Jelenlegi hely

Hamarosan PC-re is megjelenik a Halo: The Master Chief Collection

Utolsó bejegyzés

Hamarosan PC-re is megjelenik a Halo: The Master Chief Collection
Nagy bejelentéssel indult a mai esti Inside Xbox: PC-re költözik a Halo: The Master Chief Collection, a csomag pedig a Microsoft Store mellett Steamen is elérhető lesz!

rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=6rpj2-6wmzE
Az egyéb részeleteket illetően még nem árult el sokat a Microsoft a PC portokról, de azt már tudjuk, hogy a kollekció darabjai nem egyben, hanem játékonként, egyesével érkeznek majd. Elsőként az xboxos kiadásból még hiányzó Halo Reachet nyüstölhetjük végig, a prequel-epizódot követően azonban már az eredeti megjelenés sorrendjében követhetjük Master Chief kalandjait. A konzolos Reach-rajongóknak sem kell aggódniuk, a PC verzióval egyidejűleg ugyanis az Xbox One is megkapja saját remasterét.

A PC-s fejlesztést a Microsoft és a 343 Industries mellett a Splash Damage és a Ruffian Games végzi, a fícsöröket illetően pedig nem egyszerű portra számíthatunk, hanem egy minden hájjal és FoV-sliderrel megkent, igazi FPS-re. Premierdátum sajnos még nincs, de remélhetőleg olyan sokat már nem kell aludnunk a megjelenésig.

ÁPDÉT: Elérhetővé vált a Steam-oldal, rajta néhány screenshottal.
Szerkesztette: Doom - 2019 már 12


Steamen is elérhető lesz

Az AoE1 remaster Steames megjelenéséről nem mondtak semmit?



Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Azt meg minek, jövőre lejár az OS supportja :)



Jó kérdés. Lehet, hogy retroaktívan át akarják rá portolni a Store-t?

Ja, egyébként ha már szóba került az AoE: eredetileg úgy volt, hogy lesz AoE-bejelentés is, de aztán az MS meggondolta magát:
rwurl=https://i.redd.it/u24uk4kwjrl21.png
Végül ennyit böfögtek róla:
https://twitter.com/AgeOfEmpires/status/1105587506555179008

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Én örülök ennek a lehetőségnek, mert Boxom sose volt és sose lesz, de mégis csak egy epikus sorozatról van szó. Bár megmondom őszintén gameplay videók alapján sose értettem mi a jó Halo-ban, a környezet, az ellenfelek dizájnja nekem nagyon boringnak tűnt, egyedül Master Chief badass.



this.

nekem is kívülről olyan jellemtelen izének tűnik. egy videót se láttam amire úgy ráizgultam volna.
igaz nem is kerestem.

szerintem csak öngerjesztett hype, mert másuk nem nagyon van

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Nope. Az egy dolog, ha valakinek nem tetszik a design, teljesen megértem (még úgy is, hogy én imádom még a színes kis sipítozó grunt-okat is). A lényeg a játékmeneten, a gunplay-en és az ellenfelek AI-ján van. Talán egyedül a F.E.A.R. első részében volt hasonlóan élvezetes küzdeni az ellenfelek ellen. És a co-op. Először a Reach fog jönni, ami a Bungie legjobb játéka (igazából második, mivel Oni...). Tökéletesre csiszolták benne a "Halo-t". Ha nem lesz drága a Reach, mindenképp érdemes egy esélyt adni neki. Aztán az első részt lehet utálni a kurva sok backtracking miatt.



