Semmit, mert igaza van. Az mar mas kerdes, hogy kvazi ketszer kellett kifizetni a jatekot (talan 2.5x nem tudom mar pontosan), hogy megkapd azt a minoseget amivel az elsot befejeztek. A destiny 2 legnagyobb rakfeneje, hogy a content amivel mar megeri paywall moge lett zarva ezert a jatekostabor nagy szazaleka magasrol leszarta inkabb.
Igen, azt hallottam en is, de nekem az elso raid kijovetelkor akkora pofaraeses volt az egesz, hogy nagyivben szartam ra azota is (elorendeloknek ugye jart a season pass is, na annak a masodik dlcjet, az Osirist konkretan be se fejeztem, pedig en a sok faszsaga ellenere rettentoen szerettem az 1-et is es rengeteg idot beleoltem), de lehet megnezem ezt a Forsakent majd.
Anthem akkor meg szepen var, amig ki nem pofozzak egy kicsit :)
- I don't think you should drink that. It looks bad for you. - Nonsense. It makes me feel great. Smarter. More aggressive. It feels like I could... Like I could... TAKE ON THE WORLD!
Ez a loading time 2019ben... Jesus. Már akkor türelmetlen vagyok ha 30 másodperc alatt valami nem tölt be.
Azért örülök hogy most nem térdeltek be a kritikusok. Szarabb értékelést kapott idáig mint a Far Cry New Dawn és picivel jobban áll mint a Jump Force. :D
Farmoljuk a grandmaster1-et. Nekem ma esett 3 legendary, meg 1 masterwork is. Elértem a 447-et és így hurrá. Havernak meg a 3 gm1-es instából nem esett egy legendary vagy masterwork se. Cserébe több zöldet lootolt mint epicet. :D Érthetetlen az egész rendszer számomra. Viszont cserébe mostmár ebben a gearben baromi gyorsan végig tudunk menni bármin gm1 nehézségen.
rwurl=https://i.imgur.com/yxdy0dn.png
Megnéztük a grandmaster 2-t is ami kb 6szor annyi ideig tart megölni bármit cserébe lófasz nem esik. :D Nem a legjobb balance hogy finoman fogalmazzak. Rá is hagytuk egy contract után. Külön érdekesség, hogy a tooltip szerint 340es gear-t javasol a gm2-höz. Mi bőven 400 fölött is megszenvedtük. Valószínű a tooltip is bugos...
Közben előjöttek megint új bugok. Átestünk a platformokon random, nem tudtunk használni semmit egy ideig (nem villant fel az F gomb sehol, se szedés se semmi)... :D Különös paradoxon ez a szar, mert amúgy meg tökre élvezhető amikor épp működik továbbra is. Viszont valószínű péntekre már kifogy a szufla belőle így is.
Day One patch "Aardvark" should be out between 8pm and 10pm EST (4-6 hours from start of stream) and is about 6gb in size
The team is evaluating options for a stats page, news soon.
There are no plans in the short term for allowing players to do anything while downed, at least 6 weeks before any decisions here
Talking about new support abilities (L1+R1) in the short term, new Ultimates are harder to get right so not any time soon.
Discussions around a map ping system like in Apex Legends
Text chat and accessibility options for non-voip users are on the table, details in a few weeks
New arrows on the edges of the compass (top center UI) alert players to enemies behind them
Electricity does +50% damage to shields, Frost does +25%
Looking into crossplay, it's feasible on the back end but they need acceptance from the console manufacturers (good luck PS4)
For the patch after this one: Stronghold Vanity Chests. A "Random Exhaustive" chest that spawns after you finish a stronghold. 4 chests spawn, each player can open one. For each chest opened, all players get a vanity item including vinyls and emotes. Chest keys are earned from daily challenges. "Random Exhaustive" chest loot tables mean you can get all of the items and won't see duplicates. Examples (clip from the stream)
Also for the patch after this one: Legendary Mission Replay. Starting with the first few missions, replay them at harder difficulty. This does not include the cutscenes in Fort Tarsis.
To replay the "critical path" you must create a new pilot. This should be a bit easier than the first time as unlocks like javelins are account wide. (Not ideal imo)
Detailed 90-day roadmap should be out within the next week. They want to share more details with us but they need to watch what they say as they are a publicly traded company and are beholden to their investors and the SEC.
Bár időközben kijött a day1 patch (vagy inkább day7 patch) ami javított kicsit valóban, de a tény hogy a premieres előfizetők arcába gyakorlatilag egy beta tesztet toltak, az azért erős facepalm kategória, mind a Bioware/Anthem-re, mind az EA biznisz modelre nézve.
