Valahol mintha azt olvastam, vagy volna hallottam (már fogalmam sincs pontosan hol), hogy van olyan monszta, vagy boss, ami csak ultra-violence-en jelenik meg. Igaz ez?
Mi voltunk azok, a Vándorok.// Kik sohasem nyugszanak. / Kik sohasem haltak meg. / Kik sohasem éltek.
Könnyebb fokozaton az első epizód egy pályájának a végén hell knightot kell megölni. Ultrán meg Cyberdemont. Valamint a Doom2-ben is volt olyan pálya, ahol a legvégén két hell knight light (a világosabb színű, gyengébb verzió) jött elő, ultrán meg a két combosabb hell knight.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Ja, mindig is ilyen volt, csak most az UV nehézsége miatt egy kicsit jobban előtérbe került a dolog. Manapság már senki sem ugrik neki a régi Doomoknak alacsonyabb nehézségen, mert source porton meg frankó egeres célzással szinte gyerekjáték az UV. Ezért is lepődtem meg azon, hogy fikát kapott a SIGIL az UV miatt: annó 35 fps-en, billentyűzettel simán volt ilyen nehéz a Doom 2 is, Romero csak hozzáigazította a nehézséget a mai körülményekhez.
A Sigil közepes fokozata meg tényleg nagyon jó és balanszolt, csak azt pl. sajnálom, hogy kiveszi a cyberdemonokat. Nem lelőni kell őket (nem is tudnád mivel igazából), hanem telefraggelni, és így ugrik néhány fejtörő, ami feldobja az UV-t.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Valahol mintha azt olvastam, vagy volna hallottam (már fogalmam sincs pontosan hol), hogy van olyan monszta, vagy boss, ami csak ultra-violence-en jelenik meg. Igaz ez?
Mi voltunk azok, a Vándorok.// Kik sohasem nyugszanak. / Kik sohasem haltak meg. / Kik sohasem éltek.
Igen, pl. az első pálya utolsó termében hurt me plenty-n nincs kakodémon, az ötödik pályán meg nincs ott a két cyberdemon.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ez már a régi doom1-nél is volt.
Könnyebb fokozaton az első epizód egy pályájának a végén hell knightot kell megölni. Ultrán meg Cyberdemont. Valamint a Doom2-ben is volt olyan pálya, ahol a legvégén két hell knight light (a világosabb színű, gyengébb verzió) jött elő, ultrán meg a két combosabb hell knight.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Ja, mindig is ilyen volt, csak most az UV nehézsége miatt egy kicsit jobban előtérbe került a dolog. Manapság már senki sem ugrik neki a régi Doomoknak alacsonyabb nehézségen, mert source porton meg frankó egeres célzással szinte gyerekjáték az UV. Ezért is lepődtem meg azon, hogy fikát kapott a SIGIL az UV miatt: annó 35 fps-en, billentyűzettel simán volt ilyen nehéz a Doom 2 is, Romero csak hozzáigazította a nehézséget a mai körülményekhez.
A Sigil közepes fokozata meg tényleg nagyon jó és balanszolt, csak azt pl. sajnálom, hogy kiveszi a cyberdemonokat. Nem lelőni kell őket (nem is tudnád mivel igazából), hanem telefraggelni, és így ugrik néhány fejtörő, ami feldobja az UV-t.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.