Oni 2001-ből? imádtam azt a játékot.
na mondjuk abból el tudnék viselni egy jó kis remaster verziót

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Never going to happen ever.... rwurl=https://youtu.be/ZItobLIJJMY

Amúgy valóban a Reach a legjobb Bungie játék. Nekem boxon megvan mind, meg kb 0-day megvettem. Retcon terminálok fosok, revamped Halo 1 viszont jól néz ki de a gameplay nem változott, s iszonyat vontatott lesz ha nem vagy fan.



nem is tudom, hogy ilyen játékmechanikájú game van hasonló?
mert igazából nincs benne semmi eddig nem látott de valahogy mégis egyedi lett és magával ragadó

ez meg valami hd mod az eredetihez
rwurl=https://youtu.be/VGya1_ktUEY

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



A Remember Me emlékeztett kissé az Oni-ra. De igazából semmi nem jut eszembe, ami hasonló lenne vagy felérne hozzá. És igen, jöhetne egy remaster vagy folytatás... És akkor már folytatódhatna az Anachronox is, ha már nedves álmokról van szó. =D



Szia!

Mi voltunk azok, a Vándorok.// Kik sohasem nyugszanak. / Kik sohasem haltak meg. / Kik sohasem éltek.



De igazából semmi nem jut eszembe, ami hasonló lenne vagy felérne hozzá.

amúgy ez tök fura, de tényleg így van. viszont ha el kéne mondanom hogy mitől volt olyan kurva jó, bajban lennék. a grafika nem volt az a hű. a házak épületek is dobozokból voltak összerekva. a sztorira konkrétan meg már egyáltalán nem emlékszem
talán a főszereplő karakter volt meglepően 'komplex'? ahogy egyre több képessége lett, és mindegyiknek megvolt a haszna, előnye?
de ez is fellelhető száz másik játékban és mégsem.
azt tudom hogy az ellenfelek meglepően jók voltak. nem rohantál át mindegyiken csak két pofonnal kifektetve. mindegyik olyan volt mint egy mini street fighter harc.

vagy lehet csak a nosztalgia miatt érzek így?

de tényleg nem volt egy játék sem azóta sem ahol elfogott volna az az 'oni' feeling.

nagyon sokáig oni-s háttér volt a gépemen :)

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Várj, várj, tehát azt mondod, ez egy űropera, ami csak a legnehezebb fokozaton mutatja ki a foga fehérjét?

"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling



Végre valaki érti!

brianaspirin:
A sztori előrehaladtával megnyíló kombók, az 1v1 elleni harc, ami néha 1v3 lett, de mindenre volt valami képesség (kedvencem a nekifutásból elenfél nyakába ugrás és ott körbepördülés volt - talán nem pont így hívták), hogy néha lőfegyvert is kellett használni, az anime design, boss harcok. Pedig ahogy írod, nem volt szép játék, a pályák teljesen üresek voltak, a sztori valami rendőrös-drogos izé volt.

Ja igen, és jó nagy adag nosztalgia is. Legalább valahol digitálisan lehetne megvenni, ha már elvesztettem anno a dobozost...



kedvencem a nekifutásból elenfél nyakába ugrás és ott körbepördülés volt

detto. valamiért a devil spin kick ugrik be, de biztos nem így hívták.
meg elvenni a fegyót tőlük mozdulat is jó volt és a saját pisztolyával lelőni a fiúkat.
egyedüli dolog ami így vissza emlékezve frusztrált mikor másik ház tetejéről távcsöves puskával lődöztek mikor eme háztetőn meg hand to hand kellett püfölni a rosszakat, és ha nem voltam fedésben mindig seggbelőttek bunyó közben

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Bakker tényleg! De rühelltem azt a részt. Meg rémlik valami reptéri lövöldözés is, mire eljutottam a nagy nyitott részhez, addigra mindig kifogytam a töltényből, aztán cikkcakkban közlekedve kellett levadásznom egyenként az elenfeleket. És amitől akkormég anno leeset az állam, az a tutorial azon része, ahol füst jött ki egy szellőzőből és ha beleálltam, akkor a karakterem "elterelte" a füst útját. Mutogattam mindenkinek, hogy micsoda fizika van a játékban. =D

Nem tudom, mi volt ebben a játékban, de valamibe nagyon beletenyerelt anno a Bungie.



nekem meg az, hogy egy-egy küldetésnél másmilyen 'skin' volt a karakteren. az is rohadtul tetszett akkor.

talán a kézre álló kezelés vitte a hátán az egész játékot. fluid volt a karakter mozgása és nagyon reszponzívan viselkedett. másra nem tudok gondolni. zene konkrétan szerintem nem is volt :D

ettől függetlenül a játék elég közepes értékeléseket kapott (amit meg is értek)
a halo is valami ilyesmi állat akkor?