Fura marketing ez. Egy ido utan azert mar inkabb csak kirohogi oket az ember. Tegnapi streamben is mondogattak, hogy x/y igen javitva lesz par het/honap mulva. Mindenre ez a valasz megallas nelkul. Alphanal varjuk ki a vip demot, vip demonal varjuk ki az open demot, annal a teljeset, a teljesnel a launcht, a launchnal varjunk par honapot stb stb... Mondom en, ez egy teljes aru early access jatek amit nem mernek early accessnek hivni. :D Csak igy nem kell csodalkozni, hogy kapja a savat.
Azigen. :D Hát de sajnálom, hogy ez így a földbeállt, mindegy, befejezem a Destiny 2 DLC-ket, ha más nem arra jó volt a hype, hogy újra vágyjak egy kis shared world shooter zúzásra. Fél év múlva tal. :D Gyász.
- I don't think you should drink that. It looks bad for you. - Nonsense. It makes me feel great. Smarter. More aggressive. It feels like I could... Like I could... TAKE ON THE WORLD!
Ez a Day1 patch egy tragédia. Ami fontos lett volna kurvára az nincs javítva, cserébe a teljesítmény még rosszabb mint volt és olyan dolgok kerültek a játékba, hogy megőrülök tőle. A hiányzó endboss a strongholdban még mindig bugos. Ma is megnéztük kétszer, nem volt ott. A hangja a játéknak csak kétszer ment el ma. :D Szerver csak egyszer dobott ki és az F gombom se működött egyszer szóval nem tudtam semmit useolni vagy társat felszedni se egy ideig.
Az új dolgok, hogy tegnap 9 hp barom volt, ma csak 5. :D GM1 Strongholdon amin tegnap röhögve végigmentünk halál nélkül az ma szenvedés volt nagyobb gearben. Engem folyamatosan 1shotolt mindent meg a dmgem kb fele lett. Tegnap a Q-m 20k-t sebzett. Ma ilyen 9-10k. Szereztem csomó új componentet amivel az armorom és a shieldem elvileg legalább 4szer annyi lett plusz kaptam olyan inscriptiont amire az van írva, hogy "shield +85% max", de mindez lényegtelen 1shot sokszor így is... :D Persze mivel stat page vagy bármi ami alapján tudnád mi mit csinál konkrétan nincs ezért rohadtul nem tudja eldönteni az ember, hogy működik-e úgy ahogy kéne vagy megéri-e vagy .... :D Nem tudsz semmit. Ez így igaz amúgy mindenre. Úgy kell találgatni, hogy az az 1 soros szöveg amit odahánytak amúgy mire és mennyire van hatással. Nevetséges az egész. Az effektekkel is történt valami, mert a Titan tűzfala is tök máshogy néz ki és egyszerűen alig lehet látni mostmár. Az interceptor poison grátántja is kb láthatatlan lett. Érthetetlen az egész.
Pár hónap múlva talán jobb lesz. Addig meg jöhet a Division, csalódhatunk majd abban is pár hét múlva! \o/
Hát úgy látszik az EA game as service gyakorlatilag teljes áron kiadni a játékot Eary Access minőségben, aztán majd 1-2 év alatt gatyábarázni, ha egyáltalán játszik még vele valaki. Mert ugye lehet, hogy aki féláron vásárolja egy év múlva azt mondaná, hogy jelen állapotában is elment egynek, és ezzel a hozzáállással kb. pont a premier vásárlókat bünteti az EA. (Mondjuk demo van az azért pozitívum) A töltőképernyő hosszabb a mission előtt, mint maga a mission. A GTA5-nek 2015-ben ment a töltés nélküli repülőzés, oké a grafikája mai szemmel már nem nagy eresztés az Anthemhez képest, de a kiadáskor azért még bőven jól nézett ki, és ugye egy RPG-nél itt-ott egy töltőképernyő nem a világvége, csakhogy az Anthem nem RPG. De akkor miért a Bioware csinálta ? Nem tudom.
aztán majd 1-2 év alatt gatyábarázni, ha egyáltalán játszik még vele valaki.
