Jelenlegi hely

Battle Royale játékok

Utolsó bejegyzés


https://twitter.com/TitanfallBlog/status/1097198550423879682
:DDDDDDDDD

Működnek még a 2. világháborús reflexek.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Nézegetem most este a streameket, erre pont a fenti Dizzy gyereket dobta fel élőben a Twitch, a cím alapján a 8200 (+) gyilokot akarja élőben közvetíteni. Szóval tényleg vannak ilyen elmebetegek akik ennyit nyomják a játékot. :D
Mondjuk az igen gyors és brutális Twitch rivals meccsek alapján ha nagyon erőszakos valaki, akkor ilyen 10 percekre le tudja szorítani a meccsek hosszát. De mikor alszanak vagy esznek?

Szerk.: Mondom betegek a stream amit nézek a 15-ik óránál tart!


Boz képe
Boz

Ilyenekre gondolsz? :)

Éljenek a videojátékok!



Másfél napja próbálgatom az Apexet, bár fent van megjelenése óta, de teganp produkált olyan hibát, hogy egyik meccstől kezdve nem tudtam se lőni, se ütni, se gránátot dobni. Három "vicces" menet után benéztem a gomb kiosztásba és láss csodát az "attack" gomb simán kitörlődött. A közelébe sem jártam a beállításoknak ezért tippem sincs hogyan és miért.
Ezt leszámítva is én vagyok a fogalmatlan senki, aki célózni se tud és a többi noob első killje lesz. :D



MÉG MINDIG JOBB MINT EZ A TETVES ROHADT RANDOM LAGGOLÁS AMIT NEKEM PRODUKÁL APEX ALATT. Most is célkeresztben az arc erre semmi, 10 mp múlva meg már halott vagyok... Vicc. És csak Apex alatt csinálja, de úgy, hogy az egész netem kihagy olyankor. Quake-ben 4 órán át nincs ilyen, csak Apex.



Quake-ben 4 órán át nincs ilyen

És akkor is csak egyszer, a raillel. :D

Jó, mondjuk amikor most két napja kvékeztünk Lubóval, pont nem voltak toppon a szerverek, szóval összességében én azt mondanám, hogy mindkettő szar, csak az Apex egy kicsit rosszabb. Viszont az Apex 2 hete van kint, a QC meg másfél éve, és még csak most kloffolják ki márciusra. :D

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Azért mondjuk az Apex innovált azzal hogy idáig én még soha az életben nem láttam olyan lagot amitől 0,5x sebességű slow motion lesz a játékban, mondjuk legalább shotgunnal könnyű volt célozni

Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut



Délelőtti streamben Fatal1ty is úgy halt meg, hogy akkora lag volt csak na, közben lelőtte egy noob. Ma meg egész nap olyan lassan indúl a meccs keresés, a túltolt érdeklődés és hype meghozta gyümölcsét. Persze az is lehet, hogy a szerverek egy része áll, mert friss verziót teszik fel az új szereplőkkel. WarFrame-nél is úgy volt, hogy a szerverek 70% ment a levesbe, mert elöször azokat frissítették. Nem tudom.



Ma meg egész nap olyan lassan indúl a meccs keresés

Ilyen hiba nálam nincs. Olyan viszont van, hogy a csapatból 1 embert betesz karakterválasztóba a többiek meg még vígan kint vannak menübe.. és csak az utolsó pillanatba dobja be a maradék két embert.




valami nagyon nem kóser az elején, amikor landolunk. Sokadszor fordul elő, hogy levegőben közel s távol nincs senki, erre 10 mpvel a landolás után már lőnek rám...




Az ellenséges csapatban egy Pathfinder a zipline-al csodákra képes, ha még van egy teleportos csaj, akkor duplán. Mielött olvastalak egy perccel nyírtak ki minket is így. Ami nekem gyanus, hogy fegyverropogást hallani olyan helyről, ahova még nem eshettek le.



