikings-re, abathurra stb. gondolni hogy csak a legkirívóbbakat említsem. de még két ősklasszikus mage (jaina, és kaelthas) is merőben más stílust képvisel. a karakterek közötti szinergiáról meg még nem is beszéltem. és ugye ezek mind függenek az éppen aktuális pályától is.
szóval ha az egyszerűség azt jelenti, hogy nem kell last hit-re időzítenem, deny-olni és figyelni a csapaton belül lévő szintkülönbségre, akkor köszönöm, kettőt kérek.
meg szerintem az is sokat dob, hogy itt valóban vannak healer karakterek. akik akár nulláról felgyógyíthatnak egy tankot pár másodperc alatt, vagy egy teamfightot is megfordíthatnak.
úgy tudom, lol-ban dotában nincs kimondott healer, csak afféle support karakterek akik adnak valamiféle béna védelmet, vagy támadást negáló buffot, de effektíve a saját egészségéről mindenki maga gondoskodik.
szóval én szeretem a hots-t. (ahogy már korábban is biztosan említettem) pedig anno részem volt az eredeti dota varázsában is (még war3 mod korában) igaz, csak lan szinten
ja és emellett kb hasonló okok miatt szeretem az overwatchot is, meg a diablo 3-at szintén (bár már végletekig eluntam) és a wow-ba is vissza-vissza szoktam térni (ugyan BFA-ban még az új szintlimitet se értem el, de hátha majd az új kiegészítő jobb lesz)
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
rwurl=https://youtu.be/DCcg8XUh3tY
https://eu.shop.battle.net/en-gb/product/starcraft-cartooned
miért is hittem, hogy ingyenes lesz...
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Örülj neki hogy nem rakták egy dobozba 45 másik skinnel és véletlenszerűen kapod meg, mint meglepetésmechanikát.
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
Borzalomhányadék.
A Blizzard most már tényleg rohadjon meg.
Non serviam
XDDD
"Requires StarCraft Remastered to play"
Ezt nevezem termékkapcsolásnak. Gondolom arra is bazíroznak, hogy páran nem veszik észre ezt a kitételt és akkor már megveszik azt is...
rwurl=https://i.imgflip.com/cuys2.jpg
Nem egészen értem miért gondolta bárki is, hogy ez ingyen lesz.
De a problémát se látom vele, hogy ez nem az.
Choose your next words with excpetional care!