Division 1, Destiny 1-2, Diablo 3 (RoS-al lett rendberakva ugye...). Ez úgy néz ki egy ilyen műfaj. :D
A Joe videóban azt mondjuk hozzátehette volna, hogy ő is még patch előtt játszott vele és látszólag HDD-ről is futott neki ami ugye olyan amilyen. SSD-n is fos, de igazán megjegyezhette volna, hogy nem kell minden esetben annyit várni rá. Ezt leszámítva teljesen jogos review volt most kivételesen bár én még mindig azt érzem nála, hogy kivár pár napot, összeszedi több reviewból hogy mit mondjon aztán annyi.
más: csak nem hagytam még rá teljesen. Gondoltam csinálgatom a napi cuccokat for fun. 1-2 órát max, mert többnek nincs értelme. Felvittem a rucit 496-ra. A GM2 kín szenvedés ilyen gearben is, baromira el van balanceolva az egész. Ráadásul semmi értelme, mert ugyanúgy nem esik lófasz se. Cserébe a 15/20 perces stronghold 1+ óra. :D Haver mondja tegnap ááá, hülyeség, megnézi ő is. Másfél órát volt a strongholdban és nem tudták megölni az endboss-t se úgyhogy végül ráhagyta. :D 0 masterwork, 0 legendary.
Külön örültem, mert tegnap kétszer egymás után esett ugyanaz a component ami még pont hiányzott a buildemből, hogy teljes legyen. Hover alatt +60% weak point dmg és ha stormként dodge-olok a levegőben akkor stackel. :D Bugos nyílván, de ha nem lenne az is fasza lenne. Na látom esik yaaay végre.... Nem örültem. Kövi contract, esik megint, na mondom akkor MOST! Jobb oldalon az első drop, balon a második:
rwurl=https://i.imgur.com/9MZ2S6h.png
Nem a tooltip szar, kipróbáltam és nem ad semmi extrát. A buff látszik, stackel is ahogy kell neki, de extra dmg az nincs. :D GG
As an online-only game, you might expect a higher number of digital sales - so let's compare Anthem to Destiny (as many already have). Well, Anthem sold roughly a quarter of Destiny 2's week one physical total from back in September 2017.
https://kotaku.com/anthems-loading-times-are-a-real-problem-1832733306
"Portfolio balance". Igen Mr. Wilson, hát persze. :D
Semmit, mert igaza van. Az mar mas kerdes, hogy kvazi ketszer kellett kifizetni a jatekot (talan 2.5x nem tudom mar pontosan), hogy megkapd azt a minoseget amivel az elsot befejeztek. A destiny 2 legnagyobb rakfeneje, hogy a content amivel mar megeri paywall moge lett zarva ezert a jatekostabor nagy szazaleka magasrol leszarta inkabb.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=WosSh7ynr50
Reszvetem a konzolosoknak. :D
Mi a fasz :DD
Nekem már az a 26 sec is határeset, de a 66 már elfogadhatatlan. :D
Éljenek a videojátékok!
Igen, azt hallottam en is, de nekem az elso raid kijovetelkor akkora pofaraeses volt az egesz, hogy nagyivben szartam ra azota is (elorendeloknek ugye jart a season pass is, na annak a masodik dlcjet, az Osirist konkretan be se fejeztem, pedig en a sok faszsaga ellenere rettentoen szerettem az 1-et is es rengeteg idot beleoltem), de lehet megnezem ezt a Forsakent majd.
Anthem akkor meg szepen var, amig ki nem pofozzak egy kicsit :)
- I don't think you should drink that. It looks bad for you. - Nonsense. It makes me feel great. Smarter. More aggressive. It feels like I could... Like I could... TAKE ON THE WORLD!
Ki tudja? Van, aki a nagy pixeleket is szereti.
rwurl=https://youtu.be/fhe76p6Tiro
rwurl=https://i.ytimg.com/vi/92Ogtq8IjbQ/hqdefault.jpg
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
hát ez nagyon ciki, nézem a videot 25 perce és egy jó dolgot mondott kb, szép a táj :D
Ez a loading time 2019ben... Jesus. Már akkor türelmetlen vagyok ha 30 másodperc alatt valami nem tölt be.
Azért örülök hogy most nem térdeltek be a kritikusok. Szarabb értékelést kapott idáig mint a Far Cry New Dawn és picivel jobban áll mint a Jump Force. :D
Farmoljuk a grandmaster1-et. Nekem ma esett 3 legendary, meg 1 masterwork is. Elértem a 447-et és így hurrá. Havernak meg a 3 gm1-es instából nem esett egy legendary vagy masterwork se. Cserébe több zöldet lootolt mint epicet. :D Érthetetlen az egész rendszer számomra. Viszont cserébe mostmár ebben a gearben baromi gyorsan végig tudunk menni bármin gm1 nehézségen.
rwurl=https://i.imgur.com/yxdy0dn.png
Megnéztük a grandmaster 2-t is ami kb 6szor annyi ideig tart megölni bármit cserébe lófasz nem esik. :D Nem a legjobb balance hogy finoman fogalmazzak. Rá is hagytuk egy contract után. Külön érdekesség, hogy a tooltip szerint 340es gear-t javasol a gm2-höz. Mi bőven 400 fölött is megszenvedtük. Valószínű a tooltip is bugos...