Jópofa ez az apex. Ma volt 3 win, az utolsót haverral duoban lehoztuk, mert a 3. random ember lelépett még kezdés előtt. Néhány dologgal nem vagyok 100%ig kibékülve, de legalább mostmár kezdem kiismerni a játékot így jó pár óra után. A scope-okat aki designolta az mondjuk fura figura lehetett. Kb mindegyik trágya. :D Vagy lehet velem van a gond, de egyik rosszabb mint a másik...



Az 1-2-3x holo-t szoktam használni azok érnek valamit a többi általában fos. A 3x az inkább a longbowra jó vagy pl a spitfire-re de ezeken is inkább távolra.



te mikor szoktál Apexezni? Sose látom originen, csak hogy Anthemezel :D



Tegnap delutan meg keso este is jatszottam par orat. Nem voltal eleg figyelmes. ;)




A tegnapi "party leader left the game" uzenet is fura volt. Téged kivágott játékbol mi meg maradtunk.



Confirmed bug, fórumon többen is vannak ezzel a problémával.

Emellett nálam a napokban megint elkezdett bad_module_info hivábal elszállni a játék (nincs hibaüzenet, Eseménynaplóból látom hogy erre hivatkozik), pedig patch óta eddig semmi gond nem volt. Ennek a topicnak is "csak" 24 oldala van jelenleg a hivatalos fórumon, sok más hasonló topic mellett..



Azért fasza, hogy megnerfelték az Apexben a Wingmant = a leginkább aimközpontú fegyvert. :( Autoaim gun mikor lesz?

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Kellett is rá a nerf. Az lep meg igazából, hogy eddig vártak vele.



It was fine, Jim, IT WAS FINE!

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Annyit sebzett mint a longbow sniper... nemnormális dolog volt.
Egyébként meg kurvára nem számít a nerf mert a profik ugyan úgy szitává lőnek vele. (max 1-2 vel tobbet lőnek beléd) Csak azoknak lett még "szarabb" akik eddig sem tudtak vele lőni.



a profik ugyan úgy szitává lőnek vele.

Ahogyan bármi mással is. Bírom, amikor a játékosbázis 0,01%-ával akar valaki balanszváltozást megindokolni. :D

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Ez miért lenne "indok" amit írtam? Ez tény. Őket nem hatja meg ez a "nerf".
Mint ahogy az is tény, hogy engem sem hat meg ez mert eddig is balfasz voltam wingmannel.



Viszont aki nem volt balfasz a wingmannel, az kurva jól tudta használni. Oké, most is biztos valid, de pont ez az, hogy egy olyan fegyóról van szó, amivel a nagy többség úgyis béna, viszont ami killekkel jutalmazza azt, aki urambocsá jól céloz egy FPS-ben. Fölösleges skillgap-csökkentés.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Aki jól céloz most is jól fog vele célozni. Nem fog több lövésből megölni, mert a sebzéséhez nem nyúltak (pedig ahhoz kellett volna) csak tovább fog tartani a fire rate csökkentés miatt. Sokat nem tesz a világhoz, hogy 2mp-enként 1-el kevesebbet tudsz tüzelni. Így most nem 3mp alatt öl meg aki jól céloz hanem 3.5, hurray.



A hipfiret nerfelték. Ha zoomolsz akkor ugyan az az accuracy mint volt ahhoz nem nyultak.

Joda: A sevzéséből is visszavettek vagy csak rosszul emlékszek. Most 72 a fejlövés sebzése azelőtt 90 volt úgy emlékszem.



Wingman
Rate of fire reduced from 3.1 -> 2.6
Skullpiercer Headshot damage multiplier reduced from 2.5 -> 2.25
Increased base hip fire spread and decreased the rate at which hip fire spread decays (shrinks back down).

Az a 0.25% multiplier nem vesz el olyan hűdenagyon sokat. Meg ugye az csak headshot dmg és csak akkor ha megvan az attachment. A base dmg maradt ugyanaz.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!