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



találtam egy kis nosztalgiát
https://filmbook.blog.hu/2014/09/06/oni_338

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



brianaspirin írta:
a halo is valami ilyesmi állat akkor?

Erre nem egyszerű válaszolnom, mert én imádom az egész Halo szériát, a világot, a karaktereket, főleg a zenéjét. Az első részt nem merem rajongókon kívül ajánlani senkinek, mert látszik rajta, hogy már 18 éves. Nagy, de üres pályák, és rengeteg backtracking. A második már jobb, a harmadikat meg ugye mégjobb, ODST egy mellékszál baromi hangulatos helyszínekkel és isteni zenével, de Master Chief nélkül, így a játékmenet is más, lassabban haladsz. De a lényeg az a Reach, ami a széria legjobb része, szerintem ezt érdemes bárkinek, aki szereti az FPS-eket, kipróbálni. A 4. rész olyan, amilyen, egyáltalán nem rossz, de érződik rajta, hogy másik csapat munkája. Én mindegyik részt minimum egyszer végigjátszottam és haverral couch co-op-ban mégegyszer, és ez utóbbi adja a játékok sava-borsát. Legendaryn végigküzdeni magunkat az első részen az egyik legkedvesebb játékélményem.

TL:DR Reach-et mindenképp érdemes kipróbálni, az első részt pedig csak akkor, ha rajongó vagy. Többi rész pedig bőven játszható ma is. (ODST pedig méltatlanul hanyagolt része a sorozatnak)

A cikket pedig köszi.


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Pár észrevétel.

Az AI valóban nagy dobás volt annak idején, de csak az ellenségé, amikor AI-társakat kapunk, ők valami undorítóan segghülyék és idegesítőek.

Az első rész a backtrack miatt tényleg szinte élvezhetetlen, de ugye ez több mindent takar. Állandó backtrack meg a lőszerért (sosem elég), a fegyverekért (itt jött be, hogy csak kettő lehet nálunk), jellemzően ajánlott a medkitekért (volt auto-heal, de a speciális rendszerében nem maxra), és ezt erősítik a brutálisan egysíkú objektumok (minden szoba ugyanaz, ismétlődéshalom az egész). És erre jön az, amikor a túl hosszú pályák végén meg kell tenni az utat visszafelé is. Mai napig nem érem fel ésszel, ki gondolhatta ezt jó ötletnek. Az utálat szó nagyon kevés ahhoz, amit ki tud mindez váltani.

Amit kihagytál, azok a járművek, akkoriban kevés FPS tudta jó szinten (persze volt OFP, illetve különböző PC-s próbálkozások már a Wolf 3D előtt is), itt elég változatosak és érdekesek voltak.

A 2-ben gunplayhez jól illeszkedő dual-wieldet szerettem, kár, hogy a fegyvereldobálás miatt ez is visszafutkosást jelentett, pótolta a kiesett medkitet. Ezzel a második irányítható karakter mellett el is árultam a legfontosabb újdonságokat.

Szerintem a nehézségi szintek sem stimmeltek. Az 1 nem volt vészes az ajánlott legendaryn, de a 2 már érdekesebb volt. Néhol heroicon is ment a hajtépés, máshol meg totális lazulás ment úgy is. Legendaryn meg kb. az első pálya közel teljesíthetetlen, hírhedten nehéz. Az alattuk lévő szintek meg bohóckodások. Persze tudnék mondani más híres-neves FPS-eket is, melyeknél nehéz találni ideális és konzekvens nehézségi szintet. Az meg semmiképp nem normális nálam, amikor két egy rátapasztott gránát és egy felhevülésig tartó sorozat fejlövés plasma rifle-ből nem végez a fehér elite-tel, de ő bezzeg egy ütéssel teljes életerőről megöl. Nem is tudom, hogy ez bug vagy szkript vagy mi volt, de nem éreztem tőle magam túl menő spartannak.