Közben előjöttek megint új bugok. Átestünk a platformokon random, nem tudtunk használni semmit egy ideig (nem villant fel az F gomb sehol, se szedés se semmi)... :D Különös paradoxon ez a szar, mert amúgy meg tökre élvezhető amikor épp működik továbbra is. Viszont valószínű péntekre már kifogy a szufla belőle így is.
Ezt valósnak is érzem:
rwurl=https://i.imgur.com/giDG9bY.png
EA Should Call Anthem's Premier Access Period What It Is: A Beta Test Gamers Pay For
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=4l60FTLfHv8
Day1 patch már fenn van. Kíváncsi leszek délután mi változott, tippre nem sok. :D
A rivjúk szarok. Goodbye, Bioware?
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Shocking. Az volt. :D
rwurl=https://i.imgur.com/Qysg25E.jpg
GM1-400+
GM2-475+
GM3-500+
A lootot is megboostoltak eleg durvan. Hat. Legalabb hallgatnak a feedbackre.
rwurl=https://youtu.be/8snFkIwJOWI
Bár időközben kijött a day1 patch (vagy inkább day7 patch) ami javított kicsit valóban, de a tény hogy a premieres előfizetők arcába gyakorlatilag egy beta tesztet toltak, az azért erős facepalm kategória, mind a Bioware/Anthem-re, mind az EA biznisz modelre nézve.
Fura marketing ez. Egy ido utan azert mar inkabb csak kirohogi oket az ember. Tegnapi streamben is mondogattak, hogy x/y igen javitva lesz par het/honap mulva. Mindenre ez a valasz megallas nelkul. Alphanal varjuk ki a vip demot, vip demonal varjuk ki az open demot, annal a teljeset, a teljesnel a launcht, a launchnal varjunk par honapot stb stb... Mondom en, ez egy teljes aru early access jatek amit nem mernek early accessnek hivni. :D Csak igy nem kell csodalkozni, hogy kapja a savat.
Szerintem az EA ad még esélyt. A következő FIFA DLC-t a Bioware csinálja majd, ha más cég nem ér rá.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
:D Nehez szavakat talalni.
rwurl=https://i.redd.it/ijblncqbtwh21.jpg
Jajmá, hát ezt dobta az RNG.. aka nem mind arany ami fénylik :D
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Azigen. :D Hát de sajnálom, hogy ez így a földbeállt, mindegy, befejezem a Destiny 2 DLC-ket, ha más nem arra jó volt a hype, hogy újra vágyjak egy kis shared world shooter zúzásra. Fél év múlva tal. :D Gyász.
- I don't think you should drink that. It looks bad for you. - Nonsense. It makes me feel great. Smarter. More aggressive. It feels like I could... Like I could... TAKE ON THE WORLD!
https://www.pcgamer.com/anthem-review/
Ouch.
Ééééés akkor nekem itt /game egy ideig.
rwurl=https://i.imgur.com/AoMqRQt.png
Ez a Day1 patch egy tragédia. Ami fontos lett volna kurvára az nincs javítva, cserébe a teljesítmény még rosszabb mint volt és olyan dolgok kerültek a játékba, hogy megőrülök tőle. A hiányzó endboss a strongholdban még mindig bugos. Ma is megnéztük kétszer, nem volt ott. A hangja a játéknak csak kétszer ment el ma. :D Szerver csak egyszer dobott ki és az F gombom se működött egyszer szóval nem tudtam semmit useolni vagy társat felszedni se egy ideig.
Az új dolgok, hogy tegnap 9 hp barom volt, ma csak 5. :D GM1 Strongholdon amin tegnap röhögve végigmentünk halál nélkül az ma szenvedés volt nagyobb gearben. Engem folyamatosan 1shotolt mindent meg a dmgem kb fele lett. Tegnap a Q-m 20k-t sebzett. Ma ilyen 9-10k. Szereztem csomó új componentet amivel az armorom és a shieldem elvileg legalább 4szer annyi lett plusz kaptam olyan inscriptiont amire az van írva, hogy "shield +85% max", de mindez lényegtelen 1shot sokszor így is... :D Persze mivel stat page vagy bármi ami alapján tudnád mi mit csinál konkrétan nincs ezért rohadtul nem tudja eldönteni az ember, hogy működik-e úgy ahogy kéne vagy megéri-e vagy .... :D Nem tudsz semmit. Ez így igaz amúgy mindenre. Úgy kell találgatni, hogy az az 1 soros szöveg amit odahánytak amúgy mire és mennyire van hatással. Nevetséges az egész. Az effektekkel is történt valami, mert a Titan tűzfala is tök máshogy néz ki és egyszerűen alig lehet látni mostmár. Az interceptor poison grátántja is kb láthatatlan lett. Érthetetlen az egész.