Őszintén szólva Halo Warst könnyebb volt megemésztenem a co-op miatt, pedig azon nagyon érződik, hogy RTS akar lenni, de kontroller miatt egyszerűcske (persze én inkább egérrel játszottam).

Szóval én a létező erényei ellenére sem tudtam igazán élvezni az első két részt, mert a hupililaság, a gnómok és a Flood mellett sem volt mindig jó játszani vele. Remélem, a későbbi részek most majd bizonyítanak (a kooperatív nem árt, annak idején a PC-s 1-2-ből kispórolták), de én inkább haladtam volna megjelenési és evolúciós sorrendben.

Sors bona, nihil aliud.



Jogos, amiket írsz. A járműveket ki kell emelni valóban, mindet élvezetes volt irányítani.
A második rész volt nehezebb, azt talán mi csak Heroicon játszottuk végig, az elsőben meg tényleg ingadozik. Bár én úgy 12 éve és ma is béna vagyok FPS-ben, egér vagy kontroller, mindegy. És tényleg, a Flood. Gyűlölöm is meg nem is őket. Co-op meg nagyon remélem, lesz benne, mert akkor talán jóbarátommal végimegyünk rajta megint.

És aki a Reach-csel játszik először, az rá se nézzen az első részre. Másodiktól már sokkal élvezetesebb. Nagyon rég játszottam velük, kíváncsi vagyok, ma mennyire fogom elviselni a régebbi részeket.



Üdv újra! :)



Steam: mrstrato
Cserekulcs listám



Végre valami jó hír!



vagy lehet csak a nosztalgia miatt érzek így?

Definitely not.

Saját emlékeim:
- jó zene
- AI nagyon jó csapatmunkás volt: ha kirúgtad kezükből a fegyvereket, egy páran lefoglaltak, a többi meg loholt a fegyverekért.
- animáció: nagyon folyamatos volt, ami akkoriban ritkaságba volt: minden animból minden más animba volt transition
- igencsak élvezetes kétkezi harc, megfelelő kihívással

A történet rendőrös volt, aztán kiderült, hogy mesterségesen összerakott "klón" vagy, természetesen a főellen a testvéred asszem, éééés épp vírussal akarja asszem megölni az emberiséget.




"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Azért jó látni, hogy a színes növényekre lövöldözés helyett inkább az Oni pörög. :D Én még emlékszem jól a storyra, tekintve, hogy 4-5 évente újra előveszem, és végigtolom. A bátyó (Muro) le akarja bontani a mesterséges ózonpajzsot a föld körül, hogy pusztulást hozzon a világra, és csak azok élhessék túl, akik megveszik tőle azokat a kristályokat, amitől Konoko is kick ass.
Mivel az end battle verziójától és a győzelmünktől függetlenül a katasztrófa bekövetkezik, a folytatás már egy poszt-apokaliptikus világban játszódna, ami totál adná.
Amúgy vicc, de soha nem tanultam meg combozni a játékban (képtelen vagyok), így sima ütés-veréssel küzdöttem rajta mindig át magam.
A háztetős rész elég horror. Átjössz az előző szintről pár medikittel, de fixen elkúrod az első nagy ugrást, amikhez levegőben pördülés kell, így nulláról kezded. A következő pályarészen lendületesen lehet előre törni, annak az árán, hogy eléggé lenulláznak. Ezáltal a következő pályarészre (amelynek a végén egy kötélhágcsón kell átsiklani) alig marad életed, medikit nuku, és kb 20* mész neki, mire összejön.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!