Pár hónap múlva talán jobb lesz. Addig meg jöhet a Division, csalódhatunk majd abban is pár hét múlva! \o/
rwurl=https://youtu.be/8AJsKyh0x7w
Hát úgy látszik az EA game as service gyakorlatilag teljes áron kiadni a játékot Eary Access minőségben, aztán majd 1-2 év alatt gatyábarázni, ha egyáltalán játszik még vele valaki. Mert ugye lehet, hogy aki féláron vásárolja egy év múlva azt mondaná, hogy jelen állapotában is elment egynek, és ezzel a hozzáállással kb. pont a premier vásárlókat bünteti az EA. (Mondjuk demo van az azért pozitívum) A töltőképernyő hosszabb a mission előtt, mint maga a mission. A GTA5-nek 2015-ben ment a töltés nélküli repülőzés, oké a grafikája mai szemmel már nem nagy eresztés az Anthemhez képest, de a kiadáskor azért még bőven jól nézett ki, és ugye egy RPG-nél itt-ott egy töltőképernyő nem a világvége, csakhogy az Anthem nem RPG. De akkor miért a Bioware csinálta ? Nem tudom.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Division 1, Destiny 1-2, Diablo 3 (RoS-al lett rendberakva ugye...). Ez úgy néz ki egy ilyen műfaj. :D
A Joe videóban azt mondjuk hozzátehette volna, hogy ő is még patch előtt játszott vele és látszólag HDD-ről is futott neki ami ugye olyan amilyen. SSD-n is fos, de igazán megjegyezhette volna, hogy nem kell minden esetben annyit várni rá. Ezt leszámítva teljesen jogos review volt most kivételesen bár én még mindig azt érzem nála, hogy kivár pár napot, összeszedi több reviewból hogy mit mondjon aztán annyi.
más: csak nem hagytam még rá teljesen. Gondoltam csinálgatom a napi cuccokat for fun. 1-2 órát max, mert többnek nincs értelme. Felvittem a rucit 496-ra. A GM2 kín szenvedés ilyen gearben is, baromira el van balanceolva az egész. Ráadásul semmi értelme, mert ugyanúgy nem esik lófasz se. Cserébe a 15/20 perces stronghold 1+ óra. :D Haver mondja tegnap ááá, hülyeség, megnézi ő is. Másfél órát volt a strongholdban és nem tudták megölni az endboss-t se úgyhogy végül ráhagyta. :D 0 masterwork, 0 legendary.
Külön örültem, mert tegnap kétszer egymás után esett ugyanaz a component ami még pont hiányzott a buildemből, hogy teljes legyen. Hover alatt +60% weak point dmg és ha stormként dodge-olok a levegőben akkor stackel. :D Bugos nyílván, de ha nem lenne az is fasza lenne. Na látom esik yaaay végre.... Nem örültem. Kövi contract, esik megint, na mondom akkor MOST! Jobb oldalon az első drop, balon a második:
rwurl=https://i.imgur.com/9MZ2S6h.png
Nem a tooltip szar, kipróbáltam és nem ad semmi extrát. A buff látszik, stackel is ahogy kell neki, de extra dmg az nincs. :D GG
Nah ma én is katasztrófaturista leszek akkor! :D 10 órás trialt meglesem.
:D
rwurl=https://preview.redd.it/z9g14xolodi21.png?width=960&crop=smart&auto=webp...
Yikes...
Anthem only managing half the launch week sales of Andromeda is disappointing, as Andromeda only managed half the launch week sales of Mass Effect 3.
https://www.eurogamer.net/articles/2019-02-25-anthem-physical-sales-half-mass-effect-andromeda
Biztos több a digitális eladás, de azért... :D
BioWare's Anthem Expected To Sell As Many As 6 Million Copies By March
Ennek búcsút is mondhatnak, meg valszeg mi is a Bioware-nek.
Bolti példányt amúgy vissza lehet vinni? :D
digitális refundokról